Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:09:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5251852 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #150 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 09:36:00 »

Szia @Joe!   #110
 
„Szerintem a kis eltérésű gumiknál szinte észre sem vehető a sebesség különbség, csak ha valahol vmi gond van. Ez a különbség mondjuk 150-nél 154 lehet, ami elenyészőnek tekinthető. Hiba inkább az óra pontosságában keresendő!”- írtad.
 
Nekem 80 km/h-t mutatott az óra 195/55R15 gumival, közben 74 km/h-val ballagtam.
Feltettem az előírt 195/60R15-t és pontos mint egy Doxa!!! (80 km-es távon nincs 100m eltérés).- írtam.
 
Amikor megvettem a kocsit a DCT vizsgálaton számítógépes pad mérte ki a fenti eltérést. Ez százalékosan állandó, dupla sebességnél dupla csalás. A hibáról papírom is van. (Mellesleg a trafipaxnál még ugyanaz a fizetési kategória, még ha nem is tudod mennyi az annyi)  
 
Miután korrigáltam a megfelelő méretre az M7-n 80 km-es távon mértem távolsági hibát és ugyan annál az általad is ismert M0-ás óránál mértem külső és belső sávban is a kilométerórát. Mértem a rosszat is. Most pontos!!!
Mindezt a téligumival is végig csináltam.  Télire 185/70R14-t tettem fel (616mm) ami az én esetemben a gyári 195/60R15 mérettől csak 1mm eltérés. Gumi kereséskor a 70-es per érték megkötött, de volt egy elgondolásom.
 
ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #151 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 09:42:00 »

 
Szia Napu!    #116
 
Egyetértek veled! Szép a Mondeo I. kombi. A II lámpája miatt nem tetszik annyira. Bocsi sokaktól, de ez ízlés kategória.
ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #152 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 10:03:00 »

Szia Saumur!   #109
 
Utolsó próbálkozásom.
Peppint idézve „értsd meg hogy alapvetően a teljes átmérőnek nem nagyon szabad változnia, csak ebben a felni gumi arányának.”
 
Most, hogy elárultad a világnak, hogy neked 185/65R14 van,  aminek collostokkal mért magassága 596 mm, az áhított 205-ös szélességű gumikból, 15”-os felnin, hozzád közel eső méretek:
205/50R15              587 mm, azaz 9mm a különbség, ennek felével lesz alacsonyabban a kocsid.
205/55R15               607 mm, azaz 11mm a különbség, ennek felével lesz magasabban a kocsid.
 
Láthatod nem igazán közelíti meg jól egyik sem. A kollegák döntöttek, hogy ki fog lefelé, ki felfelé menni. Ha a kocsi lentebb van, akkor sportosabb a menettulajdonsága, ha fentebb van optikailag szebb. Mindkettő kompromisszum, mindig van hátrány is!!
 
Az enyém M I-s Ghiaként 15”-sal jött ki, így a 195/60R15 azaz 615 mm-től térek el. Amerre a józan eszem és a pénztárcám engedi. Te meg az 596 mm-től térhetsz el.  
 
 A lényegi különbségek ott találod, hogy fel szabad-e rakni (előírás), fel lehet-e rakni (fizikai korlát), fel érdemes-e rakni (józan paraszti ész).
 
 Pl.: az igazán király a 235/45R15 ami 593 mm-es, sajna a kívánt tárcsa nyílásszöge már 7,5-9,5 és ilyen Ford osztású felni nincsen (tudtommal) . Ez a nem érdemes kategóriába tartozik.
 
A szerelési könyv, úgy fogalmaz, hogy
„3) Alkalmazása csak ehhez illesztett kormányműnél lehetséges”
mindezt írja a Limuzin, 6Jx15 keréktárcsa és a 205/55R15 gumi kapcsán.
 
Ökölszabály télre szűkebb gumi, nyárra szélesebb.
Az előírások nem ellened vannak, hidd el így biztonságos, így tervezték meg azok, akik ebből és ezért élnek (egy tervezőnek ez nem munka, hanem hobby).  
 
Egy klasszikust idézve (Peppin) ” ha úgy gondolod hogy nem élet az élet 596 mm átmérőjű kerekekkel, csak 628 mm átmérőjűvel akkor lelked rajta.....”
 
ND
közelítünk a megoldáshoz.
lassan kezdem megérteni hogy működik a dolog (legalább is azt hiszem).
nos én a kereket tartom kicsinek a kasznihoz képest, és ezzel természetesen csak a saját véleményet mondom. szerintem egy ekkora autóhoz jobban illik egy méretes kerék.
én tulajdonképpen azon gondolkodtam, hogy alá lehetne-e tenni nagyobb kereket, ami jobban kitölti a keréknyílást úgy hogy ne legyen tőle veszélyesebb az autó és meg se büntessenek érte?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #153 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 10:25:00 »

latom nagyon dul a gumis tema Smiley
en mult heten tettem 195/60R15 teliket, nyariban majd kiprobalnek egy 205-ost.
 
Bar az igazsaghoz hozzatartozik, hogy az eddigi malomkerekekhez kepest (195/65R15) a 60-assal is erezhetoen kopogosabb lett a futomu, jobban erezni a godroket. Vagy ezt a gumik kozti kulonbseg is okozhatja?
 
