Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.28 vasárnap, 21:05:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 247   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Optikai tuning  (Megtekintve 3217136 alkalommal)
0 Felhasználó és 77 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1150 Dátum: 2005.11.09 szerda, 19:22:00 »

Itt egy ára-s magyar link:
Megalight 50+
Ez van akcióba Bárdinál - GE->Tungstram - írtam is a Club-os topicban szerintem ára is jobb ott, nem beszélve a clubkedvezményről!!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1151 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 20:30:00 »

Ez a Mondi vajon hogyan bírná a magyar utakat?
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1152 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 20:35:00 »

Ez se egyszerű:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1153 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 21:28:00 »

Egy picit visszatérve az izzókra.
Most beszéltem velük:http://www.xenonizzo.hu/
A honlap szerint 8500K-s az izzó fénye,de most csak 7500 K-s van.
1.Ez egy kicsit fehérebb,kékesebb,lilásabb???
Gyárilag 55 W-os.
2.Érdemes nagyobb teljesítményűt venni?100 W-osat is árulnak.
3.Vagy az már kisütné a foncsort?Vagy ez a fajta izzó nem sárgítja a lámpabúrát.
4.Esetleg csak a távolságiba?
5.Az elektromos rendszer elbírja a nagyobb teljesítményű égőket?
 
Srac!ms02!tapasztalataitok???
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1154 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 22:15:00 »

Mit jelent a Kelvin szám?  
 
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
 
Erősebb a nagyobb Kelvin számú izzó?
 
Nem. A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
 
Melyikkel látok a legjobban?
 
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.  
 
Milyen izzó ajánlott?
 
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.  
 
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
 
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.  
 
Ezeket az infókat xenon szettek leírásánál találtam.
Mennyire igaz ez a xenonizzo.hu által forgalmazott "sima"xenon izzókra?Zsoel.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1155 Dátum: 2005.11.10 csütörtök, 22:44:00 »

Mit jelent a Kelvin szám?  
 
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
 
Erősebb a nagyobb Kelvin számú izzó?
 
Nem. A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
 
Melyikkel látok a legjobban?
 
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.  
 
Milyen izzó ajánlott?
 
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.  
 
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
 
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.  
 
Ezeket az infókat xenon szettek leírásánál találtam.
Mennyire igaz ez a xenonizzo.hu által forgalmazott "sima"xenon izzókra?Zsoel.
Kelvin szám... a kelvin hőmérsékletet jelöl (0C=273K). Ebben az esetben színhőmérsékletet. És hívjuk Kelvin-foknak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1156 Dátum: 2005.11.11 péntek, 00:20:00 »

Egy picit visszatérve az izzókra.
Most beszéltem velük:http://www.xenonizzo.hu/
A honlap szerint 8500K-s az izzó fénye,de most csak 7500 K-s van.
1.Ez egy kicsit fehérebb,kékesebb,lilásabb???
Gyárilag 55 W-os.
2.Érdemes nagyobb teljesítményűt venni?100 W-osat is árulnak.
3.Vagy az már kisütné a foncsort?Vagy ez a fajta izzó nem sárgítja a lámpabúrát.
4.Esetleg csak a távolságiba?
5.Az elektromos rendszer elbírja a nagyobb teljesítményű égőket?
 
Srac!ms02!tapasztalataitok???
Én nem tennék bele 100W -osat. Mikor szétszedtem a lámpát, így is látszik, hogy már az 55W -ostól is, ahol visszaveri a fényt, másabb a felülete. Szerintem a hő mattította meg.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1157 Dátum: 2005.11.11 péntek, 00:23:00 »

Mit jelent a Kelvin szám?  
 
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
 
Erősebb a nagyobb Kelvin számú izzó?
 
Nem. A legerősebb fénye a 4300K-es izzüknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
 
Melyikkel látok a legjobban?
 
A 4300K-es izzóval, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a leg érzékenyebb.  
 
Milyen izzó ajánlott?
 
