Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 18:11:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 254   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Üzemanyagok  (Megtekintve 3547616 alkalommal)
0 Felhasználó és 40 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8500 Dátum: 2014.03.05 szerda, 11:19:09 »


Se Hummer, se homokszórás. Ez nem az.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8501 Dátum: 2014.03.05 szerda, 11:23:18 »

Se Hummer, se homokszórás. Ez nem az.

AndyA

mert ez már a Gnolorp reklámja.

Az meg a Prolong volt. Bár ezt a nagy fantáziát, megfordították a nevét visszafelé, és kiadták Gnolorp-nak. Még a kinézete is uolyan, mint a Prolongé.

http://www.youtube.com/watch?v=6VF-EttSdWk
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8502 Dátum: 2014.03.05 szerda, 11:29:45 »

Se Hummer, se homokszórás. Ez nem az.

AndyA
nem, én az innovatív gnolorp-ra gondoltam, a prolong az éveken át ment a nevesebb fizetős csatornákon éjjelente

-de ez sztem valami piros hummer vagy mi...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8503 Dátum: 2014.03.05 szerda, 12:19:12 »

mert ez már a Gnolorp reklámja.

Az meg a Prolong volt. Bár ezt a nagy fantáziát, megfordították a nevét visszafelé, és kiadták Gnolorp-nak. Még a kinézete is uolyan, mint a Prolongé.

http://www.youtube.com/watch?v=6VF-EttSdWk

Ja, ezt láttam. De ebben hol a homár, amit teleszórnak homokkal? Ez egy sima kiszerelt motor csak. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8504 Dátum: 2014.03.05 szerda, 12:58:30 »

nem, én az innovatív gnolorp-ra gondoltam, a prolong az éveken át ment a nevesebb fizetős csatornákon éjjelente

-de ez sztem valami piros hummer vagy mi...
Fizetős csatornákon éjjelente... Ez valami csodaszer? Ettől jobban csúszik?  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #8505 Dátum: 2014.03.05 szerda, 13:12:11 »

Ja, ezt láttam. De ebben hol a homár, amit teleszórnak homokkal? Ez egy sima kiszerelt motor csak. Smiley

AndyA
2:04 öntik rá a xart. Nem láttad? wow1
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8506 Dátum: 2014.03.05 szerda, 13:33:44 »

2:04 öntik rá a xart. Nem láttad? wow1

De az csak egy kiszerelt, ócska motor, nem egy hummer...
AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8507 Dátum: 2014.03.05 szerda, 14:35:41 »

Fizetős csatornákon éjjelente... Ez valami csodaszer? Ettől jobban csúszik?  vigyor3
igen, nálam minden fizetős... amíg lehetett addig én szobaantennával fogtam kb 5 csatornát, aztán kb fél évig tv adást se néztem, aztán vettem egy beltérit... úgyhogy nekem már mind fizetős... duhos2 Wink
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8508 Dátum: 2014.03.05 szerda, 14:56:58 »

De az csak egy kiszerelt, ócska motor, nem egy hummer...
AndyA
Miért, te biznál annyira ebbe a csodaszerben hogy egy hummeren teszteld?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8509 Dátum: 2014.03.05 szerda, 15:40:21 »

Miért, te biznál annyira ebbe a csodaszerben hogy egy hummeren teszteld?

Én nem. De én nem is akarok belőle hektolitereket rásózni agyatlan, r=1 (olvasd: egységsugarú) barmokra. Ha meg ők annyira bíznak benne, miért nem egy Hummert öntöttek ki betonnal? Smiley

Azaz inkább  boxer boxer boxer boxer boxer

Mondjuk ha olyan jó a súrlódáscsökkentő hatása, nézzük már meg a másnapi hidegindítást a bebetonozott motoron. Hiszen pont azt emelték ki, hogy hidegindítéskor a legfontosabb... hehe

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8510 Dátum: 2014.03.05 szerda, 17:09:51 »

Én nem. De én nem is akarok belőle hektolitereket rásózni agyatlan, r=1 (olvasd: egységsugarú) barmokra. Ha meg ők annyira bíznak benne, miért nem egy Hummert öntöttek ki betonnal? Smiley

