Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:11:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3552189 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6300 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:36:18 »

ezzel az a baj ha csont üres tankal mész a kutra 6 forintnál sporolsz 360 forintot ugye ez kb 300 forint lesz mert valamennyi van a tankba,többe kerül elmenni tankolni mint amit megtudsz spórolni  falbav
10ft-al korábban tankoltam 150L-t.Akkor most spóroltam 1500Ft-ot.Szerdától még többet fog érni.Következő szerdán meg még többet.Akkor majd beleöntöm az olcsó benyát Cheesy
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6301 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 19:38:44 »

10ft-al korábban tankoltam 150L-t.Akkor most spóroltam 1500Ft-ot.Szerdától még többet fog érni.Következő szerdán meg még többet.Akkor majd beleöntöm az olcsó benyát Cheesy
taps   eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ST220_Gab
Vendég
« Új hozzászólás #6302 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:04:41 »

nyáron meg lesz az az 500...
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6303 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:21:02 »

ezzel az a baj ha csont üres tankal mész a kutra 6 forintnál sporolsz 360 forintot ugye ez kb 300 forint lesz mert valamennyi van a tankba,többe kerül elmenni tankolni mint amit megtudsz spórolni  falbav
Persze, nem is a hétről hétre való 3-4-5-8-10 Ft-os emelés a sok. Ilyenkor ha valaki elmegy egyet tankolni, akkor 60 liternél tényleg 360-at spórolsz. De ha 10-et emelnek, akkor is 600 Ft. Ez a mindegy kategória, egy hamburger ára. Csak ha azt nézed, hogy 2011. január elején 351 Ft-ért tankoltam, a héten meg 452-ért fogok, akkor itt a 60 liternél már 6000+ Ft. Na, EZ a sok.
Ha meg azt is hozzáveszem, hogy 2008. jan. óta van saját kocsim, és 2009. január 2-án 239,9-ért tankoltam tele (14.394-ért), akkor 3 év alatt egy tank gázolaj 12.726-al lett drágább. Miközben drágább lett a kenyér, a cukor, a liszt, a paradicsom, a hamburger, a minden is. Az áfa óvatosan 20%-ról 27%-ra szaladt fel, a gázolaj jövedéki adóját 3x emelték, a CHF 145-ről 256-re tornázta fel magát, a fizetésünk meg kevesebbet ér. Na, ez a baj.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
sendrew
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2332



E-mail
« Új hozzászólás #6304 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:26:24 »

El kell kezdeni kintrol csempeszni az olajat megint...
Naplózva

2008. Ford S-MAX 2.0 Titanium 145LE
2008. Ford Focus 1.6    101LE

EX:
2001. Ford Ka 1.3 60LE
2004. Ford Mondeo Turnier Trend 1.8 16V 125LE  LPG
2007. Ford Fiesta 1.25    75LE

Az autó nyomokban Ghia elemeket tartalmazott
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6305 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:45:00 »

Persze, nem is a hétről hétre való 3-4-5-8-10 Ft-os emelés a sok. Ilyenkor ha valaki elmegy egyet tankolni, akkor 60 liternél tényleg 360-at spórolsz. De ha 10-et emelnek, akkor is 600 Ft. Ez a mindegy kategória, egy hamburger ára. Csak ha azt nézed, hogy 2011. január elején 351 Ft-ért tankoltam, a héten meg 452-ért fogok, akkor itt a 60 liternél már 6000+ Ft. Na, EZ a sok.
Ha meg azt is hozzáveszem, hogy 2008. jan. óta van saját kocsim, és 2009. január 2-án 239,9-ért tankoltam tele (14.394-ért), akkor 3 év alatt egy tank gázolaj 12.726-al lett drágább. Miközben drágább lett a kenyér, a cukor, a liszt, a paradicsom, a hamburger, a minden is. Az áfa óvatosan 20%-ról 27%-ra szaladt fel, a gázolaj jövedéki adóját 3x emelték, a CHF 145-ről 256-re tornázta fel magát, a fizetésünk meg kevesebbet ér. Na, ez a baj.

