Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:13:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3547699 alkalommal)
0 Felhasználó és 36 vendég van a témában
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1850 Dátum: 2007.12.14 péntek, 20:24:35 »

Lehet olyat is kérni, hogy a Mikulás menjen, oszt tankoljon meg? No, gyorsan írok neki... eplus2 email email email
Lehet, csak akkor ne lepődj meg, ha nincs a kocsid a szokott helyén. Elvitte tankolni a Mikulás. (csak nagyon meg ne tetszen neki, mert még megtartja  nyes)
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1851 Dátum: 2007.12.14 péntek, 20:33:47 »

Lehet, csak akkor ne lepődj meg, ha nincs a kocsid a szokott helyén. Elvitte tankolni a Mikulás. (csak nagyon meg ne tetszen neki, mert még megtartja  nyes)

háá nem loptam én el keziccsókolom! csak én járok vele tankolni. most is megyünk ázs ágipsi kútra.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1852 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 01:30:20 »

Tegnap tankoltam 19L E85-ot [a maradek benzin(hez)]. Eddig semmi változást nem tapasztaltam, csak hogy olcsóbb.  integet2
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.18 kedd, 00:19:03 írta Styleair » Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1853 Dátum: 2007.12.16 vasárnap, 09:17:41 »

Tegnap tankoltam 19L E85-ot [a maradek benzin(hez)]. Eddig semmi változást nem tapasztaltam, csak hogy olocsóbb.  integet2
Én meg 22L-t  smile . Kicsit talán halkabb a motor, bár eddíg sem volt hangos. Sajnos a tükörjég miatt kialakult 40-es tempójú végeláthatatlan sorban esélyem sem volt kipróbálni mást.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1854 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 19:57:45 »

Asszony pajtás megjegyezte, hogy jobban húz a gép, mit csináltam vele. Semmit, csak leitattam egy kis szeszkóval  pias Grin . Tank még befér a helyére, nem dagadt ki. Nem is rossz ez az E85 1/3-ad arányban. Kollégám már tisztán ezzel itatja a off peugeot-ját on.
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1855 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 23:00:54 »

Én megint 1/3(benzin)-2/3(E85) arányban tankoltam. Igazándiból a tisztán itatással sem volt gondom, azt az egy fél órás alapjáraton való araszolgatás utáni "check engine" lámpát, ami azóta se volt. De úgy néz ki, hogy ezzel a boros-kóla aránnyal egész szépen elüzemel a gép.
És azon kívűl, hogy alulról szebben húz egy picit a kocsi, nomeg hogy tankolásonként 3000 ft körül spórolok, nem sok különbséget érzek. Semmit. Más szagú a verda.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1856 Dátum: 2007.12.18 kedd, 08:44:19 »

Én megint 1/3(benzin)-2/3(E85) arányban tankoltam. Igazándiból a tisztán itatással sem volt gondom, azt az egy fél órás alapjáraton való araszolgatás utáni "check engine" lámpát, ami azóta se volt. De úgy néz ki, hogy ezzel a boros-kóla aránnyal egész szépen elüzemel a gép.
És azon kívűl, hogy alulról szebben húz egy picit a kocsi, nomeg hogy tankolásonként 3000 ft körül spórolok, nem sok különbséget érzek. Semmit. Más szagú a verda.

Azt probald ki lecci, hogy mondjuk olyan 40-nel 3-asban nyomsz egy padlot. Nekem ilyenkor eloszor meg gyorsulgat kb. fel gaz allasig, aztan lassul ! Erzhetoen elfarad a gep. Probalok majd benya szurot cserelni, hatha az segit...
Naplózva

blah blah blah
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1857 Dátum: 2007.12.18 kedd, 11:00:48 »

Azt probald ki lecci, hogy mondjuk olyan 40-nel 3-asban nyomsz egy padlot. Nekem ilyenkor eloszor meg gyorsulgat kb. fel gaz allasig, aztan lassul ! Erzhetoen elfarad a gep. Probalok majd benya szurot cserelni, hatha az segit...

ez nálam nehézkes mert automata a gép, de az elején próbálgattam a padlógázt mindenféle helyzetben és semmi különbség nincs a tiszta benzinhez képest
a végsebesség is változatlan

annyi, hogy eddig 11.6 volt az átlagfogyim, most meg 11.8 (100% budapesti használat)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1858 Dátum: 2007.12.18 kedd, 12:05:45 »

