Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:44:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5252054 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17400 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:19:47 »

Én is sokat beszélek magamban, szeretem a jó társaságot. Smiley

Mi is jókat beszélgetünk, magamban.  wilting
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17401 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:32:44 »

én azt nem tudom h ebbe az autób-tipusba mi való! haaluhütős,akkor persze aluvédő fagyálló kell bele. ezt tudom. most jöttem haza egy jo kis körröl,és a motortérben minden forró,a csövek,a motor,minden! a mutató fehér közepén,még csak nem is a jobb szélén,és fütés nulla! majdnem hideg a levegő amit fuj! mivel manuális klima van benne,ez ugyen nem kavarhat be-állo motornál? lehet h valainek melege volt a kocsiban és kiiktatta a fütést? ezért kérdeztem azt a tekerőt,honnan tudni h dolgozik?
fiúk.,nem hergellek titeket,csak spekulálok.. ja a gumit lemondtam az 50 est...köszi

Továbbá a benyásban 2db szenzor is van. Egy felül a termosztátban, egy meg alul, nem tudom hol. Smiley A klíma nem kavarhat be, ha pirosra van tekerve a fűtésed, klíma mellett is meleget kell, hogy fújjon, csak szárazabbat. A tekerentyű egy bowdent huzigál és egy lapot mozgat a bent a fűtőboxban, a klíma és a fűtő-radiátor között. Ha hallod, hogy "koppan" a két végállásban, akkor okés. (valszeg még nem villanyos a tiéd)
Fagyálló? Ford SuperPlus 50%. Smiley Egyébként érdemes minőségit használni, ha nem cseréled 2 naponta. Cheesy (pl Ford, Prelix, Prevent, stb)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17402 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:35:49 »

A tekerentyű egy bowdent huzigál és egy lapot mozgat a bent a fűtőboxban, a klíma és a fűtő-radiátor között. Ha hallod, hogy "koppan" a két végállásban, akkor okés. (valszeg még nem villanyos a tiéd)

Az enyém villanyos. Lehet ilyen különbség mk1 és mk1 között  wow1 ?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #17403 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:45:17 »

Az enyém villanyos. Lehet ilyen különbség mk1 és mk1 között  wow1 ?

Jaja, lehet. Érdekes, magam is meglepődtem, mikor 25x is kerestem a régi fűtőboxban azt a bizonyos "flap-motor-t" (nem a keringetés váltót, másikat), de hiába, bowden volt csak.
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17404 Dátum: 2013.04.02 kedd, 16:46:30 »

  a motortérben minden forró,a csövek,a motor,minden! a mutató fehér közepén,még csak nem is a jobb szélén,és fütés nulla! majdnem hideg a levegő amit fuj! mivel manuális klima van benne,ez ugyen nem kavarhat be-állo motornál? lehet h valainek melege volt a kocsiban és kiiktatta a fütést? ezért kérdeztem azt a tekerőt,honnan tudni h dolgozik?
Ezzel a problémával küszködöm én is, azaz nincs normális fűtésem.

Tavalyelőtt ősszel kiszedtem a fűtőradiátort, átmostam visszaraktam. Akkor úgy tűnt megoldottam a fűtés problémát. Nyáron teljesen rendben volt a fűtésem eplus2, ám ezen a télen már megint csak húgymeleg volt. Cseréltem termosztátot, nem ért semmit. A víz forró, a levegőáramlás akadálytalan.

Áttapogattam a csöveket minden forró, csak épp fűtés nincs. Utólag azt gondolom, hogy a radiátor csőtapogatósdi módszere nem irányadó, mert a radiátor szélein futó csöveken átfolyik a víz, ám a belsejében található csöveken lehet, hogy nem. Így a be és kimenő csövek lehetnek melegek, ettől a keresztbe futó csöveken nem biztos, hogy átfolyik a forró víz.  A napokban esedékes lesz egy nagyobb javítás, ebben a fűtőradiátor csere is benne lesz, más ötletem nincs.  Ha azon túl leszek, akkor majd jelzem az eredményt.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17405 Dátum: 2013.04.02 kedd, 18:02:01 »

Ezzel a problémával küszködöm én is, azaz nincs normális fűtésem.

