Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 14:58:55 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 365 366 367 368 369 370 371 [372] 373 374 375 376 377 378 379 ... 390   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK1 Általános kérdések  (Megtekintve 5261510 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #18550 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 20:57:04 »

Üdv: Valaki segítsen már ha tud: Van a családban egy MK-II 2.5 V6-os Mondi,gázos tökéletesen működik,,csak most úgy döntött hogy nem akar fűteni, vízcső cserén nemrég esett át, van aki arra tippel hogy levegős,de ha az hogy lehet légteleníteni? Levettem a visszatérő csövet végig meleg és nem láttam levegősnek, de valahogy a radiátorhoz nem jut meleg víz, tudom meg kellene nézni ott is a bejövő-elmenő csövet, de itt aztán semmi hely nincs hogy kitapogassam, ahol meg tudtam fogni ott melegnek éreztem mindkettőt. Ha valaki segít, megköszönöm. Gábor
Én végigjártam mindent amit itt a fórumon javasoltak, ill. amiről gondoltam, hogy rossz lehet. Cseréltem termosztátot, csövet, átmostam a radiátort, próbáltam vízköteleníteni. Nem ért semmit. A radiátor egyszer csak eldugult, és nem melegedett át. Nem tudom hogy jött létre a dugulás, mi okozhatta, de linkeltem be képeket is. Itt megtudod nézni.

 Kicseréltem egy utángyártott radiátorra és most tűzforró levegőt fúj.
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.24 vasárnap, 21:03:09 írta legyozo » Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18551 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 22:27:51 »

Én azt gondolom, hogy igen. Arra folyik rá a kondenz és kerül a kocsi alá. Ott kell keresni ahol a tűzfalon átmennek a csövek. Bentről nem látható, csak akkor látod, ha oldod a gumicsöveket és kiszeded tálcástól-mindenestől a radiátort. Ha a kocsi alól felnyúlsz és tapogatsz, akkor is megtalálhatod.
igen,selytem...belul szet kaptam a talcakat,es a radiator e ban talaltam nedves foltokat,meg valami  fekete ragacsos trutyit,azt egesz elol ahol az alucsovek vannak.  a szonyeg a tuzfalnal  vizes, es igazabol a kiegyenlitobol is fogyogat a viz...a radiator por szaraz. a klimat nyaron hasznaltam parszor..azt lenne jo tudni,hogy mi folyik.ebben az idoben nm tudok alamaszni..
Naplózva
Fordos Gábor
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 629


E-mail
« Új hozzászólás #18552 Dátum: 2013.11.24 vasárnap, 22:39:18 »

Én végigjártam mindent amit itt a fórumon javasoltak, ill. amiről gondoltam, hogy rossz lehet. Cseréltem termosztátot, csövet, átmostam a radiátort, próbáltam vízköteleníteni. Nem ért semmit. A radiátor egyszer csak eldugult, és nem melegedett át. Nem tudom hogy jött létre a dugulás, mi okozhatta, de linkeltem be képeket is. Itt megtudod nézni.

 Kicseréltem egy utángyártott radiátorra és most tűzforró levegőt fúj.
   Hogy sikerült kicserélned, mert ott aztán  nem sok hely van?
Naplózva
[ Error ]
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3001


I'm in, everyone of machines...

da.team@freemail.hu - -
E-mail
« Új hozzászólás #18553 Dátum: 2013.12.08 vasárnap, 21:24:22 »

   Hogy sikerült kicserélned, mert ott aztán  nem sok hely van?

Ki lehet. Nem könnyű, de megoldható. Smiley (bár könnyebb a műszerfal eltávolítása és a fűtőbox kiszedése, csak klíma gáz, hűtőlötty, sok meló, stb.)
Naplózva

