Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:41:12
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501685 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2900 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 09:09:07 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.18 csütörtök, 08:50:18
Minek tesz rosszat ha a kúpos anyát használom? a mankókeréknek? kit érdekel?
Tudtommal az alufelni anya univerzális kialakítású és jó a lemezfelnihez is.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2901 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 09:20:36 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.08.18 csütörtök, 09:09:07
Tudtommal az alufelni anya univerzális kialakítású és jó a lemezfelnihez is.
Akkor miért van kétféle? Sőt csak az alufelnihez van kétféle, az smaxi alufelnijéhez mozgó alátétes kúpos, az mk4-hez egybeöntött kúpos?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2902 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 09:22:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.18 csütörtök, 00:40:42
ha volt már mind2 fajta a kezedben, akkor látni fogod, hogy kb semmi közük egymáshoz
A BT olyan mint a gyerek.Amit a kezébe vesz,azt a szájába is.
SOHA NE ADD A KEZÉBE!
Elszopogatja a mozgókúpot is az alufelnicsavarról.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
danidoki
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 768
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2903 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 09:40:10 »
Besz...rok...Ezt a szöveget
Idézetet írta: alf - 2016.08.18 csütörtök, 09:22:39
A BT olyan mint a gyerek.Amit a kezébe vesz,azt a szájába is.
SOHA NE ADD A KEZÉBE!
Elszopogatja a mozgókúpot is az alufelnicsavarról.....
Naplózva
Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2904 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 10:46:10 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.17 szerda, 20:14:29
nincsenek olcsóbb árak.a dízelt nem kell javítani,a benzines meg leeszi a gatyádat-abban is 2tömegőű van.ergo dízelt kell használni.
én megvagyok győződve,hogy egy ismert előéletű autóban minimum 300e km felett megy tönkre a kéttőmegű,és az is használatfüggő.
a szervízt mindnél 200e km vagy 10év.
azért írtam,hogy az általános állapot számít-akár dízel,akár benzines.bármelyikkel mellé kehet fogni.
Igen, nézegettem eladó benzineseket is, sőt azokhoz alkatrészárakat és ugyanott vagyunk. Egyelőre nem látom át, hogy mitől lenne "gazdaságoasbb", mint a dízel. Én a mostani dízellel is elégedett vagyok. Egyébként egy 1,6/85kW modell tűnik befutónak. Még egy szervíz átnézi és ad egy javítási/csere javaslatot aztán meglátjuk.
Több helyről hallottam, hogy egy ekkora autóhoz kevés az 1,6-os motor. Viszont azt néztem, hogy a mostanival is meg vagyok elégedve. (takarékosan és nem sportosan vezetek) Mellesleg a LE arány jobb az S-Max-ban.
Focus kombi 1391kg - 90 LE => 15,46 kg/LE
S-MAX 1743kg - 116 LE => 15,03 kg/LE
Így, ha azonos vezetési élményt kapok az nekem már rendben van.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2905 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 10:49:35 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.18 csütörtök, 10:46:10
Igen, nézegettem eladó benzineseket is, sőt azokhoz alkatrészárakat és ugyanott vagyunk. Egyelőre nem látom át, hogy mitől lenne "gazdaságoasbb", mint a dízel. Én a mostani dízellel is elégedett vagyok. Egyébként egy 1,6/85kW modell tűnik befutónak. Még egy szervíz átnézi és ad egy javítási/csere javaslatot aztán meglátjuk.
Több helyről hallottam, hogy egy ekkora autóhoz kevés az 1,6-os motor. Viszont azt néztem, hogy a mostanival is meg vagyok elégedve. (takarékosan és nem sportosan vezetek) Mellesleg a LE arány jobb az S-Max-ban.
Focus kombi 1391kg - 90 LE => 15,46 kg/LE
S-MAX 1743kg - 116 LE => 15,03 kg/LE
Így, ha azonos vezetési élményt kapok az nekem már rendben van.
Szerintem ezt nagyon gondolt át... Én még soha nem láttam vagy próbáltam egyhat benzint smaxban, viszont próbáltam focusban és nekem még ott is nagyon halovány...
Meg ki vett anno 1.6 benzin smaxot? A fillérbaxo, aki valószínű a karbantartások során is az volt, és akinek kellett egy nagy pakolható autó valaminek a sz állítgatására rövid távon...
Smax nem volt flottás, manageres autó szóval ott nagyobb eséllyel találsz olyan dízlit, amiben nem tekert az óra.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2906 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:08:40 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.18 csütörtök, 10:49:35
Szerintem ezt nagyon gondolt át... Én még soha nem láttam vagy próbáltam egyhat benzint smaxban, viszont próbáltam focusban és nekem még ott is nagyon halovány...
Meg ki vett anno 1.6 benzin smaxot? A fillérbaxo, aki valószínű a karbantartások során is az volt, és akinek kellett egy nagy pakolható autó valaminek a sz állítgatására rövid távon...
Smax nem volt flottás, manageres autó szóval ott nagyobb eséllyel találsz olyan dízlit, amiben nem tekert az óra.
Jah, azt nem írtam hogy a kinézett autó 1,6 dízel. Németországból. A jelen tulaj napi pár km-t ment vele. Szép, meg jó, meg nagy, de azt mondja, amire használja arra egy Smart is elég lenne neki.
Szervízkönyv német, megvan. Itthon kb 20e km lett belepakolva (elmondás szerint). Az óra 185e körül áll. Nem hiszem, hogy nagy szervízbe járás volt vele itthon. Abban bízom, hogy a német tulaj precíz volt mint állat. No meg a német szervízesek és fent van az előélet az adatbázisban. Az olajat (szintén elbeszélés alapján) 1x cserélték. Ezen a távon mondjuk ok. Az biztos, hogy a fékek cserére szorulnak. Mind tárcsa, mind betét. Elővigyázatosságból én a vezérlést is cseréltetni fogom.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2907 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:10:48 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.18 csütörtök, 10:49:35
Szerintem ezt nagyon gondolt át... Én még soha nem láttam vagy próbáltam egyhat benzint smaxban, viszont próbáltam focusban és nekem még ott is nagyon halovány...
Meg ki vett anno 1.6 benzin smaxot? A fillérbaxo, aki valószínű a karbantartások során is az volt, és akinek kellett egy nagy pakolható autó valaminek a sz állítgatására rövid távon...
Smax nem volt flottás, manageres autó szóval ott nagyobb eséllyel találsz olyan dízlit, amiben nem tekert az óra.
1.6 benzin csak turbós van, az 160lovas. a 115 lovas az tdci
nálunk több vezetőnek is volt/van s-max-a, galaxy-ja
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2908 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:16:40 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.18 csütörtök, 11:08:40
Jah, azt nem írtam hogy a kinézett autó 1,6 dízel. Németországból. A jelen tulaj napi pár km-t ment vele. Szép, meg jó, meg nagy, de azt mondja, amire használja arra egy Smart is elég lenne neki.
Szervízkönyv német, megvan. Itthon kb 20e km lett belepakolva (elmondás szerint). Az óra 185e körül áll. Nem hiszem, hogy nagy szervízbe járás volt vele itthon. Abban bízom, hogy a német tulaj precíz volt mint állat. No meg a német szervízesek és fent van az előélet az adatbázisban. Az olajat (szintén elbeszélés alapján) 1x cserélték. Ezen a távon mondjuk ok. Az biztos, hogy a fékek cserére szorulnak. Mind tárcsa, mind betét. Elővigyázatosságból én a vezérlést is cseréltetni fogom.
