Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:14:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552213 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #4400 Dátum: 2009.06.02 kedd, 13:39:31 »


No comment!  falbav gun duhos2
De várható volt...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #4401 Dátum: 2009.06.02 kedd, 14:04:57 »

No comment!  falbav gun duhos2
De várható volt...

Akkor holnap tankolok is... Smiley
Meg vasárnap... a Hajdúszoboszlói túrára elmegy egy tank Sad
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4402 Dátum: 2009.06.02 kedd, 18:24:09 »


Semmi pánik, ez még csak a kezdet. Nyár végére 310 benya, 290-300 dízli körül lesz. Szarni bele, akkor is megvesszük.

Én tankoltam már egy jó évet 400 feletti benzináron és még mindig élek......
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4403 Dátum: 2009.06.02 kedd, 21:24:33 »

Semmi pánik, ez még csak a kezdet. Nyár végére 310 benya, 290-300 dízli körül lesz. ***ni bele, akkor is megvesszük.

Én tankoltam már egy jó évet 400 feletti benzináron és még mindig élek......
Hűha! Akkor a gáz is fölmegy 140HuF fölé. Rögtön a Dunának futok. eplus2
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4404 Dátum: 2009.06.02 kedd, 21:32:38 »

Hűha! Akkor a gáz is fölmegy 140HuF fölé. Rögtön a Dunának futok. eplus2

Á ez a gáz téma sem megoldás mindenkinek.  Nekem pl. 3 évembe tellene, míg megtérül, ha mindkét benzines autót megcsináltatnám. És akkor még csak az ára térült meg, gazdaságosan még nem autóztam. Gázos autót csak venni érdemes, átalakíttatni nem. Szerintem.

De gondolom a te példád másként alakult, azért vagy vele elégedett.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4405 Dátum: 2009.06.02 kedd, 21:34:30 »

Á ez a gáz téma sem megoldás mindenkinek.  Nekem pl. 3 évembe tellene, míg megtérül, ha mindkét benzines autót megcsináltatnám. És akkor még csak az ára térült meg, gazdaságosan még nem autóztam. Gázos autót csak venni érdemes, átalakíttatni nem. Szerintem.

De gondolom a te példád másként alakult, azért vagy vele elégedett.
ha kész leszek a házzal, én biztos gázosítok, mert egy jódarabig meg akarom tartani a kocsit  eljen
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4406 Dátum: 2009.06.02 kedd, 21:36:23 »

ha kész leszek a házzal, én biztos gázosítok, mert egy jódarabig meg akarom tartani a kocsit  eljen

Úgy megéri. Én pont a hétvégén számolgattam. Nekem sajnos nem jönne be, mivel az utazó autó dízli.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4407 Dátum: 2009.06.03 szerda, 07:50:32 »

Egy ilyen gazos oto pontosan hogy mux ? Milyen alkatreszekbol all a gazos resze ? A p.csucson kivul, mert az tenyleg gaz  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4408 Dátum: 2009.06.03 szerda, 09:56:13 »

Én tegnap tankoltam, asszem 246 volt a dizil. Ha jól értem, mostanság nem nagyon lesz 250 alatt a go...
Majd egy picivel lassabban megyek, amúgy is olyan sok a trafi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4409 Dátum: 2009.06.03 szerda, 10:02:39 »

Én tegnap tankoltam, asszem 246 volt a dizil. Ha jól értem, mostanság nem nagyon lesz 250 alatt a go...
Majd egy picivel lassabban megyek, amúgy is olyan sok a trafi.