Én is ki fogom próbálni a Fiestában. Én asszem a fele-fele arányt pártolom majd. eljen
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1859 Dátum: 2007.12.18 kedd, 13:40:18 »

Én is ki fogom próbálni a Fiestában. Én asszem a fele-fele arányt pártolom majd. eljen

AZ 50-50 arannyal biztosan nem lesz gond.
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1860 Dátum: 2007.12.18 kedd, 14:24:35 »

Én is ki fogom próbálni a Fiestában. Én asszem a fele-fele arányt pártolom majd. eljen
Mit gondoltok, MKI-ben érdemes/szabad-e ezzel játszani, vagy semnem?
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1861 Dátum: 2007.12.18 kedd, 14:29:04 »

Én is ki fogom próbálni a Fiestában. Én asszem a fele-fele arányt pártolom majd. eljen
Mit gondoltok, MKI-ben érdemes/szabad-e ezzel játszani, vagy semnem?

Saját felelősségre igen! és ott van oktánállitó lovas a motortérben
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1862 Dátum: 2007.12.18 kedd, 14:30:39 »

Saját felelősségre igen! és ott van oktánállitó lovas a motortérben
mondjuk biztosabb lennék benne, ha mondjuk... szóval fusim kipróbálná, és azt mondaná, jó. És nem nekem kéne tankot mosatnom Grin
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #1863 Dátum: 2007.12.18 kedd, 16:06:04 »

hatalmas probléma biztosan nem lesz belőle, de ha nincs bizodalmad akkor üres tankba tegyél csak 10 litert, oszt ha gond van akkor felengeded 40 liter benzinnel

de gond legfeljebb teljesítmény vesztés lehet, esetlek check engine lámpa (a szegény keverék miatt)
rövid távon én kizártnak tartom, hogy komoly gondokat okozna, 1-2 év tömény használat után már lehet megeszik egy-két gumicsövet vagy tömítést, de szerintem ez is csak népijesztgetés alapvetően
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1864 Dátum: 2007.12.18 kedd, 16:37:05 »

rövid távon én kizártnak tartom, hogy komoly gondokat okozna, 1-2 év tömény használat után már lehet megeszik egy-két gumicsövet vagy tömítést, de szerintem ez is csak népijesztgetés alapvetően
50% -nál biztos nem lesz gond. Olyat sem hallottam még, hogy valakinek az ablakmosó tartályát vagy szivattyúját szétmarta az alkohol, pedíg a téli szélvédőmosó is tartalmaz szeszt. (Annyit,hogy hallottam még pálinkát is főznek belőle  wow1)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1865 Dátum: 2007.12.18 kedd, 17:08:51 »

Én is ki fogom próbálni a Fiestában. Én asszem a fele-fele arányt pártolom majd. eljen
Mit gondoltok, MKI-ben érdemes/szabad-e ezzel játszani, vagy semnem?

Ez egy 99-es fiesta, ami kb az MKII megfelelője. Ennek már van szgép csatija.

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1866 Dátum: 2007.12.18 kedd, 17:09:31 »

Olyat sem hallottam még, hogy valakinek az ablakmosó tartályát vagy szivattyúját szétmarta az alkohol, pedíg a téli szélvédőmosó is tartalmaz szeszt.

De hány százalékban... 10%?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #1867 Dátum: 2007.12.18 kedd, 18:45:46 »

Olyat sem hallottam még, hogy valakinek az ablakmosó tartályát vagy szivattyúját szétmarta az alkohol, pedíg a téli szélvédőmosó is tartalmaz szeszt.

De hány százalékban... 10%?
Dolgoztam egyszer szeszgyárban télen, a szélvédőmosó folyadékom akkoriban tiszta kukoricaszeszből és nyári mosóból állt fele-fele arányban. Bírta. Bár egyszer -25°C volt és így is befagyott. De ha csak 10%, akkor is tartósan jelen van évekig (a nyáriban is van), mégsem okoz semmit. Majd ha felvásárolják az etanol gyárakat az olajcégek megtudjuk milyen jó is az  nyes
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #1868 Dátum: 2007.12.18 kedd, 22:02:03 »

De hány százalékban... 10%?