Nem ez a baj. Az a baj, hogy elhitették az egyszeri magyar emberrel, hogy a mesterségesen generált és hitelekből fenntartott általános jólét (145-ös CHF, 20%-os Áfa, 240 forintos benya, stb.) illúziója örökké fenntartható és ami alatta van, az már recesszió. Pedig nem így van. Piacgazdaság van rablókapitalizmussal vegyítve. Egyik jellemzője, hogy nem tud a gazdaság folyamatosan bővülni, mert nincs hova. Ahhoz, hogy konjunktúra legyen, előbb esnie kell a gazdaságnak és a jóléti színvonalnak. Ez ugye a dekonjunktúra. Ez van most. És lesz is még egy darabig. Kell még lefelé menni ahhoz, hogy újra lehessen menni a 2008-as szint felé. Hogy aztán megint visszaessen minden, hogy újra bővülés jöhessen......

Az a baj, hogy elhitették az emberekkel, hogy a fejlődés és a jólét bővülése nem áll meg egy percre sem. És nem csak velünk, hanem az egész világgal.

Most éppen józanodás van a nagy dorbézolás után. Aztán megint lesz dorbézolás. falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6306 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 20:55:08 »

Persze, nem is a hétről hétre való 3-4-5-8-10 Ft-os emelés a sok. Ilyenkor ha valaki elmegy egyet tankolni, akkor 60 liternél tényleg 360-at spórolsz. De ha 10-et emelnek, akkor is 600 Ft. Ez a mindegy kategória, egy hamburger ára. Csak ha azt nézed, hogy 2011. január elején 351 Ft-ért tankoltam, a héten meg 452-ért fogok, akkor itt a 60 liternél már 6000+ Ft. Na, EZ a sok.
Ha meg azt is hozzáveszem, hogy 2008. jan. óta van saját kocsim, és 2009. január 2-án 239,9-ért tankoltam tele (14.394-ért), akkor 3 év alatt egy tank gázolaj 12.726-al lett drágább. Miközben drágább lett a kenyér, a cukor, a liszt, a paradicsom, a hamburger, a minden is. Az áfa óvatosan 20%-ról 27%-ra szaladt fel, a gázolaj jövedéki adóját 3x emelték, a CHF 145-ről 256-re tornázta fel magát, a fizetésünk meg kevesebbet ér. Na, ez a baj.

Az áfa nagyon sokáig 25% volt, majd csökkentették - pár évre - majd újra fel 25-re.
A 2009 jan óta valóban sokat ugrott a go, de szerintem akkor egy lokális minimum volt.
http://www.apeh.hu/uzemanyag/uzemanyagarak/benz2000.html
Vagyis 2000 végén 228 volt a gázolaj. Ha ebből kiszámolod, kb 6,5%-ot emelkedett a benzin ára évenként.
Nézzük a minimálbért. 2000 elején 25 ezer volt... év végére emelték 40-re. Most 93. Még a 40-hes képest is jóval több gázolajat vehetsz.
2000-ben az elektromos áram ára 22,18, most meg kb 47 forint.

Nem értem a problémád. Az óvszer, a kifli meg a rajzszög ára is felment.
Mást mondok. A németeknél is felment az üzemanyag ára. Üdvözöllek a felnőttek világában.
Egyre több üzemanyagot vehetsz a béredből. Mi ezzel a gond?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #6307 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:03:44 »

El kell kezdeni kintrol csempeszni az olajat megint...
ez ok hogy kintről behozott gázolajat tankolni. de nekem még mindig megéri itthon tankolni biztos jól ismert kútról.
mert aki cserélt már pcs garnitúrát ez miatt vagy nagy nyomásút érti miről beszélek
 én inkább fizetek többet mint hogy megint kidobjak  200e pcs cserére annyit úgy se spórolsz a kinti gázolaj-l
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6308 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:23:58 »


Mást mondok. A németeknél is felment az üzemanyag ára. Üdvözöllek a felnőttek világában.
Egyre több üzemanyagot vehetsz a béredből. Mi ezzel a gond?
azért egy német átlag bérböl nem nagyon kell elmenni csövezni.kiváncsi lennék a magyar fizut átváltanád euróra meddig tankolnál belöle odakint a napi és havi kiadás mellett.a kettöt egy lapon sem lehet emliteni nem,hogy hasonlitgatni.
és most egyre kevesebb üzemanyagot vehetsz a fizetésedböl.
ha 2x annyival emelnék a fizetést mint az üzemanyagot akkor igazad is lenne.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6309 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:42:57 »

még jó, hogy nem sietek a kocsi összerakásával
december elején tankoltam, akkor én nagyon sokat spórolok most  eplus2
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6310 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:53:36 »

még jó, hogy nem sietek a kocsi összerakásával
december elején tankoltam, akkor én nagyon sokat spórolok most  eplus2
Vigyázz a tank tartalmára! Nemsokára aranyárban lesz  eplus2
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6311 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:54:40 »