Én is tegnap tankoltam csak nem ennyiért, hanem 0,9-ért (euróban  hehe)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #4410 Dátum: 2009.06.03 szerda, 10:53:12 »

Én tegnap tankoltam, asszem 246 volt a dizil. Ha jól értem, mostanság nem nagyon lesz 250 alatt a go...
Majd egy picivel lassabban megyek, amúgy is olyan sok a trafi.
Valahogy így. Épp számolgattam, nekem ezentúl 58-64 pénz-el kell többet áldozni 100Km-enként.
Most lesz 2x Miskolc-Ferihegy-Miskolc fuvarom.
Az 800Km. Egy és még egy pici tank. Ez sacc/köbö 5-600 pénzzel több, mintha a múlt héten lett volna.
Naplózva
Liszti
Vendég
« Új hozzászólás #4411 Dátum: 2009.06.03 szerda, 10:55:19 »

Valahogy így. Épp számolgattam, nekem ezentúl 58-64 pénz-el kell többet áldozni 100Km-enként.
Most lesz 2x Miskolc-Ferihegy-Miskolc fuvarom.
Az 800Km. Egy és még egy pici tank. Ez sacc/köbö 5-600 pénzzel több, mintha a múlt héten lett volna.


Az jobb helyeken már 2.5 üveg sör...  eplus2
Óóóóó banyek...
Egyébként most én is teszek a kocsiba párszáz km-t Smiley
Győr-Hajdúszoboszló-Győr Smiley
Tehát tankolok ma, meg vasárnap...  szomoru1
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4412 Dátum: 2009.06.03 szerda, 19:18:07 »

Én példásan beszopt@m. Mondom megtankolok, úgyis végét járta a tank. Késésben is voltam, meg minek kerüljek, így az új Shell-tecsó kút esett útba.
Gyanús volt, hogy 256 a gázolaj (ritkán tankolok), aztán itthon rájöttem, hogy itt már +8 ft volt a tarifa. Másik kútnál az emelés után is kevesebb lesz  szomoru1
Így jár aki bedől a szolgennek: Shell üzemanyag tecsó áron. Anyátok  gun gun
Tessék tanulni a hülyeségemből!
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4413 Dátum: 2009.06.03 szerda, 19:36:34 »

Á ez a gáz téma sem megoldás mindenkinek.  Nekem pl. 3 évembe tellene, míg megtérül, ha mindkét benzines autót megcsináltatnám. És akkor még csak az ára térült meg, gazdaságosan még nem autóztam. Gázos autót csak venni érdemes, átalakíttatni nem. Szerintem.

De gondolom a te példád másként alakult, azért vagy vele elégedett.
Nem is tudom, hányadszor írom ezt itt le: 100km-enként 1000HUF-al olcsóbban járok. Évenként kb 5-8 ezer a ráfordítás. (takarítás, tömítések) Mindenki számolgasson ezekből az adatokból, hogy mennyi idő a megtérülés neki. Én valóban így vettem az autót, de ha a következőben nincs, belerakatom, annyira bejött. Az csak duma, hogy nem megy úgy vele az autó. Szinte észre sem venni. Vagy hogy megeszi a motort? Jobb mint  a benzin! (Maximum a kipufogót eszi gyorsabban, hiszen víz az égéstermék, ami korróziót idéz elő. No de egy rozsdamentes rendszer ennek is ellenáll.)  Erről is belinkeltem már ebbe a topicba régebben egy tanulmányt. Érdemes visszakeresgélni. És egy egészen friss infó a gázos műhelyből (egy hetes): 220 ezer egy vadi új "intelligens" szett.
« Utoljára szerkesztve: 2009.06.03 szerda, 19:38:55 írta flyfish » Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4414 Dátum: 2009.06.03 szerda, 21:47:03 »

Nem is tudom, hányadszor írom ezt itt le: 100km-enként 1000HUF-al olcsóbban járok.

Na ez az! Hogy Te annyival olcsóbban jársz vele. De nem mindenkinek éri meg ennyire. Pl. nekem a V6-tal nem éri meg. Mire visszatermelné az árát a beépítése, addigra rég eladtam a verdát. Másnak meg nem akarok spórolni. Marad a dízli. Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4415 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 13:21:49 »

Nem is tudom, hányadszor írom ezt itt le: 100km-enként 1000HUF-al olcsóbban járok. Évenként kb 5-8 ezer a ráfordítás. (takarítás, tömítések) Mindenki számolgasson ezekből az adatokból, hogy mennyi idő a megtérülés neki. Én valóban így vettem az autót, de ha a következőben nincs, belerakatom, annyira bejött. Az csak duma, hogy nem megy úgy vele az autó. Szinte észre sem venni. Vagy hogy megeszi a motort? Jobb mint  a benzin! (Maximum a kipufogót eszi gyorsabban, hiszen víz az égéstermék, ami korróziót idéz elő. No de egy rozsdamentes rendszer ennek is ellenáll.)  Erről is belinkeltem már ebbe a topicba régebben egy tanulmányt. Érdemes visszakeresgélni. És egy egészen friss infó a gázos műhelyből (egy hetes): 220 ezer egy vadi új "intelligens" szett.

