Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:05:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261686 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14200 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:43:45 »

Ha szerinted ezért én hülye vagyok akkor gratulálok.

Tehát én ne szójjak be, de neked szabad. Remek!

Felőlem annyit szenvedsz, amennyit jól esik, nekem nem fáj.

Azért a végén majd számold össze, hogy hány forint és hány óra állás volt a hiba megtalálása és vesd össze a 80e forintos és 10 órás motorcsere adataival.

Milyen procedúrára gondoltál egyébként a motocserével kapcsolatosan? A kivétel-behelyezés procedúrájára? Csak mert másmilyen (okmányiroda meg műszaki) nincsen ezeknél a motoroknál.

De nem mondom tovább, még félreértesz és nekemesel.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14201 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:48:17 »


Figyelj csak!Szépen megkérlek,hogy engem ne hülyézz le,mert fogalmad sincs arról,hogy milyen ember vagyok!
Ha én megadom a tiszteletet,hogy ne degradáljalak,akkor talán viszont is elvárhatom ezt.Látom szereted ha a tiéd az utolsó szó.Legyen Igazad,de
én mégis másként gondolom.Meddő vita ez az egész.Én már lezártam szépen magamban a dolgot,erre továbbra is kioktatsz.
Nem szeretek veszekedni.Pláne egy klub fórumon,ahol kb azonos érdeklődésű emberek vannak.Szóval leállhatunk a témáról végre?

Neked mi a baj ma? Ki oktat ki? Ki veszekszik? Próbálunk tanácsokkal segíteni, amire úgy reagálsz, hogy az ember torkának ugrasz egy olyan félreértés miatt, amit te értelmeztél félre.

Nem tudom milyen vagy, de azért sokat elárult az utóbbi pár hsz-ben megjelenő reakciód. Vagy ez lenne a normális hozzáállás? Valaki közli, hogy már végigjárta azt, amit te és elmondja, hogy mire jutott, amire te beszólsz neki, hogy mire fel állítja, hogy ő a te autód problémájával szhopott......

Nem vita ez, egyszerűen Tonhy nem érteni mádzsár. integet2
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14202 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:50:57 »

Tehát én ne szójjak be, de neked szabad. Remek!

Felőlem annyit szenvedsz, amennyit jól esik, nekem nem fáj.

Azért a végén majd számold össze, hogy hány forint és hány óra állás volt a hiba megtalálása és vesd össze a 80e forintos és 10 órás motorcsere adataival.

Milyen procedúrára gondoltál egyébként a motocserével kapcsolatosan? A kivétel-behelyezés procedúrájára? Csak mert másmilyen (okmányiroda meg műszaki) nincsen ezeknél a motoroknál.

De nem mondom tovább, még félreértesz és nekemesel.

Én nem illettelek lealacsonyító jelzővel már elnézést.Látod te is félre értesz engem.Ugyanis már percek óta nem a motorcseréről szól ez az egész hanem:1. A csipkelődő megjegyzés,amin felhúztam magam.
2. A szellemi képességeimmel:-)) kapcsolatos megjegyzésed.
Én elnézést kértem.Neked nem kell csak vedd már észre,hogy te sem vagy hibátlan,ahogyan senki sem.
Én hibáztam,mert kicsit elragadtattam magam,de ugyanezt a hibát te is elkövetted.Ennyi.Kellemes estét Neked és mindenkinek!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14203 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:52:08 »

Váltsunk már témát, mert már én érzem kínosan magamat.  szomoru1

Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14204 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 21:53:37 »

Váltsunk már témát, mert már én érzem kínosan magamat.  szomoru1



A te géped hogyan muzsikál?:-)
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14205 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:02:34 »

Én nem illettelek lealacsonyító jelzővel már elnézést.Látod te is félre értesz engem.Ugyanis már percek óta nem a motorcseréről szól ez az egész hanem:1. A csipkelődő megjegyzés,amin felhúztam magam.
2. A szellemi képességeimmel:-)) kapcsolatos megjegyzésed.
Én elnézést kértem.Neked nem kell csak vedd már észre,hogy te sem vagy hibátlan,ahogyan senki sem.
Én hibáztam,mert kicsit elragadtattam magam,de ugyanezt a hibát te is elkövetted.Ennyi.Kellemes estét Neked és mindenkinek!

Nincs itt nagy baj, csak fel vagy idegesítve a kocsi miatt, amit megértek. Hidd el, hogy én most nagyon finom voltam és nem szóltam be, nem csipkelődtem, az ennél sokkal csúnyább lenne.
De ha megbántottalak, akkor elnézést kérek miatta, nem akartam! integet2

Szal vissza a témához: Nem akarlak én meggyőzni semmiről, csak ajánlok a figyelmedbe valamit. Ha van kedved olvasd végig, hátha segít.

