Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:07:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261560 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18450 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:24:11 »

ez hülyeség. bárhol levágod, már feszül a kelleténél jobban. a ford meg aztán nem az a fajta, aki pluszt hagy bárhol is. minden ft-os spórolnak, ahol lehet
pedig szerintem nagyon jól ki van találva az mk1 nemsokára 20-éves és minden úgy működik ahogy kell
ha nem jól lenne megtervezve akkor ismétlődő hibák jelenkeznének.10 éve használom de ismétlődő hiba még nem volt meg át alakítás se  taps
tudod ha az időm engedi mindig elmegyek lógni olyan szerelőkhöz akik haverok megazért jó hírük van
gyaokori be vett szokás ha más megoldás nincs a cső elvágása de nyilvány hogy a hossz ne legyen tűl rövid
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.27 vasárnap, 10:26:31 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18451 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:37:31 »


tudod ha az időm engedi mindig elmegyek lógni olyan szerelőkhöz akik haverok megazért jó hírük van
gyaokori be vett szokás ha más megoldás nincs a cső elvágása de nyilvány hogy a hossz ne legyen tűl rövid
tanulj tőlük sokat. cak az a baj, hogy úgy tanulsz, hogy egyik pillanatban ezt mondod, a másikban meg azt. meg ha volt neked valami hibád, akkor a másiknak bármi baja van, akkor azt hiszed csak az lehet a baja neki is
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18452 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:40:43 »

tanulj tőlük sokat. cak az a baj, hogy úgy tanulsz, hogy egyik pillanatban ezt mondod, a másikban meg azt. meg ha volt neked valami hibád, akkor a másiknak bármi baja van, akkor azt hiszed csak az lehet a baja neki is
nyílván nem csak az lehet de az is  Wink

az biztos amíg egyértelműen nincs megállapítva a hiba oka addig nem szabad semmin állógatni
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
speedtoto
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



E-mail
« Új hozzászólás #18453 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:46:10 »

pedig szerintem nagyon jól ki van találva az mk1 nemsokára 20-éves és minden úgy működik ahogy kell
ha nem jól lenne megtervezve akkor ismétlődő hibák jelenkeznének.10 éve használom de ismétlődő hiba még nem volt meg át alakítás se  taps
tudod ha az időm engedi mindig elmegyek lógni olyan szerelőkhöz akik haverok megazért jó hírük van
gyaokori be vett szokás ha más megoldás nincs a cső elvágása de nyilvány hogy a hossz ne legyen tűl rövid
Ideiglenes megoldásként, vész esetén le lehet vágni a csőből, de hosszú távon nem életbiztosítás. A mozgolódás, feszülés (a minimális is) egy idő után meghozza a hatást...
Láttam már így mókolt, majd széthullott gázolajcsövet, olajcsövet és vízcsövet is. Utóbbi kettő elég nagy bajokat tud csinálni.
Ha levágásra kerül sor, mielőbbi csere, nem tekinthető végleges, jó megoldásnak szinte sehol.
Naplózva

Mondeo Mk1 1994 1.8 benzin GLX 16V  &&  Escort Mk3 CL 1981 1.3 benzin
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18454 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 10:50:25 »

Ideiglenes megoldásként, vész esetén le lehet vágni a csőből, de hosszú távon nem életbiztosítás. A mozgolódás, feszülés (a minimális is) egy idő után meghozza a hatást...
Láttam már így mókolt, majd széthullott gázolajcsövet, olajcsövet és vízcsövet is. Utóbbi kettő elég nagy bajokat tud csinálni.
Ha levágásra kerül sor, mielőbbi csere, nem tekinthető végleges, jó megoldásnak szinte sehol.
mondjuk az is igaz én se örülnék ha olyan elvágott cső ficeregne valahol.
minden képpen mérlegelni kell,az egyik helyen lehet bele fér oszt örök darab a másik helyen meg élet veszély élni meg mindenki szert és sokáig.
a legyozo esetében felejtős amiután be linkelte az adott csövet
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18455 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:03:54 »

nyílván nem csak az lehet de az is  Wink

az biztos amíg egyértelműen nincs megállapítva a hiba oka addig nem szabad semmin állógatni
de te teljesen egyértelműen más dolgokhoz is ugyanazt az egy hibát "jósolod"

