Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:50:27
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Optikai tuning
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
247
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Optikai tuning (Megtekintve 3603118 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1150 Dátum:
2005.11.09 szerda, 19:22:00 »
Idézetet írta: Landser_old - 2005.11.08 kedd, 12:32:00
Itt egy ára-s magyar link:
Megalight 50+
Ez van akcióba Bárdinál - GE->Tungstram - írtam is a Club-os topicban szerintem ára is jobb ott, nem beszélve a clubkedvezményről!!!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1151 Dátum:
2005.11.10 csütörtök, 20:30:00 »
Ez a Mondi vajon hogyan bírná a magyar utakat?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1152 Dátum:
2005.11.10 csütörtök, 20:35:00 »
Ez se egyszerű:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1153 Dátum:
2005.11.10 csütörtök, 21:28:00 »
Egy picit visszatérve az izzókra.
Most beszéltem velük:http://www.xenonizzo.hu/
A honlap szerint 8500K-s az izzó fénye,de most csak 7500 K-s van.
1.Ez egy kicsit fehérebb,kékesebb,lilásabb???
Gyárilag 55 W-os.
2.Érdemes nagyobb teljesítményűt venni?100 W-osat is árulnak.
3.Vagy az már kisütné a foncsort?Vagy ez a fajta izzó nem sárgítja a lámpabúrát.
4.Esetleg csak a távolságiba?
5.Az elektromos rendszer elbírja a nagyobb teljesítményű égőket?
Srac!ms02!tapasztalataitok???
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1154 Dátum:
2005.11.10 csütörtök, 22:15:00 »
Mit jelent a Kelvin szám?
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
Erősebb a nagyobb Kelvin számú izzó?
Nem. A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
Melyikkel látok a legjobban?
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.
Milyen izzó ajánlott?
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.
Ezeket az infókat xenon szettek leírásánál találtam.
Mennyire igaz ez a xenonizzo.hu által forgalmazott "sima"xenon izzókra?Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1155 Dátum:
2005.11.10 csütörtök, 22:44:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.10 csütörtök, 22:15:00
Mit jelent a Kelvin szám?
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
Erősebb a nagyobb Kelvin számú izzó?
Nem. A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
Melyikkel látok a legjobban?
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.
Milyen izzó ajánlott?
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.
Ezeket az infókat xenon szettek leírásánál találtam.
Mennyire igaz ez a xenonizzo.hu által forgalmazott "sima"xenon izzókra?Zsoel.
Kelvin szám... a kelvin hőmérsékletet jelöl (0C=273K). Ebben az esetben színhőmérsékletet. És hívjuk Kelvin-foknak.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1156 Dátum:
2005.11.11 péntek, 00:20:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.10 csütörtök, 21:28:00
Egy picit visszatérve az izzókra.
Most beszéltem velük:http://www.xenonizzo.hu/
A honlap szerint 8500K-s az izzó fénye,de most csak 7500 K-s van.
1.Ez egy kicsit fehérebb,kékesebb,lilásabb???
Gyárilag 55 W-os.
2.Érdemes nagyobb teljesítményűt venni?100 W-osat is árulnak.
3.Vagy az már kisütné a foncsort?Vagy ez a fajta izzó nem sárgítja a lámpabúrát.
4.Esetleg csak a távolságiba?
5.Az elektromos rendszer elbírja a nagyobb teljesítményű égőket?
Srac!ms02!tapasztalataitok???
Én nem tennék bele 100W -osat. Mikor szétszedtem a lámpát, így is látszik, hogy már az 55W -ostól is, ahol visszaveri a fényt, másabb a felülete. Szerintem a hő mattította meg.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1157 Dátum:
2005.11.11 péntek, 00:23:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.10 csütörtök, 22:15:00
Mit jelent a Kelvin szám?
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
Erősebb a nagyobb Kelvin számú izzó?
Nem. A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
Melyikkel látok a legjobban?
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.
Milyen izzó ajánlott?
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.
Ezeket az infókat xenon szettek leírásánál találtam.
Mennyire igaz ez a xenonizzo.hu által forgalmazott "sima"xenon izzókra?Zsoel.
Nekem pont ezért van benne 5800K -es!
