Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.21 csütörtök, 23:56:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544019 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 20:18:00 »

Nekem elég sok barátom dolgozik az egyik MOL kúton. Néha beszabadulok hátra is, ahol a tartályok computere van. Záráskor mindig kinyomtatják az ellenőrzést. Mindent kíír ami a tartályban van és folyadék. Csak a vízre emlékszem, az 5-10L között szokott mozogni. Ez egy egész tartályhoz nézve nem sok szerintük! Nem tudom mennyi más kutakon. Valaki?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #51 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 20:35:00 »

Nekem elég sok barátom dolgozik az egyik MOL kúton. Néha beszabadulok hátra is, ahol a tartályok computere van. Záráskor mindig kinyomtatják az ellenőrzést. Mindent kíír ami a tartályban van és folyadék. Csak a vízre emlékszem, az 5-10L között szokott mozogni. Ez egy egész tartályhoz nézve nem sok szerintük! Nem tudom mennyi más kutakon. Valaki?
Az lehet a kondenzvíz is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 22:54:00 »

Ilyen még nem volt!Én nyithatok meg egy vadi új topicot!
Szóval akkor itt lehet kitárgyalni,hogy hol vegyünk jó gázolajat!
De melyik is a jó???-:)
Zsoel,
 
Te nyitottad, de én nyittattam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 23:08:00 »

Én már augusztus óta végigpróbáltam a tatabányai összes nagy kút gázolaját, hogy érzek-e különbséget: Shell, OMV, MOL, AGIP. és persze VPower Diesel-t is. Hát én nem éreztem átütő különbséget az autóban, igaz a TDDI nem annyira kényes darab, viszont két tanknyi VPower Diesellel kb. 0.6 literrel kevesebbet fogyasztott. Erősebbnek akkor se éreztem az autót, de mintha egynletesebben és csendesebben járt volna. Most OMV ban benne, hát -6 fokban volt is hangja reggel rendesen. Megint VPowert fogok holnap tankolni, a hidegben talán nem kopog annyira.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #54 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 23:20:00 »

Zsoel,
 
Te nyitottad, de én nyittattam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2005.12.16 péntek, 08:14:00 »

A nagy forgalmazókkal kapcsoatban csak egy észrevétel:
Angilában a Coca-cola azzal bukott bele az ásványvíz forgalmazásba, hogy egy ellenőrzésnél kiderült, hogy sima londoni csapvizet palackoznak.
lásd Bonaqua
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2005.12.16 péntek, 08:45:00 »

Arra van valakinek tapasztalata, hogy üzemanyagokat összekeverni menniyre okos dolog? Itt elsősorban persze az üzemanyagokban lévő adalékokra gondolok. Tapasztalt-e valaki olyat, hogy pl. fél tank MOL-ra nem jó OMV-t tankolni, mert mondjuk kicsapódik, zavarosodik, sűrűsödik, netántán valamilyen érezhető jelenséget okoz?
 
Nekem ezekkel a vegykutymutyokkal mindig az a bajom, hogy tudjuk-e mi történik, ha kvázi ismeretlen tartalmú anyagokat összekeverünk?
Ilyesmi megtörténhet pl. motorolajoknál, ott nem mindegy, mivel utántölti az ember a hiányzó olajat.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:05:00 »

Arra van valakinek tapasztalata, hogy üzemanyagokat összekeverni menniyre okos dolog? Itt elsősorban persze az üzemanyagokban lévő adalékokra gondolok. Tapasztalt-e valaki olyat, hogy pl. fél tank MOL-ra nem jó OMV-t tankolni, mert mondjuk kicsapódik, zavarosodik, sűrűsödik, netántán valamilyen érezhető jelenséget okoz?
 
