Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:16:25 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552244 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1400 Dátum: 2007.11.17 szombat, 20:40:55 »

Hasznos olvasnivalok is vannak itt:

http://www.e85kft.hu/

Mi a véleményetek erről az átalakító kütyüről?

Nekem már nem tetszik, lefagyott tőle az explorerem.
Kukába vele!  Wink gonosz3 banplz

Én a tűzrókát használom, nem az explorert.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
Geeboy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 881



E-mail
« Új hozzászólás #1401 Dátum: 2007.11.17 szombat, 20:45:06 »

Nekem ebben a témakörben ez a kedvencem !
"A bioetanollal megnő az autó teljesítménye

A bioetanol a benzinhez képest kisebb fajlagos energiával rendelkezik, így a "zöld autók" fogyasztása 100 kilométeren mintegy 20-30 százalékkal nagyobb a hagyományoshoz képest. Megnő ugyanakkor az autók teljesítménye: a benzinnel 150 lóerős, 2 ezer köbcentiméteres jármű bioetanollal 185 lóerőssé válik."

Forrás : http://www.mfor.hu/cikkek/29438.html

Ez a cucc jobb mint a nitro! Ezt tudja meg Rocco!  taps

Ha ez igaz akkor a síma V6-osom ST-vé válik?  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo 2.5 V6 hatchback 1996.10

"Mindig gondold meg mit teszel, lehet hogy ez az utolsó döntésed!"
Tádé
Vendég
« Új hozzászólás #1402 Dátum: 2007.11.17 szombat, 21:25:22 »

..belenyomatok 1-2 fánglival...
Mostmár akkor mindíg az építőiparról fog szólni az életed?  eplus2
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1403 Dátum: 2007.11.17 szombat, 21:57:00 »

..belenyomatok 1-2 fánglival...
Mostmár akkor mindíg az építőiparról fog szólni az életed?  eplus2

Kárpittisztításhoz is talicskával fogja hordani a habot  eplus2 és fánglival teríti el az utastérben  hehe használj vízmértéket is ne csak szemre   beka3
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1404 Dátum: 2007.11.17 szombat, 23:04:42 »

Hát, igen, elég egy fél mondat, és már harapnak is rá a tisztelt kollegák!
Majd inkább ti kalibrálhatjátok újra a vizmértékeiteket, ahhoz az értékhez, ahogy fekszik a mutató a műszerfalon...  eplus2 Grin integet2 wave
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1405 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 07:33:29 »

Hasznos olvasnivalok is vannak itt:

http://www.e85kft.hu/

Mi a véleményetek erről az átalakító kütyüről?

Nekem már nem tetszik, lefagyott tőle az explorerem.
Kukába vele!  Wink gonosz3 banplz

Kedves PádárZoli,
én az E85Kft ügyvezetője vagyok.
Hogyan fagyhat le az explorered a készüléktől? Nem is vásároltál tőlünk!
Köszönöm a célzott negatív propagandát.
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1406 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 07:47:37 »

Hasznos olvasnivalok is vannak itt:

http://www.e85kft.hu/

Mi a véleményetek erről az átalakító kütyüről?
Csimbió,
győzödj meg személyesen a készülékről. Szereltesd be a kütyüt a partnerműhelyben és 30 napos visszavásárlási garanciát vállalok.
Ha nem lennél megelégedve a teljes vételárat visszafizetem, de már most tudom, hogy szeretni fogod.

Tamás
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1407 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 07:58:37 »


Nekem már nem tetszik, lefagyott tőle az explorerem.
Kukába vele!  Wink gonosz3 banplz

Egyet értek veled, kukába az explorerrel!  hehe
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #1408 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 08:30:04 »


Hogyan fagyhat le az explorered a készüléktől? Nem is vásároltál tőlünk!
Köszönöm a célzott negatív propagandát.


Zolinak az Internet Explorere fagyott le (NEM autó! eplus2), ahhoz nem kell vásárolnia. A weblapotokban van valami olyan cucc, amit ezek szerint bizonyos beállítású Explorer nem tud. Az észevétel csak erről szólt. wave

Kb. első hozzászólásra lek...ni az egyik törzstagot? Hát nem tudom, nekem nem tűnik megnyerő kezdésnek, de te tudod... Undecided
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1409 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 08:53:47 »

Kedves PádárZoli,
én az E85Kft ügyvezetője vagyok.
Hogyan fagyhat le az explorered a készüléktől? Nem is vásároltál tőlünk!
Köszönöm a célzott negatív propagandát.

Szia.

Nekem nem a kütyütökkel volt bajom, hanem az explorerrel. Az fagyott le tőle.
Bocs, nem akartalak megbántani, de szerintem senki sem vette annak.
Még egyszer sajnálom. Nem akartam én semmi negatív propagandát.
Aki akar vesz, aki nem akar nem vesz.
Én szerintem semmi ilyesmit nem fogok alakítani, reszelni a kocsin. Se gáz, se hidrogén, se szesz, se semmi nem kell a kocsimba.
Én úgy vsagyok vele, hogy nem arrra lett kitalálva.
Ez viszont csak vélemény volt.
Szia.
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1410 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 09:51:00 »

Sziasztok,
nem akartam senkit bántani vagy megsérteni. Ha valak úgy érezte, akkor elnézést kérek.
Én tényleg a Ford Explorerre gondoltam. Sajnos folyamatosan található célzott negatív kampány a sajtóba az etanolról, így ezt is annak vettem.
Bocsánat!!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1411 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 09:54:36 »

Sziasztok,
nem akartam senkit bántani vagy megsérteni. Ha valak úgy érezte, akkor elnézést kérek.
Én tényleg a Ford Explorerre gondoltam. Sajnos folyamatosan található célzott negatív kampány a sajtóba az etanolról, így ezt is annak vettem.
Bocsánat!!

