Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:55:15
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504786 alkalommal)
0 Felhasználó és 17 vendég van a témában
Lordred
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2950 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 20:38:15 »
Sziasztok,
(Itt is megfuttatnám)
Mennyi a reális olaj fogyasztás, 2.5T motor esetén?
Nekem 4000 km-en megevett kb 7-8 decit.
Üdv.: Vidinszky Zoltán
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2951 Dátum:
2016.08.22 hétfő, 21:16:55 »
Idézetet írta: Lordred - 2016.08.22 hétfő, 20:38:15
Sziasztok,
(Itt is megfuttatnám)
Mennyi a reális olaj fogyasztás, 2.5T motor esetén?
Nekem 4000 km-en megevett kb 7-8 decit.
Üdv.: Vidinszky Zoltán
Ritka motor, szóval... Nem tudjuk...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2952 Dátum:
2016.08.23 kedd, 00:42:35 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.22 hétfő, 16:44:06
sok balesetmentes km-t!
Köszi és viszont. ☺
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
Lordred
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2953 Dátum:
2016.08.23 kedd, 09:45:19 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.22 hétfő, 21:16:55
Ritka motor, szóval... Nem tudjuk...
Ok. Köszi
Naplózva
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2954 Dátum:
2016.08.23 kedd, 21:12:21 »
Idézetet írta: alf - 2016.08.22 hétfő, 16:47:07
akkor ez még a fl előtti változat,vagy már fl-es? mert a fl után jöttek a 200pacis 2.2esek.addig csak az is 175 volt,mint az smaxi.
2010 év végi gyártás 12 hó , 2011 január elején vizsgáztatták. Ez már a 200-as.
Ja és kívánok az új 1.6-sal jó kirándulást a márkatársnak!
A jó fogyasztással biztos megver..
Megnéztem a fotókat, szép autó egyébként! A mienk is hasonló. Gyöngyház fekete, vagy minek mondják. Csak nagyon hamar meglátszik a kosz rajta sajnos.
Bocs, hogy most tudtam idepillantani.
Üdv mindenkinek!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2955 Dátum:
2016.08.24 szerda, 14:15:13 »
Szia
Köszi, meglesz. Épp vezérlés/szűrő cserén van.
Fotó lesz. Majd egy szép beállítottat.
Amúgy napi vicc. Megvettem a kocsit, megbeszéltük az eladóval, hogy pár mondatban elmutogatja, hogy mi hogy az autóban. ...nézem ez a parkradar kapcsoló, s mellette ez mi? Mondja az a kipörgés gátló kikapcsoló, mondom ok. Tegnap állok, üresben a kocsi, felengedem a kuplungot, erre leáll!! Full beparáztam, hogy mi van!! Gyorsan kuplung, be, hogy indítózzak, erre maagától elindul!
) Háta kipörgés gátlót, vagyis menetstabilizálót (ESP) csak menüből lehet kapcsolgatni. Az "A" körülöttek körbe nyíl az bizony a start-stop rendszer.
))
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2956 Dátum:
2016.08.24 szerda, 15:09:50 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.24 szerda, 14:15:13
Szia
Köszi, meglesz. Épp vezérlés/szűrő cserén van.
Fotó lesz. Majd egy szép beállítottat.
Amúgy napi vicc. Megvettem a kocsit, megbeszéltük az eladóval, hogy pár mondatban elmutogatja, hogy mi hogy az autóban. ...nézem ez a parkradar kapcsoló, s mellette ez mi? Mondja az a kipörgés gátló kikapcsoló, mondom ok. Tegnap állok, üresben a kocsi, felengedem a kuplungot, erre leáll!! Full beparáztam, hogy mi van!! Gyorsan kuplung, be, hogy indítózzak, erre maagától elindul!
) Háta kipörgés gátlót, vagyis menetstabilizálót (ESP) csak menüből lehet kapcsolgatni. Az "A" körülöttek körbe nyíl az bizony a start-stop rendszer.
))
A forum fooldalan letoltheto kezelesi. Erdemes szerintem egy reszet elolvasni.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2957 Dátum:
2016.08.24 szerda, 20:15:48 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.24 szerda, 14:15:13
Szia
Köszi, meglesz. Épp vezérlés/szűrő cserén van.
Fotó lesz. Majd egy szép beállítottat.
Amúgy napi vicc. Megvettem a kocsit, megbeszéltük az eladóval, hogy pár mondatban elmutogatja, hogy mi hogy az autóban. ...nézem ez a parkradar kapcsoló, s mellette ez mi? Mondja az a kipörgés gátló kikapcsoló, mondom ok. Tegnap állok, üresben a kocsi, felengedem a kuplungot, erre leáll!! Full beparáztam, hogy mi van!! Gyorsan kuplung, be, hogy indítózzak, erre maagától elindul!
) Háta kipörgés gátlót, vagyis menetstabilizálót (ESP) csak menüből lehet kapcsolgatni. Az "A" körülöttek körbe nyíl az bizony a start-stop rendszer.