Azaz inkább  boxer boxer boxer boxer boxer

Mondjuk ha olyan jó a súrlódáscsökkentő hatása, nézzük már meg a másnapi hidegindítást a bebetonozott motoron. Hiszen pont azt emelték ki, hogy hidegindítéskor a legfontosabb... hehe

AndyA

 taps
Naplózva
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8511 Dátum: 2014.03.06 csütörtök, 14:24:29 »

Nekem ez a kedvencem a témával kapcsolatban  falbav vigyor3 falbav vigyor3 falbav

http://www.youtube.com/watch?v=UoDwu4D6Aa8
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8512 Dátum: 2014.03.13 csütörtök, 10:22:29 »

Péntektől a go újabb -3 Ft, így ezen a héten összesen 6Ft-al ment lejjebb. (Így egy teli tankon meg lehet spórolni majdnem egy epres shakeet)  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #8513 Dátum: 2014.03.16 vasárnap, 22:43:55 »

Nekem ez a kedvencem a témával kapcsolatban  falbav vigyor3 falbav vigyor3 falbav

http://www.youtube.com/watch?v=UoDwu4D6Aa8
Ez megjátszott dolognak is rossz.Azért ilyet nem kellene kitalálni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8514 Dátum: 2014.04.03 csütörtök, 23:33:50 »

Sziasztok!

Szerintetek érdemes 95 ből drágábbat tankolni?  wow1
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #8515 Dátum: 2014.04.04 péntek, 05:20:26 »

Sziasztok!

Szerintetek érdemes 95 ből drágábbat tankolni?  wow1
nem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8516 Dátum: 2014.04.06 vasárnap, 20:56:41 »

Sziasztok!

Szerintetek érdemes 95 ből drágábbat tankolni?  wow1

Szerintem megéri, főleg ha okosan csinálod. Én a Shellnél tankolok. A 95 prémium kb 25ft+ a simához képest. Kerestem egy kutat ami útba esik, kb. 3 árral dolgoznak a Shell kutak párhuzamosan. Attól függően hol van az adott kút. Az "én" kutam fix a legolcsóbb árakkal dolgozik, mivel a közelében van egy lukoil.
megveszem a Shelles újságot van benne -15ft/liter kupon. És máris ott vagyok árban mintha random bemennék valamelyik kútra ami mondjuk átlagos áron adja és vennék simát.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Wizard8
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95



E-mail
« Új hozzászólás #8517 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 11:01:10 »

Köszönöm a válaszokat!  worship Igazából úgy hallottam, hogy picit kevesebbet fogyaszt abból a kocsi, meg hát nem tudom, de néha elég érdekes hangok jönnek ki a motorból az olcsóbbtól, főleg a mol os benzin a gáz, én úgy vettem észre a shell jött be eddig a legjobban.
Naplózva

Ford Mondeo Turnier 1.8i GLX 1998.09 "Benzin kék"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8518 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:10:50 »

Köszönöm a válaszokat!  worship Igazából úgy hallottam, hogy picit kevesebbet fogyaszt abból a kocsi, meg hát nem tudom, de néha elég érdekes hangok jönnek ki a motorból az olcsóbbtól, főleg a mol os benzin a gáz, én úgy vettem észre a shell jött be eddig a legjobban.

erről végtelen viták vannak. sem fogyasztás csökkenést sem teljesítménynövekedést nem mutatott még ki senki érdemben. én magam azért tankolom ezt, mert úgy hiszem jót tesz a motornak, meg kevesebb eséllyel sóznak rám szemetet, mintha simát tankolnék.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8519 Dátum: 2014.04.07 hétfő, 15:45:43 »

Szerdától -4 -4
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8520 Dátum: 2014.04.10 csütörtök, 20:53:56 »


csak ezután is inkább lefele menjen. jó lenne az a kb 2 hónappal ezelőtti stabil 390-400 ft
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8521 Dátum: 2014.04.15 kedd, 22:39:58 »

csak ezután is inkább lefele menjen. jó lenne az a kb 2 hónappal ezelőtti stabil 390-400 ft
nem, az nem jó, a stabil 240-270 lenne a jó. 2008-ban opel astrát 15000ből megtankoltam 50 liter felett prémiumot...
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8522 Dátum: 2014.04.18 péntek, 17:19:36 »

nem, az nem jó, a stabil 240-270 lenne a jó. 2008-ban opel astrát 15000ből megtankoltam 50 liter felett prémiumot...

