Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:51:09 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5253811 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14150 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:05:13 »

Sziasztok!
Mivel lehet leküzdeni, megszüntetni az utastérbe erősen beáramló gázolaj szagot?
háát ott valami szivárgás lesz nézz körül a motortérbe
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14151 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:05:45 »

gyufával eplus2
nyes
Ezen kívül lehet valamit kitalálni erre a gondra?
Naplózva
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14152 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:07:06 »

háát ott valami szivárgás lesz nézz körül a motortérbe
Erre gyanakodtam én is, megkukkolom holnap.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14153 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:08:44 »

Erre gyanakodtam én is, megkukkolom holnap.
a leggyakoribb a résoljcső és az adagoló
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14154 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:23:49 »

Sziasztok!
Mivel lehet leküzdeni, megszüntetni az utastérbe erősen beáramló gázolaj szagot?
bedobsz 1 kg megpucolt fokhagymát az utastérbe  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14155 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:29:15 »

hát ja...
nem tudom, hogy európai piacra csináltak-e egyáltalán elektromos magasság állítós anyós ülést, de bekábelezve be van. ott a csati az ülés alatt a fütés csati mellett.
monnyuk fölös munkát így sem csináltam, mert a régi kocsiból ki kellett szedni mindenképpen az üléseket.
az a szép a dologban, hogy ez a garnitúra, ami most hozzám került, egy klubtársunké volt vigyor3
azt nem tudom, hogy ő mókolt-e a fűtéssel, de csoda, hogy nem gyulladt rá a támla. az ülőlapok be sem voltak kötve, így egy kicsit sok lehetett csóri paplannak a peló, amit egyedül kellett hőenergiává alakítani.

Én is Krisztiántól vettem anno bőrgarnitúrát. Anyós oldali (ami nála a vezetőoldali volt) full motoros, a vezető oldalra amit raktam ott az elektromos magasságállítást úgy oldottam meg, hogy az előző ülésből átépítettem az alsóvázkeretet momtorral együtt. A régi ülésekből a fűtőlapok meg a hátsó ülésekbe kerültek, Ford Skorpió fűtéskapcsolókkal.  Igaz ez MKII jármű volt. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14156 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:34:27 »

hát ja...
nem tudom, hogy európai piacra csináltak-e egyáltalán elektromos magasság állítós anyós ülést, de bekábelezve be van. ott a csati az ülés alatt a fütés csati mellett...
Ezért kell venni angolból való első üléseket és összemókolni a sajátoddal, hogy kapj egy szinte teljesen ép és elektromosan állítható - esetleg fűthető - első üléspárt.ű

Szerk.: Én is így gondoltam, ahogy Styleair csinálta.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.22 szombat, 23:36:03 írta HegeGabi » Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14157 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:37:59 »

Én is Krisztiántól vettem anno bőrgarnitúrát. Anyós oldali (ami nála a vezetőoldali volt) full motoros, a vezető oldalra amit raktam ott az elektromos magasságállítást úgy oldottam meg, hogy az előző ülésből átépítettem az alsóvázkeretet momtorral együtt. A régi ülésekből a fűtőlapok meg a hátsó ülésekbe kerültek, Ford Skorpió fűtéskapcsolókkal.  Igaz ez MKII jármű volt. wave
ez megoldható lenne nálam is, ha lenne egy angol vezető ülésem. az ülőlap úgy van szegecselve az alsó kerethez. tehát ez szerelhető lenne.
de anyós és utas ülés nem cserélhető, mert teljesen más a keret és a támla is. a támlát magában sem láttam értelmes dolognak cserélni, mert a dőlés állító nem fért volna el a könyöktámasztól és a biztonsági öv is elég körülményesen csatolható...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14158 Dátum: 2011.10.22 szombat, 23:40:01 »

Ezért kell venni angolból való első üléseket és összemókolni a sajátoddal, hogy kapj egy szinte teljesen ép és elektromosan állítható - esetleg fűthető - első üléspárt.ű

Szerk.: Én is így gondoltam, ahogy Styleair csinálta.
az utas ülés magasság állítás nemvolt tervben...ez csak egy utólagos opció volt, amit kigondoltam, de hamvaiba dőlt a dolog vigyor3
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
doktorúr
Vendég
« Új hozzászólás #14159 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 12:31:08 »

