Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:06:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261691 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11750 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 09:17:49 »

Sziasztok!

Bejött a nagy hideg, fűteni kell, magas fokozaton. Ennek hatására előjött egy újabb hiba, kezd kerepelni a ventillátor Smiley. Végül is nem mai gyerek a kocsi, de akkor is. Előre félek, hogy a fél autót szét kell szedni a cseréjéhez. Ez a kisebbik probléma.
A nagyobb az, hogy ha megy a ventillátor, akkor nem csak a meleget fújja, hanem a terelés helyzetétől (ablak-láb-közép) függetlenül az utas lábára megy a kintről bejövő mínusz fokos levegő. Arra a megállapításra jutottam, hogy ugye a ventillátor szívja kintről a hideg levegőt, ráfújja a radiátorra és azon keresztül jut el a már meleg levegő a rendeltetési helyére. Jó az okfejtésem? Tehát a venti és a radiátor között van valami összeköttetés elrepedve-szétcsúszva-elhajolva, jól gondolom? Erre a gondra van valakinek megfejtése, vagy nekem kell úttörőnek lennem?

Köszönettel, HegeGabi.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11751 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 09:25:59 »

Sziasztok!

Bejött a nagy hideg, fűteni kell, magas fokozaton. Ennek hatására előjött egy újabb hiba, kezd kerepelni a ventillátor Smiley. Végül is nem mai gyerek a kocsi, de akkor is. Előre félek, hogy a fél autót szét kell szedni a cseréjéhez. Ez a kisebbik probléma.
A nagyobb az, hogy ha megy a ventillátor, akkor nem csak a meleget fújja, hanem a terelés helyzetétől (ablak-láb-közép) függetlenül az utas lábára megy a kintről bejövő mínusz fokos levegő. Arra a megállapításra jutottam, hogy ugye a ventillátor szívja kintről a hideg levegőt, ráfújja a radiátorra és azon keresztül jut el a már meleg levegő a rendeltetési helyére. Jó az okfejtésem? Tehát a venti és a radiátor között van valami összeköttetés elrepedve-szétcsúszva-elhajolva, jól gondolom? Erre a gondra van valakinek megfejtése, vagy nekem kell úttörőnek lennem?

Köszönettel, HegeGabi.
A ventilátor hiba nem egyedi.Találsz is róla leírást,hogy mit kell csinálni vele.Ne aggódj,csak a kesztyűtartót kell kivenni,a venti bajonettzáras,csak el kell fordítani és már kint is van a helyéről.Aztán szétszed,megken összerak és kész (az enyém is kerepel,de túl hideg van...pedig ez már a második benne...)
Itt nézd meg:
http://www.***.hu/fitting/blower_am/blower_am.htm
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11752 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 13:43:45 »

Sziasztok 1,8 Td  mondeom belülről párásodik (klímás, a klíma nincs feltöltve) mi szokott ilyenkor a hibaforrás lenni ??  Kocsi nem ázik be !!! hütővíz látványosan nem fogy !!
Naplózva

Mr.Windd
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11753 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 14:03:01 »

Beleheled?  nyes

Bocsi, nem lehetett kihagyni.  worship
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11754 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 14:41:12 »

Sziasztok 1,8 Td  mondeom belülről párásodik (klímás, a klíma nincs feltöltve) mi szokott ilyenkor a hibaforrás lenni ??  Kocsi nem ázik be !!! hütővíz látványosan nem fogy !!
Lehet elrottyant kicsit a fűtőradiátorod...
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #11755 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 15:39:03 »

Lehet elrottyant kicsit a fűtőradiátorod...

