Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:09:18 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3547485 alkalommal)
0 Felhasználó és 50 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #700 Dátum: 2006.08.31 csütörtök, 10:59:00 »

tegnap egy MOL-kúton, EVO-benzint akartam venni, mert közeledik a zöldkártya, de azon a kúton nem tartanak
helyette vettem ugyanott 98-ast, a kocsi, mintha megtáltosodott volna tőle, szerintem a fogyasztása ennek megfelelően alacsonyabb lehet
295 Ft a 95-ös, a 98-as 306 Ft, de sokkal jobbnak érzem, mint amennyit az elenyésző különbség indokolna
 
nem tudom, hogy a nagyobb kutakon mennyibe kerülne az EVO
 
EZEN kis példa természetesen igaz a többi kút prémiumtermékére is, nem vagyok MOL-fan
Most kapott a vas először "igazi" 95-öst
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #701 Dátum: 2006.09.01 péntek, 09:50:00 »

Hiába, nekem minden külföldi út alkalmával ez a tapasztalatom, pedig nincs mindenhol ótópálya (se Isztria, se svájc hegyi útjai, se az Ibérián körbe stb, már amik megvótak) ez a gőznyomás a titok?
Az én tapasztalatom: rámegyek hosszasan egy autópályára, és az autóm menettulajdonságai megváltoznak, és táltosabb is lesz. De a benzin ugyan az, mint korábban!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #702 Dátum: 2006.09.01 péntek, 09:52:00 »

tegnap egy MOL-kúton, EVO-benzint akartam venni, mert közeledik a zöldkártya, de azon a kúton nem tartanak
helyette vettem ugyanott 98-ast, a kocsi, mintha megtáltosodott volna tőle, szerintem a fogyasztása ennek megfelelően alacsonyabb lehet
295 Ft a 95-ös, a 98-as 306 Ft, de sokkal jobbnak érzem, mint amennyit az elenyésző különbség indokolna
 
nem tudom, hogy a nagyobb kutakon mennyibe kerülne az EVO
 
EZEN kis példa természetesen igaz a többi kút prémiumtermékére is, nem vagyok MOL-fan
Én egy ilyen játék után lambdaszondát cseréltem. Persze nem biztos, hogy a kettő összefügg.
 
Ami fontos: úgy menj a ződkártyára, hogy elötte próbálj meg 3000-es fordulaton menni akár 5 percig is, ha lehet 5-ben, de 4-ben is elmegy...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #703 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:00:00 »

Az én tapasztalatom: rámegyek hosszasan egy autópályára, és az autóm menettulajdonságai megváltoznak, és táltosabb is lesz. De a benzin ugyan az, mint korábban!
Naná, ezeket a meséidet már ismerjük meg a jótündér, mi én is gyakran nyomom a gázpedált is
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #704 Dátum: 2006.09.01 péntek, 10:01:00 »

Naná, ezeket a meséidet már ismerjük meg a jótündér, mi én is gyakran nyomom a gázpedált is
Nemkelladuma...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #705 Dátum: 2006.09.02 szombat, 11:28:00 »

Halee!
Nem tudja valaki, Mosonmagyaróváron ( esetleg a környékén ) van-e Shell kút, és merre találom?
Köszönettel.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #706 Dátum: 2006.09.02 szombat, 11:40:00 »

MondESU!
 
Próbáld meg a www.holtankoljak.hu weboldalt. Nagyon jó. Az árak is fel vannak tüntetve.  
Mosonmagyaróvár, Szent István király út 170. 297.90/l
A másik: Gabonarakpart 6. 298.90/l
Üdv
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #707 Dátum: 2006.09.02 szombat, 12:23:00 »

MondESU!
 