Sziasztok!
Első fékbetéteket cserélnék elöl a Mondiban, csak nem tudom, hogy visszajelzőset vegyek vagy elég, ha anélkülit veszek.
A visszajelző a kopást jelzi vagy valamilyen kapcsolatban áll az ABS-sel?
Szerintem ilyen kopás visszajelző nincs is a kocsiban.
Más!
Nem régen cseréltek termosztátot és 1-2 napja folyik a hűtővizem az illesztésnél. Valószínű, hogy a tömítés halt meg. Lehet csak tömítés venni vagy megint termosztátot kell vennem? Esetleg a tömítés dolgot meg lehet oldani valahogy máshogy?
Motortér hangszigetelésével foglalkozott már valaki? Jó lenne, ha az utastérbe kevesebb motorhang jönne be!

Kösz
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.23 vasárnap, 12:34:34 írta doktorúr » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14160 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 12:58:16 »

Sziasztok!
Első fékbetéteket cserélnék elöl a Mondiban, csak nem tudom, hogy visszajelzőset vegyek vagy elég, ha anélkülit veszek.
A visszajelző a kopást jelzi vagy valamilyen kapcsolatban áll az ABS-sel?
Szerintem ilyen kopás visszajelző nincs is a kocsiban.
Más!
Nem régen cseréltek termosztátot és 1-2 napja folyik a hűtővizem az illesztésnél. Valószínű, hogy a tömítés halt meg. Lehet csak tömítés venni vagy megint termosztátot kell vennem? Esetleg a tömítés dolgot meg lehet oldani valahogy máshogy?
Motortér hangszigetelésével foglalkozott már valaki? Jó lenne, ha az utastérbe kevesebb motorhang jönne be!

Kösz
A visszajelző az aws-nek adja a jelet,semmi köze az abs-hez.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14161 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 13:25:59 »


Motortér hangszigetelésével foglalkozott már valaki? Jó lenne, ha az utastérbe kevesebb motorhang jönne be!

Szia!
Ez a cikk talán hasznos lehet: http://totalcar.hu/magazin/hifituning/zaj.
Üdv
Naplózva
toba
Vendég
« Új hozzászólás #14162 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:46:06 »

Ezt az oldalt nézétek meg sokjó dolog van rajta. http://www.***.hu/fitting/fitting.htm csilagok helyére n d s mondeo szóköz nélkül
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.23 vasárnap, 14:50:57 írta toba » Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14163 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:52:37 »

Ezt az oldalt nézétek meg sokjó dolog van rajta. http://www.***.hu/fitting/fitting.htm csilagok helyére n d s mondeo szóköz nélkül
Ez csak Neked újdonság.(nem megsértődni!!!) wave
Naplózva
toba
Vendég
« Új hozzászólás #14164 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 14:55:38 »

Ez csak Neked újdonság.(nem megsértődni!!!) wave
csak eddig nem láttam sehol
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14165 Dátum: 2011.10.23 vasárnap, 15:24:35 »

csak eddig nem láttam sehol
Pedig igencsak régen megvan már, csak ezen a fórumon tiltott link. (az okának magyarázásába most nem mennék bele)
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #14166 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 09:23:05 »

Sziasztok!

MK2 kipufogó "rendszer" részei, mennyire kompatibilisek az MK1-gyel? MK2-ből lehet fel lehet vmit használni az MK1-hez?
Köszi,
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14167 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 09:56:18 »

Sziasztok!

MK2 kipufogó "rendszer" részei, mennyire kompatibilisek az MK1-gyel? MK2-ből lehet fel lehet vmit használni az MK1-hez?
Köszi,
PZs
A középső dobtól hátrafelé.Az mk2 leömlős katalizátoros az mk1 nem az.Ráadásul az mk1 korai változataiban van egy impulzus szűrő,amit később elhagytak.
Naplózva
bartezz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


« Új hozzászólás #14168 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 10:44:16 »

Hello!

Fűtéssem még mindig nincs,de rajta vagyok már az ügyön.Segítettek megnézni,állítólag a műszerfal mögött van egy fűtéskapcsoló,az lehet a rossz.Gondolom a radiátort néztem meg és meleg lehetett,emiatt a beltéreben lehet már csak a hiba.
Majdnem szétkaptam a tartalék kocsi műszerfalát,pár szerszám és kalória hiányzott volna.De ha ott a műszerfal mögött szart be valami,akkor akármit is kelljen cserélni nem lesz könnyű.
Találtam egy régi mondeo szerelési könyvet,szép és jó,csak az nincs benne ami kéne,meg sok egyéb sajna,de így sok mindent leír.
Valakinek van benne tapasztalata amivel tudna segíteni?