Ma szerencsére köd volt este, úgyhogy így is tesztelve lett az izzó. Szerintem sokkal jobb, úgyhogy veszek a távolságiba is!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1158 Dátum:
2005.11.11 péntek, 08:49:00 »
nekem, amikor a pótizzókat beszereztem, a távolságiba H1-es 100W-ost adtak (hogy most milyen van benne, nem tudom, távolságit nem tudok használni, szinte), a boltos kijött megnézni, hogy milyen kell, és adott a városiba H4-et
miközben a régebbi mk1-ről van szó
különben a nap fénye (délben) elég kékes a hagyományos izzókhoz képest
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1159 Dátum:
2005.11.11 péntek, 18:30:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.10 csütörtök, 21:28:00
Egy picit visszatérve az izzókra.
Most beszéltem velük:http://www.xenonizzo.hu/
A honlap szerint 8500K-s az izzó fénye,de most csak 7500 K-s van.
1.Ez egy kicsit fehérebb,kékesebb,lilásabb???
Gyárilag 55 W-os.
2.Érdemes nagyobb teljesítményűt venni?100 W-osat is árulnak.
3.Vagy az már kisütné a foncsort?Vagy ez a fajta izzó nem sárgítja a lámpabúrát.
4.Esetleg csak a távolságiba?
5.Az elektromos rendszer elbírja a nagyobb teljesítményű égőket?
Srac!ms02!tapasztalataitok???
Zsoel:
1. Jól mondod, a 8500-as még fehérebb-kékebb, mint a 7500-as. Én azért vettem végül is 7500-ast, mert valamivel nagyobb a fényereje, mint a 8500-asé, és mivel kipróbáltam, hogy a 7500-as is kellően fehéren és jó messze világít, simán megfelel a távolságiba. Nagyon meg vagyok elégedve. A gyári xenon izzó helyére került 10000K-es cuccos egyrészt nagyon szép színű, másrészt nagyon hasít, szinte nappali világosságot teremt, de mégsem vakítja a többi autóst (kipróbáltuk). Létezik már 12000K-es is, az állítólag már nem visz olyan messzire mint a 10000K-es. Én személy szerint teljesen elégedett vagyok a jelenlegi kombinációval: tompítottban a 10000K-es xenon, távolságiban a 7500K-es H1-es xenon-kripton égő. Konkrét esős tapasztalataim nem nagyon vannak, illetve volt már eső, mióta meg van a cuccos, de nem emlékszem olyanra, hogy a fehérebb fény miatt esetleg kevésbé láttam volna.
Érdekes lehet egyébként Petya szakvéleménye is, mert ő is mostanában cserélte mindkét égőjét, de ő mind a kettő esetében alacsonyabb Kelvinest vett. A minitalin az övé is igen meggyőzően viselkedett, csak nem volt annyira fehér.
2. Semmi esetre sem ajánlom a gyárinál nagyobb teljesítményfelvételű égőket, mert mind a foncsort, mind az elektronikát terhelik. Vagyis: gyári xenon helyére 35W-os, gyári távolsági helyére pedig 55W-os cuccos kerüljön.
3. Én mindkét esetben úgy vásároltam az égőket, hogy az egyik lámpába bepróbáltuk az új izzót, de a másikban még maradt egy darabig a régi, így elég jó összehasonlítási alap adódik, és ha esetleg nem megfelelő az eredmény, akkor vagy marad a régi, vagy egy másik fajta új izzót kell kipróbálni, természetesen még a fizetés/vásárlás előtt.
Röviden ennyi, várom az esetleges további kérdéseket! Zsoel ha ott tudtál volna lenni a legutóbbi minitalin, láthattad volna ezeket az égőket működés közben is, összehasonlítva a gyári lámpákkal. És legalább mi is láthattuk volna az új Mondidat
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1160 Dátum:
2005.11.11 péntek, 18:43:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.11.11 péntek, 18:30:00
Zsoel:
1. Jól mondod, a 8500-as még fehérebb-kékebb, mint a 7500-as. Én azért vettem végül is 7500-ast, mert valamivel nagyobb a fényereje, mint a 8500-asé, és mivel kipróbáltam, hogy a 7500-as is kellően fehéren és jó messze világít, simán megfelel a távolságiba. Nagyon meg vagyok elégedve. A gyári xenon izzó helyére került 10000K-es cuccos egyrészt nagyon szép színű, másrészt nagyon hasít, szinte nappali világosságot teremt, de mégsem vakítja a többi autóst (kipróbáltuk). Létezik már 12000K-es is, az állítólag már nem visz olyan messzire mint a 10000K-es. Én személy szerint teljesen elégedett vagyok a jelenlegi kombinációval: tompítottban a 10000K-es xenon, távolságiban a 7500K-es H1-es xenon-kripton égő. Konkrét esős tapasztalataim nem nagyon vannak, illetve volt már eső, mióta meg van a cuccos, de nem emlékszem olyanra, hogy a fehérebb fény miatt esetleg kevésbé láttam volna.