'95.09 MK1(.5 Grin) Turnier 1.8TD Ghia SS (ex-GLX, '97.02 MK2 Endura-DE Powered) Petrol Blue Metallic
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18554 Dátum: 2013.12.13 péntek, 12:09:52 »

sziasztok
olyan kérdésem lenne ,hogy volt-e dizelesben AWS kijelzős és számítógépes változat Huh???
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18555 Dátum: 2013.12.13 péntek, 13:47:59 »

sziasztok
olyan kérdésem lenne ,hogy volt-e dizelesben AWS kijelzős és számítógépes változat Huh???
Tudtommal AWS igen, fedkomp nem.
De utóbbit bele lehet applikálni, csak az üzemanyaggal kapcsolatos dolgokat nem fogja mutatni - fogyi, még megtehető km, hátralevő nafta...
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18556 Dátum: 2013.12.13 péntek, 15:02:54 »

Tudtommal AWS igen, fedkomp nem.
De utóbbit bele lehet applikálni, csak az üzemanyaggal kapcsolatos dolgokat nem fogja mutatni - fogyi, még megtehető km, hátralevő nafta...

akkor benzines AWS rendszer elvileg működhet dízeles rendszerrel?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18557 Dátum: 2013.12.13 péntek, 19:39:21 »

akkor benzines AWS rendszer elvileg működhet dízeles rendszerrel?
Az AWS-t nem izgatja a motor üzemanyagának fajtája.
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #18558 Dátum: 2013.12.14 szombat, 08:51:55 »

mivl csak probléma van,nem tudok csak kérdezni! mivel nekem kéne megoldani! igen csak probléma! valamiért nincs alapjárat!  már kétszer el játszotta azt velem,h az akku levétele után jol müködött a betanitás alatt,indult,szépen müködött. aztán leraktam és mikor 2 óra mulva beültem nem volt alapjárat. ugrál a fordulat 500-1000 köt,és menni sem akar! menet közben is kihagy! volt h le állt! ha le huzom a MAF csatiját,gyönyörüen kisimul minden! és jó! sajnálom ha nehéz eset vagyok-ez van! ha idegesitek valakit tiltsatok l,vagy ne olvasd az irásaimat! mindig van valaki,10- 1 valaki jön,és kioktat! most igazán nem erre van szügségem! bocs! a maf tiszta,és nem szakadt! miden csati a helyén. jonak kéne legyen!

Hali! Nekem ugyanilyen gondom van, mármint csak úgy jó a kocsi ha lehúzom a maf csatlakozóját. Mk2 1.6 benzin.
Sikerült valami megoldást találnod már a gondra??? Hónapok óta küzdök vele, és a szerelők se tudnak mit mondani  falbav
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #18559 Dátum: 2013.12.16 hétfő, 14:42:46 »

Szia,
másik MAF szenzorral próbáltad már? Bocs, ha már korábban mások is javasolták, vagy próbáltad.
PZs

Hali! Nekem ugyanilyen gondom van, mármint csak úgy jó a kocsi ha lehúzom a maf csatlakozóját. Mk2 1.6 benzin.
Sikerült valami megoldást találnod már a gondra??? Hónapok óta küzdök vele, és a szerelők se tudnak mit mondani  falbav
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #18560 Dátum: 2013.12.17 kedd, 08:11:21 »

Szia,
másik MAF szenzorral próbáltad már? Bocs, ha már korábban mások is javasolták, vagy próbáltad.
PZs


Hali. Próbáltam, olyan kocsiéval ami tökéletesen működik (gaz 1.8aséval,de az ugyanolyannak tűnik),
de egyébként az én MAF-omat is kb. 2 hónapja vettem, újan!
Új benne a folytó szelep-állás érzékelő, a hőfokmérő gomba, a lambda szonda, a gyertyák, gyújtókábelek,
meg ki tudja már mi mindent ki cseréltem lehet "feleslegesen". szomoru1
Pillangószelep kitakarítva, vákuumcsövek rendben, egr kiiktatva,
De valamiért mégis időnként megbutul, letilt, és olyankor teljesen használhatatlan  grognon
Naplózva
lóháton
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


E-mail
« Új hozzászólás #18561 Dátum: 2013.12.17 kedd, 09:06:16 »

