Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:36:59 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252027 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13750 Dátum: 2011.09.17 szombat, 22:38:49 »

A negatívot vedd le mindig, így elkerülhető a zárlat lehetősége!

Rendben,köszi!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13751 Dátum: 2011.09.17 szombat, 22:46:51 »

Lenne egy kérdésem hozzátok.Kedden valószínűleg pestre megyek.
Pár napja említettétek,hogy miért nem viszem el a kocsit valamelyikőtökhöz.Most élnék a lehetőséggel.
A kérdésem az lenne,hogy a fentebb említett problémámat kinek mutathatnám meg,aki
útba esne pest felé és aki meg is tudná mondani,hogy mi a baj?

Köszönöm!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13752 Dátum: 2011.09.17 szombat, 22:50:39 »

Lenne egy kérdésem hozzátok.Kedden valószínűleg pestre megyek.
Pár napja említettétek,hogy miért nem viszem el a kocsit valamelyikőtökhöz.Most élnék a lehetőséggel.
A kérdésem az lenne,hogy a fentebb említett problémámat kinek mutathatnám meg,aki
útba esne pest felé és aki meg is tudná mondani,hogy mi a baj?

Köszönöm!

Yokkó és én útba eshetünk, de én nem értek a 2.0-hoz, Jokkó meg kontár. De ő valamit érthet hozzá.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13753 Dátum: 2011.09.17 szombat, 22:54:54 »

Yokkó és én útba eshetünk, de én nem értek a 2.0-hoz, Jokkó meg kontár. De ő valamit érthet hozzá.
bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű?  eplus2
most biztosan nem fér bele az időmbe, mások után kikónyolás amúgy sem a kedvencem ..
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #13754 Dátum: 2011.09.17 szombat, 22:57:00 »

luk és luk között is van különbség.... wave  Grin
ahogy Hofi mondta: nem az ennivaló a kevés, hanem a pofád nagy  vigyor3
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13755 Dátum: 2011.09.17 szombat, 23:47:55 »

nálam kényelmesen belement
ja bammeg ...nálad... az más. akkor jau az vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13756 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 00:05:40 »

bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű?  eplus2
most biztosan nem fér bele az időmbe, mások után kikónyolás amúgy sem a kedvencem ..

Akkor ennyi. Majd szétszedem megint én,de nem hiszem,hogy találnék bármit is.1 éve ezt csinálom,de szerelőhöz már
nem fogom elvinni.Elfogyott a pénzem is és a türelmem is.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13757 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 13:23:56 »

Ma lett elegem egy apró kis hibából ami megkeseríti a gyönyörű km-eket. Legfőképpen kanyarban jön elő, amikor tekerem a kormányt. Elmesélem pont a mai szituációt. Jövök a főúton, körforgalom. Előtte már vagy 300 méterrel el veszem a gázt, majd mielőtt beérek a körforgóba, kuplung, közben kormány tekerés és hopp egyszer csak leáll a motor minden nyikkanás nélkül én meg suhanok tovább hangtalanul és szervó nélkül. Fék, megállok a körforgó közepén, pöccre indul és megyek tovább. Kifigyeltem piros lámpánál, hogy ha elkezdem forgatni a kormányt, az alapjárat szépen esik és néha le is áll az autó de valamikor sikerül megtartani az alapjáratot. Nagyon idegesítő és 95%-ban csak kanyarban jön elő. Mi lehet ez és mit lehet kezdeni vele?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13758 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 13:33:10 »

Ma lett elegem egy apró kis hibából ami megkeseríti a gyönyörű km-eket. Legfőképpen kanyarban jön elő, amikor tekerem a kormányt. Elmesélem pont a mai szituációt. Jövök a főúton, körforgalom. Előtte már vagy 300 méterrel el veszem a gázt, majd mielőtt beérek a körforgóba, kuplung, közben kormány tekerés és hopp egyszer csak leáll a motor minden nyikkanás nélkül én meg suhanok tovább hangtalanul és szervó nélkül. Fék, megállok a körforgó közepén, pöccre indul és megyek tovább. Kifigyeltem piros lámpánál, hogy ha elkezdem forgatni a kormányt, az alapjárat szépen esik és néha le is áll az autó de valamikor sikerül megtartani az alapjáratot. Nagyon idegesítő és 95%-ban csak kanyarban jön elő. Mi lehet ez és mit lehet kezdeni vele?
van egy nyomáskapcsoló a szervoszívattyú csövén,az belemegy egy vákumszabályzóba.Lehet mind a kettő tönkrement de lehet csak az egyik.Pont az a lényegük,hogy a kormány tekerésekor emelik az alapjáratot.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13759 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 13:39:00 »

van egy nyomáskapcsoló a szervoszívattyú csövén,az belemegy egy vákumszabályzóba.Lehet mind a kettő tönkrement de lehet csak az egyik.Pont az a lényegük,hogy a kormány tekerésekor emelik az alapjáratot.


