Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:14:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504366 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2500 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 10:50:53 »
Név nélkül az egyikben határozottan elutasították ezt a lehetőséget telefonon érdeklődve... arra én is gondoltam, hogy a munkadíjban kompenzálnak.
Te hova jársz így?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.10 hétfő, 10:52:24 írta blackbile
»
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2501 Dátum:
2015.08.10 hétfő, 12:29:49 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.10 hétfő, 10:50:53
Név nélkül az egyikben határozottan elutasították ezt a lehetőséget telefonon érdeklődve... arra én is gondoltam, hogy a munkadíjban kompenzálnak.
Te hova jársz így?
Ivanics.
Annyi változás történt, hogy hozott olaj esetén legutóbb már felszámoltak megsemmisítési díjat is, jópárszáz ft/liter. Három éve, amikor vásárlás után elvittem normál 120 ezres szervizre az autót, még 10 alatt volt a munkadíj, amit fizettem. Legutóbb már 15 fölött volt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2502 Dátum:
2015.08.12 szerda, 14:33:24 »
Idézetet írta: BT - 2015.08.08 szombat, 15:53:48
Lőttem egy képet a zsiguliról...
szikrázott?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2503 Dátum:
2015.08.12 szerda, 14:39:26 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.08.12 szerda, 14:33:24
szikrázott?
A rozsda? Az nem tud, meg a szentlélek sem, mert az tartotta...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2504 Dátum:
2015.08.12 szerda, 17:03:12 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.10 hétfő, 09:02:09
5 éves autót vinnétek márkaszervizbe 120000km-es szervizre, ha hosszú távra terveznétek?
26125,- (olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő) + ismerős autószerelő kb. 5-10000,- Ft munkadíj (akkor már habos klímatisztítás)
Ford márkaszervizár 70000,- (ebben 6500,- értékű assistance-szal)
Én egyszer elvinnem h legyen nyoma a rendszerben, azután privát műhely. Az is tud pecsetelni a könyvbe. Számlákat elteszed azt kész. 1 csomó pénz a zsebedben a marad+a kocsi is jó lesz.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2505 Dátum:
2015.08.12 szerda, 22:08:28 »
Idézetet írta: BT - 2015.08.12 szerda, 14:39:26
A rozsda? Az nem tud, meg a szentlélek sem, mert az tartotta...
Előttem van az arcod, ahogy ott állsz az autó végénél, s nézed a végeredményt.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2506 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 05:57:14 »
Idézetet írta: SzJani - 2015.08.12 szerda, 22:08:28
Előttem van az arcod, ahogy ott állsz az autó végénél, s nézed a végeredményt.
...és rágyújt egy cigire,mint a szex után....
nesze vazze...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2507 Dátum:
2015.08.13 csütörtök, 07:28:13 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.08.12 szerda, 17:03:12
Én egyszer elvinnem h legyen nyoma a rendszerben, azután privát műhely. Az is tud pecsetelni a könyvbe. Számlákat elteszed azt kész. 1 csomó pénz a zsebedben a marad+a kocsi is jó lesz.
Köszönöm a tanácsot.
Naplózva
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2508 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 10:58:09 »
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 2009 es 2.2 Galaxy nagy terhelés mellet a klimát lekapcsolja autómatikusan hogy a hajtásra adja át a motor összes erejét, vagy nincs benne ilyen program? Esetleg más hiba okozza a részleges klima kikapcsolást?
(nagy terhelés: Kb 2,3 méter magas ponyvás utánfutó vontatása autópályán valószinüleg szembeszéllel kb 120- 130 km/h) ((tudom hogy utánfutót 80 km/h val lehet vontatni)) mielött ez irányba elkalandoznánk....
Mert amikor lassabban mentem, már folyamatosan működött a klima. Ugan ezt tapasztaltam már máskor is, akkor is elég eröltetett menetben történt ugyan ez a jelenség.
Tudtommal a MK1 ben már van egy ilyesmi védelem a nagyobb teljesitmény leadás érdekében, de ott a gázpedál jeladó alapján kapcsol ki-be a klima a valós terheléstöl függetlenül. elég bosszantó megoldás, de itt még csak 1994 et irtunk.....
Köszönöm elöre is a válaszokat.
