Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 22:43:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 247   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Optikai tuning  (Megtekintve 3218110 alkalommal)
0 Felhasználó és 83 vendég van a témában
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4800 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 12:19:53 »

Clint!

Köszönöm a képeket, ezek tetszenek, viszont nekem nem ST lökösöm van, hanem sima.
Mondjuk az részlet kérdés, hogy nekem a lefele pufogók tetszenek. De ez szép, tényleg.
Szerinted meg tudják azt is csinálni, hogy ne legyen semmi hangja?
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4801 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 13:47:49 »

Clint!

Köszönöm a képeket, ezek tetszenek, viszont nekem nem ST lökösöm van, hanem sima.
Mondjuk az részlet kérdés, hogy nekem a lefele pufogók tetszenek. De ez szép, tényleg.
Szerinted meg tudják azt is csinálni, hogy ne legyen semmi hangja?

A hangot nagyban befolyásolja a kipufogó csövezésének átmérője valamint a középdob megléte és a végdob típusa.
Lehet sportos hangja egy végdobnak, de ha előtte nincs egy 60 as nyitott rendszer nem lesz sokkal hangosabb.
Úgy tudom a Mondeokank 55-60 as csövezés fut végig, ami elég nagy.
Ha ezen nem változtatsz és a középdob is marad szerintem nem lesz aránytalanul hangos egy sportdobtól, de persze ezt
majd az adott beépítő cég mondja el, hogy melyik dobnak milyen hangzása lesz.

Én speciel egy V6 ot szabadjára engednék egy 70 es nyitott rendszerrel, közép nélkül átmenő véggel, mert az egyik legszebb duruzsolás a V6-osoké.
 nyes nyes nyes
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4802 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 13:59:07 »

Clint!

Köszönöm a képeket, ezek tetszenek, viszont nekem nem ST lökösöm van, hanem sima.
Mondjuk az részlet kérdés, hogy nekem a lefele pufogók tetszenek. De ez szép, tényleg.
Szerinted meg tudják azt is csinálni, hogy ne legyen semmi hangja?

Képek nem ST lökösre dupla végződéssel


Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4803 Dátum: 2007.11.19 hétfő, 17:47:48 »

Clint!

Ezek gyönyörű képek ám! Nagyon tetszetősek!
Persze, nekem is tetszik a szép V6 hang, csak az enyém nem olyan "racing" autó.
Még gyorsításkor egy enyhe hang tetszene, de állandó fordulaton csönd legyen nekem a kocsimba, semmi morgás, duruzsoljon a motor.
De mindenesetre nagyon köszi a képeket.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4804 Dátum: 2007.11.20 kedd, 18:57:53 »

Clint!

Ezek gyönyörű képek ám! Nagyon tetszetősek!
Persze, nekem is tetszik a szép V6 hang, csak az enyém nem olyan "racing" autó.
Még gyorsításkor egy enyhe hang tetszene, de állandó fordulaton csönd legyen nekem a kocsimba, semmi morgás, duruzsoljon a motor.
De mindenesetre nagyon köszi a képeket.

Halk, de mégis sportdobtól ez várható amit írsz. Magasabb fordulaton már nemis hallod be az utastérbe, meg úgy haladás közben, de alapjáraton meg gyorsításkor szépen duruzsol.
Amugy tényleg igen szép képek.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.20 kedd, 19:03:40 írta Rocco » Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4805 Dátum: 2007.11.20 kedd, 19:10:31 »

Kihúzatni. A dízel (a mostani) 1800 és mondjuk 4500 között húz rendesen. A legkisebb és legnagyobb fordula aránya 2,5x-ös.

Egyébként nekemis tetszik, hogy ilyen rugalmasak, az 1,6 fókánkat is szeretem vezetni, de csak amikor bekapcsol a turbó hehe És még ez a kis 1,6os is szépen gyorsul 160 fölött is! EZ tetszik, elsem tudom képzelni, mit művel akkor egy 2.0ás TDCi  wow1 DE valahogy akkoris szeretem a benzingőzt, és az arányokat félretéve azt, hogy sokkal többezres fordulatig lehet pörgetni. Aztán majd 20 év múlva lehet hogy lenyugszok és dízelem lesz. Bár addigra már lehet, hogy hidrogénüzemű autók elérhetőek lesznek és beválnak. Akkor tuti olyanom lesz (főleg, hogy várhatóan a környezetvédelemben fogok elhelyezkedni).
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #4806 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 11:14:00 »

Srácok!

