Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:44:41
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1495920 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2800 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 14:44:18 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.30 hétfő, 14:33:07
Lehet élmények rovatba kellene írni
Rekord fogyasztás lesz szerintem a kocsival. 5,6-os kiírt fogyival indultam neki egy jó kétszáz km-es útnak, aminek kb a fele 110-120-as tempomatos autópálya volt. De az volt az érdekes, hogy Pomáz-Pilisvörösvár közti hegymenetben váltott át 5,6-ról 5,5-re. Végig klímával, én + 4 Gyerek + Cucc és 18-as 225-ös gumik. Most 400 körül van a megtett út és 800 körül írja a még hátralévőt
Számolva ez most 6 alatt kell hogy legyen vastagon!
Gratula, nemsokára megkapod a Spurmeister fokozatot!
Viszont a nagy fogyasztásszámolók elkeserítésére egy tény: nekem most 235/45/R18-as gumma van a kocsin. Előtte 215/55/R16 volt. Akkor 6,5-öt mutatott a mérő sok hónapon keresztül. De a lényeg: a jelenlegi gumimérettel nagyjából pontos több gps adata alapján is a sebességmérőm. És a fogyasztás is 6,7 lett. Szóval persze talán pontosabb adatot kaptok, amikor számoljátok a megtett út és a tankolt mennyiség alapján a fogyasztást, csak a megtett utat korrigálni kellene lefelé, mert az autó a sebességmérő csalása miatt nagyobb távot ír, mint a tényleges.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2801 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 15:43:42 »
Idézetet írta: titta - 2016.05.30 hétfő, 14:44:18
Gratula, nemsokára megkapod a Spurmeister fokozatot!
Viszont a nagy fogyasztásszámolók elkeserítésére egy tény: nekem most 235/45/R18-as gumma van a kocsin. Előtte 215/55/R16 volt. Akkor 6,5-öt mutatott a mérő sok hónapon keresztül. De a lényeg: a jelenlegi gumimérettel nagyjából pontos több gps adata alapján is a sebességmérőm. És a fogyasztás is 6,7 lett. Szóval persze talán pontosabb adatot kaptok, amikor számoljátok a megtett út és a tankolt mennyiség alapján a fogyasztást, csak a megtett utat korrigálni kellene lefelé, mert az autó a sebességmérő csalása miatt nagyobb távot ír, mint a tényleges.
kb 3 hónapja van fent ez a gumi, és ahhoz képest csökken a fogyi. Mindig számolom és persze az lesz a mérvadó, de ilyen számokat még nem láttam a kijelzőn mióta meg van a kocsi
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2802 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 15:48:59 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.30 hétfő, 15:43:42
kb 3 hónapja van fent ez a gumi, és ahhoz képest csökken a fogyi. Mindig számolom és persze az lesz a mérvadó, de ilyen számokat még nem láttam a kijelzőn mióta meg van a kocsi
Bármit ráírok, amit csak szeretnél.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2803 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 15:52:04 »
Idézetet írta: titta - 2016.05.30 hétfő, 15:48:59
Bármit ráírok, amit csak szeretnél.
Tankolás után meglátjuk nagyon kíváncsi leszek...
A MKIII 2.0 TDCi 4,6-os rekordom (számolt) nem hiszem hogy meglesz
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2804 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 16:01:10 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.30 hétfő, 15:52:04
Tankolás után meglátjuk nagyon kíváncsi leszek...
A MKIII 2.0 TDCi 4,6-os rekordom (számolt) nem hiszem hogy meglesz
Azért ez csöppet nagyobb/nehezebb szekér.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2805 Dátum:
2016.05.30 hétfő, 16:08:21 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.30 hétfő, 14:33:07
5,6-os
nekem 5,9-en állt, amikor felmentem Debrecenből Bp-re, majd vissza (130-150 utazó) és lement 5,7-re. utána még helyi szaladgálások után felment 5,9-re, de a kúton 8,06 lett a vége.
