Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:26:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1504262 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #800 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:52:46 »

40 est jelöl...
Francia pecsét van a szervizkönyvben...

Ha 40-es akkor trend. A D megjelölés biztos, hogy németország!!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 20:57:37 »

Ha 40-es akkor trend. A D megjelölés biztos, hogy németország!!
köszi az infókat....  wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 21:45:50 »

igen,belehet állítani.a fordnál erre van szervíz bulletin is.

"A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni."
Nagyon köszi! Megnéztem az etis-en, mmt6-ot ír. Én eddig a cromaxba hordtam, vajon ott meg tudják ezt is csinálni, vagy tudtok ajánlani hozzáértőbbet erre a feladatra?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #803 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 22:57:30 »

??
Terület: (+) D
??
A pontos kivitel elnevezést honnan lehet tudni? (Titánium?Trend)
Szerintem Trend de a biztosító a casco alapján valami központ adatnyilvántartásból Titaniumot határozott meg.. a nepper szerint is Titanium ....

A pontos kivitel elnevezést nem lehet a sorozat alapján meghatározni, az ugyanis akár még országonként is eltérő.
Lásd angoloknál: Graphite, Edge, Zetec, stb...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #804 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 23:00:38 »

Nagyon köszi! Megnéztem az etis-en, mmt6-ot ír. Én eddig a cromaxba hordtam, vajon ott meg tudják ezt is csinálni, vagy tudtok ajánlani hozzáértőbbet erre a feladatra?

Annál csak hozzáértőbbek vannak... taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #805 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 23:03:45 »

A pontos kivitel elnevezést nem lehet a sorozat alapján meghatározni, az ugyanis akár még országonként is eltérő.
Lásd angoloknál: Graphite, Edge, Zetec, stb...

Na de mi magyarok vagyunk, nem?   eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #806 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 23:05:21 »

Na de mi magyarok vagyunk, nem?   eplus2

Igen, magyarok. Pont ez a baj.
Hogy a nepper a kinti trendre simán rámondja itt MO-n, hogy Titanium...
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #807 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 23:12:26 »

Igen, magyarok. Pont ez a baj.
Hogy a nepper a kinti trendre simán rámondja itt MO-n, hogy Titanium...

A vevő meg örül!  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2014.01.16 csütörtök, 23:44:12 »

A vevő meg örül!  nyes
Sőt, a legviccesebb...A cascónál, mondja a biztosító, hogy a kivitel megnevezés nem kell, mert az úgy is lekérdekik az adat nyilvántartóból .... Ahonnan a Titániumot kapták válaszúl....
Erre varjatok gombot... wow1
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.17 péntek, 23:28:45 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2014.01.17 péntek, 08:37:54 »

Annál csak hozzáértőbbek vannak... taps
Kit javasolnál Bp-en?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2014.01.21 kedd, 00:10:32 »

Sziasztok!
Hogy néz ki a középkonzolba (tetőbe) épített gyermekfigyelő tükör?  Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 10:00:50 »

Hosszas keresgélés után talán megtaláltam az S-maxomat. Jó párat lenyomoztam, és kivétel nélkül mind visszatekert példány, és sajnos egyikükről sem lehetett megmondani, hogy mennyiről. A legbiztosabb, amit találtam, az ő lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_teli_gumik_lemezfelnin-7592397
Ami biztos, hogy az osztrák szerviz szerint tavaly júniusban járt utoljára náluk, 146.000-res km állásnál, ami egybe is esik a nagy nehezen előkerült szervizkönyvvel is. Továbbá a gondos osztrák már 100.000 lm-nél kicseréltette a vezérlést. Valamint az osztrák kereskedésben még nyári gumikon állt, tehát innentől már olyan marha sokat nem mehetett, olyan 150-160.000 km környékére tehető a futásteljesítménye. Mi értelme volt 30-40.000 km-et visszatekerni? Viszem be a ford szervizbe, mondjanak ők is rá valamit, és ha rendben találják, szerintem végre tenyérbe csapunk. És vicc, hogy eddig ez a legbiztosabb autó, amit találtam, a többinek hamisított a szervizkönyve, elveszett, vagy kiderült, hogy nem stimmel a km. Katasztrófa, ami itt megy nálunk használt autó téren.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 10:37:20 »

