Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:27 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263118 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11800 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 18:16:30 »

Rendben. Köszi erre voltam kiváncsi.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11801 Dátum: 2009.12.27 vasárnap, 22:58:07 »

Hali!
Újra száguld az 1.8 főnixmadár!
Gyertyakábel. majd 2-3 napra megint. Ez valami gyakori rákfene?
Azóta sajna áll a gép, mert nekem lett 2 oldalas tüdőgyuszim!

gyertya és trafó mikor volt cserélve?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11802 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 17:10:58 »

ITT van egy klafa leírás a diagnosztikáról
Arra nincs ötlet, hogy OBD csatlakozós mkInek a hibakódjait hogyan lehet kiolvasni? Mert ugyan a csati már OBD-s, de a kocsi még FDS2000-es szoftverral van szerelve.
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Naplózva
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #11803 Dátum: 2009.12.28 hétfő, 18:43:13 »

Arra nincs ötlet, hogy OBD csatlakozós mkInek a hibakódjait hogyan lehet kiolvasni? Mert ugyan a csati már OBD-s, de a kocsi még FDS2000-es szoftverral van szerelve.
Köszi, Üdv, HegeGabi.
Nem értem a kérdést...
A 2 plussz madzagról sem megy?
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11804 Dátum: 2009.12.30 szerda, 00:49:41 »

Arra nincs ötlet, hogy OBD csatlakozós mkInek a hibakódjait hogyan lehet kiolvasni? Mert ugyan a csati már OBD-s, de a kocsi még FDS2000-es szoftverral van szerelve.
Köszi, Üdv, HegeGabi.

A Ford szerint 95-től már K-line ISO 9141 interfésszel van szerelve az MKI is, de ennek láttam én már a valós életben cáfolatát...
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11805 Dátum: 2009.12.30 szerda, 01:14:43 »

Nem értem a kérdést...
A 2 plussz madzagról sem megy?
gondolom arra vonatkozna a kérdés, hogy egyszerűbb a csatin keresztül, ha már ott van, mint madzagot behúzni meg fúrkálni
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11806 Dátum: 2009.12.30 szerda, 01:16:32 »



Ma végre újrabőröztettem a kormányt, mert a gyári már cafatosra volt kopva, és valahogy méltatlannak éreztem az autóhoz. Eredmény: mintha újjá született volna a kedvencem.  smile Csak ajánlani tudom nektek is ezt az érzést.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.30 szerda, 01:26:27 írta DANJO » Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11807 Dátum: 2009.12.30 szerda, 08:23:15 »



Ma végre újrabőröztettem a kormányt, mert a gyári már cafatosra volt kopva, és valahogy méltatlannak éreztem az autóhoz. Eredmény: mintha újjá született volna a kedvencem.  smile Csak ajánlani tudom nektek is ezt az érzést.  Wink
  taps taps taps
Nálam is tervben van,hogy a három közül valamelyik újjá lesz varázsolva...egyelőre most a műszerfal átépítési projektbe fogtam bele-help by fusim...
« Utoljára szerkesztve: 2009.12.30 szerda, 08:24:54 írta misi107 » Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11808 Dátum: 2009.12.30 szerda, 09:53:20 »

  taps taps taps
Nálam is tervben van,hogy a három közül valamelyik újjá lesz varázsolva...egyelőre most a műszerfal átépítési projektbe fogtam bele-help by fusim...

Engem is állandóan azzal kísért, de nem állok kötélnek. Smiley Nem tetszenek valahogy az MKII műszerfalának a túlságosan kerekített formái. Anno MKII óraegységét építettem be, de inkább downgradeltem MKI-hez (ráadásul a kettes műszeregységében nem lenne a felfüggesztésszabályozáshoz visszajelző lámpám). A 2 DIN-es audiórendszerrel is elégedett vagyok. Nem tud többet egy RDS 6000-es a 2000-es szériához képest, csak beleköltöztették az erősítőt a kesztyűtartó mögül. Szerintem, ha lenne egy MKII-esem, annak építeném át MKI-re a műszerfalát.  beka3 Dehát ízlések és pofonok. Smiley
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11809 Dátum: 2009.12.30 szerda, 12:29:01 »