Nekem volt egy Fiestám (több is
) még az mk3 mondeó előtt, na abban volt 1.6 tdci... Nem volt egy versenyállat...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
blackbile
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 202
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2909 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:20:31 »
A két csavar témában: az
alufelni csavaron 2-3 menet fog csak, ha lemezfelnit akarsz vele feltenni
!!!!! Mivel a kúpon belül nem teljes hosszban van menet. Így nem a lemezfelnit teszed tönkre vele - mint egy előttem szóló írta - hanem veszélyezteted az életedet, ha mondjuk leesik a kerék.
Naplózva
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2910 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:28:30 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.18 csütörtök, 11:16:40
Nekem volt egy Fiestám (több is
) még az mk3 mondeó előtt, na abban volt 1.6 tdci... Nem volt egy versenyállat...
Ahogy mondod. A 90LE-s Focus sem az. De amire mi használjuk arra kényelemsen elég. Cserébe 4,8-5,1 a fogyasztás.
(4,4 volt a rekord) Előzni tud ez is pályán, de valóban nem 160-170-es utazótempóra való. 130-140-ig elmegy. A vicc az, hogy városban meg megugrani 0-60 között egy 23LE-s trabival is lehet.
Szóval ott nem igazán érvényesül egy 600LE-s Mustang sem. Amúgy jó kérdés. Hol érvényesül? Nyilván megpakolva eszembe sem jut 10mp alatt 100-ra gyorsulni.
Tényleg nem nagyon tudok elképzelni olyan üldözéses szituációt, ahova ne lenne elég a 116 LE. De szívesen hallgatok minden új sztorit. Hisz nap mint nap tanul újat az ember.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2911 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:46:08 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.18 csütörtök, 11:28:30
Ahogy mondod. A 90LE-s Focus sem az. De amire mi használjuk arra kényelemsen elég. Cserébe 4,8-5,1 a fogyasztás.
(4,4 volt a rekord) Előzni tud ez is pályán, de valóban nem 160-170-es utazótempóra való. 130-140-ig elmegy. A vicc az, hogy városban meg megugrani 0-60 között egy 23LE-s trabival is lehet.
Szóval ott nem igazán érvényesül egy 600LE-s Mustang sem. Amúgy jó kérdés. Hol érvényesül? Nyilván megpakolva eszembe sem jut 10mp alatt 100-ra gyorsulni.
Tényleg nem nagyon tudok elképzelni olyan üldözéses szituációt, ahova ne lenne elég a 116 LE. De szívesen hallgatok minden új sztorit. Hisz nap mint nap tanul újat az ember.
Mások az igényeink... Nem szoktam sietni sehova, na de 140-el minimum megyek autópályán, és ha jön mögöttem egy sietősebb, akkor nem lefékezek és visszasorolok, hanem inkább kicsit gyorsítok és lehúzódok. Egysávos főúton meg felidegesít ha 90-nél 87-el megyünk, szeretem a közigazgatási bírság határain belül kihasználni a hosszú egyeneseket, ahhoz meg néha kell előzni...
Szerintem nem reális egy ekkor autóba, ami elsősorban utazásra való, egy 1.6 tdci motor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2912 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 11:46:57 »
Idézetet írta: blackbile - 2016.08.18 csütörtök, 11:20:31
A két csavar témában: az
alufelni csavaron 2-3 menet fog csak, ha lemezfelnit akarsz vele feltenni
!!!!! Mivel a kúpon belül nem teljes hosszban van menet. Így nem a lemezfelnit teszed tönkre vele - mint egy előttem szóló írta - hanem veszélyezteted az életedet, ha mondjuk leesik a kerék.
Akkor az alufelni is le tud esni? Vegyen mindenki lemezfelnit hagyományos anyával?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2913 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 12:17:28 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.18 csütörtök, 11:46:08
Mások az igényeink... Nem szoktam sietni sehova, na de 140-el minimum megyek autópályán, és ha jön mögöttem egy sietősebb, akkor nem lefékezek és visszasorolok, hanem inkább kicsit gyorsítok és lehúzódok. Egysávos főúton meg felidegesít ha 90-nél 87-el megyünk, szeretem a közigazgatási bírság határain belül kihasználni a hosszú egyeneseket, ahhoz meg néha kell előzni...
Szerintem nem reális egy ekkor autóba, ami elsősorban utazásra való, egy 1.6 tdci motor...
Bevallom én is nézegettem 2.0 TDCi-ket, de aztán rájötünk, hogy az évi 1-2 alkalmas utazással nem lenne annyira kihasználva, mint amennyivel többe kerülnek. Utaztunk már hátsó ülésig pakolt kocsival és két bringával a csomagtérajtón pályán és a ~130 úgy is ment. (90LE) Ha nincs ennyire megrakva, akkor én sem 87-tel megyek városon kívül. 95-110 jellemzőbb. A pályán nem kívánok 140-nél többet, bár volt, hogy az általad is említett fékezés és besorolás helyett 160 lett belőle, de ott sem éreztem nehézséget. De megesett, hogy befáradt a lábam és azt vettem észre, hogy már 155-nél járunk. (Nem éreztem, hogy "túlgyorsultuink")
A tempomat ebben a barátom lesz. Illetve vezetés közben én is szívesen nézelődöm...néha jobban mint az utasok. Akkor meg nem jó sietni, mert még lemaradok róla. :-D
Mellesleg teljesen egyetértek veled! Egy ilyen autóba 2,4-2,5-ös motor kellene 200-240 LE-vel utazni. S kellene egy városi bevásárlós cirkáló mellé 4,5-es fogyasztással, vagy inkább elektromos... De sajnos az még nem most lesz...
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2914 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 15:34:36 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.18 csütörtök, 11:28:30
Ahogy mondod. A 90LE-s Focus sem az. De amire mi használjuk arra kényelemsen elég. Cserébe 4,8-5,1 a fogyasztás.
(4,4 volt a rekord) Előzni tud ez is pályán, de valóban nem 160-170-es utazótempóra való. 130-140-ig elmegy. A vicc az, hogy városban meg megugrani 0-60 között egy 23LE-s trabival is lehet.
Szóval ott nem igazán érvényesül egy 600LE-s Mustang sem. Amúgy jó kérdés. Hol érvényesül? Nyilván megpakolva eszembe sem jut 10mp alatt 100-ra gyorsulni.
