Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:26:07
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1502530 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #800 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 20:52:46 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.01.16 csütörtök, 20:51:31
40 est jelöl...
Francia pecsét van a szervizkönyvben...
Ha 40-es akkor trend. A D megjelölés biztos, hogy németország!!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #801 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 20:57:37 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.16 csütörtök, 20:52:46
Ha 40-es akkor trend. A D megjelölés biztos, hogy németország!!
köszi az infókat....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #802 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 21:45:50 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.16 csütörtök, 17:31:27
igen,belehet állítani.a fordnál erre van szervíz bulletin is.
"A 2005.02.01-től gyártott gépkocsiknál (gyártási kód 5U) módosított kapcsolómechanizmust építenek be a gyártás során. Ez az MSZI NEM vonatkozik a módosított kapcsolómechanizmussal felszerelt gépkocsikra. A hiba elhárításához a következő lépéseket kell elvégezni:
A sebességváltó-kapcsolóhuzalok ellenőrzése A sebességváltókar-csavar ellenőrzése A sebességváltó-kapcsolóhuzalok beállítása Próbautat tenni, és a rossz kapcsolhatóságra vonatkozó panaszokat ellenőrizni. Ha a hibák még mindig fennállnak:
A belső kapcsolómechanizmus önzáró csavarjának meghúzási nyomatékát ellenőrizni A belső kapcsolómechanizmus csapágyát korrózió szempontjából ellenőrizni. Amennyiben a felső csapágy korrodált, vagy az önzáró csavar nem megfelelő nyomatékra lett meghúzva, új belső kapcsolómechanizmust kell beszerelni."
Nagyon köszi! Megnéztem az etis-en, mmt6-ot ír. Én eddig a cromaxba hordtam, vajon ott meg tudják ezt is csinálni, vagy tudtok ajánlani hozzáértőbbet erre a feladatra?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #803 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 22:57:30 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.01.16 csütörtök, 20:46:23
??
Terület: (+) D
??
A pontos kivitel elnevezést honnan lehet tudni? (Titánium?Trend)
Szerintem Trend de a biztosító a casco alapján valami központ adatnyilvántartásból Titaniumot határozott meg.. a nepper szerint is Titanium ....
A pontos kivitel elnevezést nem lehet a sorozat alapján meghatározni, az ugyanis akár még országonként is eltérő.
Lásd angoloknál: Graphite, Edge, Zetec, stb...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #804 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 23:00:38 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.16 csütörtök, 21:45:50
Nagyon köszi! Megnéztem az etis-en, mmt6-ot ír. Én eddig a cromaxba hordtam, vajon ott meg tudják ezt is csinálni, vagy tudtok ajánlani hozzáértőbbet erre a feladatra?
Annál csak hozzáértőbbek vannak...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #805 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 23:03:45 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.16 csütörtök, 22:57:30
A pontos kivitel elnevezést nem lehet a sorozat alapján meghatározni, az ugyanis akár még országonként is eltérő.
Lásd angoloknál: Graphite, Edge, Zetec, stb...
Na de mi magyarok vagyunk, nem?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #806 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 23:05:21 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.16 csütörtök, 23:03:45
Na de mi magyarok vagyunk, nem?
Igen, magyarok. Pont ez a baj.
Hogy a nepper a kinti trendre simán rámondja itt MO-n, hogy Titanium...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #807 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 23:12:26 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.16 csütörtök, 23:05:21
Igen, magyarok. Pont ez a baj.
Hogy a nepper a kinti trendre simán rámondja itt MO-n, hogy Titanium...
A vevő meg örül!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #808 Dátum:
2014.01.16 csütörtök, 23:44:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.16 csütörtök, 23:12:26
A vevő meg örül!
Sőt, a legviccesebb...A cascónál, mondja a biztosító, hogy a kivitel megnevezés nem kell, mert az úgy is lekérdekik az adat nyilvántartóból .... Ahonnan a Titániumot kapták válaszúl....
