Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 04:09:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 369 370 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 382 383 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 4754127 alkalommal)
0 Felhasználó és 11 vendég van a témában
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18750 Dátum: 2014.04.09 szerda, 14:40:59 »

Sziasztok!
Ma kivillogtattam a kocsi hibáit. Nagyon sok kód van, de ki tudja mióta, ugyanis sose vettem le a sarut róla.
Beírom azért az összeset, de most lenulláztam, és majd ha megyek vele, és újra kivillogtatom kiderül .
124-Fojtószelep-potencióméter
157-MAF szenzor
172-Lambda szonda - a keverék túl szegény
174-Lambda szonda
211-Nincs gyújtás jel az ECU felé
227-Főtengely jeladó
337-EGPD szenzor vagy EGR mágnesszelep
452-Sebesség jeladó

Nemrég cseréltem gyertyát+kábelt, mert rángatott, illetve ledugóztam az EGR-t. MAF szenzor patyolat tiszta, Fojtószelepet ma pucoltam házzal együtt.
Gondolom itt vannak összefüggő dolgok is, tehát az egyik a másikat befolyásolja.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
jokerrr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #18751 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 12:40:28 »

Hali ki tudja mitől van benzinszag az utastérben ha televetem a tankot?
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18752 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 14:37:09 »

Hali ki tudja mitől van benzinszag az utastérben ha televetem a tankot?
Szia,lehetséges hogy fojik a tank,de lehet hogy ereszt valamejik benzin[,injektorok előtt, ]kábel a motortérben,megkőll figyelni,v. már rájőtél te is.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18753 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 15:57:01 »

Hali ki tudja mitől van benzinszag az utastérben ha televetem a tankot?
valószínű a búvárcsoveknél szivárog. nyisd fel a hátsó ülést, ott nézz körül
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18754 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 16:36:40 »

valószínű a búvárcsoveknél szivárog. nyisd fel a hátsó ülést, ott nézz körül
Ott is lehet ,igaz.Én csak 1 mondit bontotam de egyes egyedül,és volt mit tanuljak ,de már rég volt és felejtek ahogy az ember őregszik,de én a kocsit szervizbe nem visszem akármijen hiba van ,saját kezüleg javitom,már ha tudom,ha nem akkor meg kérdezek ha nem tudom.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.13 vasárnap, 16:43:49 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18755 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 18:37:49 »

Kedves MK1 tulajok, SZEVASZTOK.

Kérdésem lenne hozzátok, hátha valakinek volt már hasonló problémája.
94-es 1.8-as benzines mondeom van, és a probléma a következő:
Az autó rángat, esetenként elfogy az erő, de ugyanakkor ha előkerül, akkor hátba rúgás szerűen jön vissza. Alapjáraton "püffög" és valószínüleg ilyenkor a levegő-benzin keverési aránya rossz , mert büdös. A gyertyák, a gyújtókábelek, a gyújtótrafó, a befecskendező mágnesszelepek újak. Pont a hiba miatt lettek cserélve. (szerelő javasolta) A hiba nem szűnt meg. Pénteken voltam (elkeseredésemben ) egy hivatalos márkaszervízben, hogy mondjanak véleményt. A negyedik hengerben egy bárral kevesebb a nyomás, és probáljam meg a kábeleket kicserélni a motortérben. (de azok ki vannak cserélve Huh? ) A szelepek kezdenek beégni, de csak azt nem tudják cserélni, mert hozza magával a többi problémát, és inkább nem nyúlnak hozzá mert nagyon költséges lenne, annyit nem ér az autó. szerezzek be egy bontott motort. Ez volt a válaszuk.

Na , szerintetek?

Valakinek volt már ilyen gondja a géppel?
Előre is köszi a válaszokat. 
Naplózva
Truthful
Vendég
« Új hozzászólás #18756 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:39:46 »

Kedves MK1 tulajok, SZEVASZTOK.

