Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:08:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 321 322 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5254881 alkalommal)
0 Felhasználó és 34 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15700 Dátum: 2012.05.01 kedd, 18:50:57 »

Kecskemét kisbetűvel Budapest meg naggyal?! HAH ! Föl vagyok háborodva !  eplus2 nyes
az nem Budapest hanem Bjudapeszt  eplus2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15701 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:01:00 »

az nem Budapest hanem Bjudapeszt  eplus2

nem, akkor az bjudapeszt ! kis betűvel !  duhos2 vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15702 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:02:43 »

 
nem, akkor az bjudapeszt ! kis betűvel !  duhos2 vigyor3
Wink na you te nyertél  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.01 kedd, 19:05:34 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15703 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:06:31 »

 Wink na you te nyertél  integet2

 worship taps integet2
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15704 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:07:10 »

 
worship taps integet2
pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15705 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:16:00 »

 pias

apró ész, apró örömök... (ezt magamra értem idiotavigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15706 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:16:57 »

apró ész, apró örömök... (ezt magamra értem idiotavigyor3
tiéd a dicsőség én meg tudok veszíteni  Wink
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15707 Dátum: 2012.05.01 kedd, 19:20:16 »

tiéd a dicsőség én meg tudok veszíteni  Wink

ez már döntetlen Wink közben szétoffoljuk a topicot... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #15708 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:12:53 »

Voltam olaj+összes szűrő cserén.
Megnézettem még ezt-azt, minek következtében befigyelt 4 új gyertya is, valamint egy szelepfedél tömítés is.
De nem is ez az érdekes, hanem, hogy mondja a szerelő, hogy laza a vezérműszíj és amikor ráérek -de minél előbb- vigyem vissza a kocsit utánfeszítésre, ami lesz vagy fél nap!
Tényleg majd' fél napos móka lenne mk1-en vezérműszíj feszítés? Magában a szíjban 50ekm van amúgy.
Naplózva

MKI 2.0i
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #15709 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:16:07 »

Voltam olaj+összes szűrő cserén.
Megnézettem még ezt-azt, minek következtében befigyelt 4 új gyertya is, valamint egy szelepfedél tömítés is.
De nem is ez az érdekes, hanem, hogy mondja a szerelő, hogy laza a vezérműszíj és amikor ráérek -de minél előbb- vigyem vissza a kocsit utánfeszítésre, ami lesz vagy fél nap!
Tényleg majd' fél napos móka lenne mk1-en vezérműszíj feszítés? Magában a szíjban 50ekm van amúgy.
a vezérműszíjat nem illík nem szabad utánna feszíteni.én speciel 50ezrenként cserélema vezérműszíjat és társait
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15710 Dátum: 2012.05.02 szerda, 21:24:26 »

Voltam olaj+összes szűrő cserén.
Megnézettem még ezt-azt, minek következtében befigyelt 4 új gyertya is, valamint egy szelepfedél tömítés is.
De nem is ez az érdekes, hanem, hogy mondja a szerelő, hogy laza a vezérműszíj és amikor ráérek -de minél előbb- vigyem vissza a kocsit utánfeszítésre, ami lesz vagy fél nap!
Tényleg majd' fél napos móka lenne mk1-en vezérműszíj feszítés? Magában a szíjban 50ekm van amúgy.
szerencsére automata feszítő van, tehát max azt kell cserélni Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15711 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 12:28:49 »

Uraim !

Egy klubtársnak 2 literes, benzines, '95-ös, klímás Mondeo-ja van és behalt nála a hűtőventi. Ajánlottam neki az enyémet, az egy TD-é volt ugyanebben az évjárátban, klímával. DE az övé 1db ventis volt, az enyém pedig 2db-os. Kérdés: kompatibilis-e a kettő egymással, ill. tényleg elég 1db venti egy 2.0-es, klímás autóba? Továbbá az még a kérdés(e), hogy elfér-e. Köszöntem előre is  worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
DANJO
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


danjo0819@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #15712 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 13:08:23 »

Uraim !

