Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:19:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 358 359 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 371 372 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261611 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18200 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 20:50:50 »

Háromszor engedtem le és szűrten töltöttem vissza, jöttek ki dolgok, de nem volt vészes  Wink  wave

Akkor vidámság van, örülök, hogy sikerült !  eljen  nyes
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
ody
Vendég
« Új hozzászólás #18201 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:32:32 »

Sziasztok.
Több kérdésem is lenne, és remélem, hogy tudtok segíteni rinya
2000 ccm, benzines mondeoról lenne szó.
Tegnap mentem 8 km a frissen vásárolt csodával, Majd egyik pillanatról a másikra a hűtőfolyadék jelzés felment normálról pirosba.
én termosztátra tippeltem és indult a küzdelem:
-hűtőfolyadék le, termosztát ki, pucolás, próba /fazék forrásban lévő víz termosztát bele és lás csodát kinyílt mondjuk csak pár milliméterre/
és akkor most a kérdések:
-a hűtő ventilátornak nem kéne automatikusan indulnia ha nagyon fel megy a víz hőfoka?
-hogyan tudnám letesztelni hogy nem e esetleg a ventilátor halt meg tippem az lett volna, hogy direktre kötöm az aksival de ez sem jött be.
- merre találom a ventilátor biztosítékát ugyanis a kézikönyv szerint ez sötétzöld R6 nekem itt egy sárga van és az önindíhót van bekötve.
Továbbá várom az ötleteket, hogy mi lehet, mert szerelőm csak két hét múlva lesz, és telefonon keresztül mondott pár dolgot a végére még odatette, LEHET, HOGY HENGERFEJES. falbav
Ha ez lesz megy vissza az eladóhoz, vagy lesz pár eladó alkatrészem  eplus2

Köszönettel ody











Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #18202 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 21:48:03 »

Sziasztok.
Több kérdésem is lenne, és remélem, hogy tudtok segíteni rinya
2000 ccm, benzines mondeoról lenne szó.
Tegnap mentem 8 km a frissen vásárolt csodával, Majd egyik pillanatról a másikra a hűtőfolyadék jelzés felment normálról pirosba.
én termosztátra tippeltem és indult a küzdelem:
-hűtőfolyadék le, termosztát ki, pucolás, próba /fazék forrásban lévő víz termosztát bele és lás csodát kinyílt mondjuk csak pár milliméterre/
és akkor most a kérdések:
-a hűtő ventilátornak nem kéne automatikusan indulnia ha nagyon fel megy a víz hőfoka?
-hogyan tudnám letesztelni hogy nem e esetleg a ventilátor halt meg tippem az lett volna, hogy direktre kötöm az aksival de ez sem jött be.
- merre találom a ventilátor biztosítékát ugyanis a kézikönyv szerint ez sötétzöld R6 nekem itt egy sárga van és az önindíhót van bekötve.
Továbbá várom az ötleteket, hogy mi lehet, mert szerelőm csak két hét múlva lesz, és telefonon keresztül mondott pár dolgot a végére még odatette, LEHET, HOGY HENGERFEJES. falbav
Ha ez lesz megy vissza az eladóhoz, vagy lesz pár eladó alkatrészem  eplus2

Köszönettel ody


Szia!

pár mm nyitás elég, az új 88as termo nálam max 2mm-t nyit, és a legnagyobb melegben, dugóban sem ment A betű fölé.
kb ebben a tartományban már kapcsolnia kell (de inkább előbb) a ventinek.
Tesztelni úgy tudod, hogy a termosztátház felső csatlakozóját lehúzod, rövidre zárod ( én egy darab CO drótot használtam erre), majd elindítod a motort. Ekkor mennie kell maxon a ventinek, ha nem megy, direktben is tudsz rá áramot adni, van csatlakozója a fentinek, csak szharabb leszedni/visszarakni, mint a jeladójét. (visszarakás után pedig nem tuti, hogy rendesen érintkezik, én egyszer már megszívtam miatta, rossz minőségű, dagadt műanyag... azóta "egyéni" csatlakozó van a ventin. :-)
De a piros skála ilyen időben, nyitó termosztátnál az álmoskönyv szerint nem sok jót jelent... jó esetben van valami dugulásod, rossz esetben a szerelőnek lesz igaza (ne legyen!)..

