Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:44:41 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1495920 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2800 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 14:44:18 »

Lehet élmények rovatba kellene írni vigyor3
Rekord fogyasztás lesz szerintem a kocsival. 5,6-os kiírt fogyival indultam neki egy jó kétszáz km-es útnak, aminek kb a fele 110-120-as tempomatos autópálya volt. De az volt az érdekes, hogy Pomáz-Pilisvörösvár közti hegymenetben váltott át 5,6-ról 5,5-re. Végig klímával, én + 4 Gyerek + Cucc és 18-as 225-ös gumik. Most 400 körül van a megtett út és 800 körül írja a még hátralévőt finom Számolva ez most 6 alatt kell hogy legyen vastagon!


Gratula, nemsokára megkapod a Spurmeister fokozatot!  smile Viszont a nagy fogyasztásszámolók elkeserítésére egy tény: nekem most 235/45/R18-as gumma van a kocsin. Előtte 215/55/R16 volt. Akkor 6,5-öt mutatott a mérő sok hónapon keresztül. De a lényeg: a jelenlegi gumimérettel nagyjából pontos több gps adata alapján is a sebességmérőm. És a fogyasztás is 6,7 lett. Szóval persze talán pontosabb adatot kaptok, amikor számoljátok a megtett út és a tankolt mennyiség alapján a fogyasztást, csak a megtett utat korrigálni kellene lefelé, mert az autó a sebességmérő csalása miatt nagyobb távot ír, mint a tényleges.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2801 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 15:43:42 »

Gratula, nemsokára megkapod a Spurmeister fokozatot!  smile Viszont a nagy fogyasztásszámolók elkeserítésére egy tény: nekem most 235/45/R18-as gumma van a kocsin. Előtte 215/55/R16 volt. Akkor 6,5-öt mutatott a mérő sok hónapon keresztül. De a lényeg: a jelenlegi gumimérettel nagyjából pontos több gps adata alapján is a sebességmérőm. És a fogyasztás is 6,7 lett. Szóval persze talán pontosabb adatot kaptok, amikor számoljátok a megtett út és a tankolt mennyiség alapján a fogyasztást, csak a megtett utat korrigálni kellene lefelé, mert az autó a sebességmérő csalása miatt nagyobb távot ír, mint a tényleges.
kb 3 hónapja van fent ez a gumi, és ahhoz képest csökken a fogyi. Mindig számolom és persze az lesz a mérvadó, de ilyen számokat még nem láttam a kijelzőn mióta meg van a kocsi vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2802 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 15:48:59 »

kb 3 hónapja van fent ez a gumi, és ahhoz képest csökken a fogyi. Mindig számolom és persze az lesz a mérvadó, de ilyen számokat még nem láttam a kijelzőn mióta meg van a kocsi vigyor3

Bármit ráírok, amit csak szeretnél.  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2803 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 15:52:04 »

Bármit ráírok, amit csak szeretnél.  eplus2
Tankolás után meglátjuk nagyon kíváncsi leszek...
A MKIII 2.0 TDCi 4,6-os rekordom (számolt) nem hiszem hogy meglesz beka3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2804 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 16:01:10 »

Tankolás után meglátjuk nagyon kíváncsi leszek...
A MKIII 2.0 TDCi 4,6-os rekordom (számolt) nem hiszem hogy meglesz beka3

Azért ez csöppet nagyobb/nehezebb szekér.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2805 Dátum: 2016.05.30 hétfő, 16:08:21 »

5,6-os
nekem 5,9-en állt, amikor felmentem Debrecenből Bp-re, majd vissza (130-150 utazó) és lement 5,7-re. utána még helyi szaladgálások után felment 5,9-re, de a kúton 8,06 lett a vége.
nálunk elég hazudós a gépezet
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2806 Dátum: 2016.05.31 kedd, 08:07:32 »

kb 3 hónapja van fent ez a gumi,

Tegyük hozzá, hogy emelkedő környezeti hőmérsékletnél mindenkinél ez történik és nem a gumi miatt... Jé, nekem is csökkent a fogyasztásom, pedig 2 éve ua a gumi. ;-)
Naplózva
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2807 Dátum: 2016.05.31 kedd, 11:36:35 »