Egy klubtársnak 2 literes, benzines, '95-ös, klímás Mondeo-ja van és behalt nála a hűtőventi. Ajánlottam neki az enyémet, az egy TD-é volt ugyanebben az évjárátban, klímával. DE az övé 1db ventis volt, az enyém pedig 2db-os. Kérdés: kompatibilis-e a kettő egymással, ill. tényleg elég 1db venti egy 2.0-es, klímás autóba? Továbbá az még a kérdés(e), hogy elfér-e. Köszöntem előre is  worship

Simán átrakható duplára, csak a ventin lévő duplás kábelköteg is kell hozzá. Az enyémet kicseréltem anno duplásra, nem nagy kunszt. A tudaton kívül kb annyi értelme volt, ha végrehajtom a jelen fejlesztéseket, nem kell új ventit beszerezni.  smile Zetec motorhoz egyébként bőven elég a szimpla. A klímásnál van benne egy előtétellenállás, amin keresztül klímára is elindul lassú fokozatban.
Naplózva

- MK1 Zetec 2.0 automata Ghia-XXX lim. (x 2 db - '93, '95)
- ST200 Duratec 2.5 V6 hatchback ('99)
- ST200 Duratec 2.5 V6 lim. ('00)
- ST200 Duratec 3.0 V6 automata 4x4 lim. ('00)
- MK4 2.0 TDCi Titanium-X lim. ('08)
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15713 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 14:42:33 »

Simán átrakható duplára, csak a ventin lévő duplás kábelköteg is kell hozzá. Az enyémet kicseréltem anno duplásra, nem nagy kunszt. A tudaton kívül kb annyi értelme volt, ha végrehajtom a jelen fejlesztéseket, nem kell új ventit beszerezni.  smile Zetec motorhoz egyébként bőven elég a szimpla. A klímásnál van benne egy előtétellenállás, amin keresztül klímára is elindul lassú fokozatban.
Éretem, köszönöm !  worship
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #15714 Dátum: 2012.05.04 péntek, 18:25:30 »

Sziasztok!
leszedtem a fűtéskapcsoló panelem és mikor visszaraktam csak szélvédőre fújta a levegőt. Olvasom közben az ehhez kapcsolódó cikket de ha valaki gyorsba megirná mi csúszhatott le azt megköszönném.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #15715 Dátum: 2012.05.04 péntek, 18:54:39 »

Sziasztok!
leszedtem a fűtéskapcsoló panelem és mikor visszaraktam csak szélvédőre fújta a levegőt. Olvasom közben az ehhez kapcsolódó cikket de ha valaki gyorsba megirná mi csúszhatott le azt megköszönném.
A probléma meg is oldódott. Ahogy beindítottam a kocsit helyreállt az egész.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #15716 Dátum: 2012.05.04 péntek, 21:25:58 »

A probléma meg is oldódott. Ahogy beindítottam a kocsit helyreállt az egész.
Ugye! Micsoda probléma, hogy a vákuum működtetésű dolgok nem működnek vákuum nélkül Cheesy. Én is futottam már bele ebbe. vigyor3
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15717 Dátum: 2012.05.04 péntek, 21:48:28 »

Ugye! Micsoda probléma, hogy a vákuum működtetésű dolgok nem működnek vákuum nélkül Cheesy. Én is futottam már bele ebbe. vigyor3
taps nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #15718 Dátum: 2012.05.04 péntek, 22:32:26 »

Pedig kapkodtam, hogy nehogy rámesteledjen!  falbav  nyes
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #15719 Dátum: 2012.05.08 kedd, 06:32:05 »

 wave

Teljes műszerfal kiszedéshez (új műszerfal kábelt kap) le kell szednem a kormányt vagy elég kihúznom és letolni teljesen? Ha le kell szedni akkor hogyan kell? Kell hogy járjon a motor?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15720 Dátum: 2012.05.08 kedd, 07:06:54 »

wave

Teljes műszerfal kiszedéshez (új műszerfal kábelt kap) le kell szednem a kormányt vagy elég kihúznom és letolni teljesen? Ha le kell szedni akkor hogyan kell? Kell hogy járjon a motor?
a legjobb, ha jár a motor, hátha beépül a légzsák az arcodba ...  hehe

aksisaru le
kormány kihúz és letol
csavarozgatás
visszafelé fordítva
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #15721 Dátum: 2012.05.08 kedd, 12:26:10 »

a legjobb, ha jár a motor, hátha beépül a légzsák az arcodba ...  hehe

aksisaru le
kormány kihúz és letol
csavarozgatás
visszafelé fordítva

Nem én csak a szervo miatt kérdeztem mert hiába húzom ki a kormányt akkor is ott lesz a kormánytakaró műanyag vagy mi amitől nem lehet kicsavarni.
Jaaaa vagy előbb a kormányoszlopról kell leszedni a burkolatot.  zavart1 banplz
Most esett le.  falbav
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #15722 Dátum: 2012.05.08 kedd, 12:56:25 »