Próbáld meg a www.holtankoljak.hu weboldalt. Nagyon jó. Az árak is fel vannak tüntetve.  
Mosonmagyaróvár, Szent István király út 170. 297.90/l
A másik: Gabonarakpart 6. 298.90/l
Üdv
Köszönöm!!!!
Üdv:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #708 Dátum: 2006.09.03 vasárnap, 11:57:00 »

tegnap egy MOL-kúton, EVO-benzint akartam venni, mert közeledik a zöldkártya, de azon a kúton nem tartanak
helyette vettem ugyanott 98-ast, a kocsi, mintha megtáltosodott volna tőle, szerintem a fogyasztása ennek megfelelően alacsonyabb lehet
295 Ft a 95-ös, a 98-as 306 Ft, de sokkal jobbnak érzem, mint amennyit az elenyésző különbség indokolna
 
nem tudom, hogy a nagyobb kutakon mennyibe kerülne az EVO
 
EZEN kis példa természetesen igaz a többi kút prémiumtermékére is, nem vagyok MOL-fan
Szia Rob!
Nem tudom, mi a realitás?
Vannak akik esküsznek rá, hogy időnként, hosszabb, egyenletes autózás előtt 100-as ( 99-es ) üzemanyagot bele, hadd tisztuljon, égjen ki rendesen a rendszer. Sőt, van aki esküszik rá, hogy EGR beégés ellen jó , és hasznos dolog.
Amikor átvettem a verdát, és célba vettem a kagylós kutat, felhívták a figyelmem, adalékosat NE
Csak sima 95-öst! ( jó, ha 92-es )
Esetleg valaki biztosat tud erre az "időnként egy százast bele" ?
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #709 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 09:44:00 »

Szia Rob!
Nem tudom, mi a realitás?
Vannak akik esküsznek rá, hogy időnként, hosszabb, egyenletes autózás előtt 100-as ( 99-es ) üzemanyagot bele, hadd tisztuljon, égjen ki rendesen a rendszer. Sőt, van aki esküszik rá, hogy EGR beégés ellen jó , és hasznos dolog.
Amikor átvettem a verdát, és célba vettem a kagylós kutat, felhívták a figyelmem, adalékosat NE
Csak sima 95-öst! ( jó, ha 92-es )
Esetleg valaki biztosat tud erre az "időnként egy százast bele" ?
Üdv:
szia MondESU,
1. hát, nem tudom, szerintem a jobb minőségű (itt a magasabb oktánszámot értve) benzinnek nem magasabb az égéshője, csak gondoltam, hogy ZK előtt nem árt a kedvezőbb értékek eléréséhez egy tank jó benzin, meg a katalizátor jó "kiégetése" 25-30km durva vezetéssel (max. IV. fokozat...)
 
szerintem a jó benzin az erőteljes gyorsításoknál keletkező becsörrenéseket minimalizálja, autópályás haladásnál nem játszik annyira szerepet
 
 
2. szerintem az EGR semmilyen körülmények között nem éghet be, mert a belépő füstgáz viszonylag alacsony hőmérsékletű, és főleg kis mennyiségű, az hogy beáll, a sok koromtól lehet
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #710 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 09:58:00 »

MondeESU,
 
Hat fene tudja, hogy mennyire hasznal, vagy art a 100-as, de en most azt fogok taknyolni, mivelhogy valceg ismet sikerult valami lonyalat bekapnom horvatkuban, amitol bejelzett a check engine lampa es morog a moci. Mar alig varom, hogy kipufogjam ezta a xart, es teli toltsem a picike bendojet valami fincsi 100as anyaggal. Oszt majd megirom a tapasznyalatomat...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #711 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 11:18:00 »

szia MondESU,
1. hát, nem tudom, szerintem a jobb minőségű (itt a magasabb oktánszámot értve) benzinnek nem magasabb az égéshője, csak gondoltam, hogy ZK előtt nem árt a kedvezőbb értékek eléréséhez egy tank jó benzin, meg a katalizátor jó "kiégetése" 25-30km durva vezetéssel (max. IV. fokozat...)
 
szerintem a jó benzin az erőteljes gyorsításoknál keletkező becsörrenéseket minimalizálja, autópályás haladásnál nem játszik annyira szerepet
 