Mi a 4300K-es izzót ajánljuk, valamint a jégkék 6000K-est. Ettől magasabb Kelvinszámú izzót is beszerzünk rendelésre, de biztonsági szempontból maximum 6000K-es izzót ajánlunk.  
 
Miért nem jó a magasabb Kelvinszámú izzó?
 
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzitja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.  
 
Ezeket az infókat xenon szettek leírásánál találtam.
Mennyire igaz ez a xenonizzo.hu által forgalmazott "sima"xenon izzókra?Zsoel.
Nekem pont ezért van benne 5800K -es!
Ma szerencsére köd volt este, úgyhogy így is tesztelve lett az izzó. Szerintem sokkal jobb, úgyhogy veszek a távolságiba is! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1158 Dátum: 2005.11.11 péntek, 08:49:00 »

nekem, amikor a pótizzókat beszereztem, a távolságiba H1-es 100W-ost adtak (hogy most milyen van benne, nem tudom, távolságit nem tudok használni, szinte), a boltos kijött megnézni, hogy milyen kell, és adott a városiba H4-et
miközben a régebbi mk1-ről van szó
 
különben a nap fénye (délben) elég kékes a hagyományos izzókhoz képest
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1159 Dátum: 2005.11.11 péntek, 18:30:00 »

Egy picit visszatérve az izzókra.
Most beszéltem velük:http://www.xenonizzo.hu/
A honlap szerint 8500K-s az izzó fénye,de most csak 7500 K-s van.
1.Ez egy kicsit fehérebb,kékesebb,lilásabb???
Gyárilag 55 W-os.
2.Érdemes nagyobb teljesítményűt venni?100 W-osat is árulnak.
3.Vagy az már kisütné a foncsort?Vagy ez a fajta izzó nem sárgítja a lámpabúrát.
4.Esetleg csak a távolságiba?
5.Az elektromos rendszer elbírja a nagyobb teljesítményű égőket?
 
Srac!ms02!tapasztalataitok???
Zsoel:
1. Jól mondod, a 8500-as még fehérebb-kékebb, mint a 7500-as. Én azért vettem végül is 7500-ast, mert valamivel nagyobb a fényereje, mint a 8500-asé, és mivel kipróbáltam, hogy a 7500-as is kellően fehéren és jó messze világít, simán megfelel a távolságiba. Nagyon meg vagyok elégedve. A gyári xenon izzó helyére került 10000K-es cuccos egyrészt nagyon szép színű, másrészt nagyon hasít, szinte nappali világosságot teremt, de mégsem vakítja a többi autóst (kipróbáltuk). Létezik már 12000K-es is, az állítólag már nem visz olyan messzire mint a 10000K-es. Én személy szerint teljesen elégedett vagyok a jelenlegi kombinációval: tompítottban a 10000K-es xenon, távolságiban a 7500K-es H1-es xenon-kripton égő. Konkrét esős tapasztalataim nem nagyon vannak, illetve volt már eső, mióta meg van a cuccos, de nem emlékszem olyanra, hogy a fehérebb fény miatt esetleg kevésbé láttam volna.
 
Érdekes lehet egyébként Petya szakvéleménye is, mert ő is mostanában cserélte mindkét égőjét, de ő mind a kettő esetében alacsonyabb Kelvinest vett. A minitalin az övé is igen meggyőzően viselkedett, csak nem volt annyira fehér.  
 
2. Semmi esetre sem ajánlom a gyárinál nagyobb teljesítményfelvételű égőket, mert mind a foncsort, mind az elektronikát terhelik. Vagyis: gyári xenon helyére 35W-os, gyári távolsági helyére pedig 55W-os cuccos kerüljön.  
 
3. Én mindkét esetben úgy vásároltam az égőket, hogy az egyik lámpába bepróbáltuk az új izzót, de a másikban még maradt egy darabig a régi, így elég jó összehasonlítási alap adódik, és ha esetleg nem megfelelő az eredmény, akkor vagy marad a régi, vagy egy másik fajta új izzót kell kipróbálni, természetesen még a fizetés/vásárlás előtt.
 
