Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:26:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1490623 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #600 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:35:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 21:32:08
Hátul jobbról a második tolató szem felett kicsit jobbra.
Elöl a jobb elején méghozzá a legalsó két függőleges nyílás felettí díszléc osztásában szemből nézve a jobb oldali.
Má vontatni köll?
de kis értetlen vagy.a szemet keresem nem azt.hogy hová kell betekerni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #601 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:39:32 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 18:23:11
hejj Tom!
Neked hol leledzik a vonószem a verdában?Az enyimbe mintha nem lenne.vagy csak a helyét nem találom.....
jobb hátsó ülés előtti lábnál van, ha van benne. szőnyeg ki, felemeled a kivehetős "padlót" és ott
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #602 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:39:43 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 21:35:26
de kis értetlen vagy.a szemet keresem nem azt.hogy hová kell betekerni!
Kabbe, alig bírtam leírni.
Ja, azt még annyira nem figyeltem, de szerintem a második üléssor jobb szélső ülésének lábrésze alatti rekeszben a lötty és a kompresszor mellett.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #603 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:40:41 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 21:35:26
de kis értetlen vagy.a szemet keresem nem azt.hogy hová kell betekerni!
és ő jogászdoktorprofesszor. nemérti mit olvas
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.14 vasárnap, 08:05:08 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #604 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:41:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 11:22:01
Most rakattam fel az új 18as contikat!
Felniket nem is raktál rá, csak a gummák?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #605 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:42:25 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 21:41:17
Felniket nem is raktál rá, csak a gummák?
eddig felnin ment, és most rakott rá gumikat. de rajta szerelte
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #606 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:47:00 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 21:39:43
Kabbe, alig bírtam leírni.
Ja, azt még annyira nem figyeltem, de szerintem a második üléssor jobb szélső ülésének lábrésze alatti rekeszben a lötty és a kompresszor mellett.
megkeresem.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #607 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:47:39 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.13 szombat, 21:39:32
jobb hátsó ülés előtti lábnál van, ha van benne. szőnyeg ki, felemeled a kivehetős "padlót" és ott
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #608 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:49:27 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 21:41:17
Felniket nem is raktál rá, csak a gummák?
de mokásak vagyunk....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #609 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:52:47 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.07.12 péntek, 20:50:53
ASR(kipörgés gátló) alapfelszereltség? Mert állítólag az enyémben van, de nekem sikerült már kipörgetnem párszor a kerekeket..
ha van esp akkor asr is van. a túlpörgést gátolja meg, de attól még kicsit kipörög.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #610 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:53:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.13 szombat, 21:42:25
eddig felnin ment, és most rakott rá gumikat. de rajta szerelte
Az is lehet, hogy ezért kell neki a tetőcsomagtartó? Most csakúgy simán rárakta a tetőre... Szép lehet.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #611 Dátum:
2013.07.13 szombat, 21:57:30 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 21:35:26
de kis értetlen vagy.a szemet keresem nem azt.hogy hová kell betekerni!
Egyébként a szemed a arccsont jobb és bal üregében található. És leginkább az asszonynak tekerd be, és Angelllel vigyázz!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #612 Dátum:
2013.07.13 szombat, 22:48:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 21:57:30
Egyébként a szemed a arccsont jobb és bal üregében található. És leginkább az asszonynak tekerd be, és Angelllel vigyázz!
jó a hangulat.kaptál valamit az asszonytól végre?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #613 Dátum:
2013.07.13 szombat, 22:49:16 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.13 szombat, 22:48:37
jó a hangulat.kaptál valamit az asszonytól végre?
Ja. Beengedte a házba!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #614 Dátum:
2013.07.13 szombat, 23:10:11 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.13 szombat, 22:49:16
Ja. Beengedte a házba!
Nagyon vicces.
egyébként is, akkora a nyaraló, hogy örülünk, ha megtaláljuk egymást.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #615 Dátum:
2013.07.13 szombat, 23:28:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 23:10:11
Nagyon vicces.
egyébként is, akkora a nyaraló, hogy örülünk, ha megtaláljuk egymást.