Közben,ki akarta cserélni a gyári cd rádiót,ezt a két szettes régi,vette hozzá ISO átalakítót,banyek nem szalagkábellel kötötték össze a hangszórókat? :gun:Táp meg ilyenekre jó volt az átalakító,csak a hangszóróknak nem.Aztán amikor a másik kocsit bontogattam,jobb alul észrevettem a csatlakozókat.Elég csak onnan kábeleznem,nem kell mind a 4 hangszórótól smile
Nekem ez is újdonságvolt.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #14169 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 10:46:04 »

A középső dobtól hátrafelé.
A középső dob is kompatibilis?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14170 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 10:48:16 »

A középső dob is kompatibilis?

tudtommal ja.Bár a cromax hoz külön dobokat,a gyakorlatban nem sok jelentőségét láttam.Raktak fel itt körülöttem mindenféle dobokat-ami épp olcsóbban volt elérhető-különösebb gond nélkül.Egyedül a csőátmérőre figyelj.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14171 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 10:55:28 »

A középső dobtól hátrafelé.Az mk2 leömlős katalizátoros az mk1 nem az.

Miva?


Az MKII-esnél csak a V6-ban van leömlőkati. És az az MK I V6-ban is van.

Vagy te nem erről beszélsz?
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #14172 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 10:56:35 »

tudtommal ja.Bár a cromax hoz külön dobokat,a gyakorlatban nem sok jelentőségét láttam.Raktak fel itt körülöttem mindenféle dobokat-ami épp olcsóbban volt elérhető-különösebb gond nélkül.Egyedül a csőátmérőre figyelj.
Köszi.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14173 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:09:20 »

Miva?


Az MKII-esnél csak a V6-ban van leömlőkati. És az az MK I V6-ban is van.

Vagy te nem erről beszélsz?
de.csak az mk2-nél külön csavaros talppal van közvetlenül a leömlő után felcsavarozva a katalizátor és  utána jön egy könyök,aztán a rezonátor (az mk1.-nek kb. ott van a katalizátora ahol az mk2.-nek a rezonátorcsöve) ..Az mk1-en ilyen nincs,ott leömlő,tűzkarika és cső utána a katalizátor.Én kérek elnézést,hogy ismét kispóroltam a rendes leírást és félreérthető voltam-immár sokadszor.Köszönöm a helyreigazítást...
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.24 hétfő, 11:15:14 írta misi107 » Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14174 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:15:54 »

de.csak az mk2-nél külön csavaros talppal van közvetlenül a leömlő után felcsavarozva a katalizátor és  utána jön egy könyök,aztán a rezonátor (az mk1.-nek kb. ott van a katalizátora ahol az mk2.-nek a rezonátorcsöve) ..Az mk1-en ilyen nincs,ott leömlő,tűzkarika és katalizátor.

Most vagy nem tudod, hogy miről beszélsz, vagy nem gyári leömlőket láttál MKI V6-on. Vagy nem egy dologról beszélünk. (én a leömlőkatikról és a középdob előtti részről beszélek).

Volt már a kezemben az MK I V6 és az MK II V6 teljes kipuffrendszere, 100%-ban megegyeztek egymással. integet2
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14175 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:21:18 »

Most vagy nem tudod, hogy miről beszélsz, vagy nem gyári leömlőket láttál MKI V6-on. Vagy nem egy dologról beszélünk. (én a leömlőkatikról és a középdob előtti részről beszélek).

Volt már a kezemben az MK I V6 és az MK II V6 teljes kipuffrendszere, 100%-ban megegyeztek egymással. integet2
de ez itt mk1 és nem véhatról van szó...ami a véhaton egyben van a leömlővel,ott az mk2 sornégyen van egy csavaros talp.az mk1 sornégyen meg nincs talp csak tűzkarika.a véhat nem tudom hogy jön ide,mert senki nem írt róla.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14176 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:35:49 »

de ez itt mk1 és nem véhatról van szó...ami a véhaton egyben van a leömlővel,ott az mk2 sornégyen van egy csavaros talp.az mk1 sornégyen meg nincs talp csak tűzkarika.a véhat nem tudom hogy jön ide,mert senki nem írt róla.