Tavalyelőtt ősszel kiszedtem a fűtőradiátort, átmostam visszaraktam. Akkor úgy tűnt megoldottam a fűtés problémát. Nyáron teljesen rendben volt a fűtésem eplus2, ám ezen a télen már megint csak húgymeleg volt. Cseréltem termosztátot, nem ért semmit. A víz forró, a levegőáramlás akadálytalan.

Áttapogattam a csöveket minden forró, csak épp fűtés nincs. Utólag azt gondolom, hogy a radiátor csőtapogatósdi módszere nem irányadó, mert a radiátor szélein futó csöveken átfolyik a víz, ám a belsejében található csöveken lehet, hogy nem. Így a be és kimenő csövek lehetnek melegek, ettől a keresztbe futó csöveken nem biztos, hogy átfolyik a forró víz.  A napokban esedékes lesz egy nagyobb javítás, ebben a fűtőradiátor csere is benne lesz, más ötletem nincs.  Ha azon túl leszek, akkor majd jelzem az eredményt.
ha összelehetne hozni,én szivesen segitenék,,.. de én szigethalmi györök vogyok...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17406 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:11:41 »

ha összelehetne hozni,én szivesen segitenék,,.. de én szigethalmi györök vogyok...
AZ egyik beázás meg van! miután huhogtam a kocsiban egy steklámpával,meg lett,de sehogy sem értem hogyan folyhat be ott a viz

:http://kepfeltoltes.hu/view/130402/be_z_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/z_s.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Remélem jol látni,ha nem a jobb ajtó első alsó ive alatt a gumi alol folyik a viz befelé. de felülről jön a müszerfal magasságából! hol folyhat be?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17407 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:15:15 »

AZ egyik beázás meg van! miután huhogtam a kocsiban egy steklámpával,meg lett,de sehogy sem értem hogyan folyhat be ott a viz

:http://kepfeltoltes.hu/view/130402/be_z_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/z_s.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Remélem jol látni,ha nem a jobb ajtó első alsó ive alatt a gumi alol folyik a viz befelé. de felülről jön a müszerfal magasságából! hol folyhat be?

Ha lehúzod a gumit, nem látszik jobban, hol a gond?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17408 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:18:13 »

Ha lehúzod a gumit, nem látszik jobban, hol a gond?
próbáltam,de nem jött le,sötét is van esik is...létezik h az ablak szélén?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17409 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:23:43 »

próbáltam,de nem jött le,sötét is van esik is...létezik h az ablak szélén?
Szerintem szedd le a gumit világosban, jóidőben Smiley A végénél könnyen el lehet kezdeni, és csak le kell húzni. (Vissza is visszamegy szinte magától.) Akkor talán többet látsz. Elképzelhető, hogy a tetőről csorog be lassacskán, és a gumi vezeti végig az ajtó mellett egy hibás pontig (mondjuk egy perem rohadásig), ahol beszivárog az utastérbe. De ezek csak tippek...
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17410 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:28:10 »

Szerintem szedd le a gumit világosban, jóidőben Smiley A végénél könnyen el lehet kezdeni, és csak le kell húzni. (Vissza is visszamegy szinte magától.) Akkor talán többet látsz. Elképzelhető, hogy a tetőről csorog be lassacskán, és a gumi vezeti végig az ajtó mellett egy hibás pontig (mondjuk egy perem rohadásig), ahol beszivárog az utastérbe. De ezek csak tippek...
a gumi elvileg ugy van megcsinálva h minden viz kivül follyon le,,de hogy kerül be a viz a guminál? ezt nem birtam kisasolni,
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17411 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:31:16 »

a gumi elvileg ugy van megcsinálva h minden viz kivül follyon le,,de hogy kerül be a viz a guminál? ezt nem birtam kisasolni,
és ugye van egy fémperem amire rávan huzva a gumi,a gumi látszolag jo állapotu,de hogy jöhet át a viz ezeken a peremeken?stb..
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17412 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:33:57 »

