Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:21:19
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1502473 alkalommal)
0 Felhasználó és 56 vendég van a témában
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1350 Dátum:
2014.06.10 kedd, 12:26:45 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 12:21:13
ebben nehéz tanácsot adni.
Tudom, erre születni kell.
Ha mindenben megfelel, majd megpróbálok pofátlan lenni, bár a 2M alatti ár első hallásra durvának tűnik.
Bár - hangsúlyozom - én nem értek hozzá.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1351 Dátum:
2014.06.10 kedd, 12:27:43 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.06.10 kedd, 12:26:45
Tudom, erre születni kell.
Ha mindenben megfelel, majd megpróbálok pofátlan lenni, bár a 2M alatti ár első hallásra durvának tűnik.
Bár - hangsúlyozom - én nem értek hozzá.
Egy 266e-t futott beniznes fordért?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1352 Dátum:
2014.06.10 kedd, 12:30:17 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.06.10 kedd, 12:26:45
Tudom, erre születni kell.
Ha mindenben megfelel, majd megpróbálok pofátlan lenni, bár a 2M alatti ár első hallásra durvának tűnik.
Bár - hangsúlyozom - én nem értek hozzá.
sok az a km annak a mocinak....a benzinesre is rálehet költeni annyit mint egy dízelre....ez már maga egy alkupozíció.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1353 Dátum:
2014.06.10 kedd, 13:27:27 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 12:30:17
sok az a km annak a mocinak....a benzinesre is rálehet költeni annyit mint egy dízelre....ez már maga egy alkupozíció.
Egyetertek a Tomikkal!
Plusz nem sokan keresnek benyas smaxit Magyarorszagon
Tetszik mond neki, hogy 2 milla hagyd ott a szamod es ket het mulva visszahiv
Mellesleg nem titanium messze!
Csak ugyesen
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BJ121
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1354 Dátum:
2014.06.10 kedd, 14:50:53 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 12:00:34
1.valami nincs rendben az autóval.talán lukas a turbócső,vagy más egyéb gond-hibakódot kellene olvasni(merre laksz?)
2.ez ilyen.lehet szépen is vezetni.
3.ilyennel még nem találkoztam.biztos hogy az zümmög?
Szia,
kössz az ötleteket:
1. nincs kiírt hibakódom és nem füstöl még padlógáznál sem, ettől függetelnül lehet? Bp. XI kerület
2. OK, értem, megpróbálom megszokni, csak az előző 2.2-es jóval barátságosabb volt
3. magasab frekvencia, de hasonló mint a hálózati 50 Hz brummfeszültség
Üdv.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 14:52:44 írta BJ121
»
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1355 Dátum:
2014.06.10 kedd, 15:02:56 »
Idézetet írta: BJ121 - 2014.06.10 kedd, 14:50:53
Szia,
kössz az ötleteket:
1. nincs kiírt hibakódom és nem füstöl még padlógáznál sem, ettől függetelnül lehet? Bp. XI kerület
A dpf miatt nem fustolnek ezek es nem is dob ra hibakodot, ha valamelyik csoved elrepedt vagy a bilincsnel engedi a turbositott levegot
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1356 Dátum:
2014.06.10 kedd, 16:42:06 »
Idézetet írta: BJ121 - 2014.06.10 kedd, 14:50:53
Szia,
kössz az ötleteket:
1. nincs kiírt hibakódom és nem füstöl még padlógáznál sem, ettől függetelnül lehet? Bp. XI kerület
2. OK, értem, megpróbálom megszokni, csak az előző 2.2-es jóval barátságosabb volt
3. magasab frekvencia, de hasonló mint a hálózati 50 Hz brummfeszültség
Üdv.
Akár én is meg tudom nézni. XI. kerületben dolgozom, XXII.-ben lakom.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1357 Dátum:
2014.06.10 kedd, 18:50:02 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 12:30:17
sok az a km annak a mocinak....a benzinesre is rálehet költeni annyit mint egy dízelre....ez már maga egy alkupozíció.