monnyuk a 10% nem állja meg a helyét, de ebben az esetben nem is ez a nagy lényeg. akár tömény szesz is mehet bele. egyszerűen az ablakmosó rendszer más anyagokból készül.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #1869 Dátum: 2007.12.19 szerda, 08:39:28 »

Sziasztok!
Autócserén töröm a fejem, és az egyik szóba jöhető gép a Mondeo II, 1.8, v. 2.0 benzines motorral. Kinek milyen tapasztalata van vele, fogyasztással kapcsolatban? Elsősorban országúton, normál tempónál érdekelne... Megközelíthető vele a 6,5L/100km-s fogyasztás, vagy ennél azért jóval nagyobb igényei vannak? Smiley
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1870 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:03:35 »

Én is ki fogom próbálni a Fiestában. Én asszem a fele-fele arányt pártolom majd. eljen
Mit gondoltok, MKI-ben érdemes/szabad-e ezzel játszani, vagy semnem?

Ez egy 99-es fiesta, ami kb az MKII megfelelője. Ennek már van szgép csatija.



Ezzel msot mit akartal mondani ? fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1871 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:13:44 »

Ezzel msot mit akartal mondani ? fejvakaras
Jójó, akkor nem csak én nem értem. Ezek szerint az lenne, hogy az MKI még nem computeresen állítja az oktánszámot, vagy mi?  help
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1872 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:18:11 »

Jójó, akkor nem csak én nem értem. Ezek szerint az lenne, hogy az MKI még nem computeresen állítja az oktánszámot, vagy mi?  help

Azt pontosan nem tudom, de  Mondeo MK I -en van vészállító az elektromos kioldó mellett az utastérben (vezető bal lábfeje mellett) arra az esetre, ha csak szarabb pl 91-es benyához jutsz hozzá. wow1 Ezzel ideiglenesen átállítható kisebb oktánszámú üzemanyagra és nem reklamál miatta.
Ezek már készültek egy III. világháborúra is. zavart1

Tényleg! Jut eszembe! Ezzel nem kerülhető ki az E85 okozta fulladozás (már ha van) egy minimális teljesítménycsökkenésért cserében? Csak elméletben kérdezem, gyakorlatban egyetlen lovamat sem adnám! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.19 szerda, 11:20:46 írta takee » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1873 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:21:35 »

Jójó, akkor nem csak én nem értem. Ezek szerint az lenne, hogy az MKI még nem computeresen állítja az oktánszámot, vagy mi?  help

Azt pontosan nem tudom, de  Mondeo MK I -en van vészállító az elektromos kioldó mellett az utastérben (vezető bal lábfeje mellett) arra az esetre, ha csak szarabb pl 91-es benyához jutsz hozzá. wow1 Ezzel ideiglenesen átállítható kisebb oktánszámú üzemanyagra és nem reklamál miatta.
Ezek már készültek egy III. világháborúra is. zavart1

Én mindig aszittem, az az AC-t állítja le... balesetre gondolva.
És szerintem az MKI is állítja a gyújtás paramétereket, a benzin oktánszámától függően.
Mindegyikben van kopogásérzékelő.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1874 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:22:05 »

Azt pontosan nem tudom, de  Mondeo MK I -en van vészállító az elektromos kioldó mellett az utastérben (vezető bal lábfeje mellett) arra az esetre, ha csak szarabb pl 91-es benyához jutsz hozzá. wow1 Ezzel ideiglenesen átállítható kisebb oktánszámú üzemanyagra és nem reklamál miatta.
Ezek már készültek egy III. világháborúra is. zavart1
Jobb orosz gépek elmennek bármivel, ami éghető és folyékony. Lehet kipróbálom ezt a bioetanolos cuclit, bár félek, hogy prémium 95 után, meg 100-as után nem fog izleni neki  szomoru1
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1875 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:22:58 »

Én mindig aszittem, az az AC-t állítja le... balesetre gondolva.
És szerintem az MKI is állítja a gyújtás paramétereket, a benzin oktánszámától függően.
Mindegyikben van kopogásérzékelő.
Elméletileg azt állítja le, nekem itt a gépkönyv, azt írja  help
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1876 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:24:51 »

Én mindig aszittem, az az AC-t állítja le... balesetre gondolva.
És szerintem az MKI is állítja a gyújtás paramétereket, a benzin oktánszámától függően.
Mindegyikben van kopogásérzékelő.
Elméletileg azt állítja le, nekem itt a gépkönyv, azt írja  help