Erre varjatok gombot...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.17 péntek, 23:28:45 írta Benedek
»
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #809 Dátum:
2014.01.17 péntek, 08:37:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.16 csütörtök, 23:00:38
Annál csak hozzáértőbbek vannak...
Kit javasolnál Bp-en?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #810 Dátum:
2014.01.21 kedd, 00:10:32 »
Sziasztok!
Hogy néz ki a középkonzolba (tetőbe) épített gyermekfigyelő tükör?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #811 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 10:00:50 »
Hosszas keresgélés után talán megtaláltam az S-maxomat. Jó párat lenyomoztam, és kivétel nélkül mind visszatekert példány, és sajnos egyikükről sem lehetett megmondani, hogy mennyiről. A legbiztosabb, amit találtam, az ő lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_teli_gumik_lemezfelnin-7592397
Ami biztos, hogy az osztrák szerviz szerint tavaly júniusban járt utoljára náluk, 146.000-res km állásnál, ami egybe is esik a nagy nehezen előkerült szervizkönyvvel is. Továbbá a gondos osztrák már 100.000 lm-nél kicseréltette a vezérlést. Valamint az osztrák kereskedésben még nyári gumikon állt, tehát innentől már olyan marha sokat nem mehetett, olyan 150-160.000 km környékére tehető a futásteljesítménye. Mi értelme volt 30-40.000 km-et visszatekerni? Viszem be a ford szervizbe, mondjanak ők is rá valamit, és ha rendben találják, szerintem végre tenyérbe csapunk. És vicc, hogy eddig ez a legbiztosabb autó, amit találtam, a többinek hamisított a szervizkönyve, elveszett, vagy kiderült, hogy nem stimmel a km. Katasztrófa, ami itt megy nálunk használt autó téren.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #812 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 10:37:20 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 10:00:50
Hosszas keresgélés után talán megtaláltam az S-maxomat. Jó párat lenyomoztam, és kivétel nélkül mind visszatekert példány, és sajnos egyikükről sem lehetett megmondani, hogy mennyiről. A legbiztosabb, amit találtam, az ő lenne:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_teli_gumik_lemezfelnin-7592397
Ami biztos, hogy az osztrák szerviz szerint tavaly júniusban járt utoljára náluk, 146.000-res km állásnál, ami egybe is esik a nagy nehezen előkerült szervizkönyvvel is. Továbbá a gondos osztrák már 100.000 lm-nél kicseréltette a vezérlést. Valamint az osztrák kereskedésben még nyári gumikon állt, tehát innentől már olyan marha sokat nem mehetett, olyan 150-160.000 km környékére tehető a futásteljesítménye. Mi értelme volt 30-40.000 km-et visszatekerni? Viszem be a ford szervizbe, mondjanak ők is rá valamit, és ha rendben találják, szerintem végre tenyérbe csapunk. És vicc, hogy eddig ez a legbiztosabb autó, amit találtam, a többinek hamisított a szervizkönyve, elveszett, vagy kiderült, hogy nem stimmel a km. Katasztrófa, ami itt megy nálunk használt autó téren.
Ezeket miért engedik fotózni.... Az autó jól néz ki, de a fotók extrém sz@rok.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #813 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 11:01:21 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.01.21 kedd, 00:10:32
Sziasztok!
Hogy néz ki a középkonzolba (tetőbe) épített gyermekfigyelő tükör?
Napszemüvegtartó helyére van rakva egy kispolszkisnéni tükör...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #814 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 11:50:44 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 10:37:20
Ezeket miért engedik fotózni.... Az autó jól néz ki, de a fotók extrém sz@rok.
Nekem nincs bajom a képekkel, azon jól néz, remélem élőben is az lesz. Legalább 10 évre tervezek vele, úgyhogy jó lenne, ha jó lenne!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #815 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:40:25 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 11:50:44
Nekem nincs bajom a képekkel, azon jól néz, remélem élőben is az lesz. Legalább 10 évre tervezek vele, úgyhogy jó lenne, ha jó lenne!
Kérd meg Dentcraftot, hogy nézzen rá, úgy is ott lakik!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #816 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:44:54 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.27 hétfő, 13:40:25
Kérd meg Dentcraftot, hogy nézzen rá, úgy is ott lakik!
