Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:25:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261635 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16400 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:08:16 »

hali fiuk egy kérdésem lenne elkezdett világítani a TCS lámpám folyamatosan mi lehet a hiba vagy melyik biztit kell kivenni hogy ne működjön mert a kézikönyvben nincs ilyen bizti 93 mondeo 2.0 ghia válaszokat előre is kösszi

Biztosíték ügyben ABS biztosítékát keresd a kézikönyvben, ha ki akarod iktatni a rendszert. De a hibalámpa akkor is világítani fog, hisz jeleznie kell, hogy nem működik a rendszer.

A hiba szinte bárhol lehet. Az ABS lámpa is világít, vagy csak a kipörgésgátló?
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #16401 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:11:50 »

csak a tcs lámpa
Naplózva
adrenalin
Vendég
« Új hozzászólás #16402 Dátum: 2012.09.07 péntek, 09:48:23 »

ha van valakinek ötlete írjon köszike
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16403 Dátum: 2012.09.07 péntek, 16:08:19 »

Sziasztok!

A hidegen nem létező alapjáratom okaként ma eszembe jutott az automata szivató.
Valaki tudna róla infót mondani?
Hol találom,lehet-e tesztelni,kikötni,csere ilyesmi?

Köszönöm!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #16404 Dátum: 2012.09.07 péntek, 16:23:48 »

Sziasztok!

A hidegen nem létező alapjáratom okaként ma eszembe jutott az automata szivató.
Valaki tudna róla infót mondani?
Hol találom,lehet-e tesztelni,kikötni,csere ilyesmi?

Köszönöm!

Én mindent tudok róla! Olyan nincs. Az ECU csinál mindent. Az ő közvetlen "kollégája" az alapjárati motor. Azaz hidegen kell a több levegő, akkor tolatja az alapjárati motorral, ha több üa kell, azt tolja az ECU az AC-val...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16405 Dátum: 2012.09.07 péntek, 16:45:44 »

Sziasztok!

A hidegen nem létező alapjáratom okaként ma eszembe jutott az automata szivató.
Valaki tudna róla infót mondani?
Hol találom,lehet-e tesztelni,kikötni,csere ilyesmi?

Köszönöm!

Tudom, buta kérdés, de az ebben a dokumentumban leírt pontokat mind végignézted már?
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16406 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:44:32 »

Én mindent tudok róla! Olyan nincs. Az ECU csinál mindent. Az ő közvetlen "kollégája" az alapjárati motor. Azaz hidegen kell a több levegő, akkor tolatja az alapjárati motorral, ha több üa kell, azt tolja az ECU az AC-val...

Értelek.Tehát a hideg alapjáraton való többlet üzemanyag szabályzását az ECU irányítja.
Akkor mivel nincs szívató annak nem lehet baja:-)...
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16407 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:48:05 »

Tudom, buta kérdés, de az ebben a dokumentumban leírt pontokat mind végignézted már?
http://mondeo.hu/ftp/pdf/szerviz/rossz_alapjarat_konyve.pdf


Igen,a rossz alapjárat könyvét 2,5 év alatt(azóta kínlódom hideg alapjárati problémával)
már nagyon sokszor átrágtam és kb majdnem minden ott említett dolog cserélve van.
Most ott tartok,hogy injektor sort cserélek.A nyomás szabályzó cserével nem változott semmi.
Esetleg még egy AC pumpa nyomást méretek,ha így sem lesz változás.
Ugyanis én laikus szemmel úgy látom,hogy az üzemanyag rendszer hibáján kívül más már nem okozhatja a jelenséget.
Valamelyik nap csinálok video-t róla szerintem,hogy ti is láthassátok...
Köszönöm a választ neked és Joe-nak is!
Naplózva
Janny
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 965



E-mail
« Új hozzászólás #16408 Dátum: 2012.09.07 péntek, 17:53:23 »

Értelek.Tehát a hideg alapjáraton való többlet üzemanyag szabályzását az ECU irányítja.
Akkor mivel nincs szívató annak nem lehet baja:-)...