Röviden ennyi, várom az esetleges további kérdéseket! Zsoel ha ott tudtál volna lenni a legutóbbi minitalin, láthattad volna ezeket az égőket működés közben is, összehasonlítva a gyári lámpákkal. És legalább mi is láthattuk volna az új Mondidat
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1160 Dátum: 2005.11.11 péntek, 18:43:00 »

Zsoel:
1. Jól mondod, a 8500-as még fehérebb-kékebb, mint a 7500-as. Én azért vettem végül is 7500-ast, mert valamivel nagyobb a fényereje, mint a 8500-asé, és mivel kipróbáltam, hogy a 7500-as is kellően fehéren és jó messze világít, simán megfelel a távolságiba. Nagyon meg vagyok elégedve. A gyári xenon izzó helyére került 10000K-es cuccos egyrészt nagyon szép színű, másrészt nagyon hasít, szinte nappali világosságot teremt, de mégsem vakítja a többi autóst (kipróbáltuk). Létezik már 12000K-es is, az állítólag már nem visz olyan messzire mint a 10000K-es. Én személy szerint teljesen elégedett vagyok a jelenlegi kombinációval: tompítottban a 10000K-es xenon, távolságiban a 7500K-es H1-es xenon-kripton égő. Konkrét esős tapasztalataim nem nagyon vannak, illetve volt már eső, mióta meg van a cuccos, de nem emlékszem olyanra, hogy a fehérebb fény miatt esetleg kevésbé láttam volna.
 
Érdekes lehet egyébként Petya szakvéleménye is, mert ő is mostanában cserélte mindkét égőjét, de ő mind a kettő esetében alacsonyabb Kelvinest vett. A minitalin az övé is igen meggyőzően viselkedett, csak nem volt annyira fehér.  
 
2. Semmi esetre sem ajánlom a gyárinál nagyobb teljesítményfelvételű égőket, mert mind a foncsort, mind az elektronikát terhelik. Vagyis: gyári xenon helyére 35W-os, gyári távolsági helyére pedig 55W-os cuccos kerüljön.  
 
3. Én mindkét esetben úgy vásároltam az égőket, hogy az egyik lámpába bepróbáltuk az új izzót, de a másikban még maradt egy darabig a régi, így elég jó összehasonlítási alap adódik, és ha esetleg nem megfelelő az eredmény, akkor vagy marad a régi, vagy egy másik fajta új izzót kell kipróbálni, természetesen még a fizetés/vásárlás előtt.
 
Röviden ennyi, várom az esetleges további kérdéseket! Zsoel ha ott tudtál volna lenni a legutóbbi minitalin, láthattad volna ezeket az égőket működés közben is, összehasonlítva a gyári lámpákkal. És legalább mi is láthattuk volna az új Mondidat
Köszi az infókat!
Ami késik,nem múlik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1161 Dátum: 2005.11.11 péntek, 18:45:00 »

Köszi az infókat!
Ami késik,nem múlik.
OK!
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1162 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:22:00 »

Zsoel:
1. Jól mondod, a 8500-as még fehérebb-kékebb, mint a 7500-as. Én azért vettem végül is 7500-ast, mert valamivel nagyobb a fényereje, mint a 8500-asé, és mivel kipróbáltam, hogy a 7500-as is kellően fehéren és jó messze világít, simán megfelel a távolságiba. Nagyon meg vagyok elégedve. A gyári xenon izzó helyére került 10000K-es cuccos egyrészt nagyon szép színű, másrészt nagyon hasít, szinte nappali világosságot teremt, de mégsem vakítja a többi autóst (kipróbáltuk). Létezik már 12000K-es is, az állítólag már nem visz olyan messzire mint a 10000K-es. Én személy szerint teljesen elégedett vagyok a jelenlegi kombinációval: tompítottban a 10000K-es xenon, távolságiban a 7500K-es H1-es xenon-kripton égő. Konkrét esős tapasztalataim nem nagyon vannak, illetve volt már eső, mióta meg van a cuccos, de nem emlékszem olyanra, hogy a fehérebb fény miatt esetleg kevésbé láttam volna.
 