Tényleg nem nagyon tudok elképzelni olyan üldözéses szituációt, ahova ne lenne elég a 116 LE. De szívesen hallgatok minden új sztorit. Hisz nap mint nap tanul újat az ember.
erős autóval lehet lassan is menni, lassuval gyorsan már kicsit korulmenyesebb. 2.0tdci se eszik látványosan többet több okból sem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2915 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 16:54:35 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.18 csütörtök, 15:34:36
erős autóval lehet lassan is menni, lassuval gyorsan már kicsit korulmenyesebb. 2.0tdci se eszik látványosan többet több okból sem
1.6 115LE atlag 5.84L/100km 30auto
2.0 115LE atlag 6.36L/100km 17auto
2.0 140LE atlag 6.80L/100km 174auto
2.0 163LE atlag 6.57L/100km 53auto
spritmonitorrol, ja es ez Mondeo, nem Smax
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Contilaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2916 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 18:16:51 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.18 csütörtök, 16:54:35
1.6 115LE atlag 5.84L/100km 30auto
2.0 115LE atlag 6.36L/100km 17auto
2.0 140LE atlag 6.80L/100km 174auto
2.0 163LE atlag 6.57L/100km 53auto
spritmonitorrol, ja es ez Mondeo, nem Smax
Hát...nem azért mondom, de nekem 225/50 R18 kerekek vannak az autómon (S-Max, 140Le TDCi) és igy eszik 6,3-6,5-öt. Amikor 16" gurult a kocsi alatt, akkor 5,8-6,1 között fogyasztott. Az is igaz viszont, hogy biztosan meg lehet etetni vele akár 8-at is... gondolom én. 116LE??? 1.7 tonnához? Hm... biztosan mondom, semmivel sem lesz kevesebb a fentartása az 1.6-os motorral! Igaz az is, hogy tud az menni, csak komoly folyosó kell a gyorsításhoz, ahol csak te "száguldozol"... ha eléd kerül egy busz vagy kamion, akkor azzal nem kell előzgetned
csak türelmesnek lenned
Naplózva
2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2917 Dátum:
2016.08.18 csütörtök, 20:55:49 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.18 csütörtök, 16:54:35
1.6 115LE atlag 5.84L/100km 30auto
2.0 115LE atlag 6.36L/100km 17auto
2.0 140LE atlag 6.80L/100km 174auto
2.0 163LE atlag 6.57L/100km 53auto
spritmonitorrol, ja es ez Mondeo, nem Smax
7deci/100km és cserébe haladni is lehet vele
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2918 Dátum:
2016.08.19 péntek, 07:43:55 »
Idézetet írta: blackbile - 2016.08.18 csütörtök, 11:20:31
A két csavar témában: az
alufelni csavaron 2-3 menet fog csak, ha lemezfelnit akarsz vele feltenni
!!!!! Mivel a kúpon belül nem teljes hosszban van menet. Így nem a lemezfelnit teszed tönkre vele - mint egy előttem szóló írta - hanem veszélyezteted az életedet, ha mondjuk leesik a kerék.
Ehhez egyrészt az kéne, hogy a lemezfelni vastagabb legyen a felfogatásnál mint az alufelni. Másrészt így néz ki a két csavar egymás mellett. Ugyanolyan kúpos a vége és ugyanolyan mélyen kezdődik a menet. Lehet, hogy te olyan csavart néztél, amiben már el volt nyalva a menet. Az mondjuk felni fajtától függetlenül veszélyes.
Az alufelni csavar univerzális. Mindkét felni típushoz jó.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 07:46:42 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2919 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:00:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.18 csütörtök, 20:55:49
7deci/100km és cserébe haladni is lehet vele
Ráadásul ha a 2.0 tdci-vel úgy megy, mint az 1.6-al menne, akkor lehet meg is fordul a különbség.
Meg egyébként is, legyen 1 liter, ez tankonként mennyit jelent 2000-2500 ft-ot? Azaz évente az ő esetében kb. 50-60e ft...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2920 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:01:58 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.08.19 péntek, 07:43:55
az a sárga izé, az ilyen öntapadós kábelrögzítő?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2921 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:02:41 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 08:01:58
az a sárga izé, az ilyen öntapadós kábelrögzítő?
igen.azt is használ a kúpos kerékcsavarhoz szintezőnek...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2922 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:03:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 08:02:41
igen.azt is használ a kúpos kerékcsavarhoz szintezőnek...
Akkor nem kerékőr?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2923 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:04:00 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 08:03:22
Akkor nem kerékőr?
ha a csavar tetejére ragasztod,akkor egy icipicit az is....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2924 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:47:01 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 08:01:58
az a sárga izé, az ilyen öntapadós kábelrögzítő?
Igen. Reménykedtem benne, hogy nem kell megmagyarázni miért tettem az első kezem ügyébe eső dolgot a rövidebb kerékanya alá, hogy a kétféle anya teteje kb. egy szintbe kerüljön a könnyebb összehasonlíthatóság érdekében.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
G_B
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1162
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2925 Dátum:
2016.08.19 péntek, 08:54:27 »
megspóroltam a defektjavító árát
Naplózva
üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2926 Dátum:
2016.08.19 péntek, 13:33:44 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.19 péntek, 08:00:33
Ráadásul ha a 2.0 tdci-vel úgy megy, mint az 1.6-al menne, akkor lehet meg is fordul a különbség.
Meg egyébként is, legyen 1 liter, ez tankonként mennyit jelent 2000-2500 ft-ot? Azaz évente az ő esetében kb. 50-60e ft...
igen, ezért írtam én is amit. Ha nem tapossa ugyan annyit eszik. És hogy egyformán menjenek ahhoz az 1.6ot taposni kell. Úgymeg főleg megfordul az arány. És még hozzá kellett tenni hogy a 2.0 140le se versenyautó, de normál közlekedéshez is van hogy keves
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2927 Dátum:
2016.08.19 péntek, 15:03:57 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.18 csütörtök, 15:34:36
erős autóval lehet lassan is menni, lassuval gyorsan már kicsit korulmenyesebb. 2.0tdci se eszik látványosan többet több okból sem
Valóban lehet lassan. Bár nekem az a fixaideám, hogy egy átlagos közlekedéssel az emberek az autó teljesítményéből olyan 30-50 LE-t használnak. Normál 1-2000-es fordulat között, finom gázkezeléssel.
Idézetet írta: Refi - 2048.01.15 szerda, 21:17:56
1.6 115LE atlag 5.84L/100km 30auto
2.0 115LE atlag 6.36L/100km 17auto
2.0 140LE atlag 6.80L/100km 174auto
2.0 163LE atlag 6.57L/100km 53auto
spritmonitorrol, ja es ez Mondeo, nem Smax
Nem is a fogyasztás miatt esett erre a választás, mert mentem én már 1,8Turbó Benzines (180LE) Alfával 6 liter alatt a városban. Viszont most ez van elérhetőközelségben/áron.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2928 Dátum:
2016.08.19 péntek, 17:56:56 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.19 péntek, 15:03:57
Valóban lehet lassan. Bár nekem az a fixaideám, hogy egy átlagos közlekedéssel az emberek az autó teljesítményéből olyan 30-50 LE-t használnak. Normál 1-2000-es fordulat között, finom gázkezeléssel.
Nem is a fogyasztás miatt esett erre a választás, mert mentem én már 1,8Turbó Benzines (180LE) Alfával 6 liter alatt a városban. Viszont most ez van elérhetőközelségben/áron.
biztos,hogy rosszul számolsz.
50le gyakorlatilag egy maruti mozgatásához is kevés.én 100le-t mondanék arra amire te gondolsz.még a zsiguli-100as skoda korszakhoz is kevés 30-50le.
Az persze más,ha te tudsz megbízható forrásból igen jóáron 1,6tdci-t,de hidd el,nem véletlenül mondják neked a 2.0tdci-t a többiek.És nem a plussz teljesítménye miatt,hanem egy fikarcnyit sem gazdaságosabb a kissebb motor.3gyerek,sok cucc,tudom mire készülsz,én is benne vagyok.