Nem!
Legfeljebb ha veszek másik 3 motort.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.06.10 kedd, 18:52:42 írta GSR
»
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1358 Dátum:
2014.06.10 kedd, 18:56:32 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.10 kedd, 12:30:17
sok az a km annak a mocinak....a benzinesre is rálehet költeni annyit mint egy dízelre....ez már maga egy alkupozíció.
Miért sok?
Évente 53e km. Azaz évente majdnem 3 olajcsere, hosszú utak és nem városozás. Mivel csak úgy jön össze ennyi, az pedig a legjobb egy (bármilyen) motornak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1359 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:31:28 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.10 kedd, 18:56:32
Miért sok?
Évente 53e km. Azaz évente majdnem 3 olajcsere, hosszú utak és nem városozás. Mivel csak úgy jön össze ennyi, az pedig a legjobb egy (bármilyen) motornak.
és hordós vagy ovális a hengere már?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1360 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:35:43 »
A fojtószelepház mizéria, illetve a dugózott egr óta most mentem először hosszabb távot. 140-150 óra szerint, néha kicsit streetracingelve, fullra pakolva, és klímával... 5.7 és 5.8 között ugrált az átlagfogyi óra szerint. Ez korábban 6.5 felett volt.
Ez hogy lehet?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1361 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:37:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.10 kedd, 22:35:43
A fojtószelepház mizéria, illetve a dugózott egr óta most mentem először hosszabb távot. 140-150 óra szerint, néha kicsit streetracingelve, fullra pakolva, és klímával... 5.7 és 5.8 között ugrált az átlagfogyi óra szerint. Ez korábban 6.5 felett volt.
Ez hogy lehet?
Spuri
meg egr
meg hatszel
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1362 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:40:15 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.10 kedd, 22:35:43
A fojtószelepház mizéria, illetve a dugózott egr óta most mentem először hosszabb távot. 140-150 óra szerint, néha kicsit streetracingelve, fullra pakolva, és klímával... 5.7 és 5.8 között ugrált az átlagfogyi óra szerint. Ez korábban 6.5 felett volt.
Ez hogy lehet?
M.o. jobban teljesít!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1363 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:41:57 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.10 kedd, 22:40:15
M.o. jobban teljesít!
Ezt max az autó kajálta be.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1364 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:46:27 »
Lehet Angel vagy Tibcsi autójával voltam?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1365 Dátum:
2014.06.10 kedd, 22:51:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.10 kedd, 22:46:27
Lehet Angel vagy Tibcsi autójával voltam?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1366 Dátum:
2014.06.11 szerda, 06:16:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.10 kedd, 22:35:43
A fojtószelepház mizéria, illetve a dugózott egr óta most mentem először hosszabb távot. 140-150 óra szerint, néha kicsit streetracingelve, fullra pakolva, és klímával... 5.7 és 5.8 között ugrált az átlagfogyi óra szerint. Ez korábban 6.5 felett volt.
Ez hogy lehet?
Én most a hétvégén voltam oda elõször autópályán vele, s kicsit csalódás volt a fogyi, 130-140-el, klímával igen csak 7,5 volt a fogyi! Országúton 90-nel kellemes 5 liter, dd felette..... :-( Másnak is ilyen sok?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1367 Dátum:
2014.06.11 szerda, 06:54:38 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 06:16:03
Én most a hétvégén voltam oda elõször autópályán vele, s kicsit csalódás volt a fogyi, 130-140-el, klímával igen csak 7,5 volt a fogyi! Országúton 90-nel kellemes 5 liter, dd felette..... :-( Másnak is ilyen sok?
Nem tudom mit várnál az autódtól!? 1,7 tonna, nagy doboz, 130-140 km/h 7,5l/100km. Szerintem korrekt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1368 Dátum:
2014.06.11 szerda, 07:29:18 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.10 kedd, 22:46:27
Lehet Angel vagy Tibcsi autójával voltam?