Legjobbakat! :-)

mégegy kérdés, hogy kizárhassak valamit:
mielőtt elindultál vele, nézted a folyadékszintet?  (ha kevés a vized, akkor invalid a visszajelző állapota, sőt először lefelé indul meg, és amikor megint felfelé megy, már nagy a baj...)
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 21:53:49 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
ody
Vendég
« Új hozzászólás #18203 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 23:26:09 »

Szia!

pár mm nyitás elég, az új 88as termo nálam max 2mm-t nyit, és a legnagyobb melegben, dugóban sem ment A betű fölé.
kb ebben a tartományban már kapcsolnia kell (de inkább előbb) a ventinek.
Tesztelni úgy tudod, hogy a termosztátház felső csatlakozóját lehúzod, rövidre zárod ( én egy darab CO drótot használtam erre), majd elindítod a motort. Ekkor mennie kell maxon a ventinek, ha nem megy, direktben is tudsz rá áramot adni, van csatlakozója a fentinek, csak szharabb leszedni/visszarakni, mint a jeladójét. (visszarakás után pedig nem tuti, hogy rendesen érintkezik, én egyszer már megszívtam miatta, rossz minőségű, dagadt műanyag... azóta "egyéni" csatlakozó van a ventin. :-)
De a piros skála ilyen időben, nyitó termosztátnál az álmoskönyv szerint nem sok jót jelent... jó esetben van valami dugulásod, rossz esetben a szerelőnek lesz igaza (ne legyen!)..

Legjobbakat! :-)

mégegy kérdés, hogy kizárhassak valamit:
mielőtt elindultál vele, nézted a folyadékszintet?  (ha kevés a vized, akkor invalid a visszajelző állapota, sőt először lefelé indul meg, és amikor megint felfelé megy, már nagy a baj...)
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 23:28:22 írta ody » Naplózva
ody
Vendég
« Új hozzászólás #18204 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 23:29:20 »


Szia!

pár mm nyitás elég, az új 88as termo nálam max 2mm-t nyit, és a legnagyobb melegben, dugóban sem ment A betű fölé.
kb ebben a tartományban már kapcsolnia kell (de inkább előbb) a ventinek.
Tesztelni úgy tudod, hogy a termosztátház felső csatlakozóját lehúzod, rövidre zárod ( én egy darab CO drótot használtam erre), majd elindítod a motort. Ekkor mennie kell maxon a ventinek, ha nem megy, direktben is tudsz rá áramot adni, van csatlakozója a fentinek, csak szharabb leszedni/visszarakni, mint a jeladójét. (visszarakás után pedig nem tuti, hogy rendesen érintkezik, én egyszer már megszívtam miatta, rossz minőségű, dagadt műanyag... azóta "egyéni" csatlakozó van a ventin. :-)
De a piros skála ilyen időben, nyitó termosztátnál az álmoskönyv szerint nem sok jót jelent... jó esetben van valami dugulásod, rossz esetben a szerelőnek lesz igaza (ne legyen!)..

Legjobbakat! :-)

mégegy kérdés, hogy kizárhassak valamit:
mielőtt elindultál vele, nézted a folyadékszintet?  (ha kevés a vized, akkor invalid a visszajelző állapota, sőt először lefelé indul meg, és amikor megint felfelé megy, már nagy a baj...


üdv

Elindulás előtt néztem picivel max alatt, viszont igy utólag kapcsoltam, hogy a felfogott hűtővízből kb 1liter kint maradt a tartály meg maxon van. Remélem tényleg csak dugulás worship
Holnap megnézem a ventit, dugulásnál szétkel kapnom az egész rendszer?