MKI be nincs kopogásérzékelő csak alsó felső jeladó de az a tengelyeket figyeli meg a TDC-t
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1877 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:27:27 »

Viszont most figyelem, Agip számlán, a 95-ös benya bioetanol tartalom min. 4,4%
Szóval asszem következő tankolásnál belefogok, majd megírom a tapasztalatokat.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #1878 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:29:37 »

MKI be nincs kopogásérzékelő csak alsó felső jeladó de az a tengelyeket figyeli meg a TDC-t

Azért ez fura. Egy elvileg ebben az autóban bemutatkozó 1993-tól gyártott motorban NINCS kopogás érzékelő???  Huh?
Nekem a 84-es karburátoros Oldsmobile-omban van.
Tudom nem tartozik ide, csak furcsa.
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #1879 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:30:37 »

Viszont most figyelem, Agip számlán, a 95-ös benya bioetanol tartalom min. 4,4%
Szóval asszem következő tankolásnál belefogok, majd megírom a tapasztalatokat.

Ha itt Szolnokon az egyik Shell kútnál tankolok, ott is rajta van a számlán pár % bioetanol.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1880 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:46:10 »

Ezzel msot mit akartal mondani ? fejvakaras
Jójó, akkor nem csak én nem értem. Ezek szerint az lenne, hogy az MKI még nem computeresen állítja az oktánszámot, vagy mi?  help

Jo kerdes. De nem ezaz elso, mikor Angel kollega valami oknal fogva total osszefuggestelen mondatokat ir. Lehet kiprobalta az E85ot, csak eloszor megkostolta, mint a kiraly etel kostoloi a kajat/piat, nehogyman valami mergezett keruljon az asztalra  nyes
Naplózva

blah blah blah
razsa
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 360


« Új hozzászólás #1881 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:50:46 »

egyszer már kifejeztem itt sajnálatomat, h megszűntek MO-n az ARAL kutak. ez most ismét eszembe jutott. szomoru1
miért van ez a matrica az új fordok tankfedőjén!? 


CSak mert a Ford az Aralt ajánlja. Kb olyan mint ,h kovács lajos a Calgont ajánlja.
Naplózva

MK3 Ghia 2.0 145LE Benzin 2002/10 - 5 ajtós
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1882 Dátum: 2007.12.19 szerda, 11:51:11 »

Én mindig aszittem, az az AC-t állítja le... balesetre gondolva.
És szerintem az MKI is állítja a gyújtás paramétereket, a benzin oktánszámától függően.
Mindegyikben van kopogásérzékelő.
Elméletileg azt állítja le, nekem itt a gépkönyv, azt írja  help

MKI be nincs kopogásérzékelő csak alsó felső jeladó de az a tengelyeket figyeli meg a TDC-t

Ez fura, mert ammelik autoban kozvetlen befecsi van es compu vegzi a gyujtast, ott alap feltetel a kopogas erzekelo, mas kulonben honnan tudna, hogy merre korrigalja a gyujtast ? A csatival meg kb. azt tudod megmondani, hogy nagyjabol milyen benyat taknyolsz. A 95sem 95 es a 91sem mindig annyi amennyi. Pont ezert van a kopogaserzekelo, hogy hozza igazitsaja gyujtast az eppen aktualis benyaho.
Naplózva

blah blah blah
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1883 Dátum: 2007.12.19 szerda, 12:00:51 »

Ez fura, mert ammelik autoban kozvetlen befecsi van es compu vegzi a gyujtast, ott alap feltetel a kopogas erzekelo, mas kulonben honnan tudna, hogy merre korrigalja a gyujtast ? A csatival meg kb. azt tudod megmondani, hogy nagyjabol milyen benyat taknyolsz. A 95sem 95 es a 91sem mindig annyi amennyi. Pont ezert van a kopogaserzekelo, hogy hozza igazitsaja gyujtast az eppen aktualis benyaho.