Nekem ezekkel a vegykutymutyokkal mindig az a bajom, hogy tudjuk-e mi történik, ha kvázi ismeretlen tartalmú anyagokat összekeverünk?
Ilyesmi megtörténhet pl. motorolajoknál, ott nem mindegy, mivel utántölti az ember a hiányzó olajat.
hát ehhez -zavaros, stb- a kevert tankolás után ki kéne szedni az üzemanyagot a tankból...
Kémiai szempontból hasonló tapasztalatom csak a téli ablakmosó folyadékommal és a jégoldó sprayommal van. X és Y márka és annyira nem bírják egymást, hogy kénytelen használat esetén (pl 5percen belül) full tejszínű lesz a szélvédőm, csak a meleg levegő segít.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:16:00 »

Elvileg és gyakorlatilag a két tipusú üzemanyagot összekeverünk(dízel) nem lesz zavaros és nem csinál semmit az összetevőkkel. Vannak speciális adalékok amiket különböző tulajdonságai miatt teszünk a kész gázolajba.
Hidegtulajdonságjavító, cetánszám(oktán) növelő, vízdiszpeglátor, (ha vizes, zavaros lenne ez megköti a vizet így tiszta lesz az anyag)
Ezek közül lehetne használni párat, főleg télen és nagyrészét be is lehet szerezni a kutakon, mint adalékanyag, csak a keverési arány nagyon nem mindegy.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #59 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:21:00 »

Elvileg csak a nyugati határszélen van minőségi üzemanyag, kivéve a V-power 100, mert azt Német országból hozzák. Az összes többit a mol finomítóiból hordják, és keverik hozzá az adalékot. Azaz esetenként, még azt sem pl.: tesco, auchan, stb
Ezt kell szeretnünk, ez van! :- (
Még lehet szívni akkor, amikor letárolt üzemanyag készletet frissítik, és az állott moslékot eladják, amiből kipárolgott a könnyűbenzin nagy része.
Persze ezt igyekeznek szétkeverni, és a mostoha társaságoknak adni.
Ezeken kívül még ott vannak a gyenge láncszemek, a kútvezetők, és néha a kutasok…
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:23:00 »

Bocs, az előbb rosszul írtam, mert a nyugati határszélen is sokszor van mol által finomított üzemanyag. :-(
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:24:00 »

A nagy forgalmazókkal kapcsoatban csak egy észrevétel:
Angilában a Coca-cola azzal bukott bele az ásványvíz forgalmazásba, hogy egy ellenőrzésnél kiderült, hogy sima londoni csapvizet palackoznak.
Bonaqua, csókolom
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:28:00 »

Elvileg csak a nyugati határszélen van minőségi üzemanyag, kivéve a V-power 100, mert azt Német országból hozzák. Az összes többit a mol finomítóiból hordják, és keverik hozzá az adalékot. Azaz esetenként, még azt sem pl.: tesco, auchan, stb
Ezt kell szeretnünk, ez van! :- (
Még lehet szívni akkor, amikor letárolt üzemanyag készletet frissítik, és az állott moslékot eladják, amiből kipárolgott a könnyűbenzin nagy része.
Persze ezt igyekeznek szétkeverni, és a mostoha társaságoknak adni.
Ezeken kívül még ott vannak a gyenge láncszemek, a kútvezetők, és néha a kutasok…
Nos ezeket az infókat úgy ahogy van cáfolnám!
Nem az összes anyagot hordják a moltól.
Nem "kint" keverik hozzá az adalékot hanem már a mol úgy adja el(kivéve a plussz adalékok)
Nem tudom mit értesz letárolt üzemanyagon, és azt hogy frissítik?
Megnyugtatlak a gázolajban nincs könnyűbenzin, hacsak a petroleumot nem annak hívod.
Itt még megjegyezném annál jobb a motornak az anyag minél "nehezebb"(sűrűség~0,845 kg/m3)
Mindenkinek egy ugyanazon tartályból szállítják ki az anyagot! Eléggé szívnánk vele ha tankautónként váltogatni kellenne a tartályokat!  
A kútvezetőkkel és kutasokkal kapcsolatban egyetértek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #63 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:28:00 »

lásd Bonaqua
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #64 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:32:00 »

Elvileg és gyakorlatilag a két tipusú üzemanyagot összekeverünk(dízel) nem lesz zavaros és nem csinál semmit az összetevőkkel. Vannak speciális adalékok amiket különböző tulajdonságai miatt teszünk a kész gázolajba.
Hidegtulajdonságjavító, cetánszám(oktán) növelő, vízdiszpeglátor, (ha vizes, zavaros lenne ez megköti a vizet így tiszta lesz az anyag)
Ezek közül lehetne használni párat, főleg télen és nagyrészét be is lehet szerezni a kutakon, mint adalékanyag, csak a keverési arány nagyon nem mindegy.
Itt az vetődött fel, hogy különböző pancsokat egy tankba töltve milyen eredményre jutunk nem arról, hogy a tiszta naftába monnyuk nálatok mik kerülnek bele ... azt nem tudni, hogy a kagylós adaléka hogyan viselkedik a sógorok adalékával stb, jó eséllyel lesz belőle ... Vagy?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #65 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:34:00 »