Annak csúnya fagyálló szaga van
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11756 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 16:48:12 »

Annak csúnya fagyálló szaga van
Akkor pollenszűrőt kell cserélni....
(ha ebbe is belekötsz, megvan a 3. tipp is...  eplus2
Naplózva
szell.n
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #11757 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 18:10:52 »

Szerintetek, hűtő javítására is használt folyadék segíthet ?
Naplózva

Mr.Windd
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #11758 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 18:17:03 »

Szerintetek, hűtő javítására is használt folyadék segíthet ?

csak ideig-óráig megoldás
nem biztos, hogy tavaszig kibírja
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11759 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:04:34 »

Szerintetek, hűtő javítására is használt folyadék segíthet ?
Valakivel beszélgettük, hogy ezek a löttyök arra valóak, hogy cseréig kibírják. Egyébként meg minden mást kinyírnak, vízpumpát, hengerfejet, meg a hűtőket is. Eltömít mindent, mert nem tuti, hogy mindíg csak a lukat találja meg...
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11760 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:27:17 »

Valakivel beszélgettük, hogy ezek a löttyök arra valóak, hogy cseréig kibírják. Egyébként meg minden mást kinyírnak, vízpumpát, hengerfejet, meg a hűtőket is. Eltömít mindent, mert nem tuti, hogy mindíg csak a lukat találja meg...
Dehogynem!! nyes mindig a likat találja meg, csak nem biztos, hogy azt a lyukat tömíti csak be, amit mi szeretnénk, hanem a hasznos lyukat is. Főleg, ha sok lerakódás van, akkor....
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11761 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:28:06 »

A verda féligbenyomott gázzal sem indult meggurultamvele beindult  kb 100-méterután leállt próbáltam inditani az öninditó forgatta mint állat a jelenség olyanvolt midha gyertyáknélkül inditóznék na gondoltam elszakadt a vezérmüszij megnéztem szij a helyén ismét inditózok kapkodott de végül elindult elmentem kb 1-kilómétert minden oké alapjárat stb és pöccre indult hát már teljesen tanácstalanvagyok gyertyák ujak párásodás nedvesség  sehol a motortérben . még aztkéne tudnom ami a maf utánvan a müanyagcsőben egy jeladó van é valamiköze a hideginditáshoz help
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11762 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:35:50 »

A verda féligbenyomott gázzal sem indult meggurultamvele beindult  kb 100-méterután leállt próbáltam inditani az öninditó forgatta mint állat a jelenség olyanvolt midha gyertyáknélkül inditóznék na gondoltam elszakadt a vezérmüszij megnéztem szij a helyén ismét inditózok kapkodott de végül elindult elmentem kb 1-kilómétert minden oké alapjárat stb és pöccre indult hát már teljesen tanácstalanvagyok gyertyák ujak párásodás nedvesség  sehol a motortérben . még aztkéne tudnom ami a maf utánvan a müanyagcsőben egy jeladó van é valamiköze a hideginditáshoz help
a beáramló levegő hőfokát méri, teht elvileg van...
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11763 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:50:38 »

holnap kicserélem megnézem jobb e lessz egy másik jeladóval. a maff is felel a hideginditásér?vagy miből állössze a hieginditási rendszer ? az ecut ujrakell tanitani a beszivottlevegő érzékelő cseréje után?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11764 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 19:56:13 »

holnap kicserélem megnézem jobb e lessz egy másik jeladóval. a maff is felel a hideginditásér?vagy miből állössze a hieginditási rendszer ? az ecut ujrakell tanitani a beszivottlevegő érzékelő cseréje után?
Na ebben én már nem tudok segíteni, mert maki vagyok a dologhoz. A srácok majd ellátnak jótanáccsal.. Wink
Naplózva
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11765 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:07:16 »

Köszi az eddigi segitséged !
Naplózva
bius98
Vendég
« Új hozzászólás #11766 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:34:09 »

sziasztok
95-ös 2.00 benzines mondeóm van, a problémáim a következő:
 - reggel az inditást követően a gáz beragad azaz míg kinyitom a kertkaput beszáéllok járnák kifelé de a gázra nem reagál. Le kell állitanom a motort úgy 20-30 mp-re újra inditani és innentől már ok. (hamarabb ne érdemes újrainditanom már próbáltam ki kell várnom ezt az időt)
 - az alapjárat ingadozik akár reggel hideg akár meleg a motor napközben, az ingadozás most más kissebb korábban akár 1000 nagyságrendet is elért úgy hogy fokozatosan felgerjesztette magát, egyre nagyobb ingadozást elérve. Akkor annak a hibáját megtaláltam a tűzfalon lévő EGPD szelep egyik csöve volt elrepedve. Ezt a múlt héten megcsináltam s azt hittem minden rendbejön (mármint az alapjárat) ám még most is maradt az ingadozás ám most már "csak" a 750-és 1000 értékek közt.
 - lehet az előzővel függ össze, de ha leveszem menetközben a lábam a gázpedálról rángat az autó hiába váltok vissza akoor is.