Hát nem. Az enyém abszolút nem fogyaszt gázolajat!
Benzinből meg 45-47 litert
litert szoktam tankolni 600 km-re
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1369 Dátum:
2014.06.11 szerda, 08:59:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.06.11 szerda, 06:54:38
Nem tudom mit várnál az autódtól!? 1,7 tonna, nagy doboz, 130-140 km/h 7,5l/100km. Szerintem korrekt.
Igaz, van súlya, és légellenállása, valamiért olyan 6,5 körül vártam. Vajon ha kiiktatnám az EGR-t, meg a DPF szűrőt, mennyivel menne lejjebb?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1370 Dátum:
2014.06.11 szerda, 09:17:38 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 08:59:50
Igaz, van súlya, és légellenállása, valamiért olyan 6,5 körül vártam. Vajon ha kiiktatnám az EGR-t, meg a DPF szűrőt, mennyivel menne lejjebb?
Nem jelentősen, ráadásul a dpf-et nem fogod tudni kiiktatni, de az EGR dugózás javasolt!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1371 Dátum:
2014.06.11 szerda, 09:28:51 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 06:16:03
Én most a hétvégén voltam oda elõször autópályán vele, s kicsit csalódás volt a fogyi, 130-140-el, klímával igen csak 7,5 volt a fogyi! Országúton 90-nel kellemes 5 liter, dd felette..... :-( Másnak is ilyen sok?
Én azt vettem észre, hogy nagyon érzékeny a fogyasztás több tényezőre is: kis emelkedés, szembeszél, eső, guminyomás(?), plusz, ami talán a legfontosabb: mennyit mentél előtte vele városban.
Első pályázásom egy Bp-Győr etap volt, előtte kb másfél hónapig csak Bp-en mentem rövid távokat + esett az eső és szembeszél volt: az eredmény egy siralmas 7.5-ös fogyasztás lett 130-140 között tempomattal. Ugyanúgy éreztem, mint te. Aztán azt vettem észre, hogy száraz időben pályán az első kb. 20-30 km-en 7.5 körül fogyaszt, utána meg beáll 6-6.5 közöttre. Most már egy Bp-Debrecen szinte mindig megvan 6.2-6.4 átlaggal, óra szerint 140-re állított tempomattal (ez GPS szerint 133). Normál go-val (Agip), klímával.
Szerintem a kezdeti magasabb fogyasztás a motor bemelegedése miatt van, illetve szerintem ekkor égeti ki a DPF a városi trutymót. Plusz a hosszabb távok valszeg nem csak a DPF-et takarítják, hanem általában a motort is, én városban is mindenképpen fickósabbnak érzem egy-egy ilyen hosszabb út után a gépet, de ez lehet, hogy csak pszichológia.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1372 Dátum:
2014.06.11 szerda, 09:37:18 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.06.11 szerda, 09:28:51
Én azt vettem észre, hogy nagyon érzékeny a fogyasztás több tényezőre is: kis emelkedés, szembeszél, eső, guminyomás(?), plusz, ami talán a legfontosabb: mennyit mentél előtte vele városban.
Első pályázásom egy Bp-Győr etap volt, előtte kb másfél hónapig csak Bp-en mentem rövid távokat + esett az eső és szembeszél volt: az eredmény egy siralmas 7.5-ös fogyasztás lett 130-140 között tempomattal. Ugyanúgy éreztem, mint te. Aztán azt vettem észre, hogy száraz időben pályán az első kb. 20-30 km-en 7.5 körül fogyaszt, utána meg beáll 6-6.5 közöttre. Most már egy Bp-Debrecen szinte mindig megvan 6.2-6.4 átlaggal, óra szerint 140-re állított tempomattal (ez GPS szerint 133). Normál go-val (Agip), klímával.