Engem is állandóan azzal kísért, de nem állok kötélnek. Smiley Nem tetszenek valahogy az MKII műszerfalának a túlságosan kerekített formái. Anno MKII óraegységét építettem be, de inkább downgradeltem MKI-hez (ráadásul a kettes műszeregységében nem lenne a felfüggesztésszabályozáshoz visszajelző lámpám). A 2 DIN-es audiórendszerrel is elégedett vagyok. Nem tud többet egy RDS 6000-es a 2000-es szériához képest, csak beleköltöztették az erősítőt a kesztyűtartó mögül. Szerintem, ha lenne egy MKII-esem, annak építeném át MKI-re a műszerfalát.  beka3 Dehát ízlések és pofonok. Smiley
hát igen...nekem meg tetszik a kettesé és az egyes nem...főleg,hogy beleuntam az állandó szellőzőragasztásba...ma kibontottam a vezetékeket és azon vagyok,hogy a legkevesebb forrasztással megússzam,egyelőre itthon csatlakozókat rakok a kibontott kábelekre,hogy a gyári csatlakozókat ne kelljen levágni az autóban.Szerintem egyszerűbb.Valószínű,hogy a vakdugó helyére egy led lesz berakva,ami világít,ha be van kapcsolva a ködlámpa.Egyelőre ilyen,mert most nem bombázom szét a műszerfalat.Aztán majd valahogy belefaragom az egyes ködlámpa visszajelzőjét.
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11810 Dátum: 2009.12.30 szerda, 16:44:57 »

hát igen...nekem meg tetszik a kettesé és az egyes nem...főleg,hogy beleuntam az állandó szellőzőragasztásba...ma kibontottam a vezetékeket és azon vagyok,hogy a legkevesebb forrasztással megússzam,egyelőre itthon csatlakozókat rakok a kibontott kábelekre,hogy a gyári csatlakozókat ne kelljen levágni az autóban.Szerintem egyszerűbb.Valószínű,hogy a vakdugó helyére egy led lesz berakva,ami világít,ha be van kapcsolva a ködlámpa.Egyelőre ilyen,mert most nem bombázom szét a műszerfalat.Aztán majd valahogy belefaragom az egyes ködlámpa visszajelzőjét.

A ködlámpa visszajelzője az MKII műszeregységében van, és ha nem tervezel felfüggesztés szabályozást, nem automatás a géped, akkor bátran ajánlom a cseréjét, mert az óra bowdenje idegesítő szereléskor, és nem fog beragadni, ha már az elektromos egység a VSS-ről kapja a jelet. vigyor3 Picit kell rajta alakítani, mert az ABS és a légzsák ledes már benne, és pont fordítva vannak megvezérelve, mint az egyesben (én pont most örülök, mert MK2-es légzsákrendszer kerül a kocsiba, úgyhogy alakíthatom vissza a légzsák lámpáját, amit előtte egy hétig tervezgettem, hogy hogyan csináljam...). Nekem szerencsére csak az utasra fújó rács tört el, az pedig már nem az én bajom...  eplus2 De majd most fogom kicserélni egy sérülésmentes rácsra, amiben van gyári utánfutó index visszajelző. Csak a fedcompom előlapját kell kicserélnem feketére (aztán ha valakit érdekel egy szürke trip comp, akkor jelentkezhet nálam).
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11811 Dátum: 2009.12.30 szerda, 17:02:36 »

A ködlámpa visszajelzője az MKII műszeregységében van, és ha nem tervezel felfüggesztés szabályozást, nem automatás a géped, akkor bátran ajánlom a cseréjét, mert az óra bowdenje idegesítő szereléskor, és nem fog beragadni, ha már az elektromos egység a VSS-ről kapja a jelet. vigyor3 Picit kell rajta alakítani, mert az ABS és a légzsák ledes már benne, és pont fordítva vannak megvezérelve, mint az egyesben (én pont most örülök, mert MK2-es légzsákrendszer kerül a kocsiba, úgyhogy alakíthatom vissza a légzsák lámpáját, amit előtte egy hétig tervezgettem, hogy hogyan csináljam...). Nekem szerencsére csak az utasra fújó rács tört el, az pedig már nem az én bajom...  eplus2 De majd most fogom kicserélni egy sérülésmentes rácsra, amiben van gyári utánfutó index visszajelző. Csak a fedcompom előlapját kell kicserélnem feketére (aztán ha valakit érdekel egy szürke trip comp, akkor jelentkezhet nálam).
Szia..engem erdekelne mert feketem van es szurke a muszerfal....
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11812 Dátum: 2009.12.30 szerda, 17:18:32 »