nálunk elég hazudós a gépezet
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2806 Dátum:
2016.05.31 kedd, 08:07:32 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.30 hétfő, 15:43:42
kb 3 hónapja van fent ez a gumi,
Tegyük hozzá, hogy emelkedő környezeti hőmérsékletnél mindenkinél ez történik és nem a gumi miatt... Jé, nekem is csökkent a fogyasztásom, pedig 2 éve ua a gumi. ;-)
Naplózva
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2807 Dátum:
2016.05.31 kedd, 11:36:35 »
Idézetet írta: blackbile - 2016.05.31 kedd, 08:07:32
Tegyük hozzá, hogy emelkedő környezeti hőmérsékletnél mindenkinél ez történik és nem a gumi miatt... Jé, nekem is csökkent a fogyasztásom, pedig 2 éve ua a gumi. ;-)
Persze, tiszta sor hogy a jó idővel is csökken a fogyi. November óta van meg a Galaxy, kíváncsi vagyok mennyi lesz a nyári fogyi. Eddig a legdurvább számolt fogyi 7,5 volt.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2808 Dátum:
2016.06.07 kedd, 11:40:00 »
2011-es panorámatetős S-maxhoz szeretnék tetőcsomagtartót. Boxom, keresztrudam megmaradt a Monditól, de a fix pontos felfogatás hiányzik. Van valakinek ilyen? Milyet érdemes venni, akár használtan?
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2809 Dátum:
2016.06.08 szerda, 07:51:58 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.05.30 hétfő, 15:52:04
Tankolás után meglátjuk nagyon kíváncsi leszek...
A MKIII 2.0 TDCi 4,6-os rekordom (számolt) nem hiszem hogy meglesz
Tankoltam
761 km-re tankoltam 43,12 litert -> 5,67 l/100km hátralévő út 1230 km
Alakul
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2810 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 09:35:40 »
szerintetek a szellőzőre fényes díszt honnan lehet szerezni?
https://drive.google.com/file/d/0B1Eyd7WHV5y0UWYtR1NVSVhveEE/view?usp=sharing
egész szellőzőt nem igazán vennék.
sajnos későn jutott eszembe, hogy a főnököm mondeoja mellettem parkolt hétvégén, ki kellett volna szedni az övéből
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2811 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 12:34:33 »
Idézetet írta: G_B - 2016.06.09 csütörtök, 09:35:40
szerintetek a szellőzőre fényes díszt honnan lehet szerezni?
https://drive.google.com/file/d/0B1Eyd7WHV5y0UWYtR1NVSVhveEE/view?usp=sharing
egész szellőzőt nem igazán vennék.
sajnos későn jutott eszembe, hogy a főnököm mondeoja mellettem parkolt hétvégén, ki kellett volna szedni az övéből
szerintem van ilyenem is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2812 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 12:37:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 12:34:33
szerintem van ilyenem is
Én is kérek 2 db-ot.
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2813 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 13:18:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 12:34:33
szerintem van ilyenem is
nem akarsz webshopot nyitni?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
steve78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 398
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2814 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 20:04:45 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.06.09 csütörtök, 12:34:33
szerintem van ilyenem is
És komplett szellőző? Ugyanis el van törve a két részt együtt mozgató műanyag darab.
Naplózva
Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2815 Dátum:
2016.06.09 csütörtök, 20:49:23 »
Idézetet írta: steve78 - 2016.06.09 csütörtök, 20:04:45
És komplett szellőző? Ugyanis el van törve a két részt együtt mozgató műanyag darab.
kompletten van csak, ha valaki akarja átpakolja a krómot, vagy cseréli egyben
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atti73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2816 Dátum:
2016.06.17 péntek, 10:36:57 »
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy speciális hibával kapcsolatban, hátha találkozott már valaki ilyennel. Az autóm: 2007 Galaxy, 2.0 140LE
A lényeg, hogy az autó nem indul kb 3/4 óráig, ha az alábbi feltételek mindegyike teljesül:
- Megfelelően be van melegedve a motor (min. 20perc üzem)
- Leállítás után az újra indításig eltelik kb. 10-15 perc
- A külső hőmérséklet megfelelően magas (25 fok felett)
Ha ezen feltételek közül bármelyik nem teljesül, az autó gond nélkül indul.
Ötlet?
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2817 Dátum:
2016.06.17 péntek, 12:47:05 »
Idézetet írta: atti73 - 2016.06.17 péntek, 10:36:57
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy speciális hibával kapcsolatban, hátha találkozott már valaki ilyennel. Az autóm: 2007 Galaxy, 2.0 140LE
A lényeg, hogy az autó nem indul kb 3/4 óráig, ha az alábbi feltételek mindegyike teljesül:
- Megfelelően be van melegedve a motor (min. 20perc üzem)
- Leállítás után az újra indításig eltelik kb. 10-15 perc
- A külső hőmérséklet megfelelően magas (25 fok felett)
Ha ezen feltételek közül bármelyik nem teljesül, az autó gond nélkül indul.