Vigyázz a tank tartalmára! Nemsokára aranyárban lesz  eplus2
én balga, amikor szétszedtem, kifolyt vagy fél deci ...  falbav hehe
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6312 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 21:55:42 »

Egyre több üzemanyagot vehetsz a béredből. Mi ezzel a gond?
Ezt a marhaságot honnan veszed...1,5-2 év alatt 40%-ot emelkedett az üzemanyag ára, akkor ennél többel a magyar emberek fizetése átlagosan?  Én max 10%-ra tenném, vagy kevesebbre...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6313 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:10:28 »

én balga, amikor szétszedtem, kifolyt vagy fél deci ...  falbav hehe

Inkább a szemed! laugh
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6314 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:16:04 »

én balga, amikor szétszedtem, kifolyt vagy fél deci ...  falbav hehe
Teeeeee, te kis teee! Azt a marék földet azonnal  be kellett volna kaparnod egy üvegbe.
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6315 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:19:47 »

Ezt a marhaságot honnan veszed...1,5-2 év alatt 40%-ot emelkedett az üzemanyag ára, akkor ennél többel a magyar emberek fizetése átlagosan?  Én max 10%-ra tenném, vagy kevesebbre...

Nem marhaság: én 2000-től hasonlítottam. Néz utána, a számok pontosak. Persze, most arra az intervallumra nem igaz, mert az üzemanyagárak nem pontosan a magyar viszonyt követik.
Pl 2006 és 2008 januárjában ugyanannyi volt. Pl 2009 feb 243, 2010 április 304. Azaz, 1 év 2 hónap alatt 25%
http://kikuldetesi-rendelveny.hu/apeh_uzemanyagarak/
Nyilván az olajárak is emelkedtek. Egy a sok grafikon közül. http://tozsdeakademia.com/olaj/nap-grafikonja-az-olaj-ara-ismet-100-usd-felett-koezeleg-az-ujabb-recesszio

azért egy német átlag bérböl nem nagyon kell elmenni csövezni.kiváncsi lennék a magyar fizut átváltanád euróra meddig tankolnál belöle odakint a napi és havi kiadás mellett.a kettöt egy lapon sem lehet emliteni nem,hogy hasonlitgatni.

A németek is „ugyanonnan” veszik az olajat, mint mi. Miért lenne nálunk olcsóbb? Szerinted az arabokat érdekli, hogy mi kevesebbet keresünk? Nem... ennyi az olaj ára, kell v nem.
(tudom, hogy mi az oroszoktól vesszük, a lényeg ua).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6316 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:26:12 »

Nem marhaság: én 2000-től hasonlítottam. Néz utána, a számok pontosak. Persze, most arra az intervallumra nem igaz, mert az üzemanyagárak nem pontosan a magyar viszonyt követik.
csak a szokásos: a számok jók, csak most éppen nem  taps

menj el szerintem inkább kormányszóvivőnek, úgy legalább nem csak a mondeós közösség tudna tanulni a bölcsességedből ... Wink
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6317 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:37:13 »

csak a szokásos: a számok jók, csak most éppen nem  taps

menj el szerintem inkább kormányszóvivőnek, úgy legalább nem csak a mondeós közösség tudna tanulni a bölcsességedből ... Wink

A számok azért jók, mert bármi kiolvasható belőlük. Csak előadás kérdése, hogy mit kommunikálsz belőle a többieknek.