hát ja, mikor még a 300 volt a lélektani határ Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8523 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 18:55:18 »

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/mind_tobb_uzemanyagot_autozunk_el-12185

persze, hogy több fogyott hiszen nagyjából tűrhető ára volt
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8524 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 19:00:55 »

http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/mind_tobb_uzemanyagot_autozunk_el-12185

persze, hogy több fogyott hiszen nagyjából tűrhető ára volt
Főleg a benzinnek, ami egy jóideig 400 alatt volt, ami már csak optikailag is sokaknál lélektani határ.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8525 Dátum: 2014.04.20 vasárnap, 19:28:29 »

Főleg a benzinnek, ami egy jóideig 400 alatt volt, ami már csak optikailag is sokaknál lélektani határ.

bizony, a legolcsóbb kutakon volt 380 környékén is
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8526 Dátum: 2014.04.22 kedd, 13:39:24 »

tegnap tankoltam shellnél "kicsitjobbdízelt" valahol vidéken, és megint abbamaradt az alsó fordszám tartományos remegés-rángatás. erre volt itt tudományos magyarázat?
a lőrinci ford boltban vett dízel porlasztócsúcs adalék betöltése óta pedig a porolás jelentősen visszaesett (kb felére...)
fogyasztás nem csökkent, mondjuk nem is vártam... bár gyorsabban megyek... akkor lehet hogy csökkenne ha hagynám.  eplus2
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8527 Dátum: 2014.04.22 kedd, 15:01:52 »

tegnap tankoltam shellnél "kicsitjobbdízelt" valahol vidéken, és megint abbamaradt az alsó fordszám tartományos remegés-rángatás. erre volt itt tudományos magyarázat?
a lőrinci ford boltban vett dízel porlasztócsúcs adalék betöltése óta pedig a porolás jelentősen visszaesett (kb felére...)
fogyasztás nem csökkent, mondjuk nem is vártam... bár gyorsabban megyek... akkor lehet hogy csökkenne ha hagynám.  eplus2
1.8?
Naplózva
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #8528 Dátum: 2014.04.22 kedd, 15:32:12 »

1.8?
beka3 ?
nem, egyébként nem. mások is írták már hogy alacsonyabbról húzva (1000-felől pl kanyarból kijőve ha az ember nem kapcsol vissza, kicsit beremegett a kasztni. ez most a jobb nafta miatt látványosan nem jelentkezik...ill nem igazán zavaró
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8529 Dátum: 2014.04.22 kedd, 16:52:30 »

tegnap tankoltam shellnél "kicsitjobbdízelt" valahol vidéken, és megint abbamaradt az alsó fordszám tartományos remegés-rángatás. erre volt itt tudományos magyarázat?
a lőrinci ford boltban vett dízel porlasztócsúcs adalék betöltése óta pedig a porolás jelentősen visszaesett (kb felére...)
fogyasztás nem csökkent, mondjuk nem is vártam... bár gyorsabban megyek... akkor lehet hogy csökkenne ha hagynám.  eplus2

a pesszimisták szerint nincs magyarázat, minden üzemanyag egyformán ***, mivel ez magyarország. ha máshogy érzed az csak placebo.

optimistábbak szerint egy két nagyobb nevű kúton jobb minőségű az üzemanyag.

a személyes véleményem az, hogy én is a shellnél tankolok, és szintén a kicsit jobbat, ami amúgy jóval jobb, csak benzint Wink
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8530 Dátum: 2014.04.22 kedd, 18:15:24 »

a pesszimisták szerint nincs magyarázat, minden üzemanyag egyformán ***, mivel ez magyarország. ha máshogy érzed az csak placebo.

optimistábbak szerint egy két nagyobb nevű kúton jobb minőségű az üzemanyag.