))
Szia!
lehet ismered:
Ford gépjármű (alvázszám alapján lekérdezhető) milyen főbb jellemzőkkel/gyári felszereltséggel rendelkezik, és szintén ezen az oldalon tájékozódhat a gépjárművet érintő Szerviz tervezetek tartalmairól is.
A Ford Etis a Ford Motor Company hivatalos oldala, amely kizárólag gyártáskori adatokat tartalmaz a Ford által gyártott gépjárművekre vonatkozólag, a feltüntetett adatok természetesen hivatalosnak minősíthetőek (a rendszer adatait használja fel a Rendőrség, NAV, NKH stb.).
Ford Etis:
www.etis.ford.com
Home -> Preference magyarra tudod állítani
Gépkocsi felső menüpont:
(VIN: a gépjármű alvázszáma pontosan)
Hm most látom akkor minden magyarul jelenik meg...
A fordítás persze nem tudom milyen, sajnos a felszereltségi lista elég bugyuta egyes pontokban
Hátha találsz benne rejtett finom falatot.
Sajnos kocsivásárlás előtt nem ismertem, de nekem kellemes meglepetéseket hozott szerencsére.
Érdekes, hogy egyes tulajok sok mindent nem tudnak, vagy nem emlékeznek dolgokra
Üdv!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2958 Dátum:
2016.08.24 szerda, 22:25:49 »
Titta, Fecskebéka köszönöm.
A kiskönyv ugye Belga, de töltöttem le magyart pdf-ben.
Amúgy azóta már átpörgettem a computert is. Szerintem több meglepi nem lesz. Amúgy ez is az volt, bár nem hiszem, hogy sokat fogom használni. Csak vicces volt.
2 óra múlva indulunk..viszem a Focus pótkereket, remélem csak hiába, de ha mégsem, akkor remélem jó lesz rá.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2959 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 20:14:46 »
Sziasztok, (Innen toroczkóból)
Meg is ragadom az alkalmat, hogy írjak innen a Székelykő lábától. A lehető legfrissebb 1.6 TDCi tapasztalatokat.
A méretekről nem szólok, mert akinek van, úgyis ismeri. Sikerül csumára pakolnunk, hogy még a hátsó ülések elé is jutott a cuccokból.
Plusz ügye a Focus pótkerék a csomagtartóban emelővel.
Szóval, hogy érezni-e? Nem. Ahogy én vezetek, ugyanúgy ment. (Auópályán kívül) Elindult, felgyorsult, 90-110 km/h kényelmesen. Az autópályán a tempomat 130-140 közé aztán hdd szóljon. Az égvilágon nem volt semmi nehézkedés. Talán, ha valami miatt vissza kellett lassítanom (˜100-ig), kicsit komótosabban érte el újra a 130-140-et. De ez engem nem zavart.
Egyetlen egyszer kapcsolt ki a tempomat már itt Erdélyben az autópályán a Tordai hasadék közelében egy húzósabb emelkedőn nem akarta 6-osban a 130-at. (Kb 1800-as fordulaton) tartani. De ott nyilván emberi mulasztás történt, hisz vissza kellett volna kapcsolnom 5-ösbe.
A fogyasztás úgy alakult, hogy a 130-140-es tempójú autópálya tempomattal 7,5-8 liter, (computer szerint), ami a Román oldalon a célig annyi volt, hogy a vége 6,6 liter/100 lett szintén a computer szerint. Az út folyamán a még hátra lévő km-ek a határnál 498-ról felkúszott 530-ig, majd onnan csökkent.
A csúcs megtett km-ek + kalkulált hátralévő 1050 km volt.
Most egyelőre ennyi. Nagyon imádom!
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2960 Dátum:
2016.08.25 csütörtök, 21:33:19 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.25 csütörtök, 20:14:46
Sziasztok, (Innen toroczkóból)
Meg is ragadom az alkalmat, hogy írjak innen a Székelykő lábától. A lehető legfrissebb 1.6 TDCi tapasztalatokat.
A méretekről nem szólok, mert akinek van, úgyis ismeri. Sikerül csumára pakolnunk, hogy még a hátsó ülések elé is jutott a cuccokból.
Plusz ügye a Focus pótkerék a csomagtartóban emelővel.
Szóval, hogy érezni-e? Nem. Ahogy én vezetek, ugyanúgy ment. (Auópályán kívül) Elindult, felgyorsult, 90-110 km/h kényelmesen. Az autópályán a tempomat 130-140 közé aztán hdd szóljon. Az égvilágon nem volt semmi nehézkedés. Talán, ha valami miatt vissza kellett lassítanom (˜100-ig), kicsit komótosabban érte el újra a 130-140-et. De ez engem nem zavart.