Gyakorlatilag a fél lakást visszük magunkkal egy nyaraláshoz,és a 2,2 es 210le-s autóval 7alatt fogyasztást lehet 150 tempomattal,klímával csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2929 Dátum:
2016.08.19 péntek, 21:35:06 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 17:56:56
biztos,hogy rosszul számolsz.
50le gyakorlatilag egy maruti mozgatásához is kevés.én 100le-t mondanék arra amire te gondolsz.még a zsiguli-100as skoda korszakhoz is kevés 30-50le.
Az persze más,ha te tudsz megbízható forrásból igen jóáron 1,6tdci-t,de hidd el,nem véletlenül mondják neked a 2.0tdci-t a többiek.És nem a plussz teljesítménye miatt,hanem egy fikarcnyit sem gazdaságosabb a kissebb motor.3gyerek,sok cucc,tudom mire készülsz,én is benne vagyok.
Gyakorlatilag a fél lakást visszük magunkkal egy nyaraláshoz,és a 2,2 es 210le-s autóval 7alatt fogyasztást lehet 150 tempomattal,klímával csinálni.
A 163 lovas TDCi 2000-es fordulaton
padlógázon
tud 80LE-t max.
Csak a miheztartás végett, egy Tesla 60KWh-s akkuja 370 km-re van hitelesítve, azaz 16Kwh/100km még 100%-os akkukihasználással is, ami biztos nem elérhető. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 21 LE-nél kevesebb kell az autó mozgatásához. És azért a Tesla nem egy Skoda.
TDCi 2.0 163PS teljesítménygörbe
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.19 péntek, 21:36:38 írta Sakos
»
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2930 Dátum:
2016.08.19 péntek, 22:46:46 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.08.19 péntek, 21:35:06
A 163 lovas TDCi 2000-es fordulaton
padlógázon
tud 80LE-t max.
Csak a miheztartás végett, egy Tesla 60KWh-s akkuja 370 km-re van hitelesítve, azaz 16Kwh/100km még 100%-os akkukihasználással is, ami biztos nem elérhető. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 21 LE-nél kevesebb kell az autó mozgatásához. És azért a Tesla nem egy Skoda.
TDCi 2.0 163PS teljesítménygörbe
te miről beszélsz? Padlogázon? Fordulathoz tartozik, nem gazpedal álláshoz.
2500 nál meg már bőven 120 le felett.(sose váltok el alatta.)
3000 teljesen vállalható és 150 le.
Én nem számokról beszelek, hanem egy minimalis menetdinamikahoz szükséges teljesítményről....pl egy smax esetében (a mindennapokban).
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2931 Dátum:
2016.08.19 péntek, 22:47:19 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.19 péntek, 15:03:57
Valóban lehet lassan. Bár nekem az a fixaideám, hogy egy átlagos közlekedéssel az emberek az autó teljesítményéből olyan 30-50 LE-t használnak. Normál 1-2000-es fordulat között, finom gázkezeléssel.
Nem is a fogyasztás miatt esett erre a választás, mert mentem én már 1,8Turbó Benzines (180LE) Alfával 6 liter alatt a városban. Viszont most ez van elérhetőközelségben/áron.
attól azért kicsit több kell. és amikor előznéd a román kamiont úgy, hogy szemből jön az ukrán kollegája, akkor nem mindegy, hogy 2 napig kell várni, hogy megelőzd, mert már csak 20-30le tartalékod van
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2932 Dátum:
2016.08.19 péntek, 22:49:04 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.08.19 péntek, 21:35:06
A 163 lovas TDCi 2000-es fordulaton
padlógázon
tud 80LE-t max.
Csak a miheztartás végett, egy Tesla 60KWh-s akkuja 370 km-re van hitelesítve, azaz 16Kwh/100km még 100%-os akkukihasználással is, ami biztos nem elérhető. Ez azt jelenti, hogy átlagosan 21 LE-nél kevesebb kell az autó mozgatásához. És azért a Tesla nem egy Skoda.
TDCi 2.0 163PS teljesítménygörbe
csak érdekességként, az automata pl nem is dolgoztatja a dízelt 2000 alatt, ha aladni kell visszalök akár 3-at is!!! és elforgatja 4000-4500ig
ez a dízel 1000-2000 közötti fordulat igaz a buszokra, meg a kamionokra, de nekik van huszonsok sebességük, meg kicsit több nyomatékuk.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2933 Dátum:
2016.08.20 szombat, 09:46:44 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.19 péntek, 22:46:46
te miről beszélsz? Padlogázon? Fordulathoz tartozik, nem gazpedal álláshoz.
2500 nál meg már bőven 120 le felett.(sose váltok el alatta.)
3000 teljesen vállalható és 150 le.
Én nem számokról beszelek, hanem egy minimalis menetdinamikahoz szükséges teljesítményről....pl egy smax esetében (a mindennapokban).
Alf, azt ugye te is belátod, hogy a leadott teljesítmény nem csak a motor fordulatszámától függ, hanem attól is hogy mennyire nyomod a gázt. Erről ne nyissunk már vitát.
A teljesítmény mérés során az adott fordulatszámon elérhető legnagyobb kivehető teljesítményt és nyomatékot mérik, tövig nyomott pedállal. Ha nem nyomod a gázt, akkor nyilván kevesebb teljesítményt ad le az autó.
Bozen ezt írta: "az autó teljesítményéből olyan 30-50 LE-t használnak. Normál 1-2000-es fordulat között, finom gázkezeléssel" Az, hogy te hogy vezetsz és mekkora tartalék kell, az más kérdés.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Contilaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2934 Dátum:
2016.08.20 szombat, 09:57:06 »
Csak egy diagramm, a Ford motorokról, ez az eredeti, tuningolás nélküli alapadat:
http://www.kepfeltoltes.hu/view/160802/tuning163_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Látható, hogy kb 1.750-es fordulatnál már a fogatónyomték majdnem teljes egészében, 100% a rendelkezésünkre áll mindkét motorvariáns esetében, a fordulatszám emelésével csak a LE emekedik!
A Nm és Kw vonalak metszéspontja az ideális, mondjuk egy vészhelyzet esetében! De azért ez elég magas fordulatszámot jelentene folyamatos autózást figyelembe véve... idáig én nem szoktam kihuzatni... de ez csak én vagyok
Ha megfigyelitek a műszerfalat, a váltásra figyelmeztető nyilacska nemsokkal ez után már ki is gyullad (kb 1800/ford), bár ezt én még alacsonynak tartom, mert nagyon visszaesik a fordulat egy váltás során.
Az én véleményem az, hogy kb 2100-2200 fordulat az ideális a váltásra, hiszen igy csak tényleg az 1.750-2000-es tartományig esik a fordulat, ahol újból rendelkezésre áll a megfelelő forgatónyomatékunk!