Jó dolog az a statisztika, csak kicsit nagy a szórása.  eplus2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6318 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 22:55:55 »


Egyre több üzemanyagot vehetsz a béredből. Mi ezzel a gond?
Ha a minimálbért nézed, akkor igaz amit mondasz. De itt azért messze nem mindenki minimálbéres. És akkor vehetnél több üzemanyagot, ha az üzemanyag 10%-ot nő, a fizetésed meg mondjuk 12%-ot. De ha azt nézed, hogy 2008-as mélypont óta most ~90%-al drágább az üzemanyag (239 Vs. 450), a fizetésed (és gyanítom itt többünké sem) nem nőtt több mint 90%-al, akkor bizony 2008-ban a fizudból több litert tudtál venni, mint ma.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6319 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:00:40 »

Ha a minimálbért nézed, akkor igaz amit mondasz. De itt azért messze nem mindenki minimálbéres. És akkor vehetnél több üzemanyagot, ha az üzemanyag 10%-ot nő, a fizetésed meg mondjuk 12%-ot. De ha azt nézed, hogy 2008-as mélypont óta most ~90%-al drágább az üzemanyag (239 Vs. 450), a fizetésed (és gyanítom itt többünké sem) nem nőtt több mint 90%-al, akkor bizony 2008-ban a fizudból több litert tudtál venni, mint ma.

Ezek meg annyira szobatudós gyökér statisztikai adatok, hogy a falnak megyek tőlük! Melyik szerencsétlen állat költi a teljes fizuját üzemanyagra? Semelyik.

Ennyi erővel mérhetnénk ugyanezt budipapírban, meg kenyérben. Hülyeség.

2008-ban havonta megtankolt átlagos Jóska 15ezeré és maradt másra xenezer forintja. Ma ugyanaz az átlagos Jóska havonta teletankol 25ezeré és marad xenezer-10ezer forintja másra. A fizuja meg több lett 7ezer forinttal. A különbözetet meg máshonnan elveszi.

Lehet emiatt háborogni, meg puffogni, de nem érdemes. integet2
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6320 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:05:23 »

Ezek meg annyira szobatudós gyökér statisztikai adatok, hogy a falnak megyek tőlük! Melyik szerencsétlen állat költi a teljes fizuját üzemanyagra? Semelyik.

Ennyi erővel mérhetnénk ugyanezt budipapírban, meg kenyérben. Hülyeség.

2008-ban havonta megtankolt átlagos Jóska 15ezeré és maradt másra xenezer forintja. Ma ugyanaz az átlagos Jóska havonta teletankol 25ezeré és marad xenezer-10ezer forintja másra. A fizuja meg több lett 7ezer forinttal. A különbözetet meg máshonnan elveszi.

Lehet emiatt háborogni, meg puffogni, de nem érdemes. integet2
Tudom hogy amit írtam, annak a hétköznapokban semmi értelme, de ha Angel ezzel jön, akkor ezzel kell megcáfolni Cheesy
A Jóska példa kb. mindent elmond, felesleges is innen tovább ragozni. Tankolás után kevesebb pénz marad másra. De egy Auchan bevásárlás után is kevesebb marad másra (cukor, liszt, hús áremelkedés, plusz az ÁFA). Tehát a kiadási oldalon minimum két helyen van mínusz, a bevételi oldalon meg nincs annyi plusz, ami ezt kompenzálja. Pont.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6321 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:05:41 »


Lehet emiatt háborogni, meg puffogni, de nem érdemes. integet2
a másik, hogy az autózás nem kötelező wave
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6322 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:11:34 »

a másik, hogy az autózás nem kötelező wave
hááát...valakinek az.
 Nem ülhet mindenki egy irodában lógatva amije van
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6323 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:21:58 »

hááát...valakinek az.
 Nem ülhet mindenki egy irodában lógatva amije van
taps  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6324 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:22:57 »

Tudom hogy amit írtam, annak a hétköznapokban semmi értelme, de ha Angel ezzel jön, akkor ezzel kell megcáfolni Cheesy

Ehhez azért egy kicsivel korábban kéne felkelned  vigyor3 bakker  vigyor3  néha nagyon nem vagy képben. Néha.  vigyor3

Válasz
Ha a minimálbért nézed, akkor igaz amit mondasz. De itt azért messze nem mindenki minimálbéres. És akkor vehetnél több üzemanyagot, ha az üzemanyag 10%-ot nő, a fizetésed meg mondjuk 12%-ot. De ha azt nézed, hogy 2008-as mélypont óta most ~90%-al drágább az üzemanyag (239 Vs. 450), a fizetésed (és gyanítom itt többünké sem) nem nőtt több mint 90%-al, akkor bizony 2008-ban a fizudból több litert tudtál venni, mint ma.