Kérdésem lenne hozzátok, hátha valakinek volt már hasonló problémája.
94-es 1.8-as benzines mondeom van, és a probléma a következő:
Az autó rángat, esetenként elfogy az erő, de ugyanakkor ha előkerül, akkor hátba rúgás szerűen jön vissza. Alapjáraton "püffög" és valószínüleg ilyenkor a levegő-benzin keverési aránya rossz , mert büdös. A gyertyák, a gyújtókábelek, a gyújtótrafó, a befecskendező mágnesszelepek újak. Pont a hiba miatt lettek cserélve. (szerelő javasolta) A hiba nem szűnt meg. Pénteken voltam (elkeseredésemben ) egy hivatalos márkaszervízben, hogy mondjanak véleményt. A negyedik hengerben egy bárral kevesebb a nyomás, és probáljam meg a kábeleket kicserélni a motortérben. (de azok ki vannak cserélve Huh? ) A szelepek kezdenek beégni, de csak azt nem tudják cserélni, mert hozza magával a többi problémát, és inkább nem nyúlnak hozzá mert nagyon költséges lenne, annyit nem ér az autó. szerezzek be egy bontott motort. Ez volt a válaszuk.

Na , szerintetek?

Valakinek volt már ilyen gondja a géppel?
Előre is köszi a válaszokat.  

Számokban kifejezve mennyi a sűrítési végnyomás a hengerekben? Mert ha 14 bar és annál 1-el kevesebb a 4. hengerben akkor az nem okozhatja az általad leírt hibát, na meg az állandó hiba lenne és soha nem jönne vissza az erő. Fogyasztásod nem emelkedett meg? Én inkább a lambdaszondát cseréltem volna ki a befecskendező szelepek helyett.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18757 Dátum: 2014.04.13 vasárnap, 19:48:32 »

Kedves MK1 tulajok, SZEVASZTOK.

Kérdésem lenne hozzátok, hátha valakinek volt már hasonló problémája.
94-es 1.8-as benzines mondeom van, és a probléma a következő:
Az autó rángat, esetenként elfogy az erő, de ugyanakkor ha előkerül, akkor hátba rúgás szerűen jön vissza. Alapjáraton "püffög" és valószínüleg ilyenkor a levegő-benzin keverési aránya rossz , mert büdös. A gyertyák, a gyújtókábelek, a gyújtótrafó, a befecskendező mágnesszelepek újak. Pont a hiba miatt lettek cserélve. (szerelő javasolta) A hiba nem szűnt meg. Pénteken voltam (elkeseredésemben ) egy hivatalos márkaszervízben, hogy mondjanak véleményt. A negyedik hengerben egy bárral kevesebb a nyomás, és probáljam meg a kábeleket kicserélni a motortérben. (de azok ki vannak cserélve Huh? ) A szelepek kezdenek beégni, de csak azt nem tudják cserélni, mert hozza magával a többi problémát, és inkább nem nyúlnak hozzá mert nagyon költséges lenne, annyit nem ér az autó. szerezzek be egy bontott motort. Ez volt a válaszuk.

Na , szerintetek?

Valakinek volt már ilyen gondja a géppel?
Előre is köszi a válaszokat. 

Nem biztos, hogy megoldja a bajod, de nekem rángatás után is volt, hogy torpant, és végül leszedtem az akksisarut 15 percre, hogy elfelejtse a hibakódokat, amiket addig összeszedett, újratanítottam és jó lett. Mondjuk a rángatás, pöffögés a gyertya+kábelcserével elmúlt.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18758 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 07:51:59 »

Hali. Lambdaszonda rendben, kölcsönvettem a haver autojàból(màrmint ő adta). Nem vàltozott semmi. Fogyasztàs a szokàsos 7,5-8 között. Szerinted ha az erő elmegy- visszajön ... mit nézzek még meg?
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18759 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 07:57:16 »

Hali Truthful. Sajnos ezeket màr megcsinàltam én is. Az eredmény annyi , hogy koszos lett a kezem. :-) De köszi a hozzàszólàst.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18760 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 10:28:08 »

Hali Truthful. Sajnos ezeket màr megcsinàltam én is. Az eredmény annyi , hogy koszos lett a kezem. :-) De köszi a hozzàszólàst.
Szerintem a kábelkötegre értették, ugyanis a szigetelés nagyon könnyen töredezik. Lehet, hogy érdemes átnézni az injektorokhoz vezető vezetékeket, nem keletkezik-e rövidzár, vagy ilyesmi. Amúgy van valami rendszer arra, hogy mikor jön vissza az ereje, vagy véletlenszerű?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18761 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 15:56:49 »