Köszönöm a segitséget
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 23:31:35 írta ody » Naplózva
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #18205 Dátum: 2013.10.13 vasárnap, 23:31:21 »

ömmmm...

akkor a feltöltést szerintem nem jól végezted, ne menj vele sokat, mert még levegős a rendszer, nincs benne elég lötty :-)
motort bemelegít kiegyenlítősapka nélkül fokozatosan adagolva a vizet ;-)

látom, nem megy az idézés :-)
a [quote /quote] között van az idézett szöveg, azon kívül írj!  :-)
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.13 vasárnap, 23:34:58 írta speedtoto » Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18206 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:04:35 »

Korai volt az öröm!

A tegnapi Hawaii után ma Alaszka volt a kocsiban. A fűtés teljesen rapszodikus volt. Néha meleget, néha langyosat, legtöbbször hideget fújt. A hőmérséklet mutató sem állt stabilan ment fel le. Túl nem melegedett, a mutató sem járt a pirosban, nem is ment le teljesen. Az az érzésem, hogy levegő van a rendszerben.

A feltöltésről mit kell tudni? Én feltöltöttem, majd beindítottam és pótoltam a fogyó vizet. Másképpen kell?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18207 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:11:05 »

Korai volt az öröm!

A tegnapi Hawaii után ma Alaszka volt a kocsiban. A fűtés teljesen rapszodikus volt. Néha meleget, néha langyosat, legtöbbször hideget fújt. A hőmérséklet mutató sem állt stabilan ment fel le. Túl nem melegedett, a mutató sem járt a pirosban, nem is ment le teljesen. Az az érzésem, hogy levegő van a rendszerben.

A feltöltésről mit kell tudni? Én feltöltöttem, majd beindítottam és pótoltam a fogyó vizet. Másképpen kell?
a hengerfej hiba is okozhat olyan tünetet,lehet csak a tömítést kell cserélni
kezdődő hengerfej hibára utal a mutató fel le járása illetve a fűtés elmenetele  szomoru1
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18208 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:12:30 »

Korai volt az öröm!

A tegnapi Hawaii után ma Alaszka volt a kocsiban. A fűtés teljesen rapszodikus volt. Néha meleget, néha langyosat, legtöbbször hideget fújt. A hőmérséklet mutató sem állt stabilan ment fel le. Túl nem melegedett, a mutató sem járt a pirosban, nem is ment le teljesen. Az az érzésem, hogy levegő van a rendszerben.

A feltöltésről mit kell tudni? Én feltöltöttem, majd beindítottam és pótoltam a fogyó vizet. Másképpen kell?
mint emlitettem,én azt vettem észre,hogy pl a termosztátházba tud levegő maradni! nem tudom hogyan,de tud! az egy olyan alkatrész,ahova simán beszorulhat annyi levegő hogy pont a hőmérséglet jeladók fognak keveset kapni a forró vizből. a másik a fütő test,valahogy abban is biztosan marad levegő, de szerintem neked is levegős...nekem hetek-hónapok alatt dolgozta ki! mondjuk ennyire nem volt gáz,csak azt láttam hogy sokszor még leállitott motornál is buborékolt! én mikor le engedtem,nekem egy kupaknyi valami kosz volt benne,a fagyálló ami valami zöld cucc volt szép átlátszó volt,nem volt sem zavaros,sem olajos..most szép rózsaszin..nekem a mostani fagyállozás után már ugy néz ki be állt.te hol szetted szét hogy leengedd a vizet? én alaul a jobb első keréknél a polipcsőből ment egy cső a kocsiba,egy vas csőre-én azt huztam le...utána vissza,és mehet bele a lötty...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18209 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:20:54 »