és ugye van egy fémperem amire rávan huzva a gumi,a gumi látszolag jo állapotu,de hogy jöhet át a viz ezeken a peremeken?stb..
ahogy írtam.  wave
de nézd meg, ne tippelgess, fél perc se.  Undecided
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17413 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:41:41 »

ahogy írtam.  wave
de nézd meg, ne tippelgess, fél perc se.  Undecided
holnap megnézem. ja máshol hol jöhet be? az ablak ragasztott,elvileg ugye alatta nem! de eléggé leszükült most a kör,mert ugye nem a felcsapodo viz jön be,hanem ami lecsurog az ablakrol. a képeket láttad? 
http://kepfeltoltes.hu/view/130402/be_z_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/z_s.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

me, tul jo,de talán látni hol csepeg be

Jol elvagyunk.....
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17414 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:43:55 »

holnap megnézem. ja máshol hol jöhet be? az ablak ragasztott,elvileg ugye alatta nem! de eléggé leszükült most a kör,mert ugye nem a felcsapodo viz jön be,hanem ami lecsurog az ablakrol. a képeket láttad? 
http://kepfeltoltes.hu/view/130402/be_z_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/z_s.._www.kepfeltoltes.hu_.jpg

me, tul jo,de talán látni hol csepeg be

Jol elvagyunk.....

A második url-lel valami nem gömbölyű.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17415 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:48:32 »

A második url-lel valami nem gömbölyű.
igazábol ugyan az,. olvasgatok közben,sokan panaszkodnak a tükörre, az ajtókra h ott ázik be.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17416 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:50:31 »

igazábol ugyan az,. olvasgatok közben,sokan panaszkodnak a tükörre, az ajtókra h ott ázik be.

Most nincs kedvem visszakeresni... Nem te mondtad, hogy egyik oldalon nincs vízlehúzó gumid?
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17417 Dátum: 2013.04.02 kedd, 20:51:43 »

Most nincs kedvem visszakeresni... Nem te mondtad, hogy egyik oldalon nincs vízlehúzó gumid?
az a baloldal,és az most nem ázik be. jelenleg a jobb ajtónál ázik be,és a gumi belselyén folyik a viz
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17418 Dátum: 2013.04.02 kedd, 23:23:18 »

az a baloldal,és az most nem ázik be. jelenleg a jobb ajtónál ázik be,és a gumi belselyén folyik a viz
tetőablak ugye nincs a kocsiban? felül rendesen zár az ajtó?
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17419 Dátum: 2013.04.03 szerda, 07:11:44 »

tetőablak ugye nincs a kocsiban? felül rendesen zár az ajtó?
ha igaz meg van! egy másik oldalon olvastam és lehet nekem is-a tükörnél. a tükör burkolata törödt,és a csuklorésznél is 2mm hézag van. folyik be a viz a tükörbe,és lehetséges az h a kábelkötegek leviszik a vizet az utastérbe?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17420 Dátum: 2013.04.03 szerda, 08:51:19 »

ha igaz meg van! egy másik oldalon olvastam és lehet nekem is-a tükörnél. a tükör burkolata törödt,és a csuklorésznél is 2mm hézag van. folyik be a viz a tükörbe,és lehetséges az h a kábelkötegek leviszik a vizet az utastérbe?
Sajnos nem a tükörnél folyik be,de belül az ajtóoszlop-és a müszerfal találkozásánál van viznyom.és onnan csurgott le a küszöbre,és a padlora..lehet ha az ablak ragasztásánál lehet a baj,de nem láttam lyukat..
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #17421 Dátum: 2013.04.03 szerda, 10:59:16 »

Sajnos nem a tükörnél folyik be,de belül az ajtóoszlop-és a müszerfal találkozásánál van viznyom.és onnan csurgott le a küszöbre,és a padlora..lehet ha az ablak ragasztásánál lehet a baj,de nem láttam lyukat..
Akkor egy egyszerűen kivitelezhető tipp/ötlet.
A szélvédőn kívül mindkét oldalon van egy műanyag védőke. Ezt könnyen ki lehet venni, de az aljánál vigyázz, mert az ugye a rács alatt van, nehogy eltörjél valamit. Visszafele is könnyen fog menni, csak be kell nyomni a helyére.
Ha kint van a jobb oldali, akkor vizslasd meg a lemezt alatta nem-e korróziós, esetleg az üvegragasztást is, nem-e hiányos.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17422 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:06:33 »

Sziasztok!

Vízpumpára kétféle változatot kapok webáruháztól függően:
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg . help
Melyiket válasszam?
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17423 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:09:02 »

Sziasztok!

Vízpumpára kétféle változatot kapok webáruháztól függően:
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg . help
Melyiket válasszam?