 
2. szerintem az EGR semmilyen körülmények között nem éghet be, mert a belépő füstgáz viszonylag alacsony hőmérsékletű, és főleg kis mennyiségű, az hogy beáll, a sok koromtól lehet
Szia Rob!
Valahol egyezik a véleményünk, írtam régebben előző autóm határozottan jobban reagált a gyorsításoknál a 100-assal. Mintha jött volna bele pár paci pluszban.
A Mondinak mostanában sok városi szöszmörgés jutott, hétvégén Osztrákok, ( Semmering ) autópálya, gondoltam oda-vissza "kitakarítom" egy kicsit a mocit, tiszta benyával...
95-ös adalékosat nem próbálnám, de a 100-as piszkálja a csőrömet...
A nagy bölcs Apum szerint, egy hosszú, egyenletes út megteszi a maga tisztítását.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #712 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 11:29:00 »

MondeESU,
 
Hat fene tudja, hogy mennyire hasznal, vagy art a 100-as, de en most azt fogok taknyolni, mivelhogy valceg ismet sikerult valami lonyalat bekapnom horvatkuban, amitol bejelzett a check engine lampa es morog a moci. Mar alig varom, hogy kipufogjam ezta a xart, es teli toltsem a picike bendojet valami fincsi 100as anyaggal. Oszt majd megirom a tapasznyalatomat...
Szia Zacci!
Köszi, majd várom jelentkezésed, tapasztalatod!
Nézem az üzemanyagot-gyártó honlapját, eléggé szépeket írnak róla, ( lehet, paraxtvakítás meginn ) én ehhez  
, még hátha ír valaki ehhez a témához egy szakdoksit...
( Nem szorosan autós a téma, néztem egy rövid összeállítást történelemből, 1943, dojcs-english légicsata, a szigetország repülőit 100-as benyával "dobták" fel, így gyorsabbak voltak, ezzel ellensúlyozták a friccek tecnikai előnyét. Sajnos egy Angol lelőtt repülő tanulmányozása mindenre magyarázatot adott a Németeknek. Persze a 100-ast nem Sumi ajánlotta, akkor még az Amcsik... )  
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #713 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 12:00:00 »

Szia Zacci!
Köszi, majd várom jelentkezésed, tapasztalatod!
Nézem az üzemanyagot-gyártó honlapját, eléggé szépeket írnak róla, ( lehet, paraxtvakítás meginn ) én ehhez  
, még hátha ír valaki ehhez a témához egy szakdoksit...
( Nem szorosan autós a téma, néztem egy rövid összeállítást történelemből, 1943, dojcs-english légicsata, a szigetország repülőit 100-as benyával "dobták" fel, így gyorsabbak voltak, ezzel ellensúlyozták a friccek tecnikai előnyét. Sajnos egy Angol lelőtt repülő tanulmányozása mindenre magyarázatot adott a Németeknek. Persze a 100-ast nem Sumi ajánlotta, akkor még az Amcsik... )  
Üdv:
az egész oktánszám-mizéria az olajcégek nem túl fényes tevékenységének az eredménye
- a motorok sűrítési viszonyai a tervezéskor tágan változtathatók
- nem szükséges ólomvegyületekkel terhelni a környezetet, mégis többmilló tonna ólmot kifüstöltettek velünk
- az ólomra valójában a Pogue-porlasztóknál alkalmazott platina-katalizátor tönkretétele miatt volt szükség (vizes üzemanyagot égettek el meglehetős jó hatásfokkal)
 
ld. még Gun(n)ermann
 
szóval ennyit az olajcégekről
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #714 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 12:39:00 »

