Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:41:12 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3545943 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5850 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:01:19 »

A mai napi árakkal a sorrend:
0. céges üzemanyagkártya
1. LPG
2. Diesel
3. benzin

Ha az ára mindegyiknek egyforma lenne:
1. Diesel
2. benzin
3. LPG

Kategóriákban összehasonlítva, a diesel átlegban 40%-al fogyaszt kevesebbet (nálam mondjuk az 1.8 benzin 12L-hez képest a 2.0 diesel 6.2)

Tehát, amig a diesel = benzin x 1.4 árat nem érjük el, addig a diesel jobban megéri. Ezen mondjuk kormányunk erősen dolgozik.

Az LPG akkor kezdi nem megérni, ha az ára = benzin *0.7. Ha sok LPG-s lesz, akkor ez is elképzelhető eplus2

Mai árak (a 11. kerület legolcsóbbjai - mert csak). B389, G211, D381.
Egy átlag 3-as mondeo 2.0i mondjuk 10 liter benzint eszik, gázban kb 12 (többel kéne számolni, de legyen). Ugyanez dízelben egyen 6,5-öt,
B 10*389=3890
G 12*211=2532
D 6.5*381=2496

Rosszul írtad a sorrendet.  Benzinnél, gáznál lefelé kerekítettem (a benzin inkább 11 liter, a gáz ehhez képest 13,5-14,5), a dízelnél meg kb reális.
És még így is... de tényleg a legolcsóbb a céges autó, amit a cég tankol  wow1 vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5851 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:02:09 »

Hali, nem a vízgőz miatt, hanem: kb 30%-kal alacsonyabb a térfogategységre vetített energiatartalma

Ez ebből hogy jön ki?

B: 44 MJ/kg
D: 42,5 MJ/kg
Földgáz: 35,0 MJ/m3
Peopán: 85,5 MJ/m3
Bután: 112,0 MJ/m3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #5852 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:28:29 »

Mai árak (a 11. kerület legolcsóbbjai - mert csak). B389, G211, D381.
Egy átlag 3-as mondeo 2.0i mondjuk 10 liter benzint eszik, gázban kb 12 (többel kéne számolni, de legyen). Ugyanez dízelben egyen 6,5-öt,
B 10*389=3890
G 12*211=2532
D 6.5*381=2496

Rosszul írtad a sorrendet.  Benzinnél, gáznál lefelé kerekítettem (a benzin inkább 11 liter, a gáz ehhez képest 13,5-14,5), a dízelnél meg kb reális.
És még így is... de tényleg a legolcsóbb a céges autó, amit a cég tankol  wow1 vigyor3
nem tudom miért számoltok 10-11l fogyival a benzineseknél. nekem konkrétan a 2 éves átlagfogyim 7.7
de tessék, itt egy átlag, mondjuk nem sok autó (25) de ez is valami
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&fuelsort=18&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
és az átlag 9l/100km, mem 10, nem 11
és itt egy átlag LPG-vel
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=3&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
10.66l/100km
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5853 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:28:53 »

Ez ebből hogy jön ki?

B: 44 MJ/kg
D: 42,5 MJ/kg
Földgáz: 35,0 MJ/m3
Peopán: 85,5 MJ/m3
Bután: 112,0 MJ/m3

Ez a fűtő érték. A munkát az adott gáz tágulása végzi, nem pedig a fűtő értéke. Az energia tartalom nem egyenlő a fűtő értékkel.
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 16:41:06 írta kotta_cs » Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5854 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:30:50 »

Mai árak (a 11. kerület legolcsóbbjai - mert csak). B389, G211, D381.
Egy átlag 3-as mondeo 2.0i mondjuk 10 liter benzint eszik, gázban kb 12 (többel kéne számolni, de legyen). Ugyanez dízelben egyen 6,5-öt,
B 10*389=3890
G 12*211=2532
D 6.5*381=2496

Rosszul írtad a sorrendet.  Benzinnél, gáznál lefelé kerekítettem (a benzin inkább 11 liter, a gáz ehhez képest 13,5-14,5), a dízelnél meg kb reális.
És még így is... de tényleg a legolcsóbb a céges autó, amit a cég tankol  wow1 vigyor3

A sorrend:
1. legjobb (legolcsóbb)
2. kevésbé
3. legkevésbé

Szóval a tied inverze Smiley
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5855 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:32:08 »

nem tudom miért számoltok 10-11l fogyival a benzineseknél. nekem konkrétan a 2 éves átlagfogyim 7.7
de tessék, itt egy átlag, mondjuk nem sok autó (25) de ez is valami
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&fuelsort=18&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
és az átlag 9l/100km, mem 10, nem 11
és itt egy átlag LPG-vel
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=3&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
10.66l/100km

Én az 1.8-as benzines mondimmal számoltam (szóval saját adat). A 2.0 kevesebbet fogyaszt sokkal. nekem volt nyáron 13.5L/100km-es fogyasztásom is, országúton 9 alá sose ment.

24.02.2011 201.385 535,0  52,28 
 
      19.025,00  9,77       
06.02.2011 200.301 546,0  52,79 
 
      18.999,00  9,67       
02.11.2010  541,0  55,00 
 
      10,17       
21.10.2010 195.803 511,0  51,90 
 
       18.053,00  10,16       
22.09.2010 194.395 557,0  52,11 
 
       17.712,00  9,36       
22.09.2010 193.838 503,0  49,87 
 
     16.856,00  9,91       
22.09.2010 193.335 441,0  46,48 
 
     15.287,00  10,54       
31.08.2010 192.894 500,0  51,59 
 
     16.767,00  10,32       
01.08.2010 191.541 537,0  49,00 
 
      16.662,00  9,12       
26.07.2010 191.004 572,4  54,03 
 
      17.884,00  9,44       
09.06.2010 189.474 450,0  52,00 
 
     17.640,00  11,56       
28.05.2010 189.024 488,0  50,00 
 
      16.357,00  10,25     
23.05.2010 188.547 470,0  49,20 
 
      16.969,00  10,47     
08.05.2010 188.077 426,0  49,86 
 
      11,70     
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 16:43:10 írta kotta_cs » Naplózva
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5856 Dátum: 2011.09.28 szerda, 16:52:41 »