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2509 Dátum:
2015.08.17 hétfő, 12:51:36 »
Idézetet írta: szucs76 - 2015.08.17 hétfő, 10:58:09
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy egy 2009 es 2.2 Galaxy nagy terhelés mellet a klimát lekapcsolja autómatikusan hogy a hajtásra adja át a motor összes erejét, vagy nincs benne ilyen program? Esetleg más hiba okozza a részleges klima kikapcsolást?
(nagy terhelés: Kb 2,3 méter magas ponyvás utánfutó vontatása autópályán valószinüleg szembeszéllel kb 120- 130 km/h) ((tudom hogy utánfutót 80 km/h val lehet vontatni)) mielött ez irányba elkalandoznánk....
Mert amikor lassabban mentem, már folyamatosan működött a klima. Ugan ezt tapasztaltam már máskor is, akkor is elég eröltetett menetben történt ugyan ez a jelenség.
Tudtommal a MK1 ben már van egy ilyesmi védelem a nagyobb teljesitmény leadás érdekében, de ott a gázpedál jeladó alapján kapcsol ki-be a klima a valós terheléstöl függetlenül. elég bosszantó megoldás, de itt még csak 1994 et irtunk.....
Köszönöm elöre is a válaszokat.
Van értelme az ilyen önvédelemnek. Gondolom, a múlt héten szokásos 38 fok volt. Elvégre a 20 év alatt nem lett hidegebb.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.17 hétfő, 14:25:01 írta Carmaged
»
Naplózva
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2510 Dátum:
2015.08.18 kedd, 03:38:46 »
Az oké hogy van, vagy lenne értelme, de hogy van-e benne ilyen "védelem" ami nem védelem, hanem teljesitmény fokozás a hajtás felé.... (Mert mint irtam nem a meleg, hanem az eröltetett menet volt inkább a jellemzö mikor a klima egyszerüen nem hütõtt, de még a belsö ventillátor sem pörgött a max fokozaton. )Ez itt a kérdés, vagy döglõdik a klimája az autónak....
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2511 Dátum:
2015.08.18 kedd, 06:16:19 »
Idézetet írta: szucs76 - 2015.08.18 kedd, 03:38:46
Az oké hogy van, vagy lenne értelme, de hogy van-e benne ilyen "védelem" ami nem védelem, hanem teljesitmény fokozás a hajtás felé.... (Mert mint irtam nem a meleg, hanem az eröltetett menet volt inkább a jellemzö mikor a klima egyszerüen nem hütõtt, de még a belsö ventillátor sem pörgött a max fokozaton. )Ez itt a kérdés, vagy döglõdik a klimája az autónak....
Szerintem ez nem a döglődés jele. Fontosabb az, hogy meglegyen a maximális motorteljesítmény, mint hogy hűtse az utasokat az autó (már csak közlekedésbiztonsági szempontból is). Azért elárulod, hány fok volt?
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2512 Dátum:
2015.08.18 kedd, 17:37:18 »
2.0 TDCI-be milyen motorolaj kell 5W30 v. 5W40?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2513 Dátum:
2015.08.18 kedd, 20:00:07 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.18 kedd, 17:37:18
2.0 TDCI-be milyen motorolaj kell 5W30 v. 5W40?
5w30
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
szucs76
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2514 Dátum:
2015.08.18 kedd, 21:00:28 »
Szia!
Persze. Nem volt tul meleg.. 32 fok.
Én is erre gondoltam, hogy a hajtás felé legyen koncentrálva a motor ereje, és ne az egyéb teljesitmëny csökkentö kiegészitökre, ezesetben a klimára. Modern autó, mindent a computer vezérel a mérnõkõk akkori fantáziáának megfelelöen. Simán bele képzelhettek egy ilyet. Csak azèrt kérdeztem, hogy találkozott-e már valaki ilyennel, vagy esetleg mint szakértö egyértelmüen tudja is hogy van benne egy ilyesfajta program.
Köszi!
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2515 Dátum:
2015.08.18 kedd, 21:30:37 »
Idézetet írta: alf - 2015.08.18 kedd, 20:00:07
5w30
5W40 került bele... Castrol Edge. Mi lesz a következménye?
A3/B4 ugyanaz, mint az A3/B3, de DI-Diesel motorok számára is, SAE 0W-30,
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40. Az A4 a DI-Otto motorokra vonatkozik, nyújtott
intervallumos HTHS-viszkozitás (> 3,5 mPa*s ) mellett.