A minimálbér, mind viszonyítási alap. Szokták BigMacben is számolni, vagy egyébben.
A fizetések is nőttek. Akinek van kedve, ásson elő átlagos fizut 2000-ből, meg egy mostanit. És nézzük meg.

Drof: Melyik szerencsétlen állat költi a teljes fizuját üzemanyagra? Semelyik.

Valamihez azért csak kell hasonlítani. Sokszor vizsgálták, hogy mennyit ért egy fizu mondjuk 1960-ban, mennyi volt a vásárlóereje.
Azt úgy nézték meg, hogy egy átlagos vásárlói kosár mennyibe kerül. A hasonlítás persze nem egyszerű, mert anno nem költöttek sokat internetre. V telefonra.
Lejjebb leírtam, hogy 2000-től valami 6% körüli összeget emelkedett évente az üa.
Ennyit a fizuk is emelkedtek. Bár teljesen felesleges a fizukhoz hasonlítani. Az ár a következőképpen néz ki: megvesszük az olajat, amennyiért adják.
Finomítják (pénzért). Odamegy a kútra, rámegy az adó, kijön egy szám.
Se a budipapírhoz, sem a Domi fizetéséhez nincs köze. Meg a minimálbérhez sem.
Tk csak az olajár meg az adók határozzák meg.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6325 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:24:23 »

...egy Auchan bevásárlás után is kevesebb marad másra (cukor, liszt, hús áremelkedés, plusz az ÁFA). Tehát a kiadási oldalon minimum két helyen van mínusz, a bevételi oldalon meg nincs annyi plusz, ami ezt kompenzálja. Pont.

Ennek az üzemanyaghoz sok köze nincs. Az arabok nem fogják olcsóbban adni, mert drága a cukor.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6326 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:24:33 »

Ezek meg annyira szobatudós gyökér statisztikai adatok, hogy a falnak megyek tőlük! Melyik szerencsétlen állat költi a teljes fizuját üzemanyagra? Semelyik.

Ennyi erővel mérhetnénk ugyanezt budipapírban, meg kenyérben. Hülyeség.

2008-ban havonta megtankolt átlagos Jóska 15ezeré és maradt másra xenezer forintja. Ma ugyanaz az átlagos Jóska havonta teletankol 25ezeré és marad xenezer-10ezer forintja másra. A fizuja meg több lett 7ezer forinttal. A különbözetet meg máshonnan elveszi.

Lehet emiatt háborogni, meg puffogni, de nem érdemes. integet2
vagy átlagos jóska nem tankol csak félig mert már rég tul van azon,hogy majd elveszem máshonnan a külömbözetet
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6327 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:25:56 »

Nem marhaság: én 2000-től hasonlítottam. Néz utána, a számok pontosak. Persze, most arra az intervallumra nem igaz, mert az üzemanyagárak nem pontosan a magyar viszonyt követik.
Pl 2006 és 2008 januárjában ugyanannyi volt. Pl 2009 feb 243, 2010 április 304. Azaz, 1 év 2 hónap alatt 25%
http://kikuldetesi-rendelveny.hu/apeh_uzemanyagarak/
Nyilván az olajárak is emelkedtek. Egy a sok grafikon közül. http://tozsdeakademia.com/olaj/nap-grafikonja-az-olaj-ara-ismet-100-usd-felett-koezeleg-az-ujabb-recesszio

A németek is „ugyanonnan” veszik az olajat, mint mi. Miért lenne nálunk olcsóbb? Szerinted az arabokat érdekli, hogy mi kevesebbet keresünk? Nem... ennyi az olaj ára, kell v nem.
(tudom, hogy mi az oroszoktól vesszük, a lényeg ua).
Ez megint badarság, miért pont 2000-től, akkor miért nem 1985-től?Huh??
Annyira pont fordított a tendencia arról amiről Te írsz, hogy ettől fordítottabb még sosem volt!!!!!Magyarul egyre kevesebbet kapsz a béredből és nem többet ahogy Te írod.  Vagy brutálisan emelkedik a fizud..
Ez most mindenre jellemző itt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6328 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:29:00 »