Hosszas keresgélés után talán megtaláltam az S-maxomat. Jó párat lenyomoztam, és kivétel nélkül mind visszatekert példány, és sajnos egyikükről sem lehetett megmondani, hogy mennyiről. A legbiztosabb, amit találtam, az ő lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_teli_gumik_lemezfelnin-7592397
Ami biztos, hogy az osztrák szerviz szerint tavaly júniusban járt utoljára náluk, 146.000-res km állásnál, ami egybe is esik a nagy nehezen előkerült szervizkönyvvel is. Továbbá a gondos osztrák már 100.000 lm-nél kicseréltette a vezérlést. Valamint az osztrák kereskedésben még nyári gumikon állt, tehát innentől már olyan marha sokat nem mehetett, olyan 150-160.000 km környékére tehető a futásteljesítménye. Mi értelme volt 30-40.000 km-et visszatekerni? Viszem be a ford szervizbe, mondjanak ők is rá valamit, és ha rendben találják, szerintem végre tenyérbe csapunk. És vicc, hogy eddig ez a legbiztosabb autó, amit találtam, a többinek hamisított a szervizkönyve, elveszett, vagy kiderült, hogy nem stimmel a km. Katasztrófa, ami itt megy nálunk használt autó téren.

Ezeket miért engedik fotózni.... Az autó jól néz ki, de a fotók extrém sz@rok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #813 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:01:21 »

Sziasztok!
Hogy néz ki a középkonzolba (tetőbe) épített gyermekfigyelő tükör?  Roll Eyes

Napszemüvegtartó helyére van rakva egy kispolszkisnéni tükör...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:50:44 »

Ezeket miért engedik fotózni.... Az autó jól néz ki, de a fotók extrém sz@rok.


Nekem nincs bajom a képekkel, azon jól néz, remélem élőben is az lesz. Legalább 10 évre tervezek vele, úgyhogy jó lenne, ha jó lenne!  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #815 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:40:25 »


Nekem nincs bajom a képekkel, azon jól néz, remélem élőben is az lesz. Legalább 10 évre tervezek vele, úgyhogy jó lenne, ha jó lenne!  vigyor3
Kérd meg Dentcraftot, hogy nézzen rá, úgy is ott lakik!  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #816 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:44:54 »

Kérd meg Dentcraftot, hogy nézzen rá, úgy is ott lakik!  wave

Rég hallottam Dentcraftról...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:47:23 »

Napszemüvegtartó helyére van rakva egy kispolszkisnéni tükör...
Erre gondoltam én is.. csak nálam szemüveg tartó van helyette... a szemüveg a fejemen van.. a gyerekeket pedig jobb volna a "polszki" tükrön felügyelni... az lenne a nagy gondolat, hogy oda egy tükröt beleszabni... vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:48:56 »

Erre gondoltam én is.. csak nálam szemüveg tartó van helyette... a szemüveg a fejemen van.. a gyerekeket pedig jobb volna a "polszki" tükrön felügyelni... az lenne a nagy gondolat, hogy oda egy tükröt beleszabni... vigyor3
IFA tükör + szigszalag!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #819 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 13:56:10 »

IFA tükör + szigszalag!  eplus2
.. nem jó... belelóg a Vunderbaumba"  eplus2
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #820 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 14:05:36 »

Rég hallottam Dentcraftról...
leregelt mert annak is beugatott a gsr,meg a BT...... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #821 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 14:07:04 »

leregelt mert annak is beugatott a gsr,meg a BT...... Cheesy

Én csak lenézetm.  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 14:27:09 »