Lehet hogy mindhárom jelenség összefügg? Mit javasoltok mit nézzek meg?
Köszi előre is.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11767 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:38:26 »

sziasztok
95-ös 2.00 benzines mondeóm van, a problémáim a következő:
 - reggel az inditást követően a gáz beragad azaz míg kinyitom a kertkaput beszáéllok járnák kifelé de a gázra nem reagál. Le kell állitanom a motort úgy 20-30 mp-re újra inditani és innentől már ok. (hamarabb ne érdemes újrainditanom már próbáltam ki kell várnom ezt az időt)
 - az alapjárat ingadozik akár reggel hideg akár meleg a motor napközben, az ingadozás most más kissebb korábban akár 1000 nagyságrendet is elért úgy hogy fokozatosan felgerjesztette magát, egyre nagyobb ingadozást elérve. Akkor annak a hibáját megtaláltam a tűzfalon lévő EGPD szelep egyik csöve volt elrepedve. Ezt a múlt héten megcsináltam s azt hittem minden rendbejön (mármint az alapjárat) ám még most is maradt az ingadozás ám most már "csak" a 750-és 1000 értékek közt.
 - lehet az előzővel függ össze, de ha leveszem menetközben a lábam a gázpedálról rángat az autó hiába váltok vissza akoor is.

Lehet hogy mindhárom jelenség összefügg? Mit javasoltok mit nézzek meg?
Köszi előre is.
Alapjárati motorra tippelek látatlanban...

szerk: http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.21 hétfő, 20:41:05 írta Tádé_OFF » Naplózva
bius98
Vendég
« Új hozzászólás #11768 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:42:14 »

Alapjárati motorra tippelek látatlanban...

ezt már mondta más is csak nem tudom, hogy hol találom és hogyan kell kideriteni róla, hogy rossz!?
szerinted az lehet a bűnős a reggeli nem reagálásért is?
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11769 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:43:01 »

ezt már mondta más is csak nem tudom, hogy hol találom és hogyan kell kideriteni róla, hogy rossz!?
szerinted az lehet a bűnős a reggeli nem reagálásért is?
Főleg azért...
Linkeltem egy cikket a főoldalról, abban vannak képek is.  wave
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11770 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:46:08 »

Alapjárati motorra tippelek látatlanban...

szerk: http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Az szerintem is kuka, csak első (hideg) indításnál "fagy le" a gázpedál?
Naplózva
bius98
Vendég
« Új hozzászólás #11771 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:53:49 »

Az szerintem is kuka, csak első (hideg) indításnál "fagy le" a gázpedál?

igen bár igaz utánna nem próbáltam
reggel úgy indulok mostanában, hogy bedörrentem hogy egy kicsit melegedjen (3-5 perc míg a család is kijön) ezután megpróbálok kijárni, s ekkor jön a gond. Az sem segít ha indulás utűn mikor még reagál a gázra rálépek többször, mert utánna is elöjön a gond.
 
napközben piros lámpánál állok de ekkor indul rendesen. Én a kipörgésgátló motorra tippeltem elöször, hogy az tartja vissza de azt már kikötöttem az elektromosságból, annak a rugója nem hiszem hogy enniyre visszatartaná.
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11772 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 20:58:28 »

igen bár igaz utánna nem próbáltam
reggel úgy indulok mostanában, hogy bedörrentem hogy egy kicsit melegedjen (3-5 perc míg a család is kijön) ezután megpróbálok kijárni, s ekkor jön a gond. Az sem segít ha indulás utűn mikor még reagál a gázra rálépek többször, mert utánna is elöjön a gond.
 