Nem én csak a szervo miatt kérdeztem mert hiába húzom ki a kormányt akkor is ott lesz a kormánytakaró műanyag vagy mi amitől nem lehet kicsavarni.
Jaaaa vagy előbb a kormányoszlopról kell leszedni a burkolatot.  zavart1 banplz
Most esett le.  falbav
hát pedig odaírtam, hogy csavarozgatás ...  Wink
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #15723 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:21:03 »

Nem én csak a szervo miatt kérdeztem...
Attól, hogy nincs szervó rásegítés, még lehet tekergetni a kormányt, igaz, picit nehezebben.
Kormány elteker 90 fokban egyik irány, felül levő légzsák csavar kiteker, másik irányban elteker 180 fok, másik csavar kiteker. Lejön légzsák.
Persze ahogy Yooccoo írta, előtte legalább negyed órával aksitlanítás.
Naplózva
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15724 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:29:01 »

wave

Teljes műszerfal kiszedéshez (új műszerfal kábelt kap) le kell szednem a kormányt vagy elég kihúznom és letolni teljesen? Ha le kell szedni akkor hogyan kell? Kell hogy járjon a motor?

Jobban jársz ha leveszed a kormányt mert anélkül szívás lesz kiszedni a műszerfalat.
Ahogy Hegegabi írta. légzsák csavarjai kiteker (4-es imbusz vagy 25-ös torx).
Utána középen lesz egy csavar. 15-ös crova kell hozzá.
Majd szét kell húzni a légzsák és a duda csatlakozóját és kibújtatni a kormányból.
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 13:31:28 írta Viló » Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15725 Dátum: 2012.05.08 kedd, 13:48:01 »

Jobban jársz ha leveszed a kormányt mert anélkül szívás lesz kiszedni a műszerfalat.
Ahogy Hegegabi írta. légzsák csavarjai kiteker (4-es imbusz vagy 25-ös torx).
Utána középen lesz egy csavar. 15-ös crova kell hozzá.
Majd szét kell húzni a légzsák és a duda csatlakozóját és kibújtatni a kormányból.
 wave

Igen, ahogy előttem is mondták az Urak :

1 akku saru le
2 kormányburkolat le
3 kicsit eltekerheted a kormányt hogy hátulról odaférj az 1-1 torxhoz (azok benne maradnak a kormányban, nem esnek ki)
4 érdemes visszatekerni egyenesbe és bepattintani a kormányzárat (tehát a kulcsot kivenni, de ez csak az én eljárásom)
5 légzsák már kint van, neki lehet esni 15-ös crovával a középső csavarnak (persze a kürt csatiját azért húzd ki Cheesy )
6 volt kormány, nincs kormány Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Viló
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1815



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15726 Dátum: 2012.05.08 kedd, 14:18:25 »

Igen, ahogy előttem is mondták az Urak :

1 akku saru le
2 kormányburkolat le
3 kicsit eltekerheted a kormányt hogy hátulról odaférj az 1-1 torxhoz (azok benne maradnak a kormányban, nem esnek ki)
4 érdemes visszatekerni egyenesbe és bepattintani a kormányzárat (tehát a kulcsot kivenni, de ez csak az én eljárásom)
5 légzsák már kint van, neki lehet esni 15-ös crovával a középső csavarnak (persze a kürt csatiját azért húzd ki Cheesy )
6 volt kormány, nincs kormány Smiley

A kormányburkolatot nem szükséges levenni.
Attól függ milyen szerszámod van.
Majd adja magát a hely.
Naplózva

1997  1.8TD kombi fel-GHIA-sítva.