 :smile:Én is a kàbelkötegre értettem...  új szigetelés az összes kàbelen! Egyébként nincs benne rendszer, hogy mikor megy el, és mikor jön vissza az ereje. van , hogy egész nap kutya baja, de van, hogy a melohelyemre alig birok bejutni. Olyan is van (legtöbbsző ez a helyzet) 2-3 màyodpercig tart , de azt többszőr is egy úton.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18762 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 17:24:37 »

:smile:Én is a kàbelkötegre értettem...  új szigetelés az összes kàbelen! Egyébként nincs benne rendszer, hogy mikor megy el, és mikor jön vissza az ereje. van , hogy egész nap kutya baja, de van, hogy a melohelyemre alig birok bejutni. Olyan is van (legtöbbsző ez a helyzet) 2-3 màyodpercig tart , de azt többszőr is egy úton.
Nekem ez a gyertya+kábelcsere előtt volt, de ha ezek tuti jók, akkor sajna nincs tippem.
Csinálj egy hibavillogtatást hátha okosabb leszel.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.14 hétfő, 19:00:14 írta xrobe » Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18763 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 18:58:43 »

Sziasztok.mindenkinek[,bocsánat MSanyának irtam]alapjárati motort cseréltetek,MAF szenzor takaritás,fent a 3 bigyot cserélni,mármint a tüzfalon,levegő jelado maftol 20 centira.termosztát jeladok,pillango poti ,egyenlőre ennyi.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.14 hétfő, 20:30:53 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18764 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:40:46 »

Hello.nekem is van baj bőven a dobfékes hátsom, sima féknél nagyon vinyog mint amikkor megakar állni 1 villamos,már cseréltem pofákat ,de csak a másikrol erre ,azis kopott,lehet kell vegyek ujat,de válemény ,ma vezetem 1 seat leont 1,9 dizelt ,de ojan fékje volt hogy suhaj,igaz hátul tárcsa fékes volt.Tiszt Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18765 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:47:03 »

Szia gyulaba. MAF jó, azt a hàrom bigyót majd megnézem, termosztàt jeladó cserélve, levegő jeladó cserélve és szép új gyàri csatija is van. Alapjàrati motor csütörtöki elfoglaltsàg lessz. Köszi a tippet.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18766 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:49:07 »

Szia gyulaba. MAF jó, azt a hàrom bigyót majd megnézem, termosztàt jeladó cserélve, levegő jeladó cserélve és szép új gyàri csatija is van. Alapjàrati motor csütörtöki elfoglaltsàg lessz. Köszi a tippet.
De ha nem javul tudok adni tipet még,de villogtasd ki a hibákat az első.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18767 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:49:54 »

hibavillogàs is csütörtöki téma lessz. köszi. az eredményekről beszàmolok.
Naplózva
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18768 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:52:53 »

hibavillogàs is csütörtöki téma lessz. köszi. az eredményekről beszàmolok.
Oké remélem segitek.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18769 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 20:58:40 »

hibavillogàs is csütörtöki téma lessz. köszi. az eredményekről beszàmolok.
Van a Wikiben leirás az alapjárati hibákra ,légy szives olvasd el.Nékem már tele van vele a gépem ,torrentezek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.04.14 hétfő, 21:00:35 írta gyulaba55 » Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18770 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 21:14:01 »

Hello.nekem is van baj bőven a dobfékes hátsom, sima féknél nagyon vinyog mint amikkor megakar állni 1 villamos,már cseréltem pofákat ,de csak a másikrol erre ,azis kopott,lehet kell vegyek ujat,de válemény ,ma vezetem 1 seat leont 1,9 dizelt ,de ojan fékje volt hogy suhaj,igaz hátul tárcsa fékes volt.Tiszt Gyulaba.
Nahát ,ha nem tudjátok a választ majd én válaszolok magamnak,első,ki kell cserélni a fékpofákat valami olcsora,mert arra lesz zseton,ugy néztem valami 7,8 ezer ft. ami nálunk mindig tobb 20-30 lejjel,de ne legyen puha,azt is tudom ,betét szerkezet sem ártana ha vesszek,csak a rugok nincsenek benne kibaxxás,mindent tudok hajrá,a munkát fizeti a főnőkőm,dehogyis,fizetem magamnak,kicseréli a Gyulaba.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #18771 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 21:29:42 »