A masik gondom, hogy amikor leszereltek a kereket lattam, hogy a lengescsillapiton van mind a 4 kerekenel surolas nyom, mintha hozzaert volna a kerek. Most benyoltam a kerekek moge, de nem ernek ossze. Ha szelesebb gumi teszek, akkor gond lesz !?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #154 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 10:56:00 »

közelítünk a megoldáshoz.
lassan kezdem megérteni hogy működik a dolog (legalább is azt hiszem).
nos én a kereket tartom kicsinek a kasznihoz képest, és ezzel természetesen csak a saját véleményet mondom. szerintem egy ekkora autóhoz jobban illik egy méretes kerék.
én tulajdonképpen azon gondolkodtam, hogy alá lehetne-e tenni nagyobb kereket, ami jobban kitölti a keréknyílást úgy hogy ne legyen tőle veszélyesebb az autó és meg se büntessenek érte?
Egy kombi szerintem kevéssé hobby kategória, azt az ember konkrét céllal veszi, nem kényszerből, mert monygyuk olcsóbb. Mi 2+2-en vagyunk, a járóka hosszában (!) elfér hátul és -szerintem nem méltatlan- a teraszépítéshez hordtam vele cementet, sódert ilyesmi. GOND és nyom NÉLÜL! Ha nagy kerekeken szaladna kétlem, hogy kiszolgál, mert azért csak eszköz, még ha imádom is. Ezt látom lényegesnek. Attól még a Te döntésed marad a dolog, ha többet számít az álmod :-) legyen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #155 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 11:16:00 »

Egy kombi szerintem kevéssé hobby kategória, azt az ember konkrét céllal veszi, nem kényszerből, mert monygyuk olcsóbb. Mi 2+2-en vagyunk, a járóka hosszában (!) elfér hátul és -szerintem nem méltatlan- a teraszépítéshez hordtam vele cementet, sódert ilyesmi. GOND és nyom NÉLÜL! Ha nagy kerekeken szaladna kétlem, hogy kiszolgál, mert azért csak eszköz, még ha imádom is. Ezt látom lényegesnek. Attól még a Te döntésed marad a dolog, ha többet számít az álmod :-) legyen.
nem értelek?
miért ne szolgált volna ki nagyobb kerekekkel? ezt hogy érted?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #156 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 12:35:00 »

nem értelek?
miért ne szolgált volna ki nagyobb kerekekkel? ezt hogy érted?
igen, igen, ha benne csücsülsz nem látod mennyire ül, ha tele van :-) ott már valami kopik, darál, üt, reszel pl. demxy útjain :-) persze egyedül nem gond, ha hátul ülés ki hi-fi be csomtérig :-)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #157 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 12:38:00 »

igen, igen, ha benne csücsülsz nem látod mennyire ül, ha tele van :-) ott már valami kopik, darál, üt, reszel pl. demxy útjain :-) persze egyedül nem gond, ha hátul ülés ki hi-fi be csomtérig :-)))
aha.
én azt vettem észre, hogy nagyon könnyen leül a háta. ha valaki beszáll hátulra, nagyon lemegy. úgy érzem, hogy az enyémnek az eleje fent van a háta meg lenn, akkor is ha üres. majd megnézek másik mondikat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #158 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 16:32:00 »

tudnatok adni tippet hol tudom lecserelni a hutofolyadekot mert roppant budos, egett szagu, mar mar fekete ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #159 Dátum: 2003.11.06 csütörtök, 21:36:00 »

saumur.
ha nagyon leül a hátulja az autodnak akkor ott lengéscsillapito hiba van vszinü,hogy csere....nekem 5fövel sem ül le.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #160 Dátum: 2003.11.07 péntek, 09:09:00 »

saumur.
ha nagyon leül a hátulja az autodnak akkor ott lengéscsillapito hiba van vszinü,hogy csere....nekem 5fövel sem ül le.
a lengéscsillapítót Szabyk is mondta a találkozón.
mennyibe kerül az I-es mondiba kb?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #161 Dátum: 2003.11.07 péntek, 10:23:00 »

közelítünk a megoldáshoz.
lassan kezdem megérteni hogy működik a dolog (legalább is azt hiszem).
nos én a kereket tartom kicsinek a kasznihoz képest, és ezzel természetesen csak a saját véleményet mondom. szerintem egy ekkora autóhoz jobban illik egy méretes kerék.
én tulajdonképpen azon gondolkodtam, hogy alá lehetne-e tenni nagyobb kereket, ami jobban kitölti a keréknyílást úgy hogy ne legyen tőle veszélyesebb az autó és meg se büntessenek érte?
Látod saumur a végére csak megértjük egymást...
 
 
én a kereket tartom kicsinek, (persze, mert a balonosabb gumik az optikát csökkentik, ettől még nem kicsi az, csak te látod úgy erre találták fel az un. "peresebb" kereket, gumit.)  
 
alá lehetne-e tenni nagyobb kereket (Igen csak akkor megváltoztatod egy kissé a futóműgeomtriát és az nem segít, ezért ajánlottam a szolíd ültetést, az optikailag legalább annyit dob)
 
Lengéscsillapítótól meg nem igazán függ a szint hanem a rugótól, ha neked esetleg jobban meg van gyengítve már a hátsó rugód, mert sokat szállítottak vele, akkor érdemes az elsőn is engedni néhány centit, persze attól is függ milyen útviszonyok közt használod. De mégegyszer mondom csillapítóktól sem lejjebb, sem feljebb nem lesz igazán a gép.
 
Üdv:  
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #162 Dátum: 2003.11.11 kedd, 09:38:00 »

Látod saumur a végére csak megértjük egymást...
 
 
én a kereket tartom kicsinek, (persze, mert a balonosabb gumik az optikát csökkentik, ettől még nem kicsi az, csak te látod úgy erre találták fel az un. "peresebb" kereket, gumit.)  
 
alá lehetne-e tenni nagyobb kereket (Igen csak akkor megváltoztatod egy kissé a futóműgeomtriát és az nem segít, ezért ajánlottam a szolíd ültetést, az optikailag legalább annyit dob)
 
Lengéscsillapítótól meg nem igazán függ a szint hanem a rugótól, ha neked esetleg jobban meg van gyengítve már a hátsó rugód, mert sokat szállítottak vele, akkor érdemes az elsőn is engedni néhány centit, persze attól is függ milyen útviszonyok közt használod. De mégegyszer mondom csillapítóktól sem lejjebb, sem feljebb nem lesz igazán a gép.
 