Ha egy átlagos 9 literes fogyit nézel benzinből, az kb 20%-al több gázból. Ha 270 a benzin, 140 a gáz (ezt írtad), az a 20% többletfogyival 168 ft.
9*270=2430, 9*168=1512. Tehát tényleg durván egy ezres megvan a fogyi különbségen.
A teljesítmény pedig kevesebb, de mennyivel. Szerintem a 136 ló helyett mondjuk 120. Na, ezt vígan túl lehet élni.
A motor élettertama csökken, mert sokkal agresszívebb az égés. Állítólag leoldja az olajfilmet a hengerfalról, tehát jobban kopik.
Kinyírja a főtengely csapágyakat, és így tovább... mennyi idő alatt? Szerintem a 350e kilométeres élettartamot leviszi 280-ra... szintén majdnem mindegy (ha újkorától kezdve gázos). Egyszer összehasonlítanám, hogy a gyári gázos autók miben térnek el a nem gázostól.
A kipuffot gyorsabban eszi.

Ha évi 20e kilométert megy az ember, durván 183 ezret spórol évente. Persze ebből lejönnek az említett tömítések ára, a plusz műszaki vizsgáé (évente?), és a felesleges autózások, mert gázkút nincs minden sarkon, meg esetleg ha hosszabb útra mégy, nem biztos, hogy a gáz kitart a kövekező kútig. Így már a spórolás leesett 150e-re. Még az sem rossz...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4416 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 14:09:00 »

Így már a spórolás leesett 150e-re. Még az sem rossz...

Aztán, ha évente csak 12e-t mész és V6-od van, akkor máris 100e körül van a spórolás. Megtérülés így 2-2.5 év. És csak utána kezd el olcsóbban üzemelni az autó.....de addigra hol lesz már az az autó. Addigra lesz helyette újabb. hehe
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4417 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 16:54:49 »

Aztán, ha évente csak 12e-t mész és V6-od van, akkor máris 100e körül van a spórolás. Megtérülés így 2-2.5 év. És csak utána kezd el olcsóbban üzemelni az autó.....de addigra hol lesz már az az autó. Addigra lesz helyette újabb. hehe

A V6-nál nagyobb lesz a spórolás, nálad kb 1,5 év alatt jönne vissza az ára. Szerintem a számításokhoz azt is vegyük hozzá, hogy jó eséllyel jobb áron tudod eladni, gázzal. De v6 meg a gáz... hát nem tudom... én nem raknám bele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4418 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 17:27:22 »

De v6 meg a gáz... hát nem tudom... én nem raknám bele.

...én se...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4419 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 18:39:45 »

hát én nem tudom ti hogy számoltok....
gáz 12L X 140ft = 1680ft/100km
diesel 6L X 250ft =1500ft/100km
benzin 8L X 260ft =2080ft/100km
ez alapeset plussz a gázt bekell épitettni ami kb 200.000ft....
japánba nemszabad betenni mert kinyirja, 2003-utániba meg egy plussz felső kenőrendszert kell kiépiteni ami 2 tankonként valami 5000ft-os löttyöt kell hozzáadni, tehát már nem éri meg.... zöldkártyára csak gázos helyre tudod vinni.....
Én spec a landi renzo-s rendszerről beszélek most,de a többi sem lehet sokkal másabb....
de van ami megfizethetetlen, a többire ott a mastercard.... eplus2
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4420 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:00:11 »