a hengerfej hiba is okozhat olyan tünetet,lehet csak a tömítést kell cserélni
kezdődő hengerfej hibára utal a mutató fel le járása illetve a fűtés elmenetele  szomoru1
lehet,de ha eddig nem volt baja vele...nem hinném hogy az! ha sokáig vizzel járt volna,és utána fagyálloval..az gyanus! mert ha olyantól veszel kocsit aki sima vizzel tölti fel a rendszert,az át akar verni! az a kocsi tuti hengerfejes! egyrészt  vizet olcsó potolni amit megeszik a kocsi,vagy mert ha beforr akkor is olcsóbb betölteni mint mindig a fagyállot venni,,,ha sima vizzel lett volna töltve,az hamar levizkövezi a rendszert,és eltömiti a réseket,a lyukakat! orvosolható a kisebb probléam! rövid távon,amig a pasi eladja a kocsit amivel át is ver! én egyszer egy neves személyiségtől vettem egy ilyen autót aki mellesleg autó kereskedő volt. engem igy vert át! sima viz volt benne,és akkor erről mit se tudtam! haza hoztam nyár volt,,télre fagyálloztam,és szinte azonnal folyni kezdett mindenhol,mert a fagyállo oldja a vizkövet! és hamar hengerfejes is lett! ugy hogy ha kocsit vesztek,és belenézel a kiegyenlitőbe,és abba nem valami szines fagyálló van hanem valami barnás lötty,,az ÁTVERÉS! zöld,piros,kék,,stb de fagyállo legyen! ha nem az,akkor az a kocsi eszi a vizet! a fagyállotol még jobban is füstölne,nekem füstgenerátorrá változott a kisautóm! bocs hogy ezeket leirtam ujfent,de intésként mondom csak... ha eddig nem volt ilyen baja,és elötte fagyállozva volt szerintem nincs ok a félelemre...
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18210 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:24:56 »

lehet,de ha eddig nem volt baja vele...nem hinném hogy az! ha sokáig vizzel járt volna,és utána fagyálloval..az gyanus! mert ha olyantól veszel kocsit aki sima vizzel tölti fel a rendszert,az át akar verni! az a kocsi tuti hengerfejes! egyrészt  vizet olcsó potolni amit megeszik a kocsi,vagy mert ha beforr akkor is olcsóbb betölteni mint mindig a fagyállot venni,,,ha sima vizzel lett volna töltve,az hamar levizkövezi a rendszert,és eltömiti a réseket,a lyukakat! orvosolható a kisebb probléam! rövid távon,amig a pasi eladja a kocsit amivel át is ver! én egyszer egy neves személyiségtől vettem egy ilyen autót aki mellesleg autó kereskedő volt. engem igy vert át! sima viz volt benne,és akkor erről mit se tudtam! haza hoztam nyár volt,,télre fagyálloztam,és szinte azonnal folyni kezdett mindenhol,mert a fagyállo oldja a vizkövet! és hamar hengerfejes is lett! ugy hogy ha kocsit vesztek,és belenézel a kiegyenlitőbe,és abba nem valami szines fagyálló van hanem valami barnás lötty,,az ÁTVERÉS! zöld,piros,kék,,stb de fagyállo legyen! ha nem az,akkor az a kocsi eszi a vizet! a fagyállotol még jobban is füstölne,nekem füstgenerátorrá változott a kisautóm! bocs hogy ezeket leirtam ujfent,de intésként mondom csak... ha eddig nem volt ilyen baja,és elötte fagyállozva volt szerintem nincs ok a félelemre...
hát a hengerfej tömítés már csak ilyen egyik nap még semmi baja másik nap meg át ég,nyílván a hengerfej tömítés nem 1-2 év alatt megy tönkre
hanem sokáig bírja de elöbb utóbb k.o. időben ki van cserélve és sokáig béke van és nyugalom
kb 3000ft-ért megtudják nézni mi a gond de nyílván a hengerfej repedést csak a levétele után tudják megállapítani de talán csak a tömítés de síkolni akkor is kell az +5000ft
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.14 hétfő, 08:27:39 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18211 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:30:29 »