Érdekes lehet egyébként Petya szakvéleménye is, mert ő is mostanában cserélte mindkét égőjét, de ő mind a kettő esetében alacsonyabb Kelvinest vett. A minitalin az övé is igen meggyőzően viselkedett, csak nem volt annyira fehér.  
 
2. Semmi esetre sem ajánlom a gyárinál nagyobb teljesítményfelvételű égőket, mert mind a foncsort, mind az elektronikát terhelik. Vagyis: gyári xenon helyére 35W-os, gyári távolsági helyére pedig 55W-os cuccos kerüljön.  
 
3. Én mindkét esetben úgy vásároltam az égőket, hogy az egyik lámpába bepróbáltuk az új izzót, de a másikban még maradt egy darabig a régi, így elég jó összehasonlítási alap adódik, és ha esetleg nem megfelelő az eredmény, akkor vagy marad a régi, vagy egy másik fajta új izzót kell kipróbálni, természetesen még a fizetés/vásárlás előtt.
 
Röviden ennyi, várom az esetleges további kérdéseket! Zsoel ha ott tudtál volna lenni a legutóbbi minitalin, láthattad volna ezeket az égőket működés közben is, összehasonlítva a gyári lámpákkal. És legalább mi is láthattuk volna az új Mondidat
Őszintén, melyikkel láttál jobban este, a gyári 6000K -es Xenon -al, vagy a GP 10000K -essel? Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1163 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:34:00 »

6.500K vs 10.000K
 
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a használt gyári xenon csövek már eléggé meg lehetnek sárgulva az ív körül - nekem is ez a fő gond, a gyári Osram xenon-okkal - , ami jelentősen gyengíti a xenon fényerejét, így nem lehet teljsen valós képet alkotni.
 
Meg aminek lehet valóság alapja: állítólag a 6500K-nél nagyobb xenon csövek megterhelik a gyári trafót, és ez idővel tönkre is mehet (ami nem olcsó). Oka: valószínűleg hosszabb az ív, amit csak nagyobb energia bevitelével lehet létrehozni és fenntartani. Ez viszont túlterheli a trafót.  
(A gyújtó trafó is tönkre mehet, ha túl nagy a gyertyaházag.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1164 Dátum: 2005.11.11 péntek, 23:43:00 »

6.500K vs 10.000K
 
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a használt gyári xenon csövek már eléggé meg lehetnek sárgulva az ív körül - nekem is ez a fő gond, a gyári Osram xenon-okkal - , ami jelentősen gyengíti a xenon fényerejét, így nem lehet teljsen valós képet alkotni.
 
Meg aminek lehet valóság alapja: állítólag a 6500K-nél nagyobb xenon csövek megterhelik a gyári trafót, és ez idővel tönkre is mehet (ami nem olcsó). Oka: valószínűleg hosszabb az ív, amit csak nagyobb energia bevitelével lehet létrehozni és fenntartani. Ez viszont túlterheli a trafót.  
(A gyújtó trafó is tönkre mehet, ha túl nagy a gyertyaházag.)
Hát, a ha ugyanúgy 35 wattos, nem terheli jobban. A magasabb színhőmérséklet valószínúlég másik gáz-összetétel miatt van. Viszont a begyújtás jobban igénybe veheti
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1165 Dátum: 2005.11.12 szombat, 11:41:00 »

6.500K vs 10.000K
 
Azt nem szabad elfelejteni, hogy a használt gyári xenon csövek már eléggé meg lehetnek sárgulva az ív körül - nekem is ez a fő gond, a gyári Osram xenon-okkal - , ami jelentősen gyengíti a xenon fényerejét, így nem lehet teljsen valós képet alkotni.
 