Akkor ezek szerint Te a klotyón a tabletteden a fészbukon olvasod, hogy a nejed kiposztolta, hogy kész a baleves!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #616 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 18:48:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.13 szombat, 21:57:30
Egyébként a szemed a arccsont jobb és bal üregében található. És leginkább az asszonynak tekerd be, és Angelllel vigyázz!
hát vazze..
megtaláltam.meg a defektjavító készletet is(persze vettem egy spayt az osanba fölöslegesen).Nem semmi.Continental készlet a löttyel és egy kis koompresszorral.Nagyon baba.
A bal oldalon mi volt eredetileg?vagy ott minek kellene lennie?semmi sincs most ott....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #617 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 19:05:59 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.14 vasárnap, 18:48:49
hát vazze..
megtaláltam.meg a defektjavító készletet is(persze vettem egy spayt az osanba fölöslegesen).Nem semmi.Continental készlet a löttyel és egy kis koompresszorral.Nagyon baba.
A bal oldalon mi volt eredetileg?vagy ott minek kellene lennie?semmi sincs most ott....
Ott eredetileg sincs semmi.
Ezzel a baba cuccal egyszer egy kugát próbáltunk talpra állítani, a kompresszor elolvadt és a végén egy télikerékkel mentünk tovább.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #618 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 19:49:34 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.14 vasárnap, 19:05:59
Ott eredetileg sincs semmi.
Ezzel a baba cuccal egyszer egy kugát próbáltunk talpra állítani, a kompresszor elolvadt és a végén egy télikerékkel mentünk tovább.
.....na én sem bíznám rátok a defektes kerekemet.....
akkor meg jó,hogy vettem az ósanba 1et...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #619 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 20:05:17 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.14 vasárnap, 19:49:34
.....na én sem bíznám rátok a defektes kerekemet.....
akkor meg jó,hogy vettem az ósanba 1et...
Azis igaz, hogy nem keveset balfaxkodtunk.
a fehér lötty csak úgy fojt minden felé.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #620 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 22:00:08 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.14 vasárnap, 20:05:17
Azis igaz, hogy nem keveset balfaxkodtunk.
a fehér lötty csak úgy fojt minden felé.
Ne válts témát, a kerék cserénél tartottunk!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #621 Dátum:
2013.07.14 vasárnap, 22:48:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.07.14 vasárnap, 22:00:08
Ne válts témát, a kerék cserénél tartottunk!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #622 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 09:27:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.14 vasárnap, 22:48:08
bakxi.....tényleg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #623 Dátum:
2013.07.15 hétfő, 21:18:40 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.12 péntek, 21:49:29
225/50/17.
Engedi kicsit elpörögni, ne izgulj. És az esp alap volt, annak meg része a kipörgésgátló.
Köszi az infókat...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #624 Dátum:
2013.07.16 kedd, 10:08:46 »
Nekünk d1s izzónk van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #625 Dátum:
2013.07.21 vasárnap, 14:28:17 »
Lábtér világítás megoldva...
De az ajtókárpit világítás még nem.. a mondeo 4 ben sincs izzó a macskaszem mögött..
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #626 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 17:59:15 »
Újabb gumicsont....
Ahogy ismerkedem az autóval, és nézelődöm a neten ebben a témában, kiderült, hogy az s-max is egy "instant" autó..
Ködlámpa átalakítás, illetve annak izzója "átalakítása", hogy a ködlámpa test is együtt világítson a hátsó lámpasorral...
S-max első lökhárítójába a Galaxy ködlámpáját be lehet építeni.... (ennek a részletes leírását nem találtam)
...
Mi a véleményetek erről?...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #627 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 19:24:10 »
Az első komolyabb erőpróba.
7személlyel,tetőboxxal maxira pakolva egy 600l-es tepsi.Klíma 20fokon csőgázon,ami kifér.Az út erősen hegyvidéki szerpentines.Autópályán 140 tempomat,országúton 40-50-60-80-100,szóval minden körülmények között.
Útvonal: Bp-HR(Crikvenica)-helyben-aztán volt egy Plitvicei tavak túra(szerpentinahegyek)-Bp
A megtett út 1415km,elégetett olaj 127 liter.Elektromos rendszer dvd-vel terhelve+ vincseszter.
Az autó jól teljesített,kényelmesen lelehet húzni vele nagyobbb távot megállás nélkül is.Nem volt semmilyen anomália(defekt,túlmelegedés,vagy bármi hiba a verdával).
