Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 00:02:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544025 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Vendég
« Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 00:11:00 »

Ilyen még nem volt!Én nyithatok meg egy vadi új topicot!
Szóval akkor itt lehet kitárgyalni,hogy hol vegyünk jó gázolajat!
De melyik is a jó???-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 06:59:00 »

Ilyen még nem volt!Én nyithatok meg egy vadi új topicot!
Szóval akkor itt lehet kitárgyalni,hogy hol vegyünk jó gázolajat!
De melyik is a jó???-:)
ha jól olvastam a fórumot a többség a ÖMV-t  
ajánlja. Biztos, hogy mindegyik kút osztrák dizelt ad?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 07:05:00 »

Én a Bakony Volánnál tankolok, ők ÖMV-s anyagot kapnak Ausztriából. A minőségre garit adnak, unokatesóm apja ott a műszaki igazgató...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 07:06:00 »

Ja, ÖMV-s üzemanyagban még nem csalódtam, legyen az diesel vagy benzin. Ajánlom mindenkinek!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 07:07:00 »

Zsoel! Köszi a topikot! Gratu! Mindenki ÍRJA LE a tapasztalatát, véleményét!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 07:10:00 »

Zsoel!
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 07:40:00 »

Zsoel! Köszi a topikot! Gratu! Mindenki ÍRJA LE a tapasztalatát, véleményét!!!
Üdv.
Én az ÖMV-nél és a MOL-nál tankolok. Néha a JET-nél is. Én nem találtam különbséget. Igaz benzinről van szó
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 08:12:00 »

Hali!
Benzin...Én igyekeztem mindig a Shell-nél tankolni, 2-3 tank sima 95-ös, aztán 1x tank shell W-P 100-as.A fogyi meghálálta a minőségibb üzemanyagot! Ezt akkor, amikor hosszabb útra, autópálya volt az utirány.  
Mindössze két esetben tankoltam ŐMW-nél, ez nem messze van tőlünk, mindjárt rángatás-kihagyással válaszolt a moci! Nem akarom az ŐMV-t leírni, de itt nálunk Miskolcon a Testvérvárosok úti ŐMW-re ( a Renault szalonnál ) már többen is panaszkodtak. Mondom még 1x: Benzin.  
Dízeles témában nem tudok nyilatkozni!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 08:54:00 »

Nekem egyszer sikerült OMV-nél (6-os út bevezeteő szakasza - off-Opel-on Kövesdán mellett) olyan jó kis 95-t tankolni, hogy le kellett szívni az autóból és az egyik ismerősöm kétütemű trabijával használtuk el némi olaj hozzáadása után.  Gondolkodtunk a fogyasztóvédelemmel, csak sajnos nem tartottam meg a számlát illetve miután elkezdett rángatni és iszonyatosan füstölni az autó, akkor felhígítottam vépowerrel....
Mondjuk ez kb 3 éve volt. Azóta nem volt ilyen tapasztalatom, de ott csak kényszerből tankolok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 09:08:00 »

Én legtöbbször a kagylós kútnál tankolok annak ellenére,hogy kb öt éve csalódtam benne.V povert tankoltam és a kocsi nem ment tőle úgy mint előtte és ugrált is.Ezek után pár hónapig nem látogattam a Shell kutakat,utána viszont ha csak tehetem a Piros-sárga!
Szerintem az,hogy jó-e a nafta,inkább kútfüggő mintsem a társaság sara.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 09:15:00 »

Én legtöbbször a kagylós kútnál tankolok annak ellenére,hogy kb öt éve csalódtam benne.V povert tankoltam és a kocsi nem ment tőle úgy mint előtte és ugrált is.Ezek után pár hónapig nem látogattam a Shell kutakat,utána viszont ha csak tehetem a Piros-sárga!
Szerintem az,hogy jó-e a nafta,inkább kútfüggő mintsem a társaság sara.
Ezzel egyetértek.... Inkább a kutasok sunyiságát szívjuk, mintsem a társaságét.
Naplózva
Janika
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 383