Azért kérdeztem, hogy egyről beszélünk-e! Azt hittem, hogy a régi MK I-esed és a mostani kipuffrendszeréről beszélsz. De ezek szerint nem a V6-odról, hanem az MK II sor4-ről beszéltél. integet2
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14177 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:40:04 »

misipisti kivételesen jól tudja eplus2
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14178 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 11:59:30 »

Azért kérdeztem, hogy egyről beszélünk-e! Azt hittem, hogy a régi MK I-esed és a mostani kipuffrendszeréről beszélsz. De ezek szerint nem a V6-odról, hanem az MK II sor4-ről beszéltél. integet2
így van.gondoltam,az 1.6-hoz szeretne kipufogót cserélni.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14179 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 15:11:47 »

Sziasztok!

Most egy harmadik szerelőnél van az autó és úgy néz ki megvan a hiba.
Az injektorok tömítőgyűrűit kell kicserélni.Azt mondja leszivárgott a hengerbe a benzin.

Most cseréltem olajat,de emiatt felhígult és újra le kell cserélni.
Ő azt mondja,hogy az 5W30-as olaj az csak az újabb típusokba ajánlott.ezekbe az mk1-ekbe még nem az kellene.
Ő beletenné a 10w30-ast.Én mondtam neki,hogy ragaszkodom az 5w30-hoz.
Mit szóltok ehhez?
A másik kérdésem,hogy a felhígult olaj 200-300km alatt(mint tudjátok nagyon keveset használom a kocsit)
tud-e nagyobb kárt okozni a mociban?

Köszönöm!
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14180 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 15:49:15 »

Sziasztok!

Most egy harmadik szerelőnél van az autó és úgy néz ki megvan a hiba.
Az injektorok tömítőgyűrűit kell kicserélni.Azt mondja leszivárgott a hengerbe a benzin.

Most cseréltem olajat,de emiatt felhígult és újra le kell cserélni.
Ő azt mondja,hogy az 5W30-as olaj az csak az újabb típusokba ajánlott.ezekbe az mk1-ekbe még nem az kellene.
Ő beletenné a 10w30-ast.Én mondtam neki,hogy ragaszkodom az 5w30-hoz.
Mit szóltok ehhez?
A másik kérdésem,hogy a felhígult olaj 200-300km alatt(mint tudjátok nagyon keveset használom a kocsit)
tud-e nagyobb kárt okozni a mociban?

Köszönöm!
Én 5-30-al jártam, gáz üzemmel. Cserétől cseréig nem kellett utánnatölteni. (200 ezer km volt a motorban.)
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14181 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:16:19 »

Sziasztok!

Most egy harmadik szerelőnél van az autó és úgy néz ki megvan a hiba.
Az injektorok tömítőgyűrűit kell kicserélni.Azt mondja leszivárgott a hengerbe a benzin.

Most cseréltem olajat,de emiatt felhígult és újra le kell cserélni.
Ő azt mondja,hogy az 5W30-as olaj az csak az újabb típusokba ajánlott.ezekbe az mk1-ekbe még nem az kellene.
Ő beletenné a 10w30-ast.Én mondtam neki,hogy ragaszkodom az 5w30-hoz.
Mit szóltok ehhez?
A másik kérdésem,hogy a felhígult olaj 200-300km alatt(mint tudjátok nagyon keveset használom a kocsit)
tud-e nagyobb kárt okozni a mociban?

Köszönöm!
vazze Tonhy,hagyd már ezt a xarakodást.Tudod jól,hogy mindig,mindenkinek az 5w-s olajat mondjuk.Tudod te,mekkora a hidrotőkékhez vezető olajjárat?Lefényképezem neked a véhatos hengerfejében.Ha nem használod sokat az autót,a sűrűbb olaj összeállhat annyira,hogy egész egyszerűen el sem jut odáig.Másrészt meg a szokásos csattogás hidegbenbaromi zavaró lesz.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14182 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 16:35:32 »

Sziasztok!

Most egy harmadik szerelőnél van az autó és úgy néz ki megvan a hiba.
Az injektorok tömítőgyűrűit kell kicserélni.Azt mondja leszivárgott a hengerbe a benzin.