Na ez az! Hogy Te annyival olcsóbban jársz vele. De nem mindenkinek éri meg ennyire. Pl. nekem a V6-tal nem éri meg. Mire visszatermelné az árát a beépítése, addigra rég eladtam a verdát. Másnak meg nem akarok spórolni. Marad a dízli. Cheesy
Jó Neked, hogy 3 évente cserélhetsz autót.Én ha veszek egy bringát, azt rendbe rakom, BELAKOM és járok vele min. 6 évig.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4421 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:05:24 »

Jó Neked, hogy 3 évente cserélhetsz autót.Én ha veszek egy bringát, azt rendbe rakom, BELAKOM és járok vele min. 6 évig.
ennyi, így látom én is  eljen  worship
innentől kezdve szerintem értelmetlen folytatni a dolgot, mert a tényeket megállapítottuk, a többi már csak szájkarate lenne  wave
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4422 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:23:22 »

Ha egy átlagos 9 literes fogyit nézel benzinből, az kb 20%-al több gázból. Ha 270 a benzin, 140 a gáz (ezt írtad), az a 20% többletfogyival 168 ft.
9*270=2430, 9*168=1512. Tehát tényleg durván egy ezres megvan a fogyi különbségen.
A teljesítmény pedig kevesebb, de mennyivel. Szerintem a 136 ló helyett mondjuk 120. Na, ezt vígan túl lehet élni.
A motor élettertama csökken, mert sokkal agresszívebb az égés. Állítólag leoldja az olajfilmet a hengerfalról, tehát jobban kopik.
Kinyírja a főtengely csapágyakat, és így tovább... mennyi idő alatt? Szerintem a 350e kilométeres élettartamot leviszi 280-ra... szintén majdnem mindegy (ha újkorától kezdve gázos). Egyszer összehasonlítanám, hogy a gyári gázos autók miben térnek el a nem gázostól.
A kipuffot gyorsabban eszi.

Ha évi 20e kilométert megy az ember, durván 183 ezret spórol évente. Persze ebből lejönnek az említett tömítések ára, a plusz műszaki vizsgáé (évente?), és a felesleges autózások, mert gázkút nincs minden sarkon, meg esetleg ha hosszabb útra mégy, nem biztos, hogy a gáz kitart a kövekező kútig. Így már a spórolás leesett 150e-re. Még az sem rossz...
Mondanak ezt, mondanak azt. Nekem semmivel sem fogyaszt többet gázból, mint benzinből.Igaz, hogy taposom neki rendesen, tehát 12-13l. A motort nemhogy nem eszi, jobb a gáz mint a benzin. Ez nem tapasztalat, hanem olvastam. (Vissza is keresek és be fogom újra linkelni ezt a cikket, ha megtalálom.) A vizsgába semmi extra nincs. gyanúgy 2 évente. Csak a tartály nyomáspróbájának a papírját kell vinni. Egy tartály 10 évre kapja a papírt. Nem kell minden évben újítgatni. nem tudom mennyi a zöldkártya a simára, én egy hete csináltam, 8 ropi. Gázzal természetesen nem is nézi, hiszen olyan tiszta a kipufogás. Gázkút? Ha itt a helyi nincs nyitva, 10km-t kell autóznom a következőig. Csak járjatok nyitott szemmel és meg fogtok lepődni, hogy szinte minden sarkon van már gázkút. Nem tudom már hol, de egy egészen kicsi falun jöttem keresztül és hármat láttam. (Mondjuk azon már én is pislogtam) Hatótávolság? 42 l a tartály, de 40-nél többet még nem tudtam belepajszerolni. (Ez függ hideg-melegtől is.) Mint mondtam én taposom, így kb 350 km-t teszek meg. Kizárt dolog, hogy nem találkozom ezalatt 5 kúttal. Nem kell kicsontozni ennyire a spórolást. Ha ma beszerelem és évente megyek 15 ezret, (ami ugye nem sok, átlagosnak mondható) akkor a második év végén már javában keres a zsebemre. ...és milyen jó érzés az, amikor mondjuk lemegyek egy nagytalira 250km-t, az oda-vissza 500, 8, max 9ezerből, a benzinesek pedig ugyanekkora fogyasztásnál alsó hangon 14 ezerből. Mennyi sör jön ki a külömbségből? Lényeg: nekem annyira bejött, hogy ha csak lehet mindíg ilyenem lesz. Persze nem vagyunk egyformák és ez így is van rendjén. Képzeljétek mi lenne, ha mindenki olyan szép és okos lenne, mint én. Wink
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4423 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:25:24 »