- mi az az állógatni?
- nagy segítség lenne, ha tennél néha írásjeleket.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18456 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:09:56 »

de te teljesen egyértelműen más dolgokhoz is ugyanazt az egy hibát "jósolod"

hát nem éppen  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18457 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:11:09 »

hát nem éppen  integet2
dehogynem. olvasgasd vissza, hogy mit írsz néha! lehet másnap józanul már nem is emlékszel mit csináltál előzőleg?  vigyor3
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18458 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:12:44 »

dehogynem. olvasgasd vissza, hogy mit írsz néha! lehet másnap józanul már nem is emlékszel mit csináltál előzőleg?  vigyor3
néha mindenki ír olyat amit nem kéne vagy úgy ahogy nem kéne  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18459 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:15:17 »

de azért jól el vagyunk  eplus2  Wink
délben megnézem ám a hiradót  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18460 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:34:16 »

néha mindenki ír olyat amit nem kéne vagy úgy ahogy nem kéne  integet2
de nem mindig ugyanazt a marhaságot  nyes
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18461 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 11:36:29 »

de nem mindig ugyanazt a marhaságot  nyes
azt hittem elfáradtál  eplus2
de jó mert így jobban megy az idő meg jókat mosolygok  taps
mondjuk lehet az már chat  eplus2 mindjárt jön a bünti  eplus2  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #18462 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 13:43:47 »

olyat még nem szereltem vigyor3 amit legyozo linkelt az tetszik, csak hát 13eft vigyor3

Szerintem azt én linkeltem legyozo-nek. De végülis minegy, az a lényeg, hogy tetszik.  integet2
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18463 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 13:53:28 »

semmi köze a hőtáguláshoz. a gumi mozog alatta, nem is kell nagyon meghúzni, lazítani mindig könnyebb lesz. ettől még tökéletes megoldás
Pedig más magyarázatot nem találok arra, hogy miért lazul ki a csavar. A motorblokk csonkja fém, feltehetően nem konstantán így tágul. 120-130 fok hőmérséklet különbség esetén ez már jelentős. Ha a bilincs nem rugalmas, akkor maradandó alakváltozást szenved, tehát lassan kilazul és engedi kifolyni a lét.

Ha ismersz más magyarázatot én meghallgatom, de tény, hogy a csavar kilazult úgy, hogy egyszer beindítottam a gépet.

Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18464 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 13:58:56 »

Pedig más magyarázatot nem találok arra, hogy miért lazul ki a csavar. A motorblokk csonkja fém, feltehetően nem konstantán így tágul. 120-130 fok hőmérséklet különbség esetén ez már jelentős. Ha a bilincs nem rugalmas, akkor maradandó alakváltozást szenved, tehát lassan kilazul és engedi kifolyni a lét.

Ha ismersz más magyarázatot én meghallgatom, de tény, hogy a csavar kilazult úgy, hogy egyszer beindítottam a gépet.
Tehát azt mondod, hogy a HF csavarok minden motorjáratás után lazulnak? Huh? Csak mert felmelegszenek és utána lehűlnek?
Merthogy ezt írtad. De én ezt nem hiszem.
Arra tudok gondolni, hogy nem húztad meg eléggé, vagy egyáltalán nem, és kirázódott. A rázkódásnak jobban tudok hinni, mint a hő miatti tágulás és szűkülés miatti csavarkilazulásnak.