Nos ezeket az infókat úgy ahogy van cáfolnám!
Nem az összes anyagot hordják a moltól.
Nem "kint" keverik hozzá az adalékot hanem már a mol úgy adja el(kivéve a plussz adalékok)
Nem tudom mit értesz letárolt üzemanyagon, és azt hogy frissítik?
Megnyugtatlak a gázolajban nincs könnyűbenzin, hacsak a petroleumot nem annak hívod.
Itt még megjegyezném annál jobb a motornak az anyag minél "nehezebb"(sűrűség~0,845 kg/m3)
Mindenkinek egy ugyanazon tartályból szállítják ki az anyagot! Eléggé szívnánk vele ha tankautónként váltogatni kellenne a tartályokat!  
A kútvezetőkkel és kutasokkal kapcsolatban egyetértek.
Minimum kétféle üzemanyagról beszélünk az egyik a benzin ... az utolsó mondatodon van a hangsúly
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #66 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:35:00 »

Meggyőtődésem, hogy nem lesz semmi baja, mert ugyanazokat az adalékokat használjuk(a mol is N.o.-ból veszi) csak a mennyisége más, ha valami extrát akarnak elérni többet raknak bele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #67 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:43:00 »

Meggyőtődésem, hogy nem lesz semmi baja, mert ugyanazokat az adalékokat használjuk(a mol is N.o.-ból veszi) csak a mennyisége más, ha valami extrát akarnak elérni többet raknak bele.
"(kivéve a plussz adalékok)"  
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #68 Dátum: 2005.12.16 péntek, 09:58:00 »

Mondj nekem légy szíves egy olyan kúthálózatot, ahol nagy valószínűséggel nem mol üzemanyagot kapok?
Letárolt üzemanyag az a stratégiai üzemanyag készlet, amivel minden állam rendelkezik.
Könnyűbenzin tartalma a benzinnek van, a gázolajba dermedésgátlót alkalmaznak.
A sűrűség gázolaj esetében igaz, de számokat inkább ne írj, vagy ha igen, akkor légy szíves precízen.
Az utolsó előtti mondatoddal meg cáfolod a leveled elejét.
Na megyek dolgozni...
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69 Dátum: 2005.12.16 péntek, 10:05:00 »

Na majd Én is jól megkérdezem a MOL-os barátaimat ez ügyben, aztán írom amit hallottam.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #70 Dátum: 2005.12.16 péntek, 10:24:00 »

Mondj nekem légy szíves egy olyan kúthálózatot, ahol nagy valószínűséggel nem mol üzemanyagot kapok?
Letárolt üzemanyag az a stratégiai üzemanyag készlet, amivel minden állam rendelkezik.
Könnyűbenzin tartalma a benzinnek van, a gázolajba dermedésgátlót alkalmaznak.
A sűrűség gázolaj esetében igaz, de számokat inkább ne írj, vagy ha igen, akkor légy szíves precízen.
Az utolsó előtti mondatoddal meg cáfolod a leveled elejét.
Na megyek dolgozni...
Szmöre "renceren belül" van
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #71 Dátum: 2005.12.16 péntek, 10:37:00 »

Akko meg jó van.
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #72 Dátum: 2005.12.16 péntek, 13:42:00 »

Én étolaj gyártással,  forgalmazással foglalkozok, tegyetek az a dizelekbe 180Ft/ liter
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #73 Dátum: 2005.12.16 péntek, 14:19:00 »

Én étolaj gyártással,  forgalmazással foglalkozok, tegyetek az a dizelekbe 180Ft/ liter
azért bizonyos észterezés is kell, metilalkohollal+nátriumhidroxiddal, aztán a visszamaradó glicerinből meg szappant lehet készíteni
a régi mondikba jó a sima étolaj is
de persze TÖRVÉNYTELEN!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #74 Dátum: 2005.12.16 péntek, 19:17:00 »

Üzemanyag ügyben a következő információt gyűjtöttem be személyesen a Shell munkatársától aki a szállító okmányokba is betekintést engedett:
 