Hali. Próbáltam, olyan kocsiéval ami tökéletesen működik (gaz 1.8aséval,de az ugyanolyannak tűnik),
de egyébként az én MAF-omat is kb. 2 hónapja vettem, újan!
Új benne a folytó szelep-állás érzékelő, a hőfokmérő gomba, a lambda szonda, a gyertyák, gyújtókábelek,
meg ki tudja már mi mindent ki cseréltem lehet "feleslegesen". szomoru1
Pillangószelep kitakarítva, vákuumcsövek rendben, egr kiiktatva,
De valamiért mégis időnként megbutul, letilt, és olyankor teljesen használhatatlan  grognon

Laikus kérdés, de minden csere után újratanítottad a komputert? (levetted az akksi sarut?)
Naplózva
tomzy
Vendég
« Új hozzászólás #18562 Dátum: 2013.12.17 kedd, 15:22:34 »

Laikus kérdés, de minden csere után újratanítottad a komputert? (levetted az akksi sarut?)

Hát az akksi saru levétel, és tanítgatás helyett kiüttettem a szervizbe, és újrakalibráltattam,minden egyes alkalommal.
De így sincs változás. Egyenlőre a fordos szakik is csak a tarkójukat vakargatják......
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #18563 Dátum: 2013.12.20 péntek, 10:38:59 »

Üdv Mindenkinek!
Segítséget kérnék Tőletek!
Sajnos sikerült összetörnöm a Mondim (1995 1.6 benzin) elejét nyílt a légzsákom is (csak a kormányban volt) a kérdésem az lenne hogy ilyenkor mit kell cserélnem a kormányon kívül? Laikus vagyok a témában ezért kérdezem. Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
Zotyesz84
Vendég
« Új hozzászólás #18564 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 21:29:44 »

Sziasztok!

Egy hülye kérdést tennék fel. Létezik ezekben a kocsikban olajszint jelző lámpa? A nívóm a minimum alatt volt és semmi figyelmeztetés. Még jó hogy néha ránézek.  vigyor3

Kellemes Ünnepeket Kívánok Minden Fórumtársnak.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18565 Dátum: 2013.12.22 vasárnap, 21:31:35 »

Sziasztok!

Egy hülye kérdést tennék fel. Létezik ezekben a kocsikban olajszint jelző lámpa? A nívóm a minimum alatt volt és semmi figyelmeztetés. Még jó hogy néha ránézek.  vigyor3

Kellemes Ünnepeket Kívánok Minden Fórumtársnak.
volt olyan amiben volt, de a többségben nincs
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18566 Dátum: 2013.12.23 hétfő, 10:26:43 »

hali
fűtés kapcsoló háttér világításának javítása közben találtam egy csatit amit nem tudok hogy mi. a tükör állító kábelre van rá szigetelő szigszallagozva 4x2 saru van benne
nem ez lenne a kipörgés gátló csatija???
mi fog történni ha rádugok egy kipörgés gátló kapcsolót Huh?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18567 Dátum: 2013.12.24 kedd, 14:51:55 »

hali
fűtés kapcsoló háttér világításának javítása közben találtam egy csatit amit nem tudok hogy mi. a tükör állító kábelre van rá szigetelő szigszallagozva 4x2 saru van benne
nem ez lenne a kipörgés gátló csatija???
mi fog történni ha rádugok egy kipörgés gátló kapcsolót Huh?
De, még az is lehet.
Próbáld ki! Cheesy de nagy valószínűség szerint nem fog történni semmi - max. 1-2 kijelző v. piktogram felkapcsolódik -, kivéve persze, hogyha a kipörgésgátló motor is bent van a kocsidban, amit kétlek, mert ha bent lenne, akkor kapcsolód is lenne Grin.
Ezt most jól megaszondtam Cheesy.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18568 Dátum: 2013.12.24 kedd, 16:11:05 »

volt olyan amiben volt, de a többségben nincs
az enyemben van,lattam vilagitani! Egy sarga lavor,benne egy palca! Bal oldalon..
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18569 Dátum: 2013.12.26 csütörtök, 10:37:41 »

De, még az is lehet.
Próbáld ki! Cheesy de nagy valószínűség szerint nem fog történni semmi - max. 1-2 kijelző v. piktogram felkapcsolódik -, kivéve persze, hogyha a kipörgésgátló motor is bent van a kocsidban, amit kétlek, mert ha bent lenne, akkor kapcsolód is lenne Grin.
Ezt most jól megaszondtam Cheesy.