A5/B5 ugyanaz a teljesítmény, mint az A3/B4 esetében , SAE 0W-20, 0W-30, 5W-30,
de csökkentett HTHS viszkozitás, mint az A1/B1-nél ( 2,9 – 3,5 mPa*s ) nyújtott
szervizintervallum mellett igazolt üzemanyag megtakarítással.
Forrás:
http://www.hajosolajok.hu/s/main.php?kat=CAT091115113324
A WSS szám még izgalmasabb, mivel az EDGE olaj nem M2C913-C jelű, mint a gyári olaj, hanem M2C917 - ami csak a régi Galaxy-ba mehetne.
Ford WSS-M2C913-C
Fully backwards compatible and is strongly recommended for all applications that currently require the specification Ford M2C913-B. The new engine oil provides various benefits to the customer such as improved fuel economy benefits and high robustness to biodiesel fuels.
Ford WSS-M2C917-A
Viscosity SAE 5W40 engine oil for pump injector diesel engines.
Hogy hosszú legyen a történet, kicsit most remeg a gyomrom... 77000 km-nél Franciaországban csináltak egy olajcserét az autón, amikor is Kennol 5W40 ment bele. Ezután 4 nappal az assistance-t kellett hívni az autóhoz, mert Check engine lámpa világított.
Most figyelj: 4 hónapra pedig még szintén kint ismét assistance-t kellett hívni, és az EGR szelepet kicseréltette az akkori tulaj.
Kérdem én - összeesküvéselmélet - nem lehet, hogy az 5W40 olaj "eltömítette" az EGR szelepet és a DPF-nek is ártott?
?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.18 kedd, 22:14:15 írta blackbile
»
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2516 Dátum:
2015.08.19 szerda, 00:33:31 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.18 kedd, 21:30:37
Kérdem én - összeesküvéselmélet - nem lehet, hogy az 5W40 olaj "eltömítette" az EGR szelepet és a DPF-nek is ártott?
?
Nem. Sem az EGR-hez, sem a DPF-hez nem juthat el normálisan az olaj. Ha eljut, akkor mindegy, milyen van benne.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2517 Dátum:
2015.08.19 szerda, 07:49:01 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.08.19 szerda, 00:33:31
Nem. Sem az EGR-hez, sem a DPF-hez nem juthat el normálisan az olaj. Ha eljut, akkor mindegy, milyen van benne.
5W30 és 5W40 különbségről mi a véleményed?
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2518 Dátum:
2015.08.19 szerda, 07:59:08 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.18 kedd, 21:30:37
5W40 került bele... Castrol Edge. Mi lesz a következménye?
A motorolaj is egy alkatrész. Féktárcsánál sem vesz az ember a gyári mérettől eltérőt, olajnál mégis miért teszi?
Vannak magasabb minősítésű A5/B5 olajok, ez gyengébb. Nem felel meg a Ford Ford WSS-M2C913-C előírásnak, nem jó DPF-es autóhoz a magas hamutartalma miatt. Üzemi hőmérsékleten más a viszkozitása (sűrűbb), mint a gyári olajnak.
Jó esetben picivel magasabb fogyasztással és gyakoribb regenerációval megúszod.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2519 Dátum:
2015.08.19 szerda, 21:29:36 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.18 kedd, 21:30:37
5W40 került bele... Castrol Edge. Mi lesz a következménye?
A3/B4 ugyanaz, mint az A3/B3, de DI-Diesel motorok számára is, SAE 0W-30,
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40. Az A4 a DI-Otto motorokra vonatkozik, nyújtott
intervallumos HTHS-viszkozitás (> 3,5 mPa*s ) mellett.
A5/B5 ugyanaz a teljesítmény, mint az A3/B4 esetében , SAE 0W-20, 0W-30, 5W-30,
de csökkentett HTHS viszkozitás, mint az A1/B1-nél ( 2,9 – 3,5 mPa*s ) nyújtott
szervizintervallum mellett igazolt üzemanyag megtakarítással.
Forrás:
http://www.hajosolajok.hu/s/main.php?kat=CAT091115113324
A WSS szám még izgalmasabb, mivel az EDGE olaj nem M2C913-C jelű, mint a gyári olaj, hanem M2C917 - ami csak a régi Galaxy-ba mehetne.