Akkor itt lett a baj, Te a Ford, én az Internet Explorerre gondoltunk.
Tényleg bocs.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1412 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 10:04:46 »

Sziasztok,
nem akartam senkit bántani vagy megsérteni. Ha valak úgy érezte, akkor elnézést kérek.
Én tényleg a Ford Explorerre gondoltam. Sajnos folyamatosan található célzott negatív kampány a sajtóba az etanolról, így ezt is annak vettem.
Bocsánat!!

Akkor itt lett a baj, Te a Ford, én az Internet Explorerre gondoltunk.
Tényleg bocs.
Használjatok firefoxot  nyes abból nincs benzines  verzió Grin
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1413 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 13:46:49 »

Hasznos olvasnivalok is vannak itt:

http://www.e85kft.hu/

Mi a véleményetek erről az átalakító kütyüről?
Csimbió,
győzödj meg személyesen a készülékről. Szereltesd be a kütyüt a partnerműhelyben és 30 napos visszavásárlási garanciát vállalok.
Ha nem lennél megelégedve a teljes vételárat visszafizetem, de már most tudom, hogy szeretni fogod.

Tamás

Kösz, de nekem TáDé autóm van (turbódízel). Azt olvastam, hogy dizelmotoros busz alkohollal jár, de személyautóról még nem hallottam.

Örülök neki, hogy itt vagy és esetleg tudsz válaszolni a felmerült kérdésekre, mert ebben a témában mindenki csak kérdez, de válaszolni senki nem tud, csak találgatni. Én még kérdezni sem tudok. smile
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1414 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 13:53:55 »

Viszont nekem lenne azért kérdésem. Feltéve, ha válaszolsz rá?!  vigyor3

Szóval, olvastam én olyat erről a bioszszről, hogy eléggé maró hatása van.
Ez a lötty valóvan kipucolja az üzemanyagrendszert? Persze, ha tankolok ilyet a kocsimba?!
Nem tudom, hogy hol, de ezt olvastam.
Mennyire igaz ez a dolog szerinted?
Mert, ha tényleg kipucolja a benzin útját eleitől a végéig, akkor amennyi kell  a megtisztuláshoz, annyit tankolnék bele.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1415 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 14:51:33 »


...én az E85Kft ügyvezetője vagyok.

Nos, kedves E85Kft. Legyszives magyarazd el nekem, hogy pontosan mit is csinal eza dobozka ? Es miert jo ha ezt en beszereltetem ? Nem a kampo marketing dumara vagyok kivancsi, hanem a dolog muszaki reszere.

koszi !
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1416 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 16:28:29 »

Hadd vessek fel pár gondolatot én is.
Megnéztem a weboldalt, és pontosan ugyanaz a kérdés motoszkált bennem, mint Zacciban. Mit csinál a szerkó?
A gyújtásszöget állítja? Máskor fecskendez be, vagy ilyesmi?
Aztán még egy-két gondolat a weboldalatokról, maximális segítési szándékkal.
Megnyitom az oldalt, és egy elég agresszív szöveg, hogy az arab sejk, meg miegymás... meg az apeh...
Na most erről annyit, hogy az ember tényleg nem gondol bele, hogy a benzin ára kimegy (viszont nem délre, hanem észak-keletre), és soha nem jön vissza, míg ha alkeszt, meg repceolajat használ az ember, akkor ha az itthon terem, a hazai ipart, mezőgazdaságot erősíti, és azok az emberek a dellát itthon verik el, mondjuk megveszik az én kenyerem. Ez jó dolog, és én is így gondolom, de szerintem egy kicsit erős, ahogy ezt az oldal bemutatja. A másik az apeh, neki az a dolga, hogy adót szedjen be, ezért nyilván nem mumus, és a pénzből pl utakat építenek, és így tovább.
A következő, hogy miért pdf fájlok jönnek elő a menünkben? Nehézkes, vacakolós.
A szövegek színvonala... tele helyesírási hibával, és ne sértődj meg, de ez sem szakszöveg, sem pr szöveg, ez egy sima utcai szöveg.
Az E85-nek kisebb a hőértéke, mint a benziné (ezért van a többletfogyasztás). Viszont magasabb
oktánszámmal rendelkezik. A 105 oktános E85 (a benzinnel szemben 95, 98 vagy 99 oktános)
sokkal jobb kopogásgátlónak bizonyul. Az E85 megnöveli a motor teljesítményét és nyomatékát.