a kipörgés gátló motor merre található a kocsiban Huh?
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18570 Dátum: 2013.12.27 péntek, 09:08:59 »

a kipörgés gátló motor merre található a kocsiban Huh?
Grin
A jobb fényszóró és a tágulási tartály között.
http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/2011/05-13/hegegabi/P1010326_120129.JPG
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18571 Dátum: 2013.12.27 péntek, 12:39:06 »

Grin
A jobb fényszóró és a tágulási tartály között.
http://static.fotoalbum.hu/picturezoom/2011/05-13/hegegabi/P1010326_120129.JPG

háát ez a ketyere nekem nincs szal nem is kinlódok a beszereléssel
köszönöm a képet
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18572 Dátum: 2013.12.27 péntek, 13:35:22 »

háát ez a ketyere nekem nincs szal nem is kinlódok a beszereléssel
köszönöm a képet
ÉN most iktattam ki,mert törött volt! Ls pont jeleztem vona,hogy akinek ilyen autója van-ellenőrizze! Én pl azt találtam,hogy a bowden tul hosszu,és tul kacskaringósan van vezetve ahhoz-hogy jól müködjön! nekem a bovdenháza több helyen sérült volt,törött! a TCS motor nem is müködött jól! a bowden miatt a folytószelep nem is zárt be teljesen! ha jol kinyitottam a szemem,és kitapintottam-simán volt egy pici rés! most át kötöttem normál bowdenre,Fordos Gábor jóvoltából! és olyan a gázpedál mint a vaj,és tökéletesen zár a pillangó is! remélem mostnatol a folytószelepállás poti sem fog badarságokat továbbitani! Figyeljetek erre a bowdenre,mert több hibát is okozhat!
Naplózva
mondeo,F
Vendég
« Új hozzászólás #18573 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 09:50:45 »

  :wave:Üdvözlet mindenkinek.egy kis segítséget szeretnék kérni a tapasztalt mondeósoktól ,tavasszal terveznék egy mondeo vásárlást ,szűk anyagi helyzetemre való tekintettel MK1-94-96,vagy MK2-97-99 közti modell jöhet szóba,és csak benzineset szeretnék ,kérdésem hogy 1.6 vagy 1.8,  amire használnánk az 60%város-40%hoszabb utak.álltalában teltházzal(2felnőtt 3gyerek)Klíma jó lenne,kb 300,000ft-om van rá
Mire vagy (mikre)figyeljek oda értem én tipus hiba ,ill melyik lenne az ideális évjárat és motor .a tényleges fogyasztásra kíváncsi lennék mert sokmindent hallottam,előre is köszönöm a segítséget üdv mindenkinek worship
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18574 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 10:49:44 »

  :wave:Üdvözlet mindenkinek.egy kis segítséget szeretnék kérni a tapasztalt mondeósoktól ,tavasszal terveznék egy mondeo vásárlást ,szűk anyagi helyzetemre való tekintettel MK1-94-96,vagy MK2-97-99 közti modell jöhet szóba,és csak benzineset szeretnék ,kérdésem hogy 1.6 vagy 1.8,  amire használnánk az 60%város-40%hoszabb utak.álltalában teltházzal(2felnőtt 3gyerek)Klíma jó lenne,kb 300,000ft-om van rá
Mire vagy (mikre)figyeljek oda értem én tipus hiba ,ill melyik lenne az ideális évjárat és motor .a tényleges fogyasztásra kíváncsi lennék mert sokmindent hallottam,előre is köszönöm a segítséget üdv mindenkinek worship
3 gyerekkel teltházzal az 1.6-ost el is lehet felejteni. gyenge lesz, és sokat fog enni. ha kijön a pénzből, akkor minél fiatalabbat. 300-ért benzinesből azért lehet jót venni, bár én inkább vennék egyet nagyon olcsón, és megcsinálnám a maradék pénzből rendesen. így a 300-ból már tényleg lehet egy jó kocsi
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
siki
Vendég
« Új hozzászólás #18575 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 17:32:36 »