Érdekes lehet egyébként Petya szakvéleménye is, mert ő is mostanában cserélte mindkét égőjét, de ő mind a kettő esetében alacsonyabb Kelvinest vett. A minitalin az övé is igen meggyőzően viselkedett, csak nem volt annyira fehér.
2. Semmi esetre sem ajánlom a gyárinál nagyobb teljesítményfelvételű égőket, mert mind a foncsort, mind az elektronikát terhelik. Vagyis: gyári xenon helyére 35W-os, gyári távolsági helyére pedig 55W-os cuccos kerüljön.
3. Én mindkét esetben úgy vásároltam az égőket, hogy az egyik lámpába bepróbáltuk az új izzót, de a másikban még maradt egy darabig a régi, így elég jó összehasonlítási alap adódik, és ha esetleg nem megfelelő az eredmény, akkor vagy marad a régi, vagy egy másik fajta új izzót kell kipróbálni, természetesen még a fizetés/vásárlás előtt.
Röviden ennyi, várom az esetleges további kérdéseket! Zsoel ha ott tudtál volna lenni a legutóbbi minitalin, láthattad volna ezeket az égőket működés közben is, összehasonlítva a gyári lámpákkal. És legalább mi is láthattuk volna az új Mondidat
Köszi az infókat!
Ami késik,nem múlik.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1161 Dátum:
2005.11.11 péntek, 18:45:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.11 péntek, 18:43:00
Köszi az infókat!
Ami késik,nem múlik.
OK!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1162 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:22:00 »
Idézetet írta: srac_old - 2005.11.11 péntek, 18:30:00
Zsoel:
1. Jól mondod, a 8500-as még fehérebb-kékebb, mint a 7500-as. Én azért vettem végül is 7500-ast, mert valamivel nagyobb a fényereje, mint a 8500-asé, és mivel kipróbáltam, hogy a 7500-as is kellően fehéren és jó messze világít, simán megfelel a távolságiba. Nagyon meg vagyok elégedve. A gyári xenon izzó helyére került 10000K-es cuccos egyrészt nagyon szép színű, másrészt nagyon hasít, szinte nappali világosságot teremt, de mégsem vakítja a többi autóst (kipróbáltuk). Létezik már 12000K-es is, az állítólag már nem visz olyan messzire mint a 10000K-es. Én személy szerint teljesen elégedett vagyok a jelenlegi kombinációval: tompítottban a 10000K-es xenon, távolságiban a 7500K-es H1-es xenon-kripton égő. Konkrét esős tapasztalataim nem nagyon vannak, illetve volt már eső, mióta meg van a cuccos, de nem emlékszem olyanra, hogy a fehérebb fény miatt esetleg kevésbé láttam volna.
Érdekes lehet egyébként Petya szakvéleménye is, mert ő is mostanában cserélte mindkét égőjét, de ő mind a kettő esetében alacsonyabb Kelvinest vett. A minitalin az övé is igen meggyőzően viselkedett, csak nem volt annyira fehér.
2. Semmi esetre sem ajánlom a gyárinál nagyobb teljesítményfelvételű égőket, mert mind a foncsort, mind az elektronikát terhelik. Vagyis: gyári xenon helyére 35W-os, gyári távolsági helyére pedig 55W-os cuccos kerüljön.
3. Én mindkét esetben úgy vásároltam az égőket, hogy az egyik lámpába bepróbáltuk az új izzót, de a másikban még maradt egy darabig a régi, így elég jó összehasonlítási alap adódik, és ha esetleg nem megfelelő az eredmény, akkor vagy marad a régi, vagy egy másik fajta új izzót kell kipróbálni, természetesen még a fizetés/vásárlás előtt.
Röviden ennyi, várom az esetleges további kérdéseket! Zsoel ha ott tudtál volna lenni a legutóbbi minitalin, láthattad volna ezeket az égőket működés közben is, összehasonlítva a gyári lámpákkal. És legalább mi is láthattuk volna az új Mondidat
Őszintén, melyikkel láttál jobban este, a gyári 6000K -es Xenon -al, vagy a GP 10000K -essel?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1163 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:34:00 »
6.500K vs 10.000K
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a használt gyári xenon csövek már eléggé meg lehetnek sárgulva az ív körül - nekem is ez a fő gond, a gyári Osram xenon-okkal - , ami jelentősen gyengíti a xenon fényerejét, így nem lehet teljsen valós képet alkotni.