Tegyük hozzá, hogy emelkedő környezeti hőmérsékletnél mindenkinél ez történik és nem a gumi miatt... Jé, nekem is csökkent a fogyasztásom, pedig 2 éve ua a gumi. ;-)
Persze, tiszta sor hogy a jó idővel is csökken a fogyi. November óta van meg a Galaxy, kíváncsi vagyok mennyi lesz a nyári fogyi. Eddig a legdurvább számolt fogyi 7,5 volt.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2808 Dátum: 2016.06.07 kedd, 11:40:00 »

2011-es panorámatetős S-maxhoz szeretnék tetőcsomagtartót. Boxom, keresztrudam megmaradt a Monditól, de a fix pontos felfogatás hiányzik. Van valakinek ilyen? Milyet érdemes venni, akár használtan?
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2809 Dátum: 2016.06.08 szerda, 07:51:58 »

Tankolás után meglátjuk nagyon kíváncsi leszek...
A MKIII 2.0 TDCi 4,6-os rekordom (számolt) nem hiszem hogy meglesz beka3

Tankoltam vigyor3
761 km-re tankoltam 43,12 litert -> 5,67 l/100km  hátralévő út 1230 km beka3

Alakul finom
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2810 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 09:35:40 »

szerintetek a szellőzőre fényes díszt honnan lehet szerezni?
https://drive.google.com/file/d/0B1Eyd7WHV5y0UWYtR1NVSVhveEE/view?usp=sharing
egész szellőzőt nem igazán vennék.
sajnos későn jutott eszembe, hogy a főnököm mondeoja mellettem parkolt hétvégén, ki kellett volna szedni az övéből  smile
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2811 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:34:33 »

szerintetek a szellőzőre fényes díszt honnan lehet szerezni?
https://drive.google.com/file/d/0B1Eyd7WHV5y0UWYtR1NVSVhveEE/view?usp=sharing
egész szellőzőt nem igazán vennék.
sajnos későn jutott eszembe, hogy a főnököm mondeoja mellettem parkolt hétvégén, ki kellett volna szedni az övéből  smile
szerintem van ilyenem is
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #2812 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 12:37:13 »

szerintem van ilyenem is
Én is kérek 2 db-ot.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #2813 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 13:18:15 »

szerintem van ilyenem is
nem akarsz webshopot nyitni? Cheesy
Naplózva

steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 398



« Új hozzászólás #2814 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 20:04:45 »

szerintem van ilyenem is
És komplett szellőző? Ugyanis el van törve a két részt együtt mozgató műanyag darab.
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2815 Dátum: 2016.06.09 csütörtök, 20:49:23 »

És komplett szellőző? Ugyanis el van törve a két részt együtt mozgató műanyag darab.
kompletten van csak, ha valaki akarja átpakolja a krómot, vagy cseréli egyben
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
atti73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #2816 Dátum: 2016.06.17 péntek, 10:36:57 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy speciális hibával kapcsolatban, hátha találkozott már valaki ilyennel. Az autóm: 2007 Galaxy, 2.0 140LE
A lényeg, hogy az autó nem indul kb 3/4 óráig, ha az alábbi feltételek mindegyike teljesül:

- Megfelelően be van melegedve a motor (min. 20perc üzem)
- Leállítás után az újra indításig eltelik kb. 10-15 perc
- A külső hőmérséklet megfelelően magas (25 fok felett)

Ha ezen feltételek közül bármelyik nem teljesül, az autó gond nélkül indul.

Ötlet?  vigyor3


Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2817 Dátum: 2016.06.17 péntek, 12:47:05 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy speciális hibával kapcsolatban, hátha találkozott már valaki ilyennel. Az autóm: 2007 Galaxy, 2.0 140LE
A lényeg, hogy az autó nem indul kb 3/4 óráig, ha az alábbi feltételek mindegyike teljesül:

- Megfelelően be van melegedve a motor (min. 20perc üzem)
- Leállítás után az újra indításig eltelik kb. 10-15 perc
- A külső hőmérséklet megfelelően magas (25 fok felett)

Ha ezen feltételek közül bármelyik nem teljesül, az autó gond nélkül indul.