a személyes véleményem az, hogy én is a shellnél tankolok, és szintén a kicsit jobbat, ami amúgy jóval jobb, csak benzint Wink

Osztrák GO-val nagyobbrészt autópálya 130-cal nekem 5,9-6,5 között van a fogyasztás, leginkább a széliránytól függően. Most volt egy német köröm (Hollandia oda-vissza, német és holland GO), ott 160 ill. 180-as tempó volt az út kb. 40%-ában, így lett 7,11 ill. 7,24 liter. Ez a tankolásból számított, viszonylag pontosnak mondható érték.

Most meséljetek, kinek mennyi az annyi a magyar GO-val.  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #8531 Dátum: 2014.04.22 kedd, 18:21:14 »

Osztrák GO-val nagyobbrészt autópálya 130-cal nekem 5,9-6,5 között van a fogyasztás, leginkább a széliránytól függően. Most volt egy német köröm (Hollandia oda-vissza, német és holland GO), ott 160 ill. 180-as tempó volt az út kb. 40%-ában, így lett 7,11 ill. 7,24 liter. Ez a tankolásból számított, viszonylag pontosnak mondható érték.

Most meséljetek, kinek mennyi az annyi a magyar GO-val.  vigyor3

AndyA

pest oda-vissza 140-el  6,8 Wink
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8532 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:09:39 »

Osztrák GO-val nagyobbrészt autópálya 130-cal nekem 5,9-6,5 között van a fogyasztás, leginkább a széliránytól függően. Most volt egy német köröm (Hollandia oda-vissza, német és holland GO), ott 160 ill. 180-as tempó volt az út kb. 40%-ában, így lett 7,11 ill. 7,24 liter. Ez a tankolásból számított, viszonylag pontosnak mondható érték.

Most meséljetek, kinek mennyi az annyi a magyar GO-val.  vigyor3

AndyA


benzinkúttól a házig kb. 0 liter az az 0 liter go Smiley a titok nyitja nagyon egyszerű, benzines suzukival mentem, go bele a kannába és irány haza  bee1
 
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8533 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:13:42 »

Osztrák GO-val nagyobbrészt autópálya 130-cal nekem 5,9-6,5 között van a fogyasztás, leginkább a széliránytól függően. Most volt egy német köröm (Hollandia oda-vissza, német és holland GO), ott 160 ill. 180-as tempó volt az út kb. 40%-ában, így lett 7,11 ill. 7,24 liter. Ez a tankolásból számított, viszonylag pontosnak mondható érték.

Most meséljetek, kinek mennyi az annyi a magyar GO-val.  vigyor3

AndyA

Nekem 2 literrel jobb Ausztriában a fogyasztás mint itthon még magyar gázolajjal is (nem nyomom annyira). De mellesleg jókat röhögök ezeken az osztrák gázolajjal mennyire tuti stb. stb. dolgokon.  Ausztriába a gázolaj  40 %-a import főleg magyarországról vagy szlovákiábol ami ugyanaz =MOL.  Nekem nem kell hinni de a Bundeswettbewerbsbehörde (BWB) lehet hogy jobban tudja mint itt bárki.  Szóval elég jó az esélye hogy tényleg jól fogyasztotok csak éppen hazaival. Wink
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #8534 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:16:09 »

beka3 ?
nem, egyébként nem. mások is írták már hogy alacsonyabbról húzva (1000-felől pl kanyarból kijőve ha az ember nem kapcsol vissza, kicsit beremegett a kasztni. ez most a jobb nafta miatt látványosan nem jelentkezik...ill nem igazán zavaró
Se a MKIII-as se a IV-esnél nem érzek semmilyen difit ha simát vagy premiumot tankolok bele.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8535 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:27:54 »

pest oda-vissza 140-el  6,8 Wink

ilyen sokat a tdci? vagy ez még a td?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #8536 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:29:48 »