Érdekelne, hogy egy hátsó st lökös kb mennyibe fáj? Kb milyen gyakran lehet őket venni ebay, meg hasonló portálokon? Illetve hogy egy 4-ajtós, 2001-es 2.0 TDDI-re mennyire barkács rávarázsolni?
Kicsit megcsukták a hátulját az autómnak és gondoltam ha már fényezni kell, akkor egy ST-lököst fényeztetek rá Smiley

Thx a válaszokat!

100-200-300 € között mozog, állapottól függően.
A duplakipuffot Dinamit kipufogó megcsinálja gyárira hasonlító ST TDCI véggel 40e pénzből.
Ebben a hónapban 2 haveromnak is vettünk ST220-as szetteket ebay-en.
A legdrágább 380€ volt első + hátsó szállítással, ami a héten meg is érkezett.

380 euró. Ez első-hátsó egyben? Erre jön még a fényezés ugye? Viszont akkor kéne már alsó küszöb is (úgy nézne ki jól). Az mennyibe fáj?

Thx!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4807 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 11:48:12 »

DE valahogy akkoris szeretem a benzingőzt, és az arányokat félretéve azt, hogy sokkal többezres fordulatig lehet pörgetni.
Hát igen. Néha én is átülök a fifibe. Azt lehet 7e-ig pörgetni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4808 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 11:59:26 »

Hát igen. Néha én is átülök a fifibe. Azt lehet 7e-ig pörgetni...

Szerintem azt egyik kocsi motorja sem szereti (7000rpm). Legfeljebb a Honda Type R, meg a wankel motorok.
(Csak úgy zárójelbe jegyeztem meg)
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #4809 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 12:03:45 »

Hát igen. Néha én is átülök a fifibe. Azt lehet 7e-ig pörgetni...

Szerintem azt egyik kocsi motorja sem szereti (7000rpm). Legfeljebb a Honda Type R, meg a wankel motorok.
(Csak úgy zárójelbe jegyeztem meg)

Honda V-tech VTI vezérlése olyan 6k körül indul be... És pörög kb 8-8,5k-ig... Smiley
Szóval az szereti a 7k-t Cheesy Sőt Cheesy
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4810 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 12:20:30 »

Hát igen. Néha én is átülök a fifibe. Azt lehet 7e-ig pörgetni...

Szerintem azt egyik kocsi motorja sem szereti (7000rpm). Legfeljebb a Honda Type R, meg a wankel motorok.
(Csak úgy zárójelbe jegyeztem meg)

Néha azért kell...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4811 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 12:28:58 »

Srácok!

Érdekelne, hogy egy hátsó st lökös kb mennyibe fáj? Kb milyen gyakran lehet őket venni ebay, meg hasonló portálokon? Illetve hogy egy 4-ajtós, 2001-es 2.0 TDDI-re mennyire barkács rávarázsolni?
Kicsit megcsukták a hátulját az autómnak és gondoltam ha már fényezni kell, akkor egy ST-lököst fényeztetek rá Smiley

Thx a válaszokat!

100-200-300 € között mozog, állapottól függően.
A duplakipuffot Dinamit kipufogó megcsinálja gyárira hasonlító ST TDCI véggel 40e pénzből.
Ebben a hónapban 2 haveromnak is vettünk ST220-as szetteket ebay-en.
A legdrágább 380€ volt első + hátsó szállítással, ami a héten meg is érkezett.

380 euró. Ez első-hátsó egyben? Erre jön még a fényezés ugye? Viszont akkor kéne már alsó küszöb is (úgy nézne ki jól). Az mennyibe fáj?

Thx!

Küszöböt nagyon ritkán találni ebay-en. Most van egy eladó pár azt hiszem 30 Font az induló ára.
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Mondeo-ST220-Side-Skirts_W0QQitemZ270188724725QQihZ017QQcategoryZ21654QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Jobban jársz ha itthon legyártatod. Erre is hallottam már ötleteket egész jó árban, ha érdekel utánajárok.
Naplózva
Kisber
Vendég
« Új hozzászólás #4812 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 13:02:11 »

Küszöböt nagyon ritkán találni ebay-en. Most van egy eladó pár azt hiszem 30 Font az induló ára.
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Mondeo-ST220-Side-Skirts_W0QQitemZ270188724725QQihZ017QQcategoryZ21654QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Jobban jársz ha itthon legyártatod. Erre is hallottam már ötleteket egész jó árban, ha érdekel utánajárok.