Baja akkor lehet, ha a motor hőfokérzékelője rossz, így nem megfelelően ad jelet a compinak (ilyenkor elvileg vészjel van, és folyamatos szivatóval megy, de lehet, hogy valami zárlat vagy akármi miatt folyton "meleg" jelet ad, ilyenkor viszont nincs szivató - ne tévesszen meg a műszerfal, az másik hőgombáról kapja a jelet). Ha méregetni akarod, ez a gomba a motor oldalában van, két kis kábel jön ki belőle függőlegesen felfelé, és ezeket az értékeket kell mérned rajta: http://oldfuelinjection.com/?p=28

Szóval elvileg a szivató nem okozhat hidegen rángatást, de van méricskélnivaló, ha szeretnél.
Naplózva

MK IV kombi, 2009 2,0 TDCi, 115 ló
MK II kombi, 1997, 2,0 benzin
"Full throttle and no brakes… Save the planet, kill yourself!"
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16409 Dátum: 2012.09.07 péntek, 21:28:36 »

Baja akkor lehet, ha a motor hőfokérzékelője rossz, így nem megfelelően ad jelet a compinak (ilyenkor elvileg vészjel van, és folyamatos szivatóval megy, de lehet, hogy valami zárlat vagy akármi miatt folyton "meleg" jelet ad, ilyenkor viszont nincs szivató - ne tévesszen meg a műszerfal, az másik hőgombáról kapja a jelet). Ha méregetni akarod, ez a gomba a motor oldalában van, két kis kábel jön ki belőle függőlegesen felfelé, és ezeket az értékeket kell mérned rajta: http://oldfuelinjection.com/?p=28

Szóval elvileg a szivató nem okozhat hidegen rángatást, de van méricskélnivaló, ha szeretnél.

Értelek!Méregetni nem tudok.Nem értek hozzá,de ez a gomba úgy néz ki,mint a víz hőfok érzékelő.
Vagy a kettő ugyanaz lenne?
Víz hőfok jeladóból van egy másik darabom,de annak idején hiába cseréltem ki nem változott semmi.
Azért lehet meg próbálom megint...
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16410 Dátum: 2012.09.07 péntek, 23:50:48 »

Értelek!Méregetni nem tudok.Nem értek hozzá,de ez a gomba úgy néz ki,mint a víz hőfok érzékelő.
Vagy a kettő ugyanaz lenne?
Víz hőfok jeladóból van egy másik darabom,de annak idején hiába cseréltem ki nem változott semmi.
Azért lehet meg próbálom megint...

A vízhőfok jeladó a termosztát ház alján van és csak az órának adja a jelet, ez pedig a termosztátház tetején. Ez pedig az ECU-nak. Ha lehúzod róla a csatit, bekapcsol a hűtőventi például.
Naplózva
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #16411 Dátum: 2012.09.08 szombat, 08:08:09 »

Így van. pláne, ha nem útálnám a sört.

egyébként ma is itthon vagyok táppénzen, mert fájt a hátam nagyon. azt mondták feküdjek, úgyhogy fekszek. és összekötöm a kellemest a hasznossal: ha már fekszek, akkor úgy fekszek, hogy ki tudjam cserélni a klímakompresszorban a behúzótekercset, mert nem indul be. ezt legalább lehet fekve csinálni.

bocs az off-ért, ez nem ide való, hanem az mk2 topicba

Szia!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ezt a behúzórészt sikerült kicseréli a kompresszor levétele nélkül?
Nekem is ki kellene cserélni, igaz MK1 de hasonló a feladat. Azt sem tudom honnan érdemes megközelíteni. A Cseredarabot is alig bírtam leszedni a bontott kompresszorról.
A kerék felől vagy alulról támadtad meg?
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #16412 Dátum: 2012.09.08 szombat, 11:38:37 »

Sziasztok! Mondeo I 95' évj. 1.8 benzines 5 ajtóshoz keresek műszerfalban való órát amely a km-t  és a napi számlálót mutatja. Jó 7 végét Tibice!
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16413 Dátum: 2012.09.08 szombat, 14:02:00 »

Sziasztok! Mondeo I 95' évj. 1.8 benzines 5 ajtóshoz keresek műszerfalban való órát amely a km-t  és a napi számlálót mutatja. Jó 7 végét Tibice!