Nekem 2 literrel jobb Ausztriában a fogyasztás mint itthon még magyar gázolajjal is (nem nyomom annyira). De mellesleg jókat röhögök ezeken az osztrák gázolajjal mennyire tuti stb. stb. dolgokon.  Ausztriába a gázolaj  40 %-a import főleg magyarországról vagy szlovákiábol ami ugyanaz =MOL.  Nekem nem kell hinni de a Bundeswettbewerbsbehörde (BWB) lehet hogy jobban tudja mint itt bárki.  Szóval elég jó az esélye hogy tényleg jól fogyasztotok csak éppen hazaival. Wink

a fogyasztási különbözetet én inkább a használt aszfalt minőségében látom. Lehet hogy csak bebeszélem magamnak, de a kinti aszfalton mintha halkabban gurulna a kocsi....
Naplózva
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8537 Dátum: 2014.04.23 szerda, 15:08:51 »

a fogyasztási különbözetet én inkább a használt aszfalt minőségében látom. Lehet hogy csak bebeszélem magamnak, de a kinti aszfalton mintha halkabban gurulna a kocsi....

ebben lehet valami, szoktam figyelgetni, hogy pl az m2-es vácnál lejt elég rendesen és ha gurulok lassul az autó (lejtőn lefelé!). míg máshol ahol simább aszfalt van visszatér a rend és lejtőn lefelé vagy gyorsul vagy legalább nem lassul olyan durván.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8538 Dátum: 2014.04.23 szerda, 15:23:11 »

ebben lehet valami, szoktam figyelgetni, hogy pl az m2-es vácnál lejt elég rendesen és ha gurulok lassul az autó (lejtőn lefelé!). míg máshol ahol simább aszfalt van visszatér a rend és lejtőn lefelé vagy gyorsul vagy legalább nem lassul olyan durván.

Felmásztunk Bécstől kb. 670 km-en át 1815 m magasságba. Felfelé menet az utolsó 100 km a magasság fele, a többin öszlik el (néha lejtővel is) a másik fele emelkedő. Odafelé 6,8-as fogyasztásom lett sídobozzal, fullra pakolt autóval. Ebben volt vagy 100 km hosszan 100 km/h-s IG-L korlátozás is, ami még javít is kicsit a fogyasztáson.

Visszafelé az autópályára 4,4-es fogyasztással értünk ki az erős ereszkedés végén, majd onnan tovább Bécsig 6,2-vel, IG-L korlátozás nélkül, végig 130-as tempóval (picit a németeknél 160 is volt, de az odafelé is, és összesen vagy 50 km a korlátozás nélküli német szakasz).

Ennyit számít a lejtő-emelkedő a fogyasztásban. Ezeket az adatokat már többször is teljesen hasonlóan megcsináltuk, és másik autóval is analóg adatok jöttek ki. Pl. Budapestről indulva ugyenezen az útvonalon (onnan 920 km) egy 1.4 benzines Escorttal két tankolás alig volt elég, a biztonság kedvéért egy tizest rátöltöttem Svájcban, nem sokkal a cél előtt. Visszafelé ereszkedésben egy tankolással kb. Tatabányáig jutottunk volna a határ környéki tankolás adatai alapján.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #8539 Dátum: 2014.04.25 péntek, 12:19:21 »

http://www.autonavigator.hu/sztori/kit_erdekel_nehany_forint-12223
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8540 Dátum: 2014.04.25 péntek, 19:32:08 »


olvastam, jó kis cikk, mondjuk nekem furák ezeknek a felméréseknek az eredményei. elvileg nem sokan foglalkoznak az árváltozásokkal, meg árakkal, közben időnként azt látom, hogy a lukoilnál olyan sor van hogy érdemesebb újságot vinni.
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #8541 Dátum: 2014.04.26 szombat, 08:35:04 »

olvastam, jó kis cikk, mondjuk nekem furák ezeknek a felméréseknek az eredményei. elvileg nem sokan foglalkoznak az árváltozásokkal, meg árakkal, közben időnként azt látom, hogy a lukoilnál olyan sor van hogy érdemesebb újságot vinni.

Ez is elég butaság. Azt is érdemes kiszámolni, hogy akár csak az üzemanyagárat és a fogyasztást figyelembe véve egyáltalán hány km-t érdemes autózni egy alacsonyabb ár reményében (az időről nem is beszélve).