Ford WSS-M2C913-C
Fully backwards compatible and is strongly recommended for all applications that currently require the specification Ford M2C913-B. The new engine oil provides various benefits to the customer such as improved fuel economy benefits and high robustness to biodiesel fuels.
Ford WSS-M2C917-A
Viscosity SAE 5W40 engine oil for pump injector diesel engines.
Hogy hosszú legyen a történet, kicsit most remeg a gyomrom... 77000 km-nél Franciaországban csináltak egy olajcserét az autón, amikor is Kennol 5W40 ment bele. Ezután 4 nappal az assistance-t kellett hívni az autóhoz, mert Check engine lámpa világított.
Most figyelj: 4 hónapra pedig még szintén kint ismét assistance-t kellett hívni, és az EGR szelepet kicseréltette az akkori tulaj.
Kérdem én - összeesküvéselmélet - nem lehet, hogy az 5W40 olaj "eltömítette" az EGR szelepet és a DPF-nek is ártott?
?
Van Edgeből 5W30 ami tudja a M2C913-C-t. A kövi olajam valszeg ez lesz a Magnatec helyett.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2520 Dátum:
2015.08.19 szerda, 22:17:28 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.19 szerda, 21:29:36
Van Edgeből 5W30 ami tudja a M2C913-C-t. A kövi olajam valszeg ez lesz a Magnatec helyett.
Pontos típus, webcímmel? ... én nem találok...
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2521 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 07:50:29 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.19 szerda, 22:17:28
Pontos típus, webcímmel? ... én nem találok...
http://olajborze.hu/Castrol_Edge_Professional_A5_5W30_1_liter
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2522 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 08:58:12 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.20 csütörtök, 07:50:29
http://olajborze.hu/Castrol_Edge_Professional_A5_5W30_1_liter
Köszönöm, ezt a típust még a Castrol oldalán sem találtam meg...
Mi a véleményetek a Ford Formula F-ről? Youtube-on láttam egy orosz videót, ahol -38°C-on kiöntik a Magnatecet és a Formula F-et is falkonból és hát a Ford olaj már folyik ki, a Magnatec még le sem ér a flakon szájáig.
Naplózva
Contilaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2523 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 09:11:49 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.20 csütörtök, 08:58:12
Köszönöm, ezt a típust még a Castrol oldalán sem találtam meg...
Mi a véleményetek a Ford Formula F-ről? Youtube-on láttam egy orosz videót, ahol -38°C-on kiöntik a Magnatecet és a Formula F-et is falkonból és hát a Ford olaj már folyik ki, a Magnatec még le sem ér a flakon szájáig.
Én azt használom, 5.000 km van benne eddig és teljesen jó! Nincs olajfogyasztás, mintha kicsit halkabb is lenne a motor...
Ha kézbe veszed a flakont, akkor szembe kerülsz a ténnyel, hogy ez az olaj CASTROL
Naplózva
2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2524 Dátum:
2015.08.20 csütörtök, 09:31:59 »
Igen, ezt már hallottam egy kereskedőtől is...
********MÁS ************
Amikor a szerelőtől elhoztam a gépet, már láttam, hogy baj van, csak nem akartam rákérdezni... de kiderült, hogy jól tettem, mert nem ő csinálta.
A motorháztető burkolata középen le volt szakítva.
Tegnap levettem - mint kiderült pofon egyszerű - és lám egy nyest tette a kárt, látszik a körömkaparászása... meg sem tudom javítani, mert az erős szürke
széles ragasztó szalag pl. nem ragad rá... PEDIG ott figyel az elektromos nyestriasztó az akksi oldalán.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.20 csütörtök, 21:49:04 írta blackbile
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2525 Dátum:
2015.08.21 péntek, 10:54:04 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.20 csütörtök, 09:31:59
Igen, ezt már hallottam egy kereskedőtől is...
********MÁS ************
Amikor a szerelőtől elhoztam a gépet, már láttam, hogy baj van, csak nem akartam rákérdezni... de kiderült, hogy jól tettem, mert nem ő csinálta.
A motorháztető burkolata középen le volt szakítva.
Tegnap levettem - mint kiderült pofon egyszerű - és lám egy nyest tette a kárt, látszik a körömkaparászása... meg sem tudom javítani, mert az erős szürke
széles ragasztó szalag pl. nem ragad rá... PEDIG ott figyel az elektromos nyestriasztó az akksi oldalán.