Szia Rob!
Valahol egyezik a véleményünk, írtam régebben előző autóm határozottan jobban reagált a gyorsításoknál a 100-assal. Mintha jött volna bele pár paci pluszban.
A Mondinak mostanában sok városi szöszmörgés jutott, hétvégén Osztrákok, ( Semmering ) autópálya, gondoltam oda-vissza "kitakarítom" egy kicsit a mocit, tiszta benyával...
95-ös adalékosat nem próbálnám, de a 100-as piszkálja a csőrömet...
A nagy bölcs Apum szerint, egy hosszú, egyenletes út megteszi a maga tisztítását.
Üdv:
Már írtam, olvastad is de ismételek: semmi (jelentősebb) különbséget nem éreztem, amikor a schvejczi túránkon (hosszú út ) egy alkalommal 91-es ólómmentest kapott a zótó (persze benyadugó ki) nemhogy 100-ast
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #715 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 13:23:00 »

Már írtam, olvastad is de ismételek: semmi (jelentősebb) különbséget nem éreztem, amikor a schvejczi túránkon (hosszú út ) egy alkalommal 91-es ólómmentest kapott a zótó (persze benyadugó ki) nemhogy 100-ast
Szia!
Igen, rémlik, + az is, hogy odakünn a 91 az = itthoni 95.
Üdv:
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #716 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 14:10:00 »

Szia!
Igen, rémlik, + az is, hogy odakünn a 91 az = itthoni 95.
Üdv:
Ön dönt mosmá
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #717 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 14:15:00 »

95: 297.-
98: 306.-
EVO: 328.-
 
nem biztos, hogy megéri
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #718 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 14:49:00 »

95: 297.-
98: 306.-
EVO: 328.-
 
nem biztos, hogy megéri
Szia Rob!
Nálunk a kagylós előnyben. ( a gyerkőcök mekis pontvadászata miatt is. )
Ms, Sztpéteri kapu 105. Ma.
95: 286.9
V100 : 306.8
Még ha szerdáig kibírná a tank, akkor még -6 HUF/L.
( Amúgy meg érdekes dolgokat csinál a compu, tegnap kiírja, még 34Km, és full null. Ma mentem vele pár Km-t, és most felugrott 58Km-re. )
Üdv.  

U.I.. mail ment, némi off.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #719 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 20:17:00 »

Szia Rob!
Nálunk a kagylós előnyben. ( a gyerkőcök mekis pontvadászata miatt is. )
Ms, Sztpéteri kapu 105. Ma.
95: 286.9
V100 : 306.8
Még ha szerdáig kibírná a tank, akkor még -6 HUF/L.
( Amúgy meg érdekes dolgokat csinál a compu, tegnap kiírja, még 34Km, és full null. Ma mentem vele pár Km-t, és most felugrott 58Km-re. )
Üdv.  

U.I.. mail ment, némi off.
Ilyet nekem is csinált már4
5x-ről 9x-re ment fel. Az majdnem a duplája!
Gondolom talált itt ott még egy kis naftát... Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #720 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 22:19:00 »

szerintetek meddig tart ez az árverseny a dízel meg a benzin között?? lesz még sokkal olcsóbb a dízel, mint a benzin?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #721 Dátum: 2006.09.04 hétfő, 22:43:00 »

szerintetek meddig tart ez az árverseny a dízel meg a benzin között?? lesz még sokkal olcsóbb a dízel, mint a benzin?
Mármint mondjuk 10%? Szerintem 1-2 éven belül nem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #722 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 03:16:00 »

szerintetek meddig tart ez az árverseny a dízel meg a benzin között?? lesz még sokkal olcsóbb a dízel, mint a benzin?
Ha több lesz a dízel autó, az lesz a drágább.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #723 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 08:49:00 »