A tetőbox hátránya:
Aki ismer az tudja,hogy az áltagnál rövidebb a lábam,ergo nem érem fel a tetőboxot.Itthon létráról pakoltam be és kötöztem le.HR-ban a barátom segített a 190centijével,de így is egy kerítés töve mellé kellett állni a visszapakoláshoz.Indulás előtt sokat agyaltam,hogy látrát viszünk magunkkal,ami végül el lett vetve.Szóval azért magas ám így a verda rendesen.Ja és betudok a boxnak +1 litert a fogyiba,meg 1et a klímának.
Amit beraktál,azt menet közben ne akard kiszedni-ezzel nem is volt gond,csak jól átkellett gondolni,hogy mi megy fel.A verda biztosan szerez maradandó sérülést a tetőcsomival és a box használatával.
Előnye:szuper,hogy nem az autót kell mennyezetig pakolni.Jobb a manőverezés vele valszeg,mint ha egy utánfutót húztunk volna-amit ott nem tudtunk volna hova tenni.A strandos cuccot benne lehetett hagyni,nem kellett cipelni minden nap.Parkolás,mintha szóló verdával lennél.
Összegezve: 10pontból 9et teljesített így a verda.140 felett jelentősen megnőtt a légellenállás a box miatt,így vele együtt a fogyi is.Viszont kényelmes volt,csendes,nem volt fárasztó(pedig lefelé 8,vissza 5 órát autóztunk).Ilyen utakra jól jön a teljesítmény,többször érezhető volt,hogy jól jön az a káccáz paci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #628 Dátum:
2013.07.28 vasárnap, 19:42:57 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.28 vasárnap, 19:24:10
Az első komolyabb erőpróba.
7személlyel,tetőboxxal maxira pakolva egy 600l-es tepsi.Klíma 20fokon csőgázon,ami kifér.Az út erősen hegyvidéki szerpentines.Autópályán 140 tempomat,országúton 40-50-60-80-100,szóval minden körülmények között.
Útvonal: Bp-HR(Crikvenica)-helyben-aztán volt egy Plitvicei tavak túra(szerpentinahegyek)-Bp
A megtett út 1415km,elégetett olaj 127 liter.Elektromos rendszer dvd-vel terhelve+ vincseszter.
Az autó jól teljesített,kényelmesen lelehet húzni vele nagyobbb távot megállás nélkül is.Nem volt semmilyen anomália(defekt,túlmelegedés,vagy bármi hiba a verdával).
A tetőbox hátránya:
Aki ismer az tudja,hogy az áltagnál rövidebb a lábam,ergo nem érem fel a tetőboxot.Itthon létráról pakoltam be és kötöztem le.HR-ban a barátom segített a 190centijével,de így is egy kerítés töve mellé kellett állni a visszapakoláshoz.Indulás előtt sokat agyaltam,hogy látrát viszünk magunkkal,ami végül el lett vetve.Szóval azért magas ám így a verda rendesen.Ja és betudok a boxnak +1 litert a fogyiba,meg 1et a klímának.
Amit beraktál,azt menet közben ne akard kiszedni-ezzel nem is volt gond,csak jól átkellett gondolni,hogy mi megy fel.A verda biztosan szerez maradandó sérülést a tetőcsomival és a box használatával.
Előnye:szuper,hogy nem az autót kell mennyezetig pakolni.Jobb a manőverezés vele valszeg,mint ha egy utánfutót húztunk volna-amit ott nem tudtunk volna hova tenni.A strandos cuccot benne lehetett hagyni,nem kellett cipelni minden nap.Parkolás,mintha szóló verdával lennél.
Összegezve: 10pontból 9et teljesített így a verda.140 felett jelentősen megnőtt a légellenállás a box miatt,így vele együtt a fogyi is.Viszont kényelmes volt,csendes,nem volt fárasztó(pedig lefelé 8,vissza 5 órát autóztunk).Ilyen utakra jól jön a teljesítmény,többször érezhető volt,hogy jól jön az a káccáz paci.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #629 Dátum:
2013.07.30 kedd, 19:51:52 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.28 vasárnap, 19:24:10
Az első komolyabb erőpróba.
7személlyel,tetőboxxal maxira pakolva egy 600l-es tepsi.Klíma 20fokon csőgázon,ami kifér.Az út erősen hegyvidéki szerpentines.Autópályán 140 tempomat,országúton 40-50-60-80-100,szóval minden körülmények között.