Ötlet?
Nekem a hármas mondeóm csinált hasonlót. Ott érintkezési probléma volt, ha bemelegedett a motor, akkor kitágult az egyik jeladónál a kábelsaru, és emiatt nem indult. Mindenképp olvastass hibakódot, amikor produkálja a hibát, úgy könnyebb lesz megtalálni a probléma okozóját, de valami hasonlóra tippelek.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
atti73
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2818 Dátum:
2016.06.17 péntek, 12:56:00 »
Idézetet írta: titta - 2016.06.17 péntek, 12:47:05
Nekem a hármas mondeóm csinált hasonlót. Ott érintkezési probléma volt, ha bemelegedett a motor, akkor kitágult az egyik jeladónál a kábelsaru, és emiatt nem indult. Mindenképp olvastass hibakódot, amikor produkálja a hibát, úgy könnyebb lesz megtalálni a probléma okozóját, de valami hasonlóra tippelek.
A hibakódot csak akkor lehet kiolvasni, ha épp jelentkezik? nem tárolja el? Köszi!
Naplózva
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2819 Dátum:
2016.06.17 péntek, 12:56:24 »
Idézetet írta: atti73 - 2016.06.17 péntek, 12:56:00
A hibakódot csak akkor lehet kiolvasni, ha épp jelentkezik? nem tárolja el? Köszi!
Nem minden esetben.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Lacilondon
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 209
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2820 Dátum:
2016.06.19 vasárnap, 22:17:55 »
Idézetet írta: atti73 - 2016.06.17 péntek, 10:36:57
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy speciális hibával kapcsolatban, hátha találkozott már valaki ilyennel. Az autóm: 2007 Galaxy, 2.0 140LE
A lényeg, hogy az autó nem indul kb 3/4 óráig, ha az alábbi feltételek mindegyike teljesül:
- Megfelelően be van melegedve a motor (min. 20perc üzem)
- Leállítás után az újra indításig eltelik kb. 10-15 perc
- A külső hőmérséklet megfelelően magas (25 fok felett)
Ha ezen feltételek közül bármelyik nem teljesül, az autó gond nélkül indul.
Ötlet?
Nekem egy off scenicem csinálta ugyanezt,es azzal a hibauzivel, hogy injection fault. Egy szerelő sem tudott tutit mondani. En eladtam.(amugy is vágytam egy mondeora)
Naplózva
Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2821 Dátum:
2016.06.26 vasárnap, 14:51:07 »
Hozzáfér valaki robbantott ábrához, hogy ha hűthetőre szeretném csinálni a kesztyűtartómat, akkor mit kell cserélnem? Lehet e egyáltalán?
Köszi!
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2822 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:18:01 »
Activity készletet használ valaki? esetleg belső kerékpártartóval együtt?
http://www.ford-tartozekok.hu/galaxy/2010/sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s/bels%C5%91-sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%B3-rendszerek/bels%C5%91-ker%C3%A9kp%C3%A1rtart%C3%B3/1417550#
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2823 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:29:35 »
Idézetet írta: G_B - 2016.04.18 hétfő, 09:16:12
a műszerfal tetején lévő tároló ajtajában cserélt már valaki rugót? mivel lehet helyettesíteni a gyárit?
vagy vadásszak bontóból egész tárolót?
gondolom nem vagyok egyedül, akinek ez nem megy. youtube-on találtam rá egyféle megoldást ->
https://www.youtube.com/watch?v=w-CVvaJkj6k
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2824 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:32:58 »
Idézetet írta: G_B - 2016.06.30 csütörtök, 13:18:01
Activity készletet használ valaki? esetleg belső kerékpártartóval együtt?
http://www.ford-tartozekok.hu/galaxy/2010/sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s/bels%C5%91-sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%B3-rendszerek/bels%C5%91-ker%C3%A9kp%C3%A1rtart%C3%B3/1417550#
Én olyan készletet használok, hogy kinyitom az autót és bebaxom a bicókat úgy, ahogy van...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2825 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:34:29 »
Idézetet írta: G_B - 2016.06.30 csütörtök, 13:29:35
gondolom nem vagyok egyedül, akinek ez nem megy. youtube-on találtam rá egyféle megoldást ->
https://www.youtube.com/watch?v=w-CVvaJkj6k
nekem az (még) jól működik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2826 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:38:40 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.30 csütörtök, 13:32:58
Én olyan készletet használok, hogy kinyitom az autót és bebaxom a bicókat úgy, ahogy van...