Az autót ugye nem naponta használod, emiatt nem baj, ha kiesik pár hónapra, vagy így marad még pár hónapig. Ezt azért írom, mert annyi idő elég lehet a pénzmag összeszedéséhez, és annyit (50-80e) 2-3 hónap alatt elvisznek a szerelők is.

A kocsid 93-as, tehát nem mai és az a széria problémás elektronikájú is ráadásul. MK2 Krisznél 2000-es évjáratú mocik vannak 30-50e között, amik 90-160e között futottak, össze sem hasonlíthatóak a magyar társaikkal. A beszerelés tényleg csak 1-2 nap és van is szervíz, ahol 30e-ért (Tatabánya) , vagy 50e-ért beteszik.

Papírmunka semmi sincs,mert motrokódos, ha a forgalmidban is csak az van, akkor sima liba.

A csere után olyan szintű javulás következik be, amiről most még csak révedezel. De komolyan.

Én csak annyit mondok, hogy ha már eleged van a szerelők okozta újabb és újabb hibákból, akkor ez egy nagyon jó alternatíva lehet. A legjobb tanácsom az lenne, hogy javítsd ki magad, de ez ugye most nem alternatíva, ami nem is baj. Így viszont a második legjobb megoldás a motorcsere lehet. Azt nyilván te is látod már, hogy ebből a szerelősdiből nagyon soká és nagyon drágán lesz kiút. Lehet, hogy most megcsinálják, de ez egy "öreg" motor, bármikor újra kezdődhet a szervízbe járogatás és újra indul a szhopóroller. Egy új mocival viszont évekig semmi nagy baj nem lesz, mert azok máshogy voltak karban tartva, mint a mieink.

Azért írtam, hogy ezen a kálvárián mi már túl vagyunk, mert mi is így kezdtük. Szervízről szervízre jártunk éss egyre xarabb lett. Meguntuk és cseréltünk. Aztán a homlokunkra csaptunk, hogy miért nem ezzel kezdtük.  Én ezt szerettem volna neked megspórolni.

Üdv
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14206 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:09:20 »

Nincs itt nagy baj, csak fel vagy idegesítve a kocsi miatt, amit megértek. Hidd el, hogy én most nagyon finom voltam és nem szóltam be, nem csipkelődtem, az ennél sokkal csúnyább lenne.
De ha megbántottalak, akkor elnézést kérek miatta, nem akartam! integet2

Szal vissza a témához: Nem akarlak én meggyőzni semmiről, csak ajánlok a figyelmedbe valamit. Ha van kedved olvasd végig, hátha segít.

Az autót ugye nem naponta használod, emiatt nem baj, ha kiesik pár hónapra, vagy így marad még pár hónapig. Ezt azért írom, mert annyi idő elég lehet a pénzmag összeszedéséhez, és annyit (50-80e) 2-3 hónap alatt elvisznek a szerelők is.

A kocsid 93-as, tehát nem mai és az a széria problémás elektronikájú is ráadásul. MK2 Krisznél 2000-es évjáratú mocik vannak 30-50e között, amik 90-160e között futottak, össze sem hasonlíthatóak a magyar társaikkal. A beszerelés tényleg csak 1-2 nap és van is szervíz, ahol 30e-ért (Tatabánya) , vagy 50e-ért beteszik.

Papírmunka semmi sincs,mert motrokódos, ha a forgalmidban is csak az van, akkor sima liba.

A csere után olyan szintű javulás következik be, amiről most még csak révedezel. De komolyan.

Én csak annyit mondok, hogy ha már eleged van a szerelők okozta újabb és újabb hibákból, akkor ez egy nagyon jó alternatíva lehet. A legjobb tanácsom az lenne, hogy javítsd ki magad, de ez ugye most nem alternatíva, ami nem is baj. Így viszont a második legjobb megoldás a motorcsere lehet. Azt nyilván te is látod már, hogy ebből a szerelősdiből nagyon soká és nagyon drágán lesz kiút. Lehet, hogy most megcsinálják, de ez egy "öreg" motor, bármikor újra kezdődhet a szervízbe járogatás és újra indul a szhopóroller. Egy új mocival viszont évekig semmi nagy baj nem lesz, mert azok máshogy voltak karban tartva, mint a mieink.

Azért írtam, hogy ezen a kálvárián mi már túl vagyunk, mert mi is így kezdtük. Szervízről szervízre jártunk éss egyre xarabb lett. Meguntuk és cseréltünk. Aztán a homlokunkra csaptunk, hogy miért nem ezzel kezdtük.  Én ezt szerettem volna neked megspórolni.