Jöhet egy rajz, hogy hol keressem a kopogásérzékelőt  integet2
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1884 Dátum: 2007.12.19 szerda, 13:50:13 »

Jójó, akkor nem csak én nem értem. Ezek szerint az lenne, hogy az MKI még nem computeresen állítja az oktánszámot, vagy mi?  help

Azt pontosan nem tudom, de  Mondeo MK I -en van vészállító az elektromos kioldó mellett az utastérben (vezető bal lábfeje mellett) arra az esetre, ha csak szarabb pl 91-es benyához jutsz hozzá. wow1 Ezzel ideiglenesen átállítható kisebb oktánszámú üzemanyagra és nem reklamál miatta.
Ezek már készültek egy III. világháborúra is. zavart1

Én mindig aszittem, az az AC-t állítja le... balesetre gondolva.
És szerintem az MKI is állítja a gyújtás paramétereket, a benzin oktánszámától függően.
Mindegyikben van kopogásérzékelő.

jol hitted. Ott nincs semmifele mas egyeb, csak egy veszkapcsolo. A motorterben van az oktanszam allito bizgentyu.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1885 Dátum: 2007.12.19 szerda, 14:07:49 »

Jöhet egy rajz, hogy hol keressem a kopogásérzékelőt  integet2

Elmondom. Meghúzod a kart a bal lábadnál. Kiszállsz, felnyitod a motorháztetőt, és az az aluszín valami, az a motor.
Na abban van! Remélem, így már érthető. eplus2
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1886 Dátum: 2007.12.19 szerda, 14:10:31 »

Jöhet egy rajz, hogy hol keressem a kopogásérzékelőt  integet2

Elmondom. Meghúzod a kart a bal lábadnál. Kiszállsz, felnyitod a motorháztetőt, és az az aluszín valami, az a motor.
Na abban van! Remélem, így már érthető. eplus2

Éppen esedékes a cseréje tudsz mondani egy rendelési számot az alkatrészre?  hehe Azt ha kezembe van látom mit keressek.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1887 Dátum: 2007.12.19 szerda, 14:17:13 »

[Éppen esedékes a cseréje tudsz mondani egy rendelési számot az alkatrészre?  hehe Azt ha kezembe van látom mit keressek.
FM18115KNOCKS94
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1888 Dátum: 2007.12.19 szerda, 14:21:18 »


Jobb orosz gépek elmennek bármivel, ami éghető és folyékony. Lehet kipróbálom ezt a bioetanolos cuclit, bár félek, hogy prémium 95 után, meg 100-as után nem fog izleni neki  szomoru1

Az etanol oktánszáma 106.
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #1889 Dátum: 2007.12.19 szerda, 14:48:01 »

[Éppen esedékes a cseréje tudsz mondani egy rendelési számot az alkatrészre?  hehe Azt ha kezembe van látom mit keressek.
FM18115KNOCKS94

Felhívtam a szakembert - megnézte kapcsolásokat és 100%ra azt mondta nincs benne kopogásérzékelő, szóval a beírt alkatrésszám nem alkalmazható MKI re  wave
Naplózva
MrMach1
Vendég
« Új hozzászólás #1890 Dátum: 2007.12.19 szerda, 15:09:41 »

Jöhet egy rajz, hogy hol keressem a kopogásérzékelőt  integet2

Most megnéztem az autodatában.   MKI és MKII-ben nincs kopogás érzékelő.  wow1
MKIII-tól van.  Ez hogy lehet?

Már mint hogy 2000-ig a Zetec motorkban nincs.
Ezek után tényleg nem értem, hogy hogy kalkulál vele a vezérlés?
Nyilván sehogy.
Viszont fura módon a hibakódok között van ilyen: "P2336 -> Cylinder1 - above knock threshold"
Naplózva
Csimbió
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 639


E-mail
« Új hozzászólás #1891 Dátum: 2007.12.20 csütörtök, 16:14:06 »

Gvadányi úton tankolt már valaki E85-öt? Ott mennyibe kerül?
Naplózva

1993 1,8TD kombi
1997 1,6 16V kombi
takee
Vendég
« Új hozzászólás #1892 Dátum: 2007.12.20 csütörtök, 22:35:20 »

jol hitted. Ott nincs semmifele mas egyeb, csak egy veszkapcsolo. A motorterben van az oktanszam allito bizgentyu.

