Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:16:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5263037 alkalommal)
0 Felhasználó és 59 vendég van a témában
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14700 Dátum: 2011.12.31 szombat, 12:18:33 »

A következőkben kérnek a segitségeteket.
Az egyik ismerősömnek MKI kombi TD mondija van.

- Központi zár nem működik, csak ha immobiliser -el csukja. De akkor a kocsi leáll egy idő után. Szóval manuálisan lehet e zárni belülröl a kocsit?
- A kocsihoz van egy fekete téglalap alakú immobiliser. Ebben viszont folyamatosan lemerül az elem (3 hetente). Lehet kapni ujonnan ilyen darabot? Ha igen kinél és kb mennyiért?
- A vezérműszijatt, milyen periódusonként kell cserélni?

Kösz előre is!
központi zárat nem tudom, az immoban nincs semilyen elem, és nem működik másikkal a kocsi, vezérlést 60ezrenként, és nem csak a szíjat, hanem mindent
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14701 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:22:14 »

Olyan egyszerű kérdésem lenne ,hogy az MK3as hangszórókat belehet tenni mk1be??
igen. nekem is az van bent.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14702 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:37:08 »

igen. nekem is az van bent.

köszi..és jobb?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14703 Dátum: 2011.12.31 szombat, 13:50:24 »

köszi..és jobb?
persze. nem olyan papír membrános vacak, mint 1-2...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #14704 Dátum: 2011.12.31 szombat, 14:35:22 »

persze. nem olyan papír membrános vacak, mint 1-2...
azok nem a papírmembrántól voltak vacakok  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14705 Dátum: 2011.12.31 szombat, 19:59:13 »

azok nem a papírmembrántól voltak vacakok  Wink
nem csak attól nyes
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14706 Dátum: 2011.12.31 szombat, 22:04:00 »

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata motorháztő félnyitásában?
Egy escortban lemerült az akksi és csak azzal nyitható az ajtó.Így nem lehet bejutni a kocsiba.
Én első körben arra gondoltam,megblankolom a generátor kábelét és arra kötöm rá a kocsitöltőt vagy egy másik akksit,csak előtte ki kell mérnem melyik a +/-

Van ennél jobb megoldás?

Már jártam így. Reggel indulnánk dolgozni. Akksitöltés után az indítóban a kulcs, a pótkulcs a táskában az ülésen, beszerelem az akksit, az ajtók bezáródnak én hülye meg lecsapom a motorházfedelet. Próbálom leszedni a hátsó lököst, hogy a csomagtérajtót kipiszkáljam, erre leszakadnak a csavarfejek.

A vége az lett, hogy bejöttünk vonattal Debrecenbe, a vasúti bérletem, személyim, telefonom az autóban, szabadságot kértem egy másik telefonon, elmentem a szüleimhez a második pótkulcsért, vonattal vissza és imádkoztam, hogy az autó még mindig ott legyen, frissen feltöltött akksival, benne két kulccsal is.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #14707 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 11:36:45 »

általában mindent egybe nézve akinek egy jou mondeoja van az nagyon jól járt  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14708 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:44:06 »

A szélvédő mosó alig nyomással spricceli a lét a szélvédőre. A tartályt kimostam, nem változott a nyomás.

Esetleg valami tapasztalat, ötlet?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14709 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:46:31 »

A szélvédő mosó alig nyomással spricceli a lét a szélvédőre. A tartályt kimostam, nem változott a nyomás.

Esetleg valami tapasztalat, ötlet?
nem nyomja a motortérbe?
a csövet kellene inkább kitakarítani
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14710 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:52:45 »

nem nyomja a motortérbe?
a csövet kellene inkább kitakarítani
A szélvédőre biztos, hogy jön, de még a feléig sem ér fel álló helyzetben, igaz ez nem zárja ki, hogy máshol nem folyik a lé. Hátul szépen, legyezőszerűen teríti, megfelelő nyomással.
Nagyon el van rejtve a cső?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14711 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 21:56:42 »

A szélvédőre biztos, hogy jön, de még a feléig sem ér fel álló helyzetben, igaz ez nem zárja ki, hogy máshol nem folyik a lé. Hátul szépen, legyezőszerűen teríti, megfelelő nyomással.
Nagyon el van rejtve a cső?
a szövet alatt van
eddig jó volt?
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14712 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 22:00:49 »

a szövet alatt van
eddig jó volt?
Nem.

Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #14713 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 23:05:50 »

Nem.



A fúvóka egy tű beszúrásával tisztítható, és a szögét is a tűvel lehet beállítani. Biciklisként tudom élvezni, amikor pirosnál az előttem álló ablakot mos, és a spricc az autó teteje fölött megy el az arcomba.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14714 Dátum: 2012.01.01 vasárnap, 23:30:21 »

A fúvóka egy tű beszúrásával tisztítható, és a szögét is a tűvel lehet beállítani. Biciklisként tudom élvezni, amikor pirosnál az előttem álló ablakot mos, és a spricc az autó teteje fölött megy el az arcomba.
Nálam nincs akkora nyomás, hogy a 3,5 méternyi mondi mögé célozgatva szórakoztassam a bringásokat  Wink . Örülök, ha a szélvédő feléig fel bírja spriccelni. Szerintem valahol eltűnik a nyomás.

Anno offossal a vámost kereszteltem ...  vigyor3. Szerencsére felhős volt az idő.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14715 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:27:42 »

a szövet alatt van
Az első szélvédőhöz vezető cső az milyen szövet alatt van? Az a nem tuti neki, a hátsó jól működik.
Az első cső az a tágulási- és a szervóolajtartály alatt megy fel a géptetőre a jobb oldali zsanér mellett.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14716 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:31:25 »

Az első szélvédőhöz vezető cső az milyen szövet alatt van? Az a nem tuti neki, a hátsó jól működik.
Az első cső az a tágulási- és a szervóolajtartály alatt megy fel a géptetőre a jobb oldali zsanér mellett.
a géptető alatt (jobb esetben) van némi szövet  Wink
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #14717 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 09:33:07 »

a géptető alatt (jobb esetben) van némi szövet  Wink
Oké, te nyertél. De csak ha jobb eset van Grin.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #14718 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:18:24 »

Egyébként meg is törhetett a cső!
Én egy kis darabon ki is vettem mert gyakorlatilag megkeményedett és szétporladt.Tettem arra a szakaszra
egy puhább csövet de nem vált be  mert könnyen megtörik és nincs elég nyomás...
Naplózva
Apanya
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116



E-mail
« Új hozzászólás #14719 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 11:37:32 »

A szélvédő mosó alig nyomással spricceli a lét a szélvédőre. A tartályt kimostam, nem változott a nyomás.

Esetleg valami tapasztalat, ötlet?

Szia,vedd ki az ablakmosód motorját,és wd 40-el fújd be. Vagy nézd át a csöveket,lehet,hogy el van törve,repedve valahol,és szökik a nyomás. Vagy,van egy gumicső a motor kijövő ágánál,ami visszacsapó szelepként szuperál. Esetleg az is el lehet érve,dugulva...stb.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.02 hétfő, 11:50:58 írta Apanya » Naplózva

1993 Mk1 mondeo turnier GHIA 2.0
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14720 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 12:53:48 »

a vezetékben lesz a hiba.
két lehetőség van. vagy a fúvóka retkes, vagy a visszacsapó szelep.
ez utóbbit a tartály csatlakozó pipájában találod.
kis rugó és golyó formájában. arra szolgál, hogy a csőből ne folyjon vissza a lé.
ha sok retket összeszedett nem ereszt át rendesen.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14721 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 14:29:30 »

a vezetékben lesz a hiba.
Ezt valószínűsítem én is mivel, sőt ha a hátsó fúvókánál jó a nyomás, akkor máris leszűkült az első fúvókák vezetékére. 

