Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:09:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261712 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13400 Dátum: 2011.08.12 péntek, 07:12:30 »

Ahogy nézem a képen króm kilincs műanyag betétje kicsit más mint az mk1-es műanyag foglalat.
Nekem viszont famintás a foglalatom.A króm kilincs kedvéért nem szívesen cserélném le snassz feketére szomoru1
m1-2 eltérés van tudtommal, az mindegy, hogy milyen színű
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13401 Dátum: 2011.08.12 péntek, 07:59:23 »

Ahogy nézem a képen króm kilincs műanyag betétje kicsit más mint az mk1-es műanyag foglalat.
Nekem viszont famintás a foglalatom.A króm kilincs kedvéért nem szívesen cserélném le snassz feketére szomoru1
Hali!
Nem tudom, hogy ki az eladó, akinél nézted, de piranha66 eladónál ott van mindkét kép. Mk1-esé is és Mk2-esé is.
Utóbbi van már a kései Mk1-ekben is (pl az én kocsimban).
Szóval, ha neked a régi fajta van, és kicseréled benne a nyitókart, akkor az mögött üreg keletkezik, és látni lehet majd a bowdent (tapasztalat, mert én spec olyan keretet szereztem a hátsó ajtókhoz, ami a régi típusú, nekem meg már az újabb kar van, és belátok az ajtóba Smiley ).
Ja, és lehet kapni Mk2 famintás keretet is, de az tök más minta, mint az Mk1-é.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13402 Dátum: 2011.08.12 péntek, 15:55:49 »

Hali!
Nem tudom, hogy ki az eladó, akinél nézted, de piranha66 eladónál ott van mindkét kép. Mk1-esé is és Mk2-esé is.
Utóbbi van már a kései Mk1-ekben is (pl az én kocsimban).
Szóval, ha neked a régi fajta van, és kicseréled benne a nyitókart, akkor az mögött üreg keletkezik, és látni lehet majd a bowdent (tapasztalat, mert én spec olyan keretet szereztem a hátsó ajtókhoz, ami a régi típusú, nekem meg már az újabb kar van, és belátok az ajtóba Smiley ).
Ja, és lehet kapni Mk2 famintás keretet is, de az tök más minta, mint az Mk1-é.

Hol lehet kapni Mk2 famintás keretet?Az üreges megoldás(belátni az ajtóba)
nem valami esztétikus nem?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13403 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:32:14 »

Hol lehet kapni Mk2 famintás keretet?
Az üreges megoldás(belátni az ajtóba) nem valami esztétikus nem?
Gondolom ott, ahol ilyen Mk2-t bontanak.  nyes
Nem.  Smiley
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13404 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:54:11 »

Ha valakinek van jó állapotú injektor kábel köteg-e amitől megválna,akkor legyen szíves jelezze nekem.
Köszönöm!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13405 Dátum: 2011.08.12 péntek, 17:57:42 »

Gondolom ott, ahol ilyen Mk2-t bontanak.  nyes
Nem.  Smiley

Nem is gondoltam volna Wink
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13406 Dátum: 2011.08.12 péntek, 18:36:49 »

Nem is gondoltam volna Wink
nem hát! mert mint a válaszodból is látszik nem vetted a kétértelmű hsz-t.
ugyan arról a személyről beszélünk, akit pü-ben említettem neked. Wink
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13407 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:17:49 »

nem hát! mert mint a válaszodból is látszik nem vetted a kétértelmű hsz-t.
ugyan arról a személyről beszélünk, akit pü-ben említettem neked. Wink

Köszi a segítséget!
Írtam a srácnak.Remélem minél hamarabb jelentkezik:-(
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13408 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:24:02 »

Köszi a segítséget!
Írtam a srácnak.Remélem minél hamarabb jelentkezik:-(
van, hogy napokig nem jön fel. az adatlapján megvan a telszáma, hívd fel nyugodtan.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13409 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:39:49 »

Felhívtam.Most pont nincs neki az enyémhez való.Azt mondta,hogy figyeljem az oldalt.
Ami van neki az ahhoz a mocihoz van,amit már a focusok-ba szereltek.Elvileg össze vannak cserélve a vezetékek.....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13410 Dátum: 2011.08.12 péntek, 19:47:27 »