Ötlet?  vigyor3

Nekem a hármas mondeóm csinált hasonlót. Ott érintkezési probléma volt, ha bemelegedett a motor, akkor kitágult az egyik jeladónál a kábelsaru, és emiatt nem indult. Mindenképp olvastass hibakódot, amikor produkálja a hibát, úgy könnyebb lesz megtalálni a probléma okozóját, de valami hasonlóra tippelek.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
atti73
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 34



E-mail
« Új hozzászólás #2818 Dátum: 2016.06.17 péntek, 12:56:00 »

Nekem a hármas mondeóm csinált hasonlót. Ott érintkezési probléma volt, ha bemelegedett a motor, akkor kitágult az egyik jeladónál a kábelsaru, és emiatt nem indult. Mindenképp olvastass hibakódot, amikor produkálja a hibát, úgy könnyebb lesz megtalálni a probléma okozóját, de valami hasonlóra tippelek.

A hibakódot csak akkor lehet kiolvasni, ha épp jelentkezik? nem tárolja el? Köszi!
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2819 Dátum: 2016.06.17 péntek, 12:56:24 »

A hibakódot csak akkor lehet kiolvasni, ha épp jelentkezik? nem tárolja el? Köszi!

Nem minden esetben.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Lacilondon
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 209



E-mail
« Új hozzászólás #2820 Dátum: 2016.06.19 vasárnap, 22:17:55 »

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni egy speciális hibával kapcsolatban, hátha találkozott már valaki ilyennel. Az autóm: 2007 Galaxy, 2.0 140LE
A lényeg, hogy az autó nem indul kb 3/4 óráig, ha az alábbi feltételek mindegyike teljesül:

- Megfelelően be van melegedve a motor (min. 20perc üzem)
- Leállítás után az újra indításig eltelik kb. 10-15 perc
- A külső hőmérséklet megfelelően magas (25 fok felett)

Ha ezen feltételek közül bármelyik nem teljesül, az autó gond nélkül indul.

Ötlet?  vigyor3





Nekem egy off scenicem csinálta ugyanezt,es azzal a hibauzivel, hogy injection fault. Egy szerelő sem tudott tutit mondani. En eladtam.(amugy is vágytam egy mondeora)
Naplózva

Ford mondeo 2.0 TDCI. Titanium. 2010. silver
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2821 Dátum: 2016.06.26 vasárnap, 14:51:07 »

Hozzáfér valaki robbantott ábrához, hogy ha hűthetőre szeretném csinálni a kesztyűtartómat, akkor mit kell cserélnem? Lehet e egyáltalán?
Köszi!  wave
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2822 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:18:01 »

Activity készletet használ valaki? esetleg belső kerékpártartóval együtt?
http://www.ford-tartozekok.hu/galaxy/2010/sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%A1s/bels%C5%91-sz%C3%A1ll%C3%ADt%C3%B3-rendszerek/bels%C5%91-ker%C3%A9kp%C3%A1rtart%C3%B3/1417550#
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2823 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:29:35 »

a műszerfal tetején lévő tároló ajtajában cserélt már valaki rugót? mivel lehet helyettesíteni a gyárit?
vagy vadásszak bontóból egész tárolót?

gondolom nem vagyok egyedül, akinek ez nem megy. youtube-on találtam rá egyféle megoldást -> https://www.youtube.com/watch?v=w-CVvaJkj6k
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2824 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:32:58 »


Én olyan készletet használok, hogy kinyitom az autót és bebaxom a bicókat úgy, ahogy van...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2825 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:34:29 »

gondolom nem vagyok egyedül, akinek ez nem megy. youtube-on találtam rá egyféle megoldást -> https://www.youtube.com/watch?v=w-CVvaJkj6k

nekem az (még) jól működik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2826 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:38:40 »

Én olyan készletet használok, hogy kinyitom az autót és bebaxom a bicókat úgy, ahogy van...  nyes
2éve még nekem is jó lett volna így, de időközben a hátsó ülésre beköltözött egy kislány  Wink
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2827 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:39:48 »

2éve még nekem is jó lett volna így, de időközben a hátsó ülésre beköltözött egy kislány  Wink