E-mail
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 09:53:00 »

Én a Bakony Volánnál tankolok, ők ÖMV-s anyagot kapnak Ausztriából. A minőségre garit adnak, unokatesóm apja ott a műszaki igazgató...
zozi,zozi!
Már csak a nevet kellett volna kiírni! Vannak itt az adott cégcsoporttól (pl. én!!)
Naplózva

2002 MKIII 2.0 TDDi
Vendég
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:21:00 »

Én legtöbbször a kagylós kútnál tankolok annak ellenére,hogy kb öt éve csalódtam benne.V povert tankoltam és a kocsi nem ment tőle úgy mint előtte és ugrált is.Ezek után pár hónapig nem látogattam a Shell kutakat,utána viszont ha csak tehetem a Piros-sárga!
Szerintem az,hogy jó-e a nafta,inkább kútfüggő mintsem a társaság sara.
Sziasztok!
 
Akkor érdemes néha magasabb oktánszámú benzint tankolni pl. 2.0-ás Mondeoba? Vannak előnyei? Én még nem tankoltam bele csak 95-öst. A kézikönyv azt írja, hogy  magasabb oktánszámot is lehet, de attól nem lesz jobb a menetteljesítmény. Mi a véleményetek erről?
 
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #13 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:30:00 »

Sziasztok!
 
Akkor érdemes néha magasabb oktánszámú benzint tankolni pl. 2.0-ás Mondeoba? Vannak előnyei? Én még nem tankoltam bele csak 95-öst. A kézikönyv azt írja, hogy  magasabb oktánszámot is lehet, de attól nem lesz jobb a menetteljesítmény. Mi a véleményetek erről?
 
Üdv
Szia Csibe74!

Annyit hallottam erről, ha valaki sokat araszolgat városi közlekedésben, pl.95-el, annak érdemes időnként, ha hosszabb távra indul, benyomatni egy kis szuper naftát ( WP 100 ), attól kitisztul a motor, jótékony hatása van a városi lerakódás kitisztítására! Sokat viszont nem ajánlják a motordiagnoszták, mert szerintük "felkeményedik" a hengerfal...
Nem vagyok ebben a szakmában jártas, de vannak egy páran a itt a Fórumon szakik!
Üdv.
Naplózva
ocsigep1
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1629


...


E-mail
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:38:00 »

Sziasztok!
 
Akkor érdemes néha magasabb oktánszámú benzint tankolni pl. 2.0-ás Mondeoba? Vannak előnyei? Én még nem tankoltam bele csak 95-öst. A kézikönyv azt írja, hogy  magasabb oktánszámot is lehet, de attól nem lesz jobb a menetteljesítmény. Mi a véleményetek erről?
 
Üdv
Én úgy mondanám, hogy érzetre megy a dolog. 50%ban shell normal 95öt tankolok, 405ban OMV normal 95öt, különbséget nem érzek. 2-3havonta viszont Vpovert, Racingot, ilyesmit. A 100oktánostól érzetre simábban, szebben, kuluráltabban jár a mondim (2.0i). Nekem ez esetben a főbb szempont inkább a motortisztító adalékok megléte és átfolyása  a rendszeren.
1x kellett dupla adag önálló tisztító adalékot külön beborítani, amikor hónapokig klubpetrol ócsóbenzint tankoltam, és széjjeldadogott a szememfénye!
Szerintem érdemes néha jobb benyát tankolni.
Naplózva

MKI 2.0i
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:38:00 »

Hát se Zsoel nem jutott közelebb a témában se senkise úgy tűnik továbbra is az marad a vége ennek a dolognak, hogy mindenki ahogy és ahol tud, vagy szeret
 
Egy dolog biztos: amíg a jólétinek nevezett kor be nem köszönt, addig nem érdeke egyetlen forgalmazónak sem korrektül eljárni, mert a pénz beszél $-( vagyis minnél több hasznot realizálni ... én nem hiszek -még- a minőségi anyagban, van törekvés, de szerintem csak a rosszhoz képest van választásunk azaz szerintem a jóhiszeműséggel élnek vissza és bocs, de Szmöre is lehet, hogy hiába ül a laborban és védi a mundért, amíg odakint a kútnál meg folyik a takony!
 