Üdv:  
 
Üdv
"Látod saumur a végére csak megértjük egymást..."
Miért nem a helyes megoldással kezdted? kerülőutakon lavíroztál a megfelelő válaszig:)))
nem tudtam hogy a rugón lehet engedni! megnézek majd más mondeókat, mert nekem úgy tűnik, hogy nem a háta túl alacsony hanem az eleje túl magas. ha az eleje lejjebb menne nem is kellene alá nagyobb kerék (amin gondolkoztam).
lehet hogy megpróbálkozom jövőre a 205/50/15-el, bár azt mondta a szerelő, hogy az sokkal jobban ki fogja hozni a műanyag zörejeket menet közben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #163 Dátum: 2003.11.11 kedd, 11:16:00 »

Szia Saumur!
 
A nagy testvértől tudom, hogy hét éve hajtasz egy Fiatot, a Mondid mellett. Ilyen autós múlttal adod, hogy segítsetek…, mert nem tudom milyen méretű téli gumit akarok?
 
Ráadásul szerelőhöz jársz, a szakembernek sem hiszel, azután a laikusokat kérdezed.  
Bizzol Te egyáltalán valakiben? Vagy csak életbe akarod tartani a fórumot, üres köröket futatván másokkal?
 
ND
 
Ui.: Nekem is van egy Fiat a Mondi mellett, manapság arra használom a Fiatot, hogy ne tudják ráverni a Mondeo oldalára mások az ajtót. El kellene adnom, de fáj a szívem érte. Öregecske kombi, de tíz év alatt csak egy vízpumpa szétesés miatt akadtam el vele az úton.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #164 Dátum: 2003.11.11 kedd, 14:21:00 »

Édes egyetlen drága ND!
"A nagy testvértől tudom, hogy hét éve hajtasz egy Fiatot, a Mondid mellett."
A nagy testvért küld el valahová, mert nem mondott igazat. A Fiat Tipot 1,5, azaz másfél éve vettem. A mondi 2003 Január óta van nálam. ha a kettőt összeadom és megszorzom 2-vel se jön ki a 7 év.
1. Elmondhatatlanul nem kerestem téli gumit, csak arra szerettem volna választ kapni, hogy a meglevő felnit, gumit milyenre tudnám lecserélni. mivel halvány gőzöm sem volt hogy ez hogyan működik elkezdtem kérdezni.
többen értetlenkedve reagáltak amikor vissza-visszakérdeztem, de ilyenkor érdemes lenne arra gondolni, hogy attól, hogy én valamivel tisztában vagyok, valamit értek, nem biztos hogy a hülye kérdező is rendelkezik alapismeretekel a témában. különben minek kérdezne.
2."Ráadásul szerelőhöz jársz, a szakembernek sem hiszel, azután a laikusokat kérdezed."
Köszönöm, hogy megtisztelsz bizalmaddal és azt feltételezed rólam, hogy azért kérdezek dolgokat, hogy titeket cseszegesselek.  
Tisztelt Bíróság!
A fentiekben leírtakkal szemben az igazság az, hogy bár tényleg jártam már szerelőknél, de a problémára nem találtak megoldást.
Pontosan azért kérdezlek benneteket mert bennetek bízom.
Rángatás miatt elvittem a Mondit a márkaszervízbe. nem mutatott ki hibakódot és azt mondták, hogy rossz benzint tankoltam, nem jó gyertyák vannak benne és még egy pár hülyeséget. egy másik szerelő azt mondta, hogy azért rángat az autó ha leveszem a lábam a gázról, mert nehéz a kaszni. egy harmadik szerelő pedig miután állított rajta valamit, de a rángatás nem szűnt meg elkezdte fikázni a FOrdot, hogy milyen *** autó, miért ilyet vettem (5 évig dolgozott a fehérvári márkaszervízben).
Eszedbe ne jusson még egyszer azt feltételezni rólam, hogy nem bízom bennetek!
Csak bennetek bízom.
azt írod, hogy ilyen autós múlttal tudnom kellene, hogy milyen gumi passzol rá. nem kellene! ha mindig ugyanakkora gumit veszek rá, miért kellene tudnom a váltóméreteket.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #165 Dátum: 2003.11.11 kedd, 15:06:00 »

Kombi-sokk! PÍSZ! Majd szkanderbe Húsvétkor :-) a nyuszival, vagy locsolkogggyunk?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #166 Dátum: 2003.11.11 kedd, 16:27:00 »

A *** életbe. Fejezzétek be egymás cseszegetését, mert hátrakötöm asarkatokat és kokuricára fogtok térdelni.  
Uraim, több komolyságot, a csapat itt azért szervezödött, hogy segitse és ne hátráltassa egymást.
 
VILÁGOS?Huh???
 
Na azért!!!!!!!!!!)))))))))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #167 Dátum: 2003.11.12 szerda, 10:45:00 »

A *** életbe. Fejezzétek be egymás cseszegetését, mert hátrakötöm asarkatokat és kokuricára fogtok térdelni.  
Uraim, több komolyságot, a csapat itt azért szervezödött, hogy segitse és ne hátráltassa egymást.
 
VILÁGOS?Huh???
 