Naplózva
2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2935 Dátum:
2016.08.20 szombat, 17:15:33 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.19 péntek, 22:47:19
attól azért kicsit több kell. és amikor előznéd a román kamiont úgy, hogy szemből jön az ukrán kollegája, akkor nem mindegy, hogy 2 napig kell várni, hogy megelőzd, mert már csak 20-30le tartalékod van
Olyan még nem fordult velem elő, hogy huzamosabb időre "beragadtam" volna akaratomon kívül egy lassabb jármű elé. Még a fullra pakolt 90LE-s Focus-szal sem. Azért is írtam, hogy "huzamosabb időre", mert ugye az idő minőség és nem mennyiség. Mindenkinek más a sok és más a kevés. Most vagy keveset utazok, vagy az ilyen dolgok nem érintenek meg olyan szinten. De ahogy P. Nisz írta fentebb, mások az igényeink.
Viszont félig meddig megvan a választott autó. Ellenben most más gondom van.
Elküldtem a Ford Hoványhoz, hogy alaposan vizsgálják át. Mivel nem tudtam ott lenni, ezért megkértem a szerelőt, hogy utána hívjon fel és tájékoztasson telefonon. Nos az ember kb áradozott az autóról, hogy ez milyen rendben van, mennyire jó állapotú, minden a legkirályabb. Mondom jó, de a fékeken magam is láttam, hogy eléggé el vannak nyűve. (Szemrevételezéssel túl sok mindent én sem tudtam megállapítani...de ez látszott) Erre a válasz, hogy teljesen rendben vannak a hátsók is még 50%-osak! (Tárcsa/betétek) Az elsők 85-90%-on állnak. Bár fura, hogy pl mm-t nem írtak hozzá. Aztán folytatta, hogy korának megfelelő kítűnő állapotban van. Csak az olajteknőnél van egy kicsi szivárgás, de azzal ne is foglalkozzak, ha arra járok 32ropiért tesznek rá új tömítést...
A többit a az állapotfelmérő nyomtatványról:
Kipufogó megfelelő, megjegyzés: felületi korrózió.
Erőátvitel, kormánymű, fékberendezés: megfelelő (Fékek tárcsa-betétek: első 85-90%, hátsó: 50-50%)
Gumiabroncs profilmélység Elől: 4mm (50%), hátul 6mm (60%)
Villamosberendezés: tölt
Tarozékok: Antenna, háromszög, kerékkulcs, eü doboz van
Izzókészlet, kerékjavító szett
, üléshuzat, szerszámkészlet: NINCS!
Úgy tudtam, ez a típus javító szettes.
Belső tér: Hibátlan (ami nem igaz, mert már a második kocsi amelyiken a hátsó üléssor alján a műanyag fedél el van válva) Apróság, de így azért nem hibátlan. Egyébként tényleg szép.
Kocsiszekrény: Karambolmentes A Festék 197 és 249 között szóródik a vastagságmérő szerint. S van még egy karika ami szerintem önmagában értelmetlen kifejezés: Állapotnak megfelelő (?? a totál káros is egy állapot könyörgöm)
Szélvédő, fényszórók, lámpatestek megfelelőek.
Amit telefonban is kiemelt a szerelő, hogy ennél a típusnál most esedékes a nagyszervíz és egy vezérlés csere. 179,5e km-en áll a mérő.
A legérdekesebb a következő két rész:
Átvizsgálás után a szerelő véleményem szerint a kilóméteróra állása a valóságnak: MEGFELEL /
NEM FELEL MEG
Majd jön egy NYILATKOZAT:
Én alulírott XY nyilatkozom, hogy a gépkocsi kilométer órájában a rögzíttet futási eredmény tudomásom szerint a valóságnak megfelelő.
Az utolsó oldali tájékoztató szerint a NEM FELEL MEG arra vonatkozik, hogy mivel külföldről (németo) lett behozva a kocsi, az ottani futási értékeket 50.000km/év-ben számolják. Viszont a NYILATKOZAT sem mond semmit. Ez kb a "nekem nem mondták, hogy visszatekerték"... kategória.
A szervizkönyvben az utolsó rendes vezetett pecsét 116e km. (nem emlékszem, hogy mikor) ami külföldi. Majd be lett írva ~142e mindenféle pecsét nélkül végül 163e-nél egy magyar kisiparos pecsét. (Eladó szerint ennyivel hozták be)
A legkérdőjelesebb dolog nekem a szerviz "hozzáértésén/hozzáállásán", hogy még én is láttam, hogy a
hűtőfolyadék
a tartályban a
MIN alatt van
! Erről mégsem írtak sem a lapon, sem pedig szóban nem mondták.
Konklúzió és kérdések
Az egyértelmű, hogy vezérlést cseréltetek benne. Plusz szűrők és olaj. Szívem szerint a fékeket is mielőbb újakkal helyettesíteném. Ez (összességében) ugye anyagban 160-200e, szerelve gondolom 200-250 körül lehet. (Van a márkaszerviz helyett egy hely ahova vittem eddig is az autót.
A másik nagy kérdés pedig, hogy megér-e az autó 3m Ft-ot. A fenti javítással (nagyszerviz) 3,2m. A Petránynál 3,3-ért árulnak ilyet 194e km+nagyszerviz után.
Vonóhorog van rajta, de a csatlakozó a borítás mögött van közvetlenül, a fedelét se lehet kinyitni
Lehet, be sincs kötve...
Úgy meg vajmi keveset ér...
Holnap történik(ne) az adásvétel, előtte az eredetiség vizsga. Ha addig van valakinek véleménye erről (természetesen a felelősség teljes kizárásával) akkor azt szívesen meghallgatom.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2936 Dátum:
2016.08.20 szombat, 19:01:45 »
Idézetet írta: Sakos - 2016.08.20 szombat, 09:46:44
Alf, azt ugye te is belátod, hogy a leadott teljesítmény nem csak a motor fordulatszámától függ, hanem attól is hogy mennyire nyomod a gázt. Erről ne nyissunk már vitát.
A teljesítmény mérés során az adott fordulatszámon elérhető legnagyobb kivehető teljesítményt és nyomatékot mérik, tövig nyomott pedállal. Ha nem nyomod a gázt, akkor nyilván kevesebb teljesítményt ad le az autó.
Bozen ezt írta: "az autó teljesítményéből olyan 30-50 LE-t használnak
. Normál 1-2000-es fordulat között, finom gázkezeléssel" Az, hogy te hogy vezetsz és mekkora tartalék kell, az más kérdés.
én pedig erre írtam,hogy téved.a trottyok használnak ennyit,még a skodák is többet.aki meg halad is,arról meg ne is beszéljünk.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2937 Dátum:
2016.08.20 szombat, 19:05:49 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.20 szombat, 17:15:33
.
túl magasak az elvárásad.használt autót veszel,nem újat.így nehéz lesz választani.nincs tökéletes a piacon.
ha az általános állapota rendben van,akkor vezérlés csere,és indul nálad minden 0-ról.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2938 Dátum:
2016.08.20 szombat, 20:44:34 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.20 szombat, 19:05:49
túl magasak az elvárásad.használt autót veszel,nem újat.így nehéz lesz választani.nincs tökéletes a piacon.
ha az általános állapota rendben van,akkor vezérlés csere,és indul nálad minden 0-ról.