ennyi, így látom én is  eljen  worship
innentől kezdve szerintem értelmetlen folytatni a dolgot, mert a tényeket megállapítottuk, a többi már csak szájkarate lenne  wave

Nem értem. Ahányszor beírok ide a gázos "okosságommal", mindíg az a vége, hogy mostmár ennyi elég a témából. Ez itt nem az "üzemanyag" topic?
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4424 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:28:35 »

hát én nem tudom ti hogy számoltok....
gáz 12L X 140ft = 1680ft/100km
diesel 6L X 250ft =1500ft/100km
benzin 8L X 260ft =2080ft/100km
ez alapeset plussz a gázt bekell épitettni ami kb 200.000ft....
japánba nemszabad betenni mert kinyirja, 2003-utániba meg egy plussz felső kenőrendszert kell kiépiteni ami 2 tankonként valami 5000ft-os löttyöt kell hozzáadni, tehát már nem éri meg.... zöldkártyára csak gázos helyre tudod vinni.....
Én spec a landi renzo-s rendszerről beszélek most,de a többi sem lehet sokkal másabb....
de van ami megfizethetetlen, a többire ott a mastercard.... eplus2
Miért is számolunk 12 literes gáz és mellé 8 literes benzint? Nagyjából ugyanannyi gázból, mint benzinből. Esetleg (nálam nem) egy lityivel többet gázból. Tehát...?
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4425 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:29:19 »


Nem értem. Ahányszor beírok ide a gázos "okosságommal", mindíg az a vége, hogy mostmár ennyi elég a témából. Ez itt nem az "üzemanyag" topic?
én a te oldaladon állok, de mindig le vagyunk hurrogva
Naplózva
NitroTom
Vendég
« Új hozzászólás #4426 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:31:27 »

kollégám 4200cm3 etet gázzal 20l/100 km benyából 16l lehet számolni
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4427 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:33:17 »

én a te oldaladon állok, de mindig le vagyunk hurrogva
Ez egy olyan dolog, hogy mindenki hitetlenkedik és magyaráz arrl amit hallott a haverjától, vagy olvasott egy újságban, de még személyesen soha sem tapasztalta. Mindenki fikázza a "SÓHER" Norbit, én is ezt tettem, aztán 2 hónap alatt 8 kilót fogytam a módszerével. Na ilyen a gázüzem is.  integet2
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4428 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:34:33 »

kollégám 4200cm3 etet gázzal 20l/100 km benyából 16l lehet számolni

Ott van az az ezres/100km.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4429 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:44:37 »

Miért is számolunk 12 literes gáz és mellé 8 literes benzint? Nagyjából ugyanannyi gázból, mint benzinből. Esetleg (nálam nem) egy lityivel többet gázból. Tehát...?

kezdésnek azért mert kb annyi....
másrészt meg olvass vissza te miket irkálsz:  idézek "Mondanak ezt, mondanak azt. Nekem semmivel sem fogyaszt többet gázból, mint benzinből.Igaz, hogy taposom neki rendesen, tehát 12-13l. "

de a számolással még mindig gondok vannak ugylátom, mert te elmész 8-9ezerből egy nagytalira ami szerinted 500km
akkor te 12L-es fogyival elmész 140ft-os gáz áron 8400ft-ért 500km-t
egy benzines 8L-es fogyival 270ft-os benzin áron 10800ft-ért megy 500km-t (és nem 14.000-ért alaphangon)
az én dieselem konkrétan max 6L-es fogyival 250ft-os gázolaj áron 7500ft-ért megy el 500km-t
szerintem ez igy a valós.....vagy nem?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4430 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:47:16 »