Na azért!!!!!!!!!!)))))))))
Andrew J., te Mondi kombi csomagtartózárak réme!)::
Én nem gondolom hogy hátráltatnánk egymást. Galád módon meg lettem gyanúsítva, hogy én nem hiszek bennetek és csak baszogatási célzattal teszem fel kérdéseimet. Ráadásul téves információkra építette fel érvelését a felperes! Ezt nem hagyhattam annyiban!:))
Szetintem meg egy kis cseszegetés belefér, ha nem bántjuk meg közben egymást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #168 Dátum: 2003.11.15 szombat, 12:22:00 »

Sziasztok!
Remélhetőleg rövidesen én is Mondeo tulajdonos leszek:-)
(I. vagy II.)Van két tündér kutyám, akiknek most nem elég a hely a Suzukiban.:-) Nekem az 1.8-as TD kombi szimpatikus. Elsősorban talán a nagy hely és a fogyasztás miatt. Sajnos még csak autókereskedésben ültem benne és hallottam a hangját, de nagyon tetszik.Kérlek benneteket, hogy írjatok nekem róla, hogy érdemes-e egy 6-7 éves ilyen autót megvennem!
Köszönöm előre is!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #169 Dátum: 2003.11.15 szombat, 22:16:00 »

Sziasztok!
Remélhetőleg rövidesen én is Mondeo tulajdonos leszek:-)
(I. vagy II.)Van két tündér kutyám, akiknek most nem elég a hely a Suzukiban.:-) Nekem az 1.8-as TD kombi szimpatikus. Elsősorban talán a nagy hely és a fogyasztás miatt. Sajnos még csak autókereskedésben ültem benne és hallottam a hangját, de nagyon tetszik.Kérlek benneteket, hogy írjatok nekem róla, hogy érdemes-e egy 6-7 éves ilyen autót megvennem!
Köszönöm előre is!
Edó,
 
nekünk is a kutyák miatt van kombi. Smiley
Hogy érdemes-e megvenni? Mindenképp kell egy teljes átvizsgálás, és ha a korához képest rendbe van akkor érdemes.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #170 Dátum: 2003.11.15 szombat, 22:30:00 »

Sziasztok!
Remélhetőleg rövidesen én is Mondeo tulajdonos leszek:-)
(I. vagy II.)Van két tündér kutyám, akiknek most nem elég a hely a Suzukiban.:-) Nekem az 1.8-as TD kombi szimpatikus. Elsősorban talán a nagy hely és a fogyasztás miatt. Sajnos még csak autókereskedésben ültem benne és hallottam a hangját, de nagyon tetszik.Kérlek benneteket, hogy írjatok nekem róla, hogy érdemes-e egy 6-7 éves ilyen autót megvennem!
Köszönöm előre is!
Helló Edó!
Jó döntést hoztál. Nekem egy 1997-es 1.8 TD kombim van; tapasztalataim: 1. az autó a méretéhez képest elég rugalamas (igaz, hogy a Mondeo találkozón az 1.6-os gép is legyorsult). 2. mivel a kocsi önsúlya kb. 1500 kg (emiatt is vert meg az 1.6-os), nem lehet tőle 6 literes átlagfogyasztást elvárni. Nekem az átalg 7,2-7,8, szint bármilyen körülmények között: 170 km/h autópálya vagy Pesten a dugóban. 3. ez a dízelmotor elég régi konstrukció (1.8 D már a '86-os Ecortokban is volt), igaz már elektronikusan felügyelt adagolóval, szerintem egy kiforrot szerkezet, elég meggyőző paraméterekkel: 90 LE, 180 Nm. Én alig több mint egy év alatt több, mint 60.000 km-t mentem vele anélkül, hogy bármilyne motor problémám lett volna (óra szerint van benne 170.000 km, de inkább 270.000 a valós). Kétszer volt adagló gondom: a szervízben leszakították az előtöltés szabályzó szelep vezetékét, illetve valamilyen gázolaj átmarta a turbó membránt. Ezt leszámítva semmi gond nem volt az autóval. Amire oda kell figyelni: vásárlás előtt kompresszió mérés (28-34 bar), turbó: olajfogyasztás illetve nyomás (0,7-0,8 bar), és még nem árt ha egy FORD szervíz kiolvassa a hibakódokat.  
Ha megvetted, minden féle képpen javasolt egy vezérműszíj csere (persze görgökkel együtt).
Remélem nemsokára a mondeosok között üdvözölhetünk.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #171 Dátum: 2003.11.16 vasárnap, 06:01:00 »

Andrew J., te Mondi kombi csomagtartózárak réme!)::
Én nem gondolom hogy hátráltatnánk egymást. Galád módon meg lettem gyanúsítva, hogy én nem hiszek bennetek és csak baszogatási célzattal teszem fel kérdéseimet. Ráadásul téves információkra építette fel érvelését a felperes! Ezt nem hagyhattam annyiban!:))
Szetintem meg egy kis cseszegetés belefér, ha nem bántjuk meg közben egymást.
Samur,
 
DE KINYITOTTAM NEM?Huh?Huh?))))))
Pillanatok alatt)))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #172 Dátum: 2003.11.16 vasárnap, 09:26:00 »

Kedves Petya és Scratch!
Köszönöm, hogy válaszoltatok, reméltem,hogy bíztatni fogtok, mert már teljesen beleszerelmesedtem ebbe a "kis" autóba.:-) Én is remélem, hogy nemsokára mondeos leszek és akkor újra jelentkezem!
Sok szerencsét az autótokhoz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #173 Dátum: 2003.11.17 hétfő, 00:13:00 »

Sziasztok!
Remélhetőleg rövidesen én is Mondeo tulajdonos leszek:-)
(I. vagy II.)Van két tündér kutyám, akiknek most nem elég a hely a Suzukiban.:-) Nekem az 1.8-as TD kombi szimpatikus. Elsősorban talán a nagy hely és a fogyasztás miatt. Sajnos még csak autókereskedésben ültem benne és hallottam a hangját, de nagyon tetszik.Kérlek benneteket, hogy írjatok nekem róla, hogy érdemes-e egy 6-7 éves ilyen autót megvennem!
Köszönöm előre is!
Edó!
 
Az urak nagyon kedvesek voltak, én is az leszek, ez ugyanis azon gépjárműtulajdonosok fóruma, akik rendelkeznek, vagy szeretnének, vagy szerettek már legalább 1 db. FORD MONDEO típusú gépjárművet.
 