Az rendbe van azt én is ismerem (Totaline vagy mi), de Érmihályfalva Romániában van és ott kóstolnám meg a go-t.
Elvileg 80 Km körül van oda vissza az út így kb 2400 -ba van az út. Feltérképezni még kirándulásnak sem rossz. Smiley

http://g.co/maps/xj6yg

http://www.haon.hu/debrecen/mikor-erheti-meg-k252lf246ld246n-tankolni-a-debrecenieknek/news-20110302-01382651


debrecenben mi a házgyárnál szoktunk tankolni, a volvo/citroen/tudjathököm márkakereskedés mellett. ez a legolcsóbb a megyében és a minőségével sincs gond eljen
Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5857 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:24:51 »

Sziasztok, Jók ezek a gáz-benzin-ethanol viták. Nem találom azt a cikket a neten, ahol a fogyasztást nem literben, hanem Ft/km-ben nézték.

ne kövezetek meg és nem szeretnék ordibálást, vérremenő vitát, de meg szeretném ezt és a véleményemet is osztani veletek.

Nyilván ebben az esetben nem a teljesítmény volt a lényeg, de adott idő alatt el kellett érni A-ból B-be.
A csúcson végeztek a kis ccm-es dieselek (1.3-1.5)
Utána jöttek a hibrid benzonesek, majd a gázosak és végül az etanolosak
//tudom, mindenkinek más a tapasztalata, de a tesztben ez volt, folyamatosan googlizem, hogy újra megtaláljam, lehet, hogy valamelyik ADAC teszt fordítása volt//

az ok, amiért az ethanol ennyire a végén végzett, hogy ugyan azon teljesítményhez több üzemanyag kell, volt a cikk elemzésében.

saját magam az ethanolt nem próbáltam annó a benzines  autóban, mivel:
- a nem erre gyártott autóknál a tömítéseket kikezdi
- a gyujtást folyamatosan piszkálni kell
- csökkent teljesítmény

aztán vettem egy dieselt.

Ennyit a fogyasztásról.

Az LPG-ről:
Az autógáz, más néven LPG, vagy LP Gáz folyékony halmazállapotú szénhidrogén gázok elegye, amelyet gépjárművek üzemenyagaként, valamint fűtésre használnak. A cseppfolyós gáz nemzetközi jelölése az LPG (Liquefied Petroleum Gas). Általában röviden PB-gáznak nevezik.
A háztartási PB-gázhoz képest az autógázban például kevesebb szennyeződés lehet, kénhidrogént, vizet nem tartalmazhat. A bányászott szénhidrogénekből finomítás során, gyakorlatilag melléktermékként nyerik. A cseppfolyós gáz 95%-ban propánt (C3H8) és butánt (C4H10) tartalmaz. A fennmaradó 5% nehezebb szénhidrogénekből áll

Szóval az LPG az PB, csak valmivel tisztább.
gyulladási hőmérséklete: 490-510 °C

Amit fontos tudni: 95-benzin gyulladáspontja 220 °C

Na ebből az látszik, hogy több mint kétszer akkora hőt kap a rendszer.

Ha valaki olyan öreg mint én, az emlékszik még, hogy annó az ólommentes üzemanyagra történő átalakítás miről is szólt. Az olmozott üzemanyag gyulladás pontja valami 110 °C körül volt. Na a megemelkedett hőt és a kenés hiányát a szelepek nem bírták (a hő volt a fontosabb), ezért azokat olyanra cserélték (a szelepágyakkal együtt), ami bírta.

Namost én nem kockáztattam annó a benyás autómál, hogy esetlegesen a megemelkedett hő miatt gond legyen. A 105-ös skodámban volt gáz üzem (akkor még tilos volt), na az megszenvedte de nagyon. Szerintem nagy ccm-be (lehetőleg 3L felett) berakható, alacsony fordulatszám, nagy vasak, nagy hőveszteség, de alatta én nem merném. Persze ettől még vannak szerencsés emberek.

Remélem nem akasztottam ki senkit
Üdv
Csaba
hát nézzük.én csak az etanol dologban foglalok álláspontot,a gázt megteszi más.Miért kezdené ki a tömítéseket?Ezt légyszíves fejtsd ki bővebben,mert én még a három autóm közül egyiknél se tapasztaltam.Miért is fogyaszt többet?Momentán nekem két lityóval kevesebb lett városban mint benzinnel.Okéj azzal is tudtam produkálni,akkor amikor bent állt a szerelőnél és váltót cseréltek...egy hétig nem használtam.Miért lenne kisebb a teljesítmény?Ami nekem is be lett szerelve,gyakorlatilag egy laptoppal úgy lehet beállítani,ahogy neked tetszik.Miért lenne gond a gyújtással?Még a gyári vezérlés is elboldogul vele-kb. 5-5500-as fordulatig,utána nem bír rádúsítani.Kipróbáltam az előző autómmal,gyakorlatilag majd egész nyáron tiszta etanollal mentem vele.Légyszíves ne írj már olyanról,amiben nincs tapasztalat.Ja,a hidegindítást kihagytam.Hát,az elektronika korában elképzelhetetlen módon hidegindító programja is van.Igaz,eddig a leghidegebb reggel 13 fok volt,de majd kiderül,mennyire birkózik meg a minuszokkal.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5858 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:43:14 »

Kedves Ervin, Angel, Alf, itt vannak a válaszok összefűzve. Remélem most végig tudjátok olvasni
Héló-héló-héló!Alf-ot ne keverd a fölösleges benzin-gáz -alkesz vitába!Ebbe-kivételesen nem szóltam bele.
Persze ennek is megvan a nyomós oka!
És pedig az,hogy:

 A DÍZEL A KIRÁLY! taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5859 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:44:24 »

nem tudom miért számoltok 10-11l fogyival a benzineseknél. nekem konkrétan a 2 éves átlagfogyim 7.7
de tessék, itt egy átlag, mondjuk nem sok autó (25) de ez is valami
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&fuelsort=18&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
és az átlag 9l/100km, mem 10, nem 11
és itt egy átlag LPG-vel
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=3&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
10.66l/100km

Én egy tempósabb haladást/várost feltételeztem. Nekem is volt benzinesem, annak az adatait is belevettem.
Ha a te átlagolósod nézzük, ugyanaz dízellel 4,5-5 liter - van ilyen, de az a poroszkálás kategória.
Sőt, én is met tudok a benzinessel is csinálni 6 literes fogyit, de az nem a haladásról szól.