Lehet már volt téma,de az MK2-es bőr ülésgarnitúra bemegy az Mk1-be cuppra?
Vagy valami módosítás kell?Egy ideje foglalkozom a gondolattal...

  bőrülések link
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13411 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:03:34 »

Lehet már volt téma,de az MK2-es bőr ülésgarnitúra bemegy az Mk1-be cuppra?
Vagy valami módosítás kell?Egy ideje foglalkozom a gondolattal...

  bőrülések link
előre dönthetőek a hátsó üléseid? ha igen akkor az a kérdés, hogy a zárszerkezet a támládon van, vagy a kasznin.
mert 1-es, 2-es ebben különbözik. a kombinál biztos. de így is összerakható egy kis átalakítással. az első ülésekkel nincs gond. annyi, hogy a 2-es övfeszítős és oldallégzsákos. de ezeket nem kell bekötni. eddig is megvoltál nélküle...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13412 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:10:35 »

előre dönthetőek a hátsó üléseid? ha igen akkor az a kérdés, hogy a zárszerkezet a támládon van, vagy a kasznin.
mert 1-es, 2-es ebben különbözik. a kombinál biztos. de így is összerakható egy kis átalakítással. az első ülésekkel nincs gond. annyi, hogy a 2-es övfeszítős és oldallégzsákos. de ezeket nem kell bekötni. eddig is megvoltál nélküle...

Dönthetőek az ülések és a zárszerkezet is azokon van.Övfeszítő az mk1-ben is van....
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13413 Dátum: 2011.08.12 péntek, 20:37:53 »

Lehet már volt téma,de az MK2-es bőr ülésgarnitúra bemegy az Mk1-be cuppra?
Vagy valami módosítás kell?Egy ideje foglalkozom a gondolattal...

  bőrülések link
Riaszt a NOD a linkre!!!!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13414 Dátum: 2011.08.12 péntek, 21:17:55 »

Lehet már volt téma,de az MK2-es bőr ülésgarnitúra bemegy az Mk1-be cuppra?
Vagy valami módosítás kell?Egy ideje foglalkozom a gondolattal...
Mivel neked nem kombi van, de astor és én is ilyen kiszerelésű autóval bírunk, így nem tudunk a hátsó üléssor áttelepíthetőségéről nyilatkozni (én biztos nem, astor nevében azért félve nyilatkozom). Kombinál tuti, hogy a hátsósor támlarögzítése más. Én még nem találkoztam olyannal, hogy valaki említette volna a sikeres átszerelést - kombi esetében.
Arra is figyelj, hogy angol autók, így a vezetőülés anyósülés lesz, tehát azt tudod elektronyosan mozgatni. Míg ami alád fog kerülni, azt nem lehet állítani magasságilag.
Amúgy bele megy, csak vannak hátulütői.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13415 Dátum: 2011.08.12 péntek, 21:40:29 »

Riaszt a NOD a linkre!!!!
már egy pár éve ...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13416 Dátum: 2011.08.13 szombat, 01:19:35 »

előre dönthetőek a hátsó üléseid? ha igen akkor az a kérdés, hogy a zárszerkezet a támládon van, vagy a kasznin.
mert 1-es, 2-es ebben különbözik. a kombinál biztos. de így is összerakható egy kis átalakítással. az első ülésekkel nincs gond. annyi, hogy a 2-es övfeszítős és oldallégzsákos. de ezeket nem kell bekötni. eddig is megvoltál nélküle...
Akinek eladatam az mk1 üléseket,az is megoldotta,hogy bekerüljön az 5 ajtós támla a szedánba (5 ajtósnál az oszlpon rögzít,4 ajtósnál a kereszt merevítőn).Az mk2-es cuccoknál az egyik a zár,ahogy astor írta,kell a kasztnin levő vas is aztán kellenek az üléstámla zsanérjai,mert az is más és kellenek a középső öv csatjai is.Miért?MErt az mk2 3 pontos,az mk1 meg csak kettő.Az első üléseknél az mk2 piropatronos feszítős,az mk1 bowdenes.A bowdent gyakorlatilag át sem lehet rakni,mert hiányzik az mk2 ülésvázról a rögzítése.Egyik lehetőség a bekábelezés és indító csere a másik,hogy nem lesz bekötve.Nálam ez utóbbi volt az üléslufikkal együtt.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13417 Dátum: 2011.08.13 szombat, 06:39:30 »

