Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:26:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3544990 alkalommal)
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #950 Dátum: 2007.01.23 kedd, 22:38:00 »

szerintem a SAAB-nál is úgy oldják meg az átkapcsolást alkohol/benzin üzemre, hogy két külön tartály van, folytonosan változó keverékre biztos nem tus beállni semmilyen befecskendező és gyújtásrendszer
 
ja, miért veszélyes ez? "Ja még egy "apróság" mint tudjuk az alkohol korlátlanul oldodik vizben. Tehát ha esetleg vizkerül az üzemanyagba abból nagy baj lehet."
hiszen én pont azért teszem  a tartályba az alkoholt, hogy a tartály alján 50%-os alkohol/víz keveréket képezzen, és ha már kezd fogyni a benzin, és esetleg az aljából is hörpint az autó, akkor ne álljon le a motor a bejutó vízcsepptől, vagy ne fagyjon el a rendszer (vízdugó)
 
azért 50%, mert a felesleges alkohol beleoldódik a benzinbe
Most nezem, hogy a Focus-nal egy tankja van, es barmilyen aranyban keverheted.
 
The Focus FFV runs on either conventional petrol or E85 bio-ethanol, or any mixture of  
the two, from a single tank.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #951 Dátum: 2007.01.23 kedd, 23:37:00 »

Charlie
Az E85-t sem tudod átalakítás nélkül használni
Igen, erre mar rajottem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #952 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:28:00 »

Ami benzinnél a tankodba lehet (esetleg) az minimális mennyiségű víz. Attol nem fog leállni a motorod. Én attol aggodnék ami pl az  kúton kerülhet bele. A benzin nem oldodik vizben, két markáns fázist képeznek. Ez az alkoholnál ugye az oldódás miatt nem így van, ott nincs fázishatár, ott már töltöd a tankba onnan a motorba.
végeztem kísérleteket, benzin:víz:alkohol 8:1:1 arányú keverésével, a víz elkeveredett az alkohollal, és 8:2 arányban két fázis keletkezett, összerázás után tizedmásodperceken belül szétvált
 
ez a helyzet az etanollal
 
más lenne a helyzet az izopropilalkohollal, amely felveszi a vizet, és bonyolultabb szerkezete miatt a benzinben is egyszerre, az oldatba viszi a vizet
 
a kúton bekerült víz szerintem nem kerülhet a csőbe, mert ott nincs lötyögés, mint az autóba
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #953 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:33:00 »

végeztem kísérleteket, benzin:víz:alkohol 8:1:1 arányú keverésével, a víz elkeveredett az alkohollal, és 8:2 arányban két fázis keletkezett, összerázás után tizedmásodperceken belül szétvált
 
ez a helyzet az etanollal
 
más lenne a helyzet az izopropilalkohollal, amely felveszi a vizet, és bonyolultabb szerkezete miatt a benzinben is egyszerre, az oldatba viszi a vizet
 
a kúton bekerült víz szerintem nem kerülhet a csőbe, mert ott nincs lötyögés, mint az autóba
viszont el tudom képzelni, mi lehet egy autó tartályában, avízgőz kondenzálódik a tartály falán, lefolyik a benzinbe, és alul elhelyezkedvén nem párolog hanem csak gyűlik és gyűlik, majd jön az üresrefogyasztás, és az autó elkezdi beszürcsölni a vizet, de ha a tartály alján már jóféle 50 alkoholfokos alkoholos nedű van, azzal már elmegy a kocsi, legalábbis nem áll le egy-egy kortytól
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #954 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:39:00 »

viszont el tudom képzelni, mi lehet egy autó tartályában, avízgőz kondenzálódik a tartály falán, lefolyik a benzinbe, és alul elhelyezkedvén nem párolog hanem csak gyűlik és gyűlik, majd jön az üresrefogyasztás, és az autó elkezdi beszürcsölni a vizet, de ha a tartály alján már jóféle 50 alkoholfokos alkoholos nedű van, azzal már elmegy a kocsi, legalábbis nem áll le egy-egy kortytól
Én már nagyon soxor használtam ki majdnem 0-ra a benzint, és semmi vizes hörpintést nem tapasztaltam...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #955 Dátum: 2007.01.24 szerda, 09:53:00 »

Én már nagyon soxor használtam ki majdnem 0-ra a benzint, és semmi vizes hörpintést nem tapasztaltam...
Én sem
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #956 Dátum: 2007.01.24 szerda, 10:30:00 »