Most cseréltem olajat,de emiatt felhígult és újra le kell cserélni.
Ő azt mondja,hogy az 5W30-as olaj az csak az újabb típusokba ajánlott.ezekbe az mk1-ekbe még nem az kellene.
Ő beletenné a 10w30-ast.Én mondtam neki,hogy ragaszkodom az 5w30-hoz.
Mit szóltok ehhez?
A másik kérdésem,hogy a felhígult olaj 200-300km alatt(mint tudjátok nagyon keveset használom a kocsit)
tud-e nagyobb kárt okozni a mociban?

Köszönöm!
inkább eladom neked a jó állapotú motorom ...
Naplózva
BluElite
Vendég
« Új hozzászólás #14183 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:14:40 »

inkább eladom neked a jó állapotú motorom ...

Hááát nekem is mondta már szerelő minek veszem a Ford 5w-30-asát, túl jó az bele. Lehet, de a hidrotőke darabja 7-8 rugó (legutóbb kb annyi volt amikor néztem), szorozzuk fel 16-al. Egyébként tény, hogy nálam csont hidegen sem kopog ezzel az olajjal, vagy csak -10-ben egy minimálisat. Meg aztán néha lakókocsit vontatok, szóval nem sajnálom tőle. Én is szívesebben iszok tiszta csapvizet mint egy patakból mertet  Wink

Tisztelettel: BluElite
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14184 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 17:23:14 »

inkább eladom neked a jó állapotú motorom ...

Mondtam már neki korábban, de nem hiszi el, hogy 2-3x annyiba lesz a sok szerelő és az általuk okozott kendácsolás kijavítása, mint egy normális motor beépítése.

Saját bőrén akar tanulni, hagyjad hát. integet2
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14185 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:55:12 »

Mondtam már neki korábban, de nem hiszi el, hogy 2-3x annyiba lesz a sok szerelő és az általuk okozott kendácsolás kijavítása, mint egy normális motor beépítése.

Saját bőrén akar tanulni, hagyjad hát. integet2

Tanultam már a saját bőrömön eleget!
Nincsen egyben 100-150 ezer forintom másik motorra és beépítésre,de ha lenne akkor sem választanám ezt a megoldást.Ha szerinted ezért én hülye vagyok akkor gratulálok.
A motor erős csak a balfasz szerelők szakmai tudás hiányában elrontják a még működő dolgokat is ami pedig rossz azt nem találják meg.
Ugyanis a mostani szerelő azt mondta,hogy szarul szerelte össze valaki az injektor részt."Elcsípték" a tömítést.Valami ilyesmit mondott.
Szóval ha csak a motorcserével tudtok basztatni,akkor inkább nem osztom meg a tapasztalataimat a jövőben,mert épp elég ideget eszek meg így is.
Elnézést kérek a kirohanásért csak tényleg idegesítő.Egy másik motor sem életbiztosítás.Azon sem lehet tudni hogy mit mikor cseréltek.Itt viszont mindent feljegyzek és tudom mik azok amiket jó ideig nem kell bántani.Ennyit erről....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14186 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 20:57:35 »

vazze Tonhy,hagyd már ezt a xarakodást.Tudod jól,hogy mindig,mindenkinek az 5w-s olajat mondjuk.Tudod te,mekkora a hidrotőkékhez vezető olajjárat?Lefényképezem neked a véhatos hengerfejében.Ha nem használod sokat az autót,a sűrűbb olaj összeállhat annyira,hogy egész egyszerűen el sem jut odáig.Másrészt meg a szokásos csattogás hidegbenbaromi zavaró lesz.

Én azt nagyon jól tudom hogy 5W30 kell és hogy miért.Csak megosztottam veletek hogy a szerelő rám akarta eröltetni az 10w30-at.ennyi
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14187 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:02:38 »

Tanultam már a saját bőrömön eleget!
Nincsen egyben 100-150 ezer forintom másik motorra és beépítésre,de ha lenne akkor sem választanám ezt a megoldást.Ha szerinted ezért én hülye vagyok akkor gratulálok.
A motor erős csak a bal*** szerelők szakmai tudás hiányában elrontják a még működő dolgokat is ami pedig rossz azt nem találják meg.
Ugyanis a mostani szerelő azt mondta,hogy ***ul szerelte össze valaki az injektor részt."Elcsípték" a tömítést.Valami ilyesmit mondott.
Szóval ha csak a motorcserével tudtok ***tatni,akkor inkább nem osztom meg a tapasztalataimat a jövőben,mert épp elég ideget eszek meg így is.
Elnézést kérek a kirohanásért csak tényleg idegesítő.Egy másik motor sem életbiztosítás.Azon sem lehet tudni hogy mit mikor cseréltek.Itt viszont mindent feljegyzek és tudom mik azok amiket jó ideig nem kell bántani.Ennyit erről....