Engem az idegesít ott inkább, hogy a klíma oda is fúj, amitől a napszemüvegem tök jól lefagy, viszont az utastere kevésbé hűti...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2828 Dátum: 2016.06.30 csütörtök, 13:46:54 »

Engem az idegesít ott inkább, hogy a klíma oda is fúj, amitől a napszemüvegem tök jól lefagy, viszont az utastere kevésbé hűti...
hol is van ez? a második sorban?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2829 Dátum: 2016.07.01 péntek, 10:14:48 »

Nekem sajnos csak az egyik tartó bakk van meg..
Szeretem használni, amikor nincs velem a család.
Kicsit nehézkes mer nekem az üléssel is bajlódnom kell, de ettől függetlenűl praktikus dolognak tartom...
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #2830 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 15:33:57 »

Nekem meg ott hangszóró van gyárilag
nekem az (még) jól működik...
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #2831 Dátum: 2016.07.03 vasárnap, 22:09:31 »

nekem az (még) jól működik...
az egy csoda. tegnap szétszedtem, és az enyémnek a rugónál szinte porlad a műanyag, a zárnál pedig nagyon vékony az anyag. nekem már az is le volt törve, így azt is módolni kellett. most működik  Smiley
a gumi helyett még keresni kell valami tartós megoldást

Nekem meg ott hangszóró van gyárilag
5.1?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2832 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 08:34:09 »

Hétvégén egy bő 2 órás út után megállva az udvarban azt vettem észre, hogy hátul van egy kis nedves folt a kocsi alatt pont középen kb 30-40 cm-el a lökhárítótól befelé. Megszagolva se gázolaj, se olaj, olyan mintha víz lett volna. Meg is találtam a nyílást ahonnan csöpögött. Mi a túró lehet ez? Ment a hátsó klíma is, annak is lenne külön hőcserélője ami csöpöghet?
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2833 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 08:55:54 »

Hétvégén egy bő 2 órás út után megállva az udvarban azt vettem észre, hogy hátul van egy kis nedves folt a kocsi alatt pont középen kb 30-40 cm-el a lökhárítótól befelé. Megszagolva se gázolaj, se olaj, olyan mintha víz lett volna. Meg is találtam a nyílást ahonnan csöpögött. Mi a túró lehet ez? Ment a hátsó klíma is, annak is lenne külön hőcserélője ami csöpöghet?
Van külön első és hátsó klíma?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2834 Dátum: 2016.07.04 hétfő, 09:50:44 »

Van külön első és hátsó klíma?

Passz, csak azt tudom hogy hátul külön kapcsolható és állítható a 3.-sorban és plusz befúvómotor is biztos van hátul, mert irdatlan hangja van ahogy tolja a levegőt.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
ent128k
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 29


« Új hozzászólás #2835 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 14:52:46 »

Passz, csak azt tudom hogy hátul külön kapcsolható és állítható a 3.-sorban és plusz befúvómotor is biztos van hátul, mert irdatlan hangja van ahogy tolja a levegőt.

A 3 zónás klímánál tudtommal ugyanúgy egy klímakompresszor van, de hátra is tesznek egy hőcserélőt (neked valsz. abból csöpög a kondenzvíz), illetve ahogy írod is, plusz ventilátorokat és befúvást. És persze ilyenkor több hűtőközeg is van a rendszerben. 2 zónás klímával 585-615g, 3 zónással 835-865g, lásd http://www.autototal.ro/dmdocuments/Catalog%20Behr%20Hella.pdf

Egy kicsit irigyellek, mert nekem az alap 2 zónásnál egy jó kis 36-38 fokos kinti hőmérsékletnél igen sok idő kell, mire lehűti a belteret Smiley Állítólag ez a trend, hogy egyre kevesebb hűtőközegre méretezik a rendszereket. Kíváncsiságból megnéztem, hogy a család második offos autója, egy hűséges szívódízel Saxo, ami ugyan egyáltalán nem tartalmaz klímát, de ha tartalmazna, abba 750-800g kéne ugyanilyen típusú közegből, pedig annak aztán annyival kevesebb a légtere, hogy az egész autó beférne az S-max csomagterébe. Jó, tudom, más paraméterei is vannak egy klímarendszernek, de szerintem az S-maxé akkor is erősen alul van méretezve.
Naplózva