De lehet, hogy nekem hiányosak a műszaki ismereteim.
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18465 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 16:40:48 »

Tehát azt mondod, hogy a HF csavarok minden motorjáratás után lazulnak? Huh? Csak mert felmelegszenek és utána lehűlnek?
Merthogy ezt írtad. De én ezt nem hiszem.
Arra tudok gondolni, hogy nem húztad meg eléggé, vagy egyáltalán nem, és kirázódott. A rázkódásnak jobban tudok hinni, mint a hő miatti tágulás és szűkülés miatti csavarkilazulásnak.

De lehet, hogy nekem hiányosak a műszaki ismereteim.
Amint írtam, a csavar ki volt lazulva, 100%, hogy ennél jobban megszorítottam, sőt jól megszorítottam.  Azt, hogy attól lazult-e ki, hogy elfordult körbe, vagy attól, hogy a fémpántban található rovátkák, amik a menetet jelentik eldeformálódtak, esetleg engedett a bilincs valamelyik rögzítése a csonk hőtágulása miatt, nem tudom, de tény a csavar lazább volt mint előtte.  Ha belegondolsz, akkor a hasonlatod nem helytálló, hiszen a HF csavarjainak elhelyezkedése nem felel meg egy bilincs szorító csavarjának elhelyezkedésével, ennek következtében az erőhatások is mások.

Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18466 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 16:44:30 »

Amint írtam, a csavar ki volt lazulva, 100%, hogy ennél jobban megszorítottam, sőt jól megszorítottam.  Azt, hogy attól lazult-e ki, hogy elfordult körbe, vagy attól, hogy a fémpántban található rovátkák, amik a menetet jelentik eldeformálódtak, esetleg engedett a bilincs valamelyik rögzítése a csonk hőtágulása miatt, nem tudom, de tény a csavar lazább volt mint előtte.  Ha belegondolsz, akkor a hasonlatod nem helytálló, hiszen a HF csavarjainak elhelyezkedése nem felel meg egy bilincs szorító csavarjának elhelyezkedésével, ennek következtében az erőhatások is mások.


az igaz, hogy az erőhatások mások, de a nagyságuk is többszázszor akkora mint egy ilyen bilincsnek. ahőtágulás, ami minimális 20-és 100 fok közt a bilincs is kibírná, pláne, még alatta van egy fél centis falvastagságú gumicső. hidd el, nem azért lazult ki, mert nem jó oda.
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18467 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:14:08 »

Amint írtam, a csavar ki volt lazulva, 100%, hogy ennél jobban megszorítottam, sőt jól megszorítottam.  Azt, hogy attól lazult-e ki, hogy elfordult körbe, vagy attól, hogy a fémpántban található rovátkák, amik a menetet jelentik eldeformálódtak, esetleg engedett a bilincs valamelyik rögzítése a csonk hőtágulása miatt, nem tudom, de tény a csavar lazább volt mint előtte.  Ha belegondolsz, akkor a hasonlatod nem helytálló, hiszen a HF csavarjainak elhelyezkedése nem felel meg egy bilincs szorító csavarjának elhelyezkedésével, ennek következtében az erőhatások is mások.


nekem minden ujraszerelt viz témánál aba bilincset használtam, mert az eredeti rugós,lágy volt,nem szoritott semmit! nekem egy aba bilincs sem enged,nem deformálodott el,és nem lazult  meg! az biztos,hogy ha agyon huzod,hajlamos átugrani,,és ezzel mint megszakadt menet viselkedni,,és igy lehet olyan ami ugy tünhet laza,,fel lazult! és az is lehet,hogy mikor meg huztad,akkor egy kis hőtágulás,és már át is ugrott a menet a bilincsen,,igy meg persze meglazulhat..
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18468 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 17:32:41 »

Szerintem azt én linkeltem legyozo-nek. De végülis minegy, az a lényeg, hogy tetszik.  integet2
bocs worship reggel volt még Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18469 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 18:00:21 »

az igaz, hogy az erőhatások mások, de a nagyságuk is többszázszor akkora mint egy ilyen bilincsnek. ahőtágulás, ami minimális 20-és 100 fok közt a bilincs is kibírná, pláne, még alatta van egy fél centis falvastagságú gumicső. hidd el, nem azért lazult ki, mert nem jó oda.