a hengerfej hiba is okozhat olyan tünetet,lehet csak a tömítést kell cserélni
kezdődő hengerfej hibára utal a mutató fel le járása illetve a fűtés elmenetele  szomoru1
A hengerfej tömítésnek más tünete nem kellene legyen. Olaj a vízben, stb, ilyenre gondolok.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18212 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:31:29 »

te hol szetted szét hogy leengedd a vizet? én alaul a jobb első keréknél a polipcsőből ment egy cső a kocsiba,egy vas csőre-én azt huztam le...utána vissza,és mehet bele a lötty...
Ott, annál a csőnél.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18213 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:32:13 »

Korai volt az öröm!

A tegnapi Hawaii után ma Alaszka volt a kocsiban. A fűtés teljesen rapszodikus volt. Néha meleget, néha langyosat, legtöbbször hideget fújt. A hőmérséklet mutató sem állt stabilan ment fel le. Túl nem melegedett, a mutató sem járt a pirosban, nem is ment le teljesen. Az az érzésem, hogy levegő van a rendszerben.

A feltöltésről mit kell tudni? Én feltöltöttem, majd beindítottam és pótoltam a fogyó vizet. Másképpen kell?
olyat is csinálj, hogy az elejét felrakod valahova és a magasban van, persze járó motornál
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18214 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:32:23 »

A hengerfej tömítésnek más tünete nem kellene legyen. Olaj a vízben, stb, ilyenre gondolok.
nem feltétlenül főleg ha még csak kezdeti stádiumba van
a víz nem fogyogat szép lassan  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18215 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:34:24 »

nem feltétlenül főleg ha még csak kezdeti stádiumba van
Ez a kezdeti stádium tarthat egy éve? Azóta küzdök a fűtéssel.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18216 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:35:16 »

olyat is csinálj, hogy az elejét felrakod valahova és a magasban van, persze járó motornál
Lejtő megfelel?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18217 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:35:40 »

Lejtő megfelel?
igen
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18218 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:36:36 »

igen
OK, kösz, du megpróbálom

Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18219 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:38:28 »

Ez a kezdeti stádium tarthat egy éve? Azóta küzdök a fűtéssel.
igen ha gyári a hengerfej tömítés az nehezen adja teljesen meg magát
de nem az idő múlása számít hanem a megtett km száma.
meggyorsítja a tönkremenetelt ha nincs garázs mert a téli hidegek a legnagyobb ellenségei a tömítéseknek
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18220 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:41:02 »

A fűtőradiátor beszerelt állapotában olyan pozícióban van, hogy az alja, ahol nincs ki és bemeneti nyílás, magasabban van. Ha oda beszorul a levegő, akkor onnan is  ki tudja nyomni? Vagy érdemes azt egy idei beszereletlen állapotban, nyílással felfelé hagyni, hogy onnan is szabaduljon a levegő?
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.14 hétfő, 08:43:33 írta legyozo » Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18221 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:43:10 »

igen ha gyári a hengerfej tömítés az nehezen adja teljesen meg magát
de nem az idő múlása számít hanem a megtett km száma.
meggyorsítja a tönkremenetelt ha nincs garázs mert a téli hidegek a legnagyobb ellenségei a tömítéseknek
Kb. 7000 km-t tettem meg azóta, hogy fűtés gondom lett, abból kb. ezer az elmúlt két hónapban Bp. város, dugó.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18222 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 08:48:00 »

Kb. 7000 km-t tettem meg azóta, hogy fűtés gondom lett, abból kb. ezer az elmúlt két hónapban Bp. város, dugó.
az nem sok főleg ha 1 éve jelentkezett a hiba
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18223 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:01:25 »

az nem sok főleg ha 1 éve jelentkezett a hiba
Még próbálkozom egy adag levegőztetéssel, aztán már más nem marad.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18224 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:02:37 »