Üdv



Rendben!Elolvastam és átgondolom!Ha most sem lesz rendben a motor,akkor preferálni fogom a motorcserét.
Én csak tartottam attól hogy egy motorcserével kapcsolatban szinte mindennek a világon nekem kellene utánajárnom.
Kár hogy nincsen kézfogásos smile:-) 
Szóval köszönöm szépen,hogy ezt leírtad és köszönöm a tanácsot!
Mennyivel jobb ez a hangnem:-)
Na jó éjt nektek!Majd jelentkezem a fejleményekkel.
Üdv!
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14207 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:13:34 »


Rendben!Elolvastam és átgondolom!Ha most sem lesz rendben a motor,akkor preferálni fogom a motorcserét.
Én csak tartottam attól hogy egy motorcserével kapcsolatban szinte mindennek a világon nekem kellene utánajárnom.
Kár hogy nincsen kézfogásos smile:-) 
Szóval köszönöm szépen,hogy ezt leírtad és köszönöm a tanácsot!
Mennyivel jobb ez a hangnem:-)
Na jó éjt nektek!Majd jelentkezem a fejleményekkel.
Üdv!

Aludj párat rá, úgy könnyebb jó döntéseket hozni.

Idegeskedni meg felesleges, ha nem sikerül a javítás, akkor tartalék tervnek van megoldás. integet2
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14208 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:14:42 »


Rendben!Elolvastam és átgondolom!Ha most sem lesz rendben a motor,akkor preferálni fogom a motorcserét.
Én csak tartottam attól hogy egy motorcserével kapcsolatban szinte mindennek a világon nekem kellene utánajárnom.
Kár hogy nincsen kézfogásos smile:-) 
Szóval köszönöm szépen,hogy ezt leírtad és köszönöm a tanácsot!
Mennyivel jobb ez a hangnem:-)
Na jó éjt nektek!Majd jelentkezem a fejleményekkel.
Üdv!
Hogyne lenne. Csak a smile-k után a tovább gombra kell klattyolni. poigneemain
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14209 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:17:10 »

Hogyne lenne. Csak a smile-k után a tovább gombra kell klattyolni. poigneemain


Akkor köszi!:-DD   poigneemain
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #14210 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:19:07 »

A te géped hogyan muzsikál?:-)

Köszönöm jól! Szeptember elején váltottam MKII 1.8 benzinesről, MKIII 2.0 traktorra  vigyor3,
Nagyon tetszik, mint ahogyan az előző is, de ez meg már 1 másik topicba való.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14211 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:20:23 »

az összefoglalóhoz még annyit hogy:
azokat az alkatrészeket amiket a jelenlegi motorodba cseréltettél ne bánd, mert így sem kidobott pénz.
ha a csere mellett döntesz, lesz egy rakat alkatrészed, amikről tudod, hogy jók...
ezzel csak azt akartam mondani, hogy ne tekintsd kidobott pénznek...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14212 Dátum: 2011.10.24 hétfő, 22:29:13 »

az összefoglalóhoz még annyit hogy:
azokat az alkatrészeket amiket a jelenlegi motorodba cseréltettél ne bánd, mert így sem kidobott pénz.
ha a csere mellett döntesz, lesz egy rakat alkatrészed, amikről tudod, hogy jók...
ezzel csak azt akartam mondani, hogy ne tekintsd kidobott pénznek...


Nem tekintem,ne aggódj:-)
Maximálisan egyet értek veled!
Nem kidobott pénz,mert azok a dolgok jó ideig jók lesznek:-)
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14213 Dátum: 2011.10.26 szerda, 13:43:29 »

Tehát én ne szójjak be, de neked szabad. Remek!

Felőlem annyit szenvedsz, amennyit jól esik, nekem nem fáj.

Azért a végén majd számold össze, hogy hány forint és hány óra állás volt a hiba megtalálása és vesd össze a 80e forintos és 10 órás motorcsere adataival.

Milyen procedúrára gondoltál egyébként a motocserével kapcsolatosan? A kivétel-behelyezés procedúrájára? Csak mert másmilyen (okmányiroda meg műszaki) nincsen ezeknél a motoroknál.

De nem mondom tovább, még félreértesz és nekemesel.