:smile:Én is a kàbelkötegre értettem...  új szigetelés az összes kàbelen! Egyébként nincs benne rendszer, hogy mikor megy el, és mikor jön vissza az ereje. van , hogy egész nap kutya baja, de van, hogy a melohelyemre alig birok bejutni. Olyan is van (legtöbbsző ez a helyzet) 2-3 màyodpercig tart , de azt többszőr is egy úton.
Hali! A felső holtpont jeladót vizsgáld még meg, elég eldugott helyen van és ott is szét porlad a szigetelés.
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
gyulaba55
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 436



E-mail
« Új hozzászólás #18772 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 21:42:11 »

Hali! A felső holtpont jeladót vizsgáld még meg, elég eldugott helyen van és ott is szét porlad a szigetelés.
Ha cserélte az injektor kábeleket akkor az is benne volt,tudtomal.
Naplózva

Nagyvarad-MK1-1993.10.-1,6,16V,CLXtre,sedan,4 ajtos,560.000 km-el,elbontva,de akkor meg nagyon jol ment,mai nap is sajnálom.
                MK1-1996.04.-1,6,GLX,Turnier,elektr. ablak elol,elekrt.tukor,kodlampa,2 legzsak,szine turkisz zold.
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18773 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 23:28:37 »

Kincso70 szia. Tavaly nyàron az összes csatlakozàs aminek a motorvezérléshez köze van, új kàbeleket kapott. Egyébként ettől függetlenül megnéztem, és nincs semmi sérülés. Ha meg esetleg maga a jeladó rossz, az a csütörtöki villogàson kiderül. Azért köszönöm.
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18774 Dátum: 2014.04.14 hétfő, 23:32:02 »

 :vigyor3:Gyulaba a nagy alapjàrati kézikönyvet màr letöltöttem én is...
Naplózva
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #18775 Dátum: 2014.04.15 kedd, 07:43:04 »

 
Kincso70 szia. Tavaly nyàron az összes csatlakozàs aminek a motorvezérléshez köze van, új kàbeleket kapott. Egyébként ettől függetlenül megnéztem, és nincs semmi sérülés. Ha meg esetleg maga a jeladó rossz, az a csütörtöki villogàson kiderül. Azért köszönöm.
eljen
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18776 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 14:00:11 »

Sziasztok!
Újratanítás + pár km használat után kivillogtattam a hibakódokat, és sebesseg jeladó hibás. Meg tudnátok mondani merre találom?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18777 Dátum: 2014.04.17 csütörtök, 17:07:20 »

Sziasztok!
Újratanítás + pár km használat után kivillogtattam a hibakódokat, és sebesseg jeladó hibás. Meg tudnátok mondani merre találom?
Váltó tetején. Lehet, hogy a légszűrőház miatt nem fogsz hozzáférni, de ez nem biztos.
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18778 Dátum: 2014.04.18 péntek, 07:23:37 »

Dràga  bajtàrsak... Jelenteném , hogy a hibakód kivillogtatàs technikai okok miatt meghiusúlt. Semmi jel nem jön a csatihoz. Baromira felkaptam a vizet... szóval leraktam az összes szerszàmot és segédezközt. Ma nekiàllok mégegyszer. Kàbelköteget szétbontom...stb tudjàtok hogy megy ez a mondeoknàl. :-) (pedig nagyon fain villógó rendszert gyàrtottam)
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18779 Dátum: 2014.04.18 péntek, 14:26:57 »

Ha a gyújtójel nem jut el az ecu-hoz, okozhatja a problémàmat? Egy henger elmegy-visszJön jelenség. (lejjebb olvashatjàtok). ugyan is villogtatàssal ezt a hibaüzenetet jelzi (211) meg néhàny autómata vàltoval szerelt gépre jellemzőket, de egyelőre azt figyelmen kîvű hagyhatom. szerintem. Szerintetek?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18780 Dátum: 2014.04.18 péntek, 21:41:01 »