Meg aminek lehet valóság alapja: állítólag a 6500K-nél nagyobb xenon csövek megterhelik a gyári trafót, és ez idővel tönkre is mehet (ami nem olcsó). Oka: valószínűleg hosszabb az ív, amit csak nagyobb energia bevitelével lehet létrehozni és fenntartani. Ez viszont túlterheli a trafót.  
(A gyújtó trafó is tönkre mehet, ha túl nagy a gyertyaházag.)
Idővel kiderül, hogy mennyire terheli a rendszert a 10000K, de mint tudjátok, nekem már amúgy is hónapok óta, már sajna a gyári xenonnal is döglődött a begyújtóm. Hétfőn kapok újat 17 ezer pénzért, és akkor remélem megoldódnak a problémáim.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1166 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 09:39:00 »

Köszi az infókat!
Ami késik,nem múlik.
Féklámpaprojekt?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1167 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 10:01:00 »

Féklámpaprojekt?
a villogó féklámpa?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1168 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 21:39:00 »

Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1169 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 22:38:00 »

a villogó féklámpa?
Olyan már volt.
Most valami máson agyalok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1170 Dátum: 2005.11.14 hétfő, 23:24:00 »

a villogó féklámpa?
én neten láttam egyszer 600-700 ft-ért a kettőt. az escortomban (az volt előtte) egy haverom rendelte (autósbolt) 800-1000 ft-ért a kettőt, és fehér is volt.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1171 Dátum: 2005.11.15 kedd, 09:28:00 »

Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
Én ezért várom meg amíg a hagyományos kiég, asszem addigra lejár a szavatossága a polcon lévő csilivili szettnek
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1172 Dátum: 2005.11.15 kedd, 09:30:00 »

Olyan már volt.
Most valami máson agyalok!
(pölö: kinyílik fékezéskor egy pici ajtócska a tetőn egy kéz kinyúl és lazán lenget egy STOP táblát = fékezek! )
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1173 Dátum: 2005.11.15 kedd, 09:40:00 »

(pölö: kinyílik fékezéskor egy pici ajtócska a tetőn egy kéz kinyúl és lazán lenget egy STOP táblát = fékezek! )
Vagy még jobb: senki kedvéért nem fékezek!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1174 Dátum: 2005.11.15 kedd, 10:23:00 »

Vagy még jobb: senki kedvéért nem fékezek!
Akkor a fékasszisztens új "neve": SKNF lesz
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1175 Dátum: 2005.11.15 kedd, 11:04:00 »

Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
Én ezt egy sima autósboltba vettem, júliusba került bele, de az egyik, november elején villogással megadta magát.
 

 
Ezt meg november elején tettem bele, még működik (koppp-koppp)! Smiley
 

 
Ez annyiból néz ki jobbnak, hogy vastagabb az érintkezője, viszont fényerőbe gyengébb, mint a 4 LED -es.
Árak rá vannak írva (a pár ennyi), szerintem egyik se vészes.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1176 Dátum: 2005.11.15 kedd, 15:06:00 »

Érdekes tapasztalatok,vélemények,különböző izzókkal kapcsolatban!Itt nézd meg!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1177 Dátum: 2005.11.15 kedd, 20:26:00 »

Érdekes tapasztalatok,vélemények,különböző izzókkal kapcsolatban!Itt nézd meg!
Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon  a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
 
Scratch,te ezt  a kódot ismered Huh?
 
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
 
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
 
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
 
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1178 Dátum: 2005.11.15 kedd, 20:30:00 »

Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon  a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
 
Scratch,te ezt  a kódot ismered Huh?
 
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
 
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
 
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
 
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
Erről az izzóról beszéltem:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1179 Dátum: 2005.11.15 kedd, 20:41:00 »

Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
ms02: és nem viszed vissza kicseréltetni gariba a rossz LED-eket?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1180 Dátum: 2005.11.15 kedd, 20:50:00 »

Jelentem végre megoldódott az immár 4-5 hónapja fennálló problémám, vagyis, hogy eddig nem nagyon akart működni a bal xenonom.  
 