Értem, de néha meg jó. Ez benne van a pakliban? Van amikor egyáltalán nem jön elő a probléma, van amikor minden kanyarnál ahol közben váltok és visszaesik a fordulat. Amúgy ezek pontosan hol találhatóak és hogyan tudnám ellenőrizni őket? Javítás / csere drága mulatság?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13760 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 13:47:11 »

Értem, de néha meg jó. Ez benne van a pakliban? Van amikor egyáltalán nem jön elő a probléma, van amikor minden kanyarnál ahol közben váltok és visszaesik a fordulat. Amúgy ezek pontosan hol találhatóak és hogyan tudnám ellenőrizni őket? Javítás / csere drága mulatság?
hát ezt pontosabban kellene tudni,mert bármelyik tönkremehet.De akár az is lehet,hogy csak a ki-be vezető vákumcső repedt.A tűzfalnál keress egy hengeres "tárgyat" egy be-egy kivezető csővel,a tetején meg egy csatlakozóval.A nyomáskapcsoló a jobb toronynál van.Az a baj,hogy ha álló helyzetben húzod le a csatiját nagyon semmi nem változik.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45624897&termek_al_id=20032
A másikról nincs képem,de keresek,talán az alapjáratis FAQ-ban benne van.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.18 vasárnap, 13:49:27 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13761 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 14:56:03 »

hát ezt pontosabban kellene tudni,mert bármelyik tönkremehet.De akár az is lehet,hogy csak a ki-be vezető vákumcső repedt.A tűzfalnál keress egy hengeres "tárgyat" egy be-egy kivezető csővel,a tetején meg egy csatlakozóval.A nyomáskapcsoló a jobb toronynál van.Az a baj,hogy ha álló helyzetben húzod le a csatiját nagyon semmi nem változik.
http://www.cromax.hu/index.php?keres_res=1&katid=45624897&termek_al_id=20032
A másikról nincs képem,de keresek,talán az alapjáratis FAQ-ban benne van.

Tapasztalatból mondom, hogy a TPS is pont ugyan ezt tudja produkálni. Mentem úgy, hogy a TPS nem volt a helyén, de rajta volt a csati. Így mindig azt az értéket küldte, hogy nyugiság van, nem kell se levegő, se benya, mert zárva van a pillangó. Minden 3. kanyarban és körforgóban leállt.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13762 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 15:19:23 »

Tapasztalatból mondom, hogy a TPS is pont ugyan ezt tudja produkálni. Mentem úgy, hogy a TPS nem volt a helyén, de rajta volt a csati. Így mindig azt az értéket küldte, hogy nyugiság van, nem kell se levegő, se benya, mert zárva van a pillangó. Minden 3. kanyarban és körforgóban leállt.

Ugyan nem tudom mi az a TPS, de találtam egy csatlakozót itt ami így nézett ki. : http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20110918151713_ab014a5551.jpg Most visszadugtam a helyére és mentem egy tesztkört amin minden nap járok és kb 2* le is áll. Ugyan úgy vezettem mint eddig és most nem állt le a körforgóban. Mi ez a cucc? Cheesy Remélem ennyi volt a baja.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13763 Dátum: 2011.09.18 vasárnap, 17:56:25 »

Ugyan nem tudom mi az a TPS, de találtam egy csatlakozót itt ami így nézett ki. : http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20110918151713_ab014a5551.jpg Most visszadugtam a helyére és mentem egy tesztkört amin minden nap járok és kb 2* le is áll. Ugyan úgy vezettem mint eddig és most nem állt le a körforgóban. Mi ez a cucc? Cheesy Remélem ennyi volt a baja.