Megszokja a nyest pár nap alatt, bármi legyen is az.
A zárt garázs az egyetlen ellenszer.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2526 Dátum:
2015.08.21 péntek, 12:09:25 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.20 csütörtök, 09:31:59
Igen, ezt már hallottam egy kereskedőtől is...
********MÁS ************
Amikor a szerelőtől elhoztam a gépet, már láttam, hogy baj van, csak nem akartam rákérdezni... de kiderült, hogy jól tettem, mert nem ő csinálta.
A motorháztető burkolata középen le volt szakítva.
Tegnap levettem - mint kiderült pofon egyszerű - és lám egy nyest tette a kárt, látszik a körömkaparászása... meg sem tudom javítani, mert az erős szürke
széles ragasztó szalag pl. nem ragad rá... PEDIG ott figyel az elektromos nyestriasztó az akksi oldalán.
Sima elektromos nem jó sajna, olyan kell ami meg is rázza, nálam az bevállt az áram ütést nem szokja meg...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2527 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 19:37:35 »
Az ismert probléma miatt úgy döntöttem, hogy holnap lecseréltettem az 5W40-es Castrol Edge olajat.
MIT vegyek, ami a TDCI-be való és DPF-hez is jó? Pontos név esetleg linket kérhetek Tőletek?
--------------
Láttam olyan webshopot, ahol a Ford Formula F 5W30-hoz azt írták, hogy NEM jó a DPF-es kocsihoz... ezt hogy lehet?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2528 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 20:18:12 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.23 vasárnap, 19:37:35
Az ismert probléma miatt úgy döntöttem, hogy holnap lecseréltettem az 5W40-es Castrol Edge olajat.
MIT vegyek, ami a TDCI-be való és DPF-hez is jó? Pontos név esetleg linket kérhetek Tőletek?
--------------
Láttam olyan webshopot, ahol a Ford Formula F 5W30-hoz azt írták, hogy NEM jó a DPF-es kocsihoz... ezt hogy lehet?
Ezt:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-magnatec-a1-a5-5w-30-4-literes/215/
Ez jobb mint a ford formula mert full szintetikus.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2529 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 20:27:32 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.23 vasárnap, 19:37:35
Az ismert probléma miatt úgy döntöttem, hogy holnap lecseréltettem az 5W40-es Castrol Edge olajat.
MIT vegyek, ami a TDCI-be való és DPF-hez is jó? Pontos név esetleg linket kérhetek Tőletek?
--------------
Láttam olyan webshopot, ahol a Ford Formula F 5W30-hoz azt írták, hogy NEM jó a DPF-es kocsihoz... ezt hogy lehet?
Vegyél Ford Formula F 5W30-at. Ugyan visszaolvasás után sem tudom, hogy mi az ismert probléma, de ha a Ford olajjal is jön,akkor nem az olaj az oka. Rengetegen használjuk ezt az olajat gond nélkül.
Azért olvashattad, hogy nem jó DPF-es kocsikhoz, mert régebben még nem volt meg a C-s minősítése. Akkortájt nem is volt igazán megfelelő olaj a Fordokhoz, lévén a gyári előírás sem volt DPF kompatibilis.
Ma már nincs ilyen gond. Ha nem többéves olajat veszel, akkor rajta kell legyen az A1/A5 és a Ford WSS-M2C913-C minősítés. Ha épp nem is a Castrol gyártja, de mindenképpen egy nagy olajgyártó terméke. Bátran megvehető.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2530 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 21:17:38 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.23 vasárnap, 20:18:12
Ezt:
http://castrolmintabolt.hu/webshop/product/castrol-magnatec-a1-a5-5w-30-4-literes/215/
Ez jobb mint a ford formula mert full szintetikus.
Köszönöm először is a gyors válaszokat!
Na ez szép, a Ford Formula NEM full szintetikus??? Az van a dobozon, hogy Synthetic...
Az általad linkelt oldalon A1 szerepel a dobozon, van különbség az A5 doboz feliratú között?
Sakos:
az ismert probléma nem az autóval van, csak annyi, hogy a szerelőm Edge Turbo Diesel 5W40-et tett a kocsimba..., ami többek szerint nem jó az S-MAX-ba. (Hamutartalom és fogyasztás miatt.)