Azt hiszem, neked a 3 csavaros szíjtárcsás kell.
(Nekem a négy)
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, várjunk egy megerősítést!
(wiki-n van egy cikk a vízpumpacseréről, asszem onnan rémlik, mert ott 2.0-s motorral szerelt gép volt.)

mod:
Tádámm:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzpumpacsere_benzines_motorokon
Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17424 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:14:51 »

Azt hiszem, neked a 3 csavaros szíjtárcsás kell.
(Nekem a négy)
Nem vagyok benne 100%-ig biztos, várjunk egy megerősítést!
(wiki-n van egy cikk a vízpumpacseréről, asszem onnan rémlik, mert ott 2.0-s motorral szerelt gép volt.)

mod:
Tádámm:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/V%C3%ADzpumpacsere_benzines_motorokon
Smiley
A baj, hogy ugyanazzal a leírással adja ki mind a két típusút.
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17425 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:21:37 »

A baj, hogy ugyanazzal a leírással adja ki mind a két típusút.

Ilyen esetekre ajánlom a http://www.unixauto.hu/ -t.
Itt beállítod a kocsid paramétereit, és látszik, milyen kell szerintem (ha nem is itt rendeled meg Smiley ).
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17426 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:23:46 »

Sziasztok!

Vízpumpára kétféle változatot kapok webáruháztól függően:
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg . help
Melyiket válasszam?
https://cromax.hu/30000000-hutorendszer/30690000-vizpumpa/30690201-vizpumpa/6491-vizpumpa-ford-mondeo-1992-1998
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17427 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:31:29 »

Köszönöm!
Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #17428 Dátum: 2013.04.03 szerda, 11:36:18 »

Unix is csak ezt hozza Smiley
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Udo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #17429 Dátum: 2013.04.03 szerda, 14:45:02 »

Nekem is cserélve lett a fűtöradiátorom 2012-ben, de az 5000Ft-os
utángyártott alkatrész gyári hibás volt... Télen max 30 fokos levegőt tolt kettes fokozaton,
így fáztunk a kocsiban. Később már büdös is lett, mert ez is elkezdett csepegni...
Megnéztem 4 bontott gyári fűtőradiátort,
mindnél az eladó azt mondta, hogy tökéletes. Megnyomattuk  lábpumpával
egy vödör vízben,  lyukas volt egytől egyig.
Ekkor kapott Nissens /10ezer Ft/ fűtöradiátort, amely ugyanúgy nézett ki, mint
az 5000Ft-os, csak volt rajta egy Nissens matrica. Kicsit ideges lettem, de ez legalább működik már 5 hónapja.
Azóta télen 4-es fokozatban max  hőmérsékleten külső levegőbefúvással olyan meleget tol, hogy éppen nem égeti a kezem.Ha csak langyos a levegő, akkor hibás a beépített darab.  Ezen pedig az átmosás nem segít, mert belül a műanyag ház "sorjás", leszűkítve az áramlást. Én is fagyoskodtam egy ideig, mert nem akartam ezt elhinni.
Nem nehéz művelet a csere, de nem egy örömteli meló kicserélni. azt hiszem leírás is van róla fent az oldalon.



Ezzel a problémával küszködöm én is, azaz nincs normális fűtésem.

Tavalyelőtt ősszel kiszedtem a fűtőradiátort, átmostam visszaraktam. Akkor úgy tűnt megoldottam a fűtés problémát. Nyáron teljesen rendben volt a fűtésem eplus2, ám ezen a télen már megint csak húgymeleg volt. Cseréltem termosztátot, nem ért semmit. A víz forró, a levegőáramlás akadálytalan.

Áttapogattam a csöveket minden forró, csak épp fűtés nincs. Utólag azt gondolom, hogy a radiátor csőtapogatósdi módszere nem irányadó, mert a radiátor szélein futó csöveken átfolyik a víz, ám a belsejében található csöveken lehet, hogy nem. Így a be és kimenő csövek lehetnek melegek, ettől a keresztbe futó csöveken nem biztos, hogy átfolyik a forró víz.  A napokban esedékes lesz egy nagyobb javítás, ebben a fűtőradiátor csere is benne lesz, más ötletem nincs.  Ha azon túl leszek, akkor majd jelzem az eredményt.
Naplózva

MkI kombi TD 1995
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17430 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:01:07 »

