Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:07:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1504642 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
petyuka
Vendég
« Új hozzászólás #2650 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 10:56:52 »

Köszönöm a választ gázolajszűrő 70e km-nél volt most lesz műszaki vizsga ott gondolom átnézik az autót meg a fékeket akkor a pollenszűrő lesz majd plusszba.
Vezérlést gondolom akkor még nem kell bántani és az izzítógyergyákat mikor kell majd?Köszönöm.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2651 Dátum: 2016.01.03 vasárnap, 11:46:24 »

Köszönöm a választ gázolajszűrő 70e km-nél volt most lesz műszaki vizsga ott gondolom átnézik az autót meg a fékeket akkor a pollenszűrő lesz majd plusszba.
Vezérlést gondolom akkor még nem kell bántani és az izzítógyergyákat mikor kell majd?Köszönöm.

vezérlés: 10év/200E km, én 8év/160-nál cserélném.
izzítógyertyához sztem ne nyúlj, amíg rendben minden.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #2652 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:10:25 »

Sziasztok!

Akkutöltéssel kapcsolatban az lenne a kérdésem a tisztelt hozzáértőkhöz, hogy lehet-e illetve szabad-e úgy tölteni az akkut, hogy a töltő pozitív pólusát az akku pozitív pólusára, míg a töltő negatív pólusát a kasztni/motor/mittudomén egy alkalmasan megválasztott pontjára csíptetem?

Ugye itt az akku elég rejtett módon helyezkedik el:
https://advancedbatterysupplies.co.uk/wp-content/uploads/2015/10/smax.jpg
Persze feltéve, hogy a műanyag borításon a pozitív pólus takarója könnyen felhajtható.... Sajnos most nem vagyon az autó előtt, és hívott a nejem, hogy nem indult el neki a gép (állófűtés + rövid távok miatt nem volt ideje visszatöltődni az akkunak), így látatlanban próbálok okoskodni.
Mondjuk az akku 7 éves, ezért mindenképp ki fogom cserélni, de pont az állófűtés miatt merült fel, hogy hetente egyszer rádugnám a töltőre, viszont ehhez nem szeretném kiszerelni a teljes légszűrőházat + akkut. Motorkerékpárhoz kihegyezett töltőknél láttam olyat, hogy adnak az akkusarukra szerelhető kivezető csatlakozást, amire csak rá kell dugni a töltő kábelét,  de autóhoz nem láttam ilyet.

A válaszokat / ötleteket előre is köszönöm!
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #2653 Dátum: 2016.01.06 szerda, 15:39:13 »

Motorkerékpárhoz kihegyezett töltőknél láttam olyat, hogy adnak az akkusarukra szerelhető kivezető csatlakozást, amire csak rá kell dugni a töltő kábelét,  de autóhoz nem láttam ilyet.

Azt hiszem, ilyen szempontból a Bosch C3 töltő lesz a barátom Smiley Ha jól látom, pont ilyen  gyorscsatlakozót adnak hozzá.
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #2654 Dátum: 2016.01.06 szerda, 17:13:31 »

Sziasztok!

Akkutöltéssel kapcsolatban az lenne a kérdésem a tisztelt hozzáértőkhöz, hogy lehet-e illetve szabad-e úgy tölteni az akkut, hogy a töltő pozitív pólusát az akku pozitív pólusára, míg a töltő negatív pólusát a kasztni/motor/mittudomén egy alkalmasan megválasztott pontjára csíptetem?

Ugye itt az akku elég rejtett módon helyezkedik el:
https://advancedbatterysupplies.co.uk/wp-content/uploads/2015/10/smax.jpg
Persze feltéve, hogy a műanyag borításon a pozitív pólus takarója könnyen felhajtható.... Sajnos most nem vagyon az autó előtt, és hívott a nejem, hogy nem indult el neki a gép (állófűtés + rövid távok miatt nem volt ideje visszatöltődni az akkunak), így látatlanban próbálok okoskodni.
Mondjuk az akku 7 éves, ezért mindenképp ki fogom cserélni, de pont az állófűtés miatt merült fel, hogy hetente egyszer rádugnám a töltőre, viszont ehhez nem szeretném kiszerelni a teljes légszűrőházat + akkut. Motorkerékpárhoz kihegyezett töltőknél láttam olyat, hogy adnak az akkusarukra szerelhető kivezető csatlakozást, amire csak rá kell dugni a töltő kábelét,  de autóhoz nem láttam ilyet.

A válaszokat / ötleteket előre is köszönöm!
Mondeón a rugótornyon van egy kis fém pöcök, amit direkt erre raktak oda. Nem kell lebontani semmit.
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2655 Dátum: 2016.01.06 szerda, 19:21:38 »

Sziasztok!

Akkutöltéssel kapcsolatban az lenne a kérdésem a tisztelt hozzáértőkhöz, hogy lehet-e illetve szabad-e úgy tölteni az akkut, hogy a töltő pozitív pólusát az akku pozitív pólusára, míg a töltő negatív pólusát a kasztni/motor/mittudomén egy alkalmasan megválasztott pontjára csíptetem?

Ugye itt az akku elég rejtett módon helyezkedik el:
https://advancedbatterysupplies.co.uk/wp-content/uploads/2015/10/smax.jpg
Persze feltéve, hogy a műanyag borításon a pozitív pólus takarója könnyen felhajtható.... Sajnos most nem vagyon az autó előtt, és hívott a nejem, hogy nem indult el neki a gép (állófűtés + rövid távok miatt nem volt ideje visszatöltődni az akkunak), így látatlanban próbálok okoskodni.
Mondjuk az akku 7 éves, ezért mindenképp ki fogom cserélni, de pont az állófűtés miatt merült fel, hogy hetente egyszer rádugnám a töltőre, viszont ehhez nem szeretném kiszerelni a teljes légszűrőházat + akkut. Motorkerékpárhoz kihegyezett töltőknél láttam olyat, hogy adnak az akkusarukra szerelhető kivezető csatlakozást, amire csak rá kell dugni a töltő kábelét,  de autóhoz nem láttam ilyet.

A válaszokat / ötleteket előre is köszönöm!
az a pont amit keresel,gyárilag ott van az akku mellet jobbra a kasznira csavarozva.Ott van a testkábele az akkunak kikábelezve.Oda kell felcsiptetni a töltő minuszát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #2656 Dátum: 2016.01.07 csütörtök, 00:04:49 »

az a pont amit keresel,gyárilag ott van az akku mellet jobbra a kasznira csavarozva.Ott van a testkábele az akkunak kikábelezve.Oda kell felcsiptetni a töltő minuszát.

Köszi, tényleg ott van, ráadásul az akku műanyag burkolatán ott egy baromi nagy nyíl, hogy jobbra keresd a negatív pólust  falbav
Az akkut is kicseréltem, ez egy laza 3 órás művelet volt itt a nulla fokban sötétben.  Ki kellett venni a fényszórót, a komplett légszűrőházat (ez volt a legtrükkösebb az egészben), aztán az akku műanyag burkolatát... 
Egy kicsit paráztam, mert kábé lehetetlen először a negatív pólusról levenni a sarut, de szerencsére a pozitív körül nem nagyon van fém kasztnirész, amihez hozzáérhetne a villáskulcs. Hát összességében nem volt egyszerű játék, de sikerült, és összerakni is  taps

Öröm, bódottág...


Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2657 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 20:44:52 »

az a pont amit keresel,gyárilag ott van az akku mellet jobbra a kasznira csavarozva.Ott van a testkábele az akkunak kikábelezve.Oda kell felcsiptetni a töltő minuszát.
Én nem találom.... be bikázásnál a baloldalon a vezérműszíjnál találtam "nyer" testet...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2658 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 21:03:12 »

Én nem találom.... be bikázásnál a baloldalon a vezérműszíjnál találtam "nyer" testet...
egyel lentebb:  nyes

"ráadásul az akku műanyag burkolatán ott egy baromi nagy nyíl, hogy jobbra keresd a negatív pólust "
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2659 Dátum: 2016.01.11 hétfő, 22:00:28 »

egyel lentebb:  nyes

"ráadásul az akku műanyag burkolatán ott egy baromi nagy nyíl, hogy jobbra keresd a negatív pólust "
ja ja az meg volt... de semmi "nyers" felületet nem találtam arra...
Tudom vak vagyok...  Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2660 Dátum: 2016.01.12 kedd, 08:23:38 »

ja ja az meg volt... de semmi "nyers" felületet nem találtam arra...
Tudom vak vagyok...  Roll Eyes

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2661 Dátum: 2016.01.12 kedd, 08:38:56 »

[img]https://teon.co/images/manuals/WM/slide-image-101280_WM.jpg
jé...a sárga matricától jobbra van 2cm-re a képen a csavar.... nyes worship meg van ott egy gumikesztyűs kéz,az biztos a tiéd.Nem Tibinél készítetted a képet? de nem is vagyok kíváncsi rá,mit csináltál gumikesztyűben....hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2662 Dátum: 2016.01.12 kedd, 08:57:55 »


Köszönöm, most már tudom mit is keressek pontosan..  worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2663 Dátum: 2016.01.12 kedd, 09:11:52 »

Köszönöm, most már tudom mit is keressek pontosan..  worship

Kicsit szívd fel magad, fórumozz többet, mert ez egy belépő szintű kérdés...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2664 Dátum: 2016.01.12 kedd, 10:56:27 »

Kicsit szívd fel magad, fórumozz többet, mert ez egy belépő szintű kérdés...  hehe
falbav megint kezdődik..
Az adott test kábelt nálam eltakarta a kábel köteg.. vak vagyok tudom... Tiszteletem annak aki vette a fáradságot és lefényképezte a kérdéses területet.. worship
Kövezzetek meg, mert nincs időm állandóan a fórumon lógni, és a regisztráció óta eltelt év/hozzászólás átlagom nem üti meg az elvárt ingerküszöböt...
De ígérem, ha időm és kedvem engedi akkor egész nap itt fogok lógni...  beka3
De addig megyek vissza a bányába... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2665 Dátum: 2016.01.12 kedd, 11:10:39 »

falbav megint kezdődik..
Az adott test kábelt nálam eltakarta a kábel köteg.. vak vagyok tudom... Tiszteletem annak aki vette a fáradságot és lefényképezte a kérdéses területet.. worship
Kövezzetek meg, mert nincs időm állandóan a fórumon lógni, és a regisztráció óta eltelt év/hozzászólás átlagom nem üti meg az elvárt ingerküszöböt...
De ígérem, ha időm és kedvem engedi akkor egész nap itt fogok lógni...  beka3
De addig megyek vissza a bányába... wave

Gyere el egy minire és megkövezünk.

A kábelköteg mindenkinek eltakarja, egyébként hülye helyen van, az is tény.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2666 Dátum: 2016.01.12 kedd, 11:28:55 »

Gyere el egy minire és megkövezünk.

A kábelköteg mindenkinek eltakarja, egyébként hülye helyen van, az is tény.
ne puncsolj neki.nincs hülye helyen... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2667 Dátum: 2016.01.12 kedd, 11:33:25 »

ne puncsolj neki.nincs hülye helyen... vigyor3

Akkor meg csak simán béna.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2668 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 07:49:42 »

Egy kis szösszenet a múlt hétről:
vasárnap 10:00-kor elindultam, utca végén fékez-nék, de nem lassul az autó a megszokott ütemben, a pedál meg kemény. Következő fékezésnél már minden ok.
Hazafele 2 órával később beugrok a pékhez kenyérért... majdnem kocsival együtt nyitottam be az ajtón, megint ugyanaz kemény fékpedál, lassulás szinte nuku.
Ez még hétfő reggel is ugyanígy megtörtént. Hétfő du. óta nem jelentkezik a dolog.

Kedd du. autószerelő ismerős ránézett, de nem látott, hallott semmi különöset, meg ugye hiba sem volt. Vákuum nem tudom én mit mutatta, hogy hol húzzam le a csövet, ha éppen jelentkezik a hiba és nézzem meg, van-e vákuum a cső végén.
Utána kiolvastam a hibakódokat otthon, semmi erre utaló bejegyzés nem volt!

Csak a szokásosak:
- meghackeltem, hogy ne csilingeljen, ha nincs a biztonsági öv bekötve - ezt folyamatosra dobja, hogy incompatible beállítás
- antenna zárlat vagy szakadás - ezt is időnként dobja
- víz az üzemanyagban - ezt is időnként dobja (2x volt üanyagszűrő cserélve másfél év alatt -biztonság kedvéért, ne ezen múljon)
- volt egy új, a DRLel kapcsolatban zárlat vagy szakadás mint antennánál.

Letöltöttem a legújabb Forscant (ecember 31, 2015 - FORScan version 2.2.10 beta is released), most látom van tegnapi verzió is már, meg elmconfigot.
A Forscan már ír km állást a hibához! ha jól értelmezem, amit látok.

Ötlet a fék problémámra?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2669 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 09:40:53 »

Egy kis szösszenet a múlt hétről:
vasárnap 10:00-kor elindultam, utca végén fékez-nék, de nem lassul az autó a megszokott ütemben, a pedál meg kemény. Következő fékezésnél már minden ok.
Hazafele 2 órával később beugrok a pékhez kenyérért... majdnem kocsival együtt nyitottam be az ajtón, megint ugyanaz kemény fékpedál, lassulás szinte nuku.
Ez még hétfő reggel is ugyanígy megtörtént. Hétfő du. óta nem jelentkezik a dolog.

Kedd du. autószerelő ismerős ránézett, de nem látott, hallott semmi különöset, meg ugye hiba sem volt. Vákuum nem tudom én mit mutatta, hogy hol húzzam le a csövet, ha éppen jelentkezik a hiba és nézzem meg, van-e vákuum a cső végén.
Utána kiolvastam a hibakódokat otthon, semmi erre utaló bejegyzés nem volt!

Csak a szokásosak:
- meghackeltem, hogy ne csilingeljen, ha nincs a biztonsági öv bekötve - ezt folyamatosra dobja, hogy incompatible beállítás
- antenna zárlat vagy szakadás - ezt is időnként dobja
- víz az üzemanyagban - ezt is időnként dobja (2x volt üanyagszűrő cserélve másfél év alatt -biztonság kedvéért, ne ezen múljon)
- volt egy új, a DRLel kapcsolatban zárlat vagy szakadás mint antennánál.

Letöltöttem a legújabb Forscant (ecember 31, 2015 - FORScan version 2.2.10 beta is released), most látom van tegnapi verzió is már, meg elmconfigot.
A Forscan már ír km állást a hibához! ha jól értelmezem, amit látok.

Ötlet a fék problémámra?
valahol kilukadt a vákumcsöved,és elmegy a rásegítés.Ellenőrizd a turbónál,az egr-nél,a vákumkapcsolóknál,mindenhol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2670 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 09:49:24 »

Egy kis szösszenet a múlt hétről:
vasárnap 10:00-kor elindultam, utca végén fékez-nék, de nem lassul az autó a megszokott ütemben, a pedál meg kemény. Következő fékezésnél már minden ok.
Hazafele 2 órával később beugrok a pékhez kenyérért... majdnem kocsival együtt nyitottam be az ajtón, megint ugyanaz kemény fékpedál, lassulás szinte nuku.
Ez még hétfő reggel is ugyanígy megtörtént. Hétfő du. óta nem jelentkezik a dolog.

Kedd du. autószerelő ismerős ránézett, de nem látott, hallott semmi különöset, meg ugye hiba sem volt. Vákuum nem tudom én mit mutatta, hogy hol húzzam le a csövet, ha éppen jelentkezik a hiba és nézzem meg, van-e vákuum a cső végén.
Utána kiolvastam a hibakódokat otthon, semmi erre utaló bejegyzés nem volt!

Csak a szokásosak:
- meghackeltem, hogy ne csilingeljen, ha nincs a biztonsági öv bekötve - ezt folyamatosra dobja, hogy incompatible beállítás
- antenna zárlat vagy szakadás - ezt is időnként dobja
- víz az üzemanyagban - ezt is időnként dobja (2x volt üanyagszűrő cserélve másfél év alatt -biztonság kedvéért, ne ezen múljon)
- volt egy új, a DRLel kapcsolatban zárlat vagy szakadás mint antennánál.

Letöltöttem a legújabb Forscant (ecember 31, 2015 - FORScan version 2.2.10 beta is released), most látom van tegnapi verzió is már, meg elmconfigot.
A Forscan már ír km állást a hibához! ha jól értelmezem, amit látok.

Ötlet a fék problémámra?

Alvázszám alapján nézzes rá egy szakszervizben. A fékrásegítésben volt valami vákumszelep visszahívás, ami lefagyás miatt nem mindig működött!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22910


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2671 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 10:27:46 »

Alvázszám alapján nézzes rá egy szakszervizben. A fékrásegítésben volt valami vákumszelep visszahívás, ami lefagyás miatt nem mindig működött!

+ fékolaj csere.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2672 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:27:01 »

+ fékolaj csere.

Folyadék.....amit nem árt 2 évente cserélni.  A fent leírt jelenséghez viszont semmi köze.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2673 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:36:51 »


Folyadék.....amit nem árt 2 évente cserélni.  A fent leírt jelenséghez viszont semmi köze.

Fent nekem semmilyen jelenség nincs leírva.  vigyor3 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #2674 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:41:36 »

Alvázszám alapján nézzes rá egy szakszervizben. A fékrásegítésben volt valami vákumszelep visszahívás, ami lefagyás miatt nem mindig működött!

07/2009
Visszahívási információ Ford S-Max
Gyártási időszak: 01.11.2008 - 12.03.2009
Érintett járművek: összesen kb. 12.000
Összegzés
  Hibás vákuumszivattyú visszacsapó szelep
Következmény
  Fékrásegítő vákuumellátás nélkül, a fékrásegítés üzemkiesése
Megoldás
  Egy módosított visszacsapó szelep beépítése


Nekem eddig egyszer jött elő, 2008 decemberi gyártás. Parkolóból álltam volna ki és baromi kemény volt a fékpedál, aztán kb 2 perc után tért magához, hogy a pedál nyomkodásának hatására vagy csak úgy magától, azt nem tudom.
Be is mentem utána a Petrányihoz (nullától százezer kilométerig az enyém ott volt szervizelve), de nem látták nyomát a rendszerben, hogy konkrétan erre a modellre visszahívási akció lenne vagy hogy elvégezték volna rajta korábban.

Szerk: most megnéztem VIN alapján, és az enyém gyártási dátuma (24.10.2008) kívül esik ezen visszahívási intervallumon.
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.14 csütörtök, 12:43:35 írta ent128k » Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #2675 Dátum: 2016.01.14 csütörtök, 12:47:16 »

... kiegészítés: a visszahívási akciókat szerintem átlagos földi halandónak is megmutatja az etis.ford.com a VIN ismeretében.

A vehicle  menüben rákeresel, és a Vehicle Summary alatt van egy ilyen:

Outstanding Field Service Actions
No Campaign Message(s) found


Ha lenne érvényben lévő visszahívás erre a járgányra, annak szerintem itt kéne megjelennie.
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2676 Dátum: 2016.01.15 péntek, 07:17:00 »

Köszönöm mindenkinek!

alf - bár csak tudnám pontosan mit is kell kereseni...

Imot Hgolab - már akkor kiolvastam az ETIS-t keresztül-kasul, amikor még nem is volt a tulajdonom a járgány.

Joe - nem sok köze van a problémához szerintem se, hiszen a vákuum nem volt, akkor kemény a pedál. Egyébként többször volt - kis túlzással - fékfolyadék cserélve, mint motorolaj! Pl. fél éve.

ent128k - 2010-es gyártású...

Alf ötlete tűnik nyerőnek.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2677 Dátum: 2016.01.15 péntek, 07:39:41 »

Köszönöm mindenkinek!

alf - bár csak tudnám pontosan mit is kell kereseni...

Imot Hgolab - már akkor kiolvastam az ETIS-t keresztül-kasul, amikor még nem is volt a tulajdonom a járgány.

Joe - nem sok köze van a problémához szerintem se, hiszen a vákuum nem volt, akkor kemény a pedál. Egyébként többször volt - kis túlzással - fékfolyadék cserélve, mint motorolaj! Pl. fél éve.

ent128k - 2010-es gyártású...

Alf ötlete tűnik nyerőnek.

Ha 2.0 tdci, akkor nézd meg a pierburg szelepeket is!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2678 Dátum: 2016.01.15 péntek, 07:44:42 »

Ok. (bárcsak tudnám miről van szó - olvastam itt többen-sokan cseréltétek...)
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2679 Dátum: 2016.01.15 péntek, 08:48:45 »

Ok. (bárcsak tudnám miről van szó - olvastam itt többen-sokan cseréltétek...)



2 van belőle
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2680 Dátum: 2016.01.20 szerda, 07:41:58 »

Sziasztok,

Segítséget-tippeket szeretnék kérni az alábbi jelenségekhez:

  • reggelente hideg indítás és járatás alatt ha picit terhelem a motort (akár kerék elfordítás is) a helyzetjelzőn látszik némi fényerőcsökkenés, majd újra ok (anno emlékszem írtatok erről, hogy ez talán fesszabályzó lehet)
  • szintén hideg motornál van hogy gurulok ki az udvarból, és egyszerűen csak leáll a motor. Itt is valami olyasmi lehet, hogy ahogy a szervóval terhelem a motort és a fordulatszám picit változik, a terhelés megszűntével mintha túl mélyre akarná ejteni az alapjáratot, vagy nem tudom
  • bizonyos fordulatszám körül vibrációt érzek a motorból gyorsításkor (1800-2000 fordulat környékén), sehol máshol. Az autót megbízható helyről (fórumtárstól vettem) és azt számoltuk, hogy a lendkerékben kb 60 km lehet csere óta, nem bánnám ha nem az lenne...
  • vezetőoldali ablak felhúzásánál van hogy néha meggondolja magát az ablak és visszamegy a legváltozatosabb magasságokból majd megáll pár centi után lefelé menet. Ezt van hogy többször is eljátssza, 2-3 felhúzás kell mire felmegy az ablak. Megnéztem, nem szorul szerintem, ha kézzel rásegítve tolom felfelé van hogy akkor is visszafordul.

Illetve még egy olyan kérdésem volna, hogy az elől lévő parkradarokhoz hogyan lehet legkönnyebben hozzáférni? A bal első teljesen kiszámíthatatlanul működik, van hogy folyamatosan sípol vagy szakaszosan, mikor semmi nincs a környéken. Az autó koccant és szemmel láthatóan nem az eredeti festékréteg van a szenzorokon. Ki szeretném venni és kicsit lecsiszolni a festékből remélve hogy akkor megoldódik-e a probléma.

Kezdetnek ennyi vigyor3
Előre is köszönöm a mindent worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2681 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:20:07 »

Sziasztok,

Segítséget-tippeket szeretnék kérni az alábbi jelenségekhez:

  • reggelente hideg indítás és járatás alatt ha picit terhelem a motort (akár kerék elfordítás is) a helyzetjelzőn látszik némi fényerőcsökkenés, majd újra ok (anno emlékszem írtatok erről, hogy ez talán fesszabályzó lehet)
  • szintén hideg motornál van hogy gurulok ki az udvarból, és egyszerűen csak leáll a motor. Itt is valami olyasmi lehet, hogy ahogy a szervóval terhelem a motort és a fordulatszám picit változik, a terhelés megszűntével mintha túl mélyre akarná ejteni az alapjáratot, vagy nem tudom
  • bizonyos fordulatszám körül vibrációt érzek a motorból gyorsításkor (1800-2000 fordulat környékén), sehol máshol. Az autót megbízható helyről (fórumtárstól vettem) és azt számoltuk, hogy a lendkerékben kb 60 km lehet csere óta, nem bánnám ha nem az lenne...
  • vezetőoldali ablak felhúzásánál van hogy néha meggondolja magát az ablak és visszamegy a legváltozatosabb magasságokból majd megáll pár centi után lefelé menet. Ezt van hogy többször is eljátssza, 2-3 felhúzás kell mire felmegy az ablak. Megnéztem, nem szorul szerintem, ha kézzel rásegítve tolom felfelé van hogy akkor is visszafordul.

Illetve még egy olyan kérdésem volna, hogy az elől lévő parkradarokhoz hogyan lehet legkönnyebben hozzáférni? A bal első teljesen kiszámíthatatlanul működik, van hogy folyamatosan sípol vagy szakaszosan, mikor semmi nincs a környéken. Az autó koccant és szemmel láthatóan nem az eredeti festékréteg van a szenzorokon. Ki szeretném venni és kicsit lecsiszolni a festékből remélve hogy akkor megoldódik-e a probléma.

Kezdetnek ennyi vigyor3
Előre is köszönöm a mindent worship

Évjárat?

1. Nem csak kormánytekerésre? Met az elektronyos szervó iszonyat áramot vesz fel, és ellenkormányozásokkor (pl kiparkolásnál) ez még fel is erősödik...

2. Passz. Ez nem normális, nem állhatna le... Nem levegős a rendszer? Ilyenkor mikor leáll, simán indul?

3. 1800-2000-es fordulat egyértelműen kuplung/lendkerék rezonancia, de nem jelenti azt, hogy már csereérett, de már nem is tökéletes

4. Ablakok ilyenek. Xarok. Esetleg azt lehet, hogy a vezetősínt kitakarítod, illetve valamivel bekened, hogy ne akadjon az ablak.

 
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2682 Dátum: 2016.01.20 szerda, 08:36:20 »

Évjárat?

1. Nem csak kormánytekerésre? Met az elektronyos szervó iszonyat áramot vesz fel, és ellenkormányozásokkor (pl kiparkolásnál) ez még fel is erősödik...

2. Passz. Ez nem normális, nem állhatna le... Nem levegős a rendszer? Ilyenkor mikor leáll, simán indul?

3. 1800-2000-es fordulat egyértelműen kuplung/lendkerék rezonancia, de nem jelenti azt, hogy már csereérett, de már nem is tökéletes

4. Ablakok ilyenek. Xarok. Esetleg azt lehet, hogy a vezetősínt kitakarítod, illetve valamivel bekened, hogy ne akadjon az ablak.

 

2006-os

1. Igazából amikor még tök hideg a motor, akkor is van pici fordulatszám ingadozás és akkor is észreveszek némi "villogást"
2. Iszonyat könnyen le lehet fullasztani. Anno a 2002-es TDCi-m nem volt ilyen érzékeny hidegen. Az öreg adagolós Citroennel meg még az emelkedős manőverezéseknél sem kellett gázt adnom, simán csúsztatással mindent meg tudtam oldani. Igazából az is lehet hogy észre veszem és lefullad ahogy picit játszok a kuplunggal tolatásnál. Nem tudom tényleg. Indulással nincs gond, indul egyből.
3. Ettől féltem szomoru1
4. Ahogy mondtam úgy is csinálja ha kézzel tolom közben felfelé. Mintha az elektronikája lenne hülye. (Mindegy, már nem ott dolgozom, ahol minden nap többször kellett kártyát dugdosni a sorompóhoz, de azért rákérdeztem hátha erre is van már tapasztalat itt vigyor3)
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2683 Dátum: 2016.01.22 péntek, 09:20:23 »

Átok van a parkolóhelyen ahol a cégnél állok... Tegnap előtt du. hazafele beindítottam az autót, erre csingilingi meg "Sevice Oil" felirat villáskulccsal ... na szép.
Tegnap este megnéztem az olajnívót, és hát normál mennyiség van, akkor ez most szerintetek mit jelent?
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2684 Dátum: 2016.01.22 péntek, 09:21:52 »

Átok van a parkolóhelyen ahol a cégnél állok... Tegnap előtt du. hazafele beindítottam az autót, erre csingilingi meg "Sevice Oil" felirat villáskulccsal ... na szép.
Tegnap este megnéztem az olajnívót, és hát normál mennyiség van, akkor ez most szerintetek mit jelent?

Azt jelenti, hogy rendben van az olajszint.  hehe
Mikor volt olajcsere?
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2685 Dátum: 2016.01.22 péntek, 09:23:23 »

Átok van a parkolóhelyen ahol a cégnél állok... Tegnap előtt du. hazafele beindítottam az autót, erre csingilingi meg "Sevice Oil" felirat villáskulccsal ... na szép.
Tegnap este megnéztem az olajnívót, és hát normál mennyiség van, akkor ez most szerintetek mit jelent?

Az elsőre: https://www.youtube.com/watch?v=7qq6dqA77bM&list=PL6jrXcUuV7wLrw6WY5xlIYtJyPcZxRXs3

A másodikra: cseréltess olajat.

 vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2686 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:22:17 »

Nincs féléve, hogy olajat cseréltünk és mentem vagy 4000km-t vele. Először rosszat tett bele a kollega, majd Castrol belevalót tett másodszorra - 1 hetet használtam az első olajjal.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2687 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:25:57 »

Nincs féléve, hogy olajat cseréltünk és mentem vagy 4000km-t vele. Először rosszat tett bele a kollega, majd Castrol belevalót tett másodszorra - 1 hetet használtam az első olajjal.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Olajcsere_figyelmeztet%C3%A9s_t%C3%B6rl%C3%A9se_Mk4
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2688 Dátum: 2016.01.22 péntek, 10:51:04 »

Most jöttem be a kocsiból... ezt csináltam meg:
 
http://www.talkford.com/community/topic/155698-service-oil-message/#entry1443718

(close doors,
put ignotion to number 2 (dashboard lights on if you have keyless start)
Press both the brake and accelerator at the same time for about 20 seconds
a message will come up on the dash asking if you've services the oil, press OK on the wheel)
+ várni kell míg kiírja, hogy Complete.

Most ugrott be, hogy megnézem már a pontos km óra állást - kb. méterre pontosan most telt le a 20000km a kettővel ezelőtti olajcsere óta (Petrányi).

Zoleex nyerte a hangszórót!!!
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2689 Dátum: 2016.01.27 szerda, 13:50:34 »

Sziasztok,
Bocs hogy újra ezzel jövök, de kezd nagyon idegesíteni:

"szintén hideg motornál van hogy gurulok ki az udvarból, és egyszerűen csak leáll a motor. Itt is valami olyasmi lehet, hogy ahogy a szervóval terhelem a motort és a fordulatszám picit változik, a terhelés megszűntével mintha túl mélyre akarná ejteni az alapjáratot, vagy nem tudom"


Van hogy többször leáll pár méteren is ahogy óvatosan tolatok ki valahonnan. Ennyire csak nem lehetek béna hogy észre se veszem és lefullasztom ennyiszer szomoru1. Hidegen meg nem szeretem pörgetni a motort (1500-2000, ahogy épp sikerül), de máshogy szinte nem lehet vele biztosra menni. Most lesz rajta minden cserélve, olaj szűrő és az izzítógyertyákra is rá lesz nézve. Esetleg van valami tippetek, amire még rá lehetne nézni? Hidegen nekem nagyon hangosnak is tűnik a motor és minimális ford.szám ingadozást is észre lehet venni. Picit bemozdul a fordsz.mérő és a hangján is hallatszik hogy nem egyenletes teljesen. Ahogy bemelegszik minden ok.

Előre is köszi worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2690 Dátum: 2016.01.27 szerda, 14:46:28 »

Sziasztok,
Bocs hogy újra ezzel jövök, de kezd nagyon idegesíteni:

"szintén hideg motornál van hogy gurulok ki az udvarból, és egyszerűen csak leáll a motor. Itt is valami olyasmi lehet, hogy ahogy a szervóval terhelem a motort és a fordulatszám picit változik, a terhelés megszűntével mintha túl mélyre akarná ejteni az alapjáratot, vagy nem tudom"


Van hogy többször leáll pár méteren is ahogy óvatosan tolatok ki valahonnan. Ennyire csak nem lehetek béna hogy észre se veszem és lefullasztom ennyiszer szomoru1. Hidegen meg nem szeretem pörgetni a motort (1500-2000, ahogy épp sikerül), de máshogy szinte nem lehet vele biztosra menni. Most lesz rajta minden cserélve, olaj szűrő és az izzítógyertyákra is rá lesz nézve. Esetleg van valami tippetek, amire még rá lehetne nézni? Hidegen nekem nagyon hangosnak is tűnik a motor és minimális ford.szám ingadozást is észre lehet venni. Picit bemozdul a fordsz.mérő és a hangján is hallatszik hogy nem egyenletes teljesen. Ahogy bemelegszik minden ok.

Előre is köszi worship
Csak ötlet..
mi van akkor, ha nem beindítás után (nem teszed sebességbe az autót) és úgy óvatos gáz adással "pörgeted fel a motort.. Nem az a cél, hogy bőgjön a járgány, csak hátha elkapod az a fordulatszámot ami ezt a problémát okozza?
Hol tankoltál? Nem lehet,hogy a rendszer fel szív valami szemetet az üzem anyag tartályból?
 Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2691 Dátum: 2016.01.29 péntek, 11:46:46 »

Csak ötlet..
mi van akkor, ha nem beindítás után (nem teszed sebességbe az autót) és úgy óvatos gáz adással "pörgeted fel a motort.. Nem az a cél, hogy bőgjön a járgány, csak hátha elkapod az a fordulatszámot ami ezt a problémát okozza?
Hol tankoltál? Nem lehet,hogy a rendszer fel szív valami szemetet az üzem anyag tartályból?
 Roll Eyes
Közel alapjáraton, vagy akár gáz nélkül tolatok óvatosan és egyszer csak leáll. Kezdem azt hinni hogy tényleg én vagyok béna és nem tudok vezetni. Nem neves, de főút melletti forgalmas kútnál tankolok mindig. (Családban más TDCi-t is ott etetünk és nincs semmi gond).
Ma van szervizben 10ezres cserén, rádugják gépre és az izzítógy-kat is kimérik. Kíváncsi vagyok lesz-e valami...

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2692 Dátum: 2016.01.29 péntek, 13:40:09 »

Közel alapjáraton, vagy akár gáz nélkül tolatok óvatosan és egyszer csak leáll. Kezdem azt hinni hogy tényleg én vagyok béna és nem tudok vezetni. Nem neves, de főút melletti forgalmas kútnál tankolok mindig. (Családban más TDCi-t is ott etetünk és nincs semmi gond).
Ma van szervizben 10ezres cserén, rádugják gépre és az izzítógy-kat is kimérik. Kíváncsi vagyok lesz-e valami...

 worship
Se hibakód, izzítógyertyák rendben. --> 18 év vezetés után újra kell tanulnom vezetni szomoru1
Mondjuk még mindig jobb így mintha azt mondták volna hogy a fél autó csere vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2693 Dátum: 2016.01.29 péntek, 13:44:16 »

Se hibakód, izzítógyertyák rendben. --> 18 év vezetés után újra kell tanulnom vezetni szomoru1
Mondjuk még mindig jobb így mintha azt mondták volna hogy a fél autó csere vigyor3

Nem biztos, hogy értenek hozzá... Ez szakszervíz? Melyik?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2694 Dátum: 2016.01.29 péntek, 15:47:02 »

Nem biztos, hogy értenek hozzá... Ez szakszervíz? Melyik?

Nem szakszervíz, de ismerős szervíz.
Ford márkaszervizzel kapcsolatban eddig egy jó tapasztalatom van, és azt a szervizt Viktornak hívják vigyor3 Jól felszerelt szerviz, Párom ott dolgozik. Most per pillanat ennél jobb lehetőségem nem volt a szervizelésre. Ha vinnem kell mert komoly a gond, akkor csak Viktort keresném meg. Ő is szervizelte egyébként a kocsit az előző tulajnál.

Próbálok most még jobban odafigyelni és rájönni mivel lehet összefüggésben a leállás.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2695 Dátum: 2016.01.30 szombat, 17:43:43 »

Sziasztok!

5. és 6. sebességben nagyobb gázra felugrik a fordulatszám, azután vissza, úgy tűnik, megcsúszik a kuplung. Ha rárakom a tempomatot és messzebb van még a beállított sebesség, akkor is ugyanez a helyzet, a tempomat ki is old (visszamegy standby-ba). Indulásnál még nem érezni semmit, teljesen jól fog, a kettőstömegű sem csörömpöl, nem ráz egyáltalán.
Kuplungcsere lesz?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2696 Dátum: 2016.01.30 szombat, 17:46:00 »

Sziasztok!

5. és 6. sebességben nagyobb gázra felugrik a fordulatszám, azután vissza, úgy tűnik, megcsúszik a kuplung. Ha rárakom a tempomatot és messzebb van még a beállított sebesség, akkor is ugyanez a helyzet, a tempomat ki is old (visszamegy standby-ba). Indulásnál még nem érezni semmit, teljesen jól fog, a kettőstömegű sem csörömpöl, nem ráz egyáltalán.
Kuplungcsere lesz?

igen.
De vígasztaljon, hogy a motorod bika.  Wink
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2697 Dátum: 2016.01.30 szombat, 18:00:51 »

igen.
De vígasztaljon, hogy a motorod bika.  Wink
nyes
Köszi! Az egyik szemem sír, a másik meg idegesen remeg.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2698 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 07:48:55 »

Sziasztok,

A gyári 16-os alufelni cserélésén agyalok és nézelődök. 17-eseket szeretnék és a sokküllős darabok tetszenek igazán. A mondiról megmaradt az OZ superturismo GT 16', de az sajnos nem jó rá és butácskán is mutatna ekkora autón szomoru1
Tudom hogy nem ford, de ez tetszene, és ha jó nyilván lehet kupakot cserélni:

http://www.jofogas.hu/budapest/Renault_Espace_IV_17__5X108_ET50_alufelni_40309619.htm

Ha jól látom minden paraméter stimmel az agyátmérő kivételével 60 vs. 63,3, de ez ugye orvosolható.

Szerintetek ez jó lehet alá, vagy ha esetleg van valakinek valami sokküllős 17-ese akkor érdekelne.

 worship
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2699 Dátum: 2016.02.01 hétfő, 08:41:12 »

Sziasztok,

A gyári 16-os alufelni cserélésén agyalok és nézelődök. 17-eseket szeretnék és a sokküllős darabok tetszenek igazán. A mondiról megmaradt az OZ superturismo GT 16', de az sajnos nem jó rá és butácskán is mutatna ekkora autón szomoru1
Tudom hogy nem ford, de ez tetszene, és ha jó nyilván lehet kupakot cserélni:

http://www.jofogas.hu/budapest/Renault_Espace_IV_17__5X108_ET50_alufelni_40309619.htm

Ha jól látom minden paraméter stimmel az agyátmérő kivételével 60 vs. 63,3, de ez ugye orvosolható.

Szerintetek ez jó lehet alá, vagy ha esetleg van valakinek valami sokküllős 17-ese akkor érdekelne.

 worship

A megmaradt felni miért nem jó rá? Tegyük félre az esztétikai kérdést...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.