Ez megint badarság, miért pont 2000-től, akkor miért nem 1985-től?Huh??
mert így adja ki jól a számokat az elképzeléshez  taps eplus2 lol002
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6329 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:29:25 »



A németek is „ugyanonnan” veszik az olajat, mint mi. Miért lenne nálunk olcsóbb? Szerinted az arabokat érdekli, hogy mi kevesebbet keresünk? Nem... ennyi az olaj ára, kell v nem.
(tudom, hogy mi az oroszoktól vesszük, a lényeg ua).
én nem azt mondtam,hogy itthon legyen olcsóbb.hanem azt,hogy nem lehet egy minimál bérest egy csányi-hoz hasonlitani.kb ö azt sem tudja mennyi az üa.ára nem,hogy azt nézegesse hol olcsóbb.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6330 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:32:23 »

Ez megint badarság, miért pont 2000-től, akkor miért nem 1985-től?Huh??

1985 nem jó, mert rendszerváltás előtti. Nem tudom, miért 2000-re kerestem... gondoltam kerek szám :-) igazából egy hosszabb intervallumot akartam.
Lehet számolgatni 96-tól is. Vagy 2004-től.

Válasz
Annyira pont fordított a tendencia arról amiről Te írsz, hogy ettől fordítottabb még sosem volt!!!!!Magyarul egyre kevesebbet kapsz a béredből és nem többet ahogy Te írod.  Vagy brutálisan emelkedik a fizud..
Ez most mindenre jellemző itt.

3 gyerekkel elég jó adókedvezmények vannak. Ez elég jelentős javulást okozott... nekünk.
A fizum egy részét euróban kapom... ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6331 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:33:31 »

mert így adja ki jól a számokat az elképzeléshez  taps eplus2 lol002

Keress egy másik hosszú időintervallumot, és bizonyítsd az ellenkezőjét. Legyen 14 év. Vagy 7.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6332 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:33:43 »

mert így adja ki jól a számokat az elképzeléshez  taps eplus2 lol002
Én ezt tudtam... Wink   hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6333 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:35:34 »

Én ezt tudtam... Wink   hehe

Neked is áll az ajánlatom. Keress egy hosszú periódust, és bizonyítsd az ellenkezőjét.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6334 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:40:53 »

1985 nem jó, mert rendszerváltás előtti. Nem tudom, miért 2000-re kerestem... gondoltam kerek szám :-) igazából egy hosszabb intervallumot akartam.
Lehet számolgatni 96-tól is. Vagy 2004-től.

3 gyerekkel elég jó adókedvezmények vannak. Ez elég jelentős javulást okozott... nekünk.
A fizum egy részét euróban kapom... ez van.
Tudom én, csak fura olvasni olyan dolgokat ami annyira ellentétes a valósággal hogy ettől elletétesebb már nem is lehetne...3 év alatt 239 ről 440-re nem is értem hogy gondoltad ezt, hogy egyre többet kapunk  Roll Eyes
Azt is értem, hogy Te ezekkel szimpatizálsz, vagyis lejön...de lassan már mindenkinek leesik mennyire sz@rok  action
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #6335 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:41:42 »

az a lényeg akinek sok van és tud tankolni az azt mondja nem kötelezö autózni. aki nem tud az lehet melozni sem fog tudni járni.ezt kilehet figurázni,statisztikázni  taps
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6336 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:43:26 »

Tudom én, csak fura olvasni olyan dolgokat ami annyira ellentétes a valósággal hogy ettől elletétesebb már nem is lehetne...3 év alatt 239 ről 440-re nem is értem hogy gondoltad ezt, hogy egyre többet kapunk  Roll Eyes
Azt is értem, hogy Te ezekkel szimpatizálsz, vagyis lejön...de lassan már mindenkinek leesik mennyire sz@rok  action

Engem demagógiával vádolsz, és erre demagógiával válaszolsz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6337 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:47:12 »

Engem demagógiával vádolsz, és erre demagógiával válaszolsz.
Jó, akkor az utolsó sort ne nézd és a többi nem igaz? Gondolom nem hát... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #6338 Dátum: 2012.01.16 hétfő, 23:53:43 »