2004  F1 2.0 TDCi kombi automata.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15727 Dátum: 2012.05.08 kedd, 15:06:04 »

A kormányburkolatot nem szükséges levenni.
Attól függ milyen szerszámod van.
Majd adja magát a hely.
Igen, igazad van, de ha jön ki minden akkor szerintem érdemes, hogy ne sérüljön, főleg a felső része. Ill, ha a teljes kábelköteg cserés akkor nem árt hozzáférni a bajuszkapcsolók csatijaihoz sem. Smiley (de persze, ha csak sima kormánylevételről beszélünk akkor nem kell) Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #15728 Dátum: 2012.05.08 kedd, 16:26:20 »

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást.  worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15729 Dátum: 2012.05.08 kedd, 16:39:17 »

Ez a légzsák felrobbanós mizéria csak urban legend, sosem fog felrobbanni álló kocsinál, akkor sem, ha rajta van a saru
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #15730 Dátum: 2012.05.08 kedd, 17:24:58 »

Ez a légzsák felrobbanós mizéria csak urban legend, sosem fog felrobbanni álló kocsinál, akkor sem, ha rajta van a saru

Párszor már leírtam én is, hogy a nyitáshoz jelet kell kapnia, nem elég neki kóbor áram, vagy egy szikra. Konkrét, adott hosszúságú és feszültségű jelre nyit csak, ahhoz pedig a jeladónál kell jelnek generálódnia.

De természetesen mindenki hallott már olyanról, akinek volt olyan ismerőse, aki látott már olyat, aki.................
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #15731 Dátum: 2012.05.08 kedd, 17:33:22 »

De természetesen mindenki hallott már olyanról, akinek volt olyan ismerőse, aki látott már olyat, aki.................
................aki olvasta  eplus2
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15732 Dátum: 2012.05.08 kedd, 18:55:11 »

Srácok ne haragudjatok, de ezt muszáj elmesélnem valahol. Olyan retro érzés és egyben szomorúság fogott el, hogy az valami fenomenális. Van egy üzlettársam, akiből mostanára barát lett. Vett tőlem a donorból pár dolgot, aztán elkezdtünk jobban beszélgetni és valamelyik nap felhívott, hogy ha tudok ugorjak át hozzá (20km ide) mert mutatni akar valamit. Megebédeltem, átgurultam hozzá. Hát amit én ott megláttam... Van neki egy 5 ajtós Mondeo-ja aminek behalt a motorja. Úgy gondolta, hogy inkább vesz egy donor autót valahonnan és egyben kicseréli a motort, váltót. Felment használtautóra, meglátta az autót. 5 perce volt fent a hirdetés. Svájci autó, papírok nélkül. 10 perc múlva a kocsiban ült és ment a kocsiért..

144.000 km van benne, végig 10.000km-enként vezetett szervizkönyv és az utolsó bejegyzés 5 hónapja volt, 1500km-el a mostani óraállásal ezelőtt.. Állítólag amikor elhozták az első tulajától az öreg néni elsírta magát. 1993 óta ő vezette csak azt az autót. Beleültem, új autó illata volt, kemény ülések, minden topp állapotban. Komolyan mintha akkor gurult volna le a szalagról. Még a pótkerék is gyári.. Mindene megvan, az összes kulcsa, 1993-as számlák az autóvásárlásról, mindenről..

100.000 forintért jutott hozzá, mert nincsenek papírjai. Komolyan mondom, nekem nincs szükségem most donorautóra, de ezt még én is elhoztam volna azonnal ahogy meglátom..  Most az a terv, hogy mivel semmi papírja annak az autónak, kivesszük belőle a motort és váltót, aztán belemegy a másikba.. Mentem egy próbakört is az autóval, mert mondom ezt ki kell próbálnom.. 2.0 automata amúgy. Hihetetlen. A motortér olyan mint egy álom. Sehol egy rozsdafolt, a kipufogó mintha új lenne.. Áhh, tök ki vagyok akadva, hogy ezt szét kell szednem. Amúgy ha bárkinek kell valami, szóljon nyugodtan.. Szombaton állunk neki szétrobbantani az autót. Motor + váltó kell csak belőle, minden más eladó..  falbav

Pár kép + a próbaköröm.

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120508184953_b46b88168a.jpg

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120508185130_3b3fec7ccf.jpg

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120508185245_03be0835db.jpg

http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120508185319_d08738ed96.jpg

És akkor a videó.: http://www.youtube.com/watch?v=jDMauugptyI&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=1&feature=plcp (én vagyok a sárga pólós.. Sosem vezettem még automata váltós autót és azért próbáltam ki. Ja és ne nevessetek a járásomon, az idegbecsípődés még mindig dolgozik Sad )

Aztán ha már megjelentem itt, akkor mesélek kicsit én is.