Egyetlen egyszer kapcsolt ki a tempomat már itt Erdélyben az autópályán a Tordai hasadék közelében egy húzósabb emelkedőn nem akarta 6-osban a 130-at. (Kb 1800-as fordulaton) tartani. De ott nyilván emberi mulasztás történt, hisz vissza kellett volna kapcsolnom 5-ösbe.
A fogyasztás úgy alakult, hogy a 130-140-es tempójú autópálya tempomattal 7,5-8 liter, (computer szerint), ami a Román oldalon a célig annyi volt, hogy a vége 6,6 liter/100 lett szintén a computer szerint. Az út folyamán a még hátra lévő km-ek a határnál 498-ról felkúszott 530-ig, majd onnan csökkent.
A csúcs megtett km-ek + kalkulált hátralévő 1050 km volt.
Most egyelőre ennyi. Nagyon imádom!
az jó.én a 2.2 essel kijöttem 6,5ből.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2961 Dátum:
2016.08.26 péntek, 10:17:21 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.25 csütörtök, 20:14:46
Sziasztok, (Innen toroczkóból)
Meg is ragadom az alkalmat, hogy írjak innen a Székelykő lábától. A lehető legfrissebb 1.6 TDCi tapasztalatokat.
A méretekről nem szólok, mert akinek van, úgyis ismeri. Sikerül csumára pakolnunk, hogy még a hátsó ülések elé is jutott a cuccokból.
Plusz ügye a Focus pótkerék a csomagtartóban emelővel.
Szóval, hogy érezni-e? Nem. Ahogy én vezetek, ugyanúgy ment. (Auópályán kívül) Elindult, felgyorsult, 90-110 km/h kényelmesen. Az autópályán a tempomat 130-140 közé aztán hdd szóljon. Az égvilágon nem volt semmi nehézkedés. Talán, ha valami miatt vissza kellett lassítanom (˜100-ig), kicsit komótosabban érte el újra a 130-140-et. De ez engem nem zavart.
Egyetlen egyszer kapcsolt ki a tempomat már itt Erdélyben az autópályán a Tordai hasadék közelében egy húzósabb emelkedőn nem akarta 6-osban a 130-at. (Kb 1800-as fordulaton) tartani. De ott nyilván emberi mulasztás történt, hisz vissza kellett volna kapcsolnom 5-ösbe.
A fogyasztás úgy alakult, hogy a 130-140-es tempójú autópálya tempomattal 7,5-8 liter, (computer szerint), ami a Román oldalon a célig annyi volt, hogy a vége 6,6 liter/100 lett szintén a computer szerint. Az út folyamán a még hátra lévő km-ek a határnál 498-ról felkúszott 530-ig, majd onnan csökkent.
A csúcs megtett km-ek + kalkulált hátralévő 1050 km volt.
Most egyelőre ennyi. Nagyon imádom!
Most ezzel azt igazolod, hogy egy nagyobb dízelnél többet fogyaszt az autó...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
ReFi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 663
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2962 Dátum:
2016.08.26 péntek, 10:54:52 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.26 péntek, 10:17:21
Most ezzel azt igazolod, hogy egy nagyobb dízelnél többet fogyaszt az autó...
Viszont olcsobban adjak az 1.6osokat mint a 2.2st gondolom.
Naplózva
Mondeo MK4 Titanium Kombi 2011/10 163LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2963 Dátum:
2016.08.26 péntek, 11:04:18 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.26 péntek, 10:54:52
Viszont olcsobban adjak az 1.6osokat mint a 2.2st gondolom.
Na ja, rövid távon, de hosszú távon gyorsan bukik a matek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2964 Dátum:
2016.08.26 péntek, 11:52:56 »
Idézetet írta: ReFi - 2016.08.26 péntek, 10:54:52
Viszont olcsobban adjak az 1.6osokat mint a 2.2st gondolom.
és többet is veszít az értékéből
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2965 Dátum:
2016.08.26 péntek, 16:48:38 »
Természetesen tisztában voltam vele, hogy az 1.6-os motor kolva, nagy utakon többet eszik, hisz már a Focus-szal is tapasztaltam. Viszont a "nyaralás" az éves futás kb 10%-a. Ha csak emiatt vettem volna nagyobb motorral szereltet...de sajna, hiába akartam 2.0-ásat, ha ez volt elérhető.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2966 Dátum:
2016.08.26 péntek, 23:41:36 »
Idézetet írta: P. Nisz - 2016.08.26 péntek, 10:17:21
Most ezzel azt igazolod, hogy egy nagyobb dízelnél többet fogyaszt az autó...
A lényeg, hogy szeretni tudja!
Ne legyünk már kisgyerekek. Főleg, ha őszintén próbál elmondani dolgokat. Lehet, hogy sok az a fogyasztás, ...
A fogyasztás, még ha átlag is, annyi mindentől függ! Álljunk egymás mellé és tegyük meg ugyanazt az utat, az talán korrekt, ja és ugyanannyi téglával.
Mi még talán ha 1,5 tank üzemanyagot használtunk el eddig, amióta hozzánk került és abból mit állapíthatok meg a sok idevetett 6-7 liter alapján?