Szia !

A keres-kínál topicba írd be, szerintem nagyobb szerencséd lesz. Wink
Egyébként komplett óracsoportot keresel? (fordulat/sebesség/km/visszajelzők) Külön, csak a számlálót, nem hiszem, hogy kapsz, plusz nem is egyszerű az átszerelése. (3-5e forint körül mozognak a műszeregységek, azt kellene még feltüntetned, hogy spirálos vagy elektromos az órád, de 95-ből kiindulva szerintem már elektromos lesz, nekem is az volt a régi is)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #16414 Dátum: 2012.09.08 szombat, 14:11:26 »

Szia !

A keres-kínál topicba írd be, szerintem nagyobb szerencséd lesz. Wink
Egyébként komplett óracsoportot keresel? (fordulat/sebesség/km/visszajelzők) Külön, csak a számlálót, nem hiszem, hogy kapsz, plusz nem is egyszerű az átszerelése. (3-5e forint körül mozognak a műszeregységek, azt kellene még feltüntetned, hogy spirálos vagy elektromos az órád, de 95-ből kiindulva szerintem már elektromos lesz, nekem is az volt a régi is)
kapható külön is .. ugyanannyiért mint a komplett egység
a cseréje meg nem bonyolult, három csavar tartja, aztán kiszeded a műszert, be az újat a helyére
Naplózva
Tibice
Vendég
« Új hozzászólás #16415 Dátum: 2012.09.08 szombat, 14:40:21 »

kapható külön is .. ugyanannyiért mint a komplett egység
a cseréje meg nem bonyolult, három csavar tartja, aztán kiszeded a műszert, be az újat a helyére
Szia ! Nagyon szépen köszönöm az infót. Valaki már ajánlott elektromosat.Nekem spirálos van és nem tudom hogy lehet e elektromosra cserélni. A sebesség mérő,fordulatszám működik csak a km számláló romlott el. Üdv.Tibice!
   
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16416 Dátum: 2012.09.08 szombat, 14:45:05 »

Szia!
Azt szeretném megkérdezni, hogy ezt a behúzórészt sikerült kicseréli a kompresszor levétele nélkül?
Nekem is ki kellene cserélni, igaz MK1 de hasonló a feladat. Azt sem tudom honnan érdemes megközelíteni. A Cseredarabot is alig bírtam leszedni a bontott kompresszorról.
A kerék felől vagy alulról támadtad meg?
alul le kell szedni a kompresszort, lefelé fordítod, és le lehet venni csapágylehúzóval a tárcsát róla. amíg van benne nyomás, könnyebb kicsavarni a csavart is a kuplungból
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #16417 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:18:56 »

alul le kell szedni a kompresszort, lefelé fordítod, és le lehet venni csapágylehúzóval a tárcsát róla. amíg van benne nyomás, könnyebb kicsavarni a csavart is a kuplungból

Köszi!

Ki is próbálom!
Bár nekem a tárcsát nem kell levenni, csak az első részt, amit egy csavar fog (amin az a három kis gumibak van)
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16418 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:40:34 »

A vízhőfok jeladó a termosztát ház alján van és csak az órának adja a jelet, ez pedig a termosztátház tetején. Ez pedig az ECU-nak. Ha lehúzod róla a csatit, bekapcsol a hűtőventi például.

Értem.Kösz az infót!Jól emlékeztem.Ezt már régebben kicsavartam és nem változott semmi.Viszont régebben volt egy kis elektromos zárlatom és elképzelhető,hogy valami probléma van ott a vezetékkel.Meg fogom nézetni...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16419 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:43:20 »

Köszi!

