Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:20:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261619 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2400 Dátum: 2005.10.07 péntek, 07:52:00 »

(az miaz ez előtt: ?)
mail ment!
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2401 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:27:00 »

mail ment!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2402 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:54:00 »

Ha a gyertyánál tartunk az lenne a kérdésem, hogy  
hol érdemes venni eredetit. Csepelen vagyok, valami közeli helyet ha tud valaki.
60000km-nél tatok és még semmi gond.
Már ráférne azért a csere, de én eddig nem tudtam a 40000-et..... (köszi fusim)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2403 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:57:00 »

Szerintetek gyertyát érdemes cserélni?Még ezekkel vettem novemberben,semmi gond velük, sőt hogy meg lett zavarva Kunmadaras felé,még jobban megy az óto,nem kormol
Mert kiégetted a kipuffot!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2404 Dátum: 2005.10.07 péntek, 11:58:00 »

Ha a gyertyánál tartunk az lenne a kérdésem, hogy  
hol érdemes venni eredetit. Csepelen vagyok, valami közeli helyet ha tud valaki.
60000km-nél tatok és még semmi gond.
Már ráférne azért a csere, de én eddig nem tudtam a 40000-et..... (köszi fusim)
Te is keresd Fox-ot! Múltkor 1000HUF/db áron adta a gyárit a legolcsóbb 1600HUF helyett! És ugye csak a gyári az igazi...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #2405 Dátum: 2005.10.07 péntek, 21:44:00 »

Benzint ha levonod - Csepel Aquincum - Szentendrei úttal, Hungáriával, Árpádhíddal olcsóbb tuti
Váltottunk mailt,olcsóbb,és nem kell átcsámpáni Pestet-Budát
Naplózva

kalti57
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #2406 Dátum: 2005.10.07 péntek, 21:48:00 »

Ha nincs vele probléma nem kell piszkálni inkább. Egyébként 16os gyertyakulcs nyitja őket, hézag 1.3mm gyárilag a hengeres elektródásnál 1.1-1.2 ajánlott. Hegyes új tipusúnál 1mm a hézag.
A 21-es gyertyakulcsot akkor akár ki is vehetem a kocsiból
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #2407 Dátum: 2005.10.07 péntek, 21:51:00 »

A 21-es gyertyakulcsot akkor akár ki is vehetem a kocsiból
el is ajándékozhator 21 kulcs nem kell mondihoz
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2408 Dátum: 2005.10.07 péntek, 22:00:00 »

Te is keresd Fox-ot! Múltkor 1000HUF/db áron adta a gyárit a legolcsóbb 1600HUF helyett! És ugye csak a gyári az igazi...
Kösz Joe!
Hol keressem a Foxot??
Naplózva
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #2409 Dátum: 2005.10.07 péntek, 22:03:00 »

el is ajándékozhator 21 kulcs nem kell mondihoz
Úgy lesz.Néha jólesik örömöt okozni.(ajándékozás által)
Naplózva

kalti57
Vendég
« Új hozzászólás #2410 Dátum: 2005.10.07 péntek, 22:05:00 »

Kösz Joe!
Hol keressem a Foxot??
fox79@freemail.hu ez az emailcíme, kb 10 hozzászólással lentebbről másoltam ide a kedvedért
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2411 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 16:07:00 »

köszi fusim. lassan pörgök....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2412 Dátum: 2005.10.09 vasárnap, 16:08:00 »

Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2413 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 08:30:00 »

40000km nél kéne cserélni csak ha motrocraftot nyomtál bele
én 60.000ról tudok. (szervízkönyvben ennyi van)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2414 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 16:02:00 »

én 60.000ról tudok. (szervízkönyvben ennyi van)
most akkor mennyinél??
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2415 Dátum: 2005.10.10 hétfő, 16:18:00 »

most akkor mennyinél??