Tévedtem, most megint le állt itt a ház előtt a kanyarban. Tehát akkor mit tegyek?
Most hogy mászkáltam kicsit vele városban, szinte mindig megállt alapjáraton.. Szerintem alapjárati motorom meghalt.
Kaptam 1 tippet, hogy a benzin sz@r amit tankolok. Most hogy belegondoltam, tényleg lehet. Amikor a SHELL-nél tankolok sosem csinálja és most ez volt a 3. tankolásom itt a helyi falusi kúton. (noname kút). Kíváncsi leszek.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.18 vasárnap, 19:55:59 írta hayhapapi » Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13764 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 19:49:28 »

Sracok! Lenne egy olyam kerdesem hogy a mondeomnak mi a gyari gumi es felni merete?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13765 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 20:02:57 »

Sracok! Lenne egy olyam kerdesem hogy a mondeomnak mi a gyari gumi es felni merete?
185/65/14 vagy 195/60/15. a 15-ös felni 6j X15 ET49.5
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13766 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:03:35 »

185/65/14 vagy 195/60/15. a 15-ös felni 6j X15 ET49.5

Nem 195\65\15?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13767 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:04:15 »

Nem 195\65\15?
nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13768 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:09:01 »

Nem 195\65\15?
ez azért terjedt el, mert jóval olcsóbb, mint a /60.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #13769 Dátum: 2011.09.19 hétfő, 22:10:07 »

Ugyan nem tudom mi az a TPS, de találtam egy csatlakozót itt ami így nézett ki. : http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20110918151713_ab014a5551.jpg Most visszadugtam a helyére és mentem egy tesztkört amin minden nap járok és kb 2* le is áll. Ugyan úgy vezettem mint eddig és most nem állt le a körforgóban. Mi ez a cucc? Cheesy Remélem ennyi volt a baja.
ez az EGPD szelep.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13770 Dátum: 2011.09.20 kedd, 08:59:07 »

Tévedtem, most megint le állt itt a ház előtt a kanyarban. Tehát akkor mit tegyek?
Most hogy mászkáltam kicsit vele városban, szinte mindig megállt alapjáraton.. Szerintem alapjárati motorom meghalt.
Kaptam 1 tippet, hogy a benzin sz@r amit tankolok. Most hogy belegondoltam, tényleg lehet. Amikor a SHELL-nél tankolok sosem csinálja és most ez volt a 3. tankolásom itt a helyi falusi kúton. (noname kút). Kíváncsi leszek.

Villogtasd ki a hibakódokat!
Nekem csinálta már km jeladó, és lambdaszonda is...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Pocska
Vendég
« Új hozzászólás #13771 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:15:07 »

ez azért terjedt el, mert jóval olcsóbb, mint a /60.

Értem
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #13772 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:41:45 »

Ennek a cseréjén felül én megpróbálnék még egy tempomat bowden kikötést a pillangószelepről, injektor tisztító folyadék a tank benzinbe, és mindezek után betanítás.
Kicsit megkésve válaszolok, de neked is igazad volt!
Lekötöttük a tempomatot és láss csodát! Megszűnt a rángatás!!
 Köszönöm a tippet, hasznos volt!:worship:
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
drof
Vendég
« Új hozzászólás #13773 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:47:27 »

Kicsit megkésve válaszolok, de neked is igazad volt!
Lekötöttük a tempomatot és láss csodát! Megszűnt a rángatás!!
 Köszönöm a tippet, hasznos volt!:worship:


És mi baja volt a tempomatnak? A bowden volt túl rövid, vagy az akkutátor lépett működésbe magától? Utóbbira még nem láttam példát, de nem lehetetlen. wow1
Naplózva
fercisti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 88



E-mail
« Új hozzászólás #13774 Dátum: 2011.09.20 kedd, 09:54:23 »

És mi baja volt a tempomatnak? A bowden volt túl rövid, vagy az akkutátor lépett működésbe magától? Utóbbira még nem láttam példát, de nem lehetetlen. wow1

A tempomat bowden hihetetlen módon ki volt szőrösödve és valszeg ez húzta a gázt folyton. Amióta kipattintottuk, gázelvételkor van motorfék és nem pörög fel a motor kiszámíthatatlanul.
Naplózva

LilaSárkány:) alias: padlizsán lila, Ghia 95' V6 ferdehátú
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #13775 Dátum: 2011.09.20 kedd, 10:06:35 »

Értem
egyébként én is /65-tel járok...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13776 Dátum: 2011.09.20 kedd, 14:51:44 »

Villogtasd ki a hibakódokat!
Nekem csinálta már km jeladó, és lambdaszonda is...