Rég hallottam Dentcraftról...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #817 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:47:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 11:01:21
Napszemüvegtartó helyére van rakva egy kispolszkisnéni tükör...
Erre gondoltam én is.. csak nálam szemüveg tartó van helyette... a szemüveg a fejemen van.. a gyerekeket pedig jobb volna a "polszki" tükrön felügyelni... az lenne a nagy gondolat, hogy oda egy tükröt beleszabni...
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #818 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:48:56 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.01.27 hétfő, 13:47:23
Erre gondoltam én is.. csak nálam szemüveg tartó van helyette... a szemüveg a fejemen van.. a gyerekeket pedig jobb volna a "polszki" tükrön felügyelni... az lenne a nagy gondolat, hogy oda egy tükröt beleszabni...
IFA tükör + szigszalag!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #819 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 13:56:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.27 hétfő, 13:48:56
IFA tükör + szigszalag!
.. nem jó... belelóg a Vunderbaumba"
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #820 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 14:05:36 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.27 hétfő, 13:44:54
Rég hallottam Dentcraftról...
leregelt mert annak is beugatott a gsr,meg a BT......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #821 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 14:07:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.27 hétfő, 14:05:36
leregelt mert annak is beugatott a gsr,meg a BT......
Én csak lenézetm.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #822 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 14:27:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.01.27 hétfő, 13:40:25
Kérd meg Dentcraftot, hogy nézzen rá, úgy is ott lakik!
Nem vészmadárkodni akarok, de azért nagyon vigyázz vele, én 3 hónapja mentem végig a használt S-Max vásárlási procedúrán, ez alapján mondom, hogy ez az évjárat, ilyen motorral és felszereltséggel, téli-nyári gumikkal 4 - 500,000-rel a reális picai ár alatt van (persze amilyen bizakodó típus vagyok, ezt a kocsit azért én is megnéztem volna). Tuti vétel nincs, vagy max egyszer az életben (ha magánszemélytől veszed, aki épp örökölt egy autót és nincs rá szüksége, de gyorsan kell a pénz)
Ez így kereskedőtől véve, ráadásul úgy, hogy már a labancoknál is kereskedő árulta, tehát az ő haszna is rajta van+mo-ra áthozatal és magyar kereskedő haszna: nagyon gyanús.
Az osztrák spórol, ha nincs rá jó oka nem fogja 100k-nál lecserélni a vezérlést 2-3 évesen, ha egyébként 200k vagy 10 év van előírva. Nem akarlak lelombozni, de vagy csúnyán törve volt, vagy megfőzte a motort, és már generálozni kellett. Alap, és biztosan tudod, de ne engedd, hogy az eladó válassza ki a szervizt, ahol átnézeted. Átnézéskor pedig legyél kukacos (úgyis te fizetsz), a szervizes emberkének nyugodtan duruzsolj a fülébe, alaposan nézze meg a motort és a kasztnit is, csesztesd, ha nem találod elég alaposnak. Életedben max 4-5 autót fogsz venni (ha ezzel 10 évre tervezed) ne hagyd magad.
Ja és utolsó ellenőrzés: vonj le ebből az árból 1500 eurót és nézd meg, hogy annyiért milyen példányokat kapsz Ausztriában, meg Németországban. valójában ez a a kocsi is pont olyan állapotban lesz.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #823 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 15:13:38 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 11:50:44
Nekem nincs bajom a képekkel, azon jól néz, remélem élőben is az lesz. Legalább 10 évre tervezek vele, úgyhogy jó lenne, ha jó lenne!
Bocs, az előző kommentem neked akart menni, nem Styleair-nek.