A mi autónk akkor biztos rossz.
Budapest - Bükkzsérc - Tiszafüred átlagmérő 11,1l, 130-as tempóval autópálya. Öt ember, 4 bicikli a tetőn, hátul félig pakolva, légkondival (ki tudja milyen teljesítményem volt).
Visszafelé Tiszafüredről, ahol már nullázás után 8,5 volt a legjobb helyi vegyes átlag, nem lett nullázva, így az átlagmérő 9,1l, 140-es autópályán, pedig 6. helyett jöttem 15 percet 5.-be szándékosan DPF üzemet remélve. Légkondival, Motorhőfok 103C.
Alapjárat, légkondi nélkül, általában 0,4-0,6 l/óra, generátor terhelés eltolja, légkondival 0,9-1,1 l/óra.
De megyek 70-es tempót 5,2l el a pillanatmérő alapján tartósan, persze az is mászkál 4,8l - 6,7l ha nem figyelek annyira, vízszintesen.
Múltkor 4 km-en az átlagmérő nullázás után ponttól ugyanaddig 6,7l volt a városunkban. Másnap a feleségem 9,1l re csinálta az átlagértéket, de más távon, útvonalon haladva már.
Motorfék 0, még jó. De durva gázon a gyorsítási szakaszban akár a pillanatérték 40l felett, majd visszaesik 10, 7,2 6, mikor mire.
Na a tankolt és megtett távot nem néztem még. De az úgy is vegyes lesz.
És bár ~70 liter betöltött anyagnál nem számít, de a kútnál mennyit csaltak el tőlem a hiteles órájukkal. Meg a minőséggel?
A kocsiról annyit még, 150000 van benne, szemmel láthatóan nem füstöl, még durva gyorsításkor sem, hidegen sem. Olajat a cserét követő kb 600km alatt nem evett a pálca szerint.
Igaz nem is tudom mi a gyári olajfogyasztás tűrés.
A benzines opelunk egykor 10000 alatt evett ~fél litert, most 20 évesen 1000 alatt eszi meg, vagy elcsepeg. A könyve szerint 1000km 7 dl hivatalosan.
Hát én ennyit tudok elmesélni a rövid ismeretségről!
Nem tudom, hogy a 200LE-nek hogyan kéne menni, fogyasztania valójában. Hogy nyugodt legyek tegyem mérőpadra? És akkor minden kiderül.
Azért annyira talán nem lehet rossz. Ha valami állandóan a 12l eszi és nem megy, füstöl, fogy az olaj, miegymás, na az biztos rossz.
Egy biztos, ha megy kitartóan, szeretni fogjuk, de már most nincs kedvem kiszállni belőle. És akkor még csak a motorról, dinamizmusról beszélünk.
Persze sejtem hol vannak a csoda autók. Meg nekem eddig egy most már 20 éves 1.4 V16 benzines volt. Bár vittek 735, X5 BMW-vel, 450 AMG Mercivel, az más mint vezetni egy gépet éveken át.
Most van asszony és három gyönyörű gyerek és alájuk, mint nálatok is egy ménes. 1 liter ide, vagy oda. Van ennél fontosabb, de persze beszéljünk róla, érezze a törődést!
Na jöhetnek a dörgedelmek...
Szép estét!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2967 Dátum:
2016.08.26 péntek, 23:50:37 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.08.26 péntek, 23:41:36
A lényeg, hogy szeretni tudja!
Ne legyünk már kisgyerekek. Főleg, ha őszintén próbál elmondani dolgokat. Lehet, hogy sok az a fogyasztás, ...
...
Na jöhetnek a dörgedelmek...
Szép estét!
MI, családdal most jártuk meg Németországot... végig autópályán.. 5-en, plafonig rakodott csomagtartó..
Mondhatnám ful' rámolva..
2,0L dízel... végig 150-160al toltam neki.. ki is füstöltem a turbót rendesen...
a fogyasztás meg horror..10-11L de az Osztrákoknál és itthon már nem száguldozhattam a fogyasztás le is esett rendesen...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2968 Dátum:
2016.08.27 szombat, 00:04:54 »
Idézetet írta: Benedek - 2016.08.26 péntek, 23:50:37
itthon már nem száguldozhattam a fogyasztás le is esett rendesen...
sajna a nagy sebességnél ezeknek jelentősen nagyobb a légellenállása. A holdon nem volna sok. De volna helyette millió más műszaki probléma.
Gyorsan is jó még vele menni, kamionok mellet elhaladva meg sem mozdul, az opelt félretolta a kamion szele, de 90 körül nagyon kellemes. Hátulról egy kis szélzaj. Motor fordulat ~ 1800, nem hallani, nem érezni remegést. Lehet csöndben beszélgetni, komolyzenét hallgatni.
De lassan jöhet a rock!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.27 szombat, 00:07:24 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2969 Dátum:
2016.08.27 szombat, 21:39:56 »
Akkor most pénzben, vagyis ami a kúton jött bele.