2éve még nekem is jó lett volna így, de időközben a hátsó ülésre beköltözött egy kislány
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2827 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:39:48 »
Idézetet írta: G_B - 2016.06.30 csütörtök, 13:38:40
2éve még nekem is jó lett volna így, de időközben a hátsó ülésre beköltözött egy kislány
Engem az idegesít ott inkább, hogy a klíma oda is fúj, amitől a napszemüvegem tök jól lefagy, viszont az utastere kevésbé hűti...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2828 Dátum:
2016.06.30 csütörtök, 13:46:54 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.30 csütörtök, 13:39:48
Engem az idegesít ott inkább, hogy a klíma oda is fúj, amitől a napszemüvegem tök jól lefagy, viszont az utastere kevésbé hűti...
hol is van ez? a második sorban?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2829 Dátum:
2016.07.01 péntek, 10:14:48 »
Idézetet írta: G_B - 2016.06.30 csütörtök, 13:18:01
Activity készletet használ valaki? esetleg belső kerékpártartóval együtt?
http://www.ford-tartozekok.hu/galaxy/2010/sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s/bels%C5%91-sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%B3-rendszerek/bels%C5%91-ker%C3%A9kp%C3%A1rtart%C3%B3/1417550#
Nekem sajnos csak az egyik tartó bakk van meg..
Szeretem használni, amikor nincs velem a család.
Kicsit nehézkes mer nekem az üléssel is bajlódnom kell, de ettől függetlenűl praktikus dolognak tartom...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ticu
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4247
2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2830 Dátum:
2016.07.03 vasárnap, 15:33:57 »
Nekem meg ott hangszóró van gyárilag
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.30 csütörtök, 13:34:29
nekem az (még) jól működik...
Naplózva
Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2831 Dátum:
2016.07.03 vasárnap, 22:09:31 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.06.30 csütörtök, 13:34:29
nekem az (még) jól működik...
az egy csoda. tegnap szétszedtem, és az enyémnek a rugónál szinte porlad a műanyag, a zárnál pedig nagyon vékony az anyag. nekem már az is le volt törve, így azt is módolni kellett. most működik
a gumi helyett még keresni kell valami tartós megoldást
Idézetet írta: ticu - 2016.07.03 vasárnap, 15:33:57
Nekem meg ott hangszóró van gyárilag
5.1?
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2832 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 08:34:09 »
Hétvégén egy bő 2 órás út után megállva az udvarban azt vettem észre, hogy hátul van egy kis nedves folt a kocsi alatt pont középen kb 30-40 cm-el a lökhárítótól befelé. Megszagolva se gázolaj, se olaj, olyan mintha víz lett volna. Meg is találtam a nyílást ahonnan csöpögött. Mi a túró lehet ez? Ment a hátsó klíma is, annak is lenne külön hőcserélője ami csöpöghet?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2833 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 08:55:54 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.07.04 hétfő, 08:34:09
Hétvégén egy bő 2 órás út után megállva az udvarban azt vettem észre, hogy hátul van egy kis nedves folt a kocsi alatt pont középen kb 30-40 cm-el a lökhárítótól befelé. Megszagolva se gázolaj, se olaj, olyan mintha víz lett volna. Meg is találtam a nyílást ahonnan csöpögött. Mi a túró lehet ez? Ment a hátsó klíma is, annak is lenne külön hőcserélője ami csöpöghet?
Van külön első és hátsó klíma?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2834 Dátum:
2016.07.04 hétfő, 09:50:44 »
Idézetet írta: Imot Hgolab - 2016.07.04 hétfő, 08:55:54
Van külön első és hátsó klíma?
Passz, csak azt tudom hogy hátul külön kapcsolható és állítható a 3.-sorban és plusz befúvómotor is biztos van hátul, mert irdatlan hangja van ahogy tolja a levegőt.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ent128k
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 29
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2835 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 14:52:46 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.07.04 hétfő, 09:50:44
Passz, csak azt tudom hogy hátul külön kapcsolható és állítható a 3.-sorban és plusz befúvómotor is biztos van hátul, mert irdatlan hangja van ahogy tolja a levegőt.