Akkor egy egyszerűen kivitelezhető tipp/ötlet.
A szélvédőn kívül mindkét oldalon van egy műanyag védőke. Ezt könnyen ki lehet venni, de az aljánál vigyázz, mert az ugye a rács alatt van, nehogy eltörjél valamit. Visszafele is könnyen fog menni, csak be kell nyomni a helyére.
Ha kint van a jobb oldali, akkor vizslasd meg a lemezt alatta nem-e korróziós, esetleg az üvegragasztást is, nem-e hiányos.
igen ezt meg csináltam,.ki vettem őket,kiszáritottam hajszáritóval,és telenyomtam sziloval,,vissza raktam,és kész. a jobbos eleve szarul állt,egy félcentis hézag volt alatta,de az ablak ragasztásán,és a kasztnin nem láttam hibát. minden esetre kész.. tető ablakom van,elektromos,de ott körbe matattam semmi! az ablak,ajtóoszlop,müszarfal találkozásánál van egy rés-onnan jött a viz! majd lesz kép is...
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #17431 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:11:22 »

igen ezt meg csináltam,.ki vettem őket,kiszáritottam hajszáritóval,és telenyomtam sziloval,,vissza raktam,és kész. a jobbos eleve szarul állt,egy félcentis hézag volt alatta,de az ablak ragasztásán,és a kasztnin nem láttam hibát. minden esetre kész.. tető ablakom van,elektromos,de ott körbe matattam semmi! az ablak,ajtóoszlop,müszarfal találkozásánál van egy rés-onnan jött a viz! majd lesz kép is...
lehet az akár a tetőablak kivezetése, pont abban az oszlopban megy le
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #17432 Dátum: 2013.04.03 szerda, 15:41:20 »

Nekem is cserélve lett a fűtöradiátorom 2012-ben, de az 5000Ft-os
utángyártott alkatrész gyári hibás volt... Télen max 30 fokos levegőt tolt kettes fokozaton,
így fáztunk a kocsiban. Később már büdös is lett, mert ez is elkezdett csepegni...
Megnéztem 4 bontott gyári fűtőradiátort,
mindnél az eladó azt mondta, hogy tökéletes. Megnyomattuk  lábpumpával
egy vödör vízben,  lyukas volt egytől egyig.
Ekkor kapott Nissens /10ezer Ft/ fűtöradiátort, amely ugyanúgy nézett ki, mint
az 5000Ft-os, csak volt rajta egy Nissens matrica. Kicsit ideges lettem, de ez legalább működik már 5 hónapja.
Azóta télen 4-es fokozatban max  hőmérsékleten külső levegőbefúvással olyan meleget tol, hogy éppen nem égeti a kezem.Ha csak langyos a levegő, akkor hibás a beépített darab.  Ezen pedig az átmosás nem segít, mert belül a műanyag ház "sorjás", leszűkítve az áramlást. Én is fagyoskodtam egy ideig, mert nem akartam ezt elhinni.
Nem nehéz művelet a csere, de nem egy örömteli meló kicserélni. azt hiszem leírás is van róla fent az oldalon.

Köszönöm! Most felmerült a kérdés, hogy utángyártottból milyent vegyek? 50000 Ft az eredeti (200000 Ft-ot ér a kocsi), utángyártott van 6000 Ft-tól 35000 Ft-ig.
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17433 Dátum: 2013.04.03 szerda, 18:25:41 »

igen ezt meg csináltam,.ki vettem őket,kiszáritottam hajszáritóval,és telenyomtam sziloval,,vissza raktam,és kész. a jobbos eleve szarul állt,egy félcentis hézag volt alatta,de az ablak ragasztásán,és a kasztnin nem láttam hibát. minden esetre kész.. tető ablakom van,elektromos,de ott körbe matattam semmi! az ablak,ajtóoszlop,müszarfal találkozásánál van egy rés-onnan jött a viz! majd lesz kép is...
na ezért kérdeztem.
nem tartom kizártnak, hogy el van dugulva valahol. egy vékony cső segítségével le tudod ellenőrizni. ha kinyitod az ablakot, az eső sarkokban látni fogod a lyukakat. oda vezess be vizet. az a oszlop előtt kell kicsorogjon a küszöb alatt. ha nem folyik ki ott, akkor máshova folyik...
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17434 Dátum: 2013.04.03 szerda, 19:53:00 »