Végül is mindegy. Kilazult, így nem tudja ellátni a funkcióját. Most már visszaszenvedtem a rugóst, vettem egy hajlított csőrű fogót, azzal megbírtam annyira szorítani, hogy a helyére ment. Holnap próba. Aztán ha jó, akkor jöhet a radiátor tisztítás.
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18470 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 20:48:48 »

Végül is mindegy. Kilazult, így nem tudja ellátni a funkcióját. Most már visszaszenvedtem a rugóst, vettem egy hajlított csőrű fogót, azzal megbírtam annyira szorítani, hogy a helyére ment. Holnap próba. Aztán ha jó, akkor jöhet a radiátor tisztítás.
gratula  taps biztos jó lesz  eljen
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18471 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 20:51:12 »

gratula  taps biztos jó lesz  eljen
Ismétlem magam: a próféta szóljon belőled!  wave
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18472 Dátum: 2013.10.27 vasárnap, 20:52:42 »

Ismétlem magam: a próféta szóljon belőled!  wave
ej papi tényleg drukkolok neked  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #18473 Dátum: 2013.10.29 kedd, 10:02:01 »

legyozo mi újság you lett  Huh?
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18474 Dátum: 2013.10.29 kedd, 16:21:00 »

legyozo mi újság you lett  Huh?
Nem lehet javítani.
Emailben azt írták, vigyem bátran, helyszínen, pedig nem lehet javítani. Venni kell boltból.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18475 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 08:15:37 »

 valaki Pest megyében,esetleg szigethalom közelében... nincs valakinek egy ilyen cucca?? egy öninditó csavart kellene kilazitani,és kész!

http://www.szerszamok.eu/termek/legkulcsracsni

ísemmilyen szerszámmal nem tudom,mert nagyon meg van huzva! vagy be van ragasztva! És aki ismeri az inditó elhelyezkedését,az tudja hogy kevés a hely,és nem lehet erőt kifejteni! sajnos egy ilyen levegős kulcsban látok reményeket,egy jó béta fejjel! Ha van egy ilyen cucc,persze kompresszorral,akkor kb 5 perc a meló!

Ha van segitő jelentkező irjon legyenszives...köszönöm
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18476 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 11:29:52 »

A benyásnál hátul van egy vas azt le kell szedni meg a harangnál a 3 csavart és kijön. Első legyen az aksi és a légszűrő kiszerelés
srácok,,,nekem egy 2.0 benzinesem van MK1 es. le kéne venne az inditót,de az alulról nézve "felső" csavart nem birom lazitani! sehogy..ugy kicsi a hely,a krova épp ugy kattan hogy felütközik valahova..nem tudok elég nagyot huzni! a két oldalsó csavar simán kijött,de ami ha igaz a szivócsonk alatt van,nem mozdul! van erre ötlet? köszi..Ja,,felülröl sem tudtam...
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18477 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 13:43:22 »

srácok,,,nekem egy 2.0 benzinesem van MK1 es. le kéne venne az inditót,de az alulról nézve "felső" csavart nem birom lazitani! sehogy..ugy kicsi a hely,a krova épp ugy kattan hogy felütközik valahova..nem tudok elég nagyot huzni! a két oldalsó csavar simán kijött,de ami ha igaz a szivócsonk alatt van,nem mozdul! van erre ötlet? köszi..Ja,,felülröl sem tudtam...
Én passz. A donorról is a vevő vette le, nem én bajlódtam vele.

Egyébiránt a linkelt levegős racsni csak kényelmi szempontból jó, szerintem.
Meglazításhoz a keréknél használt légkulcsot ajánlanám.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18478 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 14:56:20 »

Én passz. A donorról is a vevő vette le, nem én bajlódtam vele.