711km-re 60,03 liter. Azaz 8,45l/100km átlag.
Vagyis nem tévedett az utóbbi időben a komputer sem sokat. a 8,5-9,1 l/100km átlagokkal.
Ebben volt hegymenet, lejtmenet Eger környékén, országút bicajokkal a tetőn, megpakolva a családdal, alföldi sétakocsikázás, 140km/h autópályán 6. ban és 5. ben szintén megpakolva, ki tudja még DPF regeneráció is, mert jobbnak látom azóta az átlagokat. Kis városmenet is becsusszant. Aztán, most megint hegymenet Budapest-Esztergom, vissza 10-es út, Üröm, Solymár, Budakalász, Dunakeszi. Most nem is nyomtuk neki, Az átlagmérő a végén
7,8 at mutatott.
Hosszabb távon eddig ez a legjobbunk az átlagoló szerint.
És egy kis reklám. Már az előző tankba is spuri volt. Előtte szerintem nem használtak semmit.
Most más ment bele. Meg a maradék tíz literes spurival kevert. Bár én lapvetően a motor akarom óvni.
Jó volna tudni, hogy mér az átlagmérő? Hány kilométerre visszamenően? Vagy az utolsó nullázástól számolja folyamatosan az átlagot? Vagy mindig max 100 km ig ? Esetleg, rövidebb távokat kerekít fel mindig? Ismeri valaki a lelkivilágát?
«
Utoljára szerkesztve: 2016.08.27 szombat, 21:50:07 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Contilaci
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2970 Dátum:
2016.08.28 vasárnap, 00:14:58 »
Jó volna tudni, hogy mér az átlagmérő? Hány kilométerre visszamenően? Vagy az utolsó nullázástól számolja folyamatosan az átlagot? Vagy mindig max 100 km ig ? Esetleg, rövidebb távokat kerekít fel mindig? Ismeri valaki a lelkivilágát?
[/quote]
Manuálisan kell lenullázni... az átlagfogyasztás mérőt, a megtett utat, és az átlagsebességet... legalábbis nekem!
Mindegyiket külön-külön... és onnan 0-ról kezdi számolni megint mindent külön-külön.
Én minden tankolásnál nullázom mindet, talán ez a legcélszerűbb!
Naplózva
2011 S-Max Trend 140LE, nagy navi, ülésfűtés, szélvédőfűtés meg minden ami kellhet... és persze 18" mindenhez
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2971 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 21:53:13 »
Engem most lepett meg a gép először. Mint fentebb írtam, autópálya, stb...6,xx-szel értünk ki Torockóra. Ott inkább kirándultunk, mint autokáztunk, de volt egy Tordai hasadék is. Jövünk át Szovátára, 795-nél már izgultam, hogy negyed felett van a mutató. Épp szembe jött egy MOL kút, gyorsan be is támadtam.
Hát...nos...45.12 litert tudtam belegyömöszölni. Az bizony 45,12/7,95=5,675 liter / 100 km amikor a computer 6.3-at mutatott...
Viszont ahogy Fecskebéka írta. Akárhogy is, állat ez a kocsi. Belül kényelmes, hatalmas. Bár a magam 190 centijévél elég sok helyre el tudok nyújtózni. De akkor is óriási. Kívül pedig egy dög! Dögös sport egyterű. Imádom! Akárhányszor rá nézek.
Kár, hogy a gyári nappali menetfény ára ilyen borsos...de majd lesz. Ahogy szeretnék hátulra olyan ajtót, amiben van beépített Napvédő roló. Az vajon mennyi lehet?
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2972 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 21:59:00 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.29 hétfő, 21:53:13
Engem most lepett meg a gép először. Mint fentebb írtam, autópálya, stb...6,xx-szel értünk ki Torockóra. Ott inkább kirándultunk, mint autokáztunk, de volt egy Tordai hasadék is. Jövünk át Szovátára, 795-nél már izgultam, hogy negyed felett van a mutató. Épp szembe jött egy MOL kút, gyorsan be is támadtam.
Hát...nos...45.12 litert tudtam belegyömöszölni. Az bizony 45,12/7,95=5,675 liter / 100 km amikor a computer 6.3-at mutatott...
Viszont ahogy Fecskebéka írta. Akárhogy is, állat ez a kocsi. Belül kényelmes, hatalmas. Bár a magam 190 centijévél elég sok helyre el tudok nyújtózni. De akkor is óriási. Kívül pedig egy dög! Dögös sport egyterű. Imádom! Akárhányszor rá nézek.
Kár, hogy a gyári nappali menetfény ára ilyen borsos...de majd lesz. Ahogy szeretnék hátulra olyan ajtót, amiben van beépített Napvédő roló. Az vajon mennyi lehet?