80.000 forintért én vettem egy 170.000km-ert futott hiánytalan, tökéletes állapotú 95-ös Mondeo-t. Motort cseréltem 2 hét szopás után és most van rengeteg alkatrészem és egy kiválló motorral rendelkező autóm.. Cheesy
Naplózva
lacasa
Vendég
« Új hozzászólás #14214 Dátum: 2011.10.26 szerda, 14:19:00 »


Rendben!Elolvastam és átgondolom!Ha most sem lesz rendben a motor,akkor preferálni fogom a motorcserét.
Én csak tartottam attól hogy egy motorcserével kapcsolatban szinte mindennek a világon nekem kellene utánajárnom.
Kár hogy nincsen kézfogásos smile:-) 
Szóval köszönöm szépen,hogy ezt leírtad és köszönöm a tanácsot!
Mennyivel jobb ez a hangnem:-)
Na jó éjt nektek!Majd jelentkezem a fejleményekkel.
Üdv!
Hy!

Ha érdekel lesz egy kiváló állapotú 2 literes egységem baráti áron. Papírokkal természetesen.  eplus2
 integet2

Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #14215 Dátum: 2011.10.26 szerda, 16:32:38 »


Rendben!Elolvastam és átgondolom!Ha most sem lesz rendben a motor,akkor preferálni fogom a motorcserét.
Én csak tartottam attól hogy egy motorcserével kapcsolatban szinte mindennek a világon nekem kellene utánajárnom.
Kár hogy nincsen kézfogásos smile:-) 
Szóval köszönöm szépen,hogy ezt leírtad és köszönöm a tanácsot!
Mennyivel jobb ez a hangnem:-)
Na jó éjt nektek!Majd jelentkezem a fejleményekkel.
Üdv!

Van:  poigneemain Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #14216 Dátum: 2011.10.26 szerda, 19:30:58 »

Sziasztok!
Ugy tunik, leszakadt ujfent a kipuffogom (az utolso kanyarnal szakadt szet a cso). Meg tudnatok mondani, hogy az MK2 kipuff rendszerenek az utolso eleme kompatibilis-e az enyemmel?
(Ha az, akkor holnap delutan el is ugrok Krisztianhoz, mert pentek hajnalban elutazom :S )
Elore is koszi a segitseget!
 wave
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14217 Dátum: 2011.10.26 szerda, 22:03:52 »

Sziasztok!
Ugy tunik, leszakadt ujfent a kipuffogom (az utolso kanyarnal szakadt szet a cso). Meg tudnatok mondani, hogy az MK2 kipuff rendszerenek az utolso eleme kompatibilis-e az enyemmel?
(Ha az, akkor holnap delutan el is ugrok Krisztianhoz, mert pentek hajnalban elutazom :S )
Elore is koszi a segitseget!
 wave
közép dobtól hátrafelé egyforma.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
StripeZ
Vendég
« Új hozzászólás #14218 Dátum: 2011.10.26 szerda, 22:58:35 »

közép dobtól hátrafelé egyforma.
Koszi szepen, akkor holnap csere Wink
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14219 Dátum: 2011.10.27 csütörtök, 08:17:08 »

Hy!

Ha érdekel lesz egy kiváló állapotú 2 literes egységem baráti áron. Papírokkal természetesen.  eplus2
 integet2




Rendben,Köszi!Majd most kiderül:-)
Naplózva
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #14220 Dátum: 2011.10.28 péntek, 09:03:47 »

Jo reggelt!

Azon jar az agyam, hogy most vagy megmalmoztak a kuton, ahol legutobb tankoltam vagy elkezdett hirtelen 16-17 liter korul fogyasztani a kocsi.
A karterszuszogo-szelepet ki kene cserelni, ez tiszta, de nem hinnem, hogy 30 liter benzin csak emiatt lenne eleg mindosszesen 180 varosi km-re...

Hozzatartozik, hogy egy noname kuton tankoltam, szal lehet, hogy a benzin sem a legjobb fajtabol valo volt...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #14221 Dátum: 2011.10.28 péntek, 09:27:16 »

Egy kérdés:

Kb 6-7 éve van a bátáymanak MKI 2.0 komija...
Azóta talán most 4x-erre cseréltem a motor oldalából a radiátor felé vezető hűtőcsövet, ami a tűzfal előtti toldás után eltűnik...
Volt, hogy kidörzsölődött, az OK, de már minden ilyesmit elhárítottunk...

Kiszakad, kilyukadt..... Találkozott már vki ilyennel?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14222 Dátum: 2011.10.28 péntek, 09:30:32 »

Egy kérdés:

Kb 6-7 éve van a bátáymanak MKI 2.0 komija...
Azóta talán most 4x-erre cseréltem a motor oldalából a radiátor felé vezető hűtőcsövet, ami a tűzfal előtti toldás után eltűnik...
Volt, hogy kidörzsölődött, az OK, de már minden ilyesmit elhárítottunk...