Magadnak gratuláljál, én sohasem mondtam hogy hülye vagy amiért nem akarsz motort cserélni. Ami nem 100-150e, hanem 30+30e, de egy hivatalos szervízben is berakják 50e-ért, amivel csak 80e lesz a számla.

Ha szerinted a magyar utakon használt motorod nagyobb biztonsággal megbízható, min egy angol donor motorja, akkor már mindent értek.

Ha rám hallgatsz, az csinálsz, amit akarsz. Talán nem azokra kéne "kirohanni" akik már végigszhopták a kálváriádat és tudják hogy hova vezet és ezért tanácsolják a motorcserét, hanem saját magadra, hogy olyan helyre viszed, ahol pénzért elbaxxák a motorod. Magadon kívül senki sincs itt, akire idegesnek kellene lenned.

Mi kérünk elnézést, hogy a saját meggondolatlanságodtól és tudatlanságodtól próbálunk megmenteni tapasztalati tudásunkkal. Hát a mi jó qrva anyánkat, de komolyan!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14188 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:03:56 »

Tanultam már a saját bőrömön eleget!
Nincsen egyben 100-150 ezer forintom másik motorra és beépítésre,de ha lenne akkor sem választanám ezt a megoldást.Ha szerinted ezért én hülye vagyok akkor gratulálok.
A motor erős csak a bal*** szerelők szakmai tudás hiányában elrontják a még működő dolgokat is ami pedig rossz azt nem találják meg.
Ugyanis a mostani szerelő azt mondta,hogy ***ul szerelte össze valaki az injektor részt."Elcsípték" a tömítést.Valami ilyesmit mondott.
Szóval ha csak a motorcserével tudtok ***tatni,akkor inkább nem osztom meg a tapasztalataimat a jövőben,mert épp elég ideget eszek meg így is.
Elnézést kérek a kirohanásért csak tényleg idegesítő.Egy másik motor sem életbiztosítás.Azon sem lehet tudni hogy mit mikor cseréltek.Itt viszont mindent feljegyzek és tudom mik azok amiket jó ideig nem kell bántani.Ennyit erről....
miből gondolod, hogy a mostani szerelő jó?
egyáltalán mit keres bármelyik pék az injektortömítésnél?

ha kell, adok egy jó szerelőhöz telefonszámot ..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14189 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:06:47 »

miből gondolod, hogy a mostani szerelő jó?
egyáltalán mit keres bármelyik pék az injektortömítésnél?

ha kell, adok egy jó szerelőhöz telefonszámot ..

Hát úgy, hogy a baromállatja kiszedve akarja tesztelni az injektorokat egyesével és csavarhúzóval feszegeti ki a helyéről, ami elnyírja a tömítést. Mert ilyen jók ezek a szakik. laugh
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14190 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:07:52 »

Hát úgy, hogy a baromállatja kiszedve akarja tesztelni az injektorokat egyesével és csavarhúzóval feszegeti ki a helyéről, ami elnyírja a tömítést. Mert ilyen jók ezek a szakik. laugh
lehet, hogy olvasták, hogy be kell áztatni őket és jó lesz
mintha ezen a fórumon olvastam volna én is  hehe
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14191 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:11:43 »