Nézz utángyártott drl-t...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2973 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 22:00:08 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.29 hétfő, 21:53:13
Engem most lepett meg a gép először. Mint fentebb írtam, autópálya, stb...6,xx-szel értünk ki Torockóra. Ott inkább kirándultunk, mint autokáztunk, de volt egy Tordai hasadék is. Jövünk át Szovátára, 795-nél már izgultam, hogy negyed felett van a mutató. Épp szembe jött egy MOL kút, gyorsan be is támadtam.
Hát...nos...45.12 litert tudtam belegyömöszölni. Az bizony 45,12/7,95=5,675 liter / 100 km amikor a computer 6.3-at mutatott...
Viszont ahogy Fecskebéka írta. Akárhogy is, állat ez a kocsi. Belül kényelmes, hatalmas. Bár a magam 190 centijévél elég sok helyre el tudok nyújtózni. De akkor is óriási. Kívül pedig egy dög! Dögös sport egyterű. Imádom! Akárhányszor rá nézek.
Kár, hogy a gyári nappali menetfény ára ilyen borsos...de majd lesz. Ahogy szeretnék hátulra olyan ajtót, amiben van beépített Napvédő roló. Az vajon mennyi lehet?
tit s ben van hatso roló.keress bontottat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2974 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 22:27:28 »
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2975 Dátum:
2016.08.29 hétfő, 22:58:59 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.08.29 hétfő, 21:53:13
=5,675 liter / 100 km amikor a computer 6.3-at mutatott...
Hm... ez jó!
Remélem a mienk is alább adja még!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2976 Dátum:
2016.08.30 kedd, 15:45:13 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.08.29 hétfő, 22:58:59
Hm... ez jó!
Remélem a mienk is alább adja még!
Azért lepett meg, mert mindenhonnan azt hallottam, hogy a computer alul lövi a fogyasztási átlagot. (Mondjuk igaz, én a takarékos vezetésbőlcsinálok bajnokságot, semmint a sportosból) Amúgy amit írtál, hogy bringák a kocsi tetején...az kb több, mint duplájára emeli a légellenállást. Mint némi fékezőernyő.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2977 Dátum:
2016.09.02 péntek, 00:22:25 »
Újabb rekord.
1191 km... Békás-szoros és Madarasi Hargita után.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2978 Dátum:
2016.09.02 péntek, 06:58:40 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.09.02 péntek, 00:22:25
Újabb rekord.
1191 km... Békás-szoros és Madarasi Hargita után.
[img]http://kepfeltoltes.hu/160902/409728688IMG_20160901_190210_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
ezt azért még nem tetted meg.nem lineárisan mutat a megtehető.ez még csak önámítás.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
titta
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3584
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2979 Dátum:
2016.09.02 péntek, 09:11:25 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.02 péntek, 06:58:40
ezt azért még nem tetted meg.nem lineárisan mutat a megtehető.ez még csak önámítás.
Pláne ha nem vízszintesen áll az autó, elég fals értékeket tud mutatni a megtehető. Nekem ha az orra van magasabban, akkor kevesebbet, ha a hátulja, akkor többet. Elindulás után pár km-en belül szokta korrigálni. Ettől függetlenül a már megtett és az üzemanyag szint jelző állása alapján (ha és amennyiben jól mutat), így is egész szép a fogyasztása. Nekem nagyon ritkán mutat ilyet, hogy fél alatt van picivel és majd 700 a már megtett.
Naplózva
Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI
140
163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2980 Dátum:
2016.09.02 péntek, 09:35:56 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.02 péntek, 06:58:40
ezt azért még nem tetted meg.nem lineárisan mutat a megtehető.ez még csak önámítás.
Persze, hogy nem végleges, ahogy értünk vissza a városba folyamatosan nőtt az érték. Bíztam benne, hogy meglesz az 1200, de kipróbálni úgysem fogom, hogy mi a vége.
Azért nyilván örül a szám...de majd hazafelé az autópályán "korrigál".
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2981 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 11:03:34 »
Mivel nekem egyelőre minden napra tartogat valamit (kellemes meglepetést) az autó...
Tegnap hazainduláskor a hátsó üléssort kb 5-8 centivel előrébb húztam...aminek az a nem várt eredménye lett, hogy a bepakolás ami korábban 90%-ra rakta a csomagteret, kb 75-80%-os lett! Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít. S még így is kényelmesen elfértem volna hátul.
...vagy csak megtanultam pakolni...
...esetleg 1-2 bőröndöt kint felejtettünk...
(bár úgy tűnik, megvan minden)
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2982 Dátum:
2016.09.04 vasárnap, 18:25:13 »
Idézetet írta: BoZen - 2016.09.04 vasárnap, 11:03:34
Mivel nekem egyelőre minden napra tartogat valamit (kellemes meglepetést) az autó...
Tegnap hazainduláskor a hátsó üléssort kb 5-8 centivel előrébb húztam...aminek az a nem várt eredménye lett, hogy a bepakolás ami korábban 90%-ra rakta a csomagteret, kb 75-80%-os lett! Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít. S még így is kényelmesen elfértem volna hátul.