Én már nagyon soxor használtam ki majdnem 0-ra a benzint, és semmi vizes hörpintést nem tapasztaltam...
de lehet, hogy az üresrefogyasztás esetén is marad valami a tank alján
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #957 Dátum: 2007.01.24 szerda, 11:24:00 »

de lehet, hogy az üresrefogyasztás esetén is marad valami a tank alján
Nem lehet, hanem biztos. Mindig marad benne 1-2 liter, pont az ülepedés, és víz miatt
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #958 Dátum: 2007.01.24 szerda, 17:35:00 »

Az egész témához egy fris adalék E85 175-180Ft-ért.
Az egész üresrefogyás elég érdekes én többször is már csak kiváncsiságbol mentem a fedcomp szerint 0 megtehető kilóméterig illetve néha 2-3km-el tovább "minuszba". A tapasztalatom az,hogy még ilyenkor sem tudtam 54 liternél többet tankolnom (A tankom 58,5l) Tehát én nem igazán aggodnék a benzintartály alja miatt. Nekem a magán véleményem az (most a gépészmérnök részem beszél belőlem) jobb ha nem javítgatod alkohollal. Másrészt ezt a tank vizesedést nem értem mert ilyennel még nem találkoztam.  Ha lenne is ne akard mindenáron bevinni a vizet az égéstérbe, ezzel nem biztos hogy használsz a motornak. Inkább maradjon ott ahol van a tankba , néhány évente ha ugy godolod akkor inkább jobban jársz ha kitakarítod a tankot.
Tdci-nél nem fogy ki teljesen sohasem mert az elektronika leállítja az autót még azelőtt mielőtt belevegősödne a rendszer (szivattyú és porlasztó védelem)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #959 Dátum: 2007.01.24 szerda, 17:49:00 »

Ezt tudom én is, gondolom ezért mertem kinullázni a fedcompot. Feltételezem a benyás is van valamilyen hasonló védelem.
Tudomásom szerint a benzinesben nincs ilyen, ugyanis ott nincs mit védeni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #960 Dátum: 2007.01.24 szerda, 18:32:00 »

Te bokszos: te nagyon ott vagy. Én pont ezeket írtam volna, csak nem ilyen szakszerűen. Gyanús vagy te nekem... egy átlag júzer nem tud ennyi mindent...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #961 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 00:54:00 »

Benyásokkal nem foglalkozok , engem elnyelt a kormos oldal. Illetve majd benyások akkor fognak érdekelni ha legalább 35%-a motornak pl szerkezeti kerámiábol lesz, majd akkkor foglalkozok a benyással. Végül is a OTTO motorok elméleti hatásfoka jobb mint a dieseleké, csak hát elfűtik a drága benzint, alkoholt, stb ki mivel jár... Sajnos  a benyás motoroknál még nem tudják hogy mechanikai enregiává kellene alakítani a fuelt nem környzetszennyezéssé
Sok mindent írhattok a "benzinesre",de a környezetszennyezést nem kellene ráfogni,mert a károsanyag kibocsájtása a dieselnek a nagyobb! Nézd meg a zöldkártád.  
A "tuningról" nem is szólva!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #962 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 11:29:00 »

Te bokszos: te nagyon ott vagy. Én pont ezeket írtam volna, csak nem ilyen szakszerűen. Gyanús vagy te nekem... egy átlag júzer nem tud ennyi mindent...
Szalonban dolgozik ...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #963 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:20:00 »

Az enyém rendben van, nekem már alapbol tudja az Euro IV-et Környezetvédelmi osztályom 10
max mérérsi fordszám: 4670/4930 (f/p)
Füstölés: 1,45 K(m-1)
 
Na jo az NOX egy hangyapöcörönyit több mnt a benyásnak, de CO2 a fele a hasonló benyásoknak.  
Most ugyis globál felmelegedünk ugyhogy a CO2 emisszio fontosabb
Hát a felhúzott "koromgyárak" azok már más tészták
Hát akkor jó lesz vigyázni a szénsavas üdítőkkel!?
Az enyémnél CO-t mértek,az engedélyezett 0,3% helyett 0.00%-ot emelt fordulaton, alapjáraton 0,5% az engedélyezett, de ott is 0.00% lett az eredmény.CH nincs! Ezt írták a zöldkártyámra.
Azt meg nem értem, hogy a 4670/4930f/p hogy jött ki,mert terhelés nélkül hamarabb le tilt.Mennyit fordul az a motor tiltásig?A füstölést hol írják?
A CO2 (g/km)tényleg kevesebb a dieselnek kb.30%-al,de legalább kétszer annyit megy egy diesel autó egy évben mint egy benzines.Most akkor melyik a környezetszennyező?
Egyébként is még nagyon kevés a "korszerű" diesel az utakon.Ha annira kímélnék a környezetet a dieselek akkor nem eröltetnék a buszok lecserélését sem.Angliában milyen buszok is vannak?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #964 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 20:31:00 »