Ha megnézed, az arányok nagyjából megegyeznek azzal, amit én írtam. És ez a lényeg...

Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5860 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:45:37 »

Én az 1.8-as benzines mondimmal számoltam (szóval saját adat). A 2.0 kevesebbet fogyaszt sokkal. nekem volt nyáron 13.5L/100km-es fogyasztásom is, országúton 9 alá sose ment.

Nálad valami nem stimmel...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5861 Dátum: 2011.09.28 szerda, 18:55:26 »

hát nézzük.én csak az etanol dologban foglalok álláspontot,a gázt megteszi más.Miért kezdené ki a tömítéseket?Ezt légyszíves fejtsd ki bővebben,mert én még a három autóm közül egyiknél se tapasztaltam.Miért is fogyaszt többet?Momentán nekem két lityóval kevesebb lett városban mint benzinnel.Okéj azzal is tudtam produkálni,akkor amikor bent állt a szerelőnél és váltót cseréltek...egy hétig nem használtam.Miért lenne kisebb a teljesítmény?Ami nekem is be lett szerelve,gyakorlatilag egy laptoppal úgy lehet beállítani,ahogy neked tetszik.Miért lenne gond a gyújtással?Még a gyári vezérlés is elboldogul vele-kb. 5-5500-as fordulatig,utána nem bír rádúsítani.Kipróbáltam az előző autómmal,gyakorlatilag majd egész nyáron tiszta etanollal mentem vele.Légyszíves ne írj már olyanról,amiben nincs tapasztalat.Ja,a hidegindítást kihagytam.Hát,az elektronika korában elképzelhetetlen módon hidegindító programja is van.Igaz,eddig a leghidegebb reggel 13 fok volt,de majd kiderül,mennyire birkózik meg a minuszokkal.

Kezdjük... az etanol kikezdheti a tömítéseket. Egyrészt mert oldja (oldhatja), másrészt mert megdagad a szesztől, és esetleg szétnyom ezt-azt.
Az is baj, hogy vezeti az áramot... az AC is más a szeszes autónál. Mindenfélével reakcióba lép, és erősen korrodáló.
Azért fogyaszt töbet, mert kevesebb benne az energia. Ezért is kell a szgépnek, vagy a kisegítő elektronikának dúsítania.
A gyári is elboldogul xxx-ig... és utána? Hidegindítás: a szesz szépen kicsapódik a hengerfalra.
Majd kíváncsi vagyok egy laza -10 foknál (ennél lesz hidegebb is).
A teljesítmény nem csökken, ha jól van belőve a rendszer, még nőhet is.
Többen vágtak bele a szeszelésbe, nagy lalkesedéssel, kipróbáltak több kütyüt, majd szépen abba is hagyták az egészet.
Csúnya dolog a szesz. A fő baja, hogy oldja a vizet. Ha monnyuk a kúton valamiért  Huh? hiányzik 100 liter, mit kell tenni? Beleönteni 100 liter vizet.
Puff, már rendben is van minden. Te meg jössz, és szépen megveszed. Igen, egy kicsit kevésbé fog menni. Meg még ez-az.
Azért sem érdemes elbagatelizálni a dolgot, mert a gyári szeszes megoldásoknál sok mindent bevetnek, pl előfűtés (van 220 V-os csati az autóhoz), más az, stb stb.
Némi szervízes tapasztalat... az egyik ismerős az egyik saab szervízben dolgozik. Ez a márka már régóta szeszel, lehet is kapni gyárilag átalakított, azaz felkészített példányokat.
Na pont az egyik ilyennel volt gond, koplett befecskendezőrendszert kellett cserélni, mert szépen szétmarta/korrodálta.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5862 Dátum: 2011.09.28 szerda, 19:27:20 »

Kezdjük... az etanol kikezdheti a tömítéseket. Egyrészt mert oldja (oldhatja), másrészt mert megdagad a szesztől, és esetleg szétnyom ezt-azt.
Az is baj, hogy vezeti az áramot... az AC is más a szeszes autónál. Mindenfélével reakcióba lép, és erősen korrodáló.
Azért fogyaszt töbet, mert kevesebb benne az energia. Ezért is kell a szgépnek, vagy a kisegítő elektronikának dúsítania.
A gyári is elboldogul xxx-ig... és utána? Hidegindítás: a szesz szépen kicsapódik a hengerfalra.
Majd kíváncsi vagyok egy laza -10 foknál (ennél lesz hidegebb is).
A teljesítmény nem csökken, ha jól van belőve a rendszer, még nőhet is.
Többen vágtak bele a szeszelésbe, nagy lalkesedéssel, kipróbáltak több kütyüt, majd szépen abba is hagyták az egészet.
Csúnya dolog a szesz. A fő baja, hogy oldja a vizet. Ha monnyuk a kúton valamiért  Huh? hiányzik 100 liter, mit kell tenni? Beleönteni 100 liter vizet.
Puff, már rendben is van minden. Te meg jössz, és szépen megveszed. Igen, egy kicsit kevésbé fog menni. Meg még ez-az.
Azért sem érdemes elbagatelizálni a dolgot, mert a gyári szeszes megoldásoknál sok mindent bevetnek, pl előfűtés (van 220 V-os csati az autóhoz), más az, stb stb.
Némi szervízes tapasztalat... az egyik ismerős az egyik saab szervízben dolgozik. Ez a márka már régóta szeszel, lehet is kapni gyárilag átalakított, azaz felkészített példányokat.
Na pont az egyik ilyennel volt gond, koplett befecskendezőrendszert kellett cserélni, mert szépen szétmarta/korrodálta.
minek beszéljünk róla?
úgy sem vagytok képesek elfogadni, hogy ez nem káros ...