Szia..engem erdekelne mert feketem van es szurke a muszerfal....
Néhány hét múlva válhat aktuálissá, mert még el kell mennem a keretért, de most 2 hétig nem leszek otthon.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #11813 Dátum: 2009.12.30 szerda, 17:25:26 »

Néhány hét múlva válhat aktuálissá, mert még el kell mennem a keretért, de most 2 hétig nem leszek otthon.
Nem surgos...ha akualis lesz es gondolod akkor PU-ben folytathatlyuk.
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11814 Dátum: 2009.12.30 szerda, 17:53:53 »

A ködlámpa visszajelzője az MKII műszeregységében van, és ha nem tervezel felfüggesztés szabályozást, nem automatás a géped, akkor bátran ajánlom a cseréjét, mert az óra bowdenje idegesítő szereléskor, és nem fog beragadni, ha már az elektromos egység a VSS-ről kapja a jelet. vigyor3 Picit kell rajta alakítani, mert az ABS és a légzsák ledes már benne, és pont fordítva vannak megvezérelve, mint az egyesben (én pont most örülök, mert MK2-es légzsákrendszer kerül a kocsiba, úgyhogy alakíthatom vissza a légzsák lámpáját, amit előtte egy hétig tervezgettem, hogy hogyan csináljam...). Nekem szerencsére csak az utasra fújó rács tört el, az pedig már nem az én bajom...  eplus2 De majd most fogom kicserélni egy sérülésmentes rácsra, amiben van gyári utánfutó index visszajelző. Csak a fedcompom előlapját kell kicserélnem feketére (aztán ha valakit érdekel egy szürke trip comp, akkor jelentkezhet nálam).
Ez igaz,de mint írtam ez csak ideiglenes megoldás.HA minden igaz,akkor fusim tud szerezni lapot a műszerfalhoz és majd akkor lesz végleges.Igaz,amíg nálam  van az autó a ködlámpa sem izgat annyira,mert nálam gyakorlatilag csak dísznek van.Ha meg netalán elkel,akkor meg marad a led,ha nem csinálnám meg.Magát az egész műszert meg nem akarom cserélni,mert a bowden kattogást már megszoktam....
Naplózva
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11815 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 00:06:41 »

Ez igaz,de mint írtam ez csak ideiglenes megoldás.HA minden igaz,akkor fusim tud szerezni lapot a műszerfalhoz és majd akkor lesz végleges.Igaz,amíg nálam  van az autó a ködlámpa sem izgat annyira,mert nálam gyakorlatilag csak dísznek van.Ha meg netalán elkel,akkor meg marad a led,ha nem csinálnám meg.Magát az egész műszert meg nem akarom cserélni,mert a bowden kattogást már megszoktam....

Fordnál/Cromaxnál árulnak ilyen lapot, de a kettő együtt drágább, mint a bontott óraegység. Nekem a Mondeo-s ügyködésem legszebb napja volt, amikor kihajíthattam a régi órát, és az új akadozás nélkül, szépen elkezdte tenni a dolgát. Legalább olyan volt, mint amikor megjavítottam az automatát, és elindulás után az a földöntúli érzés borított el, hogy 120al robogok, a motor fordulatszáma optimális, és még nem vettem észre, hogy váltott volna. Egy bajom lett csak az óracserével: 170 000 km volt az autóban, ami valós állás volt (hacsak Svájcban nem cserélték kompletten az óraegységét), és olyan óra lett berakva, ami 260000-et mutat. Át kellett volna pakolnom a számlálót a régiből, de akkor még új terep volt a műszeregység, és féltem, hogy beüzemelés előtt tönkreteszem. Csereperiódusokkal egy kicsit gondban is vagyok, mert a váltás környékén nem dokumentáltam megfelelően a dolgokat, és nem tudom pontosan így, hogy mennyit raktam bele a gépbe 1-1 altatrésszel.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11816 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 08:25:40 »