Meg aminek lehet valóság alapja: állítólag a 6500K-nél nagyobb xenon csövek megterhelik a gyári trafót, és ez idővel tönkre is mehet (ami nem olcsó). Oka: valószínűleg hosszabb az ív, amit csak nagyobb energia bevitelével lehet létrehozni és fenntartani. Ez viszont túlterheli a trafót.
(A gyújtó trafó is tönkre mehet, ha túl nagy a gyertyaházag.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1164 Dátum:
2005.11.11 péntek, 23:43:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:34:00
6.500K vs 10.000K
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a használt gyári xenon csövek már eléggé meg lehetnek sárgulva az ív körül - nekem is ez a fő gond, a gyári Osram xenon-okkal - , ami jelentősen gyengíti a xenon fényerejét, így nem lehet teljsen valós képet alkotni.
Meg aminek lehet valóság alapja: állítólag a 6500K-nél nagyobb xenon csövek megterhelik a gyári trafót, és ez idővel tönkre is mehet (ami nem olcsó). Oka: valószínűleg hosszabb az ív, amit csak nagyobb energia bevitelével lehet létrehozni és fenntartani. Ez viszont túlterheli a trafót.
(A gyújtó trafó is tönkre mehet, ha túl nagy a gyertyaházag.)
Hát, a ha ugyanúgy 35 wattos, nem terheli jobban. A magasabb színhőmérséklet valószínúlég másik gáz-összetétel miatt van. Viszont a begyújtás jobban igénybe veheti
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1165 Dátum:
2005.11.12 szombat, 11:41:00 »
Idézetet írta: Petya_old - 2005.11.11 péntek, 23:34:00
6.500K vs 10.000K
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a használt gyári xenon csövek már eléggé meg lehetnek sárgulva az ív körül - nekem is ez a fő gond, a gyári Osram xenon-okkal - , ami jelentősen gyengíti a xenon fényerejét, így nem lehet teljsen valós képet alkotni.
Meg aminek lehet valóság alapja: állítólag a 6500K-nél nagyobb xenon csövek megterhelik a gyári trafót, és ez idővel tönkre is mehet (ami nem olcsó). Oka: valószínűleg hosszabb az ív, amit csak nagyobb energia bevitelével lehet létrehozni és fenntartani. Ez viszont túlterheli a trafót.
(A gyújtó trafó is tönkre mehet, ha túl nagy a gyertyaházag.)
Idővel kiderül, hogy mennyire terheli a rendszert a 10000K, de mint tudjátok, nekem már amúgy is hónapok óta, már sajna a gyári xenonnal is döglődött a begyújtóm. Hétfőn kapok újat 17 ezer pénzért, és akkor remélem megoldódnak a problémáim.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1166 Dátum:
2005.11.14 hétfő, 09:39:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.11 péntek, 18:43:00
Köszi az infókat!
Ami késik,nem múlik.
Féklámpaprojekt?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1167 Dátum:
2005.11.14 hétfő, 10:01:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.11.14 hétfő, 09:39:00
Féklámpaprojekt?
a villogó féklámpa?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1168 Dátum:
2005.11.14 hétfő, 21:39:00 »
Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1169 Dátum:
2005.11.14 hétfő, 22:38:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2005.11.14 hétfő, 10:01:00
a villogó féklámpa?
Olyan már volt.
Most valami máson agyalok!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1170 Dátum:
2005.11.14 hétfő, 23:24:00 »
Idézetet írta: Rob_old - 2005.11.14 hétfő, 10:01:00
a villogó féklámpa?
én neten láttam egyszer 600-700 ft-ért a kettőt. az escortomban (az volt előtte) egy haverom rendelte (autósbolt) 800-1000 ft-ért a kettőt, és fehér is volt.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1171 Dátum:
2005.11.15 kedd, 09:28:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2005.11.14 hétfő, 21:39:00
Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
Én ezért várom meg amíg a hagyományos kiég, asszem addigra lejár a szavatossága a polcon lévő csilivili szettnek
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1172 Dátum:
2005.11.15 kedd, 09:30:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.14 hétfő, 22:38:00
Olyan már volt.