Ezért bármelyikünktől azt kérdezni, hogy érdemes e ilyet venni már-már blaszfémiának, sértésnek, vad arculcsapásnak és tetlges párbajra hívásnak tűnik. Némelyikünk álláspontja szerint ennél felmenőinek súlyos szidalmazása sem lehet rosszabb.
 
Fentiek alapján remélem nem várod hogy mindenféle igazolt indok alapján lebeszéljelek a Mondeoról mert ahogy látom igen racionális érvek alapján döntesz, mint a hang meg a szerelem, és ezzel mi sem vagyunk másként.
 
Egyébként nagyon szeretem a kutyákat van nekem is, meg gyerek is, ugyan suzukim sose volt, nem tom miért, de annyira nem sajnálom, legalább elmesélheted nekünk a különbséget Smiley))))
 
Így hát annyit mondhatok hogy vegyél légy kedves egy MONDEO-t bár én nem tádét választanék.
 
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #174 Dátum: 2003.11.17 hétfő, 21:54:00 »

Kedves Edó!
 
Nagyon megéri, ha jó állapotú, ne hagyd ki. Bár Én inkább jobb ha nem szólalok meg mert 2 hetes Mondeo tulajként még elvakítanak az érzelmeim... :-)
Nekem egy 5 ajtós 1996-os 1.8TD Mondeom Mk 1 van immáron 2 kerek hete. ;-)
Gyönyörű és imádom meg ehhez hasonló csudaszép dolgok. :-)))
Sok sikert!
 
Üdv:
Miklós
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #175 Dátum: 2003.11.17 hétfő, 21:59:00 »

Sziasztok!
 
El van törve a műszerfalon található irányítható szellőzőrostélyok közül a középső jobbos. Mit lehet vele csinálni?
Csak csere, vagy esetleg ragaszthatom is valahogy?
Szétszedni nehéz?!
Köszi előre is.
 
Üdv:
Miklós
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #176 Dátum: 2003.11.18 kedd, 00:37:00 »

Sziasztok!
 
El van törve a műszerfalon található irányítható szellőzőrostélyok közül a középső jobbos. Mit lehet vele csinálni?
Csak csere, vagy esetleg ragaszthatom is valahogy?
Szétszedni nehéz?!
Köszi előre is.
 
Üdv:
Miklós
Miklós,
 
állítólag ez a MK1 -nél tipushiba, régen ingyenesen csertélték Ford -nál, most nem tudom mi a helyzet.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #177 Dátum: 2003.11.18 kedd, 23:08:00 »

Hello!
Évekig húzódó történetem nem a márka melletti, se nem elleni agitációnak szánom, csupán segíteni szeretnék azoknak, akik hasonló „cipőben járnak”. Lehet egyedi az eset, bár már hallottam hasonló problémával küszködő Mondeo tulajokról.
98’ tavaszán apám vett egy 96’-os Mondeo 1.8 TD-t. Kb, 40 ezer km-t futott Németországban.
Első nyáron Horváto.-ból hazafelé – egy gumicső szétrepedésének következményeként, amit valamilyen állat rágott meg – felforrt a vize. Nagy valószínűség szerint, ennek folyományaként, dec. elején megállt a motor, egyik dugattyú felrobbanásával, ill. hajtókar blokk oldalán való kikönyökölésével. Új motor (Ford márkakereskedőtől), új dugattyú, új gyűrűgarnitúra mind a négy hengerben. Amire elkészült már 99’ tavasza volt.
Az első tél kezdetén indítási problémák jelentkeztek, mintha lemerült volna az aksi, alig pörgetett az önindító. De ha egyszer beindult, és néhány másodperces járás után leállítottam, már rögtön indult. Egyből új akku, másnap reggel újra alig indul. Többszöri izzítás, indítózás, kevés gáz, sok gáz, tökmindegy. A szokásos procedúra – izzító gyertya, porlasztócsúcs rendben - után az Auto Fort márkaszervizbe vittük. Vezérlés rendben, hibakód semmi. Innen Lucas adagoló szerviz, kompresszió jó. Újra Auto Fort, biztos az önindító gyenge. Önindító jó, még mindig alig indul. Önindító vizsgálat a Ferrvill kft-ben, önindító jó (99’ tele). Közben tavaszodik, könnyebb indítás, de nem tökéletes. A következő három télen állandó gond a reggeli indítás. Némileg javult az őszi Slick 50 kezeléseknek köszönhetően, de csak éppen annyira, hogy a nem túl zord pesti hidegekben többszöri izzítás és indítózás után legalább elindult. A vidéki utazások alkalmával csak a késő esti járatás ill. tavaly már csak a „bikázás” segített. Gyomorfekély közeli állapot volt minden reggel, hogy indul-e a Ford.  
Már beletörődtünk, hogy a dízel Fordok így indulnak, amikor tavaly egy barátunk vett egy 99’-es Mondeo II TD-t, és egy hónapi téli állás után is pöcre indult.  
Újra porlasztócsúcs, izzító gyertya vizsgálat, kompresszió- és veszteségmérés, újra semmi. Az adagolós szerint nagyon keveset pörget az önindító.(„Csoda, hogy melegen elindul.”) Önindító le, villamossági szerelő szerint semmi baja, a kábelek hibátlanok.  
Az őszi hűvösebb reggeleken – már 10 C alatt – alig indul. Akku vizsgálat, nem jó, de emiatt még el kellene indulnia. Lesz ami lesz alapon, önindító le,  Ferrvill kft-ben próbapadon kimérik, bizony gyenge. (Évekkel ezelött amikor már volt itt, még nem tudták terhelés alatt mérni.) Felújítás. Másnap reggel egy kicsivel jobb , de még így is keserves. Legközelebb már autóval együtt viszem vissza. Meghallgatják, tényleg rossz, de próbapadon jó. Másnapra kitalálják, van egy erősebb önindító a Mondeokhoz, + 10 e Ft. Felrakják, veszek egy új aksit. Most már pörget de nem akar elindulni. Kezdem feladni.  
Az egyik adagolós szerint kompresszió probléma. (Ő mérte a tavasszal a - szerinte is - szinte gyári új kompresszió és veszteség értékeket!!!) A másik adagolós szerint lehet, hogy a leállító szelep rossz. De csak reggel? Szerinte lehetséges. Újra izzító gyertya vizsgálat. A 4-ből 3 rossz. Valószínű a sok izzítás és indítózás következményeként. És 1-gyel elindult. 4 új izzító és másnap reggel izzító lámpa elalszik, indítózás és ELINDUL! 4 év után.  
Hogy mi okozta a problémát nem tudom, de az önindító – annak ellenére, hogy három külön helyen kb. 7-8 alkalommal vizsgálták – harmat gyenge volt. Lehet, hogy csak a dízelhez, de a mostani önindítóhoz képest úgy indított mintha az akku a végét járná.  Persze amire az önindító jó lett, az izzítók hagyták el magukat, de most már kb. egy hete, mínuszokban  – még két napi állás után – is úgy indít ahogy kell. Vagyis kellett volna, az elmúlt 4 évben is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #178 Dátum: 2003.11.18 kedd, 23:13:00 »