Fordnál/Cromaxnál árulnak ilyen lapot, de a kettő együtt drágább, mint a bontott óraegység. Nekem a Mondeo-s ügyködésem legszebb napja volt, amikor kihajíthattam a régi órát, és az új akadozás nélkül, szépen elkezdte tenni a dolgát. Legalább olyan volt, mint amikor megjavítottam az automatát, és elindulás után az a földöntúli érzés borított el, hogy 120al robogok, a motor fordulatszáma optimális, és még nem vettem észre, hogy váltott volna. Egy bajom lett csak az óracserével: 170 000 km volt az autóban, ami valós állás volt (hacsak Svájcban nem cserélték kompletten az óraegységét), és olyan óra lett berakva, ami 260000-et mutat. Át kellett volna pakolnom a számlálót a régiből, de akkor még új terep volt a műszeregység, és féltem, hogy beüzemelés előtt tönkreteszem. Csereperiódusokkal egy kicsit gondban is vagyok, mert a váltás környékén nem dokumentáltam megfelelően a dolgokat, és nem tudom pontosan így, hogy mennyit raktam bele a gépbe 1-1 altatrésszel.
látod,a dokumentáció nekem sem az erősségem...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11817 Dátum: 2009.12.31 csütörtök, 16:36:41 »

Boldog Új Évet Minden Mondeo-s kollégának!:-)

Olyan kérdésem lenne,hogy az Mk1-es Mondit lehet szervízcsatlakozónk keresztül chip-elni szerintetek?
Vagy csak az EPROM újraforrasztásával?

Köszönöm!Üdv!
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11818 Dátum: 2010.01.03 vasárnap, 13:43:18 »



Ma végre újrabőröztettem a kormányt, mert a gyári már cafatosra volt kopva, és valahogy méltatlannak éreztem az autóhoz. Eredmény: mintha újjá született volna a kedvencem.  smile Csak ajánlani tudom nektek is ezt az érzést.  Wink
Hááát igen ez szépen néz ki.  taps taps taps
Én is ha majd egyszer sikerül megcsinálnom a nagy-nagy szervízt  szomoru1. Akkor elkezdem a belső teret csinosítgatni. Mondjuk nekem a carbon minta jobban bejön és az passzol is mindenhez.  nyes
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.03 vasárnap, 20:08:05 írta Scratch » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #11819 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 13:20:58 »

gondolom arra vonatkozna a kérdés, hogy egyszerűbb a csatin keresztül, ha már ott van, mint madzagot behúzni meg fúrkálni
Igen, valahogy így. Meg akkor nem csak a hibakódot lehetne kivillogtatni, hanem ha meglenne hozzá a progi, akkor lehetne motordiagot nézni, meg az egyes jeladók értékeit figyelemmel követni, meg még mittoménmi.
A MAF-om hibáját is motordiaggal találták meg, csak hibakóddal sohasem jöttek/ünk volna rá.
Naplózva
hari1203
Vendég
« Új hozzászólás #11820 Dátum: 2010.01.04 hétfő, 18:34:38 »

Üdv Mindenkinek!
Szeretném megtudni, hogy 95-ös Mondeo műszerfalába milyen izzó (T5; v. T10) kell és mennyi?
Köszönettel:Tamás
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #11821 Dátum: 2010.01.05 kedd, 10:12:05 »

Üdv Mindenkinek!
Szeretném megtudni, hogy 95-ös Mondeo műszerfalába milyen izzó (T5; v. T10) kell és mennyi?
Köszönettel:Tamás


Szia! A műszerfalban ha minden foglalatot kitöltesz izóval,akkor 20db kell bele.
Gondolom a T5 az a kisebb.A műszerfalban kis izzók vannak.
Nyáron szedtem szét,azért tudom.A fűtéspanelban is ugyanolyan izzó van 2db.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11822 Dátum: 2010.01.05 kedd, 12:14:26 »

Üdv Mindenkinek!
Szeretném megtudni, hogy 95-ös Mondeo műszerfalába milyen izzó (T5; v. T10) kell és mennyi?
Köszönettel:Tamás
alapvetően rizsszemizzóként találod meg a boltokban, de a T5 is őt jelöli  eljen
Naplózva
Janika13
Vendég
« Új hozzászólás #11823 Dátum: 2010.01.05 kedd, 17:34:17 »

helló.Érdekelne hogy hogyan hol és mennyiért lehetne vonóhorgot rakni a gépemre!!Mibe fáj egy ilyen mutatvány és mi a menete,mert sajna gyárilag nem ilyen a kombim pedíg jó lenne mivel lakókocsit akarok venni hozzá.....
Naplózva
edelwin
Vendég
« Új hozzászólás #11824 Dátum: 2010.01.05 kedd, 17:39:58 »

Sziasztok!
93 as mondeóm van. Nincs fűtésem. Egyszer már volt ilyen termosztátot cseréltek és jó lett. Most is volt termosztátcsere de továbbra sincs fűtés. Tud valaki segíteni mi lehet még a gond.
Üdv.
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11825 Dátum: 2010.01.05 kedd, 17:49:15 »

Cserélt már valaki tükörlapot külső visszapillantóba? Fogja valami csavar?
Naplózva
gery780
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90

gery780@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #11826 Dátum: 2010.01.05 kedd, 17:56:14 »

Cserélt már valaki tükörlapot külső visszapillantóba? Fogja valami csavar?