Most valami máson agyalok!
(pölö: kinyílik fékezéskor egy pici ajtócska a tetőn egy kéz kinyúl és lazán lenget egy STOP táblát = fékezek!
)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1173 Dátum:
2005.11.15 kedd, 09:40:00 »
Idézetet írta: napu - 2005.11.15 kedd, 09:30:00
(pölö: kinyílik fékezéskor egy pici ajtócska a tetőn egy kéz kinyúl és lazán lenget egy STOP táblát = fékezek!
)
Vagy még jobb: senki kedvéért nem fékezek!
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1174 Dátum:
2005.11.15 kedd, 10:23:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.15 kedd, 09:40:00
Vagy még jobb: senki kedvéért nem fékezek!
Akkor a fékasszisztens új "neve": SKNF lesz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1175 Dátum:
2005.11.15 kedd, 11:04:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2005.11.14 hétfő, 21:39:00
Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
Én ezt egy sima autósboltba vettem, júliusba került bele, de az egyik, november elején villogással megadta magát.
Ezt meg november elején tettem bele, még működik (koppp-koppp)!
Ez annyiból néz ki jobbnak, hogy vastagabb az érintkezője, viszont fényerőbe gyengébb, mint a 4 LED -es.
Árak rá vannak írva (a pár ennyi), szerintem egyik se vészes.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1176 Dátum:
2005.11.15 kedd, 15:06:00 »
Érdekes tapasztalatok,vélemények,különböző izzókkal kapcsolatban!
Itt nézd meg!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1177 Dátum:
2005.11.15 kedd, 20:26:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 15:06:00
Érdekes tapasztalatok,vélemények,különböző izzókkal kapcsolatban!
Itt nézd meg!
Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
Scratch,te ezt a kódot ismered
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1178 Dátum:
2005.11.15 kedd, 20:30:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 20:26:00
Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
Scratch,te ezt a kódot ismered
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
Erről az izzóról beszéltem:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1179 Dátum:
2005.11.15 kedd, 20:41:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2005.11.14 hétfő, 21:39:00
Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
ms02: és nem viszed vissza kicseréltetni gariba a rossz LED-eket?
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1180 Dátum:
2005.11.15 kedd, 20:50:00 »
Jelentem végre megoldódott az immár 4-5 hónapja fennálló problémám, vagyis, hogy eddig nem nagyon akart működni a bal xenonom.
Tegnap reggel egy autóvillamosságis szakember kicserélte a hibás lámpa úgynevezett begyújtóját, amit egyébként a Ford Solymártól hoztunk el 17000 pénzért. Érdekesség, hogy ez a begyújtó már nem pontosan úgy néz ki, mint az én gyárim (avlószínűleg módosítottak rajta), illetve, hogy a szaki azt mondta, hogy a régi begyújtómat is bent kell hagyni a lámpatestben, mert a kiszereléséhez szét kellene bontani az amúgy ragasztott lámpát.
Na mindegy, a lényeg, hogy a xenon begyújtós nyavajám már a múlté
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1181 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:07:00 »
Nézzünk 1-2 képet a gyári halogén és a megaligt izzó között.
Gyári lámpa fénye garázsajtón:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1182 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:09:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 21:07:00
Nézzünk 1-2 képet a gyári halogén és a megaligt izzó között.
Gyári lámpa fénye garázsajtón:
Ugyanez megalight-es izzóval:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1183 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:10:00 »
Este gyári izzóval:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1184 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:11:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 21:10:00
Este gyári izzóval:
Este megalightes izzóval:
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1185 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:14:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 21:11:00
Este megalightes izzóval:
Szerintem jól látható a különbség.
Ha nem is valami nagy,de jól érzékelhető.Ár-érték arányát nézve tökéletes!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1186 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:25:00 »
Idézetet írta: Scratch - 2005.11.15 kedd, 11:04:00
Én ezt egy sima autósboltba vettem, júliusba került bele, de az egyik, november elején villogással megadta magát.
Ezt meg november elején tettem bele, még működik (koppp-koppp)!
Ez annyiból néz ki jobbnak, hogy vastagabb az érintkezője, viszont fényerőbe gyengébb, mint a 4 LED -es.
Árak rá vannak írva (a pár ennyi), szerintem egyik se vészes.
Szkrecs!
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1187 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:28:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.11.15 kedd, 21:25:00
Szkrecs!