Ami engem illet DZSETnél sosemár, a Pesti úti után csörög és erőtlen a gép (95 benya) az ósanos (muszájból) meg nem tartogatott meglepetést ...
 
És ha már a kénezés is szóba került, asszem jövőre magam kell csináljam, sajátkezű kénezési eljárással készül majd egy másfajta üzemanyag a birtokon hordókról van szó és a hegy levéről asszem jobban teszem ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:39:00 »

Hali!
Amennyiben tehetem akkor én is csak OMV nél tankolok. Több mint két éve dízelezek és sokat is megyek. Eddig gondom nem volt. Szükségmegoldás a MOL szokott lenni. A többi kútban valahogy nem bízom és ezt alátámasztotta egy cimborám is aki dízellel ralizik és mindent tud ezekről a motorokról. Az viszont igaz, hogy meg kell válogatni a kutakat még azonos cégen belül is.
üdv
mindenkinek,
Szendre
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #17 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:46:00 »

Hát se Zsoel nem jutott közelebb a témában se senkise úgy tűnik továbbra is az marad a vége ennek a dolognak, hogy mindenki ahogy és ahol tud, vagy szeret
 
Egy dolog biztos: amíg a jólétinek nevezett kor be nem köszönt, addig nem érdeke egyetlen forgalmazónak sem korrektül eljárni, mert a pénz beszél $-( vagyis minnél több hasznot realizálni ... én nem hiszek -még- a minőségi anyagban, van törekvés, de szerintem csak a rosszhoz képest van választásunk azaz szerintem a jóhiszeműséggel élnek vissza és bocs, de Szmöre is lehet, hogy hiába ül a laborban és védi a mundért, amíg odakint a kútnál meg folyik a takony!
 
Ami engem illet DZSETnél sosemár, a Pesti úti után csörög és erőtlen a gép (95 benya) az ósanos (muszájból) meg nem tartogatott meglepetést ...
 
És ha már a kénezés is szóba került, asszem jövőre magam kell csináljam, sajátkezű kénezési eljárással készül majd egy másfajta üzemanyag a birtokon hordókról van szó és a hegy levéről asszem jobban teszem ...
Szia!
Nagyon szépen összefoglaltad a lényeget, akár benzin, akár dízel, igazad van, a kutaknál dől el minden! Nálunk az a beszéd járja, érdemesebb a belvárosi kutakat választani, a peremkerületekben cincognak az egerek, ott kevésbé ellenőrzik őket!
Jövőre, hegy leve...Kísértés 1000!
Üdv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 10:55:00 »

asszem egyszer már volt itt téma a 95 vs. 100
tök felesleges a magasabb oktánszám, ha a 95-össel sem kopog a motor
ha a 95-ös csörög, akkor a motor rossz(előgyújtás?, egyáltalán állítható?, nem tom), vagy inkább a benzi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #19 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:17:00 »

asszem egyszer már volt itt téma a 95 vs. 100
tök felesleges a magasabb oktánszám, ha a 95-össel sem kopog a motor
ha a 95-ös csörög, akkor a motor rossz(előgyújtás?, egyáltalán állítható?, nem tom), vagy inkább a benzi
Ja, placebó, de erre monnyák, hogy a 98 felel meg nálunk 95-nek ... télleg ezzel mi is a helyzet? Akkor most igaz vagy sem? Félek, hogy ez is igaz ...
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:24:00 »

Ilyen még nem volt!Én nyithatok meg egy vadi új topicot!
Szóval akkor itt lehet kitárgyalni,hogy hol vegyünk jó gázolajat!
De melyik is a jó???-:)
Látod milyen jót tettem Veled, Te nyitottad!
Jó üzemanyag? Étolaj?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #21 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:29:00 »