A visszacsapó szelepet, hogy lehet kitakarítani?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14722 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 15:46:48 »

Ezt valószínűsítem én is mivel, sőt ha a hátsó fúvókánál jó a nyomás, akkor máris leszűkült az első fúvókák vezetékére. 

A visszacsapó szelepet, hogy lehet kitakarítani?
vagy nagy nyomással, vagy kiszeded az egészet a fenébe. nekem úgy működött sokáig.
annyi a hátulütője a dolognak, hogy ha nem tudod a spricnit külön kezelni, akkor megy pár kört szárazon a törlő...
de ez kiküszöbölhető, ha egy kicsit ferdén húzod a kart. akkor csak a spriccni megy a kar nem...de ezt kell gyakorolni...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #14723 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 16:28:11 »

egy kicsit ferdén húzod a kart. akkor csak a spriccni megy a kar nem...de ezt kell gyakorolni...
ez nálam is így van, de én azt hittem, hogy kontakt hibás nyes

Megpróbálom kitakarítani, hátha sikerül.

A visszacsapó szelep csak 743 Ft...
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.02 hétfő, 19:40:40 írta legyozo » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #14724 Dátum: 2012.01.02 hétfő, 17:26:57 »

Már jártam így. Reggel indulnánk dolgozni. Akksitöltés után az indítóban a kulcs beszerelem az akksit, az ajtók bezáródnak
na ezt ismerem pót kulcs hiányában azt hittem agyvérzést kapok   wow1  falbav
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
hadrix72
Vendég
« Új hozzászólás #14725 Dátum: 2012.01.04 szerda, 18:16:15 »

Helló!

A kérdésem a következő...
Besz...rt a klíma kompresszorom, de úgy, hogy megállt a szíjtárcsája. Esetleg ki tudom e iktatni ideiglenesen a kompresszort, úgy hogy rövidebb bordásszíjat teszek fel..?
Így a megállt szíjtárcsa fogja az egész rendszert (motor-generátor-vizpumpa)... falbav
Ja, és nagy meló kicserélni a komprersszort..?  worship wow1
Köszi.
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #14726 Dátum: 2012.01.05 csütörtök, 20:56:59 »

Üdv mindenkinek és BUÉK. Persze hogyan is kezdődhetne mint szívással...Sok mindenre találtam itt választ,de most fennakadtunk.Az autó:  1.8 16V 1995 Benzin/gáz üzemű.A hiba nem egyszerű...Kb 2hete vettem észre először alapjárati gondokat. cseréltem T elemet ,karter szuszogót 2x is,a tűzfalon lévő szelepeket.Megnéztem a vákumcsöveket .Annyit változott a dolog,hogy folyamatosan rosszabb lett minden.Kb 1hete a következő a helyzet: Reggel hidegen pörcre indul ,tökéletes alapjárat,fordulat kb 1100,ahogy melegszik szépen csökken.Amikor már nagyjából félig meleg az alapjárat elkezd ingadozni,először kicsit,majd egyre jobban úgy csinál mindha a gázt nyomkodnám és leáll. Ilyenkor csak nehezen indul el és csak ha nyomkodom a gázt.ha elindul a fordulatszám kb.1000.. 2500 között ingadozik ,de a gázt nyomni kell.15..20 sec után úgy -ahogy helyrejön,de nem tökéletes,és hamar úja kezdi.A mai napra már olyanokat produkált,hogy 1000...3000 között ugrált a fordulat.Egyszerűen lehetetlen volt egy állandó értéken tartani.Ha leállt nehezen indult.Viszont némileg időszakos,mert van amikor egész türhető az alapjárat,de nem tökéletes és hamar minden előröl kezdődik.Volt MAF senzor csere , hőmérséklet jeladó csere.A kábelcsatlakozások át lettek nézve,gyertyák ,gyujtókábelek cserélve.Az az érdekes,hogy hidegen mindig jó.A hibák egyformán jelentkeznek gáz és benzin üzemben is.Még holnap megpróbálok egy komputer kiolvasást,de minden segítséget - ötletet  várok és megköszönök.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #14727 Dátum: 2012.01.06 péntek, 20:29:39 »