Lehet. bár az is, hogyha te úgy jártál volna az előző autóddal, mint én, akkor te is sokkal elővigyázatosabban választanál újat. Ráadásul alapvető természetem, hogy bitzalmatlan vagyok. Főleg, miután kihasználva a tapasztalatlanságom és naívságom egy kereskedő már rendesen átvert, nem abból fogok kiindulni, hogy a többi majd az érdekeimet tartja szem előtt. Érdekes, hogy én néhány év után minden apró porcikáját (hibáját) ismerem a kocsimnak, amikor meg venni akarok, akkor mindenki csak a vállát vonogatja, hogy ő nem tud semmiről, szerinte rendben van az autó...Lehet, hogy nem is az elvárásaim nagyok csak simán tisztességet várok el az emberektől. ;-)
Holnap kiderül. Ha az eredetvizsga rendben van, úgyis az enyém lesz. Aztán majd mondom milyen volt a csomagos utazás. :-D
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2939 Dátum:
2016.08.20 szombat, 21:38:27 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.20 szombat, 17:15:33
Konklúzió és kérdések
Az egyértelmű, hogy vezérlést cseréltetek benne. Plusz szűrők és olaj. Szívem szerint a fékeket is mielőbb újakkal helyettesíteném. Ez (összességében) ugye anyagban 160-200e, szerelve gondolom 200-250 körül lehet. (Van a márkaszerviz helyett egy hely ahova vittem eddig is az autót.
A másik nagy kérdés pedig, hogy megér-e az autó 3m Ft-ot. A fenti javítással (nagyszerviz) 3,2m. A Petránynál 3,3-ért árulnak ilyet 194e km+nagyszerviz után.
Vonóhorog van rajta, de a csatlakozó a borítás mögött van közvetlenül, a fedelét se lehet kinyitni
Lehet, be sincs kötve...
Úgy meg vajmi keveset ér...
Holnap történik(ne) az adásvétel, előtte az eredetiség vizsga. Ha addig van valakinek véleménye erről (természetesen a felelősség teljes kizárásával) akkor azt szívesen meghallgatom.
Semmit nem írtál a felszereltségről, de még az évjáratot sem látom (lehet csak figyelmetlenség), szóval a tök tudja ér-e ennyit. De amúgy is mindegy, mert te akarod megvenni. Ha neked megéri, akkor jó.
A km futásról csak annyit, hogy a külföldről behozott autók nagyjából 100%-a tekert, ezzel jobb ha tisztában vagy. Ez a "nem használta" dolog csak egy mese. Tehát a szerviz véleménye nagyon is jogos. Persze lehet, hogy pont ez az autó a kivétel, csak épp elenyésző a valószínűsége.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2940 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 06:42:11 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.20 szombat, 17:15:33
Olyan még nem fordult velem elő, hogy huzamosabb időre "beragadtam" volna akaratomon kívül egy lassabb jármű elé. Még a fullra pakolt 90LE-s Focus-szal sem. Azért is írtam, hogy "huzamosabb időre", mert ugye az idő minőség és nem mennyiség. Mindenkinek más a sok és más a kevés. Most vagy keveset utazok, vagy az ilyen dolgok nem érintenek meg olyan szinten. De ahogy P. Nisz írta fentebb, mások az igényeink.
Viszont félig meddig megvan a választott autó. Ellenben most más gondom van.
Elküldtem a Ford Hoványhoz, hogy alaposan vizsgálják át. Mivel nem tudtam ott lenni, ezért megkértem a szerelőt, hogy utána hívjon fel és tájékoztasson telefonon. Nos az ember kb áradozott az autóról, hogy ez milyen rendben van, mennyire jó állapotú, minden a legkirályabb. Mondom jó, de a fékeken magam is láttam, hogy eléggé el vannak nyűve. (Szemrevételezéssel túl sok mindent én sem tudtam megállapítani...de ez látszott) Erre a válasz, hogy teljesen rendben vannak a hátsók is még 50%-osak! (Tárcsa/betétek) Az elsők 85-90%-on állnak. Bár fura, hogy pl mm-t nem írtak hozzá. Aztán folytatta, hogy korának megfelelő kítűnő állapotban van. Csak az olajteknőnél van egy kicsi szivárgás, de azzal ne is foglalkozzak, ha arra járok 32ropiért tesznek rá új tömítést...
A többit a az állapotfelmérő nyomtatványról:
Kipufogó megfelelő, megjegyzés: felületi korrózió.
Erőátvitel, kormánymű, fékberendezés: megfelelő (Fékek tárcsa-betétek: első 85-90%, hátsó: 50-50%)
Gumiabroncs profilmélység Elől: 4mm (50%), hátul 6mm (60%)
Villamosberendezés: tölt
Tarozékok: Antenna, háromszög, kerékkulcs, eü doboz van
Izzókészlet, kerékjavító szett
, üléshuzat, szerszámkészlet: NINCS!
Úgy tudtam, ez a típus javító szettes.
Belső tér: Hibátlan (ami nem igaz, mert már a második kocsi amelyiken a hátsó üléssor alján a műanyag fedél el van válva) Apróság, de így azért nem hibátlan. Egyébként tényleg szép.
Kocsiszekrény: Karambolmentes A Festék 197 és 249 között szóródik a vastagságmérő szerint. S van még egy karika ami szerintem önmagában értelmetlen kifejezés: Állapotnak megfelelő (?? a totál káros is egy állapot könyörgöm)
Szélvédő, fényszórók, lámpatestek megfelelőek.
Amit telefonban is kiemelt a szerelő, hogy ennél a típusnál most esedékes a nagyszervíz és egy vezérlés csere. 179,5e km-en áll a mérő.
A legérdekesebb a következő két rész:
Átvizsgálás után a szerelő véleményem szerint a kilóméteróra állása a valóságnak: MEGFELEL /
NEM FELEL MEG
Majd jön egy NYILATKOZAT:
Én alulírott XY nyilatkozom, hogy a gépkocsi kilométer órájában a rögzíttet futási eredmény tudomásom szerint a valóságnak megfelelő.
Az utolsó oldali tájékoztató szerint a NEM FELEL MEG arra vonatkozik, hogy mivel külföldről (németo) lett behozva a kocsi, az ottani futási értékeket 50.000km/év-ben számolják. Viszont a NYILATKOZAT sem mond semmit. Ez kb a "nekem nem mondták, hogy visszatekerték"... kategória.
A szervizkönyvben az utolsó rendes vezetett pecsét 116e km. (nem emlékszem, hogy mikor) ami külföldi. Majd be lett írva ~142e mindenféle pecsét nélkül végül 163e-nél egy magyar kisiparos pecsét. (Eladó szerint ennyivel hozták be)
A legkérdőjelesebb dolog nekem a szerviz "hozzáértésén/hozzáállásán", hogy még én is láttam, hogy a
hűtőfolyadék
a tartályban a
MIN alatt van
! Erről mégsem írtak sem a lapon, sem pedig szóban nem mondták.
Konklúzió és kérdések
Az egyértelmű, hogy vezérlést cseréltetek benne. Plusz szűrők és olaj. Szívem szerint a fékeket is mielőbb újakkal helyettesíteném. Ez (összességében) ugye anyagban 160-200e, szerelve gondolom 200-250 körül lehet. (Van a márkaszerviz helyett egy hely ahova vittem eddig is az autót.
A másik nagy kérdés pedig, hogy megér-e az autó 3m Ft-ot. A fenti javítással (nagyszerviz) 3,2m. A Petránynál 3,3-ért árulnak ilyet 194e km+nagyszerviz után.
Vonóhorog van rajta, de a csatlakozó a borítás mögött van közvetlenül, a fedelét se lehet kinyitni
Lehet, be sincs kötve...