  :wave:Üdvözlet mindenkinek.egy kis segítséget szeretnék kérni a tapasztalt mondeósoktól ,tavasszal terveznék egy mondeo vásárlást ,szűk anyagi helyzetemre való tekintettel MK1-94-96,vagy MK2-97-99 közti modell jöhet szóba,és csak benzineset szeretnék ,kérdésem hogy 1.6 vagy 1.8,  amire használnánk az 60%város-40%hoszabb utak.álltalában teltházzal(2felnőtt 3gyerek)Klíma jó lenne,kb 300,000ft-om van rá
Mire vagy (mikre)figyeljek oda értem én tipus hiba ,ill melyik lenne az ideális évjárat és motor .a tényleges fogyasztásra kíváncsi lennék mert sokmindent hallottam,előre is köszönöm a segítséget üdv mindenkinek worship

Üdv.
a sajátom 2.0 benzines,városban olyan 10l,hosszabb távon 8l-er,légkondival picit több

egyébként eladó lesz hamarosan,nem árulni akarom, hanem eladni,ha nem megy el, megy a bontóba a papírért amivel lemondhatom a teljesítményadót.
nem fogok érte sokat kérni,mivel tudom mennyit kell rá költeni,jelenleg az önindító szórakozik
Naplózva
thrush84
Vendég
« Új hozzászólás #18576 Dátum: 2013.12.29 vasárnap, 21:49:44 »

Sziasztok!

Mondeo Mk1 benzin 2.0 Nem indul: gyújtásra ac pumpa "búg" indítómotor forog nem lomhán mikor az akksi merült "tekeri de nem kapja el" Ennek ellenére lehet rossz az akkumulátor? A hiba véletlenszerűen jelentkezik valamikor pöccre indul egyébként menet közben sem tapasztalok kimaradást, rángatást.
Segítsetek merre keressem a hibát! Köszönöm!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18577 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 14:44:53 »

Sziasztok!

Mondeo Mk1 benzin 2.0 Nem indul: gyújtásra ac pumpa "búg" indítómotor forog nem lomhán mikor az akksi merült "tekeri de nem kapja el" Ennek ellenére lehet rossz az akkumulátor? A hiba véletlenszerűen jelentkezik valamikor pöccre indul egyébként menet közben sem tapasztalok kimaradást, rángatást.
Segítsetek merre keressem a hibát! Köszönöm!
ha egyaltalan elsore nem indul,az valami elektromos hiba! nem tilt valami? riaszto? vagy a trafo korul a kabelek jok? nekem egyszer a trafo vezeteke ra egett az RG íze szelep fem csovere ami a kipuftol jon! mivel be zarlatolt,elszalt a trafom! es mire ra jottunk?!....
Naplózva
thrush84
Vendég
« Új hozzászólás #18578 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 19:28:02 »

ha egyaltalan elsore nem indul,az valami elektromos hiba! nem tilt valami? riaszto? vagy a trafo korul a kabelek jok? nekem egyszer a trafo vezeteke ra egett az RG íze szelep fem csovere ami a kipuftol jon! mivel be zarlatolt,elszalt a trafom! es mire ra jottunk?!....


Szétkaptuk, a kiszerelt testelt gyertya nem adott szikrát. A tarfó gyujtáson kapott áramot. Egy csatlakózó kábeleit szigeteltük az egr szelep mellett a motor blokk oldalán. Összeraktuk pöccre indult. Elég ramaty állapotban vannak a kábelek, megkeményedett a külsö szigetelés és málik.  Remèlem ez volt a gond.
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18579 Dátum: 2013.12.30 hétfő, 20:40:44 »


Szétkaptuk, a kiszerelt testelt gyertya nem adott szikrát. A tarfó gyujtáson kapott áramot. Egy csatlakózó kábeleit szigeteltük az egr szelep mellett a motor blokk oldalán. Összeraktuk pöccre indult. Elég ramaty állapotban vannak a kábelek, megkeményedett a külsö szigetelés és málik.  Remèlem ez volt a gond.
na akkor majdnem eltaláltam! az összes kábel ami a motor,vagy valami forro alkatrész mellett huzódik-azok elöregednek,és málnak! de vigyázz.,mert ha meg bolygatod ezeket a kábeleket,nagyon nagy káoszt csinálhatsz! én is igy jártam annó! a termosztátház jeladóinak a kábelei,és a ventillátor kábeleinek a szigetelései nagy darabokban jöttek le! tele voltam zárlattal! veszélyes az injektor köteg! arra figyelj...
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #18580 Dátum: 2014.01.01 szerda, 21:50:26 »