Ja, placebó, de erre monnyák, hogy a 98 felel meg nálunk 95-nek ... télleg ezzel mi is a helyzet? Akkor most igaz vagy sem? Félek, hogy ez is igaz ...
Nem igaz!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #22 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:29:00 »

alkohollal kell menni, az etil-alkohol oktánszáma 116
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #23 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:30:00 »

Én Shell -nél szoktam gázolajat. Néha V-Power is megy bele. Eddig a se a TDDi, se a TDCi -vel nem volt probléma. Viszont az MK2 TD adagolós lett, hogy ettől, vagy mástól, ezt nem lehet tudni.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #24 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:35:00 »

Janika!
Ha írtam volna nevet, nem hiszem, hogy gond lenne, hisz egyetlen fillérrel sem kapom olcsóbban a gázolajat, mint más. Nem is várom el, soha nem is kértem! Örülök, hogy vannak itt még volánosok. Tán Neked is Mondid van? Nekem nem számít, hogy 5 forinttal olcsóbb vagy drágább 20-szal, az a lényeg, hogy minőségi üzemanyag legyen!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #25 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:37:00 »

Nem igaz!
De, sajna igaz. Kutas voltam, előfordul, hogy a 98-as tartályba belefejtik a 95-öst!!!
Persze mindig a véletlenre hivatkoznak...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #26 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:38:00 »

alkohollal kell menni, az etil-alkohol oktánszáma 116
Szerintem most baromságot írtál.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #27 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:42:00 »

Szerintem most baromságot írtál.
Szokott de mi itt sokan ilyen mókás fickók vagyunk tudod
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #28 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:46:00 »

Szerintem most baromságot írtál.
alaposan körüljártam a témát, még saját kísérleteket is végeztem:
 
ALKOHOL MEGHAJTÁS
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #29 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 11:57:00 »

Ha jól emlékszem kémiai tanulmányomra, max. 100 lehet az oktánszám!!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #30 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 12:06:00 »

Ha jól emlékszem kémiai tanulmányomra, max. 100 lehet az oktánszám!!!!
Monygya a kémia, én Robnak hiszek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #31 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 12:15:00 »

Ha jól emlékszem kémiai tanulmányomra, max. 100 lehet az oktánszám!!!!
a 100% oktánt tartalmazó benzin komressziótűrése egységnyi, 100-as oktánszámú
miért ne lehetne ennél jobb kompressziótűrésű anyagot találni
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #32 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 12:22:00 »

Enis az OMV-t preferalom. Eccer muszajbol Shell-nel tankoltam es majdnem ki kellett szalnom tolni a verdat, mert annyira nem ment. Jo, igaz, akkor meg 1.6os MKI vot, ami ugye nem egy erogep, de ott aztan lehetett erezni a kulonbseget a nem megy es a nagyon nem megy kozott Cool
Anno taknyoltam bele 100ast is, es haaat fene tudja. Mintha jobb lett volna, vagy megsem
Mindenesetre joval dragabb, mint a 95-os, foleg most es ahhoz kepest nem volt teljesen egyertelmu a kulonbseg.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #33 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 12:39:00 »

Enis az OMV-t preferalom. Eccer muszajbol Shell-nel tankoltam es majdnem ki kellett szalnom tolni a verdat, mert annyira nem ment. Jo, igaz, akkor meg 1.6os MKI vot, ami ugye nem egy erogep, de ott aztan lehetett erezni a kulonbseget a nem megy es a nagyon nem megy kozott Cool
Anno taknyoltam bele 100ast is, es haaat fene tudja. Mintha jobb lett volna, vagy megsem
Mindenesetre joval dragabb, mint a 95-os, foleg most es ahhoz kepest nem volt teljesen egyertelmu a kulonbseg.
egyszer tankoltam MOL-os prémiumbenzint, egy román tsz-kutas tankolás után
kb. 70 km városi közlekedés után kifogyott a román benzin fele, országúton ugyanolyan volt, az EVO-benzinnel kétszeresére hígítva a löttyöt ugrásszerű volt a változás
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #34 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 13:33:00 »