Volt erről már cikk. Ha jól emlékszem, valami 10 Ft körüli literenkénti különbségért talán 5 vagy 8 km a maximum, ameddig még érdemes elmenni, utána hiába fizet az ember kevesebbet a kúton, összességében drágább a mutatvány.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #8542 Dátum: 2014.04.26 szombat, 16:34:52 »

Ez is elég butaság. Azt is érdemes kiszámolni, hogy akár csak az üzemanyagárat és a fogyasztást figyelembe véve egyáltalán hány km-t érdemes autózni egy alacsonyabb ár reményében (az időről nem is beszélve).

Volt erről már cikk. Ha jól emlékszem, valami 10 Ft körüli literenkénti különbségért talán 5 vagy 8 km a maximum, ameddig még érdemes elmenni, utána hiába fizet az ember kevesebbet a kúton, összességében drágább a mutatvány.

AndyA
útba kell ejteni es akkor megeri.de sok van aki azert autozik x kilometert es tankol 2-3 ezerert mert masnap emelik 2 forintal .
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8543 Dátum: 2014.04.26 szombat, 19:58:39 »

Ez is elég butaság. Azt is érdemes kiszámolni, hogy akár csak az üzemanyagárat és a fogyasztást figyelembe véve egyáltalán hány km-t érdemes autózni egy alacsonyabb ár reményében (az időről nem is beszélve).

Volt erről már cikk. Ha jól emlékszem, valami 10 Ft körüli literenkénti különbségért talán 5 vagy 8 km a maximum, ameddig még érdemes elmenni, utána hiába fizet az ember kevesebbet a kúton, összességében drágább a mutatvány.

AndyA

Én inkább a minőséget nézem. Hiába tanksz olcsón ha azzal kevesebbet mész. Lukoilnál tanktam párszor a 17. Kerben legalább 100 kmel kevesebbet mentem egy tankkal ugyanazon az utvonalon.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #8544 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:15:53 »

Én inkább a minőséget nézem. Hiába tanksz olcsón ha azzal kevesebbet mész. Lukoilnál tanktam párszor a 17. Kerben legalább 100 kmel kevesebbet mentem egy tankkal ugyanazon az utvonalon.
ez csak annak tűnik fel aki teletankol, számolja   aki 2-3-5-10 ezerér rak bele mindig, az azt hiszi olcsón tankol  smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #8545 Dátum: 2014.04.26 szombat, 20:22:08 »

Én inkább a minőséget nézem. Hiába tanksz olcsón ha azzal kevesebbet mész. Lukoilnál tanktam párszor a 17. Kerben legalább 100 kmel kevesebbet mentem egy tankkal ugyanazon az utvonalon.
Furcsa ez az általános Lukoil "utálat" (nem rád értem, hanem általában). Én lassan 4 éve csak ott tankolok (Orczy tér, Mogyoródi út, vagy M5 bevezető). Egyszer kb. félidőben csináltam egy 4-5 tankolásból álló Shell sorozatot, illetve most márciusban is tankoltam Shell-nél (másik kúton) 3x. Illetve volt, hogy 2-3 tank osztrák gázolajjal szaladt le. És fogyasztásban +-1-2dl különbség volt, ami meg a széltől, emelkedőktől, stb. függ. Tehát nálam egyáltalán nem kimutathatóan jobb a Shell vagy az osztrák gázolaj, mint az itthoni Lukoil. Én meg vagyok velük elégedve.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8546 Dátum: 2014.04.26 szombat, 22:00:44 »

Furcsa ez az általános Lukoil "utálat" (nem rád értem, hanem általában). Én lassan 4 éve csak ott tankolok (Orczy tér, Mogyoródi út, vagy M5 bevezető). Egyszer kb. félidőben csináltam egy 4-5 tankolásból álló Shell sorozatot, illetve most márciusban is tankoltam Shell-nél (másik kúton) 3x. Illetve volt, hogy 2-3 tank osztrák gázolajjal szaladt le. És fogyasztásban +-1-2dl különbség volt, ami meg a széltől, emelkedőktől, stb. függ. Tehát nálam egyáltalán nem kimutathatóan jobb a Shell vagy az osztrák gázolaj, mint az itthoni Lukoil. Én meg vagyok velük elégedve.