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
Valszeg igazad van,de nem volt más kép a tarsolyomban.Megpróbáltam vizuálisan érzékeltetni a különbséget.
A lényeg,hogy van különbség!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1188 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:41:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 20:26:00
Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
Scratch,te ezt a kódot ismered
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
valamikor nyar elejen volt szo klub kartyarol! ez teljesen abbamaradt, pedig akkor csak fel kellene mutatni!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1189 Dátum:
2005.11.15 kedd, 21:42:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 21:28:00
Valszeg igazad van,de nem volt más kép a tarsolyomban.Megpróbáltam vizuálisan érzékeltetni a különbséget.
A lényeg,hogy van különbség!
Értemén!!!
És láccik is!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1190 Dátum:
2005.11.15 kedd, 22:26:00 »
Idézetet írta: gravitydave_old - 2005.11.15 kedd, 21:41:00
valamikor nyar elejen volt szo klub kartyarol! ez teljesen abbamaradt, pedig akkor csak fel kellene mutatni!
Gabo-val beszéltem,azt mondja,hogy talán Scratch-nél van a kód,tőle lehet megtudni.
Igaz ez,Scratch-i!?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1191 Dátum:
2005.11.15 kedd, 22:50:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.11.15 kedd, 21:25:00
Szkrecs!
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
Arról meg nem is beszéltünk, hogy míg a gyári izzóval a fogyi 5,8 volt, addig az új izzóval 10C! Azért ez baromira nem mind1. Bár az új izzó eltüntette azt a karót, ami néha jól jöhet, lásd stólbuci.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1192 Dátum:
2005.11.15 kedd, 22:55:00 »
Idézetet írta: Angel - 2005.11.15 kedd, 22:50:00
Arról meg nem is beszéltünk, hogy míg a gyári izzóval a fogyi 5,8 volt, addig az új izzóval 10C! Azért ez baromira nem mind1. Bár az új izzó eltüntette azt a karót, ami néha jól jöhet, lásd stólbuci.
Nagyon ki vagy pihenve!
-:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1193 Dátum:
2005.11.15 kedd, 22:56:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 20:26:00
Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
Scratch,te ezt a kódot ismered
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
Én teljesen megvagyok elégedve a Xenon gázos XD5 -el! Veszek a távolságiba is. Fényerőbe talán tényleg valamivel kisebb, viszont a színhőmérséklete miatt úgy érzem jobban látok vele.
Igen, van Bárdis kedvezmény, a Partnerek rész alatt olvashatók a részletek. Akit érdekel, kódot, és bővebb tájékoztatást privátba tőllem kap.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1194 Dátum:
2005.11.15 kedd, 23:01:00 »
Idézetet írta: Álmos_old - 2005.11.15 kedd, 21:25:00
Szkrecs!
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
És mennyi időt bírtak ki?
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1195 Dátum:
2005.11.15 kedd, 23:03:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 22:26:00
Gabo-val beszéltem,azt mondja,hogy talán Scratch-nél van a kód,tőle lehet megtudni.
Igaz ez,Scratch-i!?
Igaz!
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1196 Dátum:
2005.11.16 szerda, 00:23:00 »
Idézetet írta: ms02 - 2005.11.14 hétfő, 21:39:00
Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
MS02: Én 400/dbért veszem, ha érdekel keress meg priviben!
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1197 Dátum:
2005.11.16 szerda, 09:22:00 »
Idézetet írta: zsoel - 2005.11.15 kedd, 21:11:00
Este megalightes izzóval:
Zsoel!
Most látom, hogy az izzócsere egy tank üzemanyagot is eredményezett.
Naplózva
Vendég
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1198 Dátum:
2005.11.16 szerda, 09:59:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2005.11.16 szerda, 09:22:00
Zsoel!
Most látom, hogy az izzócsere egy tank üzemanyagot is eredményezett.
Hát persze!
Vagy nem említettem,hogy ez a fajta izzó gázolajat termel!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Re: Optikai tuning
«
Új hozzászólás #1199 Dátum:
2005.11.16 szerda, 10:07:00 »
Idézetet írta: Gabo_old - 2005.11.16 szerda, 09:22:00
Zsoel!
Most látom, hogy az izzócsere egy tank üzemanyagot is eredményezett.
Ezt én akartam le
ni.:-)
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak:
1
...
17
18
19
20
21
22
23
[
24
]
25
26
27
28
29
30
31
...
247
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