Nem kell lelki ügyet csinálni a dologból! Nyilván fogalmad sincs mennyire idegesítő mikor folyamatosan azt nyomatják,hogy "cserélj már motort"
meg "majd a saját kárán tanul".Külföldön is használják a motort meg itt is.Ott is elkopnak az alkatrészek meg itt is.
Csak itt hanyagul vannak szervizelve.Én már végig jártam egy ilyen motorcserés procedúrát egy másik autóval szóval jól tudom miről van szó.
Nem kell megértened,de hidd el nem biztos,hogy neked van igazad jelen esetben és nem a motorcseréről beszélek,hanem a reakciódról.
Egyszer vagy kétszer elmondtátok,rendben van.Nem fogok motort cserélni.Arról meg talán nem én tehetek hogy majdnem lehetetlen értelmes
szerelőt találni.Mivel én nem értek hozzá és ismerősöm sincs,aki ért ezért kénytelen vagyok velük baszakodni.
Az hogy ti végig szoptátok a kálváriám,hát hogy is mondjam.Ez egy fórum ahol az ember tanácsot kér és tapasztalatokat oszt meg.
Én vagyok aki kínlódik az autóval jó ideje.Nem fogok ezen vitázni mert semmi értelme.Nem ismersz és a kálváriámról is csak annyit tudsz,amennyit ide beírok.
Én befejeztem.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14192 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:15:03 »

miből gondolod, hogy a mostani szerelő jó?
egyáltalán mit keres bármelyik pék az injektortömítésnél?

ha kell, adok egy jó szerelőhöz telefonszámot ..


Mert felfedezett egy problémát,ami valószínűleg régóta fen áll,amit a többi nem.Meglátjuk mi lesz.
Köszönöm szépen a lehetőséget!Ha úgy lesz,akkor elfogadom a telefonszámot.
Hova valósi a szerelő egyébként?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14193 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:16:12 »


Mert felfedezett egy problémát,ami valószínűleg régóta fen áll,amit a többi nem.Meglátjuk mi lesz.
Köszönöm szépen a lehetőséget!Ha úgy lesz,akkor elfogadom a telefonszámot.
Hova valósi a szerelő egyébként?
monori
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14194 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:18:25 »

Nem kell lelki ügyet csinálni a dologból! Nyilván fogalmad sincs mennyire idegesítő mikor folyamatosan azt nyomatják,hogy "cserélj már motort"
meg "majd a saját kárán tanul".Külföldön is használják a motort meg itt is.Ott is elkopnak az alkatrészek meg itt is.
Csak itt hanyagul vannak szervizelve.Én már végig jártam egy ilyen motorcserés procedúrát egy másik autóval szóval jól tudom miről van szó.
Nem kell megértened,de hidd el nem biztos,hogy neked van igazad jelen esetben és nem a motorcseréről beszélek,hanem a reakciódról.
Egyszer vagy kétszer elmondtátok,rendben van.Nem fogok motort cserélni.Arról meg talán nem én tehetek hogy majdnem lehetetlen értelmes
szerelőt találni.Mivel én nem értek hozzá és ismerősöm sincs,aki ért ezért kénytelen vagyok velük ***akodni.
Az hogy ti végig ***tátok a kálváriám,hát hogy is mondjam.Ez egy fórum ahol az ember tanácsot kér és tapasztalatokat oszt meg.
Én vagyok aki kínlódik az autóval jó ideje.Nem fogok ezen vitázni mert semmi értelme.Nem ismersz és a kálváriámról is csak annyit tudsz,amennyit ide beírok.
Én befejeztem.
Mint kivülálló harmadik mondom: ettől még nem javul meg az autód. Az előbb ajánlotta fel Yocco egy jó szerelő telefonszámát. Számolj el tízig, vegyél egy nagy levegőt és fuss neki újra!
Nem az Ő érdekük, hogy a Te autód jó legyen, hanem a Tiéd. Jobban jársz velük, mint az eddigi szerelőiddel. Ezt most vagy megérted és esélyed van hogy lesz jó autód, vagy böstörögsz még tovább és magadra maradsz a problémáddal. Te döntesz. wave
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14195 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:19:35 »

monori

Rendben az még csak messze sincs.Akkor kiderül,hogy most mi lesz,aztán majd elválik,hogy kell-e az a szám.
Különben ez is olyan dolog,hogy ha hamarabb tudom,hogy Monor-on van egy általad jó szakembernek tartott szerelő,akkor
hamarabb elvittem volna oda hidd el.Most már legalább azt tudom,hogy itt helyben hova nem szabad vinni:-/
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14196 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:28:36 »

Mint kivülálló harmadik mondom: ettől még nem javul meg az autód. Az előbb ajánlotta fel Yocco egy jó szerelő telefonszámát. Számolj el tízig, vegyél egy nagy levegőt és fuss neki újra!
Nem az Ő érdekük, hogy a Te autód jó legyen, hanem a Tiéd. Jobban jársz velük, mint az eddigi szerelőiddel. Ezt most vagy megérted és esélyed van hogy lesz jó autód, vagy böstörögsz még tovább és magadra maradsz a problémáddal. Te döntesz. wave