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.23 vasárnap, 21:26:18 írta blackbile
»
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2531 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 22:47:16 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.23 vasárnap, 21:17:38
Köszönöm először is a gyors válaszokat!
Na ez szép, a Ford Formula NEM full szintetikus??? Az van a dobozon, hogy Synthetic...
Az általad linkelt oldalon A1 szerepel a dobozon, van különbség az A5 doboz feliratú között?
Sakos:
az ismert probléma nem az autóval van, csak annyi, hogy a szerelőm Edge Turbo Diesel 5W40-et tett a kocsimba..., ami többek szerint nem jó az S-MAX-ba. (Hamutartalom és fogyasztás miatt.)
Nem, én ezért veszem a Castrolt mert az full synth. Én az A5-t veszem Unixnál, de mind1 a lényeg, hogy tudja a ford ajánlást.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2532 Dátum:
2015.08.23 vasárnap, 23:21:48 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.23 vasárnap, 22:47:16
Nem, én ezért veszem a Castrolt mert az full synth. Én az A5-t veszem Unixnál, de mind1 a lényeg, hogy tudja a ford ajánlást.
Erre tudnál forrást mutatni (Formula F nem szintetikus)?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2533 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 09:29:24 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.23 vasárnap, 23:21:48
Erre tudnál forrást mutatni (Formula F nem szintetikus)?
Rá van írva a dobozára, csak fél szintetikus, nem full. Nézd meg.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2534 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 10:24:08 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 09:29:24
Rá van írva a dobozára, csak fél szintetikus, nem full. Nézd meg.
Idézek a flakonról: Fuel economy high performance
synthetic
engine oil for improved performance and reduced emissions.
Hol írja, hogy fél szintetikus?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2535 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 12:15:38 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 09:29:24
Rá van írva a dobozára, csak fél szintetikus, nem full. Nézd meg.
semi-synthetic
Ez a fél szintetikus. A dobozon nem ez van.
Ami megfelel a DPF-es autókba is, az már elvileg mind szintetikus olaj.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2536 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 12:31:23 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.24 hétfő, 10:24:08
Idézek a flakonról: Fuel economy high performance
synthetic
engine oil for improved performance and reduced emissions.
Hol írja, hogy fél szintetikus?
Ez fél szintetikus, oda lenne írva hogy Full Synthetic engine oil... Nem mindehol írják oda hogy semi synthetic.
GSR: Szintetikus technológiával gyártott olaj, de nem teljesen szintetikus olaj. A castrol 5W-30-as magnatec is sokáig nem volt full szintetikus, de egy ideje már full. Ezt külön rá kell írniuk különben nem full synth.
http://www.olajmezo.hu/Ford-Formula-F-5W-30---1L-motorolaj
Érdemes elolvasni a leírást. "Részecskeszűrővel ellátott modellekhez használata NEM javasolt" 1650ft/liter ennyiért biztos árulnának full szintetikus olajat.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 12:42:19 írta Szlobi
»
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2537 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 12:58:30 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 12:31:23
Ez fél szintetikus, oda lenne írva hogy Full Synthetic engine oil... Nem mindehol írják oda hogy semi synthetic.
GSR: Szintetikus technológiával gyártott olaj, de nem teljesen szintetikus olaj. A castrol 5W-30-as magnatec is sokáig nem volt full szintetikus, de egy ideje már full. Ezt külön rá kell írniuk különben nem full synth.
http://www.olajmezo.hu/Ford-Formula-F-5W-30---1L-motorolaj
Érdemes elolvasni a leírást. "Részecskeszűrővel ellátott modellekhez használata NEM javasolt" 1650ft/liter ennyiért biztos árulnának full szintetikus olajat.
Ez az "olajmezo.hu" a hiteles szentírás?
A Ford megadja a a DPF-es autóihoz a specifikációt. Ami: WSS-M2C913-C
Ez -is- a Formula F 5W-30 olaj specifikációja.
Vagyis megfelel a DPF-es motorokba is, mert nagy teljesítményű, alacsony hamutartalmű
szintetikus
motorolaj.
Ha esetleg a kezedbe akad egy ilyen olajos flakon, akkor olvasgass a hátoldalán.
ui: Szintetikus technológiával gyártott fél szintetikus?
Mit is jelent a szintetikus szó? Mesterséges.