Na itt adtam fel. Majd egyszer lapozz fel egy fizikakönyvet, és nézd meg, mi az a hő. Amire te gondolsz, az a fűtőérték.
...kopogásgátló... azt akartad írni, hogy mivel nagyobb az oktánszám, nagyobb az öngyulladástűrése.
Az etanolnak van egy olyan tulajdonsága, hogy tartalmazza és vonza a vizet.
Vonzza? Mágnes? Erre van egy kifejezés, azt kel leírni, meg fogjuk érteni.
Megjegyzés: benzin is ugyanúgy tartalmaz vizet!!
A benzin nem oldja a vizet. Az alkohol igen. A benzinnél a tank alján fogod a vizet találni.
Folyamatosan található a sajtóban olyan riport, hogy az E85 a benzinnél károsabb a környezetre.
Sajnos ezek a cikkeknek semmiféle tudományos alapja nincs.

Sajnos? Akkor te kinek drukkolsz? Ez is egy utcai-fordulat, szakszövegnél ennek helye nincs.
Van még egy dolog, ami szerintem iszonyúan rontja az esélyed, de azt nem akarom ideírni, ha érdekel, megírom pü-ben.

Dízel vs benzines. Itt mi az oldalon már lejátszottuk párszor. A mondeónál 160e ft a difi, és ez meg is marad eladáskor: ha hozzászámolom, hogy a ti beszerelésetek is pénzbe kerül, és úgy ugrik a gari, hogy ihaj, akkor kár tovább számolgatni: a büdös életben nem térül meg.
A példáid nagyon szélsőségesek, ha én rájöttem, rájön más is. Vagy a te szerkód csak a régi verdáknál műxik? Mert ma már a 2.0 dízel jobban megy, mint a 2.0 benzin. Meg a 2.2d kb úgy megy, mint a 2,5b, de ez azért igazságtalan összehasonlítás, mert az első 4, míg a második 6 hengeres. Nyilván az utóbbi magasabb presztizsű, és drágább.

Én azt gondolom, hogy az alkesz, és a repceolaj igenis alternatíva. Egy csomó haszna lenne. És én kellő türelemmel viszonyulok hozzá.
Pl egyébként már ugratnám a Zaccit, hogy ládd, én megmondtam (a check engine dolog), de egész egyszerűen igazságtalan lenne vele szemben, mert igenis ki kell próbálni új dolgokat, és én továbbra is teljes mellszélességgel támogatom őt (na nem készpénzzel).
Aztán ott a szelektív hulladékgyűjtés: sokkal több kavarás, sok gond, és így tovább, eért annak kellett egy komoly kampány, hogy az emberek megértsék, az tényleg jó, hogy kevesebb szemetet termelünk. Én is környezettudatos vagyok, minden ilyesmit támogatok (ha lehet), és én már szelektíven gyűjtöm a hulladékot, ugyan még nem viszik el így (azazhogy csak félig), de az üveget és papírt elviszem az udvarba, és természetesen csak emiatt nem megyek el, nem használok feleslegesen üa-ot, hanem akkor, ha arra járok.

Azt tudom, hogy a másik oldal (olajosok) sokkal több pénzzel rendelkezik, és nyilván ők jobb PR anyagot tudnak összedobni, de ha keresel valakit, aki a szövegedet át tudja nézni szakmai szemmel azaz megszerkeszti, aztán egy másikat, aki megcsinálja rendesen a weboldalt, sokkal nagyobb esélyed lesz. Ha akarod, majd akkor is elmondom a véleményem. Amit én észrevettem, mások is látni fogják, hogy a szakmai háttérrel nem vagy a helyzet magaslatán, és azt fogja mondani, hogy akkor hogy építi ez meg, meg mennyire lehet ez jó...

Remélem nem haragszol, hogy így kiveséztem a weboldalad. Javító szándékkal tettem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1417 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 16:42:23 »

Angel,

A check engine lampa nem lepett meg. Mar vartam, hogy mikor hisztizik be az elektronyika. Nem vart negativ dolgok nem jelentkeztek. Egyelore Cool
Van egy sejtesem, hogy mit muvel eza dobozka, de nem akarom leloni a poent meg mindenfelet a kereskedo szajaba adni...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1418 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 17:12:55 »

Angel,

A check engine lampa nem lepett meg. Mar vartam, hogy mikor hisztizik be az elektronyika. Nem vart negativ dolgok nem jelentkeztek. Egyelore Cool
Van egy sejtesem, hogy mit muvel eza dobozka, de nem akarom leloni a poent meg mindenfelet a kereskedo szajaba adni...

Ahogy írtam... szóval értem én.
Egyébként én is sejtem, mit csinál a szerkó, de én sem akarom lelőni a poént.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1419 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 17:19:58 »

Nekem ebben a témakörben ez a kedvencem !
"A bioetanollal megnő az autó teljesítménye

A bioetanol a benzinhez képest kisebb fajlagos energiával rendelkezik, így a "zöld autók" fogyasztása 100 kilométeren mintegy 20-30 százalékkal nagyobb a hagyományoshoz képest. Megnő ugyanakkor az autók teljesítménye: a benzinnel 150 lóerős, 2 ezer köbcentiméteres jármű bioetanollal 185 lóerőssé válik."