Köszönöm... Azon gondolkoztam, hogy ha körbestzném, akkor meg a felnijeim lennének igen buták rá Smiley 16"-os gyári alu nem igazán passzol egy st-cucchoz Smiley Az meg ugye drága Smiley

Ahh, lehet hagyom a francba Smiley Azért köszönöm szépen a helpet!
Naplózva
PádárZoli
Vendég
« Új hozzászólás #4813 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 13:44:13 »

Néha azért kell...

A húzatgatás egyik motornak sem jó, ellenben az állandó magasabb fordulaton (4-5e) történő üzemmel.
Azzal "kormolja" ki az ember a kocsit, nem a húzatással. A gyorsításkor kopik, nyíródik legjobban a dugó, gyűrű, henger, főtengelycsapágy, kuplung, és végig a gumikig.
Feltéve, ha erről beszélsz. De nem ellenkezni akarok.
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4814 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 14:04:46 »

Néha azért kell...

A húzatgatás egyik motornak sem jó, ellenben az állandó magasabb fordulaton (4-5e) történő üzemmel.
Azzal "kormolja" ki az ember a kocsit, nem a húzatással. A gyorsításkor kopik, nyíródik legjobban a dugó, gyűrű, henger, főtengelycsapágy, kuplung, és végig a gumikig.
Feltéve, ha erről beszélsz. De nem ellenkezni akarok.


De ha olykor felpörgeti az ember, attól még semmi baja nem lesz...
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Suba
Vendég
« Új hozzászólás #4815 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 14:10:08 »

A húzatgatás egyik motornak sem jó, ellenben az állandó magasabb fordulaton (4-5e) történő üzemmel.
Azzal "kormolja" ki az ember a kocsit, nem a húzatással. A gyorsításkor kopik, nyíródik legjobban a dugó, gyűrű, henger, főtengelycsapágy, kuplung, és végig a gumikig.
Feltéve, ha erről beszélsz. De nem ellenkezni akarok.


Szerintem arra gondolt, hogy néha akkor is megkínálja az ember ha nem jó neki, mert csak...  nyes
Naplózva
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #4816 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 14:14:11 »



Köszönöm... Azon gondolkoztam, hogy ha körbestzném, akkor meg a felnijeim lennének igen buták rá Smiley 16"-os gyári alu nem igazán passzol egy st-cucchoz Smiley Az meg ugye drága Smiley

Ahh, lehet hagyom a francba Smiley Azért köszönöm szépen a helpet!

Nehogy feladd a felni miatt már!  Grin Jó lesz az a gyári alu is. Ráér az ST felni később is, majdcsak összegyűlik rá. Nem drágább a felnigarni mint a körbespoilerezés. Kivéve, ha egyedileg gyártatod le a spoilereket műanyagossal. Amugymeg olcsóbban, szebb és jobb felniket is lehet kapni mint az ST (nem kell ahhoz ragaszkodni). Ha meg eladod a gyári felnit, az ára kiteszi leglább a felét az újnak.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4817 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 14:15:11 »

A húzatgatás egyik motornak sem jó, ellenben az állandó magasabb fordulaton (4-5e) történő üzemmel.
Azzal "kormolja" ki az ember a kocsit, nem a húzatással. A gyorsításkor kopik, nyíródik legjobban a dugó, gyűrű, henger, főtengelycsapágy, kuplung, és végig a gumikig.
Feltéve, ha erről beszélsz. De nem ellenkezni akarok.


Szerintem arra gondolt, hogy néha akkor is megkínálja az ember ha nem jó neki, mert csak...  nyes

Arra.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Evo
Vendég
« Új hozzászólás #4818 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 14:33:50 »

Köszönöm... Azon gondolkoztam, hogy ha körbestzném, akkor meg a felnijeim lennének igen buták rá Smiley 16"-os gyári alu nem igazán passzol egy st-cucchoz Smiley Az meg ugye drága Smiley
Nehogy feladd a felni miatt már!  Grin Jó lesz az a gyári alu is.