Üdv mindenkinek és BUÉK. Persze hogyan is kezdődhetne mint szívással...Sok mindenre találtam itt választ,de most fennakadtunk.Az autó:  1.8 16V 1995 Benzin/gáz üzemű.A hiba nem egyszerű...Kb 2hete vettem észre először alapjárati gondokat. cseréltem T elemet ,karter szuszogót 2x is,a tűzfalon lévő szelepeket.Megnéztem a vákumcsöveket .Annyit változott a dolog,hogy folyamatosan rosszabb lett minden.Kb 1hete a következő a helyzet: Reggel hidegen pörcre indul ,tökéletes alapjárat,fordulat kb 1100,ahogy melegszik szépen csökken.Amikor már nagyjából félig meleg az alapjárat elkezd ingadozni,először kicsit,majd egyre jobban úgy csinál mindha a gázt nyomkodnám és leáll. Ilyenkor csak nehezen indul el és csak ha nyomkodom a gázt.ha elindul a fordulatszám kb.1000.. 2500 között ingadozik ,de a gázt nyomni kell.15..20 sec után úgy -ahogy helyrejön,de nem tökéletes,és hamar úja kezdi.A mai napra már olyanokat produkált,hogy 1000...3000 között ugrált a fordulat.Egyszerűen lehetetlen volt egy állandó értéken tartani.Ha leállt nehezen indult.Viszont némileg időszakos,mert van amikor egész türhető az alapjárat,de nem tökéletes és hamar minden előröl kezdődik.Volt MAF senzor csere , hőmérséklet jeladó csere.A kábelcsatlakozások át lettek nézve,gyertyák ,gyujtókábelek cserélve.Az az érdekes,hogy hidegen mindig jó.A hibák egyformán jelentkeznek gáz és benzin üzemben is.Még holnap megpróbálok egy komputer kiolvasást,de minden segítséget - ötletet  várok és megköszönök.
B.U.É.K,mindenkinek,mostmár akkor sok nem maradt hátra,lambdát nézted,meg fojtoszelep potit,a szelepet ki is takarithatod.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #14728 Dátum: 2012.01.06 péntek, 22:55:25 »

Köszi a tippeket.A fordékhoz csak talán hétfőn mehetek .A lamdát más is mondta,próbálok szerezni és csere.A potit kicserélem,az van.Amit elfelejtettem: Nagyjából amikor kezdődött a dolog egyik napról a másikra furcsa hangok jöttek elő.Kiderült,hogy nagyon laza a vezérműszíj.Meg lett feszítve ezután nemigen volt gond kb 1 hétig,majd a hiba fokozatosan erősödött.Most ünnep után ki lett cserélve /szaki csinálta / és a hiba maradt.de legalább ez jó.Lehet,hogy nem tökéletesen sikerült,egy fog el van rakva? Ha ettől van akkor miért tökéletes hidegen?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14729 Dátum: 2012.01.06 péntek, 23:52:26 »