A Shell V-POWER Diesel üzemanyagot németországban gyártják. Összesen öt európai országban forgalmazzák. Magyarországra az ausztriai elosztóbázisról érkezik tartálykocsikban. A németországi gyárból 10ppm   kéntartalommal és gyárilag beállított adalékolással szállítják, csak arra a célra üzembeállított tankerekkel. Ezek a szállítók csak ezt az egyféle üzemanyagot szállíthatják a rekeszeikben. Teszik ezt azért, hogy más tipusú üzemanyag maradványával ne keveredhessen az üzemanyag.  (Elmondták, hogy más üzemanyagok esetén nem ügyelnek ennyire a  szállításra mert a különböző tipusú üzemanyagok maradványai a tartályokban csak elhanyagolható mértékben keverednek.De ezt más cégek is így teszik.)További hír, hogy a többi üzemanyagot (normál diesel és benzin) magyar gyártótól vásárolják, csak külön adalékolással látják el
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #75 Dátum: 2005.12.16 péntek, 20:20:00 »

Mondj nekem légy szíves egy olyan kúthálózatot, ahol nagy valószínűséggel nem mol üzemanyagot kapok?
Letárolt üzemanyag az a stratégiai üzemanyag készlet, amivel minden állam rendelkezik.
Könnyűbenzin tartalma a benzinnek van, a gázolajba dermedésgátlót alkalmaznak.
A sűrűség gázolaj esetében igaz, de számokat inkább ne írj, vagy ha igen, akkor légy szíves precízen.
Az utolsó előtti mondatoddal meg cáfolod a leveled elejét.
Na megyek dolgozni...
Lukoil!
VAlami orosz milliárdosé aki álítólag yoo benzint ad el mert megengedheti magának.....
Egyébként saját szórakoztatására megvette a Cselszit mint focicsapatot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #76 Dátum: 2005.12.16 péntek, 21:00:00 »

"(kivéve a plussz adalékok)"  

Nos, nem akarlak cáfolni, mert biztos van olyan dolog amiben neked van igazad. Én kifejezetten csak a gázolajokról beszéltem, mert abban vagyok viszonylag otthon.
A gázolaj MSZ szerinti maximális fajsúlya 0,845 kg/m3 és az a legjobb az autóknak, minnél nehezebb.
A stratégiai készkletek nem MOL tulajdonúak, hanem a TT. Rt.(terméktároló rt.) és a Kt Rt. (kőolaj tároló rt.) tulajdona, ahoz a mol nem is nyúlhat! Sőt senki sem amíg a kormány el nem rendeli!  
Azzal hogy megcáfolom saját mondatomat azért vitatkozok, mert a másik témában(ford mondeo dízelek) leírtam, hogy az Ömv-nek nem a mol szállít, és akinek a mol szállít az mind ugyanabból a tartályból kapja a gázolajat.
Adalékok amiket alkalmazunk a gátoljaba: nitrocet, keroflux-6204, keroflux-3508, stadis, dissolvan. Nézz utána a neten, ezt csak azért írom, mert nem dermedésgátlót használunk, az az alapanyagok tulajdonságaiból adódik!
Bármiben állok továbbra is rendelkezésedre!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #77 Dátum: 2005.12.16 péntek, 21:09:00 »

Nos, nem akarlak cáfolni, mert biztos van olyan dolog amiben neked van igazad. Én kifejezetten csak a gázolajokról beszéltem, mert abban vagyok viszonylag otthon.
A gázolaj MSZ szerinti maximális fajsúlya 0,845 kg/m3 és az a legjobb az autóknak, minnél nehezebb.
A stratégiai készkletek nem MOL tulajdonúak, hanem a TT. Rt.(terméktároló rt.) és a Kt Rt. (kőolaj tároló rt.) tulajdona, ahoz a mol nem is nyúlhat! Sőt senki sem amíg a kormány el nem rendeli!  
Azzal hogy megcáfolom saját mondatomat azért vitatkozok, mert a másik témában(ford mondeo dízelek) leírtam, hogy az Ömv-nek nem a mol szállít, és akinek a mol szállít az mind ugyanabból a tartályból kapja a gázolajat.
Adalékok amiket alkalmazunk a gátoljaba: nitrocet, keroflux-6204, keroflux-3508, stadis, dissolvan. Nézz utána a neten, ezt csak azért írom, mert nem dermedésgátlót használunk, az az alapanyagok tulajdonságaiból adódik!
Bármiben állok továbbra is rendelkezésedre!
Ez az utolsó mondat eléggé párbajrahívás hangú!
 