Ki is próbálom!
Bár nekem a tárcsát nem kell levenni, csak az első részt, amit egy csavar fog (amin az a három kis gumibak van)

azt minek?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #16420 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:49:11 »

azt minek?

Hát mert nekem az a rész nincs meg! Vagyis hiányoznak a kis gumik és így szabadon mozog. (ezért csörög)
A többi rész tökéletesen jó a kompresszoron
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16421 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:53:51 »

Hát mert nekem az a rész nincs meg! Vagyis hiányoznak a kis gumik és így szabadon mozog. (ezért csörög)
A többi rész tökéletesen jó a kompresszoron
értem. na azt önmagába gyerekjáték kicserélni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
keleman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #16422 Dátum: 2012.09.08 szombat, 15:55:29 »

értem. na azt önmagába gyerekjáték kicserélni

Akkor neki is ugrok! Smiley

"Előbb a móka, aztán a szórakozás!"
Naplózva

Mondeo Turnier GLX 1,8 i '95
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16423 Dátum: 2012.09.08 szombat, 22:47:12 »

Ma megtört a verda rinya
részletek: http://mondeo.hu/index.php?topic=9919.msg695378#msg695378
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16424 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 00:15:53 »


 rinya
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16425 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 03:55:42 »


Olvastam. Bakker...  falbav  szomoru1 gun
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16426 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:35:23 »

Szerintetek ha eladnám a kocsit és ilyen képekkel tenném fel a hírdetést hányan hívnának? Cheesy



Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #16427 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:37:54 »

Szerintetek ha eladnám a kocsit és ilyen képekkel tenném fel a hírdetést hányan hívnának? Cheesy

a hölgyet vagy az autót árulod  Huh?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.12 szerda, 15:24:19 írta Joe » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16428 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:40:31 »

a hölgyet vagy az autót árulod  Huh?  eplus2

A kocsit el nem adnám Cheesy
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #16429 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 18:53:56 »

A kocsit el nem adnám Cheesy
helyes  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16430 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:49:39 »

Szerintetek ha eladnám a kocsit és ilyen képekkel tenném fel a hírdetést hányan hívnának? Cheesy


Eggyel biztosan többen. Grin (igazán szép kis cucc... de a lány sem utolsó idiota barátnő? )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16431 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 19:53:45 »

Eggyel biztosan többen. Grin (igazán szép kis cucc... de a lány sem utolsó idiota barátnő? )

Dehogy, csak megkért, hogy készítsek róla pár fotót.. Smiley
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16432 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:01:25 »

Dehogy, csak megkért, hogy készítsek róla pár fotót.. Smiley

Elkepzelem: Mostad az autot a reten, o meg pont arra setalt, es megkert, oszt veletlenul a fenykepezo is nalad maradt.  vigyor3

Uzenem neki: tovabbi fotozast vallalok, (pl. ezustszurke autoval) hogy teljes legyen a portfolioja.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16433 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:08:03 »

Elkepzelem: Mostad az autot a reten, o meg pont arra setalt, es megkert, oszt veletlenul a fenykepezo is nalad maradt.  vigyor3

Uzenem neki: tovabbi fotozast vallalok, (pl. ezustszurke autoval) hogy teljes legyen a portfolioja.  Wink

+ sötétkék is van, meg fekete is... néha luxusautók is megfordulnak erre... Smiley küld bátran erre, ha kevés lenne a kép Grin
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16434 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:09:24 »

A kocsit el nem adnám Cheesy

[Mélyen egyetért smiley]  eljen
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16435 Dátum: 2012.09.09 vasárnap, 20:14:13 »

Elkepzelem: Mostad az autot a reten, o meg pont arra setalt, es megkert, oszt veletlenul a fenykepezo is nalad maradt.  vigyor3

Uzenem neki: tovabbi fotozast vallalok, (pl. ezustszurke autoval) hogy teljes legyen a portfolioja.  Wink