na ezért kérdeztem.
nem tartom kizártnak, hogy el van dugulva valahol. egy vékony cső segítségével le tudod ellenőrizni. ha kinyitod az ablakot, az eső sarkokban látni fogod a lyukakat. oda vezess be vizet. az a oszlop előtt kell kicsorogjon a küszöb alatt. ha nem folyik ki ott, akkor máshova folyik...
na,ma nem voltam tul termékeny,de a képek esetleg ha nektek mutat valamit-az jo lenne...két kép egy gubancot mutat a lábtérben,két csatlakozoval,amit nem tudom hova valo. két kép az ajtóoszlopot belül,ahol áll a viz...

http://kepfeltoltes.hu/view/130403/jobb_ajt__oszlop_l_bt_r-gubanc__mi_ez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130403/jobb_ajtooszlop_l_bt_r-csatlakozok-de_mihez_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130403/jobb_ajt_oszlop_m_szerfal_sz_lv_d__tal_lkoz_s.-ott_a_viz__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130403/szerviz_kapcsolo-de_semmit_se__r__www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130403/be_z_s-de_honnan_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17435 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:04:31 »

na ezért kérdeztem.
nem tartom kizártnak, hogy el van dugulva valahol. egy vékony cső segítségével le tudod ellenőrizni. ha kinyitod az ablakot, az eső sarkokban látni fogod a lyukakat. oda vezess be vizet. az a oszlop előtt kell kicsorogjon a küszöb alatt. ha nem folyik ki ott, akkor máshova folyik...
bocsi,de amit irsz nem értem,
Naplózva
Pisti84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 117


e.sz.pisti@gmail.com
« Új hozzászólás #17436 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:08:01 »


Majdnem biztos vagyok benne, hogy a fekete lapos csatlakozónak a gyári központizár vezérlő modulba kell csatlakoznia, ami a kesztyűtartó mögött az utas jobb lábfeje fölött a kerékjárati ívnél kell lennie. A fém színű "doboz", ami látszik a második kép tetején, az a motorvezérlő elektronika. A központizár vezérlő emögött egy kicsit lentebb van. Én ennyit tudok hozzászólni. Wink
Naplózva

'94 Turnier 2.0 Ghia
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #17437 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:38:06 »

nekem is volt kbeázásom.
sokmindenre gyanakodtunk.
de azóta szünt meg teljesen amikor azt a műanyag szélterelőt kicseréltem ami a pollenszűrőfelett van a szélvédő elött .
az volt a baja ,hogy a csavrtatója elvolt törve és ott szívárgott be a víz és a pollenszűrő alatt befolyt a víz.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17438 Dátum: 2013.04.03 szerda, 20:58:49 »

nekem is volt kbeázásom.
sokmindenre gyanakodtunk.
de azóta szünt meg teljesen amikor azt a műanyag szélterelőt kicseréltem ami a pollenszűrőfelett van a szélvédő elött .
az volt a baja ,hogy a csavrtatója elvolt törve és ott szívárgott be a víz és a pollenszűrő alatt befolyt a víz.

erre nem gondoltam ugyan de  a pollenszürőházat kisziloztam rendesen.az ablakrol a viz egyenesen ráfolyik a pollenszürő házra,és és ott is beázhat! de ujjabban,valahonnan máshonnan folyik be,a jobb ajtóoszlopnál a müszerfal magasságában. az öveget már jol besziloztam kivülről,azt majd meglátjuk. ha ujra beázok,akkor lehetséges h a tetőablaknál-bár ugylátom h ott nincs akkora lyuk-rés,amin ennyi viz befolyhatna. egy komlett türülközöt kitudtam facsarni reggelre.
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17439 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:01:13 »

bocsi,de amit irsz nem értem,
Azt írja, hogy a tetőablak 4 sarkából megy le négy vízelvezető cső a küszöbökbe. Neked ebből egy valószínűleg eltörött és ott jön be a víz, mivel nem vezeti le a küszöbig.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17440 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:22:56 »