Útvonal: Bp-HR(Crikvenica)-helyben-aztán volt egy Plitvicei tavak túra(szerpentinahegyek)-Bp
A megtett út 1415km,elégetett olaj 127 liter.Elektromos rendszer dvd-vel terhelve+ vincseszter.
Az autó jól teljesített,kényelmesen lelehet húzni vele nagyobbb távot megállás nélkül is.Nem volt semmilyen anomália(defekt,túlmelegedés,vagy bármi hiba a verdával).
A tetőbox hátránya:
Aki ismer az tudja,hogy az áltagnál rövidebb a lábam,ergo nem érem fel a tetőboxot.Itthon létráról pakoltam be és kötöztem le.HR-ban a barátom segített a 190centijével,de így is egy kerítés töve mellé kellett állni a visszapakoláshoz.Indulás előtt sokat agyaltam,hogy látrát viszünk magunkkal,ami végül el lett vetve.Szóval azért magas ám így a verda rendesen.Ja és betudok a boxnak +1 litert a fogyiba,meg 1et a klímának.
Amit beraktál,azt menet közben ne akard kiszedni-ezzel nem is volt gond,csak jól átkellett gondolni,hogy mi megy fel.A verda biztosan szerez maradandó sérülést a tetőcsomival és a box használatával.
Előnye:szuper,hogy nem az autót kell mennyezetig pakolni.Jobb a manőverezés vele valszeg,mint ha egy utánfutót húztunk volna-amit ott nem tudtunk volna hova tenni.A strandos cuccot benne lehetett hagyni,nem kellett cipelni minden nap.Parkolás,mintha szóló verdával lennél.
Összegezve: 10pontból 9et teljesített így a verda.140 felett jelentősen megnőtt a légellenállás a box miatt,így vele együtt a fogyi is.Viszont kényelmes volt,csendes,nem volt fárasztó(pedig lefelé 8,vissza 5 órát autóztunk).Ilyen utakra jól jön a teljesítmény,többször érezhető volt,hogy jól jön az a káccáz paci.
Most nem azért, de te még a csomiba is sámliról pakolsz, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #630 Dátum:
2013.07.30 kedd, 21:09:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.30 kedd, 19:51:52
Most nem azért, de te még a csomiba is sámliról pakolsz, nem?
de.sőt,létráról mászok be a 3ik sor ülést kinyitni.
Mikor jössz haza,te hazaáruló?
Jövőhéten?Majd akkor kereslek,hogy visszajuttassam ami nem az enyém.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #631 Dátum:
2013.07.30 kedd, 21:40:40 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.28 vasárnap, 19:24:10
Az első komolyabb erőpróba.
A tetőbox hátránya:
Aki ismer az tudja,hogy az áltagnál rövidebb a lábam,ergo nem érem fel a tetőboxot.Itthon létráról pakoltam be és kötöztem le.HR-ban a barátom segített a 190centijével,de így is egy kerítés töve mellé kellett állni a visszapakoláshoz.Indulás előtt sokat agyaltam,hogy látrát viszünk magunkkal,ami végül el lett vetve.Szóval azért magas ám így a verda rendesen.Ja és betudok a boxnak +1 litert a fogyiba,meg 1et a klímának.
Amit beraktál,azt menet közben ne akard kiszedni-ezzel nem is volt gond,csak jól átkellett gondolni,hogy mi megy fel.A verda biztosan szerez maradandó sérülést a tetőcsomival és a box használatával.
Előnye:szuper,hogy nem az autót kell mennyezetig pakolni.Jobb a manőverezés vele valszeg,mint ha egy utánfutót húztunk volna-amit ott nem tudtunk volna hova tenni.A strandos cuccot benne lehetett hagyni,nem kellett cipelni minden nap.Parkolás,mintha szóló verdával lennél.
Összegezve: 10pontból 9et teljesített így a verda.140 felett jelentősen megnőtt a légellenállás a box miatt,így vele együtt a fogyi is.Viszont kényelmes volt,csendes,nem volt fárasztó(pedig lefelé 8,vissza 5 órát autóztunk).Ilyen utakra jól jön a teljesítmény,többször érezhető volt,hogy jól jön az a káccáz paci.