Akinek eladatam az mk1 üléseket,az is megoldotta,hogy bekerüljön az 5 ajtós támla a szedánba (5 ajtósnál az oszlpon rögzít,4 ajtósnál a kereszt merevítőn).Az mk2-es cuccoknál az egyik a zár,ahogy astor írta,kell a kasztnin levő vas is aztán kellenek az üléstámla zsanérjai,mert az is más és kellenek a középső öv csatjai is.Miért?MErt az mk2 3 pontos,az mk1 meg csak kettő.Az első üléseknél az mk2 piropatronos feszítős,az mk1 bowdenes.A bowdent gyakorlatilag át sem lehet rakni,mert hiányzik az mk2 ülésvázról a rögzítése.Egyik lehetőség a bekábelezés és indító csere a másik,hogy nem lesz bekötve.Nálam ez utóbbi volt az üléslufikkal együtt.

Hát ahogy leírtad,nem tűnik annyira egyszerűnek.Ez kell,az kell,azt meg nem kell bekötni.
Inkább,akkor ha látok egy az egyben europai Mk1 Mondiból kiszedett bőrüléseket,akkor arra csapok le esetleg.
Nézegettem azt is hogy bőröztetném a jelenlegi üléseket.
Csak igen drágán mérik a bőrt.Esetleg megcsináltatnám az első kettőt,aztán kicsit később a hátsókat is...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13418 Dátum: 2011.08.13 szombat, 07:21:24 »

Hát ahogy leírtad,nem tűnik annyira egyszerűnek.Ez kell,az kell,azt meg nem kell bekötni.
Inkább,akkor ha látok egy az egyben europai Mk1 Mondiból kiszedett bőrüléseket,akkor arra csapok le esetleg.
Nézegettem azt is hogy bőröztetném a jelenlegi üléseket.
Csak igen drágán mérik a bőrt.Esetleg megcsináltatnám az első kettőt,aztán kicsit később a hátsókat is...
Marhaság.Egyedül megcsináltam kb. 3 óra alatt.Ahogy írtam,egyedül az övfeszítő és az üléslégzsák nem lett bekötve.Minden rögzítési pont ugyanaz,ahol eltérés van a zár és a középső biztonsági öv.A másik lehetőség meg pont az amit írsz.Ülésekről kárpit le és csak azt cseréled.
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13419 Dátum: 2011.08.13 szombat, 09:29:32 »

nem hagy nyugodni ez az alapjárat kérdés, megint túrkáltam a moci térbe, most meg olyat találtam, hogy valaki ledúgózta a karternek a szuszogó szelepét, azaz ami cső menne a szívócsonkba azt szépen ledugózta...




Szerk, valaki megtudná nekem mondani hogy hogy kell ebből kiolvasni a hibákat? csak nekem még van 1 olyan extra dolgom is hogy gyakorlatilag minden "fölös" csati levan vágva így a diag csati is

van vagy 5db csatim össz vissz, lambda maf 2hőjeladó, alapjárati meg a tps és pápá
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.13 szombat, 10:47:36 írta escortboy » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13420 Dátum: 2011.08.13 szombat, 12:05:53 »

már egy pár éve ...
új a srác, még nem tudja eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13421 Dátum: 2011.08.13 szombat, 12:11:07 »

nem hagy nyugodni ez az alapjárat kérdés, megint túrkáltam a moci térbe, most meg olyat találtam, hogy valaki ledúgózta a karternek a szuszogó szelepét, azaz ami cső menne a szívócsonkba azt szépen ledugózta...