napközben piros lámpánál állok de ekkor indul rendesen. Én a kipörgésgátló motorra tippeltem elöször, hogy az tartja vissza de azt már kikötöttem az elektromosságból, annak a rugója nem hiszem hogy enniyre visszatartaná.
fogyasztásod nem szállt el? mert szerintem valami hőérzékelő falsot jelez az ecu-nak és rossz keverék arányt okozhat. de mondjuk én laikus vagyok...
Naplózva
bius98
Vendég
« Új hozzászólás #11773 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 21:22:31 »

fogyasztásod nem szállt el? mert szerintem valami hőérzékelő falsot jelez az ecu-nak és rossz keverék arányt okozhat. de mondjuk én laikus vagyok...

nem vettem észre legalábbis nem drasztikusan nött

ha jól emlékszem akkor télen ennyi szokott lenni 9,5 körüli
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11774 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 22:57:21 »

igen bár igaz utánna nem próbáltam
reggel úgy indulok mostanában, hogy bedörrentem hogy egy kicsit melegedjen (3-5 perc míg a család is kijön) ezután megpróbálok kijárni, s ekkor jön a gond. Az sem segít ha indulás utűn mikor még reagál a gázra rálépek többször, mert utánna is elöjön a gond.
 
napközben piros lámpánál állok de ekkor indul rendesen. Én a kipörgésgátló motorra tippeltem elöször, hogy az tartja vissza de azt már kikötöttem az elektromosságból, annak a rugója nem hiszem hogy enniyre visszatartaná.
nézd meg a gumi T-elemet is, a gyújtótrafó alatt találod
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11775 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 23:14:08 »

Köszi az eddigi segitséged !
Elméletileg az ecu-nak van külön hidegprogramja-ha be van tanítva....ha nincs?na,ezt nem tudom,fusim majd leírja akkor mi van...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11776 Dátum: 2009.12.21 hétfő, 23:16:15 »

sziasztok
95-ös 2.00 benzines mondeóm van, a problémáim a következő:
 - reggel az inditást követően a gáz beragad azaz míg kinyitom a kertkaput beszáéllok járnák kifelé de a gázra nem reagál. Le kell állitanom a motort úgy 20-30 mp-re újra inditani és innentől már ok. (hamarabb ne érdemes újrainditanom már próbáltam ki kell várnom ezt az időt)
 - az alapjárat ingadozik akár reggel hideg akár meleg a motor napközben, az ingadozás most más kissebb korábban akár 1000 nagyságrendet is elért úgy hogy fokozatosan felgerjesztette magát, egyre nagyobb ingadozást elérve. Akkor annak a hibáját megtaláltam a tűzfalon lévő EGPD szelep egyik csöve volt elrepedve. Ezt a múlt héten megcsináltam s azt hittem minden rendbejön (mármint az alapjárat) ám még most is maradt az ingadozás ám most már "csak" a 750-és 1000 értékek közt.
 - lehet az előzővel függ össze, de ha leveszem menetközben a lábam a gázpedálról rángat az autó hiába váltok vissza akoor is.

Lehet hogy mindhárom jelenség összefügg? Mit javasoltok mit nézzek meg?
Köszi előre is.
a rángatás folytószelep jeladó hiba-szerintem. nálam hasonló volt,kicseréltem megszűnt.a többi meg  a jellegzetes alapjárati gondok,olvasd végig,ellenőrizd le,ami le van írva.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11777 Dátum: 2009.12.22 kedd, 10:23:40 »


ha jól emlékszem akkor télen ennyi szokott lenni 9,5 körüli
Nekem nyaron az 1.6 osnak ennyi  falbav  falbav  falbav
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11778 Dátum: 2009.12.22 kedd, 18:50:24 »

Nekem nyaron az 1.6 osnak ennyi  falbav  falbav  falbav
Akkor ideje körülnézned a motort takaró vas alatt. Nekem nyáron 2.0 automatás eszik diszkrét 8 lityót (kombinált fogyasztás)...  vigyor3 Igaz, kevés pénzben benne van, de utána nemcsak a kútnál hálálja meg.  Smiley
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
lacus3
Vendég
« Új hozzászólás #11779 Dátum: 2009.12.22 kedd, 20:11:19 »