Sziasztok!
Köszi a megerősítést, mert az elhatározás már megvan, csak ez hiányzott:-)(persze, meg , hogy a Suzukitól megszabadítson valaki és az árát belefektessem az én Mondeomba:-))
Már sok jótanácsot olvastam Tőletek, amire figyelni fogok, ha vételre kerül a sor:-)
(Peppin, tetszenek a kipufogóid)
Üdv: Edó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #179 Dátum: 2003.11.20 csütörtök, 10:55:00 »

Samur,
 
DE KINYITOTTAM NEM?Huh?Huh?))))))
Pillanatok alatt)))
Profi betörőket megszégyenítő módon kezelted a problémát.Smiley)
Jó is hogy megtörtént, hátha én is bezárom egyszer véletlenül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #180 Dátum: 2003.11.20 csütörtök, 19:49:00 »

Szia Miklós,
a műszerfalon levő szellőzőrácsok javíthatóak, csak kellő kitartás kell hozzá. Nekem 1 egész este sikerült megreparálnom a 11 terelőlapát törést amit az illatosító felcsiptetése tört le. A műszerfal lebontása igen egyszerű, gyorsan rá fogsz jönni. (néhány csavar amit a burkolat megbontása alatt rejtőzik)
Jó szerelést!
Üdv: Zsolti
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #181 Dátum: 2003.11.20 csütörtök, 19:58:00 »

Bocs Miklós a lényeget nem írtam le. Amikor kiszereled a terelő lapátokat, általában tőben van letörve a bütyök. Ha pl. 1.5-ös fúróval megfúrod a letörést, akkor egy 1,5-es vagy kisebb hengeres fémet (pl. huzalt) be tudsz ragasztani. Nekem sajnos az előző tulaj majdnem mindegyik szellőzőt "legyalázta", de vissza tudtam állítani funkciójukat.
Üdv: Zsolti
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #182 Dátum: 2003.11.20 csütörtök, 22:11:00 »

Bocs Miklós a lényeget nem írtam le. Amikor kiszereled a terelő lapátokat, általában tőben van letörve a bütyök. Ha pl. 1.5-ös fúróval megfúrod a letörést, akkor egy 1,5-es vagy kisebb hengeres fémet (pl. huzalt) be tudsz ragasztani. Nekem sajnos az előző tulaj majdnem mindegyik szellőzőt "legyalázta", de vissza tudtam állítani funkciójukat.
Üdv: Zsolti
Sziasztok!
 
Köszönöm a válaszokat, vasárnap nekiállok és szanaszét szedem a műszerfalat... :-)
Amúgy is vannak apró elektromos problémáim, mindenképp csavarhúzó a vége.
Még egy kérdés ha már itt tartunk: vettem az időmérő órába izzót, mivel nem volt világítása. Kicseréltem, de az újat vagy 10 mp múlva elfüstölte újra. Tapasztalt már ilyet valaki?!
 
Üdv:
Miklós
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #183 Dátum: 2003.11.23 vasárnap, 21:06:00 »

Sziasztok!
 
Köszönöm a válaszokat, vasárnap nekiállok és szanaszét szedem a műszerfalat... :-)
Amúgy is vannak apró elektromos problémáim, mindenképp csavarhúzó a vége.
Még egy kérdés ha már itt tartunk: vettem az időmérő órába izzót, mivel nem volt világítása. Kicseréltem, de az újat vagy 10 mp múlva elfüstölte újra. Tapasztalt már ilyet valaki?!
 
Üdv:
Miklós
Sziasztok!
 
Megtörtént a nagy akció némi eredménnyel... :-(
Most már van világítás a világításkapcsoló paneljén és az órán, de nagy részben megoldatlanok a gondjaim. Úgy néz ki szakember megfizetése lesz a vége.
 
Üdv:
Miklós
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #184 Dátum: 2004.01.15 csütörtök, 12:43:00 »

No, akkor most itt egy kicsit:
Barátim, kombisokk, hogyan kössem be a pótféklámpát a hátsó ajtóba?? Addig vagyok, hogy ledsor és kábel benn, hova csatlakozzon?? A lámpatestbe (csomtér jobb) egy sorcsati van. Milyen színű a fékhez tartozó, elég-e simán rácsatlakozni??? Köszi, nagyon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #185 Dátum: 2004.01.15 csütörtök, 15:21:00 »

... közbe má megvagyunk vele, műxik, kösz az igyekezetet :-))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #186 Dátum: 2004.01.15 csütörtök, 16:04:00 »

Szia Napu!
 