lehet az ő kocsija finnyásabb vigyor3

viccet félretéve

ma off autóba (suzuki swift 1.3) mol neot tankoltam megint úgy érződött mintha jobban menne, korábban már figyeltem nála, hogy mintha meghálálná a jobb benyát. továbbra sem tudom biztosan eldönteni, de abban azért egyre biztosabb vagyok hogy öregautókon tényleg lehet érezni, ha jobb üzemanyagot kapnak
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Feco66
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863


feco66@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #8547 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 11:18:13 »

Én inkább a minőséget nézem. Hiába tanksz olcsón ha azzal kevesebbet mész. Lukoilnál tanktam párszor a 17. Kerben legalább 100 kmel kevesebbet mentem egy tankkal ugyanazon az utvonalon.

Ez fura, régebben sokat tankoltam Lukoil -nál a XVII -ben (teletank)
De nem tünt fel, hogy kevesebbet tudtam volna vele autózni más kutak teletankjához viszonyitva  Huh?
Naplózva

2001 MKIII Turnier TDDi 115Le Ghia; EGR OFF; Black Eye; No Katalizator by Ervin; Füthető - Hüthető börülés
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #8548 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 12:21:37 »

Furcsa ez az általános Lukoil "utálat" (nem rád értem, hanem általában). Én lassan 4 éve csak ott tankolok (Orczy tér, Mogyoródi út, vagy M5 bevezető). Egyszer kb. félidőben csináltam egy 4-5 tankolásból álló Shell sorozatot, illetve most márciusban is tankoltam Shell-nél (másik kúton) 3x. Illetve volt, hogy 2-3 tank osztrák gázolajjal szaladt le. És fogyasztásban +-1-2dl különbség volt, ami meg a széltől, emelkedőktől, stb. függ. Tehát nálam egyáltalán nem kimutathatóan jobb a Shell vagy az osztrák gázolaj, mint az itthoni Lukoil. Én meg vagyok velük elégedve.

Hidd el nem utálom, a mogyoródin régen sokat tankoltam, ott nem is volt baj. A jászberényin van egy, ami állandóan akciózik. Az MKIII-ban nincs fogyasztás mérő, csak néha nézegettem hogy mennyit mentem egy tankkal, nem is nulláztam a napit. Az MKIV-nél viszont elég látványos hogy ha ott tankolok, akkor 900-950 km amit meg tudok tenni, máshol meg 1050-1150. Amúgy kollégám unokatestvére a másik XVII. kerületinél dolgozik, ő mesélt már pár dolgot, még véletlenül se megyek hozzájuk tankolni. Ez is csak egy hálózat, minden kutas ott csal ahol tud.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #8549 Dátum: 2014.04.28 hétfő, 16:37:10 »

Hidd el nem utálom, a mogyoródin régen sokat tankoltam, ott nem is volt baj. A jászberényin van egy, ami állandóan akciózik. Az MKIII-ban nincs fogyasztás mérő, csak néha nézegettem hogy mennyit mentem egy tankkal, nem is nulláztam a napit. Az MKIV-nél viszont elég látványos hogy ha ott tankolok, akkor 900-950 km amit meg tudok tenni, máshol meg 1050-1150. Amúgy kollégám unokatestvére a másik XVII. kerületinél dolgozik, ő mesélt már pár dolgot, még véletlenül se megyek hozzájuk tankolni. Ez is csak egy hálózat, minden kutas ott csal ahol tud.

gondolom azért akcióznak, hogy szívassák a többi kutat, ugye pár száz méteren belül van ott mol, shell, omv akik kénytelenek miattuk legolcsóbb árszabással dolgozni amit megenged a hálózat. ami nem baj, mert nekem pont útba esnek bee1

amúgy miket meséltek a lukoilról?
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
Oldalak: 1 ... 164 165 166 167 168 169 170 [171] 172 173 174 175 176 177 178 ... 254   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.094 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.