Sosem szoktam nyomni az autómnak, szerintem sosem tudom meg, hol van a vége, de tegnap előtt a csont üres autópályán unatkoztam éjszaka és gondoltam megtolom neki egy kicsit. 200-at éppen elhagyta a mutató amikor visszavettem a gázt mert jött a kanyar.. Mennyit mehet egy ilyen 2.0 136 lóerős gép? Valahol, valamikor úgy megnézném, csak utálom gyilkolni. Idő közben mióta nem írtam ide cseréltem alsó hőgomba jeladót, mert mióta megvettem nem volt jó a hőfokmérőm. Most már szépen működik, látom hol nyit a termosztát is. Aztán volt egy olajcserém, azóta mentem 6.000km-ert és egy mikronnyi nem fogyott belőle, pedig 5W-30 Ford olaj van benne. A felnijeim eladóak, nem tudok megbékülni velük, tehát ha valakit érdekel akkor itt a lehetőség. Olcsón megszámítom, mert megvan a cseredarab.. Mondeo talin akár el is viheti akárki Smiley Aztán bekerült a mélynyomó is.. Más úgy igazán nem történt, nem sokára megyek vele szervizbe ilyen alap cuccokra, hogy pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás meg ilyenek.. Pulzál az alapjáratom alig észrevehetően, ennek utána szeretnék menni.

Ja és csináltam egy videót is korábban Smiley http://www.youtube.com/watch?v=s-4805SulGQ&feature=BFa&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw

Annyiban gondolkozom még, hogy a motorteret meg kellene csinálni így valahogy, csak fosok, hogy a sima festékspray a hő hatására valamit csinálna.. Szerintem egész pofás: http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120508191435_fd0b386cd3.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 19:14:45 írta hayhapapi » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15733 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:40:04 »

Ez a légzsák felrobbanós mizéria csak urban legend, sosem fog felrobbanni álló kocsinál, akkor sem, ha rajta van a saru

Persze tudom én is, magam sem szedem le a sarut sosem, de nehogy pl. én legyek a hibás, ha esetleg eldurranna... nem áramtól, hanem akármitől. Smiley
(persze ennek sem szabadna megtörténnie, de ki tudja, hogy ki mit hogyan kötött hova...)
Plusz durrantottam már légzsákot, nem jó dolog. Grin Ezért adok olyan tanácsokat, amiket magam sem tartok be... Wink
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15734 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:41:20 »

Párszor már leírtam én is, hogy a nyitáshoz jelet kell kapnia, nem elég neki kóbor áram, vagy egy szikra. Konkrét, adott hosszúságú és feszültségű jelre nyit csak, ahhoz pedig a jeladónál kell jelnek generálódnia.

De természetesen mindenki hallott már olyanról, akinek volt olyan ismerőse, aki látott már olyat, aki.................

Egy Ignisben minden előfordulhat...  nyes vigyor3
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15735 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:47:01 »

Srácok ne haragudjatok, de ezt muszáj elmesélnem valahol. Olyan retro érzés és egyben szomorúság fogott el, hogy az valami fenomenális. Van egy üzlettársam, akiből mostanára barát lett. Vett tőlem a donorból pár dolgot, aztán elkezdtünk jobban beszélgetni és valamelyik nap felhívott, hogy ha tudok ugorjak át hozzá (20km ide) mert mutatni akar valamit. Megebédeltem, átgurultam hozzá. Hát amit én ott megláttam... Van neki egy 5 ajtós Mondeo-ja aminek behalt a motorja. Úgy gondolta, hogy inkább vesz egy donor autót valahonnan és egyben kicseréli a motort, váltót. Felment használtautóra, meglátta az autót. 5 perce volt fent a hirdetés. Svájci autó, papírok nélkül. 10 perc múlva a kocsiban ült és ment a kocsiért..

144.000 km van benne, végig 10.000km-enként vezetett szervizkönyv és az utolsó bejegyzés 5 hónapja volt, 1500km-el a mostani óraállásal ezelőtt.. Állítólag amikor elhozták az első tulajától az öreg néni elsírta magát. 1993 óta ő vezette csak azt az autót. Beleültem, új autó illata volt, kemény ülések, minden topp állapotban. Komolyan mintha akkor gurult volna le a szalagról. Még a pótkerék is gyári.. Mindene megvan, az összes kulcsa, 1993-as számlák az autóvásárlásról, mindenről..