Még próbálkozom egy adag levegőztetéssel, aztán már más nem marad.

mondom 3000ft körül megtudják állapítani a tömítés hibát
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18225 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:13:50 »

mondom 3000ft körül megtudják állapítani a tömítés hibát
Hová kellene mennem?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18226 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:25:21 »

Hová kellene mennem?
a fővárosi viszonyokat nem tudom ki a nyerő én Szombathelyi vagyok
talán van itt a fórumon aki a fővárosban lakik
én úgy gondolom vagy a cromax szervíz vagy a http://fordszerviz.eu/motor-javitas-motordiagnosztika
az utóbbit fel hívtam azt mondták ingyen megnézik a hűtőfolyadékot azzal a kémiai vizsgálattal ami kimutatja ,hogy van e égés anyag a folyadékban
ha van akkor a tömítés INGYEN nézik meg de azért beszéljél velük tehát a belinkeltel beszélj elöbb
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.14 hétfő, 09:29:43 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18227 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:46:47 »

pár mm nyitás elég, az új 88as termo nálam max 2mm-t nyit, és a legnagyobb melegben, dugóban sem ment A betű fölé.
kb ebben a tartományban már kapcsolnia kell (de inkább előbb) a ventinek.
Tesztelni úgy tudod, hogy a termosztátház felső csatlakozóját lehúzod, rövidre zárod ( én egy darab CO drótot használtam erre), majd elindítod a motort. Ekkor mennie kell maxon a ventinek, ha nem megy, direktben is tudsz rá áramot adni, van csatlakozója a fentinek, csak szharabb leszedni/visszarakni, mint a jeladójét.
...
Öööö...
Emlékeim szerint nem kell drót. Ha járó motornál lehúzod a termosztátház felső jeladójáról a csatlakozót, akkor indulnia kell a ventilátornak. Ha nem indul, akkor nem tudom, mi a probléma.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18228 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 09:56:17 »

ha van akkor a tömítés INGYEN nézik meg de azért beszéljél velük tehát a belinkeltel beszélj elöbb
Bocs, itt hol van vessző, nem cs..tetés, de nem tiszta a jelentése.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18229 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:06:54 »

Bocs, itt hol van vessző, nem cs..tetés, de nem tiszta a jelentése.
várj segítek:
0613404481-es telefont hívd fel
ők INGYEN megnézik a hűtőfolyadékodat, HOGY van e benne égés tremék
HA van akkor hengrfej tömítés vagy hengerfej repedés
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.14 hétfő, 10:12:19 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18230 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:11:37 »

0613404481-es telefont hívd fel
ők INGYEN megnézik a hűtőfolyadékodat, HOGY van e benne égés tremék
HA van akkor hengrfej tömítés vagy hengerfej repedés
Kösz, tényleg nem értettem. wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18231 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 10:13:41 »

Kösz, tényleg nem értettem. wave
én így vagyok a qvantum fizikaval   integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #18232 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 16:48:09 »

Ginjoy! Cheesy Ideköltöztem melléd 2 házzal! Ugye örülsz? Cheesy
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18233 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 16:50:03 »

srácok jól látom azt hogy az mk1 benzines mondiban az öninditóban van a menet a felfogatáshoz?! mert lekéne szednem,és vagy beleragasztották a csavart,vagy belerohadt,de nem tudom ki tekerni! az a baj,hogy ha nagyon feszegetem,lehet törik valami,és igazából a váltómat féltem nehogy eltörjem,..,, de ha az inditóban van a menet,akkor ugye az törhet..az nem olyan nagy gáz! potolható.. valakinek van esteleg jó ötlete,praktikája hogyan lehet ott operálni!?? mert a két szélső csavar (alulról nézve) az kijött! de a felső amihez már jól fel kell nyulni,az meg sem moccan! valami nagyon combos cucc kéne hozzá,és ugye nem lehet odaférni,igy ütni sem lehet,sem melegiteni! esetleg egy speckós légkulcsal,....
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18234 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 20:23:21 »