Gratula az új topichoz.  
100 feletti oktánszám van ez biztos.
 Én meg nem tudom elképzelni, hogy egy hálózat kútjánál, legyen az jet vagy főleg egy tesco, akkora forgalom mellett ami ott van egy mai zárt technológiába, a mai minőségbiztosítási rendszer mellett *** benyát lehetne tankolni. Kis magán kutaknál fennáll ez a veszély de egy nagynál!? A vpowerre meg alpesi bigybulákra visszatérve, azt kell adni a motornak amit a gyár előír. Én is tankoltam már vpowert de szerintem a teljesítmény növekedések 99%-át a saját magunk által képzelt +Lóerők teszik ki.
Annak idején műszaki vizsga tétel volt, hogy "hogyan kell alpesi dízelt készíteni?" Benyát kell keverni a gázolajhoz ha jól emlékszem 100l-hez 7 lityi benzin! Na én ezért nem bízom a csoda gázolajban
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #35 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 13:43:00 »

Gratula az új topichoz.  
100 feletti oktánszám van ez biztos.
 Én meg nem tudom elképzelni, hogy egy hálózat kútjánál, legyen az jet vagy főleg egy tesco, akkora forgalom mellett ami ott van egy mai zárt technológiába, a mai minőségbiztosítási rendszer mellett *** benyát lehetne tankolni. Kis magán kutaknál fennáll ez a veszély de egy nagynál!? A vpowerre meg alpesi bigybulákra visszatérve, azt kell adni a motornak amit a gyár előír. Én is tankoltam már vpowert de szerintem a teljesítmény növekedések 99%-át a saját magunk által képzelt +Lóerők teszik ki.
Annak idején műszaki vizsga tétel volt, hogy "hogyan kell alpesi dízelt készíteni?" Benyát kell keverni a gázolajhoz ha jól emlékszem 100l-hez 7 lityi benzin! Na én ezért nem bízom a csoda gázolajban
Nagy forgalom mellet nagyban csinálják, kis forgalom mellett kicsiben eccerű képlet nemde.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #36 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 13:46:00 »

Ja és a HUMMER-ek meg a Lukoiltól mennek, nagyon
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #37 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 14:23:00 »

Zsoel! Köszi a topikot! Gratu! Mindenki ÍRJA LE a tapasztalatát, véleményét!!!
zozi!
 
Scratch érdeme az új topic!
Én csak a szüzességét vettem el!
Legalább ez összejött!!!-:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #38 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 14:28:00 »

zozi!
 
Scratch érdeme az új topic!
Én csak a szüzességét vettem el!
Legalább ez összejött!!!-:)
Jó az a qkis szmájli a végén (:-
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #39 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 14:30:00 »

Jó az a qkis szmájli a végén (:-
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #40 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 15:14:00 »

Én legtöbbször a kagylós kútnál tankolok annak ellenére,hogy kb öt éve csalódtam benne.V povert tankoltam és a kocsi nem ment tőle úgy mint előtte és ugrált is.Ezek után pár hónapig nem látogattam a Shell kutakat,utána viszont ha csak tehetem a Piros-sárga!
Szerintem az,hogy jó-e a nafta,inkább kútfüggő mintsem a társaság sara.
Egyik haverom mondogatta a tutit,hogy tankoljak Klub-Petrolnál+Spuri adalék.Kipróbáltam.Nem rossz.Minősége kb Shell normál 95,ára valamivel kevesebb,de nem biztos,hogy megéri pancsolni.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #41 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 15:25:00 »

szerintem egy EGR dugozas tobbet er, mintha 100ast tankolnank Cool)
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #42 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 15:29:00 »

Üdv mindenkinek!
Le kell hogy húzzam az ömv-t. 10 évig olajkályháztam. Egyszer november közepén telenyomtam a tankot, sajna lassan fogyott. December elején jött egy kis -20, úgy bele dermedt mindenbe ahogy kell. Hát nem gyenge dolog volt olyan hidegben a tartálykivét, kimosás, meg szüröcserék. Történt kb 7-8 éve.
Két éve MONDEO 2i(nagyonjó) auchan, jet benzintől neha köhögés. Néhány hónapja autogáz (megelégedés)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #43 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 16:18:00 »

zozi!
 