Szerintem a kezdeti magasabb fogyasztás a motor bemelegedése miatt van, illetve szerintem ekkor égeti ki a DPF a városi trutymót. Plusz a hosszabb távok valszeg nem csak a DPF-et takarítják, hanem általában a motort is, én városban is mindenképpen fickósabbnak érzem egy-egy ilyen hosszabb út után a gépet, de ez lehet, hogy csak pszichológia.
Mivel nemrég vettem a gépet, úgy másfél tankot mentem el vele városban, s most Szeged-Lövő-Oberwart-Rábapaty-Eisenstadt-Lövő-Szeged útvonalat bejártam, tehát volt lehetősége kiégni. Szegedtől Győrig, meg vissza végig pályán, szintén 140-re állított tempomattal, és szintén AGIP-al dolgozva. Most megint lesz 1-2 tank város neki, s augusztus elején irány Nei Pori, ott is lesz lehetősége kiégni!
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1373 Dátum:
2014.06.11 szerda, 10:56:46 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.06.11 szerda, 09:28:51
Én azt vettem észre, hogy nagyon érzékeny a fogyasztás több tényezőre is: kis emelkedés, szembeszél, eső, guminyomás(?), plusz, ami talán a legfontosabb: mennyit mentél előtte vele városban.
Igen egyet ertek, de a lenyeg ezeknel a nagy dogoknel, hogy palyan mennyivel mesz, mennyire nehez a labad. Nincs mese akkor fogyaszt.
Fontos a kerek merete es a gumi szelessege es gordulesi ellenallasa. 18-as kerekek nehezek, mint a dog, 235-os gumi jok fekezni, kanyarodni, de nem a fogyasztas baratai.
Dzsana: ha keveset akarsz fogyasztani allandoan az s-maxival akkor tegyel fel acel felniket eco 215-os gumikkal, fujd fel oket kemenyre, ne menj 140-el, dugozd le az egr-t, hasznalj spurit es termeszetesen minnel tobbet menj varoson kivul es meglesz az eredmenye.
Vagy fogadd el a 7,5-et ami sztm teljesen jo 140-el es elvezd az eletet
Nekem ez volt a galaxy-m 2. legjobb a ford "nagy egyterueknel":
http://www.spritmonitor.de/en/detail/458633.html
Igaz ez nem dpf-es es allandoan agip premiummal mentem es nagypapasan...
Ez a jargany az elso szinten nagypapas es szinte csak orszagut es allandoan leuriti a tankot (majd jol tonkremegy) es gondolom nemet uzemanyaggal plusz ujonnan vette ami sztm szinten szamit:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/435721.html
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1374 Dátum:
2014.06.11 szerda, 11:18:51 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.06.11 szerda, 10:56:46
Igen egyet ertek, de a lenyeg ezeknel a nagy dogoknel, hogy palyan mennyivel mesz, mennyire nehez a labad. Nincs mese akkor fogyaszt.
Fontos a kerek merete es a gumi szelessege es gordulesi ellenallasa. 18-as kerekek nehezek, mint a dog, 235-os gumi jok fekezni, kanyarodni, de nem a fogyasztas baratai.
Dzsana: ha keveset akarsz fogyasztani allandoan az s-maxival akkor tegyel fel acel felniket eco 215-os gumikkal, fujd fel oket kemenyre, ne menj 140-el, dugozd le az egr-t, hasznalj spurit es termeszetesen minnel tobbet menj varoson kivul es meglesz az eredmenye.
Vagy fogadd el a 7,5-et ami sztm teljesen jo 140-el es elvezd az eletet
Nekem ez volt a galaxy-m 2. legjobb a ford "nagy egyterueknel":
http://www.spritmonitor.de/en/detail/458633.html
Igaz ez nem dpf-es es allandoan agip premiummal mentem es nagypapasan...