Ginjoy! Cheesy Ideköltöztem melléd 2 házzal! Ugye örülsz? Cheesy
irigykedek ám csipem Ginjoy-t csak nagyon messze van,ha közelebb lenne biztos többször ott lógnák
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18235 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 20:24:33 »

Ginjoy! Cheesy Ideköltöztem melléd 2 házzal! Ugye örülsz? Cheesy
rohadtul. hétvégén akkor told át a pofád, nagyszervíz lesz
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18236 Dátum: 2013.10.14 hétfő, 20:25:41 »

irigykedek ám csipem Ginjoy-t csak nagyon messze van,ha közelebb lenne biztos többször ott lógnák
Nah, Hayhapapinál már csak te hiányoznál jobban a másik szomszédból.
 Teljes lenne az öröm  Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
hayhapapi
Vendég
« Új hozzászólás #18237 Dátum: 2013.10.15 kedd, 16:49:32 »

rohadtul. hétvégén akkor told át a pofád, nagyszervíz lesz

Nem lógatom a lábam folyamatosan úgy mint te, nekem dolgoznom is kell. Mivel nemzetközis burzsuj vagyok, nem leszek itthon. Mi a baja a gépnek? Mindig mondtam, hogy benzinest vegyél.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18238 Dátum: 2013.10.15 kedd, 18:38:32 »

Nem lógatom a lábam folyamatosan úgy mint te, nekem dolgoznom is kell. Mivel nemzetközis burzsuj vagyok, nem leszek itthon. Mi a baja a gépnek? Mindig mondtam, hogy benzinest vegyél.
az enyémnek hogy lenne baja? másét csinálom nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18239 Dátum: 2013.10.15 kedd, 20:52:09 »

van különbség a Ford Superplus és a Ford Superplus Prémium hűtőfolyadékok között  Huh?

az mk1-be a Ford Superplus való csak már nem lehet kapni  Shocked

új szervizbe hordom a kocsimat http://www.alpok-service.hu/index.php,ők azt mondták ne vigyek fagyállót mert nekik van,de félek ha nem gyári ford lesz bele téve akkor a motor megsínyli,eddig mindig gyári volt benn és a motor tökéletes
azért váltottam szerelőt mert aki eddig karbantartotta az kiöregedett,ők meg rendesek meg nem húznak le,meg komolyan nyomják profik

a teljes fagyálló le lesz cserélve
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18240 Dátum: 2013.10.16 szerda, 06:50:16 »

van különbség a Ford Superplus és a Ford Superplus Prémium hűtőfolyadékok között  Huh?

az mk1-be a Ford Superplus való csak már nem lehet kapni  Shocked

új szervizbe hordom a kocsimat http://www.alpok-service.hu/index.php,ők azt mondták ne vigyek fagyállót mert nekik van,de félek ha nem gyári ford lesz bele téve akkor a motor megsínyli,eddig mindig gyári volt benn és a motor tökéletes
azért váltottam szerelőt mert aki eddig karbantartotta az kiöregedett,ők meg rendesek meg nem húznak le,meg komolyan nyomják profik

a teljes fagyálló le lesz cserélve
ne ijezgess! én most fagyálloztam rózsaszinü glikosammal,és az egy jo minőségü cucc,,,ne már hogy csak a gyári a jó bele! mégis csak egy benzin motor...
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18241 Dátum: 2013.10.16 szerda, 07:09:10 »

srácok,,az MK2 1,8 benzines autónak az öninditója ugyan az mint az MK1 2.0 ás é??
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18242 Dátum: 2013.10.16 szerda, 09:23:28 »