Igazad van. Rosszul emlékeztem. Az oktánszám állítás tényleg a motortérben van. Sorry a téves infóért!
Az AC kikapcsoló van a lábtérben. Angel jól emlékezett.
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1893 Dátum: 2007.12.22 szombat, 13:38:34 »

egy másik fórumon, terminal.hu -->elekro-->üzemanyafogyasztáscsökkentés, tárgyaltuk röviden a bioetanol használatát

a fő szakértő, aki a győri egyetem gépészlaborjában dolgozik, megnyugtatott, hogy a benzinálló anyagok az alkoholt még jobban elviselik, a baj csak az, hogy a lerakódásokat feloldja és ez dugulást okozhat

gondolom, ha először nem okozott dugulást, akkor már később sem fog, meg az újabb kocsikban sincs annyi lerakódás, hogy ilyent okozzon

az injektornyitás-szabályozó kütyüről is írt, ott hengerenként kellene egy ilyen kütyü, de egyszerűbben is megoldható szerinte a többletüzemanyagellátás


az előző hozzászólásokhoz még:
- én 20%-ra állítottam be az alkoholtartalmat, figyelembevéve a benzin kezdeti 4,4%-os alkoholtartalmát
- alulról tényleg jobban húz az autó, mint már írtam, egy sebességfokozattal magasabban lehet autózni, anélkül persze, hogy rángatna az autó
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.22 szombat, 13:52:57 írta Rob » Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #1894 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 10:59:23 »

egy másik fórumon, terminal.hu -->elekro-->üzemanyafogyasztáscsökkentés, tárgyaltuk röviden a bioetanol használatát

a fő szakértő, aki a győri egyetem gépészlaborjában dolgozik, megnyugtatott, hogy a benzinálló anyagok az alkoholt még jobban elviselik, a baj csak az, hogy a lerakódásokat feloldja és ez dugulást okozhat

gondolom, ha először nem okozott dugulást, akkor már később sem fog, meg az újabb kocsikban sincs annyi lerakódás, hogy ilyent okozzon

az injektornyitás-szabályozó kütyüről is írt, ott hengerenként kellene egy ilyen kütyü, de egyszerűbben is megoldható szerinte a többletüzemanyagellátás


az előző hozzászólásokhoz még:
- én 20%-ra állítottam be az alkoholtartalmat, figyelembevéve a benzin kezdeti 4,4%-os alkoholtartalmát
- alulról tényleg jobban húz az autó, mint már írtam, egy sebességfokozattal magasabban lehet autózni, anélkül persze, hogy rángatna az autó
Vegyesen tankolsz? Hogy lehet ezt megoldani? Elvileg nem taposva fogy.csökkenést lehet elérni?
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #1895 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 12:44:41 »

Erről tud vki vmit? http://www.supertech.co.hu/termekleiras.html Laikusként kamunak tűnik... Huh?
Naplózva
Rob
Vendég
« Új hozzászólás #1896 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 14:38:34 »

"Vegyesen tankolsz? Hogy lehet ezt megoldani? Elvileg nem taposva fogy.csökkenést lehet elérni?"



háztartási boltban (mert az országnak ezen az elmaradott felén nem ismerik az E85-öt) vettem denaturáltszeszt, és az töltöttem a tankba, a tank alján felhalmozódott víz eltávolítására

csak a denaturáltszesszel az a nagy probléma, hogy nem 215 Ft, hanem 500, és még jövedékiadót sem tartalmaz, emiatt a tankba sem lehetne tölteni, persze az előbbi szempont, ami eltávolít a további használatától

de kísérletnek jó volt
« Utoljára szerkesztve: 2007.12.23 vasárnap, 22:47:20 írta Rob » Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #1897 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 15:22:05 »

"Vegyesen tankolsz? Hogy lehet ezt megoldani? Elvileg nem taposva fogy.csökkenést lehet elérni?"



háztartási boltban vettem denaturáltszeszt, és az töltöttem a tankba, a tank alján felhalmozódott víz eltávolítására

csak a denaturáltszesszel az a nagy probléma, hogy nem 215 Ft, hanem 500, és még jövedékiadót sem tartalmaz, emiatt a tankba sem lehetne tölteni, persze az előbbi szempont, ami eltávolít a további használatától

de kísérletnek jó volt
wow1 Akkor a költséghatékony autózás kilőve... hehe
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #1898 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 19:13:59 »

Erről hallottatok már? Esetleg tapasztalat?http://www.supertech.co.hu
Naplózva
Alex75
Vendég
« Új hozzászólás #1899 Dátum: 2007.12.23 vasárnap, 19:15:23 »

Na, még 1szer... falbav
www.supertech.co.hu
Naplózva
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.