Ha a gyújtójel nem jut el az ecu-hoz, okozhatja a problémàmat? Egy henger elmegy-visszJön jelenség. (lejjebb olvashatjàtok). ugyan is villogtatàssal ezt a hibaüzenetet jelzi (211) meg néhàny autómata vàltoval szerelt gépre jellemzőket, de egyelőre azt figyelmen kîvű hagyhatom. szerintem. Szerintetek?
Mikori évjárat?
Nem lehet, hogy az injektorok kábeleinek a szigetelése lemállott, és összeérnek, rövidre zárnak?
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18781 Dátum: 2014.04.19 szombat, 17:19:14 »

HegeGabi. Nem!!!! Új vezetékek vannak a motortérben, legalábbis a motorvezérlés összes kábele ki van cserélve. Ettől függetlenül ezeket természetesen átnéztem. Egyébkén 94-es az autó. Viszont ha elárulnád, vagy bárki aki olvassa, hogy az a kis doboz a gyújtótrafó mögött az micsoda, azért hálás lennék. Köszi
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18782 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 06:01:11 »

Kedves bajtársak. 187    Az injektor nyitási ideje (impulzus hossz) túl rövid!!!!!!!! Na ezzel mit kezdjek? Álmatlan éjszakáim vannak, szegény mondim beteg... rinya    Tegnapelőtt volt egy 211-es hibám amit le is írtam nektek. Ez a 187-es vagy ebből fakad, vagy a 187-es ből a 211-es?  És az automata váltós autók hibakódjai miért jönnek elő? Hogy a f...ba kell ezt a sok sz..t értelmezni? Ennk így nem sok értelme van...  NAGY LEVEGŐ NAGY LEVEGŐ NAGY LEVEGŐ... ok itt vagyok megint. Kicsit nyom a stressz. Szóval. Ha valaki tudna nekem így az éteren keresztül segíteni, azt megköszönném.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18783 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 08:55:55 »

Kedves bajtársak. 187    Az injektor nyitási ideje (impulzus hossz) túl rövid!!!!!!!! Na ezzel mit kezdjek? Álmatlan éjszakáim vannak, szegény mondim beteg... rinya    Tegnapelőtt volt egy 211-es hibám amit le is írtam nektek. Ez a 187-es vagy ebből fakad, vagy a 187-es ből a 211-es?  És az automata váltós autók hibakódjai miért jönnek elő? Hogy a f...ba kell ezt a sok sz..t értelmezni? Ennk így nem sok értelme van...  NAGY LEVEGŐ NAGY LEVEGŐ NAGY LEVEGŐ... ok itt vagyok megint. Kicsit nyom a stressz. Szóval. Ha valaki tudna nekem így az éteren keresztül segíteni, azt megköszönném.
Szia!
Volt valami olyan probléma a kocsival, amit javítottál, és utána nem törölted a hibakódokat? Ha igen, akkor szedd le az akksisarut 10 percre, tanítsd újra, és olvasd ki megint. Lehet, hogy régebbi kódokat látsz. Ha nulláztad, akkor esetleg injektortisztítás segíthet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18784 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 15:09:11 »

xrobe: tegnap este leszedtem a sarut. egész éjjel úgy volt. Reggel visszaraktam, a wikin leírtak szerint újratanítottam az ecut. (normál hőfok, 1250-es fordulat három percig, 8kilóméter menet minden volt benne kissebb-nagyobb fordulat motorfék ,tiltás 150-es tempó.) Utánna átjöttem a városon vele(30km) és a hibaüzenet amit küldött az a következő   327--Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18785 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 15:15:18 »

xrobe: tegnap este leszedtem a sarut. egész éjjel úgy volt. Reggel visszaraktam, a wikin leírtak szerint újratanítottam az ecut. (normál hőfok, 1250-es fordulat három percig, 8kilóméter menet minden volt benne kissebb-nagyobb fordulat motorfék ,tiltás 150-es tempó.) Utánna átjöttem a városon vele(30km) és a hibaüzenet amit küldött az a következő   327--Az EGR rendszerben az EGPD vagy az EGR szelep elektromágnese.
Csak ez az egy? A kocsi jól ment? Azért kérdem ezeket, mert nekem is volt rángatás probléma a gyújtáskábelek miatt, meg is szűnt a cserével, de nem lett tökéletes, csak a tanítás után. Előtte kb 10 hibaüzenet volt össze vissza. Utána csak egy. Az EGR le van dugózva?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18786 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 10:00:26 »