Üdv mindenkinek és BUÉK. Persze hogyan is kezdődhetne mint szívással...Sok mindenre találtam itt választ,de most fennakadtunk.Az autó:  1.8 16V 1995 Benzin/gáz üzemű.A hiba nem egyszerű...Kb 2hete vettem észre először alapjárati gondokat. cseréltem T elemet ,karter szuszogót 2x is,a tűzfalon lévő szelepeket.Megnéztem a vákumcsöveket .Annyit változott a dolog,hogy folyamatosan rosszabb lett minden.Kb 1hete a következő a helyzet: Reggel hidegen pörcre indul ,tökéletes alapjárat,fordulat kb 1100,ahogy melegszik szépen csökken.Amikor már nagyjából félig meleg az alapjárat elkezd ingadozni,először kicsit,majd egyre jobban úgy csinál mindha a gázt nyomkodnám és leáll. Ilyenkor csak nehezen indul el és csak ha nyomkodom a gázt.ha elindul a fordulatszám kb.1000.. 2500 között ingadozik ,de a gázt nyomni kell.15..20 sec után úgy -ahogy helyrejön,de nem tökéletes,és hamar úja kezdi.A mai napra már olyanokat produkált,hogy 1000...3000 között ugrált a fordulat.Egyszerűen lehetetlen volt egy állandó értéken tartani.Ha leállt nehezen indult.Viszont némileg időszakos,mert van amikor egész türhető az alapjárat,de nem tökéletes és hamar minden előröl kezdődik.Volt MAF senzor csere , hőmérséklet jeladó csere.A kábelcsatlakozások át lettek nézve,gyertyák ,gyujtókábelek cserélve.Az az érdekes,hogy hidegen mindig jó.A hibák egyformán jelentkeznek gáz és benzin üzemben is.Még holnap megpróbálok egy komputer kiolvasást,de minden segítséget - ötletet  várok és megköszönök.
lambda
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #14730 Dátum: 2012.01.07 szombat, 09:47:06 »

Neked  is köszi,rávetődök és az eredményről beszámolok.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #14731 Dátum: 2012.01.07 szombat, 10:56:27 »

Köszi a tippeket.A fordékhoz csak talán hétfőn mehetek .A lamdát más is mondta,próbálok szerezni és csere.A potit kicserélem,az van.Amit elfelejtettem: Nagyjából amikor kezdődött a dolog egyik napról a másikra furcsa hangok jöttek elő.Kiderült,hogy nagyon laza a vezérműszíj.Meg lett feszítve ezután nemigen volt gond kb 1 hétig,majd a hiba fokozatosan erősödött.Most ünnep után ki lett cserélve /szaki csinálta / és a hiba maradt.de legalább ez jó.Lehet,hogy nem tökéletesen sikerült,egy fog el van rakva? Ha ettől van akkor miért tökéletes hidegen?
azért azt a vezérműszíj feszítést levideózhattad volna...
az a szaki valamit tudhat...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
panzer
Vendég
« Új hozzászólás #14732 Dátum: 2012.01.07 szombat, 22:52:38 »

Lehet, hogy tulajdonság de az zavar, hogy össze vissza van az alapjárat lassításnál, és nem mindig ugyan annyi.

Szia megoldodott a problémád?
Én is hasonló cipőben járok.

Üdv
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #14733 Dátum: 2012.01.08 vasárnap, 15:05:33 »

Üdv mindenkinek.Lamda és a pillangószelep potija is cserélve,de semmi változás.Még az alapjárati motort tudtam úgy tesztelni,hogy lehúztam a csatiját,akkor nem indult ill.nehezen ,ha elengedtem a gázt azonnal leállt.Visszadugva jó lett. /hidegen/ Viszont.. elsiklottam egy fontos apróság mellett,nyest járt a motortérben.Találtam kajamaradékokat csontokat stb.Ez is megrághatott valamit,a szomszéd autója / 4 éves nissan/ tavaly 3 napig volt szervízben ez miatt.Innentől hiába cserélek dolgokat,ha a jel nem jut tovább.A kábeleket meg feleslegesen nem szeretném mozgatni,az állapotuk miatt,lehet,hogy egy vélt hibát találok,kettőt meg csinálok közben.Mindegy,megyek a fordékhoz,hátha kiderül valami.Gondolom a diagnosztika kimutatja azt is ha a vezérlés esetleg nem tökéletes. Az erdményt közzéteszem.
Naplózva
fantomasz
Vendég
« Új hozzászólás #14734 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:04:51 »

Üdv! Tudna valaki segíteni abban,hogy hol találom az hőfokmérő órához tartozó vízhőfok jeladót? '95-ös 2.016V mondiról van szó. A motor vezérlőhöz menőt megtaláltam,de ezt nem találom. Hol lehet ez pontosan?
köszi!
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #14735 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:05:59 »