Kérd meg Dentcraftot, hogy nézzen rá, úgy is ott lakik!  wave
Nem vészmadárkodni akarok, de azért nagyon vigyázz vele, én 3 hónapja mentem végig a használt S-Max vásárlási procedúrán, ez alapján mondom, hogy ez az évjárat, ilyen motorral és felszereltséggel, téli-nyári gumikkal 4 - 500,000-rel a reális picai ár alatt van (persze amilyen bizakodó típus vagyok, ezt a kocsit azért én is megnéztem volna). Tuti vétel nincs, vagy max egyszer az életben (ha magánszemélytől veszed, aki épp örökölt egy autót és nincs rá szüksége, de gyorsan kell a pénz)
Ez így kereskedőtől véve, ráadásul úgy, hogy már a labancoknál is kereskedő árulta, tehát az ő haszna is rajta van+mo-ra áthozatal és magyar kereskedő haszna: nagyon gyanús.
Az osztrák spórol, ha nincs rá jó oka nem fogja 100k-nál lecserélni a vezérlést 2-3 évesen, ha egyébként 200k vagy 10 év van előírva. Nem akarlak lelombozni, de vagy csúnyán törve volt, vagy megfőzte a motort, és már generálozni kellett. Alap, és biztosan tudod, de ne engedd, hogy az eladó válassza ki a szervizt, ahol átnézeted. Átnézéskor pedig legyél kukacos (úgyis te fizetsz), a szervizes emberkének nyugodtan duruzsolj a fülébe, alaposan nézze meg a motort és a kasztnit is, csesztesd, ha nem találod elég alaposnak. Életedben max 4-5 autót fogsz venni (ha ezzel 10 évre tervezed) ne hagyd magad.
Ja és utolsó ellenőrzés: vonj le ebből az árból 1500 eurót és nézd meg, hogy annyiért milyen példányokat kapsz Ausztriában, meg Németországban. valójában ez a a kocsi is pont olyan állapotban lesz.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 15:13:38 »


Nekem nincs bajom a képekkel, azon jól néz, remélem élőben is az lesz. Legalább 10 évre tervezek vele, úgyhogy jó lenne, ha jó lenne!  vigyor3
Bocs, az előző kommentem neked akart menni, nem Styleair-nek.
Egy hasznos link, érdemes elolvasni a pdf-et, hacsak nem veszel naponta használt autót: http://hogyanvegyunkhasznaltautot.info/
Ami a kasztniról (volt-e törve) sokat elárul és könnyen tettenérhető: üvegek DOT száma (páros elemknél szinte mindig megyegyezik, egyik se lehet későbbi, mint a gyártás), lámpatestek DOT száma (szintén a kettőnek nagyon közel kell lennie egymnáshoz és ne legyen későbbi a gyártásnál), rétegmérővel körbemérni, figyelni főleg a küszöbnél (kinyitott ajtónál a küszöb belső részén mérd, itt normál értéket kell kapnod, a küszöb alja vastag, mert ott az alázvédő is rajta van), toronynál (itt sokkal vékonyabbnak kell lennie, mert nincs olyan vastagon lakkozva). Plusz menj alá és a kasztni alsó pereménél keress satupofa-szerű nyomokat, ha ilyeneket találsz, akkor padon volt húzatva (persze ezt is el lehet tüntetni, de erre már nem szoktak figyelni buheráék). Figyeld még a sárvédőket és ajtókat tartó csavarokat, jól látszik, ha már szerelve voltak, főleg az ajtónál vannak a kasztnival együtt fényezettek is.
Ha jól emlékszem a normál rétegvastagságnak 120-180 mikron között kellene lennie, a toronynál 60-70 a jó érték, de majd megmondják a többiek, ha kihagy az emlékezetem.
A futásteljesítményről meg jól árulkodhat a gumik kopása is: pl. ha 2013-as a gumi, de tükörre van kopva, akkor egy idény alatt kapott vagy 50 ezret, innen következtethetsz a per év futásra (puhatold ki, hogy a kocsi sajátja-e a gumi, mielőtt látványosan nekiállsz vizslatni).
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 15:53:09 »