Úgy meg vajmi keveset ér...
Holnap történik(ne) az adásvétel, előtte az eredetiség vizsga. Ha addig van valakinek véleménye erről (természetesen a felelősség teljes kizárásával) akkor azt szívesen meghallgatom.
ha neked elég a 2tonnahoz a 110lo bánja a fene majd rájössz hogy kevés.
Mi most megyunk egy 2.7 dízel kisbusszal 6an még kerok még csomagok 2.5tonna fölött vagyunk és a benne lévő 200lo épp elég a normál közlekedéshez.
De az egyik napi hasznalosom egy Navara. Az is 2.2tonna uresen 200lo és ha ülünk benne 4en még csomagok és azzal se kell olyankor már nagyon ugrálni
Amithatod magad itt a súly adatokkal, de egy smax 5emberrel csomagokkal se lesz 2-2.2tonna alatt.
És amit kihagysz a kepletbol hogy a front felülete egy fucoshoz képest 1.5-2x ese. És a légellenállást a sebesség novekedesevel negyzetesen nő.
Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz, csak ha moged érek és villogok dudalok akkor nem anyazni majd hanem kifelé jobbra a külső savba
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2941 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 10:53:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.21 vasárnap, 06:42:11
Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz, csak ha moged érek és villogok dudalok akkor nem anyazni majd hanem kifelé jobbra a külső savba
"kemény vagy Csoki! Ízirájder Öcsém!"
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2942 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 10:59:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.08.21 vasárnap, 06:42:11
ha neked elég a 2tonnahoz a 110lo bánja a fene majd rájössz hogy kevés.
Mi most megyunk egy 2.7 dízel kisbusszal 6an még kerok még csomagok 2.5tonna fölött vagyunk és a benne lévő 200lo épp elég a normál közlekedéshez.
De az egyik napi hasznalosom egy Navara. Az is 2.2tonna uresen 200lo és ha ülünk benne 4en még csomagok és azzal se kell olyankor már nagyon ugrálni
Amithatod magad itt a súly adatokkal, de egy smax 5emberrel csomagokkal se lesz 2-2.2tonna alatt.
És amit kihagysz a kepletbol hogy a front felülete egy fucoshoz képest 1.5-2x ese. És a légellenállást a sebesség novekedesevel negyzetesen nő.
Ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz, csak ha moged érek és villogok dudalok akkor nem anyazni majd hanem kifelé jobbra a külső savba
BoZen, van link ehez a hirdetett kocsihoz?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.21 vasárnap, 11:01:38 írta ReFi
»
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2943 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 11:12:09 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.20 szombat, 20:44:34
Lehet. bár az is, hogyha te úgy jártál volna az előző autóddal, mint én, akkor te is sokkal elővigyázatosabban választanál újat. Ráadásul alapvető természetem, hogy bitzalmatlan vagyok. Főleg, miután kihasználva a tapasztalatlanságom és naívságom egy kereskedő már rendesen átvert, nem abból fogok kiindulni, hogy a többi majd az érdekeimet tartja szem előtt. Érdekes, hogy én néhány év után minden apró porcikáját (hibáját) ismerem a kocsimnak, amikor meg venni akarok, akkor mindenki csak a vállát vonogatja, hogy ő nem tud semmiről, szerinte rendben van az autó...Lehet, hogy nem is az elvárásaim nagyok csak simán tisztességet várok el az emberektől. ;-)
Holnap kiderül. Ha az eredetvizsga rendben van, úgyis az enyém lesz. Aztán majd mondom milyen volt a csomagos utazás. :-D
senki nem születik a tudománnyal a fejében.Vagy érdekel annyira,hogy utánanézz a dolgoknak,vagy megkell fizetni azt aki tudja,hogy mit kell nézni.
Természetes,hogy nem bízol senkiben,ez rendjén is van.
Csak elveszel az apró részletekben.Erre írtam,hogy magasak az elvárásaid.Ilyan pl ez:
"
Belső tér: Hibátlan (ami nem igaz, mert már a második kocsi amelyiken a hátsó üléssor alján a műanyag fedél el van válva) Apróság, de így azért nem hibátlan.
Egyébként tényleg szép.
Kocsiszekrény: Karambolmentes A Festék 197 és 249 között szóródik a vastagságmérő szerint. S van még egy karika ami szerintem önmagában értelmetlen kifejezés:
Állapotnak megfelelő
(?? a totál káros is egy állapot könyörgöm)"
Aztán pl a vonóhorog csatlakozója.Azt mondod ki se lehet nyitni a fedelét.
Szólok!Nehogy lecseréltesd,mert keresnek rajtad pár ezrest a semmiért.
Ha fenn van,100%,hogy az be is van kötve.Kontakthibák persze adódhatnak,ha sokat nem volt használva.
Az a csatlakozó rejtett!A burkolat mögül kilehet húzni ha használni szeretnéd,és visszalehet tolni,amikor nem használod.Ennyi.
Ezeknek egy használt autónál semmi jelentőségük nincs.A komoly problémák nem itt kezdődnek.
A km óra állását egyik ford szervíz sem fogja neked igazolni,talán az,ahol külföldön szervízelve volt,ha hordták egyáltalán szervízbe.
Illetve tanácsot kérsz,kíváncsi vagy mások véleményére,de kb "rá is tojsz" hiszen teljesen felállítottad már a saját elméletedet, és szerintem csak az önigazolást keresed vagy várod az itteniektől.Nem baj ez sem,szerintem senkinek sem fáj,csak hidd el,hogy az Smaxhoz nagycsaládhoz,sok cucchoz gyenge lesz az 1,6tdci motor.Kb úgy képzelhető el,mintha egy 1,6os fókusszal húznál magad mögött egy 900kg-os utánfutót.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2944 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 14:27:39 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.21 vasárnap, 10:59:27
BoZen, van link ehez a hirdetett kocsihoz?
Még igen, de már nem eladó.
http://m.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_1.6_tdci_trend_erinto_navi_multikormany_dvd-10373519
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2945 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 14:40:09 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.21 vasárnap, 11:12:09
Aztán pl a vonóhorog csatlakozója.Azt mondod ki se lehet nyitni a fedelét.
Szólok!Nehogy lecseréltesd,mert keresnek rajtad pár ezrest a semmiért.
Ha fenn van,100%,hogy az be is van kötve.Kontakthibák persze adódhatnak,ha sokat nem volt használva.
Az a csatlakozó rejtett!A burkolat mögül kilehet húzni ha használni szeretnéd,és visszalehet tolni,amikor nem használod.Ennyi.
Azóta jobban szemügyre vettem, s valóban olyannak tűnik, ahogy mondod.
Idézetet írta: alf - 2016.08.21 vasárnap, 11:12:09
Ezeknek egy használt autónál semmi jelentőségük nincs.A komoly problémák nem itt kezdődnek.
A km óra állását egyik ford szervíz sem fogja neked igazolni,talán az,ahol külföldön szervízelve volt,ha hordták egyáltalán szervízbe.
Illetve tanácsot kérsz,kíváncsi vagy mások véleményére,de kb "rá is tojsz" hiszen teljesen felállítottad már a saját elméletedet, és szerintem csak az önigazolást keresed vagy várod az itteniektől.Nem baj ez sem,szerintem senkinek sem fáj,csak hidd el,hogy az Smaxhoz nagycsaládhoz,sok cucchoz gyenge lesz az 1,6tdci motor.Kb úgy képzelhető el,mintha egy 1,6os fókusszal húznál magad mögött egy 900kg-os utánfutót.....