nekem éppen elég bizonyíték (azon kívül, hogy magam is használom), hogy ismerősnél (aki nem forgalmazással foglalkozik) 4-5 éve áll lezárt üveg etanolban pár gumitömítés
« Utoljára szerkesztve: 2011.09.28 szerda, 19:28:53 írta yooccoo » Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5863 Dátum: 2011.09.28 szerda, 19:27:33 »

Kezdjük... az etanol kikezdheti a tömítéseket. Egyrészt mert oldja (oldhatja), másrészt mert megdagad a szesztől, és esetleg szétnyom ezt-azt.
Az is baj, hogy vezeti az áramot... az AC is más a szeszes autónál. Mindenfélével reakcióba lép, és erősen korrodáló.
Azért fogyaszt töbet, mert kevesebb benne az energia. Ezért is kell a szgépnek, vagy a kisegítő elektronikának dúsítania.
A gyári is elboldogul xxx-ig... és utána? Hidegindítás: a szesz szépen kicsapódik a hengerfalra.
Majd kíváncsi vagyok egy laza -10 foknál (ennél lesz hidegebb is).
A teljesítmény nem csökken, ha jól van belőve a rendszer, még nőhet is.
Többen vágtak bele a szeszelésbe, nagy lalkesedéssel, kipróbáltak több kütyüt, majd szépen abba is hagyták az egészet.
Csúnya dolog a szesz. A fő baja, hogy oldja a vizet. Ha monnyuk a kúton valamiért  Huh? hiányzik 100 liter, mit kell tenni? Beleönteni 100 liter vizet.
Puff, már rendben is van minden. Te meg jössz, és szépen megveszed. Igen, egy kicsit kevésbé fog menni. Meg még ez-az.
Azért sem érdemes elbagatelizálni a dolgot, mert a gyári szeszes megoldásoknál sok mindent bevetnek, pl előfűtés (van 220 V-os csati az autóhoz), más az, stb stb.
Némi szervízes tapasztalat... az egyik ismerős az egyik saab szervízben dolgozik. Ez a márka már régóta szeszel, lehet is kapni gyárilag átalakított, azaz felkészített példányokat.
Na pont az egyik ilyennel volt gond, koplett befecskendezőrendszert kellett cserélni, mert szépen szétmarta/korrodálta.
Ez idáig rendben van.Nem is akarom bagatellizálni...de,a tömítés oldásos hülyeséget könyörgöm honnan a bánatból vetted?Hát vazze,leírták itt előttem,hogy dobd már be bármelyik gyűrűt nem oldódik fel.Én is kipróbáltam...aztán szépen visszaraktam a nyomásszabályzóba mind a kettőt mert valamiért nem akart oldódni.Ha itthon nem akar,akkor valószínűleg ott sem fog.Valószínűleg én is szét fogom kapni még a tél előtt a befecskendezőt és szétszedek egy injektor,hogy mi lett vele.Van tartalékban pár darab,kíváncsi leszek rá,mennyire fog változni.A többire meg csak az idő tud választ adni.Nem tudom yokkónak mi a tapasztalata,de tudtommal még az ő autója is működik...
Naplózva
Black
Vendég
« Új hozzászólás #5864 Dátum: 2011.09.28 szerda, 19:50:11 »

...de tudtommal még az ő autója is működik...
...és az enyém is, 100 ezer km megtétele után gázzal, valamint egy ismerős E32-es BMW-je több mint 200 ezret ment ugyanevvel a gázrendszerrel és kutya baja.
Itt be is fejeztem a gáz istenítését, mindenki azt tankol, ami neki jól esik.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5865 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:32:35 »

De fogsz, csak tegnap este már volt jobb dolgom is, mint butaságokat olvasni Smiley
amúgy miből gondolod, hogy hülyeség. Amit te írsz az nem hülyeség, szimplán butaság, mivel nincs köze a valósághoz.

Kedves Ervin, Angel, Alf, itt vannak a válaszok összefűzve. Remélem most végig tudjátok olvasni