Forrás : http://www.mfor.hu/cikkek/29438.html

Ez a cucc jobb mint a nitro! Ezt tudja meg Rocco!  taps

Ha ez igaz akkor a síma V6-osom ST-vé válik?  eplus2

Kiegészítés a cikkből idézve:

"Az ügyvezető igazgató szerint az E85-ös üzemanyagból "saját rizikóra" a hagyományos autókba is lehet tankolni, de ez nem tesz jót a motornak. A tapasztalatok szerint 5-10 százalékos bioetanol tartalmat viselnek el a hagyományos üzemű autók meghibásodás nélkül. "

Forrás: http://www.mfor.hu/cikkek/29438.html
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.18 vasárnap, 20:18:58 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1420 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 17:38:36 »

Szóval akkor mit is csinál ez a ki s doboz?  Huh?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1421 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 19:14:57 »

Szóval akkor mit is csinál ez a ki s doboz?  Huh?

Mar csak aza fura, hogy "nem tesz jot a motornak". Ok, de ettol a cucctol miert is valtozna barmi ? Ha beepitem ezta dobozkat, akkor mar jot tesz amocinak vagymi ? Van nemi ellentmondas nah...
Pszichologiailag ertem, hogy rossz a mocinak az E85, de ha az en dobozkamat megveszed akkor maris jobb lesz...Kerdes kinek ?  vigyor3
Ha tenyleg rossz az E85 a mocinak, akkor azon meg a csokis doboz sem segit Cool
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.18 vasárnap, 19:19:22 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1422 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 19:51:45 »

Kedves olvasók,

nagyon örülök az őszinte kritikának, legyen az pozitív vagy negatív. A negatív kritika abban hasznos, hogy így bizonyos dolgok más szemszögből is láthatóak. Köszönöm.
Röviden és tömören leírva, a készülék szabályozza az üzemanyagmennyiséget. Mivel az etanolnak kisebb a fűtőértéke (köszönöm), ezért nagyobb üzemanyagmennyiségre van szükség. A készülék ezt a plusz mennyiséget biztosítja. Megértéseteket kérem, hogy részletes leírást nem küldök.
PádárZoli: az etanolnak tisztító hatása van. Átalakítás nélkül 25% E85-öt gondmentesen hozzá lehet keverni a benzinhez. Ha folyamatosan bekevered az etanolt, akkor szép tiszta marad az üzemanyagrendszered. Lehet, hogy a lerakódások miatt az első bekeverés után szűrőt kell cserélned, de többé nem. A gumicsöveket nem fogja szétmarni az etanol, attól nem kell tartanod.
Zacci: sok előnye van az E85-nek: egyeseknek fontos, hogy óvják és aktívan részt vehessenek a környezetvédelemben, mások pedig a gazdaságosságot nézik, hisz benzin üzemeltetéshez képest tetemes lehet a megtakarítás.
A műszaki oldalát nézve, azt láthatjuk, hogy az etanol sokkal hidegebben és tökéletesebben ég el, mint a benzin. Ennek előnyei, hogy kevesebb lerakódás (benzin  elégetésésből keletkező) kerül a motorolajba (csökken a motor kopása), és a motor kisebb termikus igénybevételnek van kitéve. A motor nagy ellenségei a hő és a rossz olajkenés. Ergo, az etanol használatával megnövelem a motor élettartamát. Szerintem ez nem elhanyagolható kedvező tulajdonsága az etanolnak.
Lehet, hogy egy kicsit aggreszív vagy radikális a weboldalam egy-két területen, de ez a tény (sajnos), ha nem ezt alkalmaznám, nem tünne fel vagy jegyezné meg az olvasó. Azt, hogy az APEH most mit csinál az adópénzből. azt nem szeretném itt részletezni vagy megvitatni, de egy biztos, hogy a hazai úthálózatba nem nagyon fektetnek pénzt, mert akkor nem ilyen úthálózatunk lenne.
Angel: először is nagyon köszönöm a hozzászólásodat. Benzines vs. dízel: ne felejtsük el, hogy az átalakított benzines autónak is megugrik az értéke (lehet, hogy még nem most, de a jövőben). Emellett ne felejtsd el, hogy az E85 csak 15% adót tartalmaz. Adóemelés esetén kevésbé érinti ez az E85-öt, bizalmas forrásból tudom, hogy 2008-ban tetemes adónövelés lesz az üzemanyagra. A dízelre világszerte egyre nagyobb igény és kereslet lesz, ez viszont nem fogja csökkenteni az árat, hanem megdobja. Én úgy vélem, hogy mindenki alaposan és nagyon fontolja meg, hogy a jövőben milyen lóra tesz. Az aszáj miatt most nagyon magas gabonaárak voltak, illetve vannak, normális és ésszerű mezőgazdasággal nem várható emelkedő ár (ez az infó közvetlenül az etanol gyártótól van) nagyobb kereslet esetén sem.
pdf-fájlok: könnyen nyomtathatóak, a flash kevésbé
Ha még bármilyen kérdés fennmaradt volna, bátran írjatok.



Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1423 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 19:58:09 »


Én köszönöm a választ, kíváncsi vagyok rá, kicsit félek is tőle.  vigyor3 wave
Naplózva
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #1424 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 19:59:57 »

Szóval akkor mit is csinál ez a ki s doboz?  Huh?
Az ECU által megadott befecskendezési időt kb 15-20 %-kal nyújtja meg. Ha megkérdezezed az E85-öt árusító benzinkúton, valszeg tudnak is adni ilyen kütyüt (Bábolnán van). Ha jól emlékszem ott 60 eFt körül van az ára.
Németeknél is találtam több ilyen céget, árban kb. ugyanitt vannak.
Mechanikai átalakítást sehol sem említenek, szóval szerintem Zacci Kolléga nyugodtan tesztelhet nem megy gallyra a verda. A Check engine lámpa szerintem azért ég mert a paripa úgy érezte hiába ad "teljes töltést" a motornak akkor sem elég a befecskendezett mennyiség (na ezért kell a dobozka).
Nálam kb 40% E85 aránynál rángatás jelentkezett gyorsításnál. Mivel nem megy sokat a gép hagytam az egész kisérletet. Ha többet mennék és spórolni akarok, akkor kapna a gép egy injektoros LPG szettet és kevesebbe kerülne mint ha dizelt vennék.
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1425 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:08:05 »


Én köszönöm a választ, kíváncsi vagyok rá, kicsit félek is tőle.  vigyor3 wave
nem kell tőle félni, meg leszel elégedve.
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1426 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:14:06 »

Szóval akkor mit is csinál ez a ki s doboz?  Huh?
Az ECU által megadott befecskendezési időt kb 15-20 %-kal nyújtja meg. Ha megkérdezezed az E85-öt árusító benzinkúton, valszeg tudnak is adni ilyen kütyüt (Bábolnán van). Ha jól emlékszem ott 60 eFt körül van az ára.
Németeknél is találtam több ilyen céget, árban kb. ugyanitt vannak.
Mechanikai átalakítást sehol sem említenek, szóval szerintem Zacci Kolléga nyugodtan tesztelhet nem megy gallyra a verda. A Check engine lámpa szerintem azért ég mert a paripa úgy érezte hiába ad "teljes töltést" a motornak akkor sem elég a befecskendezett mennyiség (na ezért kell a dobozka).
Nálam kb 40% E85 aránynál rángatás jelentkezett gyorsításnál. Mivel nem megy sokat a gép hagytam az egész kisérletet. Ha többet mennék és spórolni akarok, akkor kapna a gép egy injektoros LPG szettet és kevesebbe kerülne mint ha dizelt vennék.

A bábolnai partnerműhelynél már bruttó 39500Ft-ért kapható, nem 60ezer Ft-ért. Már saját maguk alkalmazzák a készüléket.
Naplózva
Csupi
Vendég
« Új hozzászólás #1427 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:26:18 »


[/quote]
A bábolnai partnerműhelynél már bruttó 39500Ft-ért kapható, nem 60ezer Ft-ért. Már saját maguk alkalmazzák a készüléket.
[/quote]
Bocs, ha nem tudom fejből az árlistát...
De sírnék, ha a felénél többől tudnám ugyanezt összehozni.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1428 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:30:25 »

Kedves olvasók,
nagyon örülök az őszinte kritikának, legyen az pozitív vagy negatív. A negatív kritika abban hasznos, hogy így bizonyos dolgok más szemszögből is láthatóak. Köszönöm...
1. ...Megértéseteket kérem, hogy részletes leírást nem küldök...
2. A gumicsöveket nem fogja szétmarni az etanol, attól nem kell tartanod.
3. ...Ennek előnyei, hogy kevesebb lerakódás kerül a motorolajba.
4. Lehet, hogy egy kicsit aggreszív vagy radikális a weboldalam egy-két területen
5. Benzines vs. dízel: ne felejtsük el, hogy az átalakított benzines autónak is megugrik az értéke (lehet, hogy még nem most, de a jövőben).
6. bizalmas forrásból tudom, hogy 2008-ban tetemes adónövelés lesz az üzemanyagra
7. Az aszáj
8. pdf-fájlok: könnyen nyomtathatóak

1. Bocsi, amit te beírtál, az távol áll a részletes műszaki leírástól, nemcsak nem részletes, nem is műszaki, de még csak nem is leírás. Inkább csak le...
2. Jó hallani. Bár eleddig még senki sem tartott a gumicsövektől, mert olyan a legritkább esetben van az autóban. És mi van azzal, hogy a műanyag megdagad az alkoholtól?
3. Na ez aztán a teljeskörű tájékoztatás, leginkább olyannak, akinek fogalma sincs az egészről. A benzinmotor olaja eddig sem tűnt piszkosnak, pl a dízeléhez képest. Ami - mint tudjuk - amúgy tovább bírja, legalább 30-50%-kal, mint a benzines társa. Ha azt írtad volna, adrakadabra, menjünk ki a napra, abban több információ van.
4. Az. Értelmetlenül agresszív.
5. Ha te mondod...
6. Jó hallani, hogy te ilyen jólértesült vagy. Azt nem tudod, a májkrofos részvényei merre mennek? Eladni, vagy venni?
7. ly. Általános iskola, 4. osztály.
8. Az lehet. Főleg, ha van olyan tartalma, ami miatt érdemes.