Hát akkor jó lesz vigyázni a szénsavas üdítőkkel!?
Az enyémnél CO-t mértek,az engedélyezett 0,3% helyett 0.00%-ot emelt fordulaton, alapjáraton 0,5% az engedélyezett, de ott is 0.00% lett az eredmény.CH nincs! Ezt írták a zöldkártyámra.
Azt meg nem értem, hogy a 4670/4930f/p hogy jött ki,mert terhelés nélkül hamarabb le tilt.Mennyit fordul az a motor tiltásig?A füstölést hol írják?
A CO2 (g/km)tényleg kevesebb a dieselnek kb.30%-al,de legalább kétszer annyit megy egy diesel autó egy évben mint egy benzines.Most akkor melyik a környezetszennyező?
Egyébként is még nagyon kevés a "korszerű" diesel az utakon.Ha annira kímélnék a környezetet a dieselek akkor nem eröltetnék a buszok lecserélését sem.Angliában milyen buszok is vannak?
legalább kétszer annyit megy egy diesel autó egy évben mint egy benzines
 
Letépem saját fülem... azért megy többet a dízel, mert kevesebbe kerül! Pl én nem megyek le többet azért, mert dízelem van!
A buszokat cserélik le - dízelre. Angliában nem tudom, milyenek a buszok, de szerintem azok is dízelek, meg amerikában is sok dízel van.
5000-nél tilt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #965 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 21:13:00 »

stealt,
 
kenyelem ? traktaktraktrak kerrrkerrr traktraktrak
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #966 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 21:36:00 »

stealt,
 
kenyelem ? traktaktraktrak kerrrkerrr traktraktrak
Így van helyesen: krrrrr (önindító) csatt-csatt-csatt-csatt-csatt-csatt-csatt
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #967 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 21:37:00 »

Zacci
Mond szépen utánam 400Nm több mit a 195... tehát nem kell váltogatni állandóan stb stb.  
Meg fogsz lepődni csak olyan 30-40-ig hallod-érzed hogy diselben ülsz, nagy sebességnél ott már fordul a dolog. (Kérdezd meg Mondesut) Tudod a nyomaték velünk van..
Bent ugyse hallod. Kint meg, ha állsz ki pl. parkolóbol akkor még többlet biztonságot is ad, mert hallják hogy jössz. Mi ez ha nem extra kényelem.
Megállj Zacci neked is csak addig lesz ez véleményed amíg téged is elviszlek egy karikára, tudod egy kör felér egy agy formatálással...... Majd át fogsz te is állni a kormos oldalra
Mondjuk inkább 360-nak. Az reálisabb... a 400 az csak néha van. A 2,0-ánál is csak 330-at írunk. Tudom, hogy így reklámozták. A PR nagy úr, de azért mi egymás között... érted...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #968 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 21:46:00 »

Jánosmester
1.) Ne haragudj láttál már diesel zöldkártyát?
Én azt írtam be ami a a zöldkártyán van....
Megnyugtatlak az enyémen sincs semmi CH, mivel ilyen pont nincs is rajta.
2.) Ezelőtt ugyanennyit mentem benzines autoval átlag fogyasztásom 11-12 liter volt ami majdnem kétszerese a jelenleginek. Akkor mi is van az emisszióval?
3.) TDCi-nél még soha nem kellett tiltásig hajtottam  a motort ellentétben a benyásokkal (ott ez néha előfordult).  Ez nem benzines hogy hülére pörgessem ha menni akarok. 6 sebességfokozat mellet mindig ésszerű fordszám tartományban lehet haladni.  
4.) Én azért használok diselt mert jelenleg nincs olyan Otto motor a fornak ami azt a kényelmet és gazdaságosságot adná mint a 2,2 TDCi. Tudod egy TDCi-vel nem egy autot előzöl hanem egy egész sort egyszerre...
Te neharagudj, mert én is láttam már dieselt, sőt vezettem is a mondeo tesztvezetésen.
Az előnyeivel én is tisztában vagyok,és tetszik is.
Nézd meg mégegyszer, hogy a tiltást miért kérdeztem! Álló hejzetben még a 2.2-es sem szereti a 4900-as fordulatot, és nem is tudod tartani neki sokáig. Akkor hogy mértél ezen a fordulaton CO-t,vagy "füstölést"?Mobil müszerrel menetközben?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #969 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:00:00 »