Kis összecsukható létrát kell beletenni a boxba+jól átgondolni a pakolást és hibátlan
szerintem nagyon hasznos találmány a tetőbox. De lehet venni olyan tetőcsomagtartót ami kihúzható oldalra a boxal együtt. csak nem olcsó..
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #632 Dátum:
2013.07.30 kedd, 22:07:03 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.28 vasárnap, 19:24:10
Az első komolyabb erőpróba.
.....Nem volt semmilyen anomália(defekt,túlmelegedés,vagy bármi hiba a verdával).
A tetőbox hátránya:
Aki ismer az tudja,hogy az áltagnál rövidebb a lábam,....
Látom a defekt neked is mumus... illetve a pótkerék nemléte..
A magasság pedig adottság kérdése...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #633 Dátum:
2013.07.30 kedd, 23:29:58 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.30 kedd, 21:09:29
de.sőt,létráról mászok be a 3ik sor ülést kinyitni.
Mikor jössz haza,te hazaáruló?
Jövőhéten?Majd akkor kereslek,hogy visszajuttassam ami nem az enyém.....
Kedden ár árbájten van, szóval akkr otthon kell, hogy legyek.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26672
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #634 Dátum:
2013.07.30 kedd, 23:31:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.07.30 kedd, 21:40:40
Kis összecsukható létrát kell beletenni a boxba+jól átgondolni a pakolást és hibátlan
szerintem nagyon hasznos találmány a tetőbox. De lehet venni olyan tetőcsomagtartót ami kihúzható oldalra a boxal együtt. csak nem olcsó..
És ha kihúzod az miért jó? Mert Alf ax nem ázna el, de kihúzva is kétszer elfér alatta.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #635 Dátum:
2013.07.31 szerda, 08:03:32 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.07.30 kedd, 23:31:16
És ha kihúzod az miért jó? Mert Alf ax nem ázna el, de kihúzva is kétszer elfér alatta.
na szakadjatok le!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48517
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #636 Dátum:
2013.07.31 szerda, 21:26:04 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.07.28 vasárnap, 17:59:15
Újabb gumicsont....
Ahogy ismerkedem az autóval, és nézelődöm a neten ebben a témában, kiderült, hogy az s-max is egy "instant" autó..
Ködlámpa átalakítás, illetve annak izzója "átalakítása", hogy a ködlámpa test is együtt világítson a hátsó lámpasorral...
S-max első lökhárítójába a Galaxy ködlámpáját be lehet építeni.... (ennek a részletes leírását nem találtam)
...
Mi a véleményetek erről?...
mit szeretnél?bár nem sokat hallottam még ezekről....de szerintem agyon sok dolog közös a két autóban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #637 Dátum:
2013.07.31 szerda, 23:02:15 »
Idézetet írta: alf - 2013.07.31 szerda, 21:26:04
mit szeretnél?bár nem sokat hallottam még ezekről....de szerintem agyon sok dolog közös a két autóban.
pl: erre..
http://www.youtube.com/watch?v=l1rd15RzeVc&feature=c4-overview&list=UUj9xA87YYDyiS5V3q1YtO8w
http://www.ford-probst.de/html/tagfahrlicht_5.html
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #638 Dátum:
2013.07.31 szerda, 23:07:36 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.07.31 szerda, 23:02:15
pl: erre..
http://www.youtube.com/watch?v=l1rd15RzeVc&feature=c4-overview&list=UUj9xA87YYDyiS5V3q1YtO8w
http://www.ford-probst.de/html/tagfahrlicht_5.html
Mondeoban megy alapból az egész csík.
Tavasszal és ősszel köd után (én egyébként nagyon keveset használom a ködlámpákat), mindig van naponta 1-2 nagyokos, aki elmegy előttem, beáll elém és kapcsolgatja a hátsó ködlámpáját, hogy én kapcsoljam le az enyém, mert már nincs köd. Sajnos nem tudok neki hogyan üzenni, hogy nekem csak az alap világítás megy, a hátsó ködzáró fényem meg nem...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #639 Dátum:
2013.07.31 szerda, 23:12:24 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.07.28 vasárnap, 17:59:15
Újabb gumicsont....
Ahogy ismerkedem az autóval, és nézelődöm a neten ebben a témában, kiderült, hogy az s-max is egy "instant" autó..
Ködlámpa átalakítás, illetve annak izzója "átalakítása", hogy a ködlámpa test is együtt világítson a hátsó lámpasorral...