Azért reagálok én is ilyen agresszív módon, mert te elrontod az egészet. Üres frázisokat fuffogtatsz, féligazságokat mondasz, sokkal többet érne az egész, ha beszélnél valakivel, aki ért is hozzá, megtanulnád az alapfogalmakat, kijavítanád a weboldalad, és a kérdésekre próbálsz választ adni.
Ha valaki akarja, 10 másodperc alatt ledönti a légváraid. Mondjuk egy olyan, aki ért is hozzá (nem én).
Pár éve jött egy fickó, td-hez optimalizáló szerkóval... mondom én, tuning. Nem, optimalizálás (a két szó ua). Erre ő, hogy a gyár hagyott benne tartalékot, azt hozza ki a szerkó. A td mechanikus adagoló, ott túl sok mindent elektromosan nem lehet állítani... aszongya, javítja a kommunikációt a motor, és az elektronika között. Mondok vastagabb a drót... na mindegy, a végére kinyögte, emeli a turbónyomást. Azé' jó ezt tudni.
Rettentően sajnálom, hogy ezt kellett leírnom, és ha lehet, ne haragudj érte. Ha csinálnál egy jó leírást... azzal többre mennél.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1429 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:30:43 »

Akkor dobozkával lehet siman E85-el járni, benzin hozzáadása nélkül?
Ha meg csak benzin kapható a kúton, akkor üresbe kapcsolom a dobozt, és kész?

Én azt gondolom, hogy leginkább olyan autóba való E85 amit arra gyártottak, de ne legyen igazam..........
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.18 vasárnap, 20:35:28 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #1430 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:38:10 »

Én már szinte sajnálom E85-t! szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1431 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:39:27 »

Én már szinte sajnálom E85-t! szomoru1

Én kiszálltam. integet2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1432 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:41:54 »

Akkor dobozkával lehet siman E85-el járni, benzin hozzáadása nélkül?
Ha meg csak benzin kapható a kúton, akkor üresbe kapcsolom a dobozt, és kész?

Én azt gondolom, hogy leginkább olyan autóba való E85 amit arra gyártottak, de ne legyen igazam..........
dobozkával: 100% E85 vagy 100% benzin vagy bármilyen keverék, ha esetleg csak benzint tudsz tankolni, akkor üresbe kapcsolod a dobozt

Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1433 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:44:24 »

Akkor dobozkával lehet siman E85-el járni, benzin hozzáadása nélkül?
Ha meg csak benzin kapható a kúton, akkor üresbe kapcsolom a dobozt, és kész?

Én azt gondolom, hogy leginkább olyan autóba való E85 amit arra gyártottak, de ne legyen igazam..........
dobozkával: 100% E85 vagy 100% benzin vagy bármilyen keverék, ha esetleg csak benzint tudsz tankolni, akkor üresbe kapcsolod a dobozt



Van valami műszaki leírás erről a dobozkárol? hova kell bekötni ?
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1434 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:48:57 »

Akkor dobozkával lehet siman E85-el járni, benzin hozzáadása nélkül?
Ha meg csak benzin kapható a kúton, akkor üresbe kapcsolom a dobozt, és kész?

Én azt gondolom, hogy leginkább olyan autóba való E85 amit arra gyártottak, de ne legyen igazam..........
dobozkával: 100% E85 vagy 100% benzin vagy bármilyen keverék, ha esetleg csak benzint tudsz tankolni, akkor üresbe kapcsolod a dobozt


a honlapon www.e85kft.hu található egy részletes leírás
Van valami műszaki leírás erről a dobozkárol? hova kell bekötni ?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1435 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 20:51:35 »

egy régebbi hsz.-omban írtam, hogy szeptemberben tettem a tankba 8 liter tisztaszeszt (nem E85-öt), így 13,5%-os lett az üzemanyagkeverékem alkoholtartalma, és alig volt alapjárat egy percig reggelente, de utána nyomatékos lett az autó, rendre +1 sebességben tudtam haladni, a fogyasztást nem teszteltem, de több lett

Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1436 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:01:55 »


a honlapon www.e85kft.hu található egy részletes leírás

Nem lenne 1szerűbb a trafónál manipulálni mint szétvágni az összes injector kábelét? Gondolom előgyújtást manipulálni elegendő az E85 miatt?
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1437 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:08:35 »

Kedves olvasók,
nagyon örülök az őszinte kritikának, legyen az pozitív vagy negatív. A negatív kritika abban hasznos, hogy így bizonyos dolgok más szemszögből is láthatóak. Köszönöm...
1. ...Megértéseteket kérem, hogy részletes leírást nem küldök...
2. A gumicsöveket nem fogja szétmarni az etanol, attól nem kell tartanod.
3. ...Ennek előnyei, hogy kevesebb lerakódás kerül a motorolajba.
4. Lehet, hogy egy kicsit aggreszív vagy radikális a weboldalam egy-két területen
5. Benzines vs. dízel: ne felejtsük el, hogy az átalakított benzines autónak is megugrik az értéke (lehet, hogy még nem most, de a jövőben).
6. bizalmas forrásból tudom, hogy 2008-ban tetemes adónövelés lesz az üzemanyagra
7. Az aszáj
8. pdf-fájlok: könnyen nyomtathatóak