Egy hasznos link, érdemes elolvasni a pdf-et, hacsak nem veszel naponta használt autót:
http://hogyanvegyunkhasznaltautot.info/
Ami a kasztniról (volt-e törve) sokat elárul és könnyen tettenérhető: üvegek DOT száma (páros elemknél szinte mindig megyegyezik, egyik se lehet későbbi, mint a gyártás), lámpatestek DOT száma (szintén a kettőnek nagyon közel kell lennie egymnáshoz és ne legyen későbbi a gyártásnál), rétegmérővel körbemérni, figyelni főleg a küszöbnél (kinyitott ajtónál a küszöb belső részén mérd, itt normál értéket kell kapnod, a küszöb alja vastag, mert ott az alázvédő is rajta van), toronynál (itt sokkal vékonyabbnak kell lennie, mert nincs olyan vastagon lakkozva). Plusz menj alá és a kasztni alsó pereménél keress satupofa-szerű nyomokat, ha ilyeneket találsz, akkor padon volt húzatva (persze ezt is el lehet tüntetni, de erre már nem szoktak figyelni buheráék). Figyeld még a sárvédőket és ajtókat tartó csavarokat, jól látszik, ha már szerelve voltak, főleg az ajtónál vannak a kasztnival együtt fényezettek is.
Ha jól emlékszem a normál rétegvastagságnak 120-180 mikron között kellene lennie, a toronynál 60-70 a jó érték, de majd megmondják a többiek, ha kihagy az emlékezetem.
A futásteljesítményről meg jól árulkodhat a gumik kopása is: pl. ha 2013-as a gumi, de tükörre van kopva, akkor egy idény alatt kapott vagy 50 ezret, innen következtethetsz a per év futásra (puhatold ki, hogy a kocsi sajátja-e a gumi, mielőtt látványosan nekiállsz vizslatni).
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #824 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 15:53:09 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.27 hétfő, 15:13:38
Bocs, az előző kommentem neked akart menni, nem Styleair-nek.
Egy hasznos link, érdemes elolvasni a pdf-et, hacsak nem veszel naponta használt autót:
http://hogyanvegyunkhasznaltautot.info/
Ami a kasztniról (volt-e törve) sokat elárul és könnyen tettenérhető: üvegek DOT száma (páros elemknél szinte mindig megyegyezik, egyik se lehet későbbi, mint a gyártás), lámpatestek DOT száma (szintén a kettőnek nagyon közel kell lennie egymnáshoz és ne legyen későbbi a gyártásnál), rétegmérővel körbemérni, figyelni főleg a küszöbnél (kinyitott ajtónál a küszöb belső részén mérd, itt normál értéket kell kapnod, a küszöb alja vastag, mert ott az alázvédő is rajta van), toronynál (itt sokkal vékonyabbnak kell lennie, mert nincs olyan vastagon lakkozva). Plusz menj alá és a kasztni alsó pereménél keress satupofa-szerű nyomokat, ha ilyeneket találsz, akkor padon volt húzatva (persze ezt is el lehet tüntetni, de erre már nem szoktak figyelni buheráék). Figyeld még a sárvédőket és ajtókat tartó csavarokat, jól látszik, ha már szerelve voltak, főleg az ajtónál vannak a kasztnival együtt fényezettek is.
Ha jól emlékszem a normál rétegvastagságnak 120-180 mikron között kellene lennie, a toronynál 60-70 a jó érték, de majd megmondják a többiek, ha kihagy az emlékezetem.
A futásteljesítményről meg jól árulkodhat a gumik kopása is: pl. ha 2013-as a gumi, de tükörre van kopva, akkor egy idény alatt kapott vagy 50 ezret, innen következtethetsz a per év futásra (puhatold ki, hogy a kocsi sajátja-e a gumi, mielőtt látványosan nekiállsz vizslatni).