Tegnap reggel egy autóvillamosságis szakember kicserélte a hibás lámpa úgynevezett begyújtóját, amit egyébként a Ford Solymártól hoztunk el 17000 pénzért. Érdekesség, hogy ez a begyújtó már nem pontosan úgy néz ki, mint az én gyárim (avlószínűleg módosítottak rajta), illetve, hogy a szaki azt mondta, hogy a régi begyújtómat is bent kell hagyni a lámpatestben, mert a kiszereléséhez szét kellene bontani az amúgy ragasztott lámpát.  
 
Na mindegy, a lényeg, hogy a xenon begyújtós nyavajám már a múlté
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1181 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:07:00 »

Nézzünk 1-2 képet a gyári halogén és a megaligt izzó között.
 
Gyári lámpa fénye garázsajtón:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1182 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:09:00 »

Nézzünk 1-2 képet a gyári halogén és a megaligt izzó között.
 
Gyári lámpa fénye garázsajtón:
 

Ugyanez megalight-es izzóval:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1183 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:10:00 »

Este gyári izzóval:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1184 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:11:00 »

Este gyári izzóval:
 

Este megalightes izzóval:
 
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1185 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:14:00 »

Este megalightes izzóval:
 

Szerintem jól látható a különbség.
Ha nem is valami nagy,de jól érzékelhető.Ár-érték arányát nézve tökéletes!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1186 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:25:00 »

Én ezt egy sima autósboltba vettem, júliusba került bele, de az egyik, november elején villogással megadta magát.
 

 
Ezt meg november elején tettem bele, még működik (koppp-koppp)! Smiley
 

 
Ez annyiból néz ki jobbnak, hogy vastagabb az érintkezője, viszont fényerőbe gyengébb, mint a 4 LED -es.
Árak rá vannak írva (a pár ennyi), szerintem egyik se vészes.
Szkrecs!
 
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
 
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1187 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:28:00 »

Szkrecs!
 
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
 
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
Valszeg igazad van,de nem volt más kép a tarsolyomban.Megpróbáltam vizuálisan érzékeltetni a különbséget.
A lényeg,hogy van különbség!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1188 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:41:00 »

Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon  a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
 
Scratch,te ezt  a kódot ismered Huh?
 
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
 
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
 
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
 
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
valamikor nyar elejen volt szo klub kartyarol! ez teljesen abbamaradt, pedig akkor csak fel kellene mutatni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1189 Dátum: 2005.11.15 kedd, 21:42:00 »

Valszeg igazad van,de nem volt más kép a tarsolyomban.Megpróbáltam vizuálisan érzékeltetni a különbséget.
A lényeg,hogy van különbség!
Értemén!!!
És láccik is!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1190 Dátum: 2005.11.15 kedd, 22:26:00 »

valamikor nyar elejen volt szo klub kartyarol! ez teljesen abbamaradt, pedig akkor csak fel kellene mutatni!
Gabo-val beszéltem,azt mondja,hogy talán Scratch-nél van a kód,tőle lehet megtudni.
 
Igaz ez,Scratch-i!?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1191 Dátum: 2005.11.15 kedd, 22:50:00 »

Szkrecs!
 
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
 
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
Arról meg nem is beszéltünk, hogy míg a gyári izzóval a fogyi 5,8 volt, addig az új izzóval 10C! Azért ez baromira nem mind1. Bár az új izzó eltüntette azt a karót, ami néha jól jöhet, lásd stólbuci.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1192 Dátum: 2005.11.15 kedd, 22:55:00 »

Arról meg nem is beszéltünk, hogy míg a gyári izzóval a fogyi 5,8 volt, addig az új izzóval 10C! Azért ez baromira nem mind1. Bár az új izzó eltüntette azt a karót, ami néha jól jöhet, lásd stólbuci.
Nagyon ki vagy pihenve!-:)
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1193 Dátum: 2005.11.15 kedd, 22:56:00 »