Ez a jargany az elso szinten nagypapas es szinte csak orszagut es allandoan leuriti a tankot (majd jol tonkremegy) es gondolom nemet uzemanyaggal plusz ujonnan vette ami sztm szinten szamit:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/435721.html
Nem, igazándiból jó ez, csak ugye vártam a csodát a benzines fókámhoz képest, hogy ez mégiscsak dizel, de a fókával is ennyi volt a fogyi pályán, ehhez képest csalódás csak. Ha ennyi, akkor ennyi, nekem sajnos kellett a méret.
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1375 Dátum:
2014.06.11 szerda, 11:44:19 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 11:18:51
Nem, igazándiból jó ez, csak ugye vártam a csodát a benzines fókámhoz képest, hogy ez mégiscsak dizel, de a fókával is ennyi volt a fogyi pályán, ehhez képest csalódás csak. Ha ennyi, akkor ennyi, nekem sajnos kellett a méret.
Hat igen a meret a lenyeg
Jok nagyon a fokak csak valoban picik
meg nezd azt, ha itt gyorsitani akarsz palyan akkor ugrik az smaxi a fokad meg azert gondolkozott, ha jol gondolom. Persze vannak kivetelek RS meg ST meg ilyenek azt nem tudhatom milyened volt
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1376 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:13:12 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.06.11 szerda, 11:44:19
Hat igen a meret a lenyeg
Jok nagyon a fokak csak valoban picik
meg nezd azt, ha itt gyorsitani akarsz palyan akkor ugrik az smaxi a fokad meg azert gondolkozott, ha jol gondolom. Persze vannak kivetelek RS meg ST meg ilyenek azt nem tudhatom milyened volt
1,6 benyás volt, de szépen húzott az, ha visszaváltottam.
Viszont jut eszembe, egy dolog azért zavar most az s-maxban, és ez csak pályán jön elő. Ha 120-ról vagy felette elkezdek fékezni, akkor kegyetlenül rázza a kormányt. Érdekes módon 80-ról fékezve semmi. A féktárcsákat már felszabályoztattam, de nem lett jobb a helyzet. A futóműben nem lóg semmi. Most tanácstalan vagyok, mi legyen a következő lépés.... Any idea?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1377 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:27:23 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 15:13:12
1,6 benyás volt, de szépen húzott az, ha visszaváltottam.
Viszont jut eszembe, egy dolog azért zavar most az s-maxban, és ez csak pályán jön elő. Ha 120-ról vagy felette elkezdek fékezni, akkor kegyetlenül rázza a kormányt. Érdekes módon 80-ról fékezve semmi. A féktárcsákat már felszabályoztattam, de nem lett jobb a helyzet. A futóműben nem lóg semmi. Most tanácstalan vagyok, mi legyen a következő lépés.... Any idea?
Pedig tárcsa lesz az...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1378 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:45:49 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 15:27:23
Pedig tárcsa lesz az...
Akkor meg az apja f@szát az esztergályosnak, mert egy tízest legombolt rólam, de minek, ha még mindig üt? Nyilván holnap reggel megyek reklamálni. Hátul még a gyári tárcsa van, elől nemrég cserélhették, talán egy 10-20e km lehet benne, mondjuk nem tudom, milyen minőségű, gyári-e, vagy sem. Ha veszek tárcsát, a régi betétet hozzá tehetem? Elég vastag, sajnálnám eldobni.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1379 Dátum:
2014.06.11 szerda, 15:47:29 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 15:45:49
Akkor meg az apja f@szát az esztergályosnak, mert egy tízest legombolt rólam, de minek, ha még mindig üt? Nyilván holnap reggel megyek reklamálni. Hátul még a gyári tárcsa van, elől nemrég cserélhették, talán egy 10-20e km lehet benne, mondjuk nem tudom, milyen minőségű, gyári-e, vagy sem. Ha veszek tárcsát, a régi betétet hozzá tehetem? Elég vastag, sajnálnám eldobni.
Hozzáteheted, de a tárcsa akár xarul koptathatta a betétet, szóval nem érdemes vele szórakozni.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1380 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:44:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 15:47:29
Hozzáteheted, de a tárcsa akár xarul koptathatta a betétet, szóval nem érdemes vele szórakozni.