.....az én dieselem konkrétan max 6L-es fogyival 250ft-os gázolaj áron 7500ft-ért megy el 500km-t
Roll Eyes hehe Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4431 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:50:20 »

kezdésnek azért mert kb annyi....
másrészt meg olvass vissza te miket irkálsz:  idézek "Mondanak ezt, mondanak azt. Nekem semmivel sem fogyaszt többet gázból, mint benzinből.Igaz, hogy taposom neki rendesen, tehát 12-13l. "

de a számolással még mindig gondok vannak ugylátom, mert te elmész 8-9ezerből egy nagytalira ami szerinted 500km
akkor te 12L-es fogyival elmész 140ft-os gáz áron 8400ft-ért 500km-t
egy benzines 8L-es fogyival 270ft-os benzin áron 10800ft-ért megy 500km-t (és nem 14.000-ért alaphangon)
az én dieselem konkrétan max 6L-es fogyival 250ft-os gázolaj áron 7500ft-ért megy el 500km-t
szerintem ez igy a valós.....vagy nem?
Nem értjük egymást . Ha az autóm benzinből 8 litert fogyszt, akkor gázból maximum 9-et. Tegyük hozzá, akinek a 2000ccm-es motorja 8 litert fogyaszt, az annyira nem nyomja, hogy egy traktor is legyorsulja, csak akkor miért van ekkora autója? ha pedig gázból 12,(mint az enyém) akkor benzinből mondjuk 11. Nincs 30-40%-os külömbség. Ez mese.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4432 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:50:42 »

kezdésnek azért mert kb annyi....
másrészt meg olvass vissza te miket irkálsz:  idézek "Mondanak ezt, mondanak azt. Nekem semmivel sem fogyaszt többet gázból, mint benzinből.Igaz, hogy taposom neki rendesen, tehát 12-13l. "

de a számolással még mindig gondok vannak ugylátom, mert te elmész 8-9ezerből egy nagytalira ami szerinted 500km
akkor te 12L-es fogyival elmész 140ft-os gáz áron 8400ft-ért 500km-t
egy benzines 8L-es fogyival 270ft-os benzin áron 10800ft-ért megy 500km-t (és nem 14.000-ért alaphangon)
az én dieselem konkrétan max 6L-es fogyival 250ft-os gázolaj áron 7500ft-ért megy el 500km-t
szerintem ez igy a valós.....vagy nem?
ha benzinnek nyomod, az se 8-ból megy el, úgyhogy erről ennyit

látod horgász barátom, ezért mondtam, hogy felesleges, mert úgyse hiszi el, hogy te mennyiből jársz el ...
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4433 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:54:28 »

ha benzinnek nyomod, az se 8-ból megy el, úgyhogy erről ennyit

látod horgász barátom, ezért mondtam, hogy felesleges, mert úgyse hiszi el, hogy te mennyiből jársz el ...
Akkor most türelem és megkeresem a linket, ha addíg élek is. Mindenkinek melegen ajánlom, hogy olvassa el!!!
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4434 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:54:36 »

Ez egy olyan dolog, hogy mindenki hitetlenkedik és magyaráz arrl amit hallott a haverjától, vagy olvasott egy újságban, de még személyesen soha sem tapasztalta. Mindenki fikázza a "SÓHER" Norbit, én is ezt tettem, aztán 2 hónap alatt 8 kilót fogytam a módszerével. Na ilyen a gázüzem is.  integet2

nem szoktan hitetlenkedni és a levegőbe beszélni, de pl ma konkrétan egyész nap a pécsi gázautónál voltam kalibrálni gépeket és javitani....
elég sokat beszélgetek velük(haver mind) és a mi műszereinkkel dolgoznak és javitanak....szal pár dologgal azért tisztába vagyok.....
Mint mondtam ez LANDI RENZO rendszer, a tiéd nemtudom mi, de nem sokban lehet más....
Nem szoktam rábeszélni senkit semmire, max közlöm a mondandómat, és mindenki azt csinál amit akar ,szive joga.....

Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4435 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 19:58:44 »

Ez ugyan nem az az oldal amit kerestem, de ez is megér egy misét:  http://www.medic-car.hu/oldal.php?oid=38
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4436 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:00:51 »

nem szoktan hitetlenkedni és a levegőbe beszélni, de pl ma konkrétan egyész nap a pécsi gázautónál voltam kalibrálni gépeket és javitani....
elég sokat beszélgetek velük(haver mind) és a mi műszereinkkel dolgoznak és javitanak....szal pár dologgal azért tisztába vagyok.....
Mint mondtam ez LANDI RENZO rendszer, a tiéd nemtudom mi, de nem sokban lehet más....
Nem szoktam rábeszélni senkit semmire, max közlöm a mondandómat, és mindenki azt csinál amit akar ,szive joga.....


Nekem mégcsak nem is mai darab a rendszerem. 7 éves Lovato.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4437 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:02:23 »

te irtad hogy 350km-t elmész egy tank gázzal ami 40L-nél többet még soha nem tudtál belepájszerolni------az annyi mint 11.4L-es fogyi !

volt benzines autóm is,amugy...

de a részemről itt a vége fuss el véle,nem akarok vitatkozni senkivel sem....mint mondtam azt vesz,tesz,csinál mindenki amit akar....aki meg megkérdezi a véleményem annak a legjobb tudásom szerint segitek ahogy tudok, és erre van pár mondeos is itt szerintem bizonyitéknak.....

 integet2 eljen
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4438 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:05:19 »

Nekem mégcsak nem is mai darab a rendszerem. 7 éves Lovato.

abban igazad van hogy a régebbi autók jobban birják mint az ujabbak, fentebb irtam is.....ujabbak esnek kelnek, főleg a japán kacatok...
Naplózva
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4439 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:11:40 »

te irtad hogy 350km-t elmész egy tank gázzal ami 40L-nél többet még soha nem tudtál belepájszerolni------az annyi mint 11.4L-es fogyi !

volt benzines autóm is,amugy...

de a részemről itt a vége fuss el véle,nem akarok vitatkozni senkivel sem....mint mondtam azt vesz,tesz,csinál mindenki amit akar....aki meg megkérdezi a véleményem annak a legjobb tudásom szerint segitek ahogy tudok, és erre van pár mondeos is itt szerintem bizonyitéknak.....

 integet2 eljen
Még mindíg nem értem, hogy miért vagy ennyire ellene egy olyan konstrukciónak, amit sosem tapasztaltál meg. Ezért linkeltem be az előbb egy oldalt. Ha az sem győz meg, akkor semmi. ...és nem azt erőltetem, hogy Te is szereltesd be, hanem hogy én ne ütközzek mindíg ellenállásba, akárhányszor előjön ez a téma.
Naplózva
takee
Vendég
« Új hozzászólás #4440 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:16:53 »

Jó Neked, hogy 3 évente cserélhetsz autót.

Nekem bizony jó. Nem panaszkodom... taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4441 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:21:24 »

Még mindíg nem értem, hogy miért vagy ennyire ellene egy olyan konstrukciónak, amit sosem tapasztaltál meg. Ezért linkeltem be az előbb egy oldalt. Ha az sem győz meg, akkor semmi. ...és nem azt erőltetem, hogy Te is szereltesd be, hanem hogy én ne ütközzek mindíg ellenállásba, akárhányszor előjön ez a téma.
Én csak párhuzamot vonnék,egyik oldalt sem támogatva.
Ez olyan tévhit lehet,mint a tdci mondi.
"Ne vegyél tdci-t,mrt sokba fog kerülni!" Pedig nem törvényszerűség,hanem a leharcolt behozott verdák rontják az imídzsét.
"Nem jó a gázos,ezért vagy azért...." Pedig biztosan érdemes a használata,már csak a környezet kímélése miatt is.......
És még lehetne sorolni a benyásat a szívósor miatt,és a tddi-t a traktorhang miatt.......csak semmi értelme! shakehead
Örüljön akinek nincs gondja az autójával,és segítsük azt akinek meg van!  smile Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
flyfish
Vendég
« Új hozzászólás #4442 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:26:05 »