100.000 forintért jutott hozzá, mert nincsenek papírjai. Komolyan mondom, nekem nincs szükségem most donorautóra, de ezt még én is elhoztam volna azonnal ahogy meglátom..  Most az a terv, hogy mivel semmi papírja annak az autónak, kivesszük belőle a motort és váltót, aztán belemegy a másikba.. Mentem egy próbakört is az autóval, mert mondom ezt ki kell próbálnom.. 2.0 automata amúgy. Hihetetlen. A motortér olyan mint egy álom. Sehol egy rozsdafolt, a kipufogó mintha új lenne.. Áhh, tök ki vagyok akadva, hogy ezt szét kell szednem. Amúgy ha bárkinek kell valami, szóljon nyugodtan.. Szombaton állunk neki szétrobbantani az autót. Motor + váltó kell csak belőle, minden más eladó..  falbav

És akkor a videó.: http://www.youtube.com/watch?v=jDMauugptyI&list=UUQFyaMiMWBNoZeXimN8IkMw&index=1&feature=plcp (én vagyok a sárga pólós.. Sosem vezettem még automata váltós autót és azért próbáltam ki. Ja és ne nevessetek a járásomon, az idegbecsípődés még mindig dolgozik Sad )

Aztán ha már megjelentem itt, akkor mesélek kicsit én is.

Sosem szoktam nyomni az autómnak, szerintem sosem tudom meg, hol van a vége, de tegnap előtt a csont üres autópályán unatkoztam éjszaka és gondoltam megtolom neki egy kicsit. 200-at éppen elhagyta a mutató amikor visszavettem a gázt mert jött a kanyar.. Mennyit mehet egy ilyen 2.0 136 lóerős gép? Valahol, valamikor úgy megnézném, csak utálom gyilkolni. Idő közben mióta nem írtam ide cseréltem alsó hőgomba jeladót, mert mióta megvettem nem volt jó a hőfokmérőm. Most már szépen működik, látom hol nyit a termosztát is. Aztán volt egy olajcserém, azóta mentem 6.000km-ert és egy mikronnyi nem fogyott belőle, pedig 5W-30 Ford olaj van benne. A felnijeim eladóak, nem tudok megbékülni velük, tehát ha valakit érdekel akkor itt a lehetőség. Olcsón megszámítom, mert megvan a cseredarab.. Mondeo talin akár el is viheti akárki Smiley Aztán bekerült a mélynyomó is.. Más úgy igazán nem történt, nem sokára megyek vele szervizbe ilyen alap cuccokra, hogy pillangószelep tisztítás, alapjárati motor tisztítás meg ilyenek.. Pulzál az alapjáratom alig észrevehetően, ennek utána szeretnék menni.

Annyiban gondolkozom még, hogy a motorteret meg kellene csinálni így valahogy, csak fosok, hogy a sima festékspray a hő hatására valamit csinálna.. Szerintem egész pofás: http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120508191435_fd0b386cd3.jpg

Hát ez tényleg szomorú... nem csodálom, hogy a néni fájó szívvel vált meg tőle... Sad Gyönyörű gép, kiállításon lenne a helye és példaértékű a kinézete. Hol lát az ember 19 éves autót, ilyen állapotban? Nem sok helyen. Főleg használtban...
A festést simán meg tudod oldani, csak hőálló festékre van szükséged. Bár ahogy néztem, csak a műanyagok vannak lefestve, tehát kicsi az esély az elszíneződésre. Ha a hengerfejet festenéd már más lenne a kiállás. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.08 kedd, 19:56:22 írta [ Error ] » Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15736 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:55:59 »

Hát ez tényleg szomorú... Sad Gyönyörű gép, kiállításon lenne a helye.
A festést simán meg tudod oldani, csak hőálló festékre van szükséged. Bár ahogy néztem, csak a műanyagok vannak lefestve, tehát kicsi az esély az elszíneződésre. Ha a hengerfejet festenéd már más lenne a kiállás. Smiley

Igen, gondolkoztam ezen a hőálló festék dolgon, holnap elmegyek és veszek. Mondeo taliig meg szeretném csinálni. Azt az autót pedig valahogy nagyon meg kéne oldani, hogy ne legyen hozzányúlva.. Komolyan mondom nagyon sajnálom.. Valahogy nincs amúgy erre megoldás? Semmi papír nincsen hozzá. Azok a Qrva papírok Sad
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15737 Dátum: 2012.05.08 kedd, 19:59:19 »