2008 S-max 2.0 TDCi 140 LE (QXWA)
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2836 Dátum: 2016.07.07 csütörtök, 15:52:39 »

A 3 zónás klímánál tudtommal ugyanúgy egy klímakompresszor van, de hátra is tesznek egy hőcserélőt (neked valsz. abból csöpög a kondenzvíz), illetve ahogy írod is, plusz ventilátorokat és befúvást. És persze ilyenkor több hűtőközeg is van a rendszerben. 2 zónás klímával 585-615g, 3 zónással 835-865g, lásd http://www.autototal.ro/dmdocuments/Catalog%20Behr%20Hella.pdf

Egy kicsit irigyellek, mert nekem az alap 2 zónásnál egy jó kis 36-38 fokos kinti hőmérsékletnél igen sok idő kell, mire lehűti a belteret Smiley Állítólag ez a trend, hogy egyre kevesebb hűtőközegre méretezik a rendszereket. Kíváncsiságból megnéztem, hogy a család második offos autója, egy hűséges szívódízel Saxo, ami ugyan egyáltalán nem tartalmaz klímát, de ha tartalmazna, abba 750-800g kéne ugyanilyen típusú közegből, pedig annak aztán annyival kevesebb a légtere, hogy az egész autó beférne az S-max csomagterébe. Jó, tudom, más paraméterei is vannak egy klímarendszernek, de szerintem az S-maxé akkor is erősen alul van méretezve.


Gugli a "galaxy rear heat exchanger"-re dob fel pár találatot és olyan, mintha egy összeépített valami lenne a befúvóknál, ventillátorral meg hőcserélővel. Nagyon durva, nem gondoltam volna... Nem nagyon szoktam bekapcsolni a hátsó sort (Gyerekek meg ne fázzanak), de múlt hétvégén be kellett és majd levitte a fejüket...

Ha napon áll a kocsi nekem is sok idő kell míg a 7 fokos levegő visszahűt mindent, de most már majd úgy fogom használni hogy hátul is nyomja a hideget, hátha így előbb csendesedik a vihar vigyor3
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2837 Dátum: 2016.07.15 péntek, 16:17:00 »

Hétvégén egy bő 2 órás út után megállva az udvarban azt vettem észre, hogy hátul van egy kis nedves folt a kocsi alatt pont középen kb 30-40 cm-el a lökhárítótól befelé. Megszagolva se gázolaj, se olaj, olyan mintha víz lett volna. Meg is találtam a nyílást ahonnan csöpögött. Mi a túró lehet ez? Ment a hátsó klíma is, annak is lenne külön hőcserélője ami csöpöghet?

Ahogy más is mondta a klíma csöpögött. Nekem csak fűtés van hátul, de 2001 után már volt benne klíma is.
Nekem is irdatlan hangja van hátul a ventillátornak, ha megkergetem. nyes

Azt is töltötték Neked? Külön körként kell kezelni elvileg...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2838 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 16:37:10 »

Ma egy frappáns alázás alkalmával rést ütött a pajzson a levegő.A szokásos függőleges gumicsüvön keletkezett egy szép hasadás.Onnantól porszívó illetve porfújó hang erőteljesen...
Néhány telefon után kiderült,hogy 2.2höz nincs u.gy. csak gyári.Az meg csak egyben a cooler előtti és a cooler utáni részekkel(3-3db).45-45e pénzért meg is lehet venni... levele
Aztán  Jani segítségével lett egy 20%-os kedvesség a gyári cuccból,így 35ért van 2db felesleges alkatrészem  vigyor3 .1gumicső szakasz a cooler után,és egy fémcsőszakasz.Még ott frissiben a parkolóban kicseréltem a fhostos darabot,és hazafelé,már újra a megszokott módon autózhattam. Grin

Köszi Janinak a közbenjárásért. worship
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #2839 Dátum: 2016.07.18 hétfő, 23:16:25 »