Sziasztok! Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
A kocsim egy ideje azt csinélja, hogy elindulásnál, vagy kis fordulaton (2000 alatt kb), illetve nagy terhelésen (erőteljesebb huzatás, padlógáz) dadog, szerintem egy henger nem működik ilyenkor. Gondolom gyertya illetve kábelcsere lesz a dolog vége. Az a kérdésem, hogy honnan vegyek bele gyertyát, mert rémlik hogy valahonnan 1000 Ft/db áron megkapható.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Kincso70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 561



« Új hozzászólás #18581 Dátum: 2014.01.01 szerda, 22:57:33 »

Sziasztok! Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
A kocsim egy ideje azt csinélja, hogy elindulásnál, vagy kis fordulaton (2000 alatt kb), illetve nagy terhelésen (erőteljesebb huzatás, padlógáz) dadog, szerintem egy henger nem működik ilyenkor. Gondolom gyertya illetve kábelcsere lesz a dolog vége. Az a kérdésem, hogy honnan vegyek bele gyertyát, mert rémlik hogy valahonnan 1000 Ft/db áron megkapható.
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/gyujtas_es_alkatreszei/ford_gyari_gyujtogyertya_szett_focus_mondeo_1846328162.html
Naplózva

Ford Sierra kombi 2.3 D 1985 DPN-954
Ford Mondeo Kombi 1.8 GLX 1995 HMY-760
Ford Escort 1.6i 1986 EOL-491
Ford Galaxy 1.9 TDI Si 1999 ILF-165
Ford Mondeo Kombi 1.6 CLX 1994 IOS-480
Ford Mondeo Kombi 1.8TD Ghia 1997 JAK-629
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #18582 Dátum: 2014.01.01 szerda, 23:00:12 »

Köszi ezt én is megtaláltam, de ngk szám szerint nekem PTR5A-13 kellene. Mondjuk azért ráírok az adatokkal és megmondja jó-e.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18583 Dátum: 2014.01.03 péntek, 18:30:04 »

sziasztok hatalmas segítséget szeretnék kérni

arról van szó hogy a kocsi gázadásnál fura keregő hangot ad ki magábol nem szokványos dízel hangot hanem jóval hangosabbat de csak terhelés alatt 1500-as fordulatól kezdve adja ki ezt a hangot
gyorsúlni nem akar az autó az adagoló aljából csöpög a gázolja annál a kis fekete kupaknál

válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Tomi79
Vendég
« Új hozzászólás #18584 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 14:31:11 »

Üdy!
Diavia légkondi hűtőt keresek  a Mondimba! Ugyanis utólagos van benne a gyári kondi hűtö meg nem jó hozzá.... (más a csatlakozás) Tudnátok segíteni nekem ebben? Bontott is érdekelhet ha nincs semmi baja és jó árban lenne!
Köszönöm!
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18585 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 15:51:56 »

sziasztok hatalmas segítséget szeretnék kérni

arról van szó hogy a kocsi gázadásnál fura keregő hangot ad ki magábol nem szokványos dízel hangot hanem jóval hangosabbat de csak terhelés alatt 1500-as fordulatól kezdve adja ki ezt a hangot
gyorsúlni nem akar az autó az adagoló aljából csöpög a gázolja annál a kis fekete kupaknál

válaszokat előre is köszönöm
nem lehet a kuplung??
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18586 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 16:35:14 »

nem lehet a kuplung??

hali sajnos a turbó adta meg magát kb 1 cm lógása van a tengelynek és belevert a házba
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18587 Dátum: 2014.01.05 vasárnap, 17:14:34 »

hali sajnos a turbó adta meg magát kb 1 cm lógása van a tengelynek és belevert a házba
uhh,az gáz
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18588 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 06:11:35 »

hali
mi fog történni ha lefalazom az egr szelepet??? árt a dízel motornak vagy nem Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18589 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 16:01:33 »

hali
mi fog történni ha lefalazom az egr szelepet??? árt a dízel motornak vagy nem Huh?