Szóval:
- miből gondolod, hogy a hőnek bármi köze van a teljesítményhez. Az adott hő energia egy mellék termék, veszteség ebben a folyamatban. Köze nincs a teljesítményhez. Sőt, ha a rendszer össz energiáját tekintjük, akkor az adott energia mint veszteség jelentkezik.
- mivel nem olvastad el:  30%-kal alacsonyabb a térfogategységre vetített energiatartalma. Ez a lényeg a teljesítménynél. Szóval ne told a butaságot
- fizikából szerintem nem voltál túl jó. Energia megmaradás törvényére emlékszel? Na ha valaminek alacsonyabb a térfogat egységre vetített energia tartalma, de nagyobb a hőveszteségre elment energiája, akkor hogy a bánatban lesz nagyobb a tágulási energiája? Egyes fiam, leülhetsz
- A másik olyan fogalom nincs, hogy gyulladási hőmérséklet. Gyulladási pont van. Bizony ezzel összefügg a növekedett hőterhelés. Az adott gáz, adott nyomáson, ezen a hőméréskleti ponton gyullad be. Vagyis ekkora hőt kell közölni vele, hogy égjen. Az égés folyamán a hőmérséklet nem alacsonyabb (néhány speckó esetet kivéve), mint a gyulladási pont. A lényeg, hogy a gáz, magasabb hőmérsékleten ég, mint a benzin, magasabb a gyulladáspontja, ezért több hőt termel, mert magasabb hőmérsékleten ég. Ha ezt nem érted meg, akkor keres egy orvost, vagy egy fizika tanárt.
- Semilyen csúcsnyomás növekedésről nincs szó.
- Angel, mint látod, a gáznak 30%-al kevesebb a térfogategységre vetített energia tartalma
- Az öngyulladás pontját ne keverjük a gyulladás ponttal.
- mivel most a hőről beszélnünk, a felszabadúlt energia nem teljesítmény vonzatát kezdtem el feszegetni
- A hűtő renszer nem sivatagra/teve vontatásra lett tervezve. Egyszerű dolog. Az autógyárak más hűtővel, thermosztáttal szerelik azokat az autókat, amik skandináviába mennek, európába, vagy melegebb helyekre. Szóval sajna nincs igazad. Egyébként az adott ideális hőmérsékletet a thermosztát próbálja szabályozni, hogy adott hőmérséiklet után engedi a vizet a hűtő felé. Ami a leginkább érdekes, hogy olyan alkatrészek (gyűrű, szelep, csapágy...), ami nem erre a hőre lett tervezve elképzelhető, hogy nem bírja. Sehol nem azt állítottam, hogy tönkre megy, hanem azt, hogy nagyobb az esélye a meghibásodásra.
- Ervin, a hőenergia-robbanás- lőerő vonalat ne eröltesd, mert butaság. Az össz energia=mozgási+veszteségek. A veszteségben van benne a hő is. A mozgásit érzed lóerőben. az össz energia, pedig az adott elegyenergiatartalma. Rém egyszerű, a hő csökkenti a mozgási energiát. Így már kb érted ugye?
- az autó gázzal lomhább. Legalább olvassátok el a szervízek ezen írásait.

Amúgy az ugye nem baj, ha az időmben mással is foglalkozok, mint ezzel a fórummal?

Üdv
Azért a legjobban az tetszett, hogy a hűtés hatékonyságát nem a hűtőfelület határozza meg, hanem a termosztát.
 hehe azért Te még viheted valamire hehe eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5866 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:53:20 »

minek beszéljünk róla?
úgy sem vagytok képesek elfogadni, hogy ez nem káros ...
nekem éppen elég bizonyíték (azon kívül, hogy magam is használom), hogy ismerősnél (aki nem forgalmazással foglalkozik) 4-5 éve áll lezárt üveg etanolban pár gumitömítés

Ez idáig rendben van.Nem is akarom bagatellizálni...de,a tömítés oldásos hülyeséget könyörgöm honnan a bánatból vetted?Hát vazze,leírták itt előttem,hogy dobd már be bármelyik gyűrűt nem oldódik fel.Én is kipróbáltam...aztán szépen vis***aktam a nyomásszabályzóba mind a kettőt mert valamiért nem akart oldódni.Ha itthon nem akar,akkor valószínűleg ott sem fog.Valószínűleg én is szét fogom kapni még a tél előtt a befecskendezőt és szétszedek egy injektor,hogy mi lett vele.Van tartalékban pár darab,kíváncsi leszek rá,mennyire fog változni.A többire meg csak az idő tud választ adni.Nem tudom yokkónak mi a tapasztalata,de tudtommal még az ő autója is működik...

Örülök, hogy nektek minden rendben van. Sőt, ha teszem azt 3 év múlva ki kell cserélni x tömítést, az sem lesz egy tragédia.
Ebből annyi derült ki, hogy az MK2-esek bírják a strapát. De ez még nem jelenti azt, hogy minden autó minden tömítése ilyen lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5867 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:54:31 »

Örülök, hogy nektek minden rendben van. Sőt, ha teszem azt 3 év múlva ki kell cserélni x tömítést, az sem lesz egy tragédia.
Ebből annyi derült ki, hogy az MK2-esek bírják a strapát. De ez még nem jelenti azt, hogy minden autó minden tömítése ilyen lenne.
mk1-em van, de amúgy minden rendben  vigyor3
ja és érdekes, hogy az opelnek is ilyen tömítései vannak, biztos egy helyről veszi a két gyár eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5868 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:55:16 »

...és az enyém is, 100 ezer km megtétele után gázzal, valamint egy ismerős E32-es BMW-je több mint 200 ezret ment ugyanevvel a gázrendszerrel és kutya baja.
Itt be is fejeztem a gáz istenítését, mindenki azt tankol, ami neki jól esik.

Gázra nekem is vannak példáim. Az egyik haverom a régi skodrival valami 400e kilométert ment le gázzal. Mással szinte nem is használták (ráadásul sokszor palackból).
Anno nálunk (25 évvel ezelőtt) nagy divatja volt, sokan álltak át a gázra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5869 Dátum: 2011.09.28 szerda, 20:57:37 »

mk1-em van, de amúgy minden rendben  vigyor3
ja és érdekes, hogy az opelnek is ilyen tömítései vannak, biztos egy helyről veszi a két gyár eplus2

Nem tudok negatív példát mondani... ha tudnék, már megtettem volna.  vigyor3

Amúgy én - bár lehet hogy nem ez jön le - pártolom mindkét alternatív módszert, mert jóval kevésbé szennyez, mint bármi más.
Sőt, én jobb megoldásnak tartom még a villanynál is (a jelenlegi körülmények között).

És ha benzines fronton mozognék, én biz vennék egy trifuel mondeót.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #5870 Dátum: 2011.09.28 szerda, 22:25:45 »

Én egy tempósabb haladást/várost feltételeztem. Nekem is volt benzinesem, annak az adatait is belevettem.
Ha a te átlagolósod nézzük, ugyanaz dízellel 4,5-5 liter - van ilyen, de az a poroszkálás kategória.
Sőt, én is met tudok a benzinessel is csinálni 6 literes fogyit, de az nem a haladásról szól.