Szerk, valaki megtudná nekem mondani hogy hogy kell ebből kiolvasni a hibákat? csak nekem még van 1 olyan extra dolgom is hogy gyakorlatilag minden "fölös" csati levan vágva így a diag csati is

van vagy 5db csatim össz vissz, lambda maf 2hőjeladó, alapjárati meg a tps és pápá
na ezzel az a baj, ha nincsenek meg a csatik, akkor sehogy. szerintem kellene szerezned egy egészséges motortéri kábelköteget. el kellene kezdeni rendbe rakni ott a dolgokat, míg nem lesz nagyobb a baj...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13422 Dátum: 2011.08.13 szombat, 12:12:26 »

Marhaság.Egyedül megcsináltam kb. 3 óra alatt.Ahogy írtam,egyedül az övfeszítő és az üléslégzsák nem lett bekötve.Minden rögzítési pont ugyanaz,ahol eltérés van a zár és a középső biztonsági öv.A másik lehetőség meg pont az amit írsz.Ülésekről kárpit le és csak azt cseréled.
ezzel értek egyet. ha bőr fotelokon gondolkodnék, ezt csinálnám.
azt felejtsd el, hogy jó állapotú 1-es bőr garnitúrát találsz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13423 Dátum: 2011.08.13 szombat, 12:22:41 »

na ezzel az a baj, ha nincsenek meg a csatik, akkor sehogy. szerintem kellene szerezned egy egészséges motortéri kábelköteget. el kellene kezdeni rendbe rakni ott a dolgokat, míg nem lesz nagyobb a baj...
a diag csati nélkül is meg lehet csinálni, nekem is úgy van megcsinálva, ott van benn fixen a motortérben
google-ban keress rá: hibakód kiolvasása mondiból
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13424 Dátum: 2011.08.13 szombat, 12:56:33 »

Marhaság.Egyedül megcsináltam kb. 3 óra alatt.Ahogy írtam,egyedül az övfeszítő és az üléslégzsák nem lett bekötve.Minden rögzítési pont ugyanaz,ahol eltérés van a zár és a középső biztonsági öv.A másik lehetőség meg pont az amit írsz.Ülésekről kárpit le és csak azt cseréled.
Ez nem olyan egyszerű dolog. Pláne, hogy astor azt mondja, lehetetlen jó állapotú Mk1-es bőr szettet találni. Viszont Mk1-es első ülésre nem lehet átrakni az Mk2-es ülés kárpitját, mert más a háttámla hossza (magassága). Illetve talán egyszerűbb, mint fordítva - én azt akartam Smiley - de akkor sem fognak stimmelni a kárpit belső felrögzítési helyei.
Szóval nem egyszerű, pláne olyannak, mint én, mert én nem szeretném feladni az elektromos magasságállítást a vezetőoldalon  Grin.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13425 Dátum: 2011.08.13 szombat, 13:12:48 »

én nem szeretném feladni az elektromos magasságállítást a vezetőoldalon  Grin.
bevallom én csak akkor használom, ha takarítom a kocsit. mivel nincs más aki jogosult lenne vezetni a vasat, nincs ülés birizga...
így nekem akár le is lehetne hegesztve ebben az állapotban, mert nem állítgatok rajta semmit, meg feltehetően már nem is fogok nőni Grin
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13426 Dátum: 2011.08.13 szombat, 13:25:52 »

Ez nem olyan egyszerű dolog. Pláne, hogy astor azt mondja, lehetetlen jó állapotú Mk1-es bőr szettet találni. Viszont Mk1-es első ülésre nem lehet átrakni az Mk2-es ülés kárpitját, mert más a háttámla hossza (magassága). Illetve talán egyszerűbb, mint fordítva - én azt akartam Smiley - de akkor sem fognak stimmelni a kárpit belső felrögzítési helyei.
Szóval nem egyszerű, pláne olyannak, mint én, mert én nem szeretném feladni az elektromos magasságállítást a vezetőoldalon  Grin.
hát,a sógorék is befaragták a taunusba a full-full mondeo üléseket (mk1).Fekete bőr,mindkét oldal teljesen elektromos,minden irányban.Nem lehetetlen csak idő kérdése...
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13427 Dátum: 2011.08.13 szombat, 18:18:45 »

a diag csati nélkül is meg lehet csinálni, nekem is úgy van megcsinálva, ott van benn fixen a motortérben
google-ban keress rá: hibakód kiolvasása mondiból
jó jó, csak nekem ott a probléma hogy tőből levágták azt a csatit amin villogtatni lehet, ill nem tőből mert a kompból lóg vagy 20db 5centis vezeték, a diag csati alatt nem az e-obd-t értem mert ugye mk1 mondiba az még ha jól tom nem volt