Szia! Nem fogja semmi!! Csak ki kell pattintani! Van egy kör alakú kiemelkedés a hátulján karmokkal ellátva!
Naplózva

MKI. '93. 2.0 Benzin /kombi/ DOHC
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11827 Dátum: 2010.01.05 kedd, 18:24:01 »

Szia! Nem fogja semmi!! Csak ki kell pattintani! Van egy kör alakú kiemelkedés a hátulján karmokkal ellátva!
Oks, köszi!

Akkor feszegethetem bátran.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11828 Dátum: 2010.01.05 kedd, 18:28:37 »

helló.Érdekelne hogy hogyan hol és mennyiért lehetne vonóhorgot rakni a gépemre!!Mibe fáj egy ilyen mutatvány és mi a menete,mert sajna gyárilag nem ilyen a kombim pedíg jó lenne mivel lakókocsit akarok venni hozzá.....

Nézhetsz bontottat, vagy újat, keress rá a neten. Gugli, vatera....
Bárki felrakja, aki foglalkozik ilyesmivel, főleg kasznisok(ha az adatlapodon jelzed, hogy hova valósi vagy, akkor érdemes lenne konkrét embert is ajánlani...). A lényeg, hogy utána műszakira kell vinni az autót...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11829 Dátum: 2010.01.05 kedd, 18:30:03 »

Sziasztok!
93 as mondeóm van. Nincs fűtésem. Egyszer már volt ilyen termosztátot cseréltek és jó lett. Most is volt termosztátcsere de továbbra sincs fűtés. Tud valaki segíteni mi lehet még a gond.
Üdv.


Olvasd át az MKI-es benzines topicot! Az elmúlt két oldalon erről volt szó. Ha ráismersz vmi hasonlóságra, akkor jelezd, és segítünk...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11830 Dátum: 2010.01.05 kedd, 18:51:37 »

Oks, köszi!

Akkor feszegethetem bátran.
feszegetheted, legfeljebb elrottyan... nyes
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #11831 Dátum: 2010.01.05 kedd, 19:25:57 »

feszegetheted, legfeljebb elrottyan... nyes
Már nem azt megoldotta helyettem a kapuajtó.  nyes
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #11832 Dátum: 2010.01.06 szerda, 17:57:34 »

Életében tán először lecsökkent a motorolaj szint a 16 éves mondeomban a MIN-re. Tavasszal lesz esedékes az olajcsere, gondoltam, rátöltök. De mivel sose volt ilyen gondom, nincs egy deka pótolajam se.
Kérdésem, hogy a motorolaj szintjelző MIN és MAX közötti sáv az mennyi olajat jelenthet? Ha veszek egy 1literes flakonnal, az elegendő lesz maxig feltölteni? Illetve mennyit is öntsek bele?
Gondolom, a metodika az lenne, hogy beöntök pl fél litert, megjáratom pár percig a motort, aztán állni hagyom 15(?) percet, majd szintet mérek.
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11833 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:01:42 »

Életében tán először lecsökkent a motorolaj szint a 16 éves mondeomban a MIN-re. Tavasszal lesz esedékes az olajcsere, gondoltam, rátöltök. De mivel sose volt ilyen gondom, nincs egy deka pótolajam se.
Kérdésem, hogy a motorolaj szintjelző MIN és MAX közötti sáv az mennyi olajat jelenthet? Ha veszek egy 1literes flakonnal, az elegendő lesz maxig feltölteni? Illetve mennyit is öntsek bele?
Gondolom, a metodika az lenne, hogy beöntök pl fél litert, megjáratom pár percig a motort, aztán állni hagyom 15(?) percet, majd szintet mérek.
motortípusok alapján 0.5-1 liter a szintkülönbség, szerintem 2.0 és v6-nál 1 liter
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #11834 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:14:48 »

motortípusok alapján 0.5-1 liter a szintkülönbség, szerintem 2.0 és v6-nál 1 liter