S-max első lökhárítójába a Galaxy ködlámpáját be lehet építeni.... (ennek a részletes leírását nem találtam)
...
Mi a véleményetek erről?...
S-max lökösbe nem megy be a galaxy ködlámpa (illetve, vágással-taknyolással igen).
Én Galaxy lököst próbálnék meg smax-ra, kívülről sztem stimmel, a felfogatsi pontok a kérdésesek.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #640 Dátum:
2013.07.31 szerda, 23:15:53 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.31 szerda, 23:12:24
S-max lökösbe nem megy be a galaxy ködlámpa (illetve, vágással-taknyolással igen).
Én Galaxy lököst próbálnék meg smax-ra, kívülről sztem stimmel, a felfogatsi pontok a kérdésesek.
A két lökös sem kompatibilis, a mert a láma, kerékjárati ív találkozása nem ugyan az...
de a videón a ködlámpa kérdést, fény erejét kétszálú izzóval oldották meg....
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.01 csütörtök, 10:43:09 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #641 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 10:19:20 »
Idézetet írta: Benedek - 2013.07.31 szerda, 23:15:53
A két lökös sem kompatibilis, a mert a láma, kerékjárati ív találkozása nem ugyan az...
de a videón a köd lámpa kérdést, fény erejét térszálú izzóval oldották meg....
Lampa biztosan ugyanaz mindketton, raktam mar be. És szerintem az egész eleje atcserelheto. Lokos felfogatasa is ugyanaz. Ugyanolyan faxul oldottak meg a sarvedoknel..
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.01 csütörtök, 10:21:05 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: optikai, funkcionális tuning Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #642 Dátum:
2013.08.01 csütörtök, 15:14:57 »
Idézetet írta: SzJani - 2013.07.31 szerda, 23:07:36
Mondeoban megy alapból az egész csík.
Tavasszal és ősszel köd után (én egyébként nagyon keveset használom a ködlámpákat), mindig van naponta 1-2 nagyokos, aki elmegy előttem, beáll elém és kapcsolgatja a hátsó ködlámpáját, hogy én kapcsoljam le az enyém, mert már nincs köd. Sajnos nem tudok neki hogyan üzenni, hogy nekem csak az alap világítás megy, a hátsó ködzáró fényem meg nem...
Most megcsináltam ami a videón van. A hátsó piros fényeket összekötő izzósort... sőt még a foglalatot sem kellett kiherélni, mint a hogy a videón van... nekem tetszik.... a köd lámpa fénye így is külön "kiemelkedik" ha felkapcsolom....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Victore
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #643 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 17:38:13 »
A zsírúj S-Max kuplungja csúszik 7000km után. Padlógázas gyorsításnál lüktetve gyorsul az autó, ami egy csöppet 'izgalmassá' teszi az előzéseket.
Még a tempomat is lekapcsol magától, ha mondjuk 100-ról 130-ra kéne visszagyorsítania a Reset gomb megnyomása után.. 105-nél megcsúszik a kuplung és kikapcs.
A fura benne, hogy szabályos időközönként csúszik meg, mintha az overboost csak minden 3.mp-ben működne.
Kíváncsi vagyok, a szervíz mit reagál majd erre, de legalább videón rögzítettem nekik. Valószínűleg nem fogják tudni reprodukálni, hacsak nem mennek ki az autópályára. Remélem nem a gyári teljesítményt húzzák vissza, hanem a kuplungot javítják/cserélik.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #644 Dátum:
2013.08.26 hétfő, 19:01:51 »
Idézetet írta: Victore - 2013.08.26 hétfő, 17:38:13
A zsírúj S-Max kuplungja csúszik 7000km után. Padlógázas gyorsításnál lüktetve gyorsul az autó, ami egy csöppet 'izgalmassá' teszi az előzéseket.
Még a tempomat is lekapcsol magától, ha mondjuk 100-ról 130-ra kéne visszagyorsítania a Reset gomb megnyomása után.. 105-nél megcsúszik a kuplung és kikapcs.
A fura benne, hogy szabályos időközönként csúszik meg, mintha az overboost csak minden 3.mp-ben működne.
Kíváncsi vagyok, a szervíz mit reagál majd erre, de legalább videón rögzítettem nekik. Valószínűleg nem fogják tudni reprodukálni, hacsak nem mennek ki az autópályára. Remélem nem a gyári teljesítményt húzzák vissza, hanem a kuplungot javítják/cserélik.