Most hogy reggel enhébb idővolt könnyebben indult a vas. fusim mester mostanában eltünt ő biztos tudna segiteni remélem nemlessz tulhideg amég előkerül
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11780 Dátum: 2009.12.23 szerda, 09:46:43 »

Akkor ideje körülnézned a motort takaró vas alatt. Nekem nyáron 2.0 automatás eszik diszkrét 8 lityót (kombinált fogyasztás)...  vigyor3 Igaz, kevés pénzben benne van, de utána nemcsak a kútnál hálálja meg.  Smiley
Hat azt csinalom mar egy ideje, de sajnos nem nagy a tudasom, itt erdeklodok mindig, de nincs erdembeli valtozas sosem. Az alapjaratom is ingadozik meleg motornal...lehet, elviszem ford-ba nagydiagra. Viszont most a ketunnepkozott sok mindent megcsinalok, ami eddig is be volt tervezve, csak nem volt ra idom. T-idom csere - multkor nem jott le, zsugorcsovezes, pillangoszelep tisztitas, EGR dugozas. Aztan meglatjuk, mi lesz...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11781 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:11:45 »

Hat azt csinalom mar egy ideje, de sajnos nem nagy a tudasom, itt erdeklodok mindig, de nincs erdembeli valtozas sosem. Az alapjaratom is ingadozik meleg motornal...lehet, elviszem ford-ba nagydiagra. Viszont most a ketunnepkozott sok mindent megcsinalok, ami eddig is be volt tervezve, csak nem volt ra idom. T-idom csere - multkor nem jott le, zsugorcsovezes, pillangoszelep tisztitas, EGR dugozas. Aztan meglatjuk, mi lesz...
ha nem ingyen csinálja ismerősöd, akkor felesleges fordhoz vinni szerintem
csináld meg az általad is említett dolgokat és akkor ennyivel is kevesebb lehetőség lesz, ha esetleg mégsem itt a hiba oka
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11782 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:38:44 »

ha nem ingyen csinálja ismerősöd, akkor felesleges fordhoz vinni szerintem
csináld meg az általad is említett dolgokat és akkor ennyivel is kevesebb lehetőség lesz, ha esetleg mégsem itt a hiba oka
Az a sajnalatos helyzet, hogy nincs ismerosom, aki meg tudna csinalni, amiket leirtam en csinalom majd (koszonet a leirasokert, es segitsegekert mindenkinek). Van egy szerelo ismerosom, aki csinalta a futomuvet, ugyes srac, egyszer voltam csak nala, es meg voltam elegedve a munkajaval. Viszont olyan ismerosom nincs sajnos, aki megnezne, es meg tudna mondani, mi a gond a fogyasztassal, es az alapjarattal. Viszont ha a fent emlitett javitasok utan sem jelentkezik valtozas, akkor nagyon szomoru leszek...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11783 Dátum: 2009.12.23 szerda, 10:52:06 »

Az a sajnalatos helyzet, hogy nincs ismerosom, aki meg tudna csinalni, amiket leirtam en csinalom majd (koszonet a leirasokert, es segitsegekert mindenkinek). Van egy szerelo ismerosom, aki csinalta a futomuvet, ugyes srac, egyszer voltam csak nala, es meg voltam elegedve a munkajaval. Viszont olyan ismerosom nincs sajnos, aki megnezne, es meg tudna mondani, mi a gond a fogyasztassal, es az alapjarattal. Viszont ha a fent emlitett javitasok utan sem jelentkezik valtozas, akkor nagyon szomoru leszek...
vízhőfok jeladót is mérd ki, idézem
  10°C 58 kΩ
  30°C 24 kΩ
  50°C 11 kΩ
  80°C 4 kΩ
ez a termosztátház tetején található jeladó
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11784 Dátum: 2009.12.23 szerda, 11:11:55 »

vízhőfok jeladót is mérd ki, idézem
  10°C 58 kΩ
  30°C 24 kΩ
  50°C 11 kΩ
  80°C 4 kΩ
ez a termosztátház tetején található jeladó
Koszi szepen!!! Viszont szeretnek tanacsot kerni, mert olyan a multimeterem, hogy "minel erosebben nyomom oda, ugy valtozik a mert eredmeny" ellenallas meresnek :S
Hogy csinaljam, hogy pontos ertekeket kapjak?
Koszi!!!
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11785 Dátum: 2009.12.23 szerda, 11:19:34 »