Kiszakad, kilyukadt..... Találkozott már vki ilyennel?
nekem nem volt vele gondom, pedig 10 évig hajtottam 2.0-est...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14223 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:10:11 »

Hozzatartozik, hogy egy noname kuton tankoltam, szal lehet, hogy a benzin sem a legjobb fajtabol valo volt...
Ó! Felejtsétek már el ezeket, hogy itt, meg ott olyan *** benzint adnak, hogy 2-szer akkora lesz a fogyi. Bármi mással előbb átcsesznek, mint az üzemanyag minőségével
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14224 Dátum: 2011.10.28 péntek, 15:21:37 »

Ó! Felejtsétek már el ezeket, hogy itt, meg ott olyan *** benzint adnak, hogy 2-szer akkora lesz a fogyi. Bármi mással előbb átcsesznek, mint az üzemanyag minőségével
GinJoy tisztellek becsüllek  integet2 de én is megerősíteni tudom azt a tényt hogy van nagyon rossz miinőségű üzemanyag Sad
én is tankoltam *** gázolajat és teli tankal alig ment el 800km-t 
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Csocso
Vendég
« Új hozzászólás #14225 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:09:10 »

Ó! Felejtsétek már el ezeket, hogy itt, meg ott olyan *** benzint adnak, hogy 2-szer akkora lesz a fogyi. Bármi mással előbb átcsesznek, mint az üzemanyag minőségével

A megmalmozast elso korben arra ertettem, hogy a literszamlalo mutatta csak a 30 tankolt litert, bar azt a muszerfalon is eszre kellett volna vennem, ha pl. csak 25-ot adott volna...

Nem osztom a velemenyedet ezen a teren, mert az en tapasztalatom az, hogy ugyanolyan hasznalati korulmenyek kozott igenis oriasi kulonbsegek vannak benzin es benzin kozott. Annak idejen probaltam a tescos es auchan benzint is, egy tankkal kevesebb, mint 500km-t tudtam menni, mint a shell vagy OMV benzinnel megtett 600-650km.
Osztrak, nemet es szloven kuton tankolt benzinnel kb. 100-150km-el tobbet tudok menni mindig, mint a magyar shell vagy omv benzinnel. Erre a legjobb pelda a 2005 majusi kunmadarasi tali volt, ahova ugy erkeztem, hogy Linz-nel tankoltam tele es ezzel a benzinnel lementem Kunmadarasra es onnan eleg volt meg vissza Godolloig. Ez akarhogy is nezem kozel 800km...

Raadasul mar 2 eve Sofiaban elek es itt csak es kizarolag shell es omv-nel tankolok, detto ugyanolyan, mint a magyar beznin. Ez a legutolso tankolasom most egy itteni viszonylatban is noname kutnal tortent es erdekes modon most ennyi lett a fogyasztas...
Szal ezert gyanakodok a benzinre, mivel a muszaki dolgokban semmi valtozas nem tortent, ami befolyasolhatna a fogyastas ilyen szintu emelkedeset.
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14226 Dátum: 2011.10.28 péntek, 16:58:46 »

A megmalmozast elso korben arra ertettem, hogy a literszamlalo mutatta csak a 30 tankolt litert, bar azt a muszerfalon is eszre kellett volna vennem, ha pl. csak 25-ot adott volna...

Nem osztom a velemenyedet ezen a teren, mert az en tapasztalatom az, hogy ugyanolyan hasznalati korulmenyek kozott igenis oriasi kulonbsegek vannak benzin es benzin kozott. Annak idejen probaltam a tescos es auchan benzint is, egy tankkal kevesebb, mint 500km-t tudtam menni, mint a shell vagy OMV benzinnel megtett 600-650km.
Osztrak, nemet es szloven kuton tankolt benzinnel kb. 100-150km-el tobbet tudok menni mindig, mint a magyar shell vagy omv benzinnel. Erre a legjobb pelda a 2005 majusi kunmadarasi tali volt, ahova ugy erkeztem, hogy Linz-nel tankoltam tele es ezzel a benzinnel lementem Kunmadarasra es onnan eleg volt meg vissza Godolloig. Ez akarhogy is nezem kozel 800km...

Raadasul mar 2 eve Sofiaban elek es itt csak es kizarolag shell es omv-nel tankolok, detto ugyanolyan, mint a magyar beznin. Ez a legutolso tankolasom most egy itteni viszonylatban is noname kutnal tortent es erdekes modon most ennyi lett a fogyasztas...
Szal ezert gyanakodok a benzinre, mivel a muszaki dolgokban semmi valtozas nem tortent, ami befolyasolhatna a fogyastas ilyen szintu emelkedeset.