Azt írja, hogy a tetőablak 4 sarkából megy le négy vízelvezető cső a küszöbökbe. Neked ebből egy valószínűleg eltörött és ott jön be a víz, mivel nem vezeti le a küszöbig.
jaaaaa,és ezt hol találom meg? hol keressem?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17441 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:25:30 »

jaaaaa,és ezt hol találom meg? hol keressem?
már a lenti végét???
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17442 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:27:32 »

már a lenti végét???
mert ugye nekem a szélvédőnél folyt befelé
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5099



E-mail
« Új hozzászólás #17443 Dátum: 2013.04.03 szerda, 21:53:27 »

már a lenti végét???
a lenti végét az első sárvédők levétele után találod csak meg. de mondtam, hogy direktbe önts a tetőablak felöli végén vizet. ha nincs eldugulva/eltörve, akkor a küszöbnél csorog. ha nem csorog, vagy nem ott, akkor ott a gond. a csövek egyébként az oszlopokba vannak befűzve. a szélvédők sarkai alatt lépnek ki a tűzfalon.
Naplózva

95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17444 Dátum: 2013.04.03 szerda, 22:02:17 »

a lenti végét az első sárvédők levétele után találod csak meg. de mondtam, hogy direktbe önts a tetőablak felöli végén vizet. ha nincs eldugulva/eltörve, akkor a küszöbnél csorog. ha nem csorog, vagy nem ott, akkor ott a gond. a csövek egyébként az oszlopokba vannak befűzve. a szélvédők sarkai alatt lépnek ki a tűzfalon.
értem,ok köszi
Naplózva
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #17445 Dátum: 2013.04.03 szerda, 23:05:20 »

Sziasztok!

Vízpumpára kétféle változatot kapok webáruháztól függően:
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/130403/V_zpumpa2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg . help
Melyiket válasszam?

Én nemrég cseréltem vízpumpát, de nagyon nem ajánlom, hogy házilag nekiugorj!
Kivéve, ha késői MKI.-d van, vagy MK II.
A vezérlést is le kell hozzá bontani! (mondjuk nem tudom, hogy milyen vénával és felszereltséggel vagy megáldva....)
Naplózva
BPeter02
Vendég
« Új hozzászólás #17446 Dátum: 2013.04.03 szerda, 23:11:29 »

Köszönöm! Most felmerült a kérdés, hogy utángyártottból milyent vegyek? 50000 Ft az eredeti (200000 Ft-ot ér a kocsi), utángyártott van 6000 Ft-tól 35000 Ft-ig.

Már beszéltünk a fűtésgondról régebben és rád várok, hogy Te mire jutsz a hibajavítással....
Viszont én annyiból előtted járok, hogy már cseréltem radiátort igaz utángyártottra, de semmit nem változott a fűtésem.
A régi, kiszedett gyári radiátorom is hibátlan volt! (semmi lerakódás, dugulás, sorja, stb.)
Szóval passz.   rinya
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #17447 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 10:45:57 »

már a lenti végét???

Szedd le a tetőkárpitot és esetleg az A oszlop manyag burkolatát. Látni fogod a csövet. Húzd le a tetőablakról, aztán kezd el kifelé húzni. Ha csak 50-60 centi jön ki, akkor az nem jó. 120cm körül kell lennie, hogy leérjen a küszöbbe.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17448 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:45:36 »

Szedd le a tetőkárpitot és esetleg az A oszlop manyag burkolatát. Látni fogod a csövet. Húzd le a tetőablakról, aztán kezd el kifelé húzni. Ha csak 50-60 centi jön ki, akkor az nem jó. 120cm körül kell lennie, hogy leérjen a küszöbbe.
azoszlop burkolatot h kell levenni?
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #17449 Dátum: 2013.04.04 csütörtök, 11:55:07 »

Viszont meg vagyok végre LÖKHÁRITÓ- cserével. van pár kép a régi,és az uj állapotrol..

http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404091255557_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113437642_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113454639_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113511883_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113515834_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113525493_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113534633_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130404/CameraZOOM-20130404113542484_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

a szürke széjjel törve,és a belselye gány módon össze purhabozve,és a tartó vasakra volt egyszerüen fel ragasztva a habbal. a vasak csavarjait flexel oldottam,mert szemét helyen vannak,és ugy összevoltak rohadva....nayon. az uj lökösben fém betét van,és hihetetlenül jol egyszerüen cuppant a helyére... kis siker élmény...
Naplózva
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 347 348 [349] 350 351 352 353 354 355 356 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.