Tominak igaza van:
tárcsát és betétet együtt cserélj most!
Gyárit rakj be!
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1381 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:48:42 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.06.11 szerda, 06:16:03
Én most a hétvégén voltam oda elõször autópályán vele, s kicsit csalódás volt a fogyi, 130-140-el, klímával igen csak 7,5 volt a fogyi! Országúton 90-nel kellemes 5 liter, dd felette..... :-( Másnak is ilyen sok?
de ugye ezt most nem a pillanatnyira hagyatkozva mondod?Mert az csak nagyon saccolja.
Nekem most speciel 1050km a megtett,és még van 50km vissza,ami már nem lesz meg teljesen.De valóban tökéletes 7-7,5-es fogyi ennek a busznak.Ráadásul ugyanolyan rugalmas mint a 4es mondi.mondjuk 150ig.onnan már csak a bátrak találnak meg.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1382 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:57:19 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.11 szerda, 20:48:42
de ugye ezt most nem a pillanatnyira hagyatkozva mondod?Mert az csak nagyon saccolja.
Nekem most speciel 1050km a megtett,és még van 50km vissza,ami már nem lesz meg teljesen.De valóban tökéletes 7-7,5-es fogyi ennek a busznak.Ráadásul ugyanolyan rugalmas mint a 4es mondi.mondjuk 150ig.onnan már csak a bátrak találnak meg.....
Ma tankoltam... Mert olcsó kút mellet mentem... 1121 kmert tettem meg és még 120 volt a megtehető.
(Kezdek olyan tibcsis lenni, már nem úgy, hanem fogyasztás ügyileg.
)
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1383 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:59:29 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 20:57:19
Ma tankoltam... Mert olcsó kút mellet mentem... 1121 kmert tettem meg és még 120 volt a megtehető.
(Kezdek olyan tibcsis lenni, már nem úgy, hanem fogyasztás ügyileg.
)
Mennyit fizetnek a spurisok ezekért a postokért?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1384 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:59:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 20:57:19
(Kezdek olyan tibcsis lenni, már nem úgy, hanem fogyasztás ügyileg.
)
és tényleg.te is magyarázod a bizidet.meg az nemi identitásod.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1385 Dátum:
2014.06.11 szerda, 20:59:56 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.11 szerda, 20:59:29
Mennyit fizetnek a spurisok ezekért a postokért?
Nem volt spuri ebben a tankban...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1386 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:00:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 20:59:56
Nem volt spuri ebben a tankban...
Akkor milyen modifikációid vannak?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1387 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:02:09 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.11 szerda, 21:00:35
Akkor milyen modifikációid vannak?
az a sok xar vákumbizbaz,meg pillangószelep
amit mostanában cserélgetett,és olyan önelégült volt tőle....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1388 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:05:29 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.11 szerda, 21:02:09
az a sok xar vákumbizbaz,...
péniszpumpára gondolsz?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1389 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:06:04 »
Idézetet írta: alf - 2014.06.11 szerda, 21:02:09
az a sok xar vákumbizbaz,meg pillangószelep
amit mostanában cserélgetett,és olyan önelégült volt tőle....
Hagyd, lehet megvan az új projekt. Szervószivattyú és kormánymű csere...
Elvileg balra tekeréskor terhelésváltáskor 20-25 fokos szögben megszorul a kormány. Na kihámoztam, hogy első szériás smaxiknál volt ebből probléma. Tényleg Jani, valami tbs nincs erre?
Gyorsan írtam is egy levelet az FKKnak, amiben gyakorlatilag végig támadok.
emailben már két válasz is jött, szóval lehet ráizgultak. Ráadásul a német központnak is elküldtem emilben...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1390 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:07:45 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 21:06:04
Hagyd, lehet megvan az új projekt. Szervószivattyú és kormánymű csere...