Én ugyan nem figyelem ezeket a fogyasztáskülönbségeket, de ha lehet MOL-nál tankolok. (Ott van pontgyűjtő kártyám és ez van közel hozzám.)
De mg itt is azt figyeltem meg kb 8 éve, amikor még Trabantoztam, hogy ha 91-est tankoltam, akkor csörgött egy kicsit a kocsi és gyenge volt, ha 98-ast kapott, akkor jó volt minden. Jóllehet, a Trabantot 86-os benzinhez találták ki. Nekem ebből az jött le, hogy a kiírt oktánszám nem annyi, amennyi ki van írva, hanem alacsonyabb. Haver is ugyanerre panaszkodott a 626-os Mazdával. Pedig az nem a 86-oshoz lett kitalálva, mégsem szerette még a 92-est sem. Ő is inkább 98-ast tankolt. Jó volt a kocsi, könnyen indult, harapott és kevesebbet fogyasztott mint a 92-esből.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14227 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:00:55 »

GinJoy tisztellek becsüllek  integet2 de én is megerősíteni tudom azt a tényt hogy van nagyon rossz miinőségű üzemanyag Sad
én is tankoltam *** gázolajat és teli tankal alig ment el 800km-t 
és az 17 literes fogyi? az a kút már másnap zárva lenne
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14228 Dátum: 2011.10.28 péntek, 19:07:43 »

Biztosan én vagyok ilyen szerencsés, de én még bárhol tankoltam, bárhol vettem kannást, sosem volt semmivel semmi bajom egy kivétellel 5 év alatt, de arra sem merném azt mondani, hogy a nyál volt rossz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14229 Dátum: 2011.10.28 péntek, 23:53:05 »

Biztosan én vagyok ilyen szerencsés, de én még bárhol tankoltam, bárhol vettem kannást, sosem volt semmivel semmi bajom egy kivétellel 5 év alatt, de arra sem merném azt mondani, hogy a nyál volt rossz
alapvetően én is így vagyok, bár egyszer egy *m* kúton tankolás után nőtt kb. 2 literrel a fogyi
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14230 Dátum: 2011.10.29 szombat, 08:45:41 »

alapvetően én is így vagyok, bár egyszer egy *m* kúton tankolás után nőtt kb. 2 literrel a fogyi
Felénk az etanol nem mindegy.A közelünkben levő diszkont kutas cucctól nekem is 2-3 litert nő a fogyasztás...az agiptól meg nem csak az meg kiesik az útvonalaimból.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14231 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:03:05 »

Egyszer 30 literes fogyasztást okozott a rossz benzin.

Mihályfalván (jelenleg Románia) a tsz-kúton tankoltam. A számláló milyensége az semleges, mert teletankolás volt. Debrecenig az országúton mindegy volt, de bent a városban katasztrofális volt az autó. Kettesben, hármasban kellett húzatni. Majd féltanknál egy MOL-kúton a kutas tanácsára 100+-os prémiumbenzint vettem. A kutat elhagyva 2-300m múlva a feljavult benzin elért a motorba, változatlan pedálállásnál az autó hirtelen elkezdett gyorsulni.

Később a nagyváradi MOL-kúton vettem 98-as benzint, természetesen annak semmi baja nem volt.

Viszont már tapasztaltam, hogy a 100+-os benzinekkel az autó jobban megy, és a fogyasztása is alacsonyabb. Kérdés, hogy a magasabb ár visszajön-e a fogyasztáscsökkenésben. Hiába 95-ös benzinre van méretezve az autó, ez csak azt jelenti, hogy nem forszírozott üzemnél az égési ütemek nagy része kopogásmentesen fog lezajlani. Forróbb motornál, nagy gyorsításnál viszont már lehetnek becsörrenések, ezeket csökkentik a prémiumbenzinek, feltéve, hogy a kutasok beleteszik a különleges adalékot.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14232 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 21:10:12 »

Egyszer 30 literes fogyasztást okozott a rossz benzin.

Mihályfalván (jelenleg Románia) a tsz-kúton tankoltam. A számláló milyensége az semleges, mert teletankolás volt. Debrecenig az országúton mindegy volt, de bent a városban katasztrofális volt az autó. Kettesben, hármasban kellett húzatni. Majd féltanknál egy MOL-kúton a kutas tanácsára 100+-os prémiumbenzint vettem. A kutat elhagyva 2-300m múlva a feljavult benzin elért a motorba, változatlan pedálállásnál az autó hirtelen elkezdett gyorsulni.

Később a nagyváradi MOL-kúton vettem 98-as benzint, természetesen annak semmi baja nem volt.