Az a baj, hogy a benyás gépek sajna csak felénk ilyen népszerűek. Még mindig nem éri el a dizel arány a személyautok között a 20%-ot sem. Ez tőlünk kicsit nyugatabbra teljesen más. Ott már több az oljakályha mint a benya. Egy a prücök szűk  a gázolajkénmentesítési kapacitás a környező piacokon. Lassan akinek erzékeny a zsebe és megy is eleget, kénytelen megtérni az oljakályha irányába. A helyzet adott kereslet-kinálat. Sajnos a gázolaj nem hiszem hogy sokkal lentebb fog menni.  
A benzin ára szerintem jobban fog ugrálni erre van kapacitás. Összezavarja még az benya árát a legnagyobb benzinfalók: a jenkik. Ha megszorulnak mindig Európábol tarhálnak benzint, itt meg megy fel ára a világba ilyenkor.
most azért ment le a benzin ára, mert végetért a turista szezon, a gázolajé meg azért ment fel, mert elkezdődött a betakarítási szezon
 
a dízelmotorok nagy előnye, az igénytelen üzemeltetés, kezd múlni ezzel a csodadízelekkel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #724 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 09:07:00 »

most azért ment le a benzin ára, mert végetért a turista szezon, a gázolajé meg azért ment fel, mert elkezdődött a betakarítási szezon
 
a dízelmotorok nagy előnye, az igénytelen üzemeltetés, kezd múlni ezzel a csodadízelekkel
Ha előveszem a közgazdász eszemet, akkor azért ment fel (stagnál) a gázolaj ára és nem csökken mert nagyon megnött a dízel autók, ezzel a gázolaj iránti kereslet.
 
Namármost ezt a gázolaj keresletet nem tudják tökéletesen kielégíteni, kvázi nincs elég gázolaj a piacon - túlkereslet mutatkozik. Ha vmilyen erőforrásból kevesebb van mint kellene, akkor stagnál vagy felfelé megy az ára. A kérdés csak az, hogy ezt mesterségesen tartják ilyen szinten vagy tényleg nem tudnak több gázolajat piacra dobni.
 
A benzinnél pont fordítva van: túlkínálat van, ergo sok van belőle a piacon, ezért lefelé mozdul az ára - ha az alapanyag kőolaj hordonkénti ára állandó.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #725 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 10:13:00 »

most azért ment le a benzin ára, mert végetért a turista szezon, a gázolajé meg azért ment fel, mert elkezdődött a betakarítási szezon
 
a dízelmotorok nagy előnye, az igénytelen üzemeltetés, kezd múlni ezzel a csodadízelekkel
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #726 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 10:14:00 »

Ha előveszem a közgazdász eszemet, akkor azért ment fel (stagnál) a gázolaj ára és nem csökken mert nagyon megnött a dízel autók, ezzel a gázolaj iránti kereslet.
 
Namármost ezt a gázolaj keresletet nem tudják tökéletesen kielégíteni, kvázi nincs elég gázolaj a piacon - túlkereslet mutatkozik. Ha vmilyen erőforrásból kevesebb van mint kellene, akkor stagnál vagy felfelé megy az ára. A kérdés csak az, hogy ezt mesterségesen tartják ilyen szinten vagy tényleg nem tudnak több gázolajat piacra dobni.
 
A benzinnél pont fordítva van: túlkínálat van, ergo sok van belőle a piacon, ezért lefelé mozdul az ára - ha az alapanyag kőolaj hordonkénti ára állandó.
Az elvbe kalkuláld kishazánkat és a Mol-t, vajon úgyis ez az eredmény
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #727 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 10:50:00 »

Ha előveszem a közgazdász eszemet, akkor azért ment fel (stagnál) a gázolaj ára és nem csökken mert nagyon megnött a dízel autók, ezzel a gázolaj iránti kereslet.
 
Namármost ezt a gázolaj keresletet nem tudják tökéletesen kielégíteni, kvázi nincs elég gázolaj a piacon - túlkereslet mutatkozik. Ha vmilyen erőforrásból kevesebb van mint kellene, akkor stagnál vagy felfelé megy az ára. A kérdés csak az, hogy ezt mesterségesen tartják ilyen szinten vagy tényleg nem tudnak több gázolajat piacra dobni.
 