A Full Synthetic egy jobban hangzó marketing elnevezés.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 13:01:06 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2538 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 13:07:20 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.24 hétfő, 12:58:30
Ez az "olajmezo.hu" a hiteles szentírás?
A Ford megadja a a DPF-es autóihoz a specifikációt. Ami: WSS-M2C913-C
Ez -is- a Formula F 5W-30 olaj specifikációja.
Vagyis megfelel a DPF-es motorokba is, mert nagy teljesítményű, alacsony hamutartalmű
szintetikus
motorolaj.
Ha esetleg a kezedbe akad egy ilyen olajos flakon, akkor olvasgass a hátoldalán.
ui: Szintetikus technológiával gyártott fél szintetikus?
Mit is jelent a szintetikus szó? Mesterséges.
A Full Synthetic egy jobban hangzó marketing elnevezés.
Volt már ilyen flakon a kezembe és igen elolvastam, de nem írom le megint az az olaj nem full synth.
Én akkor se hiszek benne, hogy ez full szintetikus olaj főleg 1650ft-ért, kb sehol nem kapni full-t.
Nekem mind1 hogy ti mit vesztek, vagy mit hisztek én ezt tuti nem öntöm bele az enyémbe sőt a kövi olajcserénél is már az Edge fog belemenni nem a magnatech.
Vitát lezártam vegyétek a fordot mindenki azt vesz amit akar én ezen nem spórolok.
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2539 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 13:14:21 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 13:07:20
Volt már ilyen flakon a kezembe és igen elolvastam, de nem írom le megint az az olaj nem full synth.
Én akkor se hiszek benne, hogy ez full szintetikus olaj főleg 1650ft-ért, kb sehol nem kapni full-t.
Nekem mind1 hogy ti mit vesztek, vagy mit hisztek én ezt tuti nem öntöm bele az enyémbe sőt a kövi olajcserénél is már az Edge fog belemenni nem a magnatech.
Vitát lezártam vegyétek a fordot mindenki azt vesz amit akar én ezen nem spórolok.
Nekem meg ilyen van, és ez szerintem jó hozzá. Legalábbis nem hiszem hogy Ford márkaszerviz ne Ford olajat rakna bele....
https://cromax.hu/150000000-olajfolyadek/151670000-olaj/151670686-motorolaj/187682-motorolaj-5w-30-ford-5-literes-reszecskeszurovel-dpf
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2540 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 13:18:08 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 12:31:23
Ez fél szintetikus, oda lenne írva hogy Full Synthetic engine oil... Nem mindehol írják oda hogy semi synthetic.
GSR: Szintetikus technológiával gyártott olaj, de nem teljesen szintetikus olaj. A castrol 5W-30-as magnatec is sokáig nem volt full szintetikus, de egy ideje már full. Ezt külön rá kell írniuk különben nem full synth.
http://www.olajmezo.hu/Ford-Formula-F-5W-30---1L-motorolaj
Érdemes elolvasni a leírást. "Részecskeszűrővel ellátott modellekhez használata NEM javasolt" 1650ft/liter ennyiért biztos árulnának full szintetikus olajat.
A Formula F 5W30 HC olaj = alapja hidrokrakkolt olaj. USÁ-ban volt ebből vita, Mobil-ék bepanaszolták a Castrolt, hogy a hidrokrakkolt olajakat szintetikusként árulják, de ezt elutasították. Ezek után egyéni preferencia kérdése, hogy valaki a hidrokrakkolt (ásványi olajból indul, de a végére nem sok köze van hozzá) alapú olajat szintetikusnak veszi-e, vagy sem. Ettől függetlenül tulajdonságait tekintve sokkal közelebb van a nagyon szigorúan vett full-szintetikus olajakhoz, mint bármi máshoz.
És most foglak elkeseríteni: A Castrol Magnatec A5 5W-30 szintén HC olaj. Maga a Castrol szerint is. Ugyanazokkal a tanúsítványokkal rendelkezik, mint a Formula F, a Formula F-et bevallottan a Castrol szállítja a Fordnak. Ha ezek után hinni szeretnél benne, hogy az A5 jobb olaj, csak azért, mert drágább, abban senki nem fog megakadályozni.
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2541 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 13:44:47 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.24 hétfő, 13:18:08
És most foglak elkeseríteni: A Castrol Magnatec A5 5W-30 szintén HC olaj. Maga a Castrol szerint is. U
Mé nem tudtad ezt az infót reggel mondani... berendeltük a Magnatecet... az én szememben ez egy szimpla hazugság - mármint, hogy szintetikus - a Castrol részéről.