Bocs, az előző kommentem neked akart menni, nem Styleair-nek.
Egy hasznos link, érdemes elolvasni a pdf-et, hacsak nem veszel naponta használt autót: http://hogyanvegyunkhasznaltautot.info/
Ami a kasztniról (volt-e törve) sokat elárul és könnyen tettenérhető: üvegek DOT száma (páros elemknél szinte mindig megyegyezik, egyik se lehet későbbi, mint a gyártás), lámpatestek DOT száma (szintén a kettőnek nagyon közel kell lennie egymnáshoz és ne legyen későbbi a gyártásnál), rétegmérővel körbemérni, figyelni főleg a küszöbnél (kinyitott ajtónál a küszöb belső részén mérd, itt normál értéket kell kapnod, a küszöb alja vastag, mert ott az alázvédő is rajta van), toronynál (itt sokkal vékonyabbnak kell lennie, mert nincs olyan vastagon lakkozva). Plusz menj alá és a kasztni alsó pereménél keress satupofa-szerű nyomokat, ha ilyeneket találsz, akkor padon volt húzatva (persze ezt is el lehet tüntetni, de erre már nem szoktak figyelni buheráék). Figyeld még a sárvédőket és ajtókat tartó csavarokat, jól látszik, ha már szerelve voltak, főleg az ajtónál vannak a kasztnival együtt fényezettek is.
Ha jól emlékszem a normál rétegvastagságnak 120-180 mikron között kellene lennie, a toronynál 60-70 a jó érték, de majd megmondják a többiek, ha kihagy az emlékezetem.
A futásteljesítményről meg jól árulkodhat a gumik kopása is: pl. ha 2013-as a gumi, de tükörre van kopva, akkor egy idény alatt kapott vagy 50 ezret, innen következtethetsz a per év futásra (puhatold ki, hogy a kocsi sajátja-e a gumi, mielőtt látványosan nekiállsz vizslatni).


Köszi a hasznos infókat. A fordékkal is beszéltem, ott ugye csak a garis szervizeket látják, és ez volt kétszer is. Egyszer pont egy évesen, 2011.11 hó-ban, ekkor 63.000 km körül volt, ,majd szinte 2 évesen, 2012.8. hóban, ekkor 99.272 km volt benne. Tehát az első évben 63.000 km-t futott, a másodikban a felét, és a harmadik évben is 55.000 km körül futott. Fél év alatt ugye 46.000 km-t, mert azt tudjuk, hogy 2013 júniusában 156.000 km-nél volt kötelező szervizen. Kicsit érdekes a második évben a kevesebb futás. A ford Hoványhoz fogom bevinni, ott alaposan körbenézik, és rétegvastagságot is mérnek.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 15:56:22 írta Dzsana » Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #825 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:11:43 »


Köszi a hasznos infókat. A fordékkal is beszéltem, ott ugye csak a garis szervizeket látják, és ez volt kétszer is. Egyszer pont egy évesen, 2011.11 hó-ban, ekkor 63.000 km körül volt, ,majd szinte 2 évesen, 2012.8. hóban, ekkor 99.272 km volt benne. Tehát az első évben 63.000 km-t futott, a másodikban a felét, és a harmadik évben is 55.000 km körül futott. Fél év alatt ugye 46.000 km-t, mert azt tudjuk, hogy 2013 júniusában 156.000 km-nél volt kötelező szervizen. Kicsit érdekes a második évben a kevesebb futás. A ford Hoványhoz fogom bevinni, ott alaposan körbenézik, és rétegvastagságot is mérnek.
Még egy érdekesség: a hirdetésben a műszaki érvényessége 2016/03. Hogy jön ez ki? Ha most lesz forgalomba helyezve Mo-on először, akkor tudja az eladó, hogy 2014/03-ban fog ez megtörténni?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 16:59:07 »

Még egy érdekesség: a hirdetésben a műszaki érvényessége 2016/03. Hogy jön ez ki? Ha most lesz forgalomba helyezve Mo-on először, akkor tudja az eladó, hogy 2014/03-ban fog ez megtörténni?

A forgalomba helyezésnek meg a műszaki vizsgának van köze egymáshoz? Ha behoznak kintről egy autót, akkor azt frissen le kell vizsgáztatni? Továbbá a fiatal autók hány évre kapnak műszakit? Valóban érdekes, hogy jött ki az a dátum!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:23:39 »

A forgalomba helyezésnek meg a műszaki vizsgának van köze egymáshoz? Ha behoznak kintről egy autót, akkor azt frissen le kell vizsgáztatni? Továbbá a fiatal autók hány évre kapnak műszakit? Valóban érdekes, hogy jött ki az a dátum!