Erről tudtok adni valami infót és leírást miszerint lehet megcsinálni?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #13777 Dátum: 2011.09.20 kedd, 15:09:02 »

Erről tudtok adni valami infót és leírást miszerint lehet megcsinálni?

http://users.atw.hu/eckjoe/cikkek/hibakodkiolvasas.pdf
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13778 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:34:27 »


Köszönöm szépen! Felmerült még egy olyan kérdésem, hogy milyen izzó kell az autóba? A visszajelző azt mutatja, hogy kiégett a bal első helyzetjelző. Tompított van, viszont azt is ki szeretném cserélni xenon hatásúra.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13779 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:37:07 »

Köszönöm szépen! Felmerült még egy olyan kérdésem, hogy milyen izzó kell az autóba? A visszajelző azt mutatja, hogy kiégett a bal első helyzetjelző. Tompított van, viszont azt is ki szeretném cserélni xenon hatásúra.
Ne cseréld ki xenon hatásúra!
Egyrészt mert szarabbul fogsz látni vele, (esőben méginkább)
másrészt kivesz a sorból a rendőr miatta és magyarázkodhatsz az útszélén.
Inkább egy +50%-os izzót vegyél! Avval a jövö hetet is meg lehet látni.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13780 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:41:04 »

Köszönöm szépen! Felmerült még egy olyan kérdésem, hogy milyen izzó kell az autóba? A visszajelző azt mutatja, hogy kiégett a bal első helyzetjelző. Tompított van, viszont azt is ki szeretném cserélni xenon hatásúra.
a helyzejelzőt ledesre cseréld de ne gagyira hanem olyanra ami saját beépített biztosítékal van ellátva.
én a helyi tuning boltba vettem már régen és jó.
az errősebb ízókkal én is kisérleteztem sokat. arra jutottam nem éri meg mert hamar kiégnek illetve elszinezik a foncsort.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13781 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:47:19 »

a helyzejelzőt ledesre cseréld de ne gagyira hanem olyanra ami saját beépített biztosítékal van ellátva.
én a helyi tuning boltba vettem már régen és jó.
az errősebb ízókkal én is kisérleteztem sokat. arra jutottam nem éri meg mert hamar kiégnek illetve elszinezik a foncsort.
A +90%-os valóban "eheti" a foncsort, mert annak közel annyi a hőleadása, mint egy 100W-os nak, de az 50-esekkel semmi gond.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #13782 Dátum: 2011.09.20 kedd, 16:50:46 »

A +90%-os valóban "eheti" a foncsort, mert annak közel annyi a hőleadása, mint egy 100W-os nak, de az 50-esekkel semmi gond.
én nagyon komolyak is kipróbáltam wrc-t is .hidjétek el nem éri meg.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13783 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:14:33 »

Ne cseréld ki xenon hatásúra!
Egyrészt mert ***abbul fogsz látni vele, (esőben méginkább)
másrészt kivesz a sorból a rendőr miatta és magyarázkodhatsz az útszélén.
Inkább egy +50%-os izzót vegyél! Avval a jövö hetet is meg lehet látni.

Rendben, köszönöm szépen. Amúgy H4-es kell bele ugye? Másik: Ez a villogtatás dolog eléggé bonyolult. Nem értem mi villog.. Cheesy Azt írja, hogy a 48-as csatlakozást le kell testelni. Ez azt jelenti, hogy beledugok pl egy kis vezetékdarabot amit kivezetek a kasztnira pl?
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #13784 Dátum: 2011.09.20 kedd, 17:32:53 »

én nagyon komolyak is kipróbáltam wrc-t is .hidjétek el nem éri meg.
Nekem voltak benne 100w-os jégfehérek. Sokan azt jósolták, hogy elégeti a vezetéket, csatlakozókat. Hát nem tette. De a foncsor valóban elkezdett fáradni az izzó fölötti részen, ezért vettem ki és cseréltem Osram Nightbraker-ekre, +50%-osokra. Nem olyan mint a 100-as, de majdnem... Ez van.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13785 Dátum: 2011.09.20 kedd, 18:28:10 »

Rendben, köszönöm szépen. Amúgy H4-es kell bele ugye? Másik: Ez a villogtatás dolog eléggé bonyolult. Nem értem mi villog.. Cheesy Azt írja, hogy a 48-as csatlakozást le kell testelni. Ez azt jelenti, hogy beledugok pl egy kis vezetékdarabot amit kivezetek a kasztnira pl?
szerintem h7.külön van a tompitott és a távolságid nem?max.h1.    de h4  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.20 kedd, 18:30:00 írta coboy » Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13786 Dátum: 2011.09.20 kedd, 18:35:41 »