szerk. Áháá megtaláltam amit mondtál és ott le is írja hogy meik láb, zsír viszont én már escorton csináltam ilyet és az tök katyvasz volt, 2 kérdésem lenne, ez már 3 digites kódot ír? mert az escort csak 2es-t tudott, valamint ha nem tudnám kisilabizálni valaki segít? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.13 szombat, 18:23:38 írta escortboy » Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13428 Dátum: 2011.08.13 szombat, 19:13:36 »

jó jó, csak nekem ott a probléma hogy tőből levágták azt a csatit amin villogtatni lehet, ill nem tőből mert a kompból lóg vagy 20db 5centis vezeték, a diag csati alatt nem az e-obd-t értem mert ugye mk1 mondiba az még ha jól tom nem volt


szerk. Áháá megtaláltam amit mondtál és ott le is írja hogy meik láb, zsír viszont én már escorton csináltam ilyet és az tök katyvasz volt, 2 kérdésem lenne, ez már 3 digites kódot ír? mert az escort csak 2es-t tudott, valamint ha nem tudnám kisilabizálni valaki segít? Smiley
ott van a lista is, az alapján meg tudod állapítani, amúgy 3 jegyes
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13429 Dátum: 2011.08.13 szombat, 19:29:42 »

Marhaság.Egyedül megcsináltam kb. 3 óra alatt.Ahogy írtam,egyedül az övfeszítő és az üléslégzsák nem lett bekötve.Minden rögzítési pont ugyanaz,ahol eltérés van a zár és a középső biztonsági öv.A másik lehetőség meg pont az amit írsz.Ülésekről kárpit le és csak azt cseréled.


Már csak azért is meghagynám a jelenlegi üléseket,mert deréktámaszosak és nem minden bőr garnitúra deréktámaszos.
Azt meg nem szeretném nélkülözni:-)
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13430 Dátum: 2011.08.13 szombat, 22:31:30 »

ott van a lista is, az alapján meg tudod állapítani, amúgy 3 jegyes

nah ezt hamarosan, lehet h holnap le is csekkolom, azért mondtam h valaki tud-e majd segíteni, mert escortnál a 2 karakteres hibákat senki nem tudta kielemezni az 1 nagy katyvasz volt, remélem ez már értelmezhetőbb Smiley
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13431 Dátum: 2011.08.16 kedd, 15:48:13 »

Sziasztok!

A napokban észrevettem egy szerintem rendellenes dolgot a kocsiban. Az normális, hogy a szervó olaj tartályban bugyog az olaj? Ránézésre olyan mintha forrna, de nyilván nem, mert beindítástól csinálja.

A másik, hogy ez az alkatrész, hol található a kocsiban: ?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45482271&termek_al_id=18752&katnev=1995.09.15-1998.05.15. Gondolom ez kapcsolja a hűtőventilátor 2 állását a kocsiban.

Üdv: Pocska
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13432 Dátum: 2011.08.16 kedd, 16:08:51 »

Sziasztok!

A napokban észrevettem egy szerintem rendellenes dolgot a kocsiban. Az normális, hogy a szervó olaj tartályban bugyog az olaj? Ránézésre olyan mintha forrna, de nyilván nem, mert beindítástól csinálja.

A másik, hogy ez az alkatrész, hol található a kocsiban: ?
http://www.cromax.hu/index.php?katid=45482271&termek_al_id=18752&katnev=1995.09.15-1998.05.15. Gondolom ez kapcsolja a hűtőventilátor 2 állását a kocsiban.

Üdv: Pocska
A linkelt hőmérő a termosztát házon van, azt nem tudom pontosan, hogy az alsó-e avagy a felső.
De ami a ventilátort kapcsolja, az nem ez. Az egy hőgomba, ami a hűtőn van valahol (azt hiszem, hogy - szemből - a jobb alsó sarkán).
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13433 Dátum: 2011.08.16 kedd, 21:36:12 »

A linkelt hőmérő a termosztát házon van, azt nem tudom pontosan, hogy az alsó-e avagy a felső.
De ami a ventilátort kapcsolja, az nem ez. Az egy hőgomba, ami a hűtőn van valahol (azt hiszem, hogy - szemből - a jobb alsó sarkán).