A benzinnél pont fordítva van: túlkínálat van, ergo sok van belőle a piacon, ezért lefelé mozdul az ára - ha az alapanyag kőolaj hordonkénti ára állandó.
Hááát, ennél azért bonyolultabb. Beleszól: a kínai gazdaság, az amerikai (ha éppen lerohannak egy kőolajban gazdag országot, lemennek az árak), de valóban a turistaszezon, a betakarítás (bár télen akkor a dízelnek az ára zuhanni fog? na ugye), de akár a turistaszezon.... meg a zokszigén... 30.000 liter gázolaj... de akár a hurrikán is beleszól, vagy csak simán kevés a pénz a mol-nél, nem tudnak minden hónapban prémiumot adni... asse semmi. A kőolajból egyébként bizonyos határok között lehet változtatni, mennyi gázolaj, mennyi benzin, tehát nem fix dolog. Nálunk még amúgy sem érte el az 50%-os arány a dizil.
Akkor lesz magyarország nagyhatalom, ha elkezdődik a biodízel. Kajanagyhatalmak vagyunk, tehát rengeted a használt sütőolaj. Meg valamicskét lehetne termelni is... meg a pálinkafőzés, benzin helyett...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #728 Dátum: 2006.09.07 csütörtök, 22:09:00 »

Az elvbe kalkuláld kishazánkat és a Mol-t, vajon úgyis ez az eredmény
A MOL nagyon pici ahhoz, hogy beleszóljon a világpiaci árakba. BTW ha jól végiggondolom a az országba behozott üzemanyagok közül a benzin ára a legalacsonyabb, csak arra rakják a legtöbb adót...ergo drágább lesz mint a többi. Az üzemanyagok árának kb. a fele adó, amiről monnyuk a MOL sem tehet, habár nem védeni akarom őket - megérik a pénzüket.
 
Angelnek igaza van a katasztrófa elmélettel, de alapjában úgy működik a gazdaság ahogy leírtam. Már optimális egyensúlyt feltételezve. Na ja, ez persze csak elmélet...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #729 Dátum: 2006.09.08 péntek, 09:20:00 »

A MOL nagyon pici ahhoz, hogy beleszóljon a világpiaci árakba. BTW ha jól végiggondolom a az országba behozott üzemanyagok közül a benzin ára a legalacsonyabb, csak arra rakják a legtöbb adót...ergo drágább lesz mint a többi. Az üzemanyagok árának kb. a fele adó, amiről monnyuk a MOL sem tehet, habár nem védeni akarom őket - megérik a pénzüket.
 
Angelnek igaza van a katasztrófa elmélettel, de alapjában úgy működik a gazdaság ahogy leírtam. Már optimális egyensúlyt feltételezve. Na ja, ez persze csak elmélet...
Ja, L-mail&
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #730 Dátum: 2006.09.10 vasárnap, 17:58:00 »

A MOL nagyon pici ahhoz, hogy beleszóljon a világpiaci árakba. BTW ha jól végiggondolom a az országba behozott üzemanyagok közül a benzin ára a legalacsonyabb, csak arra rakják a legtöbb adót...ergo drágább lesz mint a többi. Az üzemanyagok árának kb. a fele adó, amiről monnyuk a MOL sem tehet, habár nem védeni akarom őket - megérik a pénzüket.
 
Angelnek igaza van a katasztrófa elmélettel, de alapjában úgy működik a gazdaság ahogy leírtam. Már optimális egyensúlyt feltételezve. Na ja, ez persze csak elmélet...
Egy táblázatban, amit nemrég láttam, asszem 56% volt az adótartam.  
 
Már van bioanyag, csak belföldre még nem lehet. De a benzinekben van bioetanol, s már a rendes go-ban is található kevés növényi mutty.  
 