xorbe: A tüzfalon van egy kis "kapszula" ami a egr-el össze van kötve, meg van egy màsik vékony cső ami aminek a vége le van dugózva. De az màr úgy volt amikor megvettem a gépsàrkànyt. Te arról beszélsz? A hibaüzenet alapjàn az a kis "kapszula" lehet a rossz? (csak én hívom kapszulànak, lehet hogy rendes neve is van mint pl.: egpd màgnesszelep)
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18787 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 16:06:06 »

xorbe: A tüzfalon van egy kis "kapszula" ami a egr-el össze van kötve, meg van egy màsik vékony cső ami aminek a vége le van dugózva. De az màr úgy volt amikor megvettem a gépsàrkànyt. Te arról beszélsz? A hibaüzenet alapjàn az a kis "kapszula" lehet a rossz? (csak én hívom kapszulànak, lehet hogy rendes neve is van mint pl.: egpd màgnesszelep)
Igen az az EGPD szelep. Hát én visszaraknám a helyére a csövet. Az EGR-t szokták így is dugózni, de szerintem az a jobb, ha a szelep tömítéséhez bevágsz egy lemezt. De azt csak a hibakód miatt kérdeztem, mert ha a vákuumcső le van dugózva, akkor biztos lehet az a hibakód oka, de a rángatás nem hiszem hogy emiatt lenne.

Lehet, hogy valamit félreértek, de akkor most sok kódod volt, vagy csak ez az EGPD-s kód?
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18788 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 18:01:56 »

xorbe: az ujratanitàs utàn ez volt a hibakod. előtte egy csomó minden. dd azok màr eltüntek. A ràngatàs sincs màr. A hengerleàllàs megmaradt, de ahogy a gàzpedàlt tövig nyomom eltünik. csak gyorsitàskor van. ja és ha kihagy a henger akkor is abbahagyja ha elengedem a gàzt. tehàt ha tövig nyomom meg ha viszàbb engedem. szoval nem értem.
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1284



E-mail
« Új hozzászólás #18789 Dátum: 2014.04.21 hétfő, 19:38:32 »

xorbe: az ujratanitàs utàn ez volt a hibakod. előtte egy csomó minden. dd azok màr eltüntek. A ràngatàs sincs màr. A hengerleàllàs megmaradt, de ahogy a gàzpedàlt tövig nyomom eltünik. csak gyorsitàskor van. ja és ha kihagy a henger akkor is abbahagyja ha elengedem a gàzt. tehàt ha tövig nyomom meg ha viszàbb engedem. szoval nem értem.
Aha értem. Ehhez sajnos nem nagyon tudok hozzászólni. Próbáld ki szerintem visszadugott vákuumcsővel az EGPD-re, próbálhatsz egy injektor tisztítást is. Hallottam olyat is, hogy AC pumpánál lévő szűrő tisztítás segíthet.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18790 Dátum: 2014.04.22 kedd, 08:44:29 »

xorbe: rendben kösz szépen. végig jàrom ezt az utat is. valami ugyis lessz.
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18791 Dátum: 2014.04.22 kedd, 14:00:31 »

xorbe: az ujratanitàs utàn ez volt a hibakod. előtte egy csomó minden. dd azok màr eltüntek. A ràngatàs sincs màr. A hengerleàllàs megmaradt, de ahogy a gàzpedàlt tövig nyomom eltünik. csak gyorsitàskor van. ja és ha kihagy a henger akkor is abbahagyja ha elengedem a gàzt. tehàt ha tövig nyomom meg ha viszàbb engedem. szoval nem értem.
Gyertyáid jók?
Naplózva
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18792 Dátum: 2014.04.22 kedd, 19:58:33 »

HegeGabi: Sajnos jók. cromaxnàl  veszem öket. Vettem még egy garnituràt azzal sem vàltozott semmi.
Naplózva
szepesim
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #18793 Dátum: 2014.04.22 kedd, 22:19:23 »