Scratch érdeme az új topic!
Én csak a szüzességét vettem el!
Legalább ez összejött!!!-:)
Viszont Tomi találta ki, hogy ilyen is kellene! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #44 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 16:49:00 »

A nagy forgalmazókkal kapcsoatban csak egy észrevétel:
Angilában a Coca-cola azzal bukott bele az ásványvíz forgalmazásba, hogy egy ellenőrzésnél kiderült, hogy sima londoni csapvizet palackoznak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #45 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 17:37:00 »

na akkor ide is írok...
 
Sziasztok!
 
Régebben még a Mondeo előtt volt egy Escort Van-om. Mindig a Shellnél tankoltam, hol normális dízelt, hol a prémiumot. Mindkettővel nagyon jól ment az autó, míg más gázolajjal gyehennáb is volt, meg egy tank gázoljanál akár 150km-es különbség is mutatkozott. Megvettem a Mondeot és úgy gondoltam, hogy igaz ez benzines, de itt is hasonló lesz a helyzet. Aztán egyszer valahol máshol tankoltam egy MOL kúton és jött a döbbenet. ég és föld a kettő. Kétezres Ghia kombim van, akad benne cucc mindig rendesen és testalkatomnál fogva (pártíz kiló túlsúly) utálom a meleget!!! Vagyis AirCondition nyáron non-stop. Szóval a Shell benzinnel a fogyasztás 10l/100km míg mással 8-8,2 l/100km. Hát kicsit ledöbbentem és váltottam. Elhatároztam kipróbálom a többit is. A végén a MOL és az ÖMV maradt. A Molnál 98-ast szoktam tankolni, azzal 7-8 literes fogyit tudok produkálni. Sztrádabuzi vagyok, úgyhogy az adatok hosszútávra vonatkoznak.
Hát csak ennyit akartam.
Ja,még valami! A 8-as úton Herenden van egy Shell-kút, ott direktbe a vízvezeték van bekötve a töltőkutakra! Az érdi enmelkedőn célszerű bekapcsolni a frédi-béni rásegítőt ha ott tankolsz előtte.
 
üdv: SGabo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #46 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 19:03:00 »

Szép lassan fel lehetne térképezni az országot.
Ki-hol-milyen üzemanyagot használt,és mennyire volt elégedett.Táblázatba foglaljuk,összesítjük,és egy pár hónap tapasztalatait öasszefoglalva megküldjük a nagy üzemanyagforgalmazóknak.
Cserébe 1-1 tartály "prémium" üzemanyagot kérünk,amit a Kunmadaras-i talin a gyorsulási versenyen égetünk el.És akkor mindenkinek ugyanaz a naftája lesz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #47 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 19:08:00 »

Szép lassan fel lehetne térképezni az országot.
Ki-hol-milyen üzemanyagot használt,és mennyire volt elégedett.Táblázatba foglaljuk,összesítjük,és egy pár hónap tapasztalatait öasszefoglalva megküldjük a nagy üzemanyagforgalmazóknak.
Cserébe 1-1 tartály "prémium" üzemanyagot kérünk,amit a Kunmadaras-i talin a gyorsulási versenyen égetünk el.És akkor mindenkinek ugyanaz a naftája lesz.
O.K
Debrecen Avanti kút benzin tiltó lista.
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #48 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 20:02:00 »

Feltettem az oldalra egy szavazást erről, szavazzatok! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #49 Dátum: 2005.12.15 csütörtök, 20:10:00 »

Feltettem az oldalra egy szavazást erről, szavazzatok! Smiley
Szia!
Szavaztam!
A szervíz topikban kérdeztem Tőled, majd nézz rá!
Üdv.
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.