Egyébiránt a linkelt levegős racsni csak kényelmi szempontból jó, szerintem.
Meglazításhoz a keréknél használt légkulcsot ajánlanám.
tudom! De semmi nem fer oda! Ha lentről nezed,kb
10-15cm szeles es vagy 40 cm magas lyukba kell
felnyulni! A kulcsal huzni nem tudsz! Nagyon gaz
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18479 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 16:20:26 »

Nem lehet javítani.
Emailben azt írták, vigyem bátran, helyszínen, pedig nem lehet javítani. Venni kell boltból.

Vettem boltból. Beszereltem, mindjárt kipróbálom. Egyelőre még hideg, helyben járatva, de még mindig levegős.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18480 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 16:33:23 »

Vettem boltból. Beszereltem, mindjárt kipróbálom. Egyelőre még hideg, helyben járatva, de még mindig levegős.

milyet,és mennyi ért? én meg szoktam nyomkodni a hütő tetejére menő vastag csövet,ott is van benne levegő! és hagyd nyitva a kiegyenlitőt..mondjuk azt a hideg állapotában kell nyitva hagyni és ugy melegiteni! akkor elvileg ki tudja nyomni a levegőt!
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18481 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 17:19:20 »

Vettem boltból. Beszereltem, mindjárt kipróbálom. Egyelőre még hideg, helyben járatva, de még mindig levegős.
A próbakör megvolt, el-elfogyott a tartályból nyál, pótoltam. A radiátor már az út elején felmelegedett, tűzforró volt végig és ez jó jel. A fűtést csak holnap tudom meg. Most még nem nyomtam a helyére a dobozt, azért hogy nyúlhassak be és tapizhassam a radiátort.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18482 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:34:07 »

valaki Pest megyében,esetleg szigethalom közelében... nincs valakinek egy ilyen cucca?? egy öninditó csavart kellene kilazitani,és kész!

http://www.szerszamok.eu/termek/legkulcsracsni

ísemmilyen szerszámmal nem tudom,mert nagyon meg van huzva! vagy be van ragasztva! És aki ismeri az inditó elhelyezkedését,az tudja hogy kevés a hely,és nem lehet erőt kifejteni! sajnos egy ilyen levegős kulcsban látok reményeket,egy jó béta fejjel! Ha van egy ilyen cucc,persze kompresszorral,akkor kb 5 perc a meló!

Ha van segitő jelentkező irjon legyenszives...köszönöm
ezzel nem lehet ilyet meglazítani. ez az erő nagyjából egyenlő a 0-val
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18483 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:42:13 »

...milyet,és mennyi ért?
Ő lett az áldozat.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18484 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:44:38 »

Ő lett az áldozat.

hú, bakker! sok szerencsét hozzá!
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18485 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:47:47 »

ezzel nem lehet ilyet meglazítani. ez az erő nagyjából egyenlő a 0-val
jo,de akkor mivel? Kb egy ilyen meretű cucc fer be! Es nincs
hely!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18486 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:51:16 »

jo,de akkor mivel? Kb egy ilyen meretű cucc fer be! Es nincs
hely!
ha ez befér, akkor befér egy rendes fél colos hajtószár is

jó szerszámokat kell használni. nem véletlen drágábbak az "igazi" szerszámok, az áruházas készleteknél. ilyen kis helyen derül ki, pl, hogy milyen jó is az, ha fele akkora helyen tud racsnizni, mint egy olcsó vacak
« Utoljára szerkesztve: 2013.10.31 csütörtök, 19:54:13 írta GinJoy » Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18487 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 19:59:40 »

hú, bakker! sok szerencsét hozzá!
Köszönöm!
Már benn van. A méret megegyezik, faragni nem kellett.
A próbaúton tűforró lett, végig úgy is maradt. Holnap teljesen összerakom, akkor okosabb leszek.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #18488 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:01:50 »

jo,de akkor mivel? Kb egy ilyen meretű cucc fer be! Es nincs
hely!
nem te vagy az első, aki akna és motorkiszedés nélkül áll neki önindítócserének ...
a sajátomon villáskulccsal szedtem ki
ismerősén amikor csináltam, ott crovával tudtam csak, de elfért

igen, volt már téma, amit GinJoy mondd ...
ellenben nagyon igaza van ...
lehet hogy veszel ötszázért egy racsnis fejet, de aztán majd szépen lassan ki fog derülni, hogy nem tudod mindenhol felhasználni
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18489 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:02:52 »