Szerintem 40E - meg tapasztalat -, ha közel vagy hozzá tél előtt sosem árt gyertyát cserélni. Szedj ki egyet és tisztogasd meg csak műanyag kefét használj drótost tilos!!!! Fujj rá kis fék vagy karburátor tisztítót. Nézd meg, ha krátereket látsz vagy fogy az elektrda cserélj. Ha ok tedd vissza és tisztogasd meg a többit is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2416 Dátum: 2005.10.11 kedd, 18:42:00 »

köszi fusim.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2417 Dátum: 2005.10.12 szerda, 12:11:00 »

Sziasztok,
Sajnos ma délelőtt megtört egy kicsit az autóm eleje (MKI 2.0 Gia). Még nem láttam az eredmémyt csak telefonon kaptam a jó hírt.  
Tudnátok-e ajánlani szerelőt (szervízt) Budapesten, ha lehet Dél-Buda környékén (lehet, hogy a hűtő is megsérült, talán oda lábon is el tudom vinni).
Köszönöm
Peka
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2418 Dátum: 2005.10.12 szerda, 12:20:00 »

Sziasztok,
Sajnos ma délelőtt megtört egy kicsit az autóm eleje (MKI 2.0 Gia). Még nem láttam az eredmémyt csak telefonon kaptam a jó hírt.  
Tudnátok-e ajánlani szerelőt (szervízt) Budapesten, ha lehet Dél-Buda környékén (lehet, hogy a hűtő is megsérült, talán oda lábon is el tudom vinni).
Köszönöm
Peka
Reméljük, nem nagy a baj.
Sajna én nem tudok segíteni ez ügyben.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2419 Dátum: 2005.10.12 szerda, 12:44:00 »

Sziasztok,
Sajnos ma délelőtt megtört egy kicsit az autóm eleje (MKI 2.0 Gia). Még nem láttam az eredmémyt csak telefonon kaptam a jó hírt.  
Tudnátok-e ajánlani szerelőt (szervízt) Budapesten, ha lehet Dél-Buda környékén (lehet, hogy a hűtő is megsérült, talán oda lábon is el tudom vinni).
Köszönöm
Peka
Keresd Angelt, asszem a Budaörsi út környékén van vmi ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2420 Dátum: 2005.10.12 szerda, 14:58:00 »

Sziasztok,
Sajnos ma délelőtt megtört egy kicsit az autóm eleje (MKI 2.0 Gia). Még nem láttam az eredmémyt csak telefonon kaptam a jó hírt.  
Tudnátok-e ajánlani szerelőt (szervízt) Budapesten, ha lehet Dél-Buda környékén (lehet, hogy a hűtő is megsérült, talán oda lábon is el tudom vinni).
Köszönöm
Peka
Én felhívnám a helyedben Mcgivert. Ő bontós, és egy villamosságis mellett dolgozik, de mintha múltkor épp egy törött Escortot renováltak volna, és ráadásul az alkatrészt is hozná...
Telszáma: 70/632-9533
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2421 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 10:56:00 »

Sziasztok! A soffőr oldali ajtóról nem tudom kinyitni a többi ajtót. csak a sofförajtót nyitja a kulcs  A másik oldalról müxik az összes ajtó !  Van valakinek vmi ötlete mi lehet a gáz?  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2422 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 11:04:00 »

Ha valaki tud estleg egy jó szerelőt Pécs környékén azt is megköszönném!!!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #2423 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 11:08:00 »

Keresd Angelt, asszem a Budaörsi út környékén van vmi ...
Én nem ismerek olyat. Én a Váci útnál tudok egyet, de az nem is karosszériás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #2424 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 11:33:00 »

Ha valaki tud estleg egy jó szerelőt Pécs környékén azt is megköszönném!!!
-Sándor Elek 72/331-470
-Gadó és Kiss 72/228-028,72/537-218
-Ford Kálmándy 72/514-830
-Szigetváron a volt Ford márkaszervíz, tel passz
-1fő karosszériás ismerősöm Pécs-Újhegyen, aki a mondim kilincsét szerelte meg, tel max külön
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #2425 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 12:01:00 »

Én nem ismerek olyat. Én a Váci útnál tudok egyet, de az nem is karosszériás.
Bocs, csak rémlett, rosszul
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2426 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 14:23:00 »

Köszi a segítséget.
Peka
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2427 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 14:36:00 »

Sziasztok! A soffőr oldali ajtóról nem tudom kinyitni a többi ajtót. csak a sofförajtót nyitja a kulcs  A másik oldalról müxik az összes ajtó !  Van valakinek vmi ötlete mi lehet a gáz?  
Nincs elkopva a kulcsod?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2428 Dátum: 2005.10.13 csütörtök, 14:47:00 »