Koszi szepen!!! Viszont szeretnek tanacsot kerni, mert olyan a multimeterem, hogy "minel erosebben nyomom oda, ugy valtozik a mert eredmeny" ellenallas meresnek :S
Hogy csinaljam, hogy pontos ertekeket kapjak?
Koszi!!!
Jó erősen nyomjad, vagy keress vkit a környéken, akié jó...
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11786 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:10:01 »

Jó erősen nyomjad, vagy keress vkit a környéken, akié jó...
vigyor3 Koszi, megprobalom. Mondjuk en ugy tudom, hogy nem rossz, mert ilyen uj kora ota...lehet kuka lesz, es veszek egy normalisat  hehe
Koszi!
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11787 Dátum: 2009.12.23 szerda, 12:16:31 »

vigyor3 Koszi, megprobalom. Mondjuk en ugy tudom, hogy nem rossz, mert ilyen uj kora ota...lehet kuka lesz, es veszek egy normalisat  hehe
Koszi!
ha az előbb említett takarítást, meg módosításokat elvégezted, ne feletsd el újra tanítani az ecu-t
Naplózva
mittoodomain
Vendég
« Új hozzászólás #11788 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:00:59 »

Koszi szepen!!! Viszont szeretnek tanacsot kerni, mert olyan a multimeterem, hogy "minel erosebben nyomom oda, ugy valtozik a mert eredmeny" ellenallas meresnek :S
Hogy csinaljam, hogy pontos ertekeket kapjak?
Koszi!!!

Esetleg próbálj meg egy másik műszerzsinórt készíteni nekem az segített. Krokodil csipesszel oldottam meg a másik végét
érdekesség képpen: néha az olcsóbb digit multimétereknél, ha teljesen benyomod a műszer felőli végét az aljzatokba akkor pontatlanok lesznek. Visszább kell húzni kb 1mm-t. Ne kérdezze senki mi a magyarázat erre, de én ezt tapasztaltam.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11789 Dátum: 2009.12.23 szerda, 14:08:17 »

Egyébként meg ha a tapintó a ludas, fillérekért lehet venni barkácsboltokban...
Naplózva
roland88
Vendég
« Új hozzászólás #11790 Dátum: 2009.12.25 péntek, 22:59:21 »

Sziasztok,

Olvasgattam a fórumot és látom nem csak nekem van hasonló problémám.

Méghozzá az alapjárat kérdés, először is egy 94-es benzines Mondeo-m van.

Nálam érdekesebben fordul elő a probléma nem reggel, hanem inkább a párás időre jellemzően, és mondjuk ha egy nagyobb forgalomba araszolok akkor kezd el
ingadozni az alapjárat aztán lefullad.De a mai meg a tegnapi napon kirívóan a beinditásnál már 300-500-as fordulaton járt, mintha nem menne az egyik henger
de miután egy pár métert megyek vele mintha semmi baja nem lenne, de ezt most a két nap alatt tapasztaltam.Egy különös észrevétel hogyha a hátsó ablakfűtést bekapcsolom,akkor is elkezdi járatni, a fordulatszám megemelkedik, majd ugyanúgy elkezd vele játszani, de ha menet közben nem csinálja de ahogy benyomom a kuplungot már megakar fulladni.De ez sem rendszeres hanem ahogy kedve tartja, egyszer igen egyszer nem.Gyertya most lett cserélve, új szelepszár szimeringek,fékek cseréje.
Ez nem mostani probléma de most már nagyon zavar és a végére akarok járni.

Azt a tanácsolták hogy az ECU-ból(nem tudom hogy ebben hol van, HA VAN, DE GONDOLOM)ki kellene olvasni hogy mire panaszkodik, ez lehetséges-e?

Mert ahogy láttam az alapjárat problémák kézikönyvet, hát ez elég sötétben tapogatódzás lenne.és valahogy nincs kedvem kicserélni mindent.