Szerintem mindenki, aki ért hozzá mondja el a véleményét, de ha valaki máshogyan tud valamit, azért nem kell mindjárt megenni!
Tételezzük fel a másikról, hogy segíteni akar a többi tudatlanon, nem pedig félrevezetni!
Ez több hozzászólóra is vonatkozik itt is és egy csomó topikban még. Nem jól tudom, mi itt nem egy bajtársi közösség vagyunk?
Szeressük egymást, gyerekek... vagy legalábbis tiszteljük a másik véleményét vagy tudását!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #78 Dátum: 2005.12.16 péntek, 23:56:00 »

Ez az utolsó mondat eléggé párbajrahívás hangú!
 
Szerintem mindenki, aki ért hozzá mondja el a véleményét, de ha valaki máshogyan tud valamit, azért nem kell mindjárt megenni!
Tételezzük fel a másikról, hogy segíteni akar a többi tudatlanon, nem pedig félrevezetni!
Ez több hozzászólóra is vonatkozik itt is és egy csomó topikban még. Nem jól tudom, mi itt nem egy bajtársi közösség vagyunk?
Szeressük egymást, gyerekek... vagy legalábbis tiszteljük a másik véleményét vagy tudását!

Nem megenni akartam, ne értsetek félre csak pontosítani azokat a dolgokat amiről beszélünk, ha valaki itt valamit rosszul tud, szerintem az csak jó dolog ha az aki biztosan tudja magáról, hogy pontosan tudja, kijavítja, hogy ne adjunk tovább félinfókat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #79 Dátum: 2005.12.17 szombat, 06:00:00 »

Szép lassan fel lehetne térképezni az országot.
Ki-hol-milyen üzemanyagot használt,és mennyire volt elégedett.Táblázatba foglaljuk,összesítjük,és egy pár hónap tapasztalatait öasszefoglalva megküldjük a nagy üzemanyagforgalmazóknak.
Cserébe 1-1 tartály "prémium" üzemanyagot kérünk,amit a Kunmadaras-i talin a gyorsulási versenyen égetünk el.És akkor mindenkinek ugyanaz a naftája lesz.
A térképhez:
Szigetvár-Shell és Pécs-Mol(Komlói út) feketelista!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #80 Dátum: 2005.12.17 szombat, 06:09:00 »

A térképhez:
Szigetvár-Shell és Pécs-Mol(Komlói út) feketelista!
Ja,és a Pécs-Mol(Makay I.)szintén problémás.Ott egyszer volt is egy országos méretű botrány.Tartályból nafta ki,pótlás vízzel.Később fejlesztették a "tudományukat" valamit a mérési pontossággal variáltak.1 liter helyett csak 0,90-,095öt kapott a csóri autós.
MOL
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #81 Dátum: 2005.12.17 szombat, 06:49:00 »

Ja,és a Pécs-Mol(Makay I.)szintén problémás.Ott egyszer volt is egy országos méretű botrány.Tartályból nafta ki,pótlás vízzel.Később fejlesztették a "tudományukat" valamit a mérési pontossággal variáltak.1 liter helyett csak 0,90-,095öt kapott a csóri autós.
MOL
Nem védeni akarom a mundér becsületét, sőt nem a kedvenc cégem a mol de most meg kell védenem, a molos kuatakat nem a mol üzemelteti!
Az ott dolgozók egyike sem molos dolgozó!
Franchise rendszerbe működteti így ha valamelyik mol kútnál gond van, márpedig elég soknál van(itt most nem konkrétan az anyaggal kapcsolatban, hanem pl. az illemhely tisztaságával, kiszolgálással) arról közvetlenül nem a mol tehet.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #82 Dátum: 2005.12.17 szombat, 07:14:00 »