Sziasztok! A soffőr oldali ajtóról nem tudom kinyitni a többi ajtót. csak a sofförajtót nyitja a kulcs  A másik oldalról müxik az összes ajtó !  Van valakinek vmi ötlete mi lehet a gáz?  
Kontaktos a központi vezérlőd, vagy beadta a kulcsot(a szomszédba...). Le kell szedni az ajtókárpitot (néhány csavar), és a záron találod műanyag házban a központi vezérlőjét. Leszeded, WD40, ha így sem jó, akkor kimérni, vagy csere...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #2429 Dátum: 2005.10.16 vasárnap, 00:37:00 »

Üdv mindenkinek!Nem kapcsol a légkondi,miért?+keresek hangszórókat.Előre is köszönöm a segítséget.misi szegedről
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2430 Dátum: 2005.10.16 vasárnap, 09:41:00 »

Üdv mindenkinek!Nem kapcsol a légkondi,miért?+keresek hangszórókat.Előre is köszönöm a segítséget.misi szegedről
misi: konkrétabb hibaleírás kéne. Nem világít a kapcsolóba a lámpa? nem hűt? mit néztél meg eddig? biztosíték? mióta nem hűt? hogy kezdődött, mit csinált esetleg előtte? Volt-e szervizelve mostanában valami az autón?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2431 Dátum: 2005.10.16 vasárnap, 18:50:00 »

Sziasztok!
Közzé tennék 1 kis infót. Már durrant lufikkal vettem a gépet, de most úgy döntöttem, csere. A helyi Ford kereskedő 500eFt+szerelésre taksálta a dolgot, én megvettem a 2 zsákot kormánnyal és indító eletronikával, vezetékekkel bontóban 40eFT-ért. Többeket kérdeztem a dologról, ellentmondásos véleményeket hallottam. Szóval sk beszereltem az elektronikát+zsákokat(0Ft).
A visszajelző szerint működik! Persze nem akarom kipróbálni!
Tanulságok: sk beszerelhető, illetve az elektronikát nem kell kicserélni! Szétszedtem a régit és a működéséből lejött, hogy nem 1x használatos! A kormányoldali cseréje mondjuk 2 perc, a másik több dologtól függ, de kezelhető!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2432 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 15:37:00 »

Sziasztok!
Közzé tennék 1 kis infót. Már durrant lufikkal vettem a gépet, de most úgy döntöttem, csere. A helyi Ford kereskedő 500eFt+szerelésre taksálta a dolgot, én megvettem a 2 zsákot kormánnyal és indító eletronikával, vezetékekkel bontóban 40eFT-ért. Többeket kérdeztem a dologról, ellentmondásos véleményeket hallottam. Szóval sk beszereltem az elektronikát+zsákokat(0Ft).
A visszajelző szerint működik! Persze nem akarom kipróbálni!
Tanulságok: sk beszerelhető, illetve az elektronikát nem kell kicserélni! Szétszedtem a régit és a működéséből lejött, hogy nem 1x használatos! A kormányoldali cseréje mondjuk 2 perc, a másik több dologtól függ, de kezelhető!
Egy cimbimnek azt mondták , hogy biztonsági berendezés és ezért 1x haszálatos az elektronika is. Szerintem működhet többször is az elektronika de azért érdemes vigyázni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2433 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 15:45:00 »

Sziasztok!
Közzé tennék 1 kis infót. Már durrant lufikkal vettem a gépet, de most úgy döntöttem, csere. A helyi Ford kereskedő 500eFt+szerelésre taksálta a dolgot, én megvettem a 2 zsákot kormánnyal és indító eletronikával, vezetékekkel bontóban 40eFT-ért. Többeket kérdeztem a dologról, ellentmondásos véleményeket hallottam. Szóval sk beszereltem az elektronikát+zsákokat(0Ft).
A visszajelző szerint működik! Persze nem akarom kipróbálni!
Tanulságok: sk beszerelhető, illetve az elektronikát nem kell kicserélni! Szétszedtem a régit és a működéséből lejött, hogy nem 1x használatos! A kormányoldali cseréje mondjuk 2 perc, a másik több dologtól függ, de kezelhető!
Ülések mellett az őv csatokat nézted? lehet elpukkantak azok is. Hasonlítsd össze egy törésmentes mondiéval. Lehet a Te csatjaid lentebb vannak - az azt jelenti az ővfeszítőid elműködtek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2434 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 17:06:00 »