...vagy csak megtanultam pakolni...
...esetleg 1-2 bőröndöt kint felejtettünk...
(bár úgy tűnik, megvan minden)
Ez most smaxi vagy galaxi vagy transit?
??
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
BoZen
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 176
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2983 Dátum:
2016.09.05 hétfő, 14:49:28 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2016.09.04 vasárnap, 18:25:13
Ez most smaxi vagy galaxi vagy transit?
??
S-MAX.
Naplózva
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2984 Dátum:
2016.09.09 péntek, 20:52:08 »
Üdv!
Kettős-zárás kérdés.
Én úgy emlékszem működött.
A külső tükör miatt az első ajtók bus modulok le lettek húzva tápról. Mindent elfelejtett.. teljes zárás, ablakok fel folyamatosan,
és
szerintem emiatt szűnhetett meg a kettős zárás is
.
Lehetséges ez? Ismertek valami kombinációt, amivel ezt a kettős-zárást aktiválni kell, lehet?
A többit sikerült visszaállítani.
Köszi!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2985 Dátum:
2016.09.09 péntek, 22:45:48 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.09.09 péntek, 20:52:08
Üdv!
Kettős-zárás kérdés.
Én úgy emlékszem működött.
A külső tükör miatt az első ajtók bus modulok le lettek húzva tápról. Mindent elfelejtett.. teljes zárás, ablakok fel folyamatosan,
és
szerintem emiatt szűnhetett meg a kettős zárás is
.
Lehetséges ez? Ismertek valami kombinációt, amivel ezt a kettős-zárást aktiválni kell, lehet?
A többit sikerült visszaállítani.
Köszi!
ha a hw megvan tutira, az sw t lehet kapcsolni. Akár en is tudok segiteni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2986 Dátum:
2016.09.09 péntek, 23:01:22 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 22:45:48
ha a hw megvan tutira, az sw t lehet kapcsolni. Akár en is tudok segiteni.
kezdjük az elején. Mit nézzek meg, hogy a tutit lássam?
De úgy emlékszem egyébként... De annyi mindent tud ez a gép a 20 éves Opelhoz képest, hogy eltévedek benne..
És ez is már öt éves technika
És most már van menetjelző fényem is.
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2987 Dátum:
2016.09.09 péntek, 23:07:43 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.09.09 péntek, 23:01:22
kezdjük az elején. Mit nézzek meg, hogy a tutit lássam?
De úgy emlékszem egyébként... De annyi mindent tud ez a gép a 20 éves Opelhoz képest, hogy eltévedek benne..
És ez is már öt éves technika
És most már van menetjelző fényem is.
alvazszamot beirod az etis be, és rogton kiderul.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2988 Dátum:
2016.09.09 péntek, 23:43:11 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.09 péntek, 23:07:43
alvazszamot beirod az etis be, és rogton kiderul.
zárra ezeket találom
With Global Closing
Child Proof RR Door Lock + Elec Rel
Power Door Lock With Elec Release
Door Entry R/Cont Unit-2 Flip Keys
Teljes-zárással
Gyerekzáras háts ajtózár+el. nyit
El ajtózár el nyitással
Távirányító egys - 2 behajt kulcs
(ezek a specifikációk elég bénán fogalmaznak angolul és magyarul is)
Az elektromos előröl kapcsolható gyerekzár hasonlóan funkcionál gondolom
csak ügyebár elöl is kell lennie hw-nek.
mit kellene fizikailag megnézni az ajtóban?
A kocsiban fullos gyári riasztó van.
Ehhez nem adnak alapból ajtóvédelmet? Ha igaz, szép mondhatom!!
Üdv!
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.10 szombat, 09:27:00 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2989 Dátum:
2016.09.10 szombat, 09:54:45 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.09.09 péntek, 23:43:11
zárra ezeket találom
With Global Closing
Child Proof RR Door Lock + Elec Rel
Power Door Lock With Elec Release
Door Entry R/Cont Unit-2 Flip Keys
Teljes-zárással
Gyerekzáras háts ajtózár+el. nyit
El ajtózár el nyitással
Távirányító egys - 2 behajt kulcs
(ezek a specifikációk elég bénán fogalmaznak angolul és magyarul is)
Az elektromos előröl kapcsolható gyerekzár hasonlóan funkcionál gondolom
csak ügyebár elöl is kell lennie hw-nek.
mit kellene fizikailag megnézni az ajtóban?
A kocsiban fullos gyári riasztó van.
Ehhez nem adnak alapból ajtóvédelmet? Ha igaz, szép mondhatom!!
Üdv!
szerintem nincs dupla zárásod...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2990 Dátum:
2016.09.10 szombat, 10:13:28 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.10 szombat, 09:54:45
szerintem nincs dupla zárásod...
Hajlamos vagyok hallucinálni..