Köszönöm!
Már benn van. A méret megegyezik, faragni nem kellett.
A próbaúton tűforró lett, végig úgy is maradt. Holnap teljesen összerakom, akkor okosabb leszek.
és az oldalát leragasztottad valamivel?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18490 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:04:44 »

és az oldalát leragasztottad valamivel?
Nem ragasztottam semmit. Mire gondolsz, melyik oldal?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18491 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:06:50 »

nem te vagy az első, aki akna és motorkiszedés nélkül áll neki önindítócserének ...
a sajátomon villáskulccsal szedtem ki
ismerősén amikor csináltam, ott crovával tudtam csak, de elfért
így van! sok helyre oda lehet férni, rendes szerszámmal.

nekem mindig a kombi  hátsó gátlókat szokták nem elhinni, hogy gond nélkül hozzá lehet férni egy normális szerszámkészlettel
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18492 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:08:36 »

Nem ragasztottam semmit. Mire gondolsz, melyik oldal?

a linkelt képed alapján a jobb oldala. hogy ne fújja el mellette a levegőt, hanem valóban átmenjen rajta
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18493 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:15:08 »

a linkelt képed alapján a jobb oldala. hogy ne fújja el mellette a levegőt, hanem valóban átmenjen rajta
Nem gondoltam erre, de teljesen logikus!
A probléma adott, most már csak megoldás kell. Mivel tömjem be ott az a lyukat?
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18494 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:31:05 »

sziasztok
abba kérném a segítségeteket hogy a TD motoron hol van a motorszám/motorkód fél napja lesem a blokkot de nem találtam rajta
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18495 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:35:02 »

így van! sok helyre oda lehet férni, rendes szerszámmal.

nekem mindig a kombi  hátsó gátlókat szokták nem elhinni, hogy gond nélkül hozzá lehet férni egy normális szerszámkészlettel
en azt tudom h a hajtoszarat fel lehet dugni,d a motor,es a homlokfal
közt 10 cm van! Nem lehet erőt kifejteni! Felkoppan a szerszam!
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18496 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:48:24 »

sziasztok
abba kérném a segítségeteket hogy a TD motoron hol van a motorszám/motorkód fél napja lesem a blokkot de nem találtam rajta
le kell szedni a gázolajszűrőt, és alatta van
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18497 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 20:50:34 »

en azt tudom h a hajtoszarat fel lehet dugni,d a motor,es a homlokfal
közt 10 cm van! Nem lehet erőt kifejteni! Felkoppan a szerszam!
10 centi az nagyon sok, ha jó szerszám van. hosszú nyél esetleg?
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
drof
Vendég
« Új hozzászólás #18498 Dátum: 2013.10.31 csütörtök, 21:55:14 »


jó szerszámokat kell használni. nem véletlen drágábbak az "igazi" szerszámok, az áruházas készleteknél. ilyen kis helyen derül ki, pl, hogy milyen jó is az, ha fele akkora helyen tud racsnizni, mint egy olcsó vacak

Ez bizony igaz. Nem nehéz dolog az autószerelés, ha megfelelő minőségűek a szerszámok. Én is tapasztaltam már ezt többször is. laugh
Naplózva
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18499 Dátum: 2013.11.01 péntek, 10:05:00 »

Nem gondoltam erre, de teljesen logikus!
A probléma adott, most már csak megoldás kell. Mivel tömjem be ott az a lyukat?
Rést megszüntettem az eredeti szivaccsal, próbakör alkalmával tűzforró a levegő!

Probléma kipipálva!
Naplózva
Oldalak: 1 ... 363 364 365 366 367 368 369 [370] 371 372 373 374 375 376 377 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.037 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.