Te neharagudj, mert én is láttam már dieselt, sőt vezettem is a mondeo tesztvezetésen.
Az előnyeivel én is tisztában vagyok,és tetszik is.
Nézd meg mégegyszer, hogy a tiltást miért kérdeztem! Álló hejzetben még a 2.2-es sem szereti a 4900-as fordulatot, és nem is tudod tartani neki sokáig. Akkor hogy mértél ezen a fordulaton CO-t,vagy "füstölést"?Mobil müszerrel menetközben?
Más egy teszvezetés, meg más a forgalom. Mondjuk egy kocsisor. Kikukkantasz, látod, egyet még meg tudsz előzni. Erre ki, padló, és sutty, megvan a teljes sor.
Vagy. Mész az emelkedőn, mondjuk 130-cal. Levillog egy surmó, mondjuk 2,5-ös benzinessel. Padló, és otthagyod, de annyira, hogy ihaj. Vagy. Mész 150-nel. Rálépsz a gázra, és 200. Ennyi. És mindezt kb 6 literes átlaggal...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #970 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:14:00 »

Jánosmester
1.) Ne haragudj láttál már diesel zöldkártyát?
Én azt írtam be ami a a zöldkártyán van....
Megnyugtatlak az enyémen sincs semmi CH, mivel ilyen pont nincs is rajta.
2.) Ezelőtt ugyanennyit mentem benzines autoval átlag fogyasztásom 11-12 liter volt ami majdnem kétszerese a jelenleginek. Akkor mi is van az emisszióval?
3.) TDCi-nél még soha nem kellett tiltásig hajtottam  a motort ellentétben a benyásokkal (ott ez néha előfordult).  Ez nem benzines hogy hülére pörgessem ha menni akarok. 6 sebességfokozat mellet mindig ésszerű fordszám tartományban lehet haladni.  
4.) Én azért használok diselt mert jelenleg nincs olyan Otto motor a fornak ami azt a kényelmet és gazdaságosságot adná mint a 2,2 TDCi. Tudod egy TDCi-vel nem egy autot előzöl hanem egy egész sort egyszerre...
2,3,4) Én főleg városban járok, kb.10eKm-t összesen,8l átlaggal,Én is előztem már egy egész sort is,pedig csak 1.6-os!A gazdaságosságot meg majd 150-200e Km után megvitathatjuk(kettős lendítőkerék,nagynyomású szivattyú,porlasztócsúcs,izzítógyertya,),ha még meg lesz az autód, és nem mást "boldogít".
1milka nekem nagy rizikó,mert csak használtban autóban gondolkodhatok,és ha ezek a lehetséges hibák "összejönnek".....
Nekem nem éri meg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #971 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:23:00 »

Én sehogy nem mértem. Mivel az #1009 ben azt írtad hogy nézzem meg a zöldkártyát hát megnéztem és annak az adatait írtam be. Valszeg a jövő héten merő kiváncsisságból fogok csináltatni egy kimérést a motorra mert kivácsi vagyok a valódi jellegőrbéjére.
Ilyet meg hogy álló helyzetben 4900-ig pörgetni?,hát  mindjárt szívinfarktrust kapok... Én soha nem szoktam indulni nagy gázzal, sajnálom az autót. Utána más kérdés hogy 3-4-ben már meglódítom, az nem akkora stresz sem a hajtásláncnak sem a motornak.
Te írtad, hogy 4900-as fordulatnál annyi.
Ki mérte meg, és hogy?Én ezt kérdeztem, de mind1. Az enyémnek 2600-ig emelik a fordulatot a mérésnél,mert nincs terhenve.Bocs,hogy ha nem voltam elég érethető.
Nehogy infarktust kapj miattam!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #972 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:41:00 »

Más egy teszvezetés, meg más a forgalom. Mondjuk egy kocsisor. Kikukkantasz, látod, egyet még meg tudsz előzni. Erre ki, padló, és sutty, megvan a teljes sor.
Vagy. Mész az emelkedőn, mondjuk 130-cal. Levillog egy surmó, mondjuk 2,5-ös benzinessel. Padló, és otthagyod, de annyira, hogy ihaj. Vagy. Mész 150-nel. Rálépsz a gázra, és 200. Ennyi. És mindezt kb 6 literes átlaggal...
Ezt is tudom,mert egy 2.5-ös diesel BNW-ben tapasztaltam.
Nekem is tetszik a dolog,de a "PENNY-be járni" elég nagy luxus, nem lenne kihasználva.
A munába vezető utat meg építik,60-as tábla kint figyel,úgyhogy ide az 1,6-os teljesítménye is sok
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #973 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:42:00 »