És a bugyogó szervóolajra nincs valami magyarázat? Az úgy normális?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13434 Dátum: 2011.08.16 kedd, 22:23:33 »

És a bugyogó szervóolajra nincs valami magyarázat? Az úgy normális?
Nem fogy az olaj? Csak bugyog?
Levegősödés tünete ez a bugyogás, szerintem.
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13435 Dátum: 2011.08.17 szerda, 10:20:21 »

Nem fogy az olaj? Csak bugyog?
Levegősödés tünete ez a bugyogás, szerintem.

Néha utána kell töltenem, de nem olyan vészes. kb 0,5 decit havonta. De akkor biztos az, megnézetem hol csepeg.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13436 Dátum: 2011.08.17 szerda, 11:00:39 »

Sziasztok!

A Pesti Kállay autósbolt holnap postázza nekem az injektor kábelköteget.
14 lesz postával együtt.Állítólag mk2-esből való és jó állapotú.

Az mk2-nál már jobbak a szigetelések egyébként?
Szóval csak az mk1-nél volt ez típushiba,hogy szétporlad a szigetelés az injektor vezetékein?

Az mk2-esé teljesen kompatibilis az mk1-el ugye?

Köszi!
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #13437 Dátum: 2011.08.17 szerda, 11:20:36 »

Sziasztok!

A Pesti Kállay autósbolt holnap postázza nekem az injektor kábelköteget.
14 lesz postával együtt.Állítólag mk2-esből való és jó állapotú.

Az mk2-nál már jobbak a szigetelések egyébként?
Szóval csak az mk1-nél volt ez típushiba,hogy szétporlad a szigetelés az injektor vezetékein?

Az mk2-esé teljesen kompatibilis az mk1-el ugye?

Köszi!

Sőt, csak a korábbi mk1-esek kábelkötege porlad, az enyém már nem olyan. '95 novemberi
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13438 Dátum: 2011.08.17 szerda, 11:54:38 »

Szóval csak az mk1-nél volt ez típushiba,hogy szétporlad a szigetelés az injektor vezetékein?

Az mk2-esé teljesen kompatibilis az mk1-el ugye?
Az igaz, amit Rob írt.

Ebben viszont nem vagyok teljesen biztos. Lehet, hogy más lesz a csatlakozók formája, kialakítása, lábkiosztása. De ne legyen iagazam Smiley.
Naplózva
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #13439 Dátum: 2011.08.17 szerda, 12:33:50 »

Sziasztok!
Van a hatso szelvedon egy matrica, megtudnatok mondani, hogy leszedhetem-e?
http://hu.fotoalbum.eu/StripeZ/a634887/00000001
(amugy a masik forummal mi tortent?  wow1)
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13440 Dátum: 2011.08.17 szerda, 12:57:29 »

Az igaz, amit Rob írt.

Ebben viszont nem vagyok teljesen biztos. Lehet, hogy más lesz a csatlakozók formája, kialakítása, lábkiosztása. De ne legyen iagazam Smiley.


Mk2 azt mondta mikor felhívtam,hogy egészen 2000-ig jók a kábelek.Neki azért nem volt,mert a focusba is szerelt fekete szelepfedeles zetec motorhoz való
kábelkötege volt.Azt mondta,hogy az már különbözik egy kicsit de előtte az ezüst szelepfedeles motoroknak ugyanaz a kábele.
Ha nem lenne jó,akkor meg amit kiszedtünk,annak a csatlakozóit ráműtjük és annyi.....
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13441 Dátum: 2011.08.17 szerda, 17:07:12 »