Igen, gondolkoztam ezen a hőálló festék dolgon, holnap elmegyek és veszek. Mondeo taliig meg szeretném csinálni. Azt az autót pedig valahogy nagyon meg kéne oldani, hogy ne legyen hozzányúlva.. Komolyan mondom nagyon sajnálom.. Valahogy nincs amúgy erre megoldás? Semmi papír nincsen hozzá. Azok a Qrva papírok Sad

Az megoldható egy papiros donorral. Csak hát akkor ugye ehhez is hozzá kell nyúlni. (alv szám, motorszám, stb...)
Az eredetiségvizsgán kell csak átslisszani, meg persze a regadó, forgalomba helyezés...
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15738 Dátum: 2012.05.08 kedd, 20:04:37 »

Az megoldható egy papiros donorral. Csak hát akkor ugye ehhez is hozzá kell nyúlni. (alv szám, motorszám, stb...)
Az eredetiségvizsgán kell csak átslisszani, meg persze a regadó, forgalomba helyezés...

Srácot mindenképpen megpróbálom rábeszélni, hogy ne szedjük szét. Komolyan mondom ehhez az autóhoz hozzáérni szétszerelési jelleggel bűn. Engem a Ford istene meg fog verni ezért.. Ezt érdemes lenne látni mindenkinek.. Komolyan olyan, mintha lejött volna a szalagról, beállították volna egy fűtött garázsba, leponyvázták volna és kész. Most 19 év után elővették.. Gyári FORD szőnyegek mindenhol, minden csavaron ott a takaró darabka, semelyik lamella nincs eltörve, műszerfalpárna feszesen mindenhol a helyén.. Áááááá  falbav
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15739 Dátum: 2012.05.09 szerda, 13:02:59 »

Igen, gondolkoztam ezen a hőálló festék dolgon, holnap elmegyek és veszek. Mondeo taliig meg szeretném csinálni. Azt az autót pedig valahogy nagyon meg kéne oldani, hogy ne legyen hozzányúlva.. Komolyan mondom nagyon sajnálom.. Valahogy nincs amúgy erre megoldás? Semmi papír nincsen hozzá. Azok a Qrva papírok Sad

Csinalom a festest, jol haladok, gyonyoru mar most a 3. reteg utan is.

Kész! http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120509152324_a2ce54f342.jpg Vélemények?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.09 szerda, 15:24:09 írta hayhapapi » Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15740 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:49:11 »

Srácot mindenképpen megpróbálom rábeszélni, hogy ne szedjük szét. Komolyan mondom ehhez az autóhoz hozzáérni szétszerelési jelleggel bűn. Engem a Ford istene meg fog verni ezért.. Ezt érdemes lenne látni mindenkinek.. Komolyan olyan, mintha lejött volna a szalagról, beállították volna egy fűtött garázsba, leponyvázták volna és kész. Most 19 év után elővették.. Gyári FORD szőnyegek mindenhol, minden csavaron ott a takaró darabka, semelyik lamella nincs eltörve, műszerfalpárna feszesen mindenhol a helyén.. Áááááá  falbav

Igen példás gazdája volt akkor idős hölgy. Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15741 Dátum: 2012.05.09 szerda, 17:53:49 »

Csinalom a festest, jol haladok, gyonyoru mar most a 3. reteg utan is.

Kész! http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120509152324_a2ce54f342.jpg Vélemények?

Nagyon klasszul néz ki !  taps A szűrőház alsó felét nem fested le? (még az ütne, ha bele kerülne egy K&N légszűrő és annak a matricája figyelne a ház tetején, valami ilyen) :
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15742 Dátum: 2012.05.09 szerda, 18:28:56 »

Nagyon klasszul néz ki !  taps A szűrőház alsó felét nem fested le? (még az ütne, ha bele kerülne egy K&N légszűrő és annak a matricája figyelne a ház tetején, valami ilyen) :


De, majd azt is le szeretném, csak elfogyott a festék. Ez még a kisebb gond lenne, csak a boltba is elfogyott ahol vettem. Holnapra elvileg kapnak. A taliig mindenképpen meg szeretném csinálni.
Naplózva
popzika
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8



E-mail
« Új hozzászólás #15743 Dátum: 2012.05.09 szerda, 20:45:33 »




Sziasztok! Wink

Olyan problémám van a 1,8 benzines I. mondeommal, hogy az üzemanyag színt
 a negyedig van az autó gyorsításkor megtorpan mintha nem kapna benzint.
Ha van benne bőven üzemanyag akkor minden rendben van.
Van-e valami okos ötletetek?
És még annyi, hogy utólag belehet-e rakni és mennyibe kerül a tempómat?
Köszi.[/b][/size][/size][/size][/size]
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15744 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:32:02 »

De, majd azt is le szeretném, csak elfogyott a festék. Ez még a kisebb gond lenne, csak a boltba is elfogyott ahol vettem. Holnapra elvileg kapnak. A taliig mindenképpen meg szeretném csinálni.