Szia Fusim Misi!Először csak időnként kapcsolt be(kb.percekre),most viszont már egyáltalán nem.Lámpa világít,feltöltve fel van,kb.fél éve ilyen.Klímás nem tudta mi a baja.ennyi.misi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2435 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 19:04:00 »

Szia Fusim Misi!Először csak időnként kapcsolt be(kb.percekre),most viszont már egyáltalán nem.Lámpa világít,feltöltve fel van,kb.fél éve ilyen.Klímás nem tudta mi a baja.ennyi.misi
Szerintem Neked ugyan az lesz a hibád mint nekem vót. Az is Fusimnak köszönhetően javult meg. Egy szelepet kellett cserélni, minek ára 2k ft alatt volt Fordéknál. Asszem porlasztó szűrő a neve és az egyik csőben van. Klímásoktól ne is kérdezd, vagy fogalmuk sincs róla, hogy ilyen is van, vagy nem akarnak vele foglalkozni. Mikor én megemlítettem, hogy sztem ez a baja kiröhögtek és kompresszort + kuplungot akartak cseréltetni 70+40k-ért aztán inkább megcsináltam magamnak lefejtés alkatrész visszatöltés ~12k ft-ból.
És azóta megjártuk a napfényes Itáliát, hát nem győztem visszavenni a klímából.
Üdv SHadow
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2436 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 22:35:00 »

Egy cimbimnek azt mondták , hogy biztonsági berendezés és ezért 1x haszálatos az elektronika is. Szerintem működhet többször is az elektronika de azért érdemes vigyázni.
Hello Fusim
Megnézem azt is, de szerintem az 1 mechanikus ízé, nincs összeköttetésben a lufikkal. Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2437 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 22:58:00 »

Hello Fusim
Megnézem azt is, de szerintem az 1 mechanikus ízé, nincs összeköttetésben a lufikkal. Köszi!
Nincs összeköttetésben, de fel van húzva és ütközéskor lefelé rántja a csatot.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2438 Dátum: 2005.10.17 hétfő, 23:03:00 »

Szia Fusim Misi!Először csak időnként kapcsolt be(kb.percekre),most viszont már egyáltalán nem.Lámpa világít,feltöltve fel van,kb.fél éve ilyen.Klímás nem tudta mi a baja.ennyi.misi
Kapiláris cső a klímások így ismerik. Ahogy Shadow írja meg kéne próbálkozni a cseréjével. A légszekrény mögötti csőszakaszba van beépítve. Fefejtés, csere, visszatöltés. Főtést maximimra járatni pár percet és utána fűtés kikapcsol, hidegnek kell jönnie ezerrel.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2439 Dátum: 2005.10.19 szerda, 20:17:00 »

Köszönöm a segítséget,ahogy tudom megnézem.misi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2440 Dátum: 2005.10.20 csütörtök, 20:37:00 »

Hát, 400e tényleg nem sok. Mi azt szoktuk mondani, hogy az 1,6-os motor kevés ehhez a kasztnihoz, mert az 1,8-as ugyanannyit (vagy kevesebbet) fogyaszt, de hát az ár az úr, ugyi.
 
Mire figyel? Sok mindenre. A 160e km az szinte biztos, hogy nem igaz, én így látatlanban a 2-300 ezret tippelem. A kormány sima, a pedálok kopottak, az ajtófoganyún is látszik - ha jól megnézed. De a 200e meg sem kottyan neki, valószínű, még egyszer annyit le kell mennie. A motornak könnyen, pöccre kell indulnia. Alapjárat nyugodt legyen, egyenletes. Próbáld ki: fékezéskor ne húzzon jobbra, balra. A kormánynak holtjátéka nincs, a váltónak normálisnak kell lenni, ne akadozzon. Komoly rozsdának nem kéne lenni, maximum aprók. Olaj ne follyon a motorból. A szervókormány már ekkorra engedi az olajat, azt javítani drága, ezt azért nézd meg, mennyire engedi, mert nem mindegy, 1 év alatt 1 liter, vagy 1 hét alatt. A szilentek/lengéscsillapítók valószínűleg csereérettek, hála a tutti magyar utaknak. Azért én rászánnék vagy még 200 ezret, javításra, ez is valószínűsíthető. Tudod, eladás előtt már halogatják a szervíz-dolgot. Ha megvetted, olaj-, szűrők cseréje. Ha nem 100%-osan biztos, hogy cseréltek benne vezérműszíjat, akkor azt is csináltasd meg. Fékbetétek cseréje, szilentek (ha kell), meg ami még rossz benne. Kell még egy teljes szívóoldali tisztítás, de azt valszeg már egyedül is meg tudod csinálni, nem egy nagy ügy. Ja, és nézd meg a hibatárolót, nincs-e benne valami. Ja, persze mindent própálj ki benne! Klíma (ha van), hűtsön!
Angel, mi az a hibatároló?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2441 Dátum: 2005.10.21 péntek, 09:27:00 »