Kicsi árnyékravetődés van akkor, amikor azt hiszitek, hogy az őszi betakarításokkor ugrik meg a mezőgazdaság fogyasztása, de ebbe nem szeretnék mélyen belemászni. A fogyasztásuk szinte konstans a tavaszi nyitánytól kezdve
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #731 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 12:01:00 »

Legutóbb (véletlen) az új carrera nevű 95-öst tankoltam egy omv kútnál s életemben először úgy érzem, hogy jobban megy a gép :-O (pedig próbáltam már a jobb nyálakat)
Már a városban feltűnt, de a pályán folyamatosan emelgettem a lábam, mert (érzésre) ugyanolyan gázpedál állásnál jóval gyorsabban ment. (Osztapenko-Akarattya lehajtó 34 perc)
Van valakinek esetleg tapasztalata ?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #732 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:18:00 »

Legutóbb (véletlen) az új carrera nevű 95-öst tankoltam egy omv kútnál s életemben először úgy érzem, hogy jobban megy a gép :-O (pedig próbáltam már a jobb nyálakat)
Már a városban feltűnt, de a pályán folyamatosan emelgettem a lábam, mert (érzésre) ugyanolyan gázpedál állásnál jóval gyorsabban ment. (Osztapenko-Akarattya lehajtó 34 perc)
Van valakinek esetleg tapasztalata ?
Drágább volt, mint a sima? Az Élményekben társalogtak a 100-as benyáról ... de ugyi az nem ez
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #733 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:54:00 »

Legutóbb (véletlen) az új carrera nevű 95-öst tankoltam egy omv kútnál s életemben először úgy érzem, hogy jobban megy a gép :-O (pedig próbáltam már a jobb nyálakat)
Már a városban feltűnt, de a pályán folyamatosan emelgettem a lábam, mert (érzésre) ugyanolyan gázpedál állásnál jóval gyorsabban ment. (Osztapenko-Akarattya lehajtó 34 perc)
Van valakinek esetleg tapasztalata ?
tapasztalat? hogy 10 napja az OMV-nál a kutasok sutyorogtak valami újfajta 95-ösről a bennfentes ügyfeleknek, a "normál" 95-ös meg olyan xar volt, hogy alig megy tőle a PUG
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #734 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:57:00 »

tapasztalat? hogy 10 napja az OMV-nál a kutasok sutyorogtak valami újfajta 95-ösről a bennfentes ügyfeleknek, a "normál" 95-ös meg olyan xar volt, hogy alig megy tőle a PUG
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #735 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 13:57:00 »

meg különben is, a carrerát csak carrerába szabad tankolni, eheh
 
mint a tescogazdaságos 1200g-os kutyakonzervet csak pulikutyáknak szabad adni, mert az van a dobozon, ez nem vicc, két hülye plázapicsát ezzel szopattam be (mással kellett volna?)
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #736 Dátum: 2006.09.18 hétfő, 14:41:00 »

tapasztalat? hogy 10 napja az OMV-nál a kutasok sutyorogtak valami újfajta 95-ösről a bennfentes ügyfeleknek, a "normál" 95-ös meg olyan xar volt, hogy alig megy tőle a PUG
Lehet, hogy a PUGban van a hiba?...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #737 Dátum: 2006.09.19 kedd, 08:50:00 »

Lehet, hogy a PUGban van a hiba?...
ez a PUG még rendesen össze volt rakva, anno '86, a váltját örökölte az összes többi fr. autó, olyanok is
 
olyan a hangja, mint egy Schafhausen-nek, na jó egy dízel Schafhausen
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #738 Dátum: 2006.09.19 kedd, 23:11:00 »

A héten ismét erősen csökken az üzemanyagok ára! Hurrá!!! Na, ez a jó hír ebben az átkozott helyzetben! AUTÓZZUNK!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #739 Dátum: 2006.09.20 szerda, 15:13:00 »