1. Bocsi, amit te beírtál, az távol áll a részletes műszaki leírástól, nemcsak nem részletes, nem is műszaki, de még csak nem is leírás. Inkább csak le...
2. Jó hallani. Bár eleddig még senki sem tartott a gumicsövektől, mert olyan a legritkább esetben van az autóban. És mi van azzal, hogy a műanyag megdagad az alkoholtól?
3. Na ez aztán a teljeskörű tájékoztatás, leginkább olyannak, akinek fogalma sincs az egészről. A benzinmotor olaja eddig sem tűnt piszkosnak, pl a dízeléhez képest. Ami - mint tudjuk - amúgy tovább bírja, legalább 30-50%-kal, mint a benzines társa. Ha azt írtad volna, adrakadabra, menjünk ki a napra, abban több információ van.
4. Az. Értelmetlenül agresszív.
5. Ha te mondod...
6. Jó hallani, hogy te ilyen jólértesült vagy. Azt nem tudod, a májkro*** részvényei merre mennek? Eladni, vagy venni?
7. ly. Általános iskola, 4. osztály.
8. Az lehet. Főleg, ha van olyan tartalma, ami miatt érdemes.

Azért reagálok én is ilyen agresszív módon, mert te elrontod az egészet. Üres frázisokat fuffogtatsz, féligazságokat mondasz, sokkal többet érne az egész, ha beszélnél valakivel, aki ért is hozzá, megtanulnád az alapfogalmakat, kijavítanád a weboldalad, és a kérdésekre próbálsz választ adni.
Ha valaki akarja, 10 másodperc alatt ledönti a légváraid. Mondjuk egy olyan, aki ért is hozzá (nem én).
Pár éve jött egy fickó, td-hez optimalizáló szerkóval... mondom én, tuning. Nem, optimalizálás (a két szó ua). Erre ő, hogy a gyár hagyott benne tartalékot, azt hozza ki a szerkó. A td mechanikus adagoló, ott túl sok mindent elektromosan nem lehet állítani... aszongya, javítja a kommunikációt a motor, és az elektronika között. Mondok vastagabb a drót... na mindegy, a végére kinyögte, emeli a turbónyomást. Azé' jó ezt tudni.
Rettentően sajnálom, hogy ezt kellett leírnom, és ha lehet, ne haragudj érte. Ha csinálnál egy jó leírást... azzal többre mennél.

1. leírtam a lényeget, hogy a készülék mit csinál.
2. én még nem hallottam ilyen esetről.
3. te melyik olajat választanád? a piszkosat, a kevésbé piszkosat vagy a szinte tiszta olajat? én a szinte tiszta olajat
4. ez a te szubjektív véleményed.
5. majd meglátod
6. szívesen segítenék e ügyben, de nem a micro...-tal foglalkozom. Etanol részvények esetén tudok segíteni.
7. errare humanum est.
8. nem csak neked készült a honlap, sokan értékelik a hasznos infókat. 

Szívesen osztanám a tapasztalatomat és tudásomat egy te által megszervezett szakértővel. Már nagyon várom a lehetőséget. Kérlek értesíts emailen, ha kerül rá sor.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1438 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:09:17 »


a honlapon www.e85kft.hu található egy részletes leírás

Nem lenne 1szerűbb a trafónál manipulálni mint szétvágni az összes injector kábelét? Gondolom előgyújtást manipulálni elegendő az E85 miatt?
Attól még nem kapna több üzemanyagot!
Az infok szerint pedig többet kell fogyasztania E85-el  nyes
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1439 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:10:45 »


a honlapon www.e85kft.hu található egy részletes leírás

Nem lenne 1szerűbb a trafónál manipulálni mint szétvágni az összes injector kábelét? Gondolom előgyújtást manipulálni elegendő az E85 miatt?
Attól még nem kapna több üzemanyagot!
Az infok szerint pedig többet kell fogyasztania E85-el  nyes
Engem egyelőre inkább az riaszt, hogy alig pár helyen kapható. Bp-n egyelőre csak 1 ilyen kút van...
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1440 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:10:54 »


a honlapon www.e85kft.hu található egy részletes leírás

Nem lenne 1szerűbb a trafónál manipulálni mint szétvágni az összes injector kábelét? Gondolom előgyújtást manipulálni elegendő az E85 miatt?
nem, mert az üzemanyagmennyiséget kell megváltoztatni
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1441 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:12:20 »

Csak info: a Fogarasi úti Tesco mellett nemrég nyílt egy OMW kút, elég baráti áron kínálják a naftát. Aki arra jár, érdemes megtankolni.
Üdv. wave
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1442 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:15:50 »

Engem egyelőre inkább az riaszt, hogy alig pár helyen kapható. Bp-n egyelőre csak 1 ilyen kút van...
Hát igen. Ha több kút lesz (pl felénk is) én is ki fogom próbálni. De 40 Km-t nem autózok egy tankolásért.
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1443 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:18:48 »

Engem egyelőre inkább az riaszt, hogy alig pár helyen kapható. Bp-n egyelőre csak 1 ilyen kút van...
Hát igen. Ha több kút lesz (pl felénk is) én is ki fogom próbálni. De 40 Km-t nem autózok egy tankolásért.