Hát akkor az 1literből nem sok fog rámrohadni  vigyor3 bátan öntözgethetem.
Mondjuk, azért kicsit érdekel, hova lett a hiányzó mennyiség  szomoru1
A motorblokkon alul van egy kis olajsár-szerűség, de nem gondolnám, hogy 1liternyi.
Naplózva

MKI 2.0i
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11835 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:22:56 »

Hát akkor az 1literből nem sok fog rámrohadni  vigyor3 bátan öntözgethetem.
Mondjuk, azért kicsit érdekel, hova lett a hiányzó mennyiség  szomoru1
A motorblokkon alul van egy kis olajsár-szerűség, de nem gondolnám, hogy 1liternyi.

mennyi időnként ellenőrzöd és mikor volt az utolsó csere?
Naplózva
astor72
Vendég
« Új hozzászólás #11836 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:49:42 »

arra ügyelj, hogy ne töltsd túl, mert kitolja a szimeringet...
inkább többször boríts bele, ha lehet hidegen...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11837 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:57:03 »

Gondolom, a metodika az lenne, hogy beöntök pl fél litert, megjáratom pár percig a motort, aztán állni hagyom 15(?) percet, majd szintet mérek.

Dehogy is! Beleöntöd, és kész. Töltesz mondjuk 1/3-ot, és vársz egy percet. Akkor már nézheted a szintet. A lényeg, hogy min-max közt legyen. Hogy ez most épphogy min felett, vagy már a maxon van az tök mindegy!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11838 Dátum: 2010.01.06 szerda, 18:58:19 »

Hát akkor az 1literből nem sok fog rámrohadni  vigyor3 bátan öntözgethetem.

Én tartalékolnám. Ha tavasszal csere, akkor jó lesz az akkorra, vagy későbbre...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11839 Dátum: 2010.01.06 szerda, 19:01:16 »

Én tartalékolnám. Ha tavasszal csere, akkor jó lesz az akkorra, vagy későbbre...
pár decit nem árt szerintem ettől függetlenül

kicsit más
mi a véleményed az 5W vs 10W dologról?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11840 Dátum: 2010.01.06 szerda, 19:21:08 »

pár decit nem árt szerintem ettől függetlenül

kicsit más
mi a véleményed az 5W vs 10W dologról?


5W kell neki a hidrotőkék miatt! Ez tény. wave
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #11841 Dátum: 2010.01.06 szerda, 19:48:27 »

mennyi időnként ellenőrzöd és mikor volt az utolsó csere?

Átlagban kb 2-3 havonta, azaz nálam ez egyenlő 2-3ezer km-enkénti gyakorisággal. Októberben még biztosan a minmax között volt, míg karácsonyra lement min-re, vagy inkább kicsit még alá is.
Olajcsere fixen 10ezer km-enként, nálam ez kb pont az évenkénti időperiódussal is egybe esik.
A nehezítő körülmény az az, hogy az évi 10ekm-ből mondjuk 8e-t a 'Pécs' várostáblán belül halad a gép. Emiatt a 10ekm vs 1év periódustól még sose tértem el, bár most is az vagyon a betöltött olajhoz a beragasztott adattábláján föltüntetve, hogy 15ekm.

Nekem 3x töltöttek 10w40-et, többletfogyit pl nem vettem észre, de egyértelműen hangosabb lett a motor. Az érdekes az, hogy minden olajcserekor hadakoznom kell az 5w30-ért. Eddig 3szervíz is elregélte, hogy a magyarországi időjárási viszonyokra a 10w40 az összességében megfelelőbb, és hogy az 5w ide túlontúl vékony bizonyos hőmérséklet tartományban. Az előző helyi ford márkaszervízben meg 6évvel ezelőtt azt mondták erre, hogy azt adnak a kettő közül, amelyiket kérem ...  vigyor3
Naplózva

MKI 2.0i
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11842 Dátum: 2010.01.06 szerda, 20:37:21 »

Ez most engem is erdekelne. Tehat szigoruan 5W kell neki? Miert jobb, es a 10-es miert rosszabb (vagyis elonytelenebb)? Es gondolom gyari...? En akkor csereltem, amikor megvettem (5 honapja), de lassan ujra cseres lesz. Akkor 10W-set raktunk bele...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #11843 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 09:54:21 »