Ez a villogtatás dolog eléggé bonyolult. Nem értem mi villog.
ez a 007-esnek sem ment elsöre  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13787 Dátum: 2011.09.20 kedd, 18:51:18 »

ez a 007-esnek sem ment elsöre  wave

Sőt, nekem másodszorra sem. Végre megértettem a lényegét, összeforrasztottam a cuccot és vártam a csodát. Mindent úgy csináltam, ahogy le van írva de sajnos az égő csak ééég éééég ééég de villogni nem akar. Sad
Videót is csináltam, nem akartam írni és így nem állt volna fent, hogy elírom. Bármennyiszer ellenőrizhettem volna vele: Mit rontottam el szerintetek? http://www.youtube.com/watch?v=vI5VsVRf4WM
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.20 kedd, 18:55:40 írta hayhapapi » Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #13788 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:01:05 »

szerintem h7.külön van a tompitott és a távolságid nem?max.h1.    de h4  Huh?

Az enyém 93-as és H1-es való bele.Nekem azt mondták,hogy a halogén izzo jó,mert nem színezi el a plexit.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13789 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:23:43 »

Az enyém 93-as és H1-es való bele.Nekem azt mondták,hogy a halogén izzo jó,mert nem színezi el a plexit.
igy van h7 vagy h1.h4 szerintem nem volt gondolom xenon és led világában már nem is lesz  smile
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13790 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:26:38 »

Sőt, nekem másodszorra sem. Végre megértettem a lényegét, összeforrasztottam a cuccot és vártam a csodát. Mindent úgy csináltam, ahogy le van írva de sajnos az égő csak ééég éééég ééég de villogni nem akar. Sad
Videót is csináltam, nem akartam írni és így nem állt volna fent, hogy elírom. Bármennyiszer ellenőrizhettem volna vele: Mit rontottam el szerintetek? http://www.youtube.com/watch?v=vI5VsVRf4WM
szerntem az a baj,hogy megittad a napi adagot igy nem remeg a kezed.ha remegne villoga mikor oda érinted a vezetéket a + - hoz  Wink   wave  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13791 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:27:40 »

szerntem az a baj,hogy megittad a napi adagot igy nem remeg a kezed.ha remegne villoga mikor oda érinted a vezetéket a + - hoz  Wink   wave  integet2


Ezt így igazából nem értem.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13792 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:34:38 »


Ezt így igazából nem értem.
vicc volt,hogy miért nem villogott az izzo  vigyor3
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13793 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:38:24 »

vicc volt,hogy miért nem villogott az izzo  vigyor3

Ja oksa. Akkor most jöhetnek az értelmes megoldások! Cheesy
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13794 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:43:11 »

Sőt, nekem másodszorra sem. Végre megértettem a lényegét, összeforrasztottam a cuccot és vártam a csodát. Mindent úgy csináltam, ahogy le van írva de sajnos az égő csak ééég éééég ééég de villogni nem akar. Sad
Videót is csináltam, nem akartam írni és így nem állt volna fent, hogy elírom. Bármennyiszer ellenőrizhettem volna vele: Mit rontottam el szerintetek? http://www.youtube.com/watch?v=vI5VsVRf4WM
összekötötted a másik 2 lábat?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #13795 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:46:01 »

összekötötted a másik 2 lábat?
miért amugy elszalad  Wink
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13796 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:46:53 »

összekötötted a másik 2 lábat?

Mármint hogy és mit?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13797 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:52:49 »

Mármint hogy és mit?
a csatlakozóban, amibe beledugod az izzót
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #13798 Dátum: 2011.09.20 kedd, 19:54:52 »

Mármint hogy és mit?
gyere át hétvégén, azt megnézzük
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #13799 Dátum: 2011.09.20 kedd, 20:05:27 »

a csatlakozóban, amibe beledugod az izzót

Így nézett ki a rendszer: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/312586_241004425946502_100001108382537_627540_1400520494_n.jpg

A kék vezeték ment a toronyra földelésként, a fekete meg így jött ide: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/314628_241004312613180_100001108382537_627539_562477004_n.jpg

Mit kellett volna még összekötnöm? Hol laksz?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 269 270 271 272 273 274 275 [276] 277 278 279 280 281 282 283 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.05 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.