Elvileg balra tekeréskor terhelésváltáskor 20-25 fokos szögben megszorul a kormány. Na kihámoztam, hogy első szériás smaxiknál volt ebből probléma. Tényleg Jani, valami tbs nincs erre?
Gyorsan írtam is egy levelet az FKKnak, amiben gyakorlatilag végig támadok.
emailben már két válasz is jött, szóval lehet ráizgultak. Ráadásul a német központnak is elküldtem emilben...
Nem látok tbs-t semmilyet.
(Tsb-k vannak...
)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1391 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:09:33 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.11 szerda, 21:07:45
Nem látok tbs-t semmilyet.
(Tsb-k vannak...
)
Keresd hamar!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1392 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:10:41 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 21:09:33
Keresd hamar!
Ahhoz be kellene csatolnom egy iso filet a nasról, de nincs ahhoz most kedvem...
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1393 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:13:32 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.11 szerda, 21:10:41
Ahhoz be kellene csatolnom egy iso filet a nasról, de nincs ahhoz most kedvem...
Még ha a NASAról kellen megérteném, a többi kifogást nem fogadom el!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1394 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:13:54 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 21:13:32
Még ha a NASAról kellen megérteném, a többi kifogást nem fogadom el!
na jó.
TSB Search Results - Symptom Code(s): 662***
2/27/09 Uneven steering force; Erratic steering pressure
13/2009
Should a customer express concern about uneven steering force or erratic steering pressure, the probable cause is misalignment of the steering column to the crossmember (part of the instrument panel).
To rectify this concern, additional washers should be installed to the steering column retainers and if necessary to the instrument panel side retaining bolts.
8/7/07 Unexpected loss of power steering assistance; damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress
59/2007
Should a customer express concern that there is an uexpected loss of power steering assistance and DTCs C1099 (Electro-power steering motor malfunction) may be stored in the power train control module (PCM), the probable cause is a damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress.
To rectify this concern a new electro-hydraulic power steering pump has to be installed and a repair power supply wiring harness has to be assembled to the production engine compartment harness. This is then routed underneath the battery tray to the engine compartment junction box (fuse F1).
The original positive terminal and fuse eyelet have to be cut off. The open wire ends then need to be insulated to prevent any short circuits.
Do not grease or repeatedly disconnect the power steering pump electrical connector to try and remove corrosion.
8/7/07 Unexpected loss of power steering assistance in conjunction with diagnostic trouble code(s) U3000:71 and/or U3000:19; Electro-hydraulic power steering pump does not work after the engine is started
48/2007
Should a customer express concern that there is an unexpected loss of power steering assistance, "POWER STEERING FAILURE" is displayed on the instrument cluster and DTCs U3000:71 (Motor Stall Detected) and/or U3000:19 (Motor Over Current) may be stored in the Power Steering Control Module (PSCM), the probable cause is a wrong calibration of the PSCM. In most cases an ignition re-cycle is required to start the electro-hydraulic power steering pump.
To rectify this concern, a revised calibration for the PSCM must be installed.
Use IDS 50 DVD in conjunction with database update IDS-50.4P7 or a later version.
11/3/05 Uneven steering force; erratic steering pressure
88/2005
Should a customer express concern about uneven steering force or erratic steering pressure, the probable cause is misalignment of the steering column to the crossmember (part of the instrument panel).
To rectify this concern, additional washers should be installed to the steering column retainers and if necessary to the instrument panel side retaining bolts.
7/13/06 Unexpected loss of power steering assistance; damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress
73/2005
Should a customer express concern that there is an unexpected loss of the power steering assistance, "POWER STEERING FAILURE" is displayed on the instrument cluster and DTCs B1342 (Electro-hydraulic power steering defect) and/or C1099 (Electronic power motor malfunction) may be stored in the power train control module (PCM), the probable cause is a damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress.
To rectify this concern a new electro-hydraulic power steering pump has to be installed and a repair wiring harness has to be assembled to the production engine compartment harness. This is then routed along the front of the vehicle to the engine compartment junction box (fuse F2).