Én csak párhuzamot vonnék,egyik oldalt sem támogatva.
Ez olyan tévhit lehet,mint a tdci mondi.
"Ne vegyél tdci-t,mrt sokba fog kerülni!" Pedig nem törvényszerűség,hanem a leharcolt behozott verdák rontják az imídzsét.
"Nem jó a gázos,ezért vagy azért...." Pedig biztosan érdemes a használata,már csak a környezet kímélése miatt is.......
És még lehetne sorolni a benyásat a szívósor miatt,és a tddi-t a traktorhang miatt.......csak semmi értelme! shakehead
Örüljön akinek nincs gondja az autójával,és segítsük azt akinek meg van!  smile Wink wave
Ez a beszéd!!! eljen eljen eljen eljen
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4443 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:26:26 »

Örüljön akinek nincs gondja az autójával,és segítsük azt akinek meg van!  smile Wink wave
miért, van valami gond az autóddal?  vigyor3
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4444 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:28:24 »

miért, van valami gond az autóddal?  vigyor3
igen,várja már a tempomatot..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #4445 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:29:23 »

igen,várja már a tempomatot..... eplus2
csak ne Zacci szerelje be  eplus2 taps
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4446 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:32:33 »

csak ne Zacci szerelje be  eplus2 taps
neeeem,ez dizil,gázolajjal hajtott gépjármű!!!! eplus2
Relhist segítségével kezdek majd belevágni,de megpróbálom magam megcsinázni! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #4447 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:33:35 »

Még mindíg nem értem, hogy miért vagy ennyire ellene egy olyan konstrukciónak, amit sosem tapasztaltál meg. Ezért linkeltem be az előbb egy oldalt. Ha az sem győz meg, akkor semmi. ...és nem azt erőltetem, hogy Te is szereltesd be, hanem hogy én ne ütközzek mindíg ellenállásba, akárhányszor előjön ez a téma.


örülök hogy gázos autód van és elégedett vagy vele.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #4448 Dátum: 2009.06.04 csütörtök, 20:34:14 »

Még mindíg nem értem, hogy miért vagy ennyire ellene egy olyan konstrukciónak, amit sosem tapasztaltál meg. Ezért linkeltem be az előbb egy oldalt. Ha az sem győz meg, akkor semmi. ...és nem azt erőltetem, hogy Te is szereltesd be, hanem hogy én ne ütközzek mindíg ellenállásba, akárhányszor előjön ez a téma.
Igaz, hogy dízeles vagyok, de simán beszereltetném én is a gázt, ha benzinesben utaznék...motorkopás, kipuff. lyukadás...badarság...a kipuff a gáz savtartalmától lyukad..benzinnél több...a hengerfalról a folyékony benzin mossa az olajat nem a légnemű gáz...de mindegy szerintem sincs semmi gáz a gázzal. smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4449 Dátum: 2009.06.05 péntek, 10:48:38 »

Sziasztok!

Hogy egy kicsit belekontárkodjak én is a gázos témába.  vigyor3
Apum autószerelő. Ő már eljutott arra a szintre, hogy gázos autókat nem vállal el, amin a motorján kellene csinálni vmit.
Rengeteget szívott a sok utólagos beszereléssel.
Azt mondta, ha vmi gyárilag gázos, azzal nincsen semmi baj, de utólagosan átalakíttatni marhaság. Biztosan megéri, de akkor miért nem vesz dízelt?!
Ez az ő véleménye.
Őszintén szólva nekem meg sem fordult a felejmbe, hogy akár a Zsigulit, akár a V6-os elgázosítsam. Nem-nem.
Gyárilag nem arra találták ki, ez tény. Elmegy vele, az biztos. Elmentek a régi dízelek is HTO-val, de nem mentek annyit, mint rendes gázolajjal.
Ez csupán az én véleményem, illetve az apum tapasztalatai, és ő azért érti ezeket a dolgokat...

Naplózva
Oldalak: 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 [89] 90 91 92 93 94 95 96 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.