Ezzel lenne éppen statisztikailag egy kis problémám.
Igen, az átlagkereset szépen nőtt. Azt viszont mindig elfelejtik elmondani, hogy ebben benne van az összes bankvezér meg cégtulaj kivett pénze is.
Na és itt kezdődnek a gondok. Azért nőtt az átlagkereset, mert a felső 10.000 nagyot kaszált, míg az alsó 1 millió stagnált, SŐT VESZÍTETT !
Ez különösen igaz az egykulcsos adó óta, mivel azzal Viktor nyert havi 320.000 Ft-ot magának, a minimálbéres melós meg 11.000 Ft-ot VESZTETT.
Úgy mellesleg kb minden ismerősöm panaszkodik, hogy elmúlt 3 évben jó ha évi 1-3% béremelést kaptak évente.
Szóval óvatosabban kellene bánni azzal az átlagkereset emelkedéssel szerintem.


Igen, kb a valóság ez, a többi meg pr duma, meg statisztika....terelés
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6339 Dátum: 2012.01.17 kedd, 07:47:12 »

Drof: Melyik szerencsétlen állat költi a teljes fizuját üzemanyagra? Semelyik.

Valamihez azért csak kell hasonlítani.

Akkor hasonlítsd budipapírhoz. Ugyan úgy megkapod az arányszámaidat, de nem zavar annyira, hogy drágább lett a budipapír, mert szó szerint sz@rsz rá.

Nem értem egyébként, hogy miről megy a vita. Kevesebbet ér a pénzünk, mint 10 éve. ÉS? Ilyen a gazdaság, a világon mindenhol. A pénz inflálódik, a növekedés mindenhol véget ér egyszer és a pénz elkezd kevesebbet érni. Sehol sincs ez másképp, maximum más országok éppen másik fázisban vannak hozzánk képest.
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #6340 Dátum: 2012.01.17 kedd, 07:50:11 »

Akkor hasonlítsd budipapírhoz. Ugyan úgy megkapod az arányszámaidat, de nem zavar annyira, hogy drágább lett a budipapír, mert szó szerint sz@rsz rá.

Nem értem egyébként, hogy miről megy a vita. Kevesebbet ér a pénzünk, mint 10 éve. ÉS? Ilyen a gazdaság, a világon mindenhol. A pénz inflálódik, a növekedés mindenhol véget ér egyszer és a pénz elkezd kevesebbet érni. Sehol sincs ez másképp, maximum más országok éppen másik fázisban vannak hozzánk képest.
a gond az, hogy Angel szerint nem ér kevesebbet Cheesy
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6341 Dátum: 2012.01.17 kedd, 07:54:18 »

1985 nem jó, mert rendszerváltás előtti. Nem tudom, miért 2000-re kerestem... gondoltam kerek szám :-) igazából egy hosszabb intervallumot akartam.
Lehet számolgatni 96-tól is. Vagy 2004-től.

3 gyerekkel elég jó adókedvezmények vannak. Ez elég jelentős javulást okozott... nekünk.
A fizum egy részét euróban kapom... ez van.

Ez jó, csak nem a tömeg helyzetét tükrözi. Vannak páran, akik jobban élnek, mint 2000-ben. Meg vannak sokan, akik nem. És azok hangosabbak, akik nem.

A számokat nézve: 2000-hez képest a fizum 1000%-kal nőtt. 1985-höz képest 10000%-kal. 2000-hez képest ma 100x több liter üzemanyagot tudok venni. Pedig egy gyerekem se lett azóta. ÉS? Szerinted ez mennyire nyugtatja meg azokat, akik 2000-hez képest feleannyi liter üzemanyagot tudnak havonta venni?

Neked, nekem jó. 6 másiknak nem, a maradék 2-nek meg elmegy. Akkor jó a rendszer? Nekem jó!  eplus2
Naplózva
drof
Vendég
« Új hozzászólás #6342 Dátum: 2012.01.17 kedd, 07:56:44 »

az a lényeg akinek sok van és tud tankolni az azt mondja nem kötelezö autózni. aki nem tud az lehet melozni sem fog tudni járni.ezt kilehet figurázni,statisztikázni  taps

A pénz nem boldogít! Mondogatják a szegények, hogy ne érezzék magukat rosszul a hiánya miatt. eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6343 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:15:37 »

Ezt a marhaságot honnan veszed...1,5-2 év alatt 40%-ot emelkedett az üzemanyag ára, akkor ennél többel a magyar emberek fizetése átlagosan?  Én max 10%-ra tenném, vagy kevesebbre...