2,3,4) Én főleg városban járok, kb.10eKm-t összesen,8l átlaggal,Én is előztem már egy egész sort is,pedig csak 1.6-os!A gazdaságosságot meg majd 150-200e Km után megvitathatjuk(kettős lendítőkerék,nagynyomású szivattyú,porlasztócsúcs,izzítógyertya,),ha még meg lesz az autód, és nem mást "boldogít".
1milka nekem nagy rizikó,mert csak használtban autóban gondolkodhatok,és ha ezek a lehetséges hibák "összejönnek".....
Nekem nem éri meg!
Új tdci 2.0 vs 2.0i. 200e km alatt 1,8-2 milliót spórolsz. Ha ki kell cserélni mind a 4 csúcsot, az kb 200e. Az autó értéke is 2-300e ft-vel nagyobb a dízel esetében. Az izzítógyertya az nem drága a benzinesben meg ki kell cserélni 4x a gyertyát+kábel, de esetleg még katalizátort (lambdát) is. Aztáz szívósor, meg miegymás. Lendkereket mindkettőnél cserélni kell, szerintem általában 200e után. Ha mindent összeadsz, kb 2 millióval jártál jobban a dízellel 200e km alatt. Ha ez bővebben érdekel, olvass vissza, mi a Zaccival folyamatosan ezt számítgatjuk.  
Ezért vesznek az emberek dízel, meg az élmény miatt.
 
A mi fiestán 1,2-es, az kb úgy megy, mint a te 1,6-osod. Ez ugye 75 lovas, de a kasztni jóval könnyebb, óra szerint kb 190-200-at lehet menni, de 180-at már mentem, azt simán felveszi (rövid távon).
Hát megsúgom, hogy ég és föld. 140-nél nyomsz egy padlót, és semmi. Gyorsul az, de sehol nincs a dízelhez. Arról nem is beszélve, fogyiban jellemzően lenyomom a fiestát. Ahol az 6 literrel elmegy, ott nekem 5-5,5 lityi. Volt nekem is benzines (1,8i, 115 ló), de nem cserélném vissza, még a v6 170 lovas sem kéne (esetleg a v6 miatt). Próbáld ki egyszer a fükában az 1,6 tdci-t.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #974 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:43:00 »

Ezt is tudom,mert egy 2.5-ös diesel BNW-ben tapasztaltam.
Nekem is tetszik a dolog,de a "PENNY-be járni" elég nagy luxus, nem lenne kihasználva.
A munába vezető utat meg építik,60-as tábla kint figyel,úgyhogy ide az 1,6-os teljesítménye is sok
BMW. Azért nem mind1, melyik 2,5-ös dízel, mert ami az omegában van, az nem egy nagy szám.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #975 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:44:00 »

Ezt is tudom,mert egy 2.5-ös diesel BNW-ben tapasztaltam.
Nekem is tetszik a dolog,de a "PENNY-be járni" elég nagy luxus, nem lenne kihasználva.
A munába vezető utat meg építik,60-as tábla kint figyel,úgyhogy ide az 1,6-os teljesítménye is sok
Szerezz be egy vidéki barátnőt, rögtön jól jön a sok ló és nm.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #976 Dátum: 2007.01.25 csütörtök, 22:50:00 »

Angel most már ne add fel már csak 8!!!! Ez még ma meglesz
 
DE: a Mostani téma már erősen Mondeo diselbe csuszott ugyhogy huzzunk ÁT SZERINTEM ABBA A TOPICBA
Ok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #977 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:32:00 »

Új tdci 2.0 vs 2.0i. 200e km alatt 1,8-2 milliót spórolsz. Ha ki kell cserélni mind a 4 csúcsot, az kb 200e. Az autó értéke is 2-300e ft-vel nagyobb a dízel esetében. Az izzítógyertya az nem drága a benzinesben meg ki kell cserélni 4x a gyertyát+kábel, de esetleg még katalizátort (lambdát) is. Aztáz szívósor, meg miegymás. Lendkereket mindkettőnél cserélni kell, szerintem általában 200e után. Ha mindent összeadsz, kb 2 millióval jártál jobban a dízellel 200e km alatt. Ha ez bővebben érdekel, olvass vissza, mi a Zaccival folyamatosan ezt számítgatjuk.  
Ezért vesznek az emberek dízel, meg az élmény miatt.
 