A linkelt hőmérő a termosztát házon van, azt nem tudom pontosan, hogy az alsó-e avagy a felső.
De ami a ventilátort kapcsolja, az nem ez. Az egy hőgomba, ami a hűtőn van valahol (azt hiszem, hogy - szemből - a jobb alsó sarkán).
ez az alsó és ez megy műszeregységbe
a felső megy az ecu-hoz és ha le van húzva, akkor folyamatosan megy a venti
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13442 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:01:35 »

ez az alsó és ez megy műszeregységbe
a felső megy az ecu-hoz és ha le van húzva, akkor folyamatosan megy a venti
Ezt jó lesz megjegyeznem.
És ha lehúzom a felsőt, akkor a lassú v. a gyors fokozaton megy a venti?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13443 Dátum: 2011.08.17 szerda, 18:04:37 »

Ezt jó lesz megjegyeznem.
És ha lehúzom a felsőt, akkor a lassú v. a gyors fokozaton megy a venti?
úgy emlékszem, hogy a gyorson jár (bár mostanában nem felejtettem el visszarakni  hehe)
Naplózva
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13444 Dátum: 2011.08.17 szerda, 21:43:16 »

úgy emlékszem, hogy a gyorson jár (bár mostanában nem felejtettem el vis***akni  hehe)

Én meg néztem a hűtőmet és nem találtam benne venti kapcsoló gombát. A gombához azért csak menne valami vezeték. Bár az is igaz, hogy nekem dízelnek a hűtője van benne. Lehet ezért nem találom azt a kapcsoló gombát és ezért kapcsol be csak későn a venti (csak a gyors fokozat) ?
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13445 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 17:16:07 »

 wave
MkII-ősitem az öreg szekeret,esetleg van valami amire külön figyeljek szerintetek?




Illetve marad egy csomó motyó ami nem kell nekem.(Többet a http://mondeo.hu/index.php?topic=6353.0 topicban)
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.18 csütörtök, 17:19:09 írta Lacasa » Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #13446 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 21:02:58 »

MkII-ősitem az öreg szekeret,esetleg ...
Ez mit akar pontosan takarni? Csak kíváncsiságból.
Naplózva
escortboy
Vendég
« Új hozzászólás #13447 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 21:24:20 »

nu megcsináltam ezt a villogtatást, ebbe mennyivel egyszerűbb kisilabizálni mint escortba :O

na nem is ez a lényeg, hanem ezek a hibák jöttek ki:

EGR elektromágnes 327-es hiba
Szervókormány olajnyomás jeladó (nekem nincs benne szervó) 519-es hiba
Szervíz csatlakozó leföldelve 341-es hiba
A léginjektor rendszer áramköre 552        Na ez mi akar lenni Huh? :S
Aktívszenes elektromágnes 565
EGR mágnesszelep áramkör 558
Hűtőventilátor relé 564


itt egyedül nekem ez a léginjektor nem tetszik
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #13448 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 21:51:52 »

Ez mit akar pontosan takarni? Csak kíváncsiságból.
Hy!
Szóval vettem egy mkII mondit és az én autómból marad a kaszni,és a II.-es kompletten átkerül bele,a vezetékelés a motor,váltó,kerül bele ABS(nem volt az egyesben  benne) és még a belső kárpit és a lufis sport ülések is.
Az öreg vasban rengeteg a kilométer,túl van a másfélmillió kilométeren,a motorja zabálja a az olajat,és már nagyon erőtlen (kb 70-80Le lehet még a 115-ből)
Szóval ezért a kérdés,hogy csinált e valaki már ilyet.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13449 Dátum: 2011.08.18 csütörtök, 23:36:26 »

Hy!
Szóval vettem egy mkII mondit és az én autómból marad a kaszni,és a II.-es kompletten átkerül bele,a vezetékelés a motor,váltó,kerül bele ABS(nem volt az egyesben  benne) és még a belső kárpit és a lufis sport ülések is.
Az öreg vasban rengeteg a kilométer,túl van a másfélmillió kilométeren,a motorja zabálja a az olajat,és már nagyon erőtlen (kb 70-80Le lehet még a 115-ből)
Szóval ezért a kérdés,hogy csinált e valaki már ilyet.

nem lesz egyszerű műtét.
sok kitartást és energiát hozzá!
nagyon jó állapotban lehet az 1-es kasznid, ha ennyit belefeccölsz...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Oldalak: 1 ... 262 263 264 265 266 267 268 [269] 270 271 272 273 274 275 276 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.