Köszi a hasznos infókat. A fordékkal is beszéltem, ott ugye csak a garis szervizeket látják, és ez volt kétszer is. Egyszer pont egy évesen, 2011.11 hó-ban, ekkor 63.000 km körül volt, ,majd szinte 2 évesen, 2012.8. hóban, ekkor 99.272 km volt benne. Tehát az első évben 63.000 km-t futott, a másodikban a felét, és a harmadik évben is 55.000 km körül futott. Fél év alatt ugye 46.000 km-t, mert azt tudjuk, hogy 2013 júniusában 156.000 km-nél volt kötelező szervizen. Kicsit érdekes a második évben a kevesebb futás. A ford Hoványhoz fogom bevinni, ott alaposan körbenézik, és rétegvastagságot is mérnek.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.01.27 hétfő, 15:56:22 írta Dzsana
»
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #825 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 16:11:43 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 15:53:09
Köszi a hasznos infókat. A fordékkal is beszéltem, ott ugye csak a garis szervizeket látják, és ez volt kétszer is. Egyszer pont egy évesen, 2011.11 hó-ban, ekkor 63.000 km körül volt, ,majd szinte 2 évesen, 2012.8. hóban, ekkor 99.272 km volt benne. Tehát az első évben 63.000 km-t futott, a másodikban a felét, és a harmadik évben is 55.000 km körül futott. Fél év alatt ugye 46.000 km-t, mert azt tudjuk, hogy 2013 júniusában 156.000 km-nél volt kötelező szervizen. Kicsit érdekes a második évben a kevesebb futás. A ford Hoványhoz fogom bevinni, ott alaposan körbenézik, és rétegvastagságot is mérnek.
Még egy érdekesség: a hirdetésben a műszaki érvényessége 2016/03. Hogy jön ez ki? Ha most lesz forgalomba helyezve Mo-on először, akkor tudja az eladó, hogy 2014/03-ban fog ez megtörténni?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #826 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 16:59:07 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.27 hétfő, 16:11:43
Még egy érdekesség: a hirdetésben a műszaki érvényessége 2016/03. Hogy jön ez ki? Ha most lesz forgalomba helyezve Mo-on először, akkor tudja az eladó, hogy 2014/03-ban fog ez megtörténni?
A forgalomba helyezésnek meg a műszaki vizsgának van köze egymáshoz? Ha behoznak kintről egy autót, akkor azt frissen le kell vizsgáztatni? Továbbá a fiatal autók hány évre kapnak műszakit? Valóban érdekes, hogy jött ki az a dátum!
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #827 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:23:39 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 16:59:07
A forgalomba helyezésnek meg a műszaki vizsgának van köze egymáshoz? Ha behoznak kintről egy autót, akkor azt frissen le kell vizsgáztatni? Továbbá a fiatal autók hány évre kapnak műszakit? Valóban érdekes, hogy jött ki az a dátum!
Itthon forgalomba kell helyezni. A fiatal autók 4 évre kapnak forgalmi vizsgát. Itt gondolom az eladó (a tapasztalatai alapján) arra gondolt, hogy kb 2 hónap mire elmegy a járgány és akkor már március lesz. A gond az, hogy 2006-ot írt, ami azt jelenti, hogy csak 2 évre kapná meg. Eme gondolatmenetről arra következtetek, hogy a külföldi forgalmi addig érvényes.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #828 Dátum:
2014.01.27 hétfő, 17:52:17 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 17:23:39
Itthon forgalomba kell helyezni. A fiatal autók 4 évre kapnak forgalmi vizsgát. Itt gondolom az eladó (a tapasztalatai alapján) arra gondolt, hogy kb 2 hónap mire elmegy a járgány és akkor már március lesz. A gond az, hogy 2006-ot írt, ami azt jelenti, hogy csak 2 évre kapná meg. Eme gondolatmenetről arra következtetek, hogy a külföldi forgalmi addig érvényes.
Bingo, rákérdeztem, csak beírt valamit, mert friss műszakival kerül átadásra. Ez is kipipálva. Mi van még?
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #829 Dátum:
2014.01.28 kedd, 10:25:02 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 17:52:17
Bingo, rákérdeztem, csak beírt valamit, mert friss műszakival kerül átadásra. Ez is kipipálva. Mi van még?
Nagy az izgalom, délután megyek megnézni az autót!
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #830 Dátum:
2014.01.28 kedd, 12:51:38 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2014.01.27 hétfő, 17:23:39
Itthon forgalomba kell helyezni. A fiatal autók 4 évre kapnak forgalmi vizsgát. Itt gondolom az eladó (a tapasztalatai alapján) arra gondolt, hogy kb 2 hónap mire elmegy a járgány és akkor már március lesz. A gond az, hogy 2006-ot írt, ami azt jelenti, hogy csak 2 évre kapná meg. Eme gondolatmenetről arra következtetek, hogy a külföldi forgalmi addig érvényes.