Így van, nekem is ST spoiler van körbe, most 15"-os gyári lemezfelnivel...  (Nem le szarom)
Igaz van szép felnim is (faxa kis momo, kicsit több mint az ST)
Mondjuk nem tudom, hogy MKII-re van-e egyáltalán olyan tipikus ST felni, mint a III-asokra.
Naplózva
clint
Vendég
« Új hozzászólás #4819 Dátum: 2007.11.22 csütörtök, 18:31:56 »

Küszöböt nagyon ritkán találni ebay-en. Most van egy eladó pár azt hiszem 30 Font az induló ára.
http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Mondeo-ST220-Side-Skirts_W0QQitemZ270188724725QQihZ017QQcategoryZ21654QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Jobban jársz ha itthon legyártatod. Erre is hallottam már ötleteket egész jó árban, ha érdekel utánajárok.

Köszönöm... Azon gondolkoztam, hogy ha körbestzném, akkor meg a felnijeim lennének igen buták rá Smiley 16"-os gyári alu nem igazán passzol egy st-cucchoz Smiley Az meg ugye drága Smiley

Ahh, lehet hagyom a francba Smiley Azért köszönöm szépen a helpet!

4db St felni 128e http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1630659&command=ugras&screenwidth=1280
De ennél sokkal sokkal olcsóbban is lehet már venni, akár ebay-en is. Én pl 110ért vettem a négy 18colos Zetec S felnit.
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #4820 Dátum: 2007.11.25 vasárnap, 09:13:05 »

Helló!
Le szeretném cserélni a narancssárga indexemet. Az Ebay-en találtam feketét. Van valakinek ilyen az autóján? Az én gépem fekete, s nem tudom, hogy mutatna rajt. Szerintetek?
Itt a link, vmi hasonlóra gondoltam:http://cgi.ebay.de/KLARGLAS-SEITENBLINKER-SCHWARZ-FORD-FOCUS-MONDEO-NEU_W0QQitemZ170159588559QQihZ007QQcategoryZ57332QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Egyáltalán lehet ilyet használni nálunk?

KÉPEK Fekete oldalindex-el:


Remélem segített


Köszi! Jövő héten szólok német kollégámnak, rendeljen egy párat nekem! Smiley Majd rakok fel képet róla!
Tegnap bekerültek a fekete indexek. Nekem tetszik! Szebb mint a narancssárga, az biztos. Nagyon könnyen kijött az eredeti, nem kellet telefonkártya sem hozzá. Ha jobb idő lesz, rakok fel képet róluk!
Krómozott fejü izzót lehet nálunk kapni?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4821 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 16:23:14 »

Krómozott fejü izzót lehet nálunk kapni?

Xenonizzós boltokba, jó drága.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Maffy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5378


9094814
E-mail
« Új hozzászólás #4822 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 17:04:53 »

[Krómozott fejü izzót lehet nálunk kapni?

Homasita... valóban nem olcsó
Naplózva

Egy valódi beSTia™
ST200 2.5 V6 (2000.04)
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4823 Dátum: 2007.11.26 hétfő, 19:51:42 »

[Krómozott fejü izzót lehet nálunk kapni?

Homasita... valóban nem olcsó

Importálni kell ebayről látom már mennyire lenne igény? milyen fajta?
Naplózva
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #4824 Dátum: 2007.11.27 kedd, 13:51:50 »

Most én vagyok gyogyi, vagy tényleg erről van szó, mint drága cuccról?

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=370725060&kat=hdb
http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=370725064&kat=rh2
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #4825 Dátum: 2007.11.27 kedd, 14:09:35 »


Errről van szó csak a lényeg hogy króm és sárgán biluxolgat, indexbe lenne ez meg oda fehér debgyó
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #4826 Dátum: 2007.11.27 kedd, 18:47:53 »


Errről van szó csak a lényeg hogy króm és sárgán biluxolgat, indexbe lenne ez meg oda fehér debgyó
Igen, ilyenre gondoltam. E-bayen csak 21W-osat találtam, üveglábút nem. Mondjuk kb. 5 Eutót nem ér az egész. A narancssárga is éppúgy kiég! hehe
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #4827 Dátum: 2007.11.28 szerda, 09:41:01 »