The original negative wire has to be fully removed from the vehicle. The power steering positive terminal and fuse eyelet have to be cut off. The open wire ends then need to be insulated to prevent any short circuits.
All parts removed should be sent back to the Parts Recall Center for further investigation. Do not grease or repeatedly disconnect the power steering pump electrical connector to try and remove corrosion.
12/21/05 Vehicle pulls to one side whilst driving (when brakes not applied)
59/2004
This TSB includes the necessary action to take when a vehicle pulls to one side (when brakes not applied). Uneven load distribution (passengers or load) can cause the vehicle to pull to the right or left, whereas permanent pulling to one side occurs regardless of load distribution. Before performing repairs, the nature of the concern should be determined precisely, since the relevant corrective actions can vary. Not implementing the necessary corrective action or implementing the wrong one can increase the concern.
After each corrective action, checks should be carried out to determine whether the concern has been rectified or whether additional action is necessary.
Update to the relevant Workshop Manual Sections will be made at the earliest opportunity.
6/2/04 Rubbing felt through the steering wheel when turning it, together with creaking or knocking which can be felt and sometimes heard coming from the steering wheel during load change, especially at low ambient temperatures and after the vehicle has been parked for a short time.
38/2004
Should a customer express concern over rubbing felt through the steering wheel when turning it, together with creaking and knocking which can be felt and sometimes heard coming from the steering wheel during load changes especially at low ambient temperatures and after short-term parking of the vehicle, the probable cause is excessive friction in the lower steering shaft length compensator and incorrect adjustment of the steering shaft.
To rectify the concern, the steering shaft connecting joint should be loosened and the lower steering shaft bush lubricated with silicone grease. When the lower steering shaft is installed, the installation dimension of 70 mm in the length compensator must be maintained. It is NOT necessary to renew the complete steering assembly.
A revised steering column has been installed in production since 29.10.2001 (build code 1K). On vehicles built after this date, it is no longer necessary to check the length of the lower steering column length compensator using a pre-prepared spacer.
4/17/03 Power steering lines chafing on exhaust; front axle crossmember bracket cracked
41/2003
It has been found that due to heavy usage of the vehicle, engine rock can lead to the front axle crossmember bracket cracking. Also, on right-hand drive variants only, the power steering lines can chafe on the exhaust. To eradicate the power steering lines chafing on the exhaust, install revised power steering lines which provide increased clearance. To eradicate a cracked front axle crossmember, install a new front axle crossmember with a revised bracket. Further to this on right-hand drive variants only, if a new crossmember is required, then new PAS lines should be installed at the same time.
3/25/03 Droning noises from the front axle when the steering wheel is turned at speeds below 30 km/h
29/2003
Should a customer express concern over droning noises from the front axle when the steering wheel is turned at speeds below 30 km/h, particularly in cold weather, the cause may be contact between the rubber coated outer edge of the suspension turret with the suspension strut top mount. To rectify the concern, the suspension strut must be removed and a spacer washer installed between the suspension turret and the suspension strut top mount.
11/7/02 Diagnosis sheets for noises from the steering, leaks and/or failure of steering power assistance
108/2002
This bulleting contains diagnosis sheets for use in the event of noises from the steering, leaks and/or failure of steering power assistance on the 2001 Mondeo.
As part of the return of replaced parts to the Parts Recall Center for exact analysis of the concern and for the purposes of continued product improvement, the diagnosis sheets attached are to be completed and sent together with the replaced part.
For further information on diagnosis of noises from the power steering, please refer to TSB 82/1999.
3/7/02 Creaking and knocking which can be felt, and sometimes heard, from the steering wheel during load changes especially at low ambient temperatures and after short term parking of the vehicle
43/2001
Should a customer express concern over creaking and knocking which can be felt, and sometimes heard, from the steering wheel during load changes especially at low ambient temperatures and after short term parking of the vehicle, the probable