ne ijezgess! én most fagyálloztam rózsaszinü glikosammal,és az egy jo minőségü cucc,,,ne már hogy csak a gyári a jó bele! mégis csak egy benzin motor...
a gyári ford fagyálló azért jó mert védi a motort meggátolja a korrozió képződést és hosszu csereperiódust garantál
nem tudom a többi milyen de nekem csak gyári fagyálló volt benn eddig és ezután is tudod én biztosra megyek

az enyém dízel  wave
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18243 Dátum: 2013.10.16 szerda, 09:57:24 »

a gyári ford fagyálló azért jó mert védi a motort meggátolja a korrozió képződést és hosszu csereperiódust garantál
nem tudom a többi milyen de nekem csak gyári fagyálló volt benn eddig és ezután is tudod én biztosra megyek

az enyém dízel  wave
szerintem minden fagyállo tudja a korrozió védelmet,legalábbis a legolcsóbb tescos ra is rá van irva! és ugye ezt azért ellenörzik! de a lényeg,az aluvédős fagyállo,amire ALUGLYKOL,,GLIKOSAM van irva,alapra korrozió ellen van,mivel az alu nagyon érzékeny a korrózióra!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18244 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:03:09 »

szerintem minden fagyállo tudja a korrozió védelmet,legalábbis a legolcsóbb tescos ra is rá van irva! és ugye ezt azért ellenörzik! de a lényeg,az aluvédős fagyállo,amire ALUGLYKOL,,GLIKOSAM van irva,alapra korrozió ellen van,mivel az alu nagyon érzékeny a korrózióra!
nem tudom mindenből a gyárit szeretem használni a mondeomnál mert az biztos,hogy jó
aztán más is ugyan olyan jó vagy nem azt nem tudom

amit tudok még tökéletes a motor 265ezer km van benne  pias
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18245 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:04:23 »

nem tudom mindenből a gyárit szeretem használni a mondeomnál mert az biztos,hogy jó
aztán más is ugyan olyan jó vagy nem azt nem tudom

amit tudok még tökéletes a motor 265ezer km van benne  pias
persze...én sem ellenzem a gyári dolgokat! csak sokszor sokkal drágább...pénz kérdés.!!
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18246 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:06:45 »

persze...én sem ellenzem a gyári dolgokat! csak sokszor sokkal drágább...pénz kérdés.!!
mennyi volt a tied  Huh? az enyém kb7000ft a gyári fagyálló kellő mennyisége + a desztiláltvíz ami kb 500 ft
az enyémbe 9,3liter hűtőfolyadék kell 1:1 arányba a fagyálló és víz keveréke
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.16 szerda, 10:08:18 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18247 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:09:03 »

ne ijezgess! én most fagyálloztam rózsaszinü glikosammal,és az egy jo minőségü cucc,,,ne már hogy csak a gyári a jó bele! mégis csak egy benzin motor...

Dehogy. Bármi jó bele, ami megfelel a specifikációnak. Én pl. csak a szerint szűrök, hogy alu hengerfejhez való legyen és ne gagyi.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18248 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:10:49 »

mennyi volt a tied  Huh? az enyém kb7000ft a gyári fagyálló kellő mennyisége + a desztiláltvíz ami kb 500 ft
az enyémbe 9,3liter hűtőfolyadék kell 1:1 arányba a fagyálló és víz keveréke
az enyém 4000,ugy hogy maradt kb 1,5kg tarcsiba ha utána kell tölteni! ja a maradék már higitott! 4e volt vizzel együtt,,,. és ez jóminőségü glikosam,,,aluvédős,,,ezt árulja a Bárdi autó is csak Bárdi matricával..minusz70 fokos,rózsaszin. NEM tescos lötty!!!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18249 Dátum: 2013.10.16 szerda, 10:11:25 »

Dehogy. Bármi jó bele, ami megfelel a specifikációnak. Én pl. csak a szerint szűrök, hogy alu hengerfejhez való legyen és ne gagyi.
  worship worship
Naplózva
Oldalak: 1 ... 358 359 360 361 362 363 364 [365] 366 367 368 369 370 371 372 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.04 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.