Óóó, így megy ez... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15745 Dátum: 2012.05.09 szerda, 21:34:35 »



Sziasztok! Wink

Olyan problémám van a 1,8 benzines I. mondeommal, hogy az üzemanyag színt
 a negyedig van az autó gyorsításkor megtorpan mintha nem kapna benzint.
Ha van benne bőven üzemanyag akkor minden rendben van.
Van-e valami okos ötletetek?
És még annyi, hogy utólag belehet-e rakni és mennyibe kerül a tempómat?
Köszi.[/b][/size][/size][/size][/size]

Szia !

Legyen mindig negyedig a tankod. Grin Egyébként elképzelhető, hogy az üzemanyagpumpa a probléma. De majd a benyások mondanak okosat Smiley
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #15746 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 00:22:05 »

Csinalom a festest, jol haladok, gyonyoru mar most a 3. reteg utan is.

Kész! http://www.dj-beat.hu/phimage/content/20120509152324_a2ce54f342.jpg Vélemények?

Én meg lefestettem a motor szelepfedelét és az előtte levő csúnya alulemezt, ami a leömlőt védi, hőálló fekete festékkel.
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #15747 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 10:26:06 »

Én meg lefestettem a motor szelepfedelét és az előtte levő csúnya alulemezt, ami a leömlőt védi, hőálló fekete festékkel.

Én is szívesen lefújnám. Leszerelted hozzá az alulemezt? A szelepfedelet hogy fújtad le?
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #15748 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 11:05:46 »

Sziasztok! Wink

Olyan problémám van a 1,8 benzines I. mondeommal, hogy az üzemanyag színt
 a negyedig van az autó gyorsításkor megtorpan mintha nem kapna benzint.
Ha van benne bőven üzemanyag akkor minden rendben van.
Van-e valami okos ötletetek?
És még annyi, hogy utólag belehet-e rakni és mennyibe kerül a tempómat?
Köszi.[/b][/size][/size][/size][/size]

Tempómatt szereléséről infót itt találsz: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Ut%C3%B3lagos_Tempomat_MK1_MK2_benzines_modellekbe nem könnyű, nem olcsó, de kis ráfordítással tökéletesen berakható.

A problémádra: Üzemanyagszűrő mikor volt cserélve? Olyan 2000 Ft alatt van az ára az új szűrőnek, és egy csavarhúzóval ki tudod cserélni otthon. Érdemes lenne megpróbálni, hátha tele van kosszal.
AC pumpád állapotát is kimérhetnéd, hogy lásd mit művel. Amikor rosszalkodik, akkor beállsz a legközelebbi kútra, és az abroncstöltő rendszerhez mész (ugye pontosan fogalmaztam?Smiley. A motorod tetején, az üzemanyaghídnál (injektorok fölött) van egy kis szelep, pont olyan, mint a keréken. Oda keréktöltőt csatlakoztat, majd figyeled az üzemanyagnyomást. Alapjáraton 2,5 bar-nak kell lennie, aztán ahogy emeled a fordulatot úgy emelkedik fel 3-ig. Aztán motor leállít, és megfigyelheted, hogy mennyire tartja a nyomást leállítás után 1-2 perccel. Elvileg meg kéne maradnia, ha hamar elszökik, akkor hamarosan indítási nehézségek si akadhatnak.
Utána abroncstöltő levesz, és csak úgy (ne a kocsi felé) fújj egy kicsit, hogy ne a következő paraszt kocsijának kerekébe menjen a lerakódott olajszármazék. Smiley
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #15749 Dátum: 2012.05.10 csütörtök, 12:10:18 »

Én is szívesen lefújnám. Leszerelted hozzá az alulemezt? A szelepfedelet hogy fújtad le?

Gondolom azt is leszerelte. Vagy tiszta fekete az egész motor... Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Oldalak: 1 ... 308 309 310 311 312 313 314 [315] 316 317 318 319 320 321 322 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.088 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.