A mi fiestán 1,2-es, az kb úgy megy, mint a te 1,6-osod. Ez ugye 75 lovas, de a kasztni jóval könnyebb, óra szerint kb 190-200-at lehet menni, de 180-at már mentem, azt simán felveszi (rövid távon).
Hát megsúgom, hogy ég és föld. 140-nél nyomsz egy padlót, és semmi. Gyorsul az, de sehol nincs a dízelhez. Arról nem is beszélve, fogyiban jellemzően lenyomom a fiestát. Ahol az 6 literrel elmegy, ott nekem 5-5,5 lityi. Volt nekem is benzines (1,8i, 115 ló), de nem cserélném vissza, még a v6 170 lovas sem kéne (esetleg a v6 miatt). Próbáld ki egyszer a fükában az 1,6 tdci-t.
Szerintem neked is van katalisator.
A benzinesnek meg nincs kettős lendítőkerék, csak egy "darab vas", az meg ugye nem kopik el, és nem kezd el csattogni.Az ára meg kb. negyede.Ha a gyertya cserére odafigyelsz nem kell kábelcsere sem.Az élmény rendben, de a 2milkát nem értem,mert ha újat vennék,4évesen a felét éri!
Az 1.2-es 8szelepes fiestát nem kellene az 1.6-os 16szelepes focus-hoz hasonlítani,mert a katalógus adatai szerint van 25ló különmbség.A haverom is győzködött,hogy az új swift 1,4 16v 96LE-vel ott megy ahol az 1,6 focus mert kissebb a kaszni,100-ig négy autóhoszt kapott,pedig nagyon tud vezetni. Egyébként kb. az 1.4 TDCI fiesta tudásával egyezik az 1.6focus.A fusion 1,6TDCI is csak 100km/h fölött megy el,de te is tudod,hogy ez sofőr kérdés is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #978 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:33:00 »

BMW. Azért nem mind1, melyik 2,5-ös dízel, mert ami az omegában van, az nem egy nagy szám.
BMW 525D chippes!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #979 Dátum: 2007.01.26 péntek, 08:34:00 »

Szerezz be egy vidéki barátnőt, rögtön jól jön a sok ló és nm.
Én hűséges vagyok az asszonyhoz!(meg a Fordhoz)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #980 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:30:00 »

Szerintem neked is van katalisator.
A benzinesnek meg nincs kettős lendítőkerék, csak egy "darab vas", az meg ugye nem kopik el, és nem kezd el csattogni.Az ára meg kb. negyede.Ha a gyertya cserére odafigyelsz nem kell kábelcsere sem.Az élmény rendben, de a 2milkát nem értem,mert ha újat vennék,4évesen a felét éri!
Az 1.2-es 8szelepes fiestát nem kellene az 1.6-os 16szelepes focus-hoz hasonlítani,mert a katalógus adatai szerint van 25ló különmbség.A haverom is győzködött,hogy az új swift 1,4 16v 96LE-vel ott megy ahol az 1,6 focus mert kissebb a kaszni,100-ig négy autóhoszt kapott,pedig nagyon tud vezetni. Egyébként kb. az 1.4 TDCI fiesta tudásával egyezik az 1.6focus.A fusion 1,6TDCI is csak 100km/h fölött megy el,de te is tudod,hogy ez sofőr kérdés is.
Bocsi, de a hozzászólásod hemzseg a hibáktól.
A 2.0-ás benzinesben is kéttömegű a lendkerék.
A gyertyánál sok mindenre nem lehet odafigyelni, minden második alkalommal ki kell cserélni a kábelt is. Egyébként nem drága.
A 2 milliót úgy értem, hogy a dízellel ennyit spórolsz 200e alatt egy 2.0i-vel szemben.
A fiestában az 1,2-es valójában 1,25-ös, és 16 szelepes. Fiesta saját tömeg: 981 kg, a tiéd meg: 1158. Ez elég sok.
A mi fiestánk simán lenyomja az 1,4 tdci-t. Az csak 68 lovas.
Az 1,4 tdci 14,9 alatt van 100-on, a tiéd meg 10,9. A fusion 1,6 tdci 13,2 alatt. Szerintem itt is elnéztél valamit.
Mondom én, simán kiállok ellened a fiestával (ja, nem a legújabb, a 99-es).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #981 Dátum: 2007.01.26 péntek, 09:36:00 »

JAAAJ, már megint kezdődik a benzin vs. olajkályha vita
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #982 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:04:00 »

Bocsi, de a hozzászólásod hemzseg a hibáktól.
A 2.0-ás benzinesben is kéttömegű a lendkerék.
A gyertyánál sok mindenre nem lehet odafigyelni, minden második alkalommal ki kell cserélni a kábelt is. Egyébként nem drága.
A 2 milliót úgy értem, hogy a dízellel ennyit spórolsz 200e alatt egy 2.0i-vel szemben.
A fiestában az 1,2-es valójában 1,25-ös, és 16 szelepes. Fiesta saját tömeg: 981 kg, a tiéd meg: 1158. Ez elég sok.
A mi fiestánk simán lenyomja az 1,4 tdci-t. Az csak 68 lovas.
Az 1,4 tdci 14,9 alatt van 100-on, a tiéd meg 10,9. A fusion 1,6 tdci 13,2 alatt. Szerintem itt is elnéztél valamit.
Mondom én, simán kiállok ellened a fiestával (ja, nem a legújabb, a 99-es).
Ha ilyen volt a 9999-edik hozzászólásod,akkor milyen lesz a TÍZEZREDIK?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #983 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:10:00 »