Nem védeni akarom a mundér becsületét, sőt nem a kedvenc cégem a mol de most meg kell védenem, a molos kuatakat nem a mol üzemelteti!
Az ott dolgozók egyike sem molos dolgozó!
Franchise rendszerbe működteti így ha valamelyik mol kútnál gond van, márpedig elég soknál van(itt most nem konkrétan az anyaggal kapcsolatban, hanem pl. az illemhely tisztaságával, kiszolgálással) arról közvetlenül nem a mol tehet.
Igen,a #10-es hozzászólásomban említettem hasonlót,de a többi kút egyike sem frencsájz rendszerben működik?Egyébként valamilyen szinten a Mol is tehet erről,mert,ha én valamihez adom a nevem,azt ellenőrzöm és megkövetelem a rendet és ,ha nem úgy van ahogy én akarom,változtatok rajta.Nem?Szerintem a Molt igazából ez nem hatja meg,mert a benzinkút hálózatok vesznek tőle eleget és az a pár száz esetleg ezer autós nem mérvadó.Lehet,hogy rosszul látom,de ez az én,laikus véleményem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #83 Dátum: 2005.12.17 szombat, 07:23:00 »

Igen,a #10-es hozzászólásomban említettem hasonlót,de a többi kút egyike sem frencsájz rendszerben működik?Egyébként valamilyen szinten a Mol is tehet erről,mert,ha én valamihez adom a nevem,azt ellenőrzöm és megkövetelem a rendet és ,ha nem úgy van ahogy én akarom,változtatok rajta.Nem?Szerintem a Molt igazából ez nem hatja meg,mert a benzinkút hálózatok vesznek tőle eleget és az a pár száz esetleg ezer autós nem mérvadó.Lehet,hogy rosszul látom,de ez az én,laikus véleményem.
Teljesen egyetértek, ezért írtam hogy közvetlenül nem felelős de egyébként nagyon is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #84 Dátum: 2005.12.17 szombat, 07:37:00 »

Teljesen egyetértek, ezért írtam hogy közvetlenül nem felelős de egyébként nagyon is!
OKé!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #85 Dátum: 2005.12.17 szombat, 08:27:00 »

Helo  
nem akarom bántani a magyar kutakat de,havi több mondeot hozok be külfőldröl és a kinti gázolajjal kevesebbet esznek ami a lényeg jobban mennek az autok.szám szerint kb 2-4 dl-rel kevesebbet esznek.és reggel a hideg indittásnál is teljesen más az inditás.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #86 Dátum: 2005.12.17 szombat, 08:30:00 »

Nem megenni akartam, ne értsetek félre csak pontosítani azokat a dolgokat amiről beszélünk, ha valaki itt valamit rosszul tud, szerintem az csak jó dolog ha az aki biztosan tudja magáról, hogy pontosan tudja, kijavítja, hogy ne adjunk tovább félinfókat.
Szmöre,
 
Amit írtam, az éppen nem rád vonatkozott, hanem az előtted szólókra, elnézést kérek, ha megbántottalak.
Vannak itt egyen-ketten, akik személyes sértésnek veszik, ha valaki máshogy tud valamit, mint ők. Dehát nem vagyunk egyformák (hála istennek).
 
Írd csak nyugodtan a sok-sok okos információt, szerintem sokat tanulunk belőle.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #87 Dátum: 2005.12.17 szombat, 08:38:00 »

Szmöre,
 
Amit írtam, az éppen nem rád vonatkozott, hanem az előtted szólókra, elnézést kérek, ha megbántottalak.
Vannak itt egyen-ketten, akik személyes sértésnek veszik, ha valaki máshogy tud valamit, mint ők. Dehát nem vagyunk egyformák (hála istennek).
 
Írd csak nyugodtan a sok-sok okos információt, szerintem sokat tanulunk belőle.
Köszi, nem vettem sértésnek, egyetértek veled!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #88 Dátum: 2005.12.17 szombat, 08:38:00 »

Ja,és a Pécs-Mol(Makay I.)szintén problémás.Ott egyszer volt is egy országos méretű botrány.Tartályból nafta ki,pótlás vízzel.Később fejlesztették a "tudományukat" valamit a mérési pontossággal variáltak.1 liter helyett csak 0,90-,095öt kapott a csóri autós.
MOL
A legutolsó OMV-s tankolásnál történt:
 
Az üzemanyagszint jelző elégté az üres felé állt, már égett a figyelmeztető lámpa, de még nem ment a teljes nulla szintre. A számítógép is azt írta, hogy még kb. 60 km-t tudok megtenni. A tankom a leírások szerint 58,5 literes. Namost erre tankoltam a kút mérője szerint 58,3 litert.
Így utólag visszagondolva, ez már a második OMV-s tankolásom, az elsőnél is sokallottam a tankolt üzemanyag mennyiségét, de ott nem volt ilyen feltűnő, azt hittem, hogy én számoltam hülyén valamit.
Szóval szerintem is ha egy cég a nevét adja a bérlő/üzemeltetőnek, akkor ott mindent rendszeresen ellenőriznie kell, mert az ő nevével azonosítanak(tunk) minden szemétséget, ami a kúton megtörténik.
 