Ha megnézed, az arányok nagyjából megegyeznek azzal, amit én írtam. És ez a lényeg...


tudtam, hogy csak azért is ki kell hagynom a dízlit. tessék, itt a dízli átlag ugyanazokkal a feltételekkel:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2001&constyear_e=2007&minkm=15000&gearing=1&powerunit=2
és mennyi az átlag? hát nem 4.5 hanem 6.78
és miből veszed, hogy én nagypapásan vezetek? ültél már velem autóban? nézd meg az aláirásomban található spritmonitor fogyi bejegyzéseimet és nézd meg az átlagsebességeket is.
az utolsó példa, amit leírtam a fogyi topikban is, bp-görög-bp 3 felnőtt 2 gyerek tele csomi, végig klíma, 2000km (az utolsó szakasz nincs még benne +300km), átlagfogyi 7.1, atl.seb.85km/h. ha ez neked poroszkolás és nem haladás akkor nem tudom mi lenne az. átl.seb. 200km/h?
ugyanott megnézheted, hogy a min fogyim 6.4 volt 2x a max 8.8 1x de volt 8.3 4x.
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5871 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 00:19:13 »

és miből veszed, hogy én nagypapásan vezetek? ültél már velem autóban? nézd meg az aláirásomban található spritmonitor fogyi bejegyzéseimet és nézd meg az átlagsebességeket is.
az utolsó példa, amit leírtam a fogyi topikban is, bp-görög-bp 3 felnőtt 2 gyerek tele csomi, végig klíma, 2000km (az utolsó szakasz nincs még benne +300km), átlagfogyi 7.1, atl.seb.85km/h. ha ez neked poroszkolás és nem haladás akkor nem tudom mi lenne az. átl.seb. 200km/h?
ugyanott megnézheted, hogy a min fogyim 6.4 volt 2x a max 8.8 1x de volt 8.3 4x.

Nem tudom, miért vetted magadra - hiszen ilyet nem is írtam. Fogalmam sincs, hogy hogyan vezetsz.
Az átlagsebesség nekem így nem mond semmit. Ez az amit kiír a szgép, vagy te számolgatod, hogy mennyi idő alatt értél oda?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5872 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 07:14:35 »

minek beszéljünk róla?
úgy sem vagytok képesek elfogadni, hogy ez nem káros ...

nekem éppen elég bizonyíték (azon kívül, hogy magam is használom), hogy ismerősnél (aki nem forgalmazással foglalkozik) 4-5 éve áll lezárt üveg etanolban pár gumitömítés
Anyukám bátyjának a hugának a testvérének az autójában is etanol volt. Az egész autót megette az etanol. Csak a tömítések maradtak sértetlenek, azok egy lezárt üvegben akár évekig kibírják! (ezt amúgy a korábban posztolt képletek segítségével simán kiszámolhatod!)
Mire reggel lement, az 1 éves 750i BMW-ből már csak 30 tömítőgyűrű maradt az aszfalton. Csak azért mondom, vigyázz!  wow1
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5873 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 07:19:50 »

Anyukám bátyjának a hugának a testvérének az autójában is etanol volt. Az egész autót megette az etanol. Csak a tömítések maradtak sértetlenek, azok egy lezárt üvegben akár évekig kibírják! (ezt amúgy a korábban posztolt képletek segítségével simán kiszámolhatod!)
Mire reggel lement, az 1 éves 750i BMW-ből már csak 30 tömítőgyűrű maradt az aszfalton. Csak azért mondom, vigyázz!  wow1
32 tömítőgyűrű van benne, szóval vagy megette azt a kettőt vagy valakinek kellett  vigyor3
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #5874 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 08:07:32 »

Anyukám bátyjának a hugának a testvérének az autójában is etanol volt. Az egész autót megette az etanol. Csak a tömítések maradtak sértetlenek, azok egy lezárt üvegben akár évekig kibírják! (ezt amúgy a korábban posztolt képletek segítségével simán kiszámolhatod!)
Mire reggel lement, az 1 éves 750i BMW-ből már csak 30 tömítőgyűrű maradt az aszfalton. Csak azért mondom, vigyázz!  wow1


Én is így jártam a minap! Véletlenül rácseppent egy csöpp etanol a kocsira a kúton és mire hazaértem csak a gumitömítések, a szilentek és a 4 abroncs maradt az autóból, pedig 400 méterre van a kút!

Úgyhogy mindenki óvakodjon, mert ez a cucc megesz mindent, kivéve a dunsztos üvegben tárolt gumigyűrűket! eplus2

Gázos komák! Egyis ismerősöm anyjának a lányának a vejének a fia mutatott egy honlapot, ahol 170-től (tehát sokkal többért) szerelnek hengerenkénti injektoros gázszettet 6 hengeres ótóba. Nem túl olcsó ez? Nem 250-300e körül van ennek az ára ilyen konfig mellett? Huh?
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5875 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 08:59:08 »

Azért a legjobban az tetszett, hogy a hűtés hatékonyságát nem a hűtőfelület határozza meg, hanem a termosztát.
 hehe azért Te még viheted valamire hehe eljen

Ervin drága, tanőld meg a dolgokat értelmezni. A hűtés hatékonyságát a hűta határozza meg. Ah, hogy mikor kerül oda hűtendő anyag, azt meg a termosztát. Aranyom, tanulj meg összefüggésekben kezelni a dolgokat, különben ne közlekedj, mert baj érhet
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #5876 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 09:00:50 »

Ervin drága, tanőld meg a dolgokat értelmezni. A hűtés hatékonyságát a hűta határozza meg. Ah, hogy mikor kerül oda hűtendő anyag, azt meg a termosztát. Aranyom, tanulj meg összefüggésekben kezelni a dolgokat, különben ne közlekedj, mert baj érhet
Ok, megtanulom, na ne piszkáljuk egymást ez nem erről szól  eljen worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #5877 Dátum: 2011.09.29 csütörtök, 09:45:14 »

Ok, megtanulom, na ne piszkáljuk egymást ez nem erről szól  eljen worship
oksa, egyetértek
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5878 Dátum: 2011.10.05 szerda, 17:27:21 »

B: 44 MJ/kg
D: 42,5 MJ/kg
Földgáz: 35,0 MJ/m3
Peopán: 85,5 MJ/m3
Bután: 112,0 MJ/m3

Na, most... az autógázunk, az LPG. A wiki szerint: A cseppfolyós gáz 95%-ban propánt (C3H8) és butánt (C4H10) tartalmaz. A fennmaradó 5% nehezebb szénhidrogénekből áll. A propán és a bután aránya kb 40%-60%.
Tehát nagyságrendileg 101 MJ/m3.
Akkor miért eszik belőle többet? A vízgőz miatt?

