Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 04:00:28 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MKII-V6 RS eladó (még mindíg...)  (Megtekintve 3040 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
vfox
Vendég
« Dátum: 2010.11.08 hétfő, 14:02:04 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_v6_ghia_rs-4265140
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #1 Dátum: 2010.11.08 hétfő, 21:56:17 »

nem egészen.Vannak az olyan egyének mint én... eplus2 Akik le***ják a fogyasztást meg a többit.Igaz,nálam az etanol átalakítás van tervbe véve...ha nem hajtom olyan 12 lityóval eljár.De ilyen nálam nincs...az alap a 15 liter... hehe
De egyébként igazad van,mert az ilyenek mint én nagyon kevesen vannak.
régóta szemezek ilyennel. Ha lenne hová tenni, meg miért megvenni, simán meglépném. Kipróbálnám.
igazán a dízelben is azt szeretem, hogy emeli az orrát, ha kell.  eplus2 Gondolom a V6 is ilyen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Dávid
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2660



E-mail
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2010.11.09 kedd, 00:19:33 »

ja.Az RS dolgot sem értem,volt ebből st,st200,st24.Az mk1-ből volt RS,ebből nem tudok róla,dehát holtig tanulunk.A véhatosok meg alapból ghiák,bár a felszereltségük a legnagyobb szórást mutatják.Alapból az az egy jó dolog megvan bennük,hogy ami nincs is beépítve,legalább be van gyárilag vezetékezve.

De bizony van olyan, hogy RS. Pl nekem is az. De ez éppen nem.
A V6 RS MKII-k nem Ghia felszereltségűek, mert hiányoznak belőle az extrák (kivéve a klímát, meg nemtom mi az ami még minden egyes Mondiban alap extra). Ellenben van felni (4 ágú 16os azt hiszem), szárny, kagylós ülések, ami igy eszembejut hirtelen.
Naplózva

ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)

vfox
Vendég
« Új hozzászólás #3 Dátum: 2010.11.09 kedd, 08:26:16 »

Miért ilyen olcsó?: Mert ennyi a tartozásom még rá, ha 0-val ki tudok szállni, már elégedett vagyok, nem nepperkedni akarok vele. Családbővülés miatt került eladósorba, van helyette Dodge Grand.
Most egy kicsit visszaültem ebbe és fáj a szívem (lehet, hogy mégsem adom el...). Az biztos, hogy a busz kényelmesebb, de a vezetési élmény az ezerszer jobb. EZ MEGY. A hatalmas áresést egyébként a luxusadó (is) okozta ezeknél a típusoknál, de sajnos az eltörlésével nem állt vissza az árfolyama. Az sztem sem igaz, hogy benzintemető, nálam elmegy 11 alatt vegyesben, de biztosan van, akinek ez is sok, nézőpont kérdése. Amikor odalép az ember, nem azt számolgatja fejben, hogy ez a gyorsulás most 2l benzinbe került, hanem kajánul vigyorog a lemaradó kocsisorra  wave Arra én is kíváncsi lennék, mit állapítottál meg a motortér képről? Ma reggel lámpás kereszteződéshez érve, 30-ra lassulva, fordulat 1000 alatt, nem vettem ki 5-ből és nem fulladt le, nem rángatott, hanem egy pici "gondolkodás" után lazán otthagytuk az előttem pöcsölő lagunát. Ezután minden körforgalomba 5-ben mentem be és jöttem ki. Majdnem mintha automata lenne  vigyor3 Szal sztem elég fitt a motor. RS-nek RS, csak a Ghia-t nem értettem én sem (nem is én írtam bele, hanem a rendszer automatikusan), mert nincs tempomat, fűtött szélvédő, auto klima, stb. de nem is kell. Sosem értettem: mi a baj a bőrbelsővel? Valaki elmondja?
Naplózva
Nyiri
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2010.11.09 kedd, 09:10:43 »

Kurvára nem benzintemető. 9-10 körül járok az enyémmel is iszonyat nyomatékos. Anyám 1.6 fokusza megeszik 6-7 -t de pályán kehes öszvér. Inkább akkor egy ilyen benzintemető.
Naplózva
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #5 Dátum: 2010.11.10 szerda, 17:29:10 »

Kurvára nem benzintemető. 9-10 körül járok az enyémmel is iszonyat nyomatékos. Anyám 1.6 fokusza megeszik 6-7 -t de pályán kehes öszvér. Inkább akkor egy ilyen benzintemető.
épp olvasom a tc-n az alto cikket.7 liter ezres motorral?Meg milyen nyomatékos,meg még gyorsul is...és akkor a másfélszer nagyobb motor produkál nálam kétszer akkora fogyit?idézem:"...A 68 lóerő és 90 Nm-es csúcsnyomaték önmagában nem ígér sokat, de az egész jármű nem nyom többet üresen 885 kilogrammnál, így mégis egész kellemes menetdinamika az eredmény. A motor egyrészt egész tisztességesen húz – bár ez a rövid váltóáttételezésnek is köszönhető –, másrészt pörgetve határozottan fürgévé teszi a kisautót. Városban több mint elég a dinamika, és országúton sem tolják le az útról az Altót. Csak 110–120-as tempó felett kezd érezhetően fogyni az erő – innen már lendületből kell vezetni, de ez más ezres kisautóknál sincs másképp, sőt, a legtöbb vetélytárs jóval lomhábbnak tűnik. A légkondi persze érezhetően lefogja a gyenge motort – ha sietni kell, érdemes inkább megizzadni egy picit...."
Hát igen nem tolják le,csak épp elég kerülgetni az ilyen szutykokat.
Naplózva
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.