Honda V-tech VTI vezérlése olyan 6k körül indul be... És pörög kb 8-8,5k-ig... Smiley
Szóval az szereti a 7k-t Cheesy Sőt Cheesy
Egyetértek. A 7 ezret simán vitte. 1.8-ast (a 163 lovast) vezettem egy ideig (amíg el nem lopták). Fájt érte a szívem.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.28 szerda, 09:42:41 írta francoe » Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
laller
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #4828 Dátum: 2007.11.28 szerda, 18:15:39 »

Sziasztok. Érdeklödőm, nem tudtok valakit aki a belső design elemet fa mintásban tudná prezentálni? MK III. Facelift. Aut. váltógomb, ajtó könyöklő. Hálás lennék.
Naplózva

2011.TDCI 163Le titanium s kombi, Powershift, panther black,minden földi jóóó /csepel sziget/
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4829 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 22:08:32 »

Érdekes:  wow1

« Utoljára szerkesztve: 2007.11.29 csütörtök, 22:10:03 írta zsoel » Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4830 Dátum: 2007.11.29 csütörtök, 22:35:28 »

Érdekes:  wow1

jó lenne csak baromi sok hiba van az átrajzolt változaton  Undecided
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #4831 Dátum: 2007.11.30 péntek, 22:29:43 »

Hoppá!

Mennyit kerestem egy ilyet, amig fekete mondeom volt!  eljen

http://cgi.ebay.de/Spiegelkappen-Chrom-Ford-Mondeo-mit-LED-Blinker-2004-06_W0QQitemZ170172548929QQihZ007QQcategoryZ44179QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4832 Dátum: 2007.11.30 péntek, 22:38:20 »

jó lenne csak baromi sok hiba van az átrajzolt változaton  Undecided
Pédául?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4833 Dátum: 2007.11.30 péntek, 22:48:08 »

Pédául?

a küszöbből "nő ki" az ajtó. nem látszik a küszöb szélesítése, pedig a sárvédő brutál szélesítésen esett át, és a küszöb éle ezt követi. túlméretezett az ajtaja, nem valósághű. bár a kép le van kicsinyítve (ettől ugyi vágáshibák háttérbe szorulnak) mégis látszik az eredeti hűtőrácsok vágásvonala ... itt ott cakkos.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4834 Dátum: 2007.11.30 péntek, 22:55:26 »

Hát, azért én örülnék, ha Photoshop-al, v társaival így tudnék bánni...
Tényleg optikai csalás az ajtó, mert az alja párhuzamos a küszöbbel, (ami kifele ível), és mégse látunk törést a széle és a hátsó rész között.
De hát erre jók ezek a progik, hogy megépítés előtt lássuk a hibákat.

Bár nekem inkább a háttérben lévő sokemeletes épület felülről 4. szint balról 5. ablak függöny vonala nem élethű beka3
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4835 Dátum: 2007.11.30 péntek, 23:00:02 »

Hát, azért én örülnék, ha Photoshop-al, v társaival így tudnék bánni...
Tényleg optikai csalás az ajtó, mert az alja párhuzamos a küszöbbel, (ami kifele ível), és mégse látunk törést a széle és a hátsó rész között.
De hát erre jók ezek a progik, hogy megépítés előtt lássuk a hibákat.

Bár nekem inkább a háttérben lévő sokemeletes épület felülről 4. szint balról 5. ablak függöny vonala nem élethű beka3

én játszotta, ilyenekez PS-al. arra jó volt, h a hibákat meglássam.

pont az a baj az ajtóval, h a fény se törik rajta. gyakorlatilag az eredeti vonal megy ki a szélesített küszöb éléhez.
« Utoljára szerkesztve: 2007.11.30 péntek, 23:02:38 írta Tsory » Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4836 Dátum: 2007.12.01 szombat, 00:25:10 »

Ez nem jó, mert kilóg belőle a madzag!!! wow1 vigyor3
Naplózva
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #4837 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 19:14:37 »

Nem tudom, hogy optikai tuningnak számít-e, de készítettem egy képet a kulcsomról. Egyedi, én készítettem!  Smiley
A kép nem adja vissza, de a Ford felirat lézerrel van belegravírozva egy nikkel fóliába. (Nem oxidálódik, úlyan mint a tükör)

http://kepfeltoltes.hu/view/071217/DSCF5581_resize_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Hogy tudok úgy képet beszúrni, hogy az itt megjelenjen?)
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4838 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 19:18:43 »


(Hogy tudok úgy képet beszúrni, hogy az itt megjelenjen?)