Leírhatnád, hogy mit, hová kötöttél, mivel kellett kinlódni. Hol csipte be az ujjad, stb.
Hadd tanuljunk a fáradozásodból, esetleg kedvet kapnék én is, egy plussz passzív védelem beépítésére.
Üdv
ND
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #187 Dátum: 2004.01.16 péntek, 10:38:00 »

ND brada!
Nem volt egy nagy etvasz, a szívás a vezeték áthúzása a kaszniba fejezet, de az nagyon (káromkodás nélkül galamblelkek sem ússzák meg, garantálom) ... a további sima bekötés: az izzókonzolon lekövetni, speckó csatival véglegesíteni (olyan összenyomós, mint a kábeltévélopásnál) a plusssszpassszív passszolva :-)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #188 Dátum: 2004.02.24 kedd, 16:09:00 »

Sziasztok ! Nemreg vettem egy 94es I-es Moncsit. Eddig semmi bajom nem volt vele, azonban tegnap....
Hazafele menet eccercsak felszokott a fordulatszam 2-3e kornyekere. Es hiaba vettem le a labam a gazpedalrol, ezaz jelenseg nem valtozott. Szal valamiert marha magas lett az alapjaratom 8( Ugyanakkor haza erve azt tapasztaltam, hogy az ekszij kornyekerol nyikorgo hang jon. Mi lehet a baj ? A masik jelenseg az, hogy ha leallitom a motort,akkor az nagyon hirtelen all le. Tehat nincs az a "meg poffenek 2ot" tipusu leallas, amit tapasztaltam az autoknal. En valami csapagy szorulasra gondolok, de annak mi koze lehet az alapjarat megemelkedesehez ?
A masik apro gondom az, hogy minden apro kis godort erzek a seggemben. Ez normalis vagy kikophattak a szilentek ?
Sajnos megvasarlas ota nem voltam szervizben, tehat nem csereltem se szijat, se vezermuszijat. Most hetvegen elviszem egy szerelohoz, marha egyaltalan el tok menni vele odaig 8( Nah, kerdes a kov. valaki tapasztalt mar ilyen es ehhez hasonlo jelenseget ?Eygebkent nagyon meg vagyok elegedve a gepsarkannyal. Szeretemmeg minden, igaz csak 1.6os moci van benne, de azert joaz Cool
Naplózva

blah blah blah
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #189 Dátum: 2004.02.24 kedd, 16:37:00 »

Sziasztok ! Nemreg vettem egy 94es I-es Moncsit. Eddig semmi bajom nem volt vele, azonban tegnap....
Hazafele menet eccercsak felszokott a fordulatszam 2-3e kornyekere. Es hiaba vettem le a labam a gazpedalrol, ezaz jelenseg nem valtozott. Szal valamiert marha magas lett az alapjaratom 8( Ugyanakkor haza erve azt tapasztaltam, hogy az ekszij kornyekerol nyikorgo hang jon. Mi lehet a baj ? A masik jelenseg az, hogy ha leallitom a motort,akkor az nagyon hirtelen all le. Tehat nincs az a "meg poffenek 2ot" tipusu leallas, amit tapasztaltam az autoknal. En valami csapagy szorulasra gondolok, de annak mi koze lehet az alapjarat megemelkedesehez ?
A masik apro gondom az, hogy minden apro kis godort erzek a seggemben. Ez normalis vagy kikophattak a szilentek ?
Sajnos megvasarlas ota nem voltam szervizben, tehat nem csereltem se szijat, se vezermuszijat. Most hetvegen elviszem egy szerelohoz, marha egyaltalan el tok menni vele odaig 8( Nah, kerdes a kov. valaki tapasztalt mar ilyen es ehhez hasonlo jelenseget ?Eygebkent nagyon meg vagyok elegedve a gepsarkannyal. Szeretemmeg minden, igaz csak 1.6os moci van benne, de azert joaz Cool
zacci,
 
igaz, én nem vagyok szerelő, de nem lehet a gázbovdentől, hogy beragad?
Az meg nem normális, hogy minden apró gödröt érzel.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #190 Dátum: 2004.02.24 kedd, 16:44:00 »

Hi !
Thx a jotanacsot !
 
Hmmm, lehet Cool
De neha magatol visszaugrik normal 950-1e-res fordulatra.
De ez mar egyre ritkabban teszi 8( Lehet tenyleg a gazbovden... Cool
Ok, ha nem normalis a kopogas, akkor mit erdemes cserelni ahhoz, hogy ez a jelenseg minimalizalodjon ?
Olvasgatom itt a forumokat, es arra kovetkeztetesre jutottam, hgoy ezer dolgot ki kene cserelni, hogy ne kopogjon. Tehat mik azok a cuccok, amik cserejevel "drasztikus"-an hallkabb lesz a kopogas ?  
Sok piizem nincs, tehat nemtok ilyen full generalt megfinnanszirozni 8(
Egyebkent tok jo hogy van ez a forum !
szal Mondeo Forum rulz !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #191 Dátum: 2004.02.24 kedd, 17:21:00 »

Hi !
Thx a jotanacsot !
 
Hmmm, lehet Cool
De neha magatol visszaugrik normal 950-1e-res fordulatra.
De ez mar egyre ritkabban teszi 8( Lehet tenyleg a gazbovden... Cool
Ok, ha nem normalis a kopogas, akkor mit erdemes cserelni ahhoz, hogy ez a jelenseg minimalizalodjon ?
Olvasgatom itt a forumokat, es arra kovetkeztetesre jutottam, hgoy ezer dolgot ki kene cserelni, hogy ne kopogjon. Tehat mik azok a cuccok, amik cserejevel "drasztikus"-an hallkabb lesz a kopogas ?  
Sok piizem nincs, tehat nemtok ilyen full generalt megfinnanszirozni 8(
Egyebkent tok jo hogy van ez a forum !
szal Mondeo Forum rulz !
 
bye
zacci
zacci,
 
szerintem a szilentek cseréje sokat dobhat a dolgon. Esetleg kormányösszekötő és/vagy stabilizáló rúd. Nekem ezeket most cserélték, igaz nálam már a kormány is ugrált...
Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Vendég
« Új hozzászólás #192 Dátum: 2004.02.24 kedd, 18:30:00 »

Hi !
Thx a jotanacsot !
 