Ebben nem vagyok biztos, de szerintem a 4 év műszaki csak új autó mo-i forgalombahelyezésére érvényes, ha használtan kerül be, akkor csak 2 év, akkor is, egyébként mondjuk féléves az autó.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #831 Dátum:
2014.01.28 kedd, 12:52:57 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.27 hétfő, 17:52:17
Bingo, rákérdeztem, csak beírt valamit, mert friss műszakival kerül átadásra. Ez is kipipálva. Mi van még?
Nem jut eszembe most más fontos dolog, sok sikert és legyél tökös!
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #832 Dátum:
2014.01.28 kedd, 21:40:19 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.28 kedd, 12:52:57
Nem jut eszembe most más fontos dolog, sok sikert és legyél tökös!
Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.
Naplózva
mondeofan
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 763
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #833 Dátum:
2014.01.29 szerda, 07:04:01 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.28 kedd, 21:40:19
Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.
Hm.. ez a magyar piac. Nem gondolná az ember, hogy ennyire lepattant autók vannak pár évesen, és DE... bár ha őszinték akarunk lenni, ennyi pénzért ilyen van..., csak ezt nehéz elfogadni egy pár éves autótól.
Ha mondjuk a mobile.de-n nézelődsz, ami normális és valós km-es, lényegesen drágább mint az idehaza hirdetett példányok. Ez azt jelentheti, hogy van normális autó, csak annak az ára is magasabb, kevésbé fér bele az itthoni piac megszokott áraiba..
Sok sikert a további keresgéléshez.
ui: nekem anno 15 példányt kellett megnéznem, 2-3 éves korúakban, amire találtam 1-et, ami viszonylag nyugodt szívvel és elégedettséggel vásároltam meg. Hozzáteszem, nem a legkevesebb km-rel hirdetett volt az...
Naplózva
2007.10- Ford Mondeo MK IV kombi - 2.0 TDCi - Titanium-magyar
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #834 Dátum:
2014.01.29 szerda, 08:40:58 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.28 kedd, 21:40:19
Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.
Sajnálom, de sajnos az ár alapján sejteni lehetett. Mondjuk ezek elég durva sérülések, fotózhatta volna úgy is az autót, hogy látsszanak, vagy legalább a telefonba mondhatta volna, hogy ne menj ki a világból feleslegesen...
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
kofy
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #835 Dátum:
2014.01.29 szerda, 09:00:43 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.28 kedd, 21:40:19
Na megjöttem. Hát, csalódás volt. Az autó műszakilag rendben van, nem volt törve, minden eredeti rajta, viszont a motorháztető úgy nézett ki, mint amit golyószóróval megszórtak. Nagyon kavicsfelverődéses volt, 3-4 durva, borsószem nagyságú, lemezig leverve, ezen felül rengeteg apró kicsi, vagy a festékig, vagy az alapozóig lepattogzva. A bal hátsó ajtón is egy 5 forintosnyi nagyságú rozsdafolt, gondolom rányitották valamire. A jobb hátsó sárvédő íven, és a hátsó ajtón, kb. 30 cm x 5 mm-es barázda, kipolírozhatatlan. A motortérben viszont rengeteg kárt okozott a só, rohadt minden. A váltó teteje is tiszta rozsda, a zárszerkezet is, a tetőn belülről is rozsdafoltok. Egy 3 éves autótól egy kicsit durva, ne festegetéssel kelljen már kezdeni egy 3,5 milliós autónál! Úgyhogy keresgélhetek tovább.
Amkor olvastam, egyszerre az jutott eszembe: tipikus osztrák autópályás autó, tipikus osztrák tulajdonossal... Ettől függetlenül sajnálom, hogy így alakult.