Bocsi, de a hozzászólásod hemzseg a hibáktól.
A 2.0-ás benzinesben is kéttömegű a lendkerék.
A gyertyánál sok mindenre nem lehet odafigyelni, minden második alkalommal ki kell cserélni a kábelt is. Egyébként nem drága.
A 2 milliót úgy értem, hogy a dízellel ennyit spórolsz 200e alatt egy 2.0i-vel szemben.
A fiestában az 1,2-es valójában 1,25-ös, és 16 szelepes. Fiesta saját tömeg: 981 kg, a tiéd meg: 1158. Ez elég sok.
A mi fiestánk simán lenyomja az 1,4 tdci-t. Az csak 68 lovas.
Az 1,4 tdci 14,9 alatt van 100-on, a tiéd meg 10,9. A fusion 1,6 tdci 13,2 alatt. Szerintem itt is elnéztél valamit.
Mondom én, simán kiállok ellened a fiestával (ja, nem a legújabb, a 99-es).
A hibákért bocs, az enyémben nincs kettős lendkerék, de majd ennek is utána nézek.
A tapasztalatom nem ez.Egyébként te mondtad, hogy a 0-100ig nem számít, csak a nyomaték.A fiestádnak a gyorsulási adatát kifelejtetted,de ha a az újsvift-nél jobb vagy ,akkor én benne vagyok a próbába,de azért előtte mérd le a fiesta gyorsulását.(nehogy úgy járj mint a haverom a szutyi-val)
Az adatok neked úgy is nagy erősséged.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #984 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:23:00 »

Janosmester,
 
Angel tevedett. A TE verdadban nincs kettos tomegu lendkerek. Eza feature csak az MKIII-nal letezik.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #985 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:31:00 »

Janosmester,
 
Angel tevedett. A TE verdadban nincs kettos tomegu lendkerek. Eza feature csak az MKIII-nal letezik.
Zacci!
Köszi szépen!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #986 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:47:00 »

Janosmester,
 
Angel tevedett. A TE verdadban nincs kettos tomegu lendkerek. Eza feature csak az MKIII-nal letezik.
"...Angel tevedett..."
 
ez jó!!! ezt bekeretezem magamnak
 
dehát már Angelben sem lehet bízni?! akkor kiben?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #987 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:50:00 »

"...Angel tevedett..."
 
ez jó!!! ezt bekeretezem magamnak
 
dehát már Angelben sem lehet bízni?! akkor kiben?

A kutasokban biztos nem
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #988 Dátum: 2007.01.26 péntek, 10:50:00 »

"...Angel tevedett..."
 
ez jó!!! ezt bekeretezem magamnak
 
dehát már Angelben sem lehet bízni?! akkor kiben?

Ezzel még várjál.
 
Az 1028-as hozzászólásban a tdci 2,0-át és a benzinfaló 2.0-át hasonlítottam össze, tehát Zacci tévedett, és nem a Jánosmester verdája volt az összehasonlítási alap. Tehát én jó írtam, Zacci tévedett (mint már oly sokszor)...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #989 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:06:00 »

Bocsi, de a hozzászólásod hemzseg a hibáktól.
A 2.0-ás benzinesben is kéttömegű a lendkerék.
A gyertyánál sok mindenre nem lehet odafigyelni, minden második alkalommal ki kell cserélni a kábelt is. Egyébként nem drága.
A 2 milliót úgy értem, hogy a dízellel ennyit spórolsz 200e alatt egy 2.0i-vel szemben.
A fiestában az 1,2-es valójában 1,25-ös, és 16 szelepes. Fiesta saját tömeg: 981 kg, a tiéd meg: 1158. Ez elég sok.
A mi fiestánk simán lenyomja az 1,4 tdci-t. Az csak 68 lovas.
Az 1,4 tdci 14,9 alatt van 100-on, a tiéd meg 10,9. A fusion 1,6 tdci 13,2 alatt. Szerintem itt is elnéztél valamit.
Mondom én, simán kiállok ellened a fiestával (ja, nem a legújabb, a 99-es).
Megnéztem!1.4 16V fiesta 13,2mp 100-ra!
Akkor mit akarsz az 1,25-össel?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #990 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:11:00 »

ÜZEMANYAG!!!!
Azért írtam ide, mert innen indúlt,és nem akarom "elveszíteni a fonalat".
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #991 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:24:00 »

Megnéztem!1.4 16V fiesta 13,2mp 100-ra!
Akkor mit akarsz az 1,25-össel?
Jánosmester! Te, te...
 