Üdv! Tudna valaki segíteni abban,hogy hol találom az hőfokmérő órához tartozó vízhőfok jeladót? '95-ös 2.016V mondiról van szó. A motor vezérlőhöz menőt megtaláltam,de ezt nem találom. Hol lehet ez pontosan?
köszi!
a termosztátház alján van
Naplózva
fantomasz
Vendég
« Új hozzászólás #14736 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:11:59 »

a termosztátház alján van

Köszi a gyors választ. hogyan jobb hozzáférni?
Naplózva
fantomasz
Vendég
« Új hozzászólás #14737 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:24:03 »

Üdv mindenkinek és BUÉK. Persze hogyan is kezdődhetne mint szívással...Sok mindenre találtam itt választ,de most fennakadtunk.Az autó:  1.8 16V 1995 Benzin/gáz üzemű.A hiba nem egyszerű...Kb 2hete vettem észre először alapjárati gondokat. cseréltem T elemet ,karter szuszogót 2x is,a tűzfalon lévő szelepeket.Megnéztem a vákumcsöveket .Annyit változott a dolog,hogy folyamatosan rosszabb lett minden.Kb 1hete a következő a helyzet: Reggel hidegen pörcre indul ,tökéletes alapjárat,fordulat kb 1100,ahogy melegszik szépen csökken.Amikor már nagyjából félig meleg az alapjárat elkezd ingadozni,először kicsit,majd egyre jobban úgy csinál mindha a gázt nyomkodnám és leáll. Ilyenkor csak nehezen indul el és csak ha nyomkodom a gázt.ha elindul a fordulatszám kb.1000.. 2500 között ingadozik ,de a gázt nyomni kell.15..20 sec után úgy -ahogy helyrejön,de nem tökéletes,és hamar úja kezdi.A mai napra már olyanokat produkált,hogy 1000...3000 között ugrált a fordulat.Egyszerűen lehetetlen volt egy állandó értéken tartani.Ha leállt nehezen indult.Viszont némileg időszakos,mert van amikor egész türhető az alapjárat,de nem tökéletes és hamar minden előröl kezdődik.Volt MAF senzor csere , hőmérséklet jeladó csere.A kábelcsatlakozások át lettek nézve,gyertyák ,gyujtókábelek cserélve.Az az érdekes,hogy hidegen mindig jó.A hibák egyformán jelentkeznek gáz és benzin üzemben is.Még holnap megpróbálok egy komputer kiolvasást,de minden segítséget - ötletet  várok és megköszönök.

Nekem is hasonló volt.mindezeket végig zongoráztam én is,míg nem gondoltam egyet,hogy a légtömegmérő is lehet. apám mondijáról leszedtem
és gyorsban átraktam az enyémbe. láss csodát jó lett. Bontóból 5ezerért rendel,betesz,és azóta jó. Viszont csak egy másik ugyanolyannal tudod lepróbálni.Kimérni nem lehet hogy jó,vagy rossz.-nekem legalábbis ezt mondták-Én először féktisztítóval lefújtam a benne lévő elektromos szálat,mert az is koszos lehet,de semmi.akkor jött a próba csere.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14738 Dátum: 2012.01.10 kedd, 13:49:08 »

Köszi a gyors választ. hogyan jobb hozzáférni?
úgy,hogy leereszted a vizet és leveszed a házad.Kalkuláld bele azt is,hogy ha ki-be tekered elrepedhet a ház.
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #14739 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 14:52:55 »