Amúgy mi a véleményetek, jogszerű, ha megnevezzük a szerintünk bűnös kutakat? Tudjátok, ilyen hitelrontás meg társai... Ha van bizonyíték, az persze más, de szerintem ilyet nehéz lenne produkálni utólag egy jogi eljárás esetén.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #89 Dátum: 2005.12.17 szombat, 09:00:00 »

egy nagyon bűnös kút:
munkám során elég sokat vagyok külföldön és tavaszzal/nyáron Lengyelországban voltam 4 hónapot. Itthon mikor tankoltam egyetlen egyszer fordult elő, hogy 60 liter fölé ment a mutató pár századdal, de akkor igencsak ki volt centizve a menet. Szóval kint egyik este gondoltam, hogy úgyis van időm, hazafelé tankolok. Bementem a szállástól nem messze levő kútra és 64,5 litert tankoltam a kocsiba!!! A kút számlálója az a fajta volt még, aminél a számok úgy tekertek mint a kazettásmagnó meg a kilométeróra számlálója. Már ezer éve nem láttam ilyet. Próbáltam megmagyarázni a kutasnak, hogy a 60 literes tankba úgy, hogy még volt is benne jócskán hogy a fenébe fér bele 64,5 liter cuccos. Mutatta a dátumot, hogy 2 hónapja volt ellenőrizve, úgyhogy valószínű rosszul ismerem az autómat.
Szóval ne tankoljatok itt: Lengyelország, Szonowice 49-es főút!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #90 Dátum: 2005.12.17 szombat, 09:06:00 »

egy nagyon bűnös kút:
munkám során elég sokat vagyok külföldön és tavaszzal/nyáron Lengyelországban voltam 4 hónapot. Itthon mikor tankoltam egyetlen egyszer fordult elő, hogy 60 liter fölé ment a mutató pár századdal, de akkor igencsak ki volt centizve a menet. Szóval kint egyik este gondoltam, hogy úgyis van időm, hazafelé tankolok. Bementem a szállástól nem messze levő kútra és 64,5 litert tankoltam a kocsiba!!! A kút számlálója az a fajta volt még, aminél a számok úgy tekertek mint a kazettásmagnó meg a kilométeróra számlálója. Már ezer éve nem láttam ilyet. Próbáltam megmagyarázni a kutasnak, hogy a 60 literes tankba úgy, hogy még volt is benne jócskán hogy a fenébe fér bele 64,5 liter cuccos. Mutatta a dátumot, hogy 2 hónapja volt ellenőrizve, úgyhogy valószínű rosszul ismerem az autómat.
Szóval ne tankoljatok itt: Lengyelország, Szonowice 49-es főút!

Na, akkor most beszéljük meg: hány literes is az MK I-II-III tankja? Az MK III kezelési útmutatójában 58,5 liter van.
Ki tud mást?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #91 Dátum: 2005.12.17 szombat, 09:36:00 »

hello Tomi3118!
Tatabányán ilyen korán kelnek az emberek???
MKII: 61,5
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #92 Dátum: 2005.12.17 szombat, 09:38:00 »

Mk1 61,5l, 4x4 51l.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #93 Dátum: 2005.12.17 szombat, 10:42:00 »

Na, akkor most beszéljük meg: hány literes is az MK I-II-III tankja? Az MK III kezelési útmutatójában 58,5 liter van.
Ki tud mást?
Plusz a csőbe is fér pár liter.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #94 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:24:00 »

egy nagyon bűnös kút:
munkám során elég sokat vagyok külföldön és tavaszzal/nyáron Lengyelországban voltam 4 hónapot. Itthon mikor tankoltam egyetlen egyszer fordult elő, hogy 60 liter fölé ment a mutató pár századdal, de akkor igencsak ki volt centizve a menet. Szóval kint egyik este gondoltam, hogy úgyis van időm, hazafelé tankolok. Bementem a szállástól nem messze levő kútra és 64,5 litert tankoltam a kocsiba!!! A kút számlálója az a fajta volt még, aminél a számok úgy tekertek mint a kazettásmagnó meg a kilométeróra számlálója. Már ezer éve nem láttam ilyet. Próbáltam megmagyarázni a kutasnak, hogy a 60 literes tankba úgy, hogy még volt is benne jócskán hogy a fenébe fér bele 64,5 liter cuccos. Mutatta a dátumot, hogy 2 hónapja volt ellenőrizve, úgyhogy valószínű rosszul ismerem az autómat.
Szóval ne tankoljatok itt: Lengyelország, Szonowice 49-es főút!