Itthon forgalomba kell helyezni. A fiatal autók 4 évre kapnak forgalmi vizsgát. Itt gondolom az eladó (a tapasztalatai alapján) arra gondolt, hogy kb 2 hónap mire elmegy a járgány és akkor már március lesz. A gond az, hogy 2006-ot írt, ami azt jelenti, hogy csak 2 évre kapná meg. Eme gondolatmenetről arra következtetek, hogy a külföldi forgalmi addig érvényes.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #828 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:52:17 »

Itthon forgalomba kell helyezni. A fiatal autók 4 évre kapnak forgalmi vizsgát. Itt gondolom az eladó (a tapasztalatai alapján) arra gondolt, hogy kb 2 hónap mire elmegy a járgány és akkor már március lesz. A gond az, hogy 2006-ot írt, ami azt jelenti, hogy csak 2 évre kapná meg. Eme gondolatmenetről arra következtetek, hogy a külföldi forgalmi addig érvényes.

Bingo, rákérdeztem, csak beírt valamit, mert friss műszakival kerül átadásra. Ez is kipipálva. Mi van még?  vigyor3
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #829 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:25:02 »

Bingo, rákérdeztem, csak beírt valamit, mert friss műszakival kerül átadásra. Ez is kipipálva. Mi van még?  vigyor3

Nagy az izgalom, délután megyek megnézni az autót!  Shocked
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:51:38 »

Itthon forgalomba kell helyezni. A fiatal autók 4 évre kapnak forgalmi vizsgát. Itt gondolom az eladó (a tapasztalatai alapján) arra gondolt, hogy kb 2 hónap mire elmegy a járgány és akkor már március lesz. A gond az, hogy 2006-ot írt, ami azt jelenti, hogy csak 2 évre kapná meg. Eme gondolatmenetről arra következtetek, hogy a külföldi forgalmi addig érvényes.
Ebben nem vagyok biztos, de szerintem a 4 év műszaki csak új autó mo-i forgalombahelyezésére érvényes, ha használtan kerül be, akkor csak 2 év, akkor is, egyébként mondjuk féléves az autó.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2014.01.28 kedd, 12:52:57 »

Bingo, rákérdeztem, csak beírt valamit, mert friss műszakival kerül átadásra. Ez is kipipálva. Mi van még?  vigyor3
Nem jut eszembe most más fontos dolog, sok sikert és legyél tökös!  gun
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2014.01.28 kedd, 21:40:19 »

Nem jut eszembe most más fontos dolog, sok sikert és legyél tökös!  gun

Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.  rinya
Naplózva
mondeofan
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 763


E-mail
« Új hozzászólás #833 Dátum: 2014.01.29 szerda, 07:04:01 »

Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.  rinya

Hm.. ez a magyar piac. Nem gondolná az ember, hogy ennyire lepattant autók vannak pár évesen, és DE... bár ha őszinték akarunk lenni, ennyi pénzért ilyen van..., csak ezt nehéz elfogadni egy pár éves autótól.
Ha mondjuk a mobile.de-n nézelődsz, ami normális és valós km-es, lényegesen drágább mint az idehaza hirdetett példányok. Ez azt jelentheti, hogy van normális autó, csak annak az ára is magasabb, kevésbé fér bele az itthoni piac megszokott áraiba..

Sok sikert a további keresgéléshez.

ui: nekem anno 15 példányt kellett megnéznem, 2-3 éves korúakban, amire találtam 1-et, ami viszonylag nyugodt szívvel és elégedettséggel vásároltam meg. Hozzáteszem, nem a legkevesebb km-rel hirdetett volt az...