Angel, mi az a hibatároló?
Angel után szabadon
 
A hibatároló a vezérlő eélektronika (computer) része, amelyben a használat során keletkező hibák kódját tárolja (a szervíz, vagy szakember számára) így a hiba javíthatóvá válik és persze a vezérlést is a megváltozott értékekhez optimalizálja a computer ... amennyiben a hiba nem befolyásolja komolyan a működést, akkor érdemes törölni (reset), hogy újra az alapbeállításokkal fusson ... kábé, de majd kiegészítik, javítják a leírtakat ... mi a gond?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2442 Dátum: 2005.10.21 péntek, 10:15:00 »

Sziasztok!
Mielőtt elvinném javítani a gépet, tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
94-es , 2 literes benzines, eredetileg automata mondiről van szó. A problémák a következők:
1. agresszív gyorsításkor ill. pörgetve 4000 fordulaton, a motor kihagy.Alapjárat stabil, MAf-ban, gyertyában 10000 km, gyertyakábelben 15000 km van és ezek cseréje előtt is megvolt ez a hiba.Az autó fogyasztása 7,5-8,5 liter között van városon kívül és 100-120 közöt. .  
2. Fekete a kipuffogó belseje (nincs benne lerakódás, csak fekete) és mintha az ún katalizátor szag sem lenne annyira egyértelmű.
3. A váltócsere után rendben volt minden a váltó és kuplung körül, ám most hallok alapjáraton valami hangot (olyan dízeles kat-kat-kat), ami a kuplung benyomásával megszünik és néha el is tünik , de majd visszajön.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2443 Dátum: 2005.10.21 péntek, 10:53:00 »

Sziasztok!
Mielőtt elvinném javítani a gépet, tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
94-es , 2 literes benzines, eredetileg automata mondiről van szó. A problémák a következők:
1. agresszív gyorsításkor ill. pörgetve 4000 fordulaton, a motor kihagy.Alapjárat stabil, MAf-ban, gyertyában 10000 km, gyertyakábelben 15000 km van és ezek cseréje előtt is megvolt ez a hiba.Az autó fogyasztása 7,5-8,5 liter között van városon kívül és 100-120 közöt. .  
2. Fekete a kipuffogó belseje (nincs benne lerakódás, csak fekete) és mintha az ún katalizátor szag sem lenne annyira egyértelmű.
3. A váltócsere után rendben volt minden a váltó és kuplung körül, ám most hallok alapjáraton valami hangot (olyan dízeles kat-kat-kat), ami a kuplung benyomásával megszünik és néha el is tünik , de majd visszajön.
gyertyakábel le-fel, mindkét végébe WD-40, nekem az ugyanilyen kihagyás ekkor megszűnt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2444 Dátum: 2005.10.21 péntek, 11:07:00 »

Sziasztok!
Mielőtt elvinném javítani a gépet, tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
94-es , 2 literes benzines, eredetileg automata mondiről van szó. A problémák a következők:
1. agresszív gyorsításkor ill. pörgetve 4000 fordulaton, a motor kihagy.Alapjárat stabil, MAf-ban, gyertyában 10000 km, gyertyakábelben 15000 km van és ezek cseréje előtt is megvolt ez a hiba.Az autó fogyasztása 7,5-8,5 liter között van városon kívül és 100-120 közöt. .  
2. Fekete a kipuffogó belseje (nincs benne lerakódás, csak fekete) és mintha az ún katalizátor szag sem lenne annyira egyértelmű.
3. A váltócsere után rendben volt minden a váltó és kuplung körül, ám most hallok alapjáraton valami hangot (olyan dízeles kat-kat-kat), ami a kuplung benyomásával megszünik és néha el is tünik , de majd visszajön.
+ még MAF-tisztítás STP CarbCleaner-rel, a vastag redőshurkát lehúzod a légszűrődobozról, akkor még 20-as lyukas torx-kulcs sem kell
a porlasztó torkát is be lehet fújni a karburátortisztítóval
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2445 Dátum: 2005.10.21 péntek, 11:14:00 »