Ismerősöm, bográcsoztunk itt nálunk, kocsiból szólt a muzsika.. A többit képzeljétek hozzá.. Cheesy Nagyon pózolós, tehát fényképezzétek nyugodtan csak ne kérdezzetek tőle semmit Cheesy
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16436 Dátum: 2012.09.11 kedd, 02:51:42 »

Ismerősöm, bográcsoztunk itt nálunk, kocsiból szólt a muzsika.. A többit képzeljétek hozzá.. Cheesy Nagyon pózolós, tehát fényképezzétek nyugodtan csak ne kérdezzetek tőle semmit Cheesy

Ahham. Tehát amolyan "megmondja a hajszíne az agykapacitását" kategória... Sad
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16437 Dátum: 2012.09.11 kedd, 12:46:46 »

Sziasztok!

Ma voltam a kipufogósnál és szerinte nem fúj ki a kipufogó rendszer,de elölről hallani a kifújást,nyilván a leömlő lesz az.
Mivel nem tudja hegeszteni,ezért csak a csere maradt.
Kérdésem az lenne,hogy van-e valakinek repedésmentes 2.0-es leömlője?
Arra is gondoltam,hogy hengerenkéntit kellene csináltatni,csak az meg drága:-S

Egyébként csináltam video-t a tünetről,amit produkál az autó hidegen.
Ha valaki fel tudná tölteni valahova,akkor átküldeném neki,hogy ti is lássátok mivel szívok már jó ideje:-/....
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16438 Dátum: 2012.09.11 kedd, 13:09:59 »

Az mk1 2.0-es és Mk2 2.0-es leömlője egyébként jól gondolom,hogy megegyezik?
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #16439 Dátum: 2012.09.11 kedd, 13:57:38 »

Az mk1 2.0-es és Mk2 2.0-es leömlője egyébként jól gondolom,hogy megegyezik?
nem..
a 2-es leömlője teljesen más és utána van egy flexibilis toldat. fel lehet rakni, de nem egyformák.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #16440 Dátum: 2012.09.11 kedd, 14:24:05 »

Sziasztok!

Ma voltam a kipufogósnál és szerinte nem fúj ki a kipufogó rendszer,de elölről hallani a kifújást,nyilván a leömlő lesz az.
Mivel nem tudja hegeszteni,ezért csak a csere maradt.
Kérdésem az lenne,hogy van-e valakinek repedésmentes 2.0-es leömlője?
Arra is gondoltam,hogy hengerenkéntit kellene csináltatni,csak az meg drága:-S

Egyébként csináltam video-t a tünetről,amit produkál az autó hidegen.
Ha valaki fel tudná tölteni valahova,akkor átküldeném neki,hogy ti is lássátok mivel szívok már jó ideje:-/....

Szia !

Nekem küldheted, ha gondolod, youtube-ra feldobom. ( error.dtp [kukac] gmail.com )
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16441 Dátum: 2012.09.11 kedd, 14:37:11 »

nem..
a 2-es leömlője teljesen más és utána van egy flexibilis toldat. fel lehet rakni, de nem egyformák.


Köszönöm Astor!
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16442 Dátum: 2012.09.11 kedd, 15:02:01 »

Szia !

Nekem küldheted, ha gondolod, youtube-ra feldobom. ( error.dtp [kukac] gmail.com )


Elküldtem a video-t!Köszi!
Naplózva
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16443 Dátum: 2012.09.11 kedd, 15:24:15 »

Srácok sziasztok! Ma vettem észre hazafelé a munkából, hogy erős gázadásra füstöltem egy kicsit amikor beálltam a ház elé. Kiszálltam, fél lábbal megnyomtam a gázt, nem füstölt. Hagytam ketyegni alapjáraton kicsit, megnyomtam a gázt és megint füstölt.. Nem mint egy gyárkémény, de azért eléggé látható szemmel simán. A szerelőm azt mondja, hogy próbáljam meg mostmár elhagyni az 5w-30 olajat, de hát 8dl fogy 10.000km alatt belőle.. Mitől lehet ez a füstölés?