Én kezdetben ilyen olyan nevesebb olajakkal kezdtem. OFF-om ette őket, azt hittem a sok km miatt. A Mondeonál minden egyes csereperiódus közeledtét megéreztem, és az új olajtól erőre kapott a gép.
Majd jött a nagyautós kedvezményes gyári olaj. Amikor először belekerült itt is éreztem a friss olaj hatását, viszont ha 1-2e-rel túlmentem a 10e-n, akkor sem éreztem gyengülést, és soha egy deci nem fogyott el belőle. Nekem ez meggyőző volt.
Az 5W30 meg egy egyértelmű dolog a hitrotőkés ZETEC/DOHC motoroknál. Oda nem a magyaroszági klíma miatt kell a finomabb olaj, hanem, hogy a finomabb olaj a tökék belsejébe is feljusson!
Sok társunknak javította meg, illetve szüntette meg a hidrotőkés problémákat csak az az egy lépés, hogy áttért 10W-40-ről 5W-30-ra...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11844 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:05:33 »

Én kezdetben ilyen olyan nevesebb olajakkal kezdtem. OFF-om ette őket, azt hittem a sok km miatt. A Mondeonál minden egyes csereperiódus közeledtét megéreztem, és az új olajtól erőre kapott a gép.
Majd jött a nagyautós kedvezményes gyári olaj. Amikor először belekerült itt is éreztem a friss olaj hatását, viszont ha 1-2e-rel túlmentem a 10e-n, akkor sem éreztem gyengülést, és soha egy deci nem fogyott el belőle. Nekem ez meggyőző volt.
Az 5W30 meg egy egyértelmű dolog a hitrotőkés ZETEC/DOHC motoroknál. Oda nem a magyaroszági klíma miatt kell a finomabb olaj, hanem, hogy a finomabb olaj a tökék belsejébe is feljusson!
Sok társunknak javította meg, illetve szüntette meg a hidrotőkés problémákat csak az az egy lépés, hogy áttért 10W-40-ről 5W-30-ra...
Koszi a tanacsot, akkor kovetkezoben kiprobalom en is az 5W-set.
Az mit takar, hogy "szüntette meg a hidrotőkés problémákat"? Azok milyenek?
Koszi!
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11845 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:09:16 »

Feltettem az alabbi kerdesem a karosszeria topicban, de nem kaptam ra valaszt, attettem ide:

"Hali!
Cromaxban lehet kapni olyan "izeket", amivel a hatso sarfogo gumikat lehet rogziteni?
Es mi a neve?
Koszi"

Valaki meg tudna mondani? Fel szeretnem rakni a hatsokat, mert most, hogy ilyen sz ar ido van, felkeni a hatuljara az osszes latyakot Sad
Elore is koszonom szepen!  wave
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #11846 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 10:19:49 »

Koszi a tanacsot, akkor kovetkezoben kiprobalom en is az 5W-set.
Az mit takar, hogy "szüntette meg a hidrotőkés problémákat"? Azok milyenek?
Koszi!
A sűrű olajtól jellegzetes hangon csattognak,főleg hidegen.Ha nem emelik ki a szelepeket,akkor erővesztés,túlfogyasztás,idő előtti kopás a vége.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11847 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 11:52:43 »

A sűrű olajtól jellegzetes hangon csattognak,főleg hidegen.Ha nem emelik ki a szelepeket,akkor erővesztés,túlfogyasztás,idő előtti kopás a vége.
Ertem!
Koszi az infot  wave
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #11848 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 12:24:09 »

Meg tudna mondani nekem valaki, hogy az en 93-asomba be lehet-e rakni az MK2 valtogombjat?
Az enyem elhasznalodott, es el is forog balra, ami eleg zavaro. Azert MK2, mert lehet, hogy olyat tudnek szerezni, bontottat, bört.
Koszi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #11849 Dátum: 2010.01.07 csütörtök, 12:34:11 »

Meg tudna mondani nekem valaki, hogy az en 93-asomba be lehet-e rakni az MK2 valtogombjat?
Az enyem elhasznalodott, es el is forog balra, ami eleg zavaro. Azert MK2, mert lehet, hogy olyat tudnek szerezni, bontottat, bört.
Koszi!
tekerj rajta jobbra egy kört Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 230 231 232 233 234 235 236 [237] 238 239 240 241 242 243 244 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.