Ma egy frappáns alázás alkalmával rést ütött a pajzson a levegő.A szokásos függőleges gumicsüvön keletkezett egy szép hasadás.Onnantól porszívó illetve porfújó hang erőteljesen...
Néhány telefon után kiderült,hogy 2.2höz nincs u.gy. csak gyári.Az meg csak egyben a cooler előtti és a cooler utáni részekkel(3-3db).45-45e pénzért meg is lehet venni... levele
Aztán  Jani segítségével lett egy 20%-os kedvesség a gyári cuccból,így 35ért van 2db felesleges alkatrészem  vigyor3 .1gumicső szakasz a cooler után,és egy fémcsőszakasz.Még ott frissiben a parkolóban kicseréltem a fhostos darabot,és hazafelé,már újra a megszokott módon autózhattam. Grin

Köszi Janinak a közbenjárásért. worship

Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
zsapeti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 974



E-mail
« Új hozzászólás #2840 Dátum: 2016.07.19 kedd, 07:49:50 »

Ahogy más is mondta a klíma csöpögött. Nekem csak fűtés van hátul, de 2001 után már volt benne klíma is.
Nekem is irdatlan hangja van hátul a ventillátornak, ha megkergetem. nyes

Azt is töltötték Neked? Külön körként kell kezelni elvileg...
Lassan kezdem behozni magam visszaolvasásilag vigyor3

Nekem csak elől rádugtak egy csatit és ott megnyomták. Én nem gondolnám hogy külön kör és külön töltési lehetőség lenne.
Naplózva

MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #2841 Dátum: 2016.07.19 kedd, 09:07:00 »

Kicsit off:

Após tegnap kinyírta az 1.6 TDCi 3-as Focusát. Elvitték trélerrel a helyi szerelöhöz, elfogyott az olaj a motorból (folyásnak sehol nincsen nyoma, alaposan átnézték) és besült a dugattyú, deformálódott minden. Mivel eröltette, nem állította le azonnal, állítólag kuka az egész motor. Az olajcsere márkaszervizben történt, 6000 kilométerrel ezelött, 8 hónapja. Keveset használta idén a kocsit, viszont amikor igen, akkor így: hideg motor, elindít, azonnak kiáll a garázsból, leállít. Kinyitja a kaput, indít, kigurul, leállít. Kapu bezár, indít, 8-10 kilométert megy, azonnal leállítja. Klíma márciustól indítás után rögtön maximumon.
200e van a kocsiban, vezérlés cserére volt elöjegyezve jövö hétre.

Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2842 Dátum: 2016.07.19 kedd, 10:43:27 »

Kicsit off:

Após tegnap kinyírta az 1.6 TDCi 3-as Focusát. Elvitték trélerrel a helyi szerelöhöz, elfogyott az olaj a motorból (folyásnak sehol nincsen nyoma, alaposan átnézték) és besült a dugattyú, deformálódott minden. Mivel eröltette, nem állította le azonnal, állítólag kuka az egész motor. Az olajcsere márkaszervizben történt, 6000 kilométerrel ezelött, 8 hónapja. Keveset használta idén a kocsit, viszont amikor igen, akkor így: hideg motor, elindít, azonnak kiáll a garázsból, leállít. Kinyitja a kaput, indít, kigurul, leállít. Kapu bezár, indít, 8-10 kilométert megy, azonnal leállítja. Klíma márciustól indítás után rögtön maximumon.
200e van a kocsiban, vezérlés cserére volt elöjegyezve jövö hétre.

Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
ezt így senki meg nem mondja, te tény, hogy van aki szidja a ford olajat és a használat se igazán a rendeltetés szerűre hasonlít.

arról nem beszélve, hogy az ő hibája, nem véletlen van a motoron a nívópálca, azt neki kéne nézegetni
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 663



« Új hozzászólás #2843 Dátum: 2016.07.19 kedd, 10:47:47 »

Kicsit off:

Após tegnap kinyírta az 1.6 TDCi 3-as Focusát. Elvitték trélerrel a helyi szerelöhöz, elfogyott az olaj a motorból (folyásnak sehol nincsen nyoma, alaposan átnézték) és besült a dugattyú, deformálódott minden. Mivel eröltette, nem állította le azonnal, állítólag kuka az egész motor. Az olajcsere márkaszervizben történt, 6000 kilométerrel ezelött, 8 hónapja. Keveset használta idén a kocsit, viszont amikor igen, akkor így: hideg motor, elindít, azonnak kiáll a garázsból, leállít. Kinyitja a kaput, indít, kigurul, leállít. Kapu bezár, indít, 8-10 kilométert megy, azonnal leállítja. Klíma márciustól indítás után rögtön maximumon.
200e van a kocsiban, vezérlés cserére volt elöjegyezve jövö hétre.

Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
mikor nezett ra az olajra utoljara?  wow1
Naplózva

Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #2844 Dátum: 2016.07.19 kedd, 10:49:33 »


Szerintem ezzel higult, keveredett, ment el az olaja! Igazam lehet? Szerinte a márkaszerviz hibája, illetve sz$r a gyári Ford olaj.
A hígulástól több lesz, nem kevesebb.

Valószínűleg korábban is már ette rendesen az olajat a motor, csak nem foglalkozott vele az apósod. Sajnálom az esetet, de nem az olajban kell itt a hibát keresni.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #2845 Dátum: 2016.07.19 kedd, 12:43:45 »

Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne" wow1  falbav
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4954



E-mail
« Új hozzászólás #2846 Dátum: 2016.07.19 kedd, 13:25:48 »

Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne" wow1  falbav
De az benne van, hogy időnként ellenőrizni kell az olajszintet.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #2847 Dátum: 2016.07.19 kedd, 13:31:02 »

Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne" wow1  falbav

Már bocsánat, de egy ilyen mentalitásu embernek bicikli való! Pirosnál leállitja? És utána azzal dicsekszik, hogy start-stop rendszere van? Aztán ha nem indul ujra, akkor  meg ott áll a sor mögötte! falbav És persze minden és mindenki hibás, meg *** csak ő nem! Gondolom a vezetési stilus is hasonlóan értelmes lehet.
Komolyan nem értem, hogy a jogositvány megszerzését miért nem kötik pszichologiai vizsgálathoz?? Ráadásul x évente ujra és ujra.
Lehet leszólni, de tudjuk, hogy igazam van.  Wink
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #2848 Dátum: 2016.07.19 kedd, 14:44:38 »

Már bocsánat, de egy ilyen mentalitásu embernek bicikli való! Pirosnál leállitja? És utána azzal dicsekszik, hogy start-stop rendszere van? Aztán ha nem indul ujra, akkor  meg ott áll a sor mögötte! falbav És persze minden és mindenki hibás, meg *** csak ő nem! Gondolom a vezetési stilus is hasonlóan értelmes lehet.
Komolyan nem értem, hogy a jogositvány megszerzését miért nem kötik pszichologiai vizsgálathoz?? Ráadásul x évente ujra és ujra.
Lehet leszólni, de tudjuk, hogy igazam van.  Wink
Na-na! Régimódú ember, 20 éves Skodából ült át. A vezetési stílusa teljesen jó, csak ragaszkodik elavult dolgokhoz (mint a pirosnál leállítás, kéz 10-14 óránál, stb.) Nincs semmi baja pszichikailag, szerintem nem ő az egyetlen idősebb ember aki nem bírja megérteni hogyan működik egy modern autó.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #2849 Dátum: 2016.07.19 kedd, 15:20:53 »

Nem nézte az olajat szerintem még soha. Nem ismerem a kocsit, de biztosan jeleznie kellett az alacsony olajszintet. Azt mondja azért viszi márkaszervizbe, hogy rendesen müködjön, ne kelljen neki vele foglalkoznia. Legközelebb benzinesre beszélem rá, nem neki való a dízel motor. Nem egyszer mondtam neki, hogy nem tesz jót a hideg motornak ha 3 percen belül négyszer elindítja-leállítja utána meg magas fordulaton tolja neki. Plusz piros lámpáknál is mindig leállította azonnal. "Nincs benne a kézikönyvben hogy ne lehetne" wow1  falbav
nem feltétlen kell neki jeleznie, nem mindegyik felszereltségi szintben van benne az érzékelő, de ha van is és meghibásodott az se mentség

ilyen ebernek nem autót kell venni, hanem biciklit
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.092 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.