Hmmm, lehet Cool
De neha magatol visszaugrik normal 950-1e-res fordulatra.
De ez mar egyre ritkabban teszi 8( Lehet tenyleg a gazbovden... Cool
Ok, ha nem normalis a kopogas, akkor mit erdemes cserelni ahhoz, hogy ez a jelenseg minimalizalodjon ?
Olvasgatom itt a forumokat, es arra kovetkeztetesre jutottam, hgoy ezer dolgot ki kene cserelni, hogy ne kopogjon. Tehat mik azok a cuccok, amik cserejevel "drasztikus"-an hallkabb lesz a kopogas ?  
Sok piizem nincs, tehat nemtok ilyen full generalt megfinnanszirozni 8(
Egyebkent tok jo hogy van ez a forum !
szal Mondeo Forum rulz !
 
bye
zacci
Zacci
1.Jól mondja a Scratch mester nekem is a gázbowden gyanus.A szakadás előtti utolsó pillanatokban tesz így,mert az elszakadt szálak nem engedik vissza a bowdent.
2.A másik hiba a kipörgésgátló beragadása(WD-40)
3.Amennyiben tempomatos akkor annak a bowdenja+ szervomotor
4.A fojtószelep elkoszolódása miatt nem zár vissza rendesen.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #193 Dátum: 2004.02.24 kedd, 19:09:00 »

Hi all !
 
Kiporgesgatlom nincs, mivel CLX a hardware Cool
Tehat tempomatyi sincs Cool
Hmm, fojtoszelep ? Lehet az sincs ? Cool))
 
Koszi a tippeket ! Enis egyre jobban gyanaxom a gazbowdenre. Igaz nagyon konnyen mozog a pedal, szal ha gazbovdennel lenne gond, akkor szorulna a pedal is nem ?  
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #194 Dátum: 2004.02.24 kedd, 19:48:00 »

Hi all !
 
Olvasgatom ezt a nacceru forumot es allando jellege beleutkozom olyan kifejezesbe, hogy MKI, MKII. Namost hogy a feneb tudhatom meg, hogy nekem mellik verzio vanik ?
Gepsarkanyom:1-es Mondeo 1.6os mocival es 94es ferdehatu.
Masik kerdesem a diagnosztikai cuccra iranyul.
Tehat, mi kell hozza es miket lehet vele diagnosztizalni ? Van ertelme egyaltalan ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #195 Dátum: 2004.02.24 kedd, 20:10:00 »

HI !
 
Azert kerdezek csak ilyeneket, mert
1, nemreg vettem az automat, ami mellesleg eletem elso autoja.
2, tehat elso autom
3, "friss" a jogsim
4, hulye vagyok mint a foood, de legalabb tudok parkolni Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci <-- csak roppant tapasztalt es eros idegzetu usereknek ajanlott ! Cool
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #196 Dátum: 2004.02.24 kedd, 22:39:00 »

HI !
 
Azert kerdezek csak ilyeneket, mert
1, nemreg vettem az automat, ami mellesleg eletem elso autoja.
2, tehat elso autom
3, "friss" a jogsim
4, hulye vagyok mint a foood, de legalabb tudok parkolni Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci <-- csak roppant tapasztalt es eros idegzetu usereknek ajanlott ! Cool
Ezt hogy csináltad?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #197 Dátum: 2004.02.25 szerda, 00:24:00 »

Zacci
1.Jól mondja a Scratch mester nekem is a gázbowden gyanus.A szakadás előtti utolsó pillanatokban tesz így,mert az elszakadt szálak nem engedik vissza a bowdent.
2.A másik hiba a kipörgésgátló beragadása(WD-40)
3.Amennyiben tempomatos akkor annak a bowdenja+ szervomotor
4.A fojtószelep elkoszolódása miatt nem zár vissza rendesen.
koris,
 
ráhibáztam! Wink
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #198 Dátum: 2004.02.25 szerda, 00:28:00 »

Hi all !
 
Olvasgatom ezt a nacceru forumot es allando jellege beleutkozom olyan kifejezesbe, hogy MKI, MKII. Namost hogy a feneb tudhatom meg, hogy nekem mellik verzio vanik ?
Gepsarkanyom:1-es Mondeo 1.6os mocival es 94es ferdehatu.
Masik kerdesem a diagnosztikai cuccra iranyul.
Tehat, mi kell hozza es miket lehet vele diagnosztizalni ? Van ertelme egyaltalan ?
zacci,
 
MK1 = első kiadás (csík lámás)
MK2 = második kiadás (farkas lámpás)
MK3 = hamradik kiadás (3szög lámpás (Így még senki nem nevezte, de hívjuk így, én találtam ki! Smiley)))
Neked MK1 van!
A diagnosztikai cucc úgy tudom a Tiedhez nem jó, csak a 96 utániakhoz (ugye?).
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #199 Dátum: 2004.02.25 szerda, 00:30:00 »

HI !
 
Azert kerdezek csak ilyeneket, mert
1, nemreg vettem az automat, ami mellesleg eletem elso autoja.
2, tehat elso autom
3, "friss" a jogsim
4, hulye vagyok mint a foood, de legalabb tudok parkolni Cool
 
http://amigos.amiga.hu/zacci <-- csak roppant tapasztalt es eros idegzetu usereknek ajanlott ! Cool
zacci,
 
ugye ez nem komoly?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.