A héten ismét erősen csökken az üzemanyagok ára! Hurrá!!! Na, ez a jó hír ebben az átkozott helyzetben! AUTÓZZUNK!
na akkor óccsón nyomulunk fehérvárra?Huh?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #740 Dátum: 2006.09.21 csütörtök, 07:02:00 »

na akkor óccsón nyomulunk fehérvárra?Huh?
Hát a konvolyból én kimaradok, előtte még van egy utam Ferihegyre, de Fehérváron találxunk. El vok havazva, de csúnyán, a talira azért nem engedtem semmi mást.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #741 Dátum: 2006.10.04 szerda, 08:02:00 »

tegnap kipróbáltam az ÖMV 95-ös Carrera benzinjét, csak 7,18 litert sikerült vennem objektív nehézségek miatt, a tank kb. negyedéig volt, határozottan megjavult a kocsi, sőt egyenesen fantasztikus lett
most kíváncsi leszek, hogy a fizetés uáni teletankolás után mekkora lesz a hatás
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #742 Dátum: 2006.10.04 szerda, 12:06:00 »

tegnap kipróbáltam az ÖMV 95-ös Carrera benzinjét, csak 7,18 litert sikerült vennem objektív nehézségek miatt, a tank kb. negyedéig volt, határozottan megjavult a kocsi, sőt egyenesen fantasztikus lett
most kíváncsi leszek, hogy a fizetés uáni teletankolás után mekkora lesz a hatás
Ezt én is tervezem!:)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #743 Dátum: 2006.10.04 szerda, 15:45:00 »

tegnap kipróbáltam az ÖMV 95-ös Carrera benzinjét, csak 7,18 litert sikerült vennem objektív nehézségek miatt, a tank kb. negyedéig volt, határozottan megjavult a kocsi, sőt egyenesen fantasztikus lett
most kíváncsi leszek, hogy a fizetés uáni teletankolás után mekkora lesz a hatás
Ez micsoda? Megszünt a 98-as az OMV-nél, vagy nem?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #744 Dátum: 2006.10.04 szerda, 15:47:00 »

Ez micsoda? Megszünt a 98-as az OMV-nél, vagy nem?
Megszünt, helyette van a 95 carrera, azt mondják, de azért az nem u.a.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #745 Dátum: 2006.10.04 szerda, 15:49:00 »

Megszünt, helyette van a 95 carrera, azt mondják, de azért az nem u.a.
Akkor ez most jó nekünk benzineseknek?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #746 Dátum: 2006.10.04 szerda, 15:52:00 »

Akkor ez most jó nekünk benzineseknek?
Végre már legyen valami jó nekünk is, ne csak az olajkályháknak... Ne csak mindig Angelék járjanak jól:))
Naplózva
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #747 Dátum: 2006.10.04 szerda, 16:07:00 »

Végre már legyen valami jó nekünk is, ne csak az olajkályháknak... Ne csak mindig Angelék járjanak jól:))
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #748 Dátum: 2006.10.04 szerda, 17:02:00 »

Szerintem jól járhatnak a benyás kollégák is. Egyszerű: El kell felejteni a benzint. Át kell ülni a traktorra . Nekem ez az első olajkályha, de azt hiszem végleg kirtotta még a gondolatát is hogy mégegyszer visszváltsak benyás hajtásra. Illetve majd akkor fogok ha lesznek végre olyan szerkezi anyagok amelyeket már nem kell hűteni és végre az elméleti hatásfoka körül lesznek az Otto motorok is és nem mostanin ! (Pl. telelesz jelenleg még nemlétező szerkezeti kerámiával a motor meg stb.) Most fütünk vagy vezetünk.?
A benzin két dologra lehet jó: megélni belőle és maximum folt tisztitásra
Egy kettőkettes tédécéivel a seggem alatt Én is hasonlókat mondanék. Talán egyszer...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
Vendég
« Új hozzászólás #749 Dátum: 2006.10.04 szerda, 18:09:00 »

Végre már legyen valami jó nekünk is, ne csak az olajkályháknak... Ne csak mindig Angelék járjanak jól:))
több helyen ugyanannyi a 95-ös benya mint a diesel! lehet hogy megfordulnak az árak és a diesel lessz drágább
Naplózva
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.062 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.