Pedig tutira emlékszem egyszer beültem még előtte és próbáltam. Csak nem emlékszem az eredményre, bár a rémképek azt mondják zárt. Alarm thatcham 1 kategóriához nem adnak? Ez szégyen...
ez pár hónappal későbbi ár katalógus, persze nem szentírás
http://www.autohaztapolca.hu/ford/galaxy.pdf
"Riasztóberendezés belsőtér-érzékelőkkel, emelés érzékelővel, saját akkumulátorral rendelkező
riasztókürttel (Thatcham 1)
Tartalmazza a távirányítós kettős központi zárat."
Kösz.
«
Utoljára szerkesztve: 2016.09.10 szombat, 10:25:52 írta fecskebeka
»
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2991 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 19:29:46 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.10 szombat, 09:54:45
szerintem nincs dupla zárásod...
Szoftver oldalról megfejthető a téma?
Van olvasom+forscan, csak nem tudom mit nézzek. Extended nincs.
Hátha itt is igaz amit írtak a későbbi katalógusban.
Ha lesz végre megint tükröm, lekapom a kárpitot majd, mit nézzek, van valakinek esetleg fényképe, hogy néz ki egy ilyen izé?
Kösz!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2992 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 19:53:25 »
Idézetet írta: fecskebeka - 2016.09.11 vasárnap, 19:29:46
Szoftver oldalról megfejthető a téma?
Van olvasom+forscan, csak nem tudom mit nézzek. Extended nincs.
Hátha itt is igaz amit írtak a későbbi katalógusban.
Ha lesz végre megint tükröm, lekapom a kárpitot majd, mit nézzek, van valakinek esetleg fényképe, hogy néz ki egy ilyen izé?
Kösz!
elm327+elmconfig.kiolvasod a central config-ot,és ha bevan kapcsolva,akkor biztosan van.
de ha kétszer nyomod a zárást,nem hallod a reteszt?Ha benn ülsz,olyankor nem nyitható a belső kilincsről sem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fecskebeka
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2993 Dátum:
2016.09.11 vasárnap, 21:10:40 »
Idézetet írta: alf - 2016.09.11 vasárnap, 19:53:25
elm327+elmconfig.kiolvasod a central config-ot,és ha bevan kapcsolva,akkor biztosan van.
de ha kétszer nyomod a zárást,nem hallod a reteszt?Ha benn ülsz,olyankor nem nyitható a belső kilincsről sem.
elmconfig, na ezt még annyira sem ismerem. Bluetooth os 327 van, forscan már megy vele, de csak windows alatt, mert a telefonon kb kuka.
Na majd okosodom tovább. Aztán majd kérdezek..
Kösz!
Naplózva
Galaxy
Ghia
2.2
TD
Ci
Panther
Black
(Metallic)
"vágyom rá, hogy megismerjelek te bestia"
2010- 200LE 6 fokozat kézi WA6, KNWA, Bi-Xenon, DRL, LEDs, ... 7 person, ..
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2994 Dátum:
2016.09.14 szerda, 09:53:04 »
Hagyományos alsó hűtőrácsot hogyan lehet kiszedni?
Simán pattintós, vagy fogja hátulról valami?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2995 Dátum:
2016.09.14 szerda, 15:35:45 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.14 szerda, 09:53:04
Hagyományos alsó hűtőrácsot hogyan lehet kiszedni?
Simán pattintós, vagy fogja hátulról valami?
mk4-nél csak be van pattintva, de te garantáltan le fogod törni a füleit, nem annyi, csak hogy kitéped. a helyén tuti nem jön ki sérülés nélkül
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2996 Dátum:
2016.09.14 szerda, 15:38:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.14 szerda, 15:35:45
mk4-nél csak be van pattintva, de te garantáltan le fogod törni a füleit, nem annyi, csak hogy kitéped. a helyén tuti nem jön ki sérülés nélkül
Hát de normális esetben minden hűtőrács a helyén van. Most törjem össze az autót?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2997 Dátum:
2016.09.14 szerda, 15:39:05 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.14 szerda, 15:38:15
Hát de normális esetben minden hűtőrács a helyén van. Most törjem össze az autót?
úgy értettem, hogy vedd le a lököst.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2998 Dátum:
2016.09.14 szerda, 15:48:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2016.09.14 szerda, 15:39:05
úgy értettem, hogy vedd le a lököst.
Értettem én hogy te hogy értetted.
De levenni sem tudom, szóval hogy kell levenni a lököst?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #2999 Dátum:
2016.09.14 szerda, 16:22:18 »
Idézetet írta: Magas Bolhát - 2016.09.14 szerda, 15:48:49
Értettem én hogy te hogy értetted.
De levenni sem tudom, szóval hogy kell levenni a lököst?
felugratsz egy magasabb padkára,és letolatsz róla.
biztosan te karod ezt csinálni?bízd rá szakemberre.kérd meg a Tipcsit...
Fizetni fog sz érte az tuti...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
53
54
55
56
57
58
59
[
60
]
61
62
63
64
65
66
67
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