Naplózva
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #836 Dátum:
2014.01.29 szerda, 09:34:53 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.29 szerda, 08:40:58
Sajnálom, de sajnos az ár alapján sejteni lehetett. Mondjuk ezek elég durva sérülések, fotózhatta volna úgy is az autót, hogy látsszanak, vagy legalább a telefonba mondhatta volna, hogy ne menj ki a világból feleslegesen...
Köszönöm együttérzésetek, nyilván én sem patika autóra számítottam, hiszen használt, de úgy gondolom, hogy ha kifizetek ennyi pénzt, akkor ne legyen már ilyen. Az csapta ki a biztosítékot, amikor azt mondta a dealer, hogy hát meg kell pöttyözni. Elég drága túró rudi lenne, de nem az igazi.
Naplózva
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #837 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:27:26 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.01.29 szerda, 09:34:53
Köszönöm együttérzésetek, nyilván én sem patika autóra számítottam, hiszen használt, de úgy gondolom, hogy ha kifizetek ennyi pénzt, akkor ne legyen már ilyen. Az csapta ki a biztosítékot, amikor azt mondta a dealer, hogy hát meg kell pöttyözni. Elég drága túró rudi lenne, de nem az igazi.
Milyen paraméterekkel rendelkező S-maxot keresel amúgy? Ránéztem ma a kínálatra a hahun és találtam párat, amit ha nekem most lenne aktuális megnéztem volna. Ha adsz némi támpontot bedobok pár linket, amit szerintem érdemes megvizslatni.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #838 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:29:45 »
Kedves Fórumtársak!
Tudna valaki nekem linkelni facelift előtti S-Maxhoz felhasználói kézikönyvet (pdf) magyarul vagy angolul? Sajna csak facelifteset tudtam letölteni kereskedői oldalról.
Előre is köszi.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #839 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:34:46 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.29 szerda, 13:29:45
Kedves Fórumtársak!
Tudna valaki nekem linkelni facelift előtti S-Maxhoz felhasználói kézikönyvet (pdf) magyarul vagy angolul? Sajna csak facelifteset tudtam letölteni kereskedői oldalról.
Előre is köszi.
Mihez kell? Mert a mondeóé is tökéletesen megfelel...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #840 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:36:42 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.01.29 szerda, 13:29:45
Kedves Fórumtársak!
Tudna valaki nekem linkelni facelift előtti S-Maxhoz felhasználói kézikönyvet (pdf) magyarul vagy angolul? Sajna csak facelifteset tudtam letölteni kereskedői oldalról.
Előre is köszi.
http://www.ford.co.uk/OwnerServices/Owners-Manual?selectedYear=2008&selectedModel=S-MAX+-+A1
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #841 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:39:26 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 13:36:42
http://www.ford.co.uk/OwnerServices/Owners-Manual?selectedYear=2008&selectedModel=S-MAX+-+A1
Akkor az angol megvan, estére legyen kész a magyar is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #842 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:41:24 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.29 szerda, 13:39:26
Akkor az angol megvan, estére legyen kész a magyar is.
OK, de melyik évjárat?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #843 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:42:47 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 13:41:24
OK, de melyik évjárat?
4 pdf van, 2 legyen meg ma estére, 2 holnapra. Viszont beoszthatod, melyik mikor...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #844 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:43:01 »
http://doksi.hu/get.php?lid=14451
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #845 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:45:05 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.01.29 szerda, 13:41:24
OK, de melyik évjárat?
te tartozol valamivel a Baloghnak?vagy csak szerelemből......?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #846 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:45:38 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.29 szerda, 13:45:05
te tartozol valamivel a Baloghnak?vagy csak szerelemből......?
Is-is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #847 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:46:19 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.29 szerda, 13:45:38
Is-is.
ő is így emlékszik?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #848 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:47:07 »
Idézetet írta: alf - 2014.01.29 szerda, 13:46:19
ő is így emlékszik?
Is-is.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #849 Dátum:
2014.01.29 szerda, 13:47:53 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.01.29 szerda, 13:47:07
Is-is.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
10
11
12
13
14
15
16
[
17
]
18
19
20
21
22
23
24
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