Amiket te nézel, az a legújabb fiesta. Nekünk a 99-es van... könnyebb kasztni, és így tovább... jobban nézz a dolgok után... így nem lehet vitázni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #992 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:53:00 »

Jánosmester! Te, te...
 
Amiket te nézel, az a legújabb fiesta. Nekünk a 99-es van... könnyebb kasztni, és így tovább... jobban nézz a dolgok után... így nem lehet vitázni.
Én nem akarok vitázni.
Hol a te autód adata?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #993 Dátum: 2007.01.26 péntek, 11:57:00 »

Én nem akarok vitázni.
Hol a te autód adata?
Hát ha nem tudod az ellenfél adatait, akkor ne is... én simán kiállok ellened! Persze addig még fogyózok!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #994 Dátum: 2007.01.26 péntek, 12:03:00 »

Hát ha nem tudod az ellenfél adatait, akkor ne is... én simán kiállok ellened! Persze addig még fogyózok!
Ja, persze, csevap lájt, meg norbiflekken
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #995 Dátum: 2007.01.26 péntek, 12:21:00 »

Hát ha nem tudod az ellenfél adatait, akkor ne is... én simán kiállok ellened! Persze addig még fogyózok!
Nem érdekelt,de nem ellenfél! A 12,7mp-et nem merted ideírni?Ha 1,4-es lenne 90ló,akkor talán lenne értelme a "fogyózásnak".
Addig inkább valami tuning után nézz,mert ez így esélytelen!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #996 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:00:00 »

Angel,
 
Tevedes 1: Janosmester a sajat geperol beszelt( lasd. #1024). Ehhez kepest az osszehasonlitast Te mar egy total mas verdaval tetted.
 
Tevedes 1-bol kovetkezik a tevedes 2: Janos mester hasznalt autorol beszelt. Ott meg hiaba a 360Nm, ha 4evesen es 150-200e km utan cserelni kell a csucsokat, lendkereket stb. Ergo kapasbol ra kell koltened par 100e-ret, de mindenkeppen tobbet, mint egy ugyan ilyen koru es futasteljesitmenyu benyasra.  
 
"Ha ki kell cserélni mind a 4 csúcsot, az kb 200e. Az autó értéke is 2-300e ft-vel nagyobb a dízel esetében. Az izzítógyertya az nem drága a benzinesben meg ki kell cserélni 4x a gyertyát+kábel, de esetleg még katalizátort (lambdát) is. Aztáz szívósor, meg miegymás."
 
Soot miert nem mindjart a fel verdat csereljuk ? persze szigoruan csak ha benyas! Mikozben a dizlinel csak csucsokat csereltel. Ertem...

 
Tevedes3:
"Az 1028-as hozzászólásban a tdci 2,0-át és a benzinfaló 2.0-át hasonlítottam össze, tehát Zacci tévedett, és nem a Jánosmester verdája volt az összehasonlítási alap. Tehát én jó írtam, Zacci tévedett (mint már oly sokszor)..."
 
Janosmester verdaja volt az osszehasonlitasi alap, es nem az amit TE irtal. Nemis ertem hogy jott kepbe a 2.0i MKIII
 
Tehát én jó írtam, Angel tévedett (mint már oly sokszor)...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #997 Dátum: 2007.01.26 péntek, 13:43:00 »

ÜZEMANYAG!!!!
Hát ez a "már nem nagyon maradt belőle" topic
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #998 Dátum: 2007.01.26 péntek, 14:27:00 »

Nem érdekelt,de nem ellenfél! A 12,7mp-et nem merted ideírni?Ha 1,4-es lenne 90ló,akkor talán lenne értelme a "fogyózásnak".
Addig inkább valami tuning után nézz,mert ez így esélytelen!
Nem jó az adatod. Kutakodj még egy kicsit.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #999 Dátum: 2007.01.26 péntek, 14:37:00 »

Zacci, a hozzászólásod simán ki kellene törölni, mert úgy butaság, ahogy van.
 
1 amit én állítok, azt lehet nekem felróni. Én újakat vetettem össze. Az igaz, hogy egy kicsit elbeszéltünk egymás mellett, de ő az 1028-asra reagált, azaz az ottani kijelentésekkel szállt vitába.
 
2 Azt írtam, hogy 200e kilométer alatt kell ezeket kicserélni. Ez viszont teljesen OK.
 
3 ÉN két új autóról beszéltem, erre reagált a jani, tehát fenntartom, te hibáztál.
Ha nem érted, hogy jött ide az MKIII 2.0i, olvasd el az 1028-ast.
 
De a jános 1,6-osát nem is lehet egy tdci-vel összehasonlítani, mert sem teljesítményben, sem méretben, sem árban nem hasonlít.
 
Tehát Zacci: figyelni, figyelni, figyelni... Lennin is ezt tanácsolná.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.