Ha az átírás és a nagyszerviz 3 nap alatt meglesz, akkor hamar kiderül, hogy csumpira pakolva hogyan viselkedik.
Egyébként nem tojok a véleményekre, de ahogy kizártam a ti teljes felelősségeteket, úgy azt gondolom, hogy kem sem kell feltétel nélkül elfogadnom minden véleményt. Sokat segített minden amit írtatok.
Persze a hazaút alatt éreztem, hogy ez 1,7 tonna. De mint fentebb írtam a kg/LE arány miatt nekem ugyanolyan élményt nyújtott, mint a 90 lovas Focus. Ha utazás alatt is úgy megy, szerintem egy szavam nem lesz.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2946 Dátum:
2016.08.21 vasárnap, 14:50:24 »
Szervusztok!
Családommal mi alig egy hónapja vettünk autót. Az opel-t (20 éves) kinőttük, de még ketyeg.
Teljesen megértem az igényeket, aggodalmakat. Nem könnyű a használt autó vásárlás. Én is hasonlóan bizalmatlanul néztem a piacot. Majd egy éve nézegettünk már autókat. Igaz a pénz sem volt meg rá. Nagy kő esett le, mikor már túl voltam a vásárláson. Az autó iránti bizalom a sok rossz hallatán még nem teljes. De egyre inkább érezzük a sors kegyes a nekünk szánt 6 éves mozdonnyal. Most voltunk két hét nyaraláson a Tisza tónál, kezdjük élvezni a szépségeit.
Egy biztos egy ekkora autóhoz kell az erős motor, hajtásrendszer.
Nincs hasonló kategóriában tapasztalatom.
Talán nem kell a 200 LE, de érzésre azt mondom én is, hogy a 2.0 literes TD motor legalább jó lenne egy ekkora atóhoz.
Megrakva egy keményebb emelkedőn indulni, ne adj isten araszolni dugóban komoly kihívás lehet a kis motornak.
Mi sok sok évre szeretnénk megtartani, és inkább fogyasszon többet, mint hogy erőltetve legyen. Csak egy adat. 140km/h, fordulatszám 6.ban 2600ford/p körül. És még könnyedén gyorsul, ha kell négy kerékpárral is a tetején.
Magyarországi üzembe helyezésű, lejárt lízinges cégvezetői autó volt, bár nem gyakrabban szervizelve mint az előírás, de legalább számlákkal igazoltan és remélve megtették 145e km ig.
Nagyon kíváncsian várom a tapasztalatokat, hasonló, vagy kisebb motorú tárasairól! És igyekszem én is megosztani a mi tapasztalatainkat.
Meg, hogy ki hol, kinél szervizel, hogyan igyekszik megőrizni a gépek jó állapotát?
Üdv! Zs.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2947 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 16:44:06 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.21 vasárnap, 14:40:09
Azóta jobban szemügyre vettem, s valóban olyannak tűnik, ahogy mondod.
Ha az átírás és a nagyszerviz 3 nap alatt meglesz, akkor hamar kiderül, hogy csumpira pakolva hogyan viselkedik.
Egyébként nem tojok a véleményekre, de ahogy kizártam a ti teljes felelősségeteket, úgy azt gondolom, hogy kem sem kell feltétel nélkül elfogadnom minden véleményt. Sokat segített minden amit írtatok.
Persze a hazaút alatt éreztem, hogy ez 1,7 tonna. De mint fentebb írtam a kg/LE arány miatt nekem ugyanolyan élményt nyújtott, mint a 90 lovas Focus. Ha utazás alatt is úgy megy, szerintem egy szavam nem lesz.
Még egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat.
sok balesetmentes km-t!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2948 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 16:47:07 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.08.21 vasárnap, 14:50:24
Szervusztok!
Családommal mi alig egy hónapja vettünk autót. Az opel-t (20 éves) kinőttük, de még ketyeg.
Teljesen megértem az igényeket, aggodalmakat. Nem könnyű a használt autó vásárlás. Én is hasonlóan bizalmatlanul néztem a piacot. Majd egy éve nézegettünk már autókat. Igaz a pénz sem volt meg rá. Nagy kő esett le, mikor már túl voltam a vásárláson. Az autó iránti bizalom a sok rossz hallatán még nem teljes. De egyre inkább érezzük a sors kegyes a nekünk szánt 6 éves mozdonnyal. Most voltunk két hét nyaraláson a Tisza tónál, kezdjük élvezni a szépségeit.
Egy biztos egy ekkora autóhoz kell az erős motor, hajtásrendszer.
Nincs hasonló kategóriában tapasztalatom.
Talán nem kell a 200 LE, de érzésre azt mondom én is, hogy a 2.0 literes TD motor legalább jó lenne egy ekkora atóhoz.
Megrakva egy keményebb emelkedőn indulni, ne adj isten araszolni dugóban komoly kihívás lehet a kis motornak.
Mi sok sok évre szeretnénk megtartani, és inkább fogyasszon többet, mint hogy erőltetve legyen. Csak egy adat. 140km/h, fordulatszám 6.ban 2600ford/p körül. És még könnyedén gyorsul, ha kell négy kerékpárral is a tetején.
Magyarországi üzembe helyezésű, lejárt lízinges cégvezetői autó volt, bár nem gyakrabban szervizelve mint az előírás, de legalább számlákkal igazoltan és remélve megtették 145e km ig.
Nagyon kíváncsian várom a tapasztalatokat, hasonló, vagy kisebb motorú tárasairól! És igyekszem én is megosztani a mi tapasztalatainkat.
Meg, hogy ki hol, kinél szervizel, hogyan igyekszik megőrizni a gépek jó állapotát?
Üdv! Zs.
akkor ez még a fl előtti változat,vagy már fl-es? mert a fl után jöttek a 200pacis 2.2esek.addig csak az is 175 volt,mint az smaxi.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2949 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 16:51:45 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.08.21 vasárnap, 14:50:24
Nagyon kíváncsian várom a tapasztalatokat, hasonló, vagy kisebb motorú tárasairól! És igyekszem én is megosztani a mi tapasztalatainkat.
Meg, hogy ki hol, kinél szervizel, hogyan igyekszik megőrizni a gépek jó állapotát?
Rám számíthatsz. Én szívesen írom folyamatosan, hogy miként társ az 1,6 a hétköznapokban. Sőt, most megyünk családi kirándulásra Erdélybe egy pár napra. Az igazi jó próba lesz neki.
Tényleg, nem tud valaki egy szerelőt, aki most szerda estig kicserélné a vezérlést? (esetleg a fékeket, szűrőket) Jó minőségű hozott anyagból kellene dolgozni, ha nem mond jobb árat.
(Fék tárcsák, betétek - TEXTAR; Vezérműszíjkészlet, vízpumpa - BOSCH; Szűrők - MANN-FILTER)
Ha igen (az idő szűkössége miatt 30/820-4243-ra csörgetést megköszönöm)
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
Oldalak:
1
...
52
53
54
55
56
57
58
[
59
]
60
61
62
63
64
65
66
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