Viszont már tapasztaltam, hogy a 100+-os benzinekkel az autó jobban megy, és a fogyasztása is alacsonyabb. Kérdés, hogy a magasabb ár visszajön-e a fogyasztáscsökkenésben. Hiába 95-ös benzinre van méretezve az autó, ez csak azt jelenti, hogy nem forszírozott üzemnél az égési ütemek nagy része kopogásmentesen fog lezajlani. Forróbb motornál, nagy gyorsításnál viszont már lehetnek becsörrenések, ezeket csökkentik a prémiumbenzinek, feltéve, hogy a kutasok beleteszik a különleges adalékot.
hát,200-300 méter alatt nem fog elfogyni a rendszerben levő anyag...összekeveredéshez meg pláne több idő kell.Az üzemanyagrendszerben kb. 1 liter benzin símán van,ha 30 liter volt az átlagfogyid,akkor is durván ~3 km amíg a benne levő anyag elfogy.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14233 Dátum: 2011.10.30 vasárnap, 22:57:43 »

hát,200-300 méter alatt nem fog elfogyni a rendszerben levő anyag...összekeveredéshez meg pláne több idő kell.Az üzemanyagrendszerben kb. 1 liter benzin símán van,ha 30 liter volt az átlagfogyid,akkor is durván ~3 km amíg a benne levő anyag elfogy.

OK, de ha kétcsöves a rendszer? Az egyiken jön a benzin, a másikon meg megy vissza a tankba?
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14234 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 00:05:50 »

OK, de ha kétcsöves a rendszer? Az egyiken jön a benzin, a másikon meg megy vissza a tankba?
200 méteren?A vezérlés  lassításnál zárja az injektorokat és a visszafolyóágon akkor megy a felesleges benzin.De itt másodpercekről és azok tört részéről beszélünk.200 méteren gyorsulni és lassulni,hogy az összes anyag kimenjen?Hát,kisebbfajta csoda kell egy normál autónál...másrészt meg ne felejtsd el,hogy például a benzinszűrőben 3-4 dl benzin van,a szűrőben levőt nem számolva.Szerinted az 200-300 méteren elfogy?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14235 Dátum: 2011.10.31 hétfő, 18:30:14 »

200 méteren?A vezérlés  lassításnál zárja az injektorokat és a visszafolyóágon akkor megy a felesleges benzin.De itt másodpercekről és azok tört részéről beszélünk.200 méteren gyorsulni és lassulni,hogy az összes anyag kimenjen?Hát,kisebbfajta csoda kell egy normál autónál...másrészt meg ne felejtsd el,hogy például a benzinszűrőben 3-4 dl benzin van,a szűrőben levőt nem számolva.Szerinted az 200-300 méteren elfogy?

Pedig a tünetek ezt mutatták. Én sem értem miért, mert az általad leírtak műszakilag cáfolják, de így történt.  Wink

A lényeg: benzint tisztázatlan helyről ne vegyünk.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #14236 Dátum: 2011.11.01 kedd, 08:26:00 »

Kérdés, hogy a magasabb ár visszajön-e a fogyasztáscsökkenésben.
Tot@lc@r-on mintha írtak volna erről. Amiről biztosan emlékszem, hogy egy 150LE autón a 100-as benzin ~2LE növekedést hozott. Tehát 152LE lett az autód.
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14237 Dátum: 2011.11.01 kedd, 11:13:35 »

Tot@lc@r-on mintha írtak volna erről. Amiről biztosan emlékszem, hogy egy 150LE autón a 100-as benzin ~2LE növekedést hozott. Tehát 152LE lett az autód.

I-es és II-es mondeon ne is álmodozzatok plusz lóerőkről. Az ECU kétféle üzemanyagot ismer, 95-nél rosszabb és 95-ös.

Hiába raktok bele 98-ast, vagy 100-ast, de még 105-öst is, az ECU 95-ösként kezeli, nem ismeri fel. Ugye nem kell magyarázni, hogy ha az ECU 95-ösként kezeli, akkor se plusz lóerő, se fogyicsökkenés nem lesz, mivel nem fog utánaállítani se a gyújtásnak, se a befecskendezésnek.

Placebo.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14238 Dátum: 2011.11.01 kedd, 12:59:19 »

Srácok! Ez a link alapján megcsináltam a betanítást.: http://www.***.hu/fitting/study/study.htm Nem tudom mit kellene észrevennem.. Talán annyi, hogy egy 100-assal lejjebb ment az alapjárat, most 700 körül van. Viszont motorféknél még mindig 2-3 litert mutat a board.. Sad Mit kellene észrevennem?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14239 Dátum: 2011.11.01 kedd, 14:40:53 »

Srácok! Ez a link alapján megcsináltam a betanítást.: http://www.***.hu/fitting/study/study.htm Nem tudom mit kellene észrevennem.. Talán annyi, hogy egy 100-assal lejjebb ment az alapjárat, most 700 körül van. Viszont motorféknél még mindig 2-3 litert mutat a board.. Sad Mit kellene észrevennem?
semmit
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14240 Dátum: 2011.11.01 kedd, 14:54:34 »

semmit

Akkor tulajdonképpen mire is volt jó? Cheesy
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14241 Dátum: 2011.11.01 kedd, 14:55:27 »

Akkor tulajdonképpen mire is volt jó? Cheesy
miért csináltad?
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14242 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:19:29 »

miért csináltad?