Angel!

Én kedvellek, de ugye ezt a kérdést nem gondoltad komolyan?

A MJ/kg nem ugyanaz mint a MJ/m3... Az összes többi innentől már látszik.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5879 Dátum: 2011.10.05 szerda, 21:06:44 »

Anyukám bátyjának a hugának a testvérének az autójában is etanol volt. Az egész autót megette az etanol. Csak a tömítések maradtak sértetlenek, azok egy lezárt üvegben akár évekig kibírják! (ezt amúgy a korábban posztolt képletek segítségével simán kiszámolhatod!)
Mire reggel lement, az 1 éves 750i BMW-ből már csak 30 tömítőgyűrű maradt az aszfalton. Csak azért mondom, vigyázz!  wow1
Ez jó poén volt, de azon kívül akiknek befolyik a számlájára a píz az etanolból, más nem igazán örül neki. (Főleg azok akiknek dolgozni is kell vele.  Undecided )
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5880 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 13:14:44 »

Benzin +4 Ft, gázolaj +5 Ft!!  worship
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5881 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 20:15:45 »

Az áfa tervezett emelése januártól legalább 6-6 forintos további emelést okoz majd az üzemanyagok árában, azonban már novembertől legalább 16 forintos áremelésre számíthatunk a gázolaj jövedéki adójának emelése miatt a dízelüzemanyag árában. A múlt héten csak a gázolaj ára emelkedett 4 forinttal.  wave
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5882 Dátum: 2011.10.10 hétfő, 21:29:13 »

Az áfa tervezett emelése januártól legalább 6-6 forintos további emelést okoz majd az üzemanyagok árában, azonban már novembertől legalább 16 forintos áremelésre számíthatunk a gázolaj jövedéki adójának emelése miatt a dízelüzemanyag árában. A múlt héten csak a gázolaj ára emelkedett 4 forinttal.  wave
kompenzálandó 0,1 liter/100km-el csökkentem a fogyasztásomat. És elkezdtem gyűjteni az ECO zöld  szirmait. idiot2
-Sebességváltás: komplett szirom
-Közlekedési helyzet időben való felmérése :komplett szirom
-hatékony sebesség: itt mindig ősz van , itt már az elején elhullott az összes szirom  nyes
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5883 Dátum: 2011.10.14 péntek, 18:40:24 »

elösször csak 5 litert raktam bele 90 km ment el vele
az alapjárati fordulat üzemmeleg motornál kicsit magasabb lett
2000 fordulat alatt nem húz úgy mint kéne
hideg indulás igaz csak 5 fok reggel tökéletes.
ma negyedig nyomtam a tankot vele majd kiderül.

u.i.: az omw dízelel  5 literel 100km meg volt, illetve 2000 fordulat alatt is jobban húz
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5884 Dátum: 2011.10.16 vasárnap, 11:12:01 »

OMV sima diesel vagy a maxxMotion?


u.i.: az omw dízelel  5 literel 100km meg volt, illetve 2000 fordulat alatt is jobban húz

Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #5885 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 14:11:34 »

Ez idáig rendben van.Nem is akarom bagatellizálni...de,a tömítés oldásos hülyeséget könyörgöm honnan a bánatból vetted?Hát vazze,leírták itt előttem,hogy dobd már be bármelyik gyűrűt nem oldódik fel.Én is kipróbáltam...aztán szépen vis***aktam a nyomásszabályzóba mind a kettőt mert valamiért nem akart oldódni.Ha itthon nem akar,akkor valószínűleg ott sem fog.Valószínűleg én is szét fogom kapni még a tél előtt a befecskendezőt és szétszedek egy injektor,hogy mi lett vele.Van tartalékban pár darab,kíváncsi leszek rá,mennyire fog változni.A többire meg csak az idő tud választ adni.Nem tudom yokkónak mi a tapasztalata,de tudtommal még az ő autója is működik...

Azért én a poláros - apoláros különbségeket nem bagatelizálnám el. Nem fogja neked szobahőmérsékleten feloldani a tömítéseket, de számolhatsz némi élettartamcsökkenéssel (bár ez szerintem a mai modern szintéziskaucsukoknál már nem téma), ami főként duzzadásban és a rugalmasság elvesztésében nyilvánul meg.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5886 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 14:27:01 »

Ez idáig rendben van.Nem is akarom bagatellizálni...de,a tömítés oldásos hülyeséget könyörgöm honnan a bánatból vetted?Hát vazze,leírták itt előttem,hogy dobd már be bármelyik gyűrűt nem oldódik fel.Én is kipróbáltam...aztán szépen vis***aktam a nyomásszabályzóba mind a kettőt mert valamiért nem akart oldódni.Ha itthon nem akar,akkor valószínűleg ott sem fog.Valószínűleg én is szét fogom kapni még a tél előtt a befecskendezőt és szétszedek egy injektor,hogy mi lett vele.Van tartalékban pár darab,kíváncsi leszek rá,mennyire fog változni.A többire meg csak az idő tud választ adni.Nem tudom yokkónak mi a tapasztalata,de tudtommal még az ő autója is működik...
jah, én felszámolom a tapasztalatomat, a faluban lévő kútnál már nincs etanol ...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5887 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 15:17:00 »

 nyes Benzin +2, gázolaj +3!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #5888 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 17:04:47 »

OMV sima diesel vagy a maxxMotion?