A 3 zónás klímánál tudtommal ugyanúgy egy klímakompresszor van, de hátra is tesznek egy hőcserélőt (neked valsz. abból csöpög a kondenzvíz), illetve ahogy írod is, plusz ventilátorokat és befúvást. És persze ilyenkor több hűtőközeg is van a rendszerben. 2 zónás klímával 585-615g, 3 zónással 835-865g, lásd
http://www.autototal.ro/dmdocuments/Catalog%20Behr%20Hella.pdf
Egy kicsit irigyellek, mert nekem az alap 2 zónásnál egy jó kis 36-38 fokos kinti hőmérsékletnél igen sok idő kell, mire lehűti a belteret
Állítólag ez a trend, hogy egyre kevesebb hűtőközegre méretezik a rendszereket. Kíváncsiságból megnéztem, hogy a család második offos autója, egy hűséges szívódízel Saxo, ami ugyan egyáltalán nem tartalmaz klímát, de ha tartalmazna, abba 750-800g kéne ugyanilyen típusú közegből, pedig annak aztán annyival kevesebb a légtere, hogy az egész autó beférne az S-max csomagterébe. Jó, tudom, más paraméterei is vannak egy klímarendszernek, de szerintem az S-maxé akkor is erősen alul van méretezve.
Naplózva
2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2836 Dátum:
2016.07.07 csütörtök, 15:52:39 »
Idézetet írta: ent128k - 2016.07.07 csütörtök, 14:52:46
A 3 zónás klímánál tudtommal ugyanúgy egy klímakompresszor van, de hátra is tesznek egy hőcserélőt (neked valsz. abból csöpög a kondenzvíz), illetve ahogy írod is, plusz ventilátorokat és befúvást. És persze ilyenkor több hűtőközeg is van a rendszerben. 2 zónás klímával 585-615g, 3 zónással 835-865g, lásd
http://www.autototal.ro/dmdocuments/Catalog%20Behr%20Hella.pdf
Egy kicsit irigyellek, mert nekem az alap 2 zónásnál egy jó kis 36-38 fokos kinti hőmérsékletnél igen sok idő kell, mire lehűti a belteret
Állítólag ez a trend, hogy egyre kevesebb hűtőközegre méretezik a rendszereket. Kíváncsiságból megnéztem, hogy a család második offos autója, egy hűséges szívódízel Saxo, ami ugyan egyáltalán nem tartalmaz klímát, de ha tartalmazna, abba 750-800g kéne ugyanilyen típusú közegből, pedig annak aztán annyival kevesebb a légtere, hogy az egész autó beférne az S-max csomagterébe. Jó, tudom, más paraméterei is vannak egy klímarendszernek, de szerintem az S-maxé akkor is erősen alul van méretezve.
Gugli a "galaxy rear heat exchanger"-re dob fel pár találatot és olyan, mintha egy összeépített valami lenne a befúvóknál, ventillátorral meg hőcserélővel. Nagyon durva, nem gondoltam volna... Nem nagyon szoktam bekapcsolni a hátsó sort (Gyerekek meg ne fázzanak), de múlt hétvégén be kellett és majd levitte a fejüket...
Ha napon áll a kocsi nekem is sok idő kell míg a 7 fokos levegő visszahűt mindent, de most már majd úgy fogom használni hogy hátul is nyomja a hideget, hátha így előbb csendesedik a vihar
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22909
Vót...
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2837 Dátum:
2016.07.15 péntek, 16:17:00 »
Idézetet írta: zsapeti - 2016.07.04 hétfő, 08:34:09
Hétvégén egy bő 2 órás út után megállva az udvarban azt vettem észre, hogy hátul van egy kis nedves folt a kocsi alatt pont középen kb 30-40 cm-el a lökhárítótól befelé. Megszagolva se gázolaj, se olaj, olyan mintha víz lett volna. Meg is találtam a nyílást ahonnan csöpögött. Mi a túró lehet ez? Ment a hátsó klíma is, annak is lenne külön hőcserélője ami csöpöghet?
Ahogy más is mondta a klíma csöpögött. Nekem csak fűtés van hátul, de 2001 után már volt benne klíma is.
Nekem is irdatlan hangja van hátul a ventillátornak, ha megkergetem.