Na újra itt vagyok.Kedden voltam fordéknál,kb. 1,5 óra alatt sem sikerült diagnosztikát csinálni.A régi műszer rossz volt,az új meg nem olvassa a régi autót.Közben jól végignéztek mindent,de újat nemigen tudtak mondani.Azért az 5 e - et elkérték.Szerdán ismét tuning,elsőre a főtengely jeladó vezetékét néztem jobban meg,és kb 10 centi után a hőálló szigetelés alatt kb 3 centi hosszon egyik dróton sem volt szigetelés.Hurrá vége a hosszú menetelésnek,durranhat a pezsgő.Másik csati,teflonszigetelésű vezetékekkel,próba ...és minden ugyanaz.Oda lett a korai öröm.De legalább ez megvan.Gyakorlatilag az összes jeladót,még a computert is kicseréltem próbaképp és semmi - hiba ugyanaz.Más nem maradt,a vezetékek mégegyszeri tüzetes ellenőrzése.Lehúztam egy vákummcsövet a befecskendezőket tartó alutömbben lévő kis kerek valamiről/ most már tudom egy nyomásszabályzó szelep / és kevés benzint találtam benne. Megnéztem hová megy a cső,bele a szívócsőbe a pillangószelep alá .Innen már gyorsan ment,csere - volt másik, és hibátlan a járgány.Igy persze  már minden hibajelenségre megvolt a magyarázat. Fordéknál lestek, mint a luki nyúl,volt hogy cseréniük kellett,de hogy átengedi a benzint.....És mégis volt pezsgő. Persze enélkül a fórum nélkül ez nekem nem sikerült volna,én nem vagyok szerelő,csak azt tudom ami rámragadt / az olajsáron kívül. / MINDENKINEK KÖSZI
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #14740 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 20:01:24 »

Na újra itt vagyok.Kedden voltam fordéknál,kb. 1,5 óra alatt sem sikerült diagnosztikát csinálni.A régi műszer rossz volt,az új meg nem olvassa a régi autót.Közben jól végignéztek mindent,de újat nemigen tudtak mondani.Azért az 5 e - et elkérték.Szerdán ismét tuning,elsőre a főtengely jeladó vezetékét néztem jobban meg,és kb 10 centi után a hőálló szigetelés alatt kb 3 centi hosszon egyik dróton sem volt szigetelés.Hurrá vége a hosszú menetelésnek,durranhat a pezsgő.Másik csati,teflonszigetelésű vezetékekkel,próba ...és minden ugyanaz.Oda lett a korai öröm.De legalább ez megvan.Gyakorlatilag az összes jeladót,még a computert is kicseréltem próbaképp és semmi - hiba ugyanaz.Más nem maradt,a vezetékek mégegyszeri tüzetes ellenőrzése.Lehúztam egy vákummcsövet a befecskendezőket tartó alutömbben lévő kis kerek valamiről/ most már tudom egy nyomásszabályzó szelep / és kevés benzint találtam benne. Megnéztem hová megy a cső,bele a szívócsőbe a pillangószelep alá .Innen már gyorsan ment,csere - volt másik, és hibátlan a járgány.Igy persze  már minden hibajelenségre megvolt a magyarázat. Fordéknál lestek, mint a luki nyúl,volt hogy cseréniük kellett,de hogy átengedi a benzint.....És mégis volt pezsgő. Persze enélkül a fórum nélkül ez nekem nem sikerült volna,én nem vagyok szerelő,csak azt tudom ami rámragadt / az olajsáron kívül. / MINDENKINEK KÖSZI
ok, hogy megoltotad,tőbbet nem kőll xerviz.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
schumacher8
Vendég
« Új hozzászólás #14741 Dátum: 2012.01.12 csütörtök, 23:49:54 »

nekem 205/50/17" van rajta semmi bajom vele.elfér minden hogy.  integet2
worship worship worship worship worship köszönöm
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14742 Dátum: 2012.01.13 péntek, 16:30:32 »

azt mondták a fordba van valami olyan, ami a vákum csőbe van építve és 12v ról lehet kapcsolni ki be...hogy működjön...

na ez mi ..ill van valakinek ilyen
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14743 Dátum: 2012.01.13 péntek, 16:36:39 »

azt mondták a fordba van valami olyan, ami a vákum csőbe van építve és 12v ról lehet kapcsolni ki be...hogy működjön...

na ez mi ..ill van valakinek ilyen
?
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14744 Dátum: 2012.01.13 péntek, 17:10:03 »

?

Én is ezt kérdem...hallottam...

Leírom mire kell...hátha tudtok segíteni ...