HegeGabi. Nem!!!! Új vezetékek vannak a motortérben, legalábbis a motorvezérlés összes kábele ki van cserélve. Ettől függetlenül ezeket természetesen átnéztem. Egyébkén 94-es az autó. Viszont ha elárulnád, vagy bárki aki olvassa, hogy az a kis doboz a gyújtótrafó mögött az micsoda, azért hálás lennék. Köszi
Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy cserélted ki a kábeleket? Sajnos az enyémre is ráférne:-(.
Naplózva

MK l Mondeo 2.0 kombi
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18794 Dátum: 2014.04.23 szerda, 08:46:12 »

szepesim: Először is. Egy elektromos boltban veszel néhàny méter vezetéket(2-3 elég). Ahol nagyon rossz a szigetelés, màr lemàllott szinte teljesen,azt a részt kivàgod, és megtoldod az uj vezetékkel. Természetesen a toldàst forrasztod és megfelelően szigeteled. Ha a kàbelek egészen a csatiig lemàlottak ott zsugorcsövezed, hiszen ott nem tudsz szigetelni, mert nem férsz hozzà. Egyébként a kicserélt kàbelek toldàsaira is érdemes zsugorcsövet húzni. Én igy csinàltam. Ami meg a vastag kàbelkötegekben vannak azok nàllam legalàbbis hibàtlanok voltak. Ez egy költséghatékonyabb megoldàs, mint bontóban, vagy újonnan beszerezni a komplett kàbelköteget csatikka együtt. A bontók irreàlis àron adjàk, az új pedig még dràgàbb. Ha jol emlékszem akkor kb.2800 ft körül volt a történet, meg néhàny óra meló, és hàrom kàvé:-) Ja és persze a motor néhàny alkatrészét is el kell tàvolítani, hogy rendesen hozzàférj mindenhez.
Naplózva
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #18795 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 18:13:48 »

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem: van a '94-es mk1-emben egy elszabadult testkábelem amit nem tudom hova kellene visszakötnöm. Az egyik vége a levegőszűrő beömlője alatt van a kerékjárathoz van csavarozva. A kérdésem a másik végének a helye lenne. Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18796 Dátum: 2014.04.27 vasárnap, 21:22:21 »

Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem: van a '94-es mk1-emben egy elszabadult testkábelem amit nem tudom hova kellene visszakötnöm. Az egyik vége a levegőszűrő beömlője alatt van a kerékjárathoz van csavarozva. A kérdésem a másik végének a helye lenne. Segítségeteket előre is köszönöm!
Hi!
Serintem egy kép jól jönne.
Aztán kérdés, hogy a lógó vége milyen: szakadt, avagy valamilyen sarus, netán csvaralátét?
Naplózva
Jisei
Vendég
« Új hozzászólás #18797 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 09:04:23 »

Hi!
Serintem egy kép jól jönne.
Aztán kérdés, hogy a lógó vége milyen: szakadt, avagy valamilyen sarus, netán csvaralátét?
képet este próbálok. Nem szakadt, alátétsaru a vége. Egy szerelés alkalmával kimaradt valamelyik csavar alól, csak nem én csináltam.
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18798 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 09:05:35 »

Hello,
én a leírásából arra következtetek,
Az egyik vége a levegőszűrő beömlője alatt van a kerékjárathoz van csavarozva.

 hogy a csavaros/sarus vége ami a kasznihoz van kötve, az van meg http://workshop-manuals.com/ford/Mondeo_1997_08.1996-09.2000/Mechanical%20Repairs/3%20Powertrain/303%20Engine/303-03%20Engine%20Cooling/Description%20and%20Operation/Diagnosis%20and%20Testing/General%20Procedures/Removal%20and%20Installation//img/V2401086.jpg és visszafelé nem tudja, hogy hova kellene bekötni.
PZs

Hi!
Serintem egy kép jól jönne.
Aztán kérdés, hogy a lógó vége milyen: szakadt, avagy valamilyen sarus, netán csvaralátét?
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
MSanya
Vendég
« Új hozzászólás #18799 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 21:19:12 »

Hali mindenkinek. Az 1.6-os mondeo injektorai jók az 1.8-as hoz? Előre is kösz a vàlaszokat.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 369 370 371 372 373 374 375 [376] 377 378 379 380 381 382 383 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.068 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.