Naplózva

2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2014.01.29 szerda, 08:40:58 »

Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.  rinya
Sajnálom, de sajnos az ár alapján sejteni lehetett. Mondjuk ezek elég durva sérülések, fotózhatta volna úgy is az autót, hogy látsszanak, vagy legalább a telefonba mondhatta volna, hogy ne menj ki a világból feleslegesen...  szomoru1
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
kofy
Vendég
« Új hozzászólás #835 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:00:43 »

Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.  rinya
Amkor olvastam, egyszerre az jutott eszembe: tipikus osztrák autópályás autó, tipikus osztrák tulajdonossal... Ettől függetlenül sajnálom, hogy így alakult.
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2014.01.29 szerda, 09:34:53 »

Sajnálom, de sajnos az ár alapján sejteni lehetett. Mondjuk ezek elég durva sérülések, fotózhatta volna úgy is az autót, hogy látsszanak, vagy legalább a telefonba mondhatta volna, hogy ne menj ki a világból feleslegesen...  szomoru1

Köszönöm együttérzésetek, nyilván én sem patika autóra számítottam, hiszen használt, de úgy gondolom, hogy ha kifizetek ennyi pénzt, akkor ne legyen már ilyen. Az csapta ki a biztosítékot, amikor azt mondta a dealer, hogy hát meg kell pöttyözni. Elég drága túró rudi lenne, de nem az igazi.  Roll Eyes
Naplózva
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #837 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:27:26 »

Köszönöm együttérzésetek, nyilván én sem patika autóra számítottam, hiszen használt, de úgy gondolom, hogy ha kifizetek ennyi pénzt, akkor ne legyen már ilyen. Az csapta ki a biztosítékot, amikor azt mondta a dealer, hogy hát meg kell pöttyözni. Elég drága túró rudi lenne, de nem az igazi.  Roll Eyes
Milyen paraméterekkel rendelkező S-maxot keresel amúgy? Ránéztem ma a kínálatra a hahun és találtam párat, amit ha nekem most lenne aktuális megnéztem volna. Ha adsz némi támpontot bedobok pár linket, amit szerintem érdemes megvizslatni.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:29:45 »

Kedves Fórumtársak!
Tudna valaki nekem linkelni facelift előtti S-Maxhoz felhasználói kézikönyvet (pdf) magyarul vagy angolul? Sajna csak facelifteset tudtam letölteni kereskedői oldalról.
Előre is köszi.  worship
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #839 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:34:46 »

Kedves Fórumtársak!
Tudna valaki nekem linkelni facelift előtti S-Maxhoz felhasználói kézikönyvet (pdf) magyarul vagy angolul? Sajna csak facelifteset tudtam letölteni kereskedői oldalról.
Előre is köszi.  worship

Mihez kell? Mert a mondeóé is tökéletesen megfelel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #840 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:36:42 »

Kedves Fórumtársak!
Tudna valaki nekem linkelni facelift előtti S-Maxhoz felhasználói kézikönyvet (pdf) magyarul vagy angolul? Sajna csak facelifteset tudtam letölteni kereskedői oldalról.
Előre is köszi.  worship

http://www.ford.co.uk/OwnerServices/Owners-Manual?selectedYear=2008&selectedModel=S-MAX+-+A1
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #841 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:39:26 »


Akkor az angol megvan, estére legyen kész a magyar is.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #842 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:41:24 »

Akkor az angol megvan, estére legyen kész a magyar is.  vigyor3

OK, de melyik évjárat?  vigyor3
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #843 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:42:47 »

OK, de melyik évjárat?  vigyor3

4 pdf van, 2 legyen meg ma estére, 2 holnapra. Viszont beoszthatod, melyik mikor...  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #844 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:43:01 »

http://doksi.hu/get.php?lid=14451
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #845 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:45:05 »

OK, de melyik évjárat?  vigyor3
te tartozol valamivel a Baloghnak?vagy csak szerelemből......? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #846 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:45:38 »

te tartozol valamivel a Baloghnak?vagy csak szerelemből......? vigyor3

Is-is.  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #847 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:46:19 »

Is-is.  eplus2
ő is így emlékszik? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #848 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:47:07 »

ő is így emlékszik? hehe

Is-is.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #849 Dátum: 2014.01.29 szerda, 13:47:53 »

Is-is.  laugh

 wow1  Cheesy
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.039 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.