A másik autóm egy calibra turbó..és ott jön elő az a jelenség ,hogy a lefújószelepbe az alkatrészek különböző ütembe melegednek fel..és 20fok alatt hideginditásnál...és még elnem éri az üzemi hőt ,addig ingadozik az alapjárat,mert erős a vákum és hideglevegőt enged beszívni...és oda kellene megoldásnak egy belső kapcsolós valami ami elzárja ezt a vákumcsövet még melegítem a kocsit

azt mondták valami ilyen van gyárilag a fordokba..
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14745 Dátum: 2012.01.13 péntek, 17:20:48 »

Én is ezt kérdem...hallottam...

Leírom mire kell...hátha tudtok segíteni ...

A másik autóm egy calibra turbó..és ott jön elő az a jelenség ,hogy a lefújószelepbe az alkatrészek különböző ütembe melegednek fel..és 20fok alatt hideginditásnál...és még elnem éri az üzemi hőt ,addig ingadozik az alapjárat,mert erős a vákum és hideglevegőt enged beszívni...és oda kellene megoldásnak egy belső kapcsolós valami ami elzárja ezt a vákumcsövet még melegítem a kocsit

azt mondták valami ilyen van gyárilag a fordokba..
Hát,vákumszabályzó vagy mi anyavalya van a tűzfalon levő kütyük között,megy bele egy cső és egy csati kifelé egy cső.Esetelg erre gondolsz?
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/egyeb/ford_mondeo_vakum_szelep_1529620574.html
De van hasonló a fűtésszabályzásnál is,aminek meg kellene emelni az alapjáratot,ha bekapcsolod a szélvédő fűtést.Aztán az nálam például a négy autóból kettőnél működött (az első autómban meg a mostaniban...)
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.13 péntek, 17:23:48 írta misi107 » Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14746 Dátum: 2012.01.13 péntek, 17:40:44 »

Nem tudom hogy néz ki..csak valaki említette hogy fordokba van valami ilyen...
igazából az a lényeg hogy kapcsolóval eltudjam zárni a vákuumcsövet ,ha akarom...
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #14747 Dátum: 2012.01.13 péntek, 20:33:17 »

Nem tudom hogy néz ki..csak valaki említette hogy fordokba van valami ilyen...
igazából az a lényeg hogy kapcsolóval eltudjam zárni a vákuumcsövet ,ha akarom...
hát,próbáld ki.az autódban kellene ilyen kütyünek lenni a túzfalon.De 1000 ft lófax érte,még ha nem is válik be (feltéve,hogy ekkor vákumcsövet akarsz rárakni...)
Naplózva
Istvan000
Vendég
« Új hozzászólás #14748 Dátum: 2012.01.14 szombat, 06:59:03 »

köszi...
jaja szerintem az lesz..vagy azt csinálom mint a tipustárs...lefújószelep csere.. eplus2 eplus2
Naplózva
töfi
Vendég
« Új hozzászólás #14749 Dátum: 2012.01.14 szombat, 13:54:33 »

Sziasztok mindenkinek.Most egyszerűbb kérdésem volna ,főleg azoktól akik gázzal is járnak.Kinek milyen fajta-gyártmányú gyertya jött be a legjobban? Régebben / volt közben egy dizel mondim is / 5...6 éve mindig az NGK  és a motocraft volt az igazi.Utóbbi helyett márcsak FO-Mo-Co van - állítólag ez a gyári,de messze nem bír annyit minta régi.4...5E km után cserélni kell.Az NGK - nak meg a porcelánrészén hosszában repedések lesznek már kb.1000 km után.Ilyen előfordult a fomoco-val is néha.Vittem őket vissza,nézegettek stb.kibökték ,hogy ezeket is hamisítják,biztos rossz beszerzés volt stb.Két gázos mondink van ,lassan többet költök gyertyára,mint minden egyébre az autókon.A gyújtórendszer egyéb része -trafó,kábelek többszörösen cserélve voltak mindkét autón.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 288 289 290 291 292 293 294 [295] 296 297 298 299 300 301 302 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.