Nem hiszem hogy csoportosan meg kellene dorgálni,csak azért mert kifejtettem a véleményem valamivel kapcsolatban.
Tudom,hogy jót akarnak,de nem fogok jópofizni,ha egyszer tele a hócipőm az ismétlésekkel és a kifigurázó megjegyzésekkel.
Le lehet támadni,de attól még nem fogok bólogatni.Én nem ilyen vagyok:-)
Tényleg ne folytassuk a témát,ha lehetséges,mert mindig mondom,hogy a kommunikációnak ezen formái félreértések sorát
indíthatják el az emberek között.Személyesen egész más kimenetele lett volna ennek a beszélgetésnek is. Én nem bántottam senkit.Leírtam,hogy miért válaszoltam úgy ahogyan.Elnézést is kértem. Egyébként eddig is magamnak kellett boldogulni a problémákkal sajnos.A tanácsok viszont segítettek sokat,amiket itt kaptam..
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14197 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:28:53 »


Az hogy ti végig ***tátok a kálváriám,hát hogy is mondjam.Ez egy fórum ahol az ember tanácsot kér és tapasztalatokat oszt meg.
Én vagyok aki kínlódik az autóval jó ideje.Nem fogok ezen vitázni mert semmi értelme.Nem ismersz és a kálváriámról is csak annyit tudsz,amennyit ide beírok.
Én befejeztem.

Hát te hülye vagy! Beszélsz te magyarul? Pont ezt írom, hogy hallgasd meg azok tanácsát, akiknek több a tapasztalata ezen a téren.

Azt írtam, hogy végigszhoptuk a kálváriádat, vagyis mi is átestünk már ezen a szíváson (szerelők által jobban elbaxott motor) és végül többen is a motorcsere mellett döntöttünk, amit nagyon nem bántunk meg.

Ha te ebből azt vetted ki, hogy mi a te autód problémáival szhopunk, akkor nálad valami nagyon nem jó a dekódoló készülékkel.

Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14198 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:33:18 »


Tényleg ne folytassuk a témát,ha lehetséges,mert mindig mondom,hogy a kommunikációnak ezen formái félreértések sorát
indíthatják el az emberek között.

Hát igen. Itt most konkrétan nagyon félreértettél. Én azt írtam, hogy mi már túl vagyunk azon, amit te most élsz át és nem nagyon éri meg szerelőtől szerelőhöz vinni, hanem van egy másik megoldás, ami mind rövid, mind hosszú távon olcsóbb és eredményesebb.

Sőt, még meg is kértem egy fórumozót, hogy ne piszkáljon, mert én már felvetettem a motorcserét és nemmel válaszoltál, így hagyjon békén tapasztalatot szerezni saját kontóra.

Erre nekemugrasz. Elhiszem, hogy ideges vagy, de nem itt kéne levezetni.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14199 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:37:08 »

Hát te hülye vagy! Beszélsz te magyarul? Pont ezt írom, hogy hallgasd meg azok tanácsát, akiknek több a tapasztalata ezen a téren.

Azt írtam, hogy végigszhoptuk a kálváriádat, vagyis mi is átestünk már ezen a szíváson (szerelők által jobban elbaxott motor) és végül többen is a motorcsere mellett döntöttünk, amit nagyon nem bántunk meg.

Ha te ebből azt vetted ki, hogy mi a te autód problémáival szhopunk, akkor nálad valami nagyon nem jó a dekódoló készülékkel.




Figyelj csak!Szépen megkérlek,hogy engem ne hülyézz le,mert fogalmad sincs arról,hogy milyen ember vagyok!
Ha én megadom a tiszteletet,hogy ne degradáljalak,akkor talán viszont is elvárhatom ezt.Látom szereted ha a tiéd az utolsó szó.Legyen Igazad,de
én mégis másként gondolom.Meddő vita ez az egész.Én már lezártam szépen magamban a dolgot,erre továbbra is kioktatsz.
Nem szeretek veszekedni.Pláne egy klub fórumon,ahol kb azonos érdeklődésű emberek vannak.Szóval leállhatunk a témáról végre?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 277 278 279 280 281 282 283 [284] 285 286 287 288 289 290 291 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.