"Mutatta a dátumot, hogy 2 hónapja volt ellenőrizve, úgyhogy valószínű rosszul ismerem az autómat"
 
Az a baj ezekkel a kútellenőrzésekkel, hogy nem 40-50 litert vesznek ki a kútfejekből, hanem max 1-5 litert. Legalább is szerintem. Bár van köztünk szakkértő Smiley majd megaszondja hogy is van ez. És ha már professzionális szintre fejleszti valaki a csalást, akkor meg tudja azt oldani hogy a kút csak 20 kiadott liter felett kezdjen el pontatlanul mérni... így ha jönnek a marmonkannával ellenőrizni, az pontos lesz, de ha teletankolod a kocsid 30-40-50 literrel ott már be vagy csapva. Szerintem valahol itt lehet a kutya elhantolva...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #95 Dátum: 2005.12.17 szombat, 16:44:00 »

Egy másik topicba(mondeo dízelek) már írtam de annyira jónak tartom, hogy ide is belinkelem.
Akit kicsit is érdekel az üzemanyag és azok tulajdonságai annak kötelező olvasmány!!!
Üzemanyag tulajdonsáok, adalékok
 
A technikai információig menjetek le!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #96 Dátum: 2005.12.17 szombat, 18:34:00 »

az a lengyel kút a világháború utáni korszakból maradt ott! csak a tetőt cserélték le rajta. az egész olyan volt, mintha dédanyáméknál a kerekeskútra vízórát szereltem volna. épphogy csak cső volt és nem úgy kellett bekancsózni mérőpohárral a cuccot. Bár lehet pontosabb lett volna.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #97 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:25:00 »

hello Tomi3118!
Tatabányán ilyen korán kelnek az emberek???
MKII: 61,5
Korán? Már hétkor lenn voltam a kutyával. Hát nem vagyok egy hétalvó, az biztos, eddig életemben fél kilenc volt a csúcs, amíg aludni bírtam.
 
Szóval az MK III tankjának méretét tudja valaki?
Scratch írta, hogy még a csőbe is belefér pár liter. Tankolt valaki MK III-ba 58,5 liter feletti mennyiséget?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #98 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:33:00 »

Nekem egyszer belement majdnem 61 liter. Még meg is van a blokk valahol. A lényeg, hogy 1 km-ert mutatott már vagy 10 kilóméter óta a fedkomp. Mondjuk az enyém kombi benzines, tehát lehet, hogy nagyobb kicsit a tank...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #99 Dátum: 2005.12.17 szombat, 20:50:00 »

Nekem egyszer belement majdnem 61 liter. Még meg is van a blokk valahol. A lényeg, hogy 1 km-ert mutatott már vagy 10 kilóméter óta a fedkomp. Mondjuk az enyém kombi benzines, tehát lehet, hogy nagyobb kicsit a tank...
Hűűűű, bátor vagy így menni még az autóval!
 
Nekem a szerelő azt mondta, hogy ha a tank kezd kiürülni, akkor a bazi nagy üzemanyagszűrő (van vagy fél liter) újratöltése nem könnyű az üzemagyag szivattyúnak, és akár meg is állhat az autó, aztán már csak szervizben lehet életre kelteni.
Írt már ide emiatt kolléga, aki elfelejtette feltölteni az üzemanyag szűrőt, mikor cserélte, aztán vihette a márkaszervizbe, mert a motorvezérlést is "elfelejtette" az autó.
 
Igaz, mikor az enyémet egy másik szerelő cserélte, az se töltötte fel (direkte), és az egyém tényleg beindult úgy 10 perc köszörülés után (mikor már kezdtem éppen megőszülni az idegtől, meg a szerelő is kezdett idegesen körbetekintgetni).
Naplózva
Oldalak: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.065 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.