Egyébként épp nemrég láttam a tv-ben egy műsort erről az üzemanyagról és pár átalakított gépről, érdekes volt. Többet fogyaszt vele, ez tény. Ki kell számolni hogy éri meg jobban az embernek.
E85! Van ennek egyáltalán jövője szerinted?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
gyuri old
Vendég
« Új hozzászólás #1444 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:28:02 »

A Braziloknál rengeteg bioetanolos autó van,de azt direkt ahhoz gyártják.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1445 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:28:28 »

Egyébként épp nemrég láttam a tv-ben egy műsort erről az üzemanyagról és pár átalakított gépről, érdekes volt. Többet fogyaszt vele, ez tény. Ki kell számolni hogy éri meg jobban az embernek.
E85! Van ennek egyáltalán jövője szerinted?
Mivel rengeteg kukoricát termelünk és nincs kinek eladni, egyenlőre biztosan jó üzlet alkoholt csinálni belőle. (Dolgoztam egyszer egy szeszgyárban, ott is kukoricából csinálták a szeszt, aztán kis aroma, kis karamell kis víz és kész is volt a konyak) Az olaj előbb utóbb elfogy. Így nem kell új technológiát kitalálni, megy a régi motor az új anyaggal. Az igazi megoldás viszont egy új technológia lenne. Jelenleg ez a befolyásos embereknek egyáltalán nem érdeke. Már látom ahogy a nagy olajcégek felvásárolják az etanol gyárakat  duhos2
Naplózva
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1446 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:33:34 »

Engem egyelőre inkább az riaszt, hogy alig pár helyen kapható. Bp-n egyelőre csak 1 ilyen kút van...
Hát igen. Ha több kút lesz (pl felénk is) én is ki fogom próbálni. De 40 Km-t nem autózok egy tankolásért.

Egyébként épp nemrég láttam a tv-ben egy műsort erről az üzemanyagról és pár átalakított gépről, érdekes volt. Többet fogyaszt vele, ez tény. Ki kell számolni hogy éri meg jobban az embernek.
E85! Van ennek egyáltalán jövője szerinted?
Szerintem igen, különben nem foglalkoznék vele. Egyre nagyobb az érdeklődés.
Ezt a folyamatot az emelkedő olajárak is megerősítik.
Egyre több kútnál kapható lesz az E85 és egyre nagyobb lesz a különbség E85 és benzin között.
Egyre kevesebben fognak az E85-től félni és attól tartani, hogy valamilyen szinten káros lehet az üzemanyag a motornak, illetve az üzemanyagrendszernek.
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1447 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:35:07 »


a honlapon www.e85kft.hu található egy részletes leírás

Nem lenne 1szerűbb a trafónál manipulálni mint szétvágni az összes injector kábelét? Gondolom előgyújtást manipulálni elegendő az E85 miatt?
nem, mert az üzemanyagmennyiséget kell megváltoztatni

Nekem van egy lovas a motortérben, ha leszedem mehetek E91 es benyával, valami ellenállás lehet benne, ha jól tudom. Elméletileg elég lenne abból a lovasból egy E86 ra kalibrált és kapcsolósra alakítani? (mondeo mki 1.8 benzines Dohc 16V 1993as évjárat)
Naplózva
giorgio
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2753

bembe@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1448 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:36:25 »

Engem egyelőre inkább az riaszt, hogy alig pár helyen kapható. Bp-n egyelőre csak 1 ilyen kút van...
Hát igen. Ha több kút lesz (pl felénk is) én is ki fogom próbálni. De 40 Km-t nem autózok egy tankolásért.

Egyébként épp nemrég láttam a tv-ben egy műsort erről az üzemanyagról és pár átalakított gépről, érdekes volt. Többet fogyaszt vele, ez tény. Ki kell számolni hogy éri meg jobban az embernek.
E85! Van ennek egyáltalán jövője szerinted?
Szerintem igen, különben nem foglalkoznék vele. Egyre nagyobb az érdeklődés.
Ezt a folyamatot az emelkedő olajárak is megerősítik.
Egyre több kútnál kapható lesz az E85 és egyre nagyobb lesz a különbség E85 és benzin között.
Egyre kevesebben fognak az E85-től félni és attól tartani, hogy valamilyen szinten káros lehet az üzemanyag a motornak, illetve az üzemanyagrendszernek.

Viszont új autóból ha jól tudom egyelőre nem sokan gyártanak ilyet...kehet hogy tévedek. Mennyivel több egy átalakított autó fogyasztása?
Naplózva

ex: MK II. 2.0 Ghia Turnier '98 /Ezüstnyíl/
------------------------------------------------
Focus I. 2.0 Ghia '02 /Kékvillám/
Focus II. 1.6 TDCI Trend '05
E85
Vendég
« Új hozzászólás #1449 Dátum: 2007.11.18 vasárnap, 21:39:16 »

A Braziloknál rengeteg bioetanolos autó van,de azt direkt ahhoz gyártják.
nem mind, ugyanúgy átalakítják
http://www.flextek.com.br/?lang=port
www.fullflexint.com (ez az amerikai oldaluk, a brazilt nem találtam)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.047 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.