Azt is töltötték Neked? Külön körként kell kezelni elvileg...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2838 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 16:37:10 »
Ma egy frappáns alázás alkalmával rést ütött a pajzson a levegő.A szokásos függőleges gumicsüvön keletkezett egy szép hasadás.Onnantól porszívó illetve porfújó hang erőteljesen...
Néhány telefon után kiderült,hogy 2.2höz nincs u.gy. csak gyári.Az meg csak egyben a cooler előtti és a cooler utáni részekkel(3-3db).45-45e pénzért meg is lehet venni...
Aztán Jani segítségével lett egy 20%-os kedvesség a gyári cuccból,így 35ért van 2db felesleges alkatrészem
.1gumicső szakasz a cooler után,és egy fémcsőszakasz.Még ott frissiben a parkolóban kicseréltem a fhostos darabot,és hazafelé,már újra a megszokott módon autózhattam.
Köszi Janinak a közbenjárásért.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2839 Dátum:
2016.07.18 hétfő, 23:16:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.07.18 hétfő, 16:37:10
Ma egy frappáns alázás alkalmával rést ütött a pajzson a levegő.A szokásos függőleges gumicsüvön keletkezett egy szép hasadás.Onnantól porszívó illetve porfújó hang erőteljesen...
Néhány telefon után kiderült,hogy 2.2höz nincs u.gy. csak gyári.Az meg csak egyben a cooler előtti és a cooler utáni részekkel(3-3db).45-45e pénzért meg is lehet venni...
Aztán Jani segítségével lett egy 20%-os kedvesség a gyári cuccból,így 35ért van 2db felesleges alkatrészem
.1gumicső szakasz a cooler után,és egy fémcsőszakasz.Még ott frissiben a parkolóban kicseréltem a fhostos darabot,és hazafelé,már újra a megszokott módon autózhattam.
Köszi Janinak a közbenjárásért.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2840 Dátum:
2016.07.19 kedd, 07:49:50 »
Idézetet írta: Joe - 2016.07.15 péntek, 16:17:00
Ahogy más is mondta a klíma csöpögött. Nekem csak fűtés van hátul, de 2001 után már volt benne klíma is.
Nekem is irdatlan hangja van hátul a ventillátornak, ha megkergetem.
Azt is töltötték Neked? Külön körként kell kezelni elvileg...
Lassan kezdem behozni magam visszaolvasásilag
Nekem csak elől rádugtak egy csatit és ott megnyomták. Én nem gondolnám hogy külön kör és külön töltési lehetőség lenne.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2841 Dátum:
2016.07.19 kedd, 09:07:00 »
Kicsit off:
Após tegnap kinyírta az 1.6 TDCi 3-as Focusát. Elvitték trélerrel a helyi szerelöhöz, elfogyott az olaj a motorból (folyásnak sehol nincsen nyoma, alaposan átnézték) és besült a dugattyú, deformálódott minden. Mivel eröltette, nem állította le azonnal, állítólag kuka az egész motor. Az olajcsere márkaszervizben történt, 6000 kilométerrel ezelött, 8 hónapja. Keveset használta idén a kocsit, viszont amikor igen, akkor így: hideg motor, elindít, azonnak kiáll a garázsból, leállít. Kinyitja a kaput, indít, kigurul, leállít. Kapu bezár, indít, 8-10 kilométert megy, azonnal leállítja. Klíma márciustól indítás után rögtön maximumon.
200e van a kocsiban, vezérlés cserére volt elöjegyezve jövö hétre.
Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2842 Dátum:
2016.07.19 kedd, 10:43:27 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.19 kedd, 09:07:00
Kicsit off:
Após tegnap kinyírta az 1.6 TDCi 3-as Focusát. Elvitték trélerrel a helyi szerelöhöz, elfogyott az olaj a motorból (folyásnak sehol nincsen nyoma, alaposan átnézték) és besült a dugattyú, deformálódott minden. Mivel eröltette, nem állította le azonnal, állítólag kuka az egész motor. Az olajcsere márkaszervizben történt, 6000 kilométerrel ezelött, 8 hónapja. Keveset használta idén a kocsit, viszont amikor igen, akkor így: hideg motor, elindít, azonnak kiáll a garázsból, leállít. Kinyitja a kaput, indít, kigurul, leállít. Kapu bezár, indít, 8-10 kilométert megy, azonnal leállítja. Klíma márciustól indítás után rögtön maximumon.