Sziasztok!
Mielőtt elvinném javítani a gépet, tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
94-es , 2 literes benzines, eredetileg automata mondiről van szó. A problémák a következők:
1. agresszív gyorsításkor ill. pörgetve 4000 fordulaton, a motor kihagy.Alapjárat stabil, MAf-ban, gyertyában 10000 km, gyertyakábelben 15000 km van és ezek cseréje előtt is megvolt ez a hiba.Az autó fogyasztása 7,5-8,5 liter között van városon kívül és 100-120 közöt. .  
2. Fekete a kipuffogó belseje (nincs benne lerakódás, csak fekete) és mintha az ún katalizátor szag sem lenne annyira egyértelmű.
3. A váltócsere után rendben volt minden a váltó és kuplung körül, ám most hallok alapjáraton valami hangot (olyan dízeles kat-kat-kat), ami a kuplung benyomásával megszünik és néha el is tünik , de majd visszajön.
Gyertya Motorcraft? Szerintem kábelszett-csere (kérj kölcsön próbára) ... esetleg benzinszűrő ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2446 Dátum: 2005.10.21 péntek, 12:23:00 »

Sziasztok!
Mielőtt elvinném javítani a gépet, tanácsot, segítséget szeretnék kérni.
94-es , 2 literes benzines, eredetileg automata mondiről van szó. A problémák a következők:
1. agresszív gyorsításkor ill. pörgetve 4000 fordulaton, a motor kihagy.Alapjárat stabil, MAf-ban, gyertyában 10000 km, gyertyakábelben 15000 km van és ezek cseréje előtt is megvolt ez a hiba.Az autó fogyasztása 7,5-8,5 liter között van városon kívül és 100-120 közöt. .  
2. Fekete a kipuffogó belseje (nincs benne lerakódás, csak fekete) és mintha az ún katalizátor szag sem lenne annyira egyértelmű.
3. A váltócsere után rendben volt minden a váltó és kuplung körül, ám most hallok alapjáraton valami hangot (olyan dízeles kat-kat-kat), ami a kuplung benyomásával megszünik és néha el is tünik , de majd visszajön.
szia legyozo!  
Nekem volt hasonló hibám, kb egyidős az autónk.
A Koristól azt a tanácsot kaptam akkor, hogy biztos a gyertyakábel huz át és fújjam le szilikonnal. Bevált. Egy próbát +ér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2447 Dátum: 2005.10.21 péntek, 12:44:00 »

szia legyozo!  
Nekem volt hasonló hibám, kb egyidős az autónk.
A Koristól azt a tanácsot kaptam akkor, hogy biztos a gyertyakábel huz át és fújjam le szilikonnal. Bevált. Egy próbát +ér
ugyanez, csak 3500 RPM-nél, se alatta, se felette, titokzatos jelenség az biztos, de a WD-40 megoldotta, áldassék a neve
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2448 Dátum: 2005.10.21 péntek, 12:59:00 »

 Mindenkinek köszönöm a segítséget!
A WD-40-et feltétlenűl kipróbálom ha nem használ akkor a szilikont. A MAF-ot nem nagyon akarom bolygatni, mert a Ford cserélte és a csavarok fejét pedig lefestette pirosra.A gyertya Motorcraft, a benzinszűrőt 1/2 éve (max.15000 km)cseréltem. Beszámolok a WD-40 és a többi után.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2449 Dátum: 2005.10.22 szombat, 08:41:00 »

Sziasztok!
 
Egy kis help kellene. Ha hatramenetbe kapcsolok, akkor kigyullad a tolatolampa, de aztan el is alszik., tehat tolataskor nem eg. Mi lehet a bibi?
Erintkezes?
KOszi, M.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.