Így.
A kép tulajdonságaira klikk, az url címet bemásolod, és a második sor második gombbja a képbeszúrás...
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #4839 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 19:31:01 »

Nem tudom, hogy optikai tuningnak számít-e, de készítettem egy képet a kulcsomról. Egyedi, én készítettem!  Smiley
A kép nem adja vissza, de a Ford felirat lézerrel van belegravírozva egy nikkel fóliába. (Nem oxidálódik, úlyan mint a tükör)
Hogy csináltad? Engem nagyon érdekelne, mert az én kulcsomból teljesen hiányzik a felirat, és nem is lehet kapni külön ilyen pici Ford feliratot. Tudsz segíten?
Naplózva
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4840 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 21:47:49 »

Nem tudom, hogy optikai tuningnak számít-e, de készítettem egy képet a kulcsomról. Egyedi, én készítettem!  Smiley
A kép nem adja vissza, de a Ford felirat lézerrel van belegravírozva egy nikkel fóliába. (Nem oxidálódik, úlyan mint a tükör)
Hogy csináltad? Engem nagyon érdekelne, mert az én kulcsomból teljesen hiányzik a felirat, és nem is lehet kapni külön ilyen pici Ford feliratot. Tudsz segíten?
Nekem szintén hiányzik a felirat, ilyenre beneveznék én is
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
xabey
Vendég
« Új hozzászólás #4841 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 22:15:21 »

Ma végre felkerültek az ST lökösök meg a hátsó spoiler Smiley

Holnap rakok fel képet az autóról, addig is a hátsója itt látható:







Dinamit Dob féle Y elvezetéses dupla szolid vég (gyári ST jéhez hasonló kerek, ferdén csapott), hátsó dob nélkül. Így szép mély duruzslós hangja lett Wink

 finom
Naplózva
Zseby1984
Vendég
« Új hozzászólás #4842 Dátum: 2007.12.17 hétfő, 23:15:10 »

Tudja valaki, hogy 97-es mondihoz hol, és kb mennyiért lehet szerezni használt vagy akár új ST felnit?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4843 Dátum: 2007.12.18 kedd, 07:52:51 »

Hogy csináltad? Engem nagyon érdekelne, mert az én kulcsomból teljesen hiányzik a felirat, és nem is lehet kapni külön ilyen pici Ford feliratot. Tudsz segíten?

sztem akármelyik lézergravírozós helyen meg tudják csinálni. alapanyaguk is van hozzá. nem lehet vlmi veszett költség.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Franky
Vendég
« Új hozzászólás #4844 Dátum: 2007.12.18 kedd, 15:16:28 »

Nem tudom, hogy optikai tuningnak számít-e, de készítettem egy képet a kulcsomról. Egyedi, én készítettem!  Smiley
A kép nem adja vissza, de a Ford felirat lézerrel van belegravírozva egy nikkel fóliába. (Nem oxidálódik, úlyan mint a tükör)
Hogy csináltad? Engem nagyon érdekelne, mert az én kulcsomból teljesen hiányzik a felirat, és nem is lehet kapni külön ilyen pici Ford feliratot. Tudsz segíten?
Lézerrel van gravírozva a felirat egy nikkel lemezbe, majd az van körbevágva, szintén lézerrel. Próbálkoztam rozsdamentes acéllal is, de az nem az igazi. Nekem nem tetszett. Ez olyan fényes, mint a tükör.
Valószínüleg meg tudják neked csinálni dísztárgy gravírozók is, bár lehet nem lesz ilyen fekete a felirat. (Nikkel már nem biztos, hogy van nekik) Kérdezz rá valahol! Értékesítésen még nem gondolkoztam, mert csak a magam szórakoztatására készítettem.  Grin
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #4845 Dátum: 2007.12.18 kedd, 16:13:07 »

MK3 kombira létezik valami kultúrált hátsó szárny? Mert olyan szépen felkavarom magam mögött a levegőt, hogy a hátsó ablak 4 másodperc alatt lesz tiszta mocsok állandóan. Nomeg nagyszerűen el tudnék rejteni benne egy tolatókamerát esetleg.
Naplózva
Zoli79
Vendég
« Új hozzászólás #4846 Dátum: 2007.12.18 kedd, 19:29:33 »

MK3 kombira létezik valami kultúrált hátsó szárny? Mert olyan szépen felkavarom magam mögött a levegőt, hogy a hátsó ablak 4 másodperc alatt lesz tiszta mocsok állandóan. Nomeg nagyszerűen el tudnék rejteni benne egy tolatókamerát esetleg.
Létezik, de szerintem ugyan olyan koszos maradna tőle az ablak.
Elvileg van gyári szárny is!
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #4847 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 14:41:46 »

MK3 kombira létezik valami kultúrált hátsó szárny? Mert olyan szépen felkavarom magam mögött a levegőt, hogy a hátsó ablak 4 másodperc alatt lesz tiszta mocsok állandóan. Nomeg nagyszerűen el tudnék rejteni benne egy tolatókamerát esetleg.