Nagyon sokan panaszkodtak ezekre a xenon gázzal töltött izzókra.A xenon hatásúakról meg már ne is beszéljünk.
Viszont szinte mindenki pozitívan fogalmazott a TUNGSRASM Megalight +50%-os izzóról.Ez egy megnövelt fénytartalmú izzó,és kissé fehérebb,mint a gyári halogén.
Bementem Szolnokon  a Bárdi-hoz,ott volt a legjobb árban,és volt neki H1 és H7 is.
Kérdeztem a kedvezményről,de nem tudtak semmit.
Aztán a srác felhivott Pesten egy Tamás nevű kollégát aki megerősítette,hogy a mondeo clubtagoknak jár a kedvezmény.
A lényeg,hogy van egy vevőkódunk,és 25% jár rá.
*** (Ezt a mondatot inkább ne ilyen nyiltan. Scratch)
 
Scratch,te ezt  a kódot ismered Huh?
 
Vagy csak lehet,hogy én maradtam le róla eddíg!?
 
Ez egy 5 számjegyű kód,beírnám ide,de nem akarom,hogy esetleg mások illetéktelenül használják.
 
Javasoljatok megoldásokat,aszerint cselekszem.
 
A lényeg az,hogy a 2 db H1-es és a 2 db H7-es a kedvezmény levonása után összesen 4500 ft-ba került.
Én teljesen megvagyok elégedve a Xenon gázos XD5 -el! Veszek a távolságiba is. Fényerőbe talán tényleg valamivel kisebb, viszont a színhőmérséklete miatt úgy érzem jobban látok vele.
Igen, van Bárdis kedvezmény, a Partnerek rész alatt olvashatók a részletek. Akit érdekel, kódot, és bővebb tájékoztatást privátba tőllem kap.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1194 Dátum: 2005.11.15 kedd, 23:01:00 »

Szkrecs!
 
Az alsó fajtából nekünk a 4. van bent.........
A fölső? Olyan még nem volt!!! De ami késik........
 
Zsoel!
Én nem ellened beszélek de a gyári izzót szürkületben fényképezted ami nem valós mert ott nem lácc az izzók fényénél rendesen!
Ott csak a színkülömbség a valósan levonható köv........
De a garázsajtóson láccik a tuti.
És mennyi időt bírtak ki?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1195 Dátum: 2005.11.15 kedd, 23:03:00 »

Gabo-val beszéltem,azt mondja,hogy talán Scratch-nél van a kód,tőle lehet megtudni.
 
Igaz ez,Scratch-i!?
Igaz!
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1196 Dátum: 2005.11.16 szerda, 00:23:00 »

Mély fájdalommal tudatom, hogy a két hete vásárolt ledes helyzetjelzőm némi villogás után megadta magát.
Ezek után ilyenre kell számítanom, mert akkor hamar átértékelem a xenonos őrületemet, ugyanis nincs kedvem hetente 2500 ft-ot költeni helyzetjelzőkre.
Tud valaki valmi helyet, ahol 1400-nál occsóbban mérik darabját?
MS02: Én 400/dbért veszem, ha érdekel keress meg priviben!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1197 Dátum: 2005.11.16 szerda, 09:22:00 »

Este megalightes izzóval:
 

Zsoel!
 
Most látom, hogy az izzócsere egy tank üzemanyagot is eredményezett.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1198 Dátum: 2005.11.16 szerda, 09:59:00 »

Zsoel!
 
Most látom, hogy az izzócsere egy tank üzemanyagot is eredményezett.
Hát persze!
Vagy nem említettem,hogy ez a fajta izzó gázolajat termel!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1199 Dátum: 2005.11.16 szerda, 10:07:00 »

Zsoel!
 
Most látom, hogy az izzócsere egy tank üzemanyagot is eredményezett.
Ezt én akartam leni.:-)
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Oldalak: 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 ... 247   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.