Izé... 2010. decemberben azon sportoltam, hogy tudok-e meg 1,10 alatt dízelt tankolni (tudtam). Most az a sport, ha 1,40 alatt sikerül. Ez majdnem 30% emelkedés. 2009. novembere óta változatlan az óradíjam, hivatkozással a nehéz gazdasági helyzetre. Nem mondom, hogy nem élek meg, de azért...

És ez nem Magyarország, hanem Ausztria, ahol a bérek x2-x3 körül vannak a magyarokhoz képest. Mondjuk az is igaz, hogy a gyengülő HUF-CHF és az ÁFA emelés itt kicsit sem számít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6344 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:26:42 »


A fizum egy részét euróban kapom... ez van.

Az nem a "fizud", hanem a megbízási díjad, amit ugye bérként le is lehetne szépen adózni, de Te nyilván nem ezt teszed. Szóval a "fizu" kifejezést ne használd...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6345 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:45:22 »

Az nem a "fizud", hanem a megbízási díjad, amit ugye bérként le is lehetne szépen adózni, de Te nyilván nem ezt teszed. Szóval a "fizu" kifejezést ne használd...

A hatályos jogszabályoknak megfelelően járok el. Mint evás, ugyanúgy be kell jelenteni a munkavállalót, mint máshol. Ugyan hivatalosan munkabért nem veszek fel, hanem osztalékot, de a bejelentett dolgozó után ki kell csengetni az összes járulékot, az szja-t kivéve.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6346 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:50:48 »

Tudom én, csak fura olvasni olyan dolgokat ami annyira ellentétes a valósággal hogy ettől elletétesebb már nem is lehetne...3 év alatt 239 ről 440-re nem is értem hogy gondoltad ezt, hogy egyre többet kapunk  Roll Eyes

Nem gondolok én semmit. Az elmúlt 3 évben valóban meredeken mentek fel az árak, az egyik apeh-árlistán szépen látszik grafikusan is.
Viszont még lejjebb linkeltem be egy kőolaj-grafikát, hogy hogyan változtak az elmúlt években.
Kb 2008-ig nagyjából ugyanazon a szinten mozogtak. Majd jött egy változás, azóta egyre csak jön felfelé. Ez talán a kínaiak miatt van,
akik egyre több energiát (pl kőolajat) vesznek. Talán ez a magyarázata, hogy még a 2008-as válság alatt is nőtt az ár, holott a válságban inkább lemennek az árak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6347 Dátum: 2012.01.17 kedd, 10:54:20 »

a gond az, hogy Angel szerint nem ér kevesebbet Cheesy

Egyrészt nem gond, hogy szerintem hogy van, másrészt meg nézd meg a villany, telefon (ezek inkább csökkentek, mint nőttek) árát, nagyjából az inflációval nőttek.
Persze, biztos egy része az inf felett, mások alatta vannak. Nyilván, ha mindig felette van, akkor az a sok év alatt jelentős emelkedést hoz.
A teljes kosarat figy véve biztos, hogy az emelkedés nőtt.
Viszont, öröm az ürömben, ennek köszönhetően a külker mérlegünk pozitív. De jócskán... és ez jó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6348 Dátum: 2012.01.17 kedd, 11:11:17 »

A hatályos jogszabályoknak megfelelően járok el. Mint evás, ugyanúgy be kell jelenteni a munkavállalót, mint máshol. Ugyan hivatalosan munkabért nem veszek fel, hanem osztalékot, de a bejelentett dolgozó után ki kell csengetni az összes járulékot, az szja-t kivéve.

Inkább úgy fohalamznék, hogy a jogszabályok szerint, a megfelelően szóval a jogalkotói szándékot is betartanád. Azaz - bár esetedben biztos nem így van - nem minimálbéren történne a bejelntés.

A többi meg   duma
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6349 Dátum: 2012.01.17 kedd, 11:19:13 »

Inkább úgy fohalamznék, hogy a jogszabályok szerint, a megfelelően szóval a jogalkotói szándékot is betartanád. Azaz - bár esetedben biztos nem így van - nem minimálbéren történne a bejelntés.

Ez általában a minimálbér kétszerese.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 [127] 128 129 130 131 132 133 134 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.055 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.