Mert azt hittem, hogy amikor motorfékkel megyek elveszi teljesen gázt..
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14243 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:27:08 »

Mert azt hittem, hogy amikor motorfékkel megyek elveszi teljesen gázt..
el is kellene vegye. olyankor pillanatnyi fogyira 0-át kéne jelezzen.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #14244 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:33:07 »

el is kellene vegye. olyankor pillanatnyi fogyira 0-át kéne jelezzen.

De nem veszi, 2L-ert mutat amikor gurulok... Lehet nem sikerült a betanítás?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14245 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:51:14 »

De nem veszi, 2L-ert mutat amikor gurulok... Lehet nem sikerült a betanítás?
nem. ez más hiba lesz. elvileg az injektorokat zárja az ecu. már amennyire tudom...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14246 Dátum: 2011.11.01 kedd, 15:52:37 »

De nem veszi, 2L-ert mutat amikor gurulok... Lehet nem sikerült a betanítás?
ha gurulsz? vagy motorféknél? mert mondjuk üresben is sok a 2. 0,8-1l között kellene lenni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Black
Vendég
« Új hozzászólás #14247 Dátum: 2011.11.01 kedd, 16:49:52 »

el is kellene vegye. olyankor pillanatnyi fogyira 0-át kéne jelezzen.
Elvileg az Ignis is elveszi, mégsem mutat soha 4.1-nél kevesebbet.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14248 Dátum: 2011.11.01 kedd, 17:35:09 »

Elvileg az Ignis is elveszi, mégsem mutat soha 4.1-nél kevesebbet.
Elméletileg és aki máshogy tudja majd kijavít,szóval,ha üresben gurulsz akkor alapjárati értéket kellene mutasson,max. egy kicsivel többet (1.1-1.4) Ekkor a motoron nincs terhelés,de alapjáraton ketyeg,fogyasztja az üzemanyagot.Ha motorfékkel gurulsz,akkor van terhelés a motoron,de az ecu zárja az injektorokat,elveszi a gyújtást és a visszafolyó ágon megy vissza az anyag,amíg alapjárati értékre esik vissza a fordulat (például nekem a véhatnál kettesben lassulásnál sokszor ír ki 18-20 literes pillanatnyi fogyasztást,de akkor pár kilométer alatt el kellene fogynia az üzemanyagnak).Ekkor már a motor lefulladását megelőzendő kezdi engedni az üzemanyagot a vezérlés.Ha motorféknél gázt adsz akkor visszaadja a vezérlés a gyújtást,nyitja az injektorokat ránt egyet a motor (elég akár csak kis gázt adni)  főleg alapjárathoz közeli fordulatnál lehet észrevenni.Volt erről egy korrekt leírás,de nem találtam meg.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #14249 Dátum: 2011.11.01 kedd, 18:33:10 »

Elméletileg és aki máshogy tudja majd kijavít,szóval,ha üresben gurulsz akkor alapjárati értéket kellene mutasson,max. egy kicsivel többet (1.1-1.4) Ekkor a motoron nincs terhelés,de alapjáraton ketyeg,fogyasztja az üzemanyagot.Ha motorfékkel gurulsz,akkor van terhelés a motoron,de az ecu zárja az injektorokat,elveszi a gyújtást és a visszafolyó ágon megy vissza az anyag,amíg alapjárati értékre esik vissza a fordulat (például nekem a véhatnál kettesben lassulásnál sokszor ír ki 18-20 literes pillanatnyi fogyasztást,de akkor pár kilométer alatt el kellene fogynia az üzemanyagnak).Ekkor már a motor lefulladását megelőzendő kezdi engedni az üzemanyagot a vezérlés.Ha motorféknél gázt adsz akkor visszaadja a vezérlés a gyújtást,nyitja az injektorokat ránt egyet a motor (elég akár csak kis gázt adni)  főleg alapjárathoz közeli fordulatnál lehet észrevenni.Volt erről egy korrekt leírás,de nem találtam meg.

Motorféknél nekem se mutatott soha 0-át a fedcomp. V6 nál 1 litert, ST-nél 2 litert mutat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 278 279 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 291 292 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.053 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.