Kizs, aramlastanilag ilyen fizikai meretek, nagysag és forma eseteben a szarnyak es spoilerek leginkabb csak optikai jellemzoket modositjak (tehat a megfelelo topicban vagy Smiley ) de a fizikaiakat egyaltalan nem, vagy csak minimalisan. Ha peched van egy hazi kokany szarnnyal sikerul kicsit rontanod a helyzeten.
Ha a reszletek ennel jobban erdekelnek kerdezz meg egy gepeszmernokot. Amugy az MKIII volt az elso szamitogep optimalizalt tervezes, es rendkivul jo (a kategoriat, format, meretet tekintve Ce erteket (aramlastani ellenállási tényezo) ert el.
ennek ellenere a Kombi eseten eroteljes turbulens aramlatokkal kell egyutt elnunk, es ezen semmilyen szarny, spoiler nem modosit jelentosen. (sok faktor van az egyenletben, de a a kocsi hossza, magassaga, az aramlas levalasi pontja, amit a kombi magas szogu lecsapasa okoz a leglenyegesebb)

Persze van megoldas: ha a kritikus sebesseg alatt kozlekedsz a turbulencia nem jelentos. biztos eszrevetted ha mondjuk 25km/h val mesz nem koszosodik az ablak. Smiley Tedd merlegre a dolgot. Smiley
Naplózva
KIZS
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 277



« Új hozzászólás #4848 Dátum: 2007.12.24 hétfő, 17:23:04 »

Kizs, aramlastanilag ilyen fizikai meretek, nagysag és forma eseteben a szarnyak es spoilerek leginkabb csak optikai jellemzoket modositjak (tehat a megfelelo topicban vagy Smiley ) de a fizikaiakat egyaltalan nem, vagy csak minimalisan. Ha peched van egy hazi kokany szarnnyal sikerul kicsit rontanod a helyzeten
....

pedig már reménykedtem...
igazándiból megszoktam, mert a transporterem is pont ugyanígy lesz tiszta mocsok egy pillanat alatt, de amíg ott ez nem érdekel, addig a Mondeo kifejezetten randa mocskosan

ami érdekes, az a rendszámtáblát megvilágító izzók helyét jelző két száraz folt (nedves időben is száraz), illetve a kocsi tetején a hátsó ülések felett levő tenyérnyi kerek száraz folt (valamelyik belső lámpa? bár akkor is van folt, ha nem ég a lámpa) és kisebb kerek folt a csomagtartó lámpánál
de ezeket más kombi mondeokon is megfigyeltem már
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #4849 Dátum: 2007.12.25 kedd, 00:15:14 »

Kizs, aramlastanilag ilyen fizikai meretek, nagysag és forma eseteben a szarnyak es spoilerek leginkabb csak optikai jellemzoket modositjak (tehat a megfelelo topicban vagy Smiley )

ez elég rossz megközelítése a dolognak, mondhatni nem igaz. 1 profin tervezett szárny igenis jelentős tapadást tud biztosítani az autónak, még ennél a méretnél is. a hátsó ablakok koszolódására valszeg nem gyógyír, de az azért erős túlzás, h csupán optikai jelentőségű .. és én nem a tecsogazdaságosuniverzális100ledesféklámpás hátsó szárnyakra gondolok. tuti, h a gyári nem a semmiresejó kategória.
csak 1 gyors példa:
ha egyszer alkalmad nyílik rá nézz meg egy E39 M5 hátsószárnyat ... háát ránézésre nem 1 nagy durranás, de amikor a tervezőket megkérdezték, h "minek ez a vékony perem az autóra?" akkor az volt a válasz "mert 200 felett nagyon jól nyomja a hátsót lefelé".
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Oldalak: 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 ... 247   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.089 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.