Szüleim c-max-ában volt ilyen... az 100 (!) km-en belül teljesen lefüstölt... újonnan vásároltok ők is...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #645 Dátum:
2013.08.27 kedd, 08:42:13 »
Idézetet írta: Victore - 2013.08.26 hétfő, 17:38:13
A zsírúj S-Max kuplungja csúszik 7000km után. Padlógázas gyorsításnál lüktetve gyorsul az autó, ami egy csöppet 'izgalmassá' teszi az előzéseket.
Még a tempomat is lekapcsol magától, ha mondjuk 100-ról 130-ra kéne visszagyorsítania a Reset gomb megnyomása után.. 105-nél megcsúszik a kuplung és kikapcs.
A fura benne, hogy szabályos időközönként csúszik meg, mintha az overboost csak minden 3.mp-ben működne.
Kíváncsi vagyok, a szervíz mit reagál majd erre, de legalább videón rögzítettem nekik. Valószínűleg nem fogják tudni reprodukálni, hacsak nem mennek ki az autópályára. Remélem nem a gyári teljesítményt húzzák vissza, hanem a kuplungot javítják/cserélik.
Szia!
Garanciában fogják cserélni a kuplungszettet, biztosan. A lüktetve gyorsulást is a kuplung miatt csinálja, mivel a motorvezérlő figyel a kuplungcsúszásra és miután kimegy egy bizonyos tartományból (kb +200,300 rpm), elveszi az üzemanyagot...majd ismét vissza... (állandó gázpedálállásnál, gyorsításnál)
Üdv.: Peti
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
Victore
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #646 Dátum:
2013.08.27 kedd, 11:40:19 »
Idézetet írta: mondeofan - 2013.08.27 kedd, 08:42:13
Szia!
Garanciában fogják cserélni a kuplungszettet, biztosan. A lüktetve gyorsulást is a kuplung miatt csinálja, mivel a motorvezérlő figyel a kuplungcsúszásra és miután kimegy egy bizonyos tartományból (kb +200,300 rpm), elveszi az üzemanyagot...majd ismét vissza... (állandó gázpedálállásnál, gyorsításnál)
Üdv.: Peti
Köszi a megerősítést, tényleg kb. 300rpm-et emelkedik aztán visszatér.
Naplózva
Victore
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #647 Dátum:
2013.08.28 szerda, 17:47:05 »
Szép lesz, ha elkészül.
http://a5.hu/auto/az-uj-generaciot-vetiti-elore-ford-s-max-concept
A sziluett nem sokat változott, kapott egy Fusion/Fiesta orrot, meg szűkebb oldalablakokat.
A belső tér letisztultabb lett.
Bár ez csak concept, amit akár a mostani S-Maxhoz is készíthettek volna, a végleges változat általában unalmasabb.
Naplózva
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #648 Dátum:
2013.08.30 péntek, 18:09:15 »
Idézetet írta: Victore - 2013.08.28 szerda, 17:47:05
Szép lesz, ha elkészül.
http://a5.hu/auto/az-uj-generaciot-vetiti-elore-ford-s-max-concept
A sziluett nem sokat változott, kapott egy Fusion/Fiesta orrot, meg szűkebb oldalablakokat.
A belső tér letisztultabb lett.
Bár ez csak concept, amit akár a mostani S-Maxhoz is készíthettek volna, a végleges változat általában unalmasabb.
ha 5 üléses prémium kategória akkor a mondeo trón fosztott lesz...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #649 Dátum:
2013.09.01 vasárnap, 10:46:28 »
Idézetet írta: Victore - 2013.08.28 szerda, 17:47:05
Szép lesz, ha elkészül.
http://a5.hu/auto/az-uj-generaciot-vetiti-elore-ford-s-max-concept
A sziluett nem sokat változott, kapott egy Fusion/Fiesta orrot, meg szűkebb oldalablakokat.
A belső tér letisztultabb lett.
Bár ez csak concept, amit akár a mostani S-Maxhoz is készíthettek volna, a végleges változat általában unalmasabb.
szerintem teljesen más az egész. jól néz ki. teccik h nincsenek kilincsek
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
6
7
8
9
10
11
12
[
13
]
14
15
16
17
18
19
20
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