nem
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18590 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:12:41 »

nem

köszöntem a választ Smiley
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18591 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:16:08 »

nem

és valami fog változni a lefalazás után PL: jobban megy a kocsi vagy, füstölni fog mint az mtz, vagy semmi nem fog történni Huh?
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18592 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:32:55 »

és valami fog változni a lefalazás után PL: jobban megy a kocsi vagy, füstölni fog mint az mtz, vagy semmi nem fog történni Huh?
ha eddig jól működött, akkor semmit nem fogsz észrevenni. az egr nem azért van, hogy a motornak jó legyen, hanem, hogy a kötelező környezetvédelmi normát teljesítse a kocsi. alapjáraton, és picit felette a kipufogógáz egy részét visszavezeti a szívócsőve, hogy mégegyszer égesse el a motor azt. ez a motornak nem tesz jót, de muszály. ha ledugózod, akkor tiszta levegőt szív mindig, és ez jobb neki. Teljesítményben nem veszed észre. füstölés akkor van, ha elromlik(beragad a szelep) és pont nyitott állapotban van. ekkor ha kell, ha nem visszaengedi a szart, és akkor szokott gond lenni
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18593 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:40:40 »

ha eddig jól működött, akkor semmit nem fogsz észrevenni. az egr nem azért van, hogy a motornak jó legyen, hanem, hogy a kötelező környezetvédelmi normát teljesítse a kocsi. alapjáraton, és picit felette a kipufogógáz egy részét visszavezeti a szívócsőve, hogy mégegyszer égesse el a motor azt. ez a motornak nem tesz jót, de muszály. ha ledugózod, akkor tiszta levegőt szív mindig, és ez jobb neki. Teljesítményben nem veszed észre. füstölés akkor van, ha elromlik(beragad a szelep) és pont nyitott állapotban van. ekkor ha kell, ha nem visszaengedi a szart, és akkor szokott gond lenni

köszönöm az infókat
elromolva ez is elvan de szerencsére csukott állapotban volt mikor szét ment
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #18594 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 18:43:38 »

köszönöm az infókat
elromolva ez is elvan de szerencsére csukott állapotban volt mikor szét ment
az a jobbik eset
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18595 Dátum: 2014.01.06 hétfő, 20:30:36 »

en feltunoen fustolok,valami feheres fustom van,de neha köd szerű.a viz picit fogy,de az kb 1,2 deci havonta amit s futotest javara irtam mivel fagyalloszag van a kocsiban.az EGR szelepem dugozva van,mi lehet a baj?? jol indul,jol megy....veletlenul ugy viselkedik ahogyan kell,csak kodol!! lehetseges h a kipufogo van tele viuzel? vagy a dobok? van erre tapasztalat? koszi
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18596 Dátum: 2014.01.24 péntek, 11:18:48 »

Acél VS Müanyag...ajtónyitó bowden!


 
Naplózva
Rico
Vendég
« Új hozzászólás #18597 Dátum: 2014.01.24 péntek, 11:20:57 »


mikor nyitottam volna az ajtót..törrt el..a sok kis müanyag alkatrész mellett,az acél tört el,
Naplózva
Gee
Vendég
« Új hozzászólás #18598 Dátum: 2014.01.24 péntek, 12:40:10 »

hali
valaki tudna nekem mutatni egy képet a mk1-es  fedélzeti számítógép csatlakozójáról

előre is köszönöm
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #18599 Dátum: 2014.01.24 péntek, 13:20:49 »

valaki tudna nekem mutatni egy képet a mk1-es  fedélzeti számítógép csatlakozójáról
Nekem csak ilyen van.

De né csak, mit és mit találtam az íbéjen, csupán 43 másodpercembe telt Grin.
Igaz ez Mk2, de a csati formája ugyanaz - ismereteim alapján.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 365 366 367 368 369 370 371 [372] 373 374 375 376 377 378 379 ... 390   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.038 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.