wave   OMV sima dízel eljen
-1 celsius Shell FuelSave tökéletes hideg indítás produkált ma de hangosabb és gyengébb hideg motornál mint az omv sima dízel.negyed tankos fogyasztási eredmény később.
« Utoljára szerkesztve: 2011.10.17 hétfő, 17:10:55 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #5889 Dátum: 2011.10.17 hétfő, 23:47:55 »

ebben már csak az a meglepö,hogy csak ennyit emelnek  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #5890 Dátum: 2011.10.18 kedd, 07:35:28 »

ebben már csak az a meglepö,hogy csak ennyit emelnek  eplus2

Kozben kicsit erosodott a Ft is. Majd jovo heten azert emelnek megint, mert akkor meg lement a HUF/USD arfolyam, hiaba csokennek megint az olajarak a nemzetkozi piacokon. :-)

Amugy az osztrakoknal is rendesen megy fel az ar. Tavaly december elejen meg azon sportoltam, hogy 1,1 Euro alatt tudjak tankolni, de karacsonyra mar 1,12-1,13 lett a gazolaj. Most a legjobb ajanlat picivel van 1,3 alatt, ha ugyan talalok ilyet, es nem 1,31-1,32 korul tankolok. Es persze van 1,409-ert is az autopalyakutaknal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5891 Dátum: 2011.10.18 kedd, 09:26:56 »

ebben már csak az a meglepö,hogy csak ennyit emelnek  eplus2
Még van egy szerdánk a jövő héten. Ott még szerintem kapunk egy 3-4 Ft-ot a nyakunkba, így a jelenleg 392-es átlagárat tippem szerint kb. 395-re húzzák. Utána kapjuk meg a 13 Ft-os emelést (ami igazából kb. 16 Ft lesz, mert ugye a jövedéki adóval növelt termékdíjra jön rá az ÁFA, így nem csak 13 Ft-os emelés lesz). Így a legolcsóbb kutakon sem lesz már 400 Ft. alatt go sehol. Januártól meg plusz 7-8 Ft. kb. az ÁFA emelés miatt.

Azt hiszem egyre több lesz a varásnapi autós...
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #5892 Dátum: 2011.10.18 kedd, 10:05:01 »

Kozben kicsit erosodott a Ft is. Majd jovo heten azert emelnek megint, mert akkor meg lement a HUF/USD arfolyam, hiaba csokennek megint az olajarak a nemzetkozi piacokon. :-)

Amugy az osztrakoknal is rendesen megy fel az ar. Tavaly december elejen meg azon sportoltam, hogy 1,1 Euro alatt tudjak tankolni, de karacsonyra mar 1,12-1,13 lett a gazolaj. Most a legjobb ajanlat picivel van 1,3 alatt, ha ugyan talalok ilyet, es nem 1,31-1,32 korul tankolok. Es persze van 1,409-ert is az autopalyakutaknal.

AndyA
És mindez azért is szép, mert pár fillér híjján 300-on áll pillanatnyilag az EUR.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #5893 Dátum: 2011.10.18 kedd, 12:27:57 »

Azt hiszem egyre több lesz a varásnapi autós...
Debrecenben már az autósok nagy része eltűnt...

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #5894 Dátum: 2011.10.18 kedd, 12:32:54 »

Debrecenben már az autósok nagy része eltűnt...


Pesten még sajna nem. Sőt...
Remélhetőleg még hamarosan 40-50 Ft-al feljebb megy, és végre lehet majd közlekedni.
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5895 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:14:01 »

Na, ezt várom már régóta. Hong Kongban már 10 éve ezzel a gázzal hajtják a kukásautókat.

http://www.vezess.hu/magazin/120_forint_literes_benzinar_egy/33452/
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5896 Dátum: 2011.10.18 kedd, 13:52:01 »

Pesten még sajna nem. Sőt...
Remélhetőleg még hamarosan 40-50 Ft-al feljebb megy, és végre lehet majd közlekedni.
Kis tetves városkában lakom, ahol város=faluközpont közelében van a házam. Szombatonként nem birok az utcán előttem kinn parkolni mert úgy látszik még mindig annyira "olcsó" az üzemanyag hogy emberek képesek 5-600 méter kocsival megtenni a saját házuktó kocsival és kb 200 méterre leparkolni   idiot2  a boltól vagy iskolátol mert közelebb már nincs parkoló mert mindenki kocsival rohangál  falbav
Most hétvégén pont burkolót hoztam és nem bírtam beállni az udvaromra mert lusta bunkóék az én kapumban parkoltak. Szerintem többet nem fognak, pedig nem is vertem csákányt a motorháztetejükbe. Csak kúltúráltan de kicsit ingerülten ismertettem a véleményemet az ilyen viselkedésel kapacslatban  Roll Eyes
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #5897 Dátum: 2011.10.18 kedd, 14:00:54 »

Szerintem többet nem fognak, pedig nem is vertem csákányt a motorháztetejükbe.

Pedig lehet kellett volna...

Én elég kietlen helyen lakom, de a múltkor a szomszédnál egy buli alkalmával a pharaszt beállt a kapunkba, és fel volt háborodva, hogy szóvá merem tenni.
Hát az én khurva anyámat!  falbav falbav falbav
Komolyan mondom egy pillanat alatt elfhosta az agyamat az ideg...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #5898 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:01:04 »

Pesten még sajna nem. Sőt...
Remélhetőleg még hamarosan 40-50 Ft-al feljebb megy, és végre lehet majd közlekedni.
csak az a baj,hogy nem az üzemanyagár miatt volt-van sok autó. és nem lesz kevesebb ha dupla ennyi lesz az üza.nem kellett volna boldog boldogtalannak szórni a hiteleket.ugyan úgy mint a lakással.látszat jólét-tészta amerika bammeg! levele
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mbdeb
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 426



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5899 Dátum: 2011.10.18 kedd, 19:37:22 »

Hát mert átmentek Érmihályfalvára tankolni Smiley

Debrecenben már az autósok nagy része eltűnt...


Naplózva

Olcsó minőségi tárhely honlapodnak -> www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Oldalak: 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.