Ja hozzáteszem, hogy nem ma kezdte. Már többször láttam, de sosem kérdeztem rá.
Naplózva
Tonhy
Vendég
« Új hozzászólás #16444 Dátum: 2012.09.11 kedd, 15:33:23 »

Srácok sziasztok! Ma vettem észre hazafelé a munkából, hogy erős gázadásra füstöltem egy kicsit amikor beálltam a ház elé. Kiszálltam, fél lábbal megnyomtam a gázt, nem füstölt. Hagytam ketyegni alapjáraton kicsit, megnyomtam a gázt és megint füstölt.. Nem mint egy gyárkémény, de azért eléggé látható szemmel simán. A szerelőm azt mondja, hogy próbáljam meg mostmár elhagyni az 5w-30 olajat, de hát 8dl fogy 10.000km alatt belőle.. Mitől lehet ez a füstölés?

Ja hozzáteszem, hogy nem ma kezdte. Már többször láttam, de sosem kérdeztem rá.

Ha kékes a füst akkor szelep szár szimering gyanús.Én nem hagynám el az 5w 30-as olajat,de ez az én véleményem...
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16445 Dátum: 2012.09.11 kedd, 15:35:49 »

Srácok sziasztok! Ma vettem észre hazafelé a munkából, hogy erős gázadásra füstöltem egy kicsit amikor beálltam a ház elé. Kiszálltam, fél lábbal megnyomtam a gázt, nem füstölt. Hagytam ketyegni alapjáraton kicsit, megnyomtam a gázt és megint füstölt.. Nem mint egy gyárkémény, de azért eléggé látható szemmel simán. A szerelőm azt mondja, hogy próbáljam meg mostmár elhagyni az 5w-30 olajat, de hát 8dl fogy 10.000km alatt belőle.. Mitől lehet ez a füstölés?

Ja hozzáteszem, hogy nem ma kezdte. Már többször láttam, de sosem kérdeztem rá.
Daf-os vagy, és nem szoktál még hozzá ehhez?
szerelő mongyon le!
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16446 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:06:04 »

Daf-os vagy, és nem szoktál még hozzá ehhez?
szerelő mongyon le!

Te miért utálod elvből a DAF-osokat? Cheesy Ja és a 120.000km alatt egy mikron füstöt nem láttam tőle.. Cheesy A szelepszárszimering csere nagy meló? És árban? Amúgy a füst egyértelműen kékes.
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.11 kedd, 16:07:39 írta hayhapapi » Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16447 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:13:23 »

Te miért utálod elvből a DAF-osokat? Cheesy Ja és a 120.000km alatt egy mikron füstöt nem láttam tőle.. Cheesy A szelepszárszimering csere nagy meló? És árban? Amúgy a füst egyértelműen kékes.
nem útálom őket, meg a daf-okat sem(egyik leg sofőrbarátabb kocsi),de majd 600000-nél észreveszed miről beszélek, ez sajna daf betegség. jár a motor negyed órát alapjáraton, majd az első gázadásnál óriási kék, majd semmi probléma
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #16448 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:16:37 »

nem útálom őket, meg a daf-okat sem(egyik leg sofőrbarátabb kocsi),de majd 600000-nél észreveszed miről beszélek, ez sajna daf betegség. jár a motor negyed órát alapjáraton, majd az első gázadásnál óriási kék, majd semmi probléma

Ismerem a problémát. Amúgy biztos füstöl, csak eddig nem láttam. A 120.000km alatt 10L olaj lett után tölve. Na de most Ford. Mit mondasz a szelepszárszimeringre?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #16449 Dátum: 2012.09.11 kedd, 16:19:55 »

Ismerem a problémát. Amúgy biztos füstöl, csak eddig nem láttam. A 120.000km alatt 10L olaj lett után tölve. Na de most Ford. Mit mondasz a szelepszárszimeringre?
szhopás. bár sztem nem az a baj
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Oldalak: 1 ... 322 323 324 325 326 327 328 [329] 330 331 332 333 334 335 336 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.043 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.