Várnám az észrevételeket, tanácsokat aki ért hozzá, volt hasonló problémája vagy esetleg sorstárs.

Köszönettel,

Egy tanácstalan
 
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11791 Dátum: 2009.12.25 péntek, 23:04:20 »

Várnám az észrevételeket, tanácsokat aki ért hozzá, volt hasonló problémája vagy esetleg sorstárs.
ITT van egy klafa leírás a diagnosztikáról
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11792 Dátum: 2009.12.26 szombat, 12:13:02 »

Várnám az észrevételeket, tanácsokat aki ért hozzá, volt hasonló problémája vagy esetleg sorstárs.
Szia!
Na, itt egy sorstars Cheesy Nalam altalaban melegen csinalja, indulaskor is ugyanugy - neha - 500 korul mozog par pillanatig, utana felkuszik rendesre. Melegen, ha kilokom mondjuk uresbe, lemegy 500ra, majdnem leall, vagy le is all, aztan vissza...de amikor olyan kedve van.
1-2 napon belul elvegzek meg par dolgot, amit fentebb irtam, ha lesz valtozas - de ha nem, akkor is megirom majd Cheesy
Jo hibakodkiolvasast  eplus2
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #11793 Dátum: 2009.12.26 szombat, 12:56:54 »

Szia!
Na, itt egy sorstars Cheesy Nalam altalaban melegen csinalja, indulaskor is ugyanugy - neha - 500 korul mozog par pillanatig, utana felkuszik rendesre. Melegen, ha kilokom mondjuk uresbe, lemegy 500ra, majdnem leall, vagy le is all, aztan vissza...de amikor olyan kedve van.
1-2 napon belul elvegzek meg par dolgot, amit fentebb irtam, ha lesz valtozas - de ha nem, akkor is megirom majd Cheesy
Jo hibakodkiolvasast  eplus2
SZe,ez meg volt nalam is de most mar ezt nem csinalja ,igaz ha nagyon hideg van 500 koruli az alapjaratom ,de kibasztam vele 10 W 40 -es olajat tedtem belle es varom a fejlemenyeket ,mert mindenki eskuszik a 5W30 ra,de 1 perc utan 800-900 az alapjaratom,es nem ingadozik,tovabbi jo szereleseket;udv;gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
stadigabi
Vendég
« Új hozzászólás #11794 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 13:20:58 »

Légtömegmérő vagy lambda szonda vagy mind2 esetleg hőfok jeladó
Hali!
Újra száguld az 1.8 főnixmadár!
Gyertyakábel. majd 2-3 napra megint. Ez valami gyakori rákfene?
Azóta sajna áll a gép, mert nekem lett 2 oldalas tüdőgyuszim!
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11795 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:47:02 »

Érdeklődnék, hogy hol lehet kulcsot másoltatni a kocsihoz mert a gyári márt elég silány állapotban van? El kell vinnem a pótkulcsot vagy levesznek a polcról eggyet?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #11796 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 17:55:35 »

Érdeklődnék, hogy hol lehet kulcsot másoltatni a kocsihoz mert a gyári márt elég silány állapotban van? El kell vinnem a pótkulcsot vagy levesznek a polcról eggyet?
kulcs masolas ami nekkem is bejott ,fokep ha Mk1
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11797 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:06:11 »

kulcs masolas ami nekkem is bejott ,fokep ha Mk1

Jaja MK1-es. De kifejtenéd bővebben, mert ez nekem egy kicsit kinai amit irtál.  Wink
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #11798 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:11:39 »

Jaja MK1-es. De kifejtenéd bővebben, mert ez nekem egy kicsit kinai amit irtál.  Wink
mi ojan nagy vaksag,elmesz 1 masoloba es oda adott a kulcsot 10 perc mulna kapsz 1 masikat,es van 1 jo kulcsod
.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #11799 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:14:25 »

mi ojan nagy vaksag,elmesz 1 masoloba es oda adott a kulcsot 10 perc mulna kapsz 1 masikat,es van 1 jo kulcsod
.
de szamit mijen kulcsod van az igaz
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Oldalak: 1 ... 229 230 231 232 233 234 235 [236] 237 238 239 240 241 242 243 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.