/Petrányi tavaly nem Ford olajat, hanem Magnatecet tett a kocsiba!
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.24 hétfő, 14:06:22 írta blackbile
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2542 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 14:11:53 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.24 hétfő, 13:44:47
Mé nem tudtad ezt az infót reggel mondani... berendeltük a Magnatecet... az én szememben ez egy szimpla hazugság - mármint, hogy szintetikus - a Castrol részéről.
/Petrányi tavaly nem Ford olajat, hanem Magnatecet tett a kocsiba!
Gondolom azon több nyereségük volt...
Olyan vészesen nem drágább. Fogd fel így: rosszat biztosan nem tesz a motornak az sem
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2543 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:01:56 »
Megtörtént a csere. Olyan most az olajam - a színe -, mint a baba popsija! Szép rózsaszín, sárgás...
Érdekes, mert a Magnatec dobozán - akár HC, akár nem - bazi nagy betűkkel virít a Fully Synthetic felirat...
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2544 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:10:34 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.24 hétfő, 21:01:56
Megtörtént a csere. Olyan most az olajam - a színe -, mint a baba popsija! Szép rózsaszín, sárgás...
Érdekes, mert a Magnatec dobozán - akár HC, akár nem - bazi nagy betűkkel virít a Fully Synthetic felirat...
Erre mondtam, hogy volt belőle ügy a tengerentúlon, hogy a HC olajat így reklámozzák, és ezt nehezményezte a Mobil, de aztán elutasították a panaszt.
Dízel autó - pár száz Km után gyönyörű fekete lesz
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2545 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 21:24:58 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.24 hétfő, 21:01:56
Megtörtént a csere. Olyan most az olajam - a színe -, mint a baba popsija! Szép rózsaszín, sárgás...
Érdekes, mert
a Magnatec dobozán
- akár HC, akár nem - bazi nagy betűkkel
virít a Fully Synthetic felirat
...
Ügyesek ezek a kínaiak.....a hamisítványra minden jól hangzó feliratot ráírtak!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Szlobi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 943
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2546 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 22:29:25 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.08.24 hétfő, 21:10:34
Erre mondtam, hogy volt belőle ügy a tengerentúlon, hogy a HC olajat így reklámozzák, és ezt nehezményezte a Mobil, de aztán elutasították a panaszt.
Dízel autó - pár száz Km után gyönyörű fekete lesz
Biztos véletlen utasították el azt a panaszt...
Naplózva
2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2547 Dátum:
2015.08.24 hétfő, 23:09:01 »
Idézetet írta: Szlobi - 2015.08.24 hétfő, 22:29:25
Biztos véletlen utasították el azt a panaszt...
Neem, nagyon komolyan és meggyőzően érveltek. És "érveik" száma vélhetőleg felülmúlta a Mobil által felmutatott "érvek" számát. Így hát egyértelmű volt a kimenetele az ügynek
Naplózva
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2548 Dátum:
2015.08.25 kedd, 06:43:43 »
Idézetet írta: GSR - 2015.08.24 hétfő, 21:24:58
Ügyesek ezek a kínaiak.....a hamisítványra minden jól hangzó feliratot ráírtak!
Nekem is ez jutott eszembe először... meg másodszor is.
****************************
Más:
Újabb kérdés merült fel - van-e kartergázszűrő az S-MAX-ban TXWA motor esetén? Ha igen, mikor kell cserélni?
«
Utoljára szerkesztve: 2015.08.25 kedd, 20:12:07 írta blackbile
»
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2549 Dátum:
2015.08.25 kedd, 22:05:50 »
Idézetet írta: blackbile - 2015.08.25 kedd, 06:43:43
Nekem is ez jutott eszembe először... meg másodszor is.
****************************
Más:
Újabb kérdés merült fel - van-e kartergázszűrő az S-MAX-ban TXWA motor esetén? Ha igen, mikor kell cserélni?
Minden autóban van, de nem mindegyikben cserélhető ill cserélendő. A PSA motorokban nincs cserélendő kartergáz szűrő.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Oldalak:
1
...
44
45
46
47
48
49
50
[
51
]
52
53
54
55
56
57
58
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