200e van a kocsiban, vezérlés cserére volt elöjegyezve jövö hétre.
Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
ezt így senki meg nem mondja, te tény, hogy van aki szidja a ford olajat és a használat se igazán a rendeltetés szerűre hasonlít.
arról nem beszélve, hogy az ő hibája, nem véletlen van a motoron a nívópálca, azt neki kéne nézegetni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2843 Dátum:
2016.07.19 kedd, 10:47:47 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.19 kedd, 09:07:00
Kicsit off:
Após tegnap kinyírta az 1.6 TDCi 3-as Focusát. Elvitték trélerrel a helyi szerelöhöz, elfogyott az olaj a motorból (folyásnak sehol nincsen nyoma, alaposan átnézték) és besült a dugattyú, deformálódott minden. Mivel eröltette, nem állította le azonnal, állítólag kuka az egész motor. Az olajcsere márkaszervizben történt, 6000 kilométerrel ezelött, 8 hónapja. Keveset használta idén a kocsit, viszont amikor igen, akkor így: hideg motor, elindít, azonnak kiáll a garázsból, leállít. Kinyitja a kaput, indít, kigurul, leállít. Kapu bezár, indít, 8-10 kilométert megy, azonnal leállítja. Klíma márciustól indítás után rögtön maximumon.
200e van a kocsiban, vezérlés cserére volt elöjegyezve jövö hétre.
Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
mikor nezett ra az olajra utoljara?
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4954
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2844 Dátum:
2016.07.19 kedd, 10:49:33 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.19 kedd, 09:07:00
Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
A hígulástól több lesz, nem kevesebb.
Valószínűleg korábban is már ette rendesen az olajat a motor, csak nem foglalkozott vele az apósod. Sajnálom az esetet, de nem az olajban kell itt a hibát keresni.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2845 Dátum:
2016.07.19 kedd, 12:43:45 »
Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne"
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4954
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2846 Dátum:
2016.07.19 kedd, 13:25:48 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.19 kedd, 12:43:45
Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne"
De az benne van, hogy időnként ellenőrizni kell az olajszintet.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2847 Dátum:
2016.07.19 kedd, 13:31:02 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.19 kedd, 12:43:45
Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne"
Már bocsánat, de egy ilyen mentalitásu embernek bicikli való! Pirosnál leállitja? És utána azzal dicsekszik, hogy start-stop rendszere van? Aztán ha nem indul ujra, akkor meg ott áll a sor mögötte!
És persze minden és mindenki hibás, meg *** csak ő nem! Gondolom a vezetési stilus is hasonlóan értelmes lehet.
Komolyan nem értem, hogy a jogositvány megszerzését miért nem kötik pszichologiai vizsgálathoz?? Ráadásul x évente ujra és ujra.
Lehet leszólni, de tudjuk, hogy igazam van.
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Adam86
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 99
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2848 Dátum:
2016.07.19 kedd, 14:44:38 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2016.07.19 kedd, 13:31:02
Már bocsánat, de egy ilyen mentalitásu embernek bicikli való! Pirosnál leállitja? És utána azzal dicsekszik, hogy start-stop rendszere van? Aztán ha nem indul ujra, akkor meg ott áll a sor mögötte!
És persze minden és mindenki hibás, meg *** csak ő nem! Gondolom a vezetési stilus is hasonlóan értelmes lehet.
Komolyan nem értem, hogy a jogositvány megszerzését miért nem kötik pszichologiai vizsgálathoz?? Ráadásul x évente ujra és ujra.
Lehet leszólni, de tudjuk, hogy igazam van.
Na-na! Régimódú ember, 20 éves Skodából ült át. A vezetési stílusa teljesen jó, csak ragaszkodik elavult dolgokhoz (mint a pirosnál leállítás, kéz 10-14 óránál, stb.) Nincs semmi baja pszichikailag, szerintem nem ő az egyetlen idősebb ember aki nem bírja megérteni hogyan működik egy modern autó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2849 Dátum:
2016.07.19 kedd, 15:20:53 »
Idézetet írta: Adam86 - 2016.07.19 kedd, 12:43:45
Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne"
nem feltétlen kell neki jeleznie, nem mindegyik felszereltségi szintben van benne az érzékelő, de ha van is és meghibásodott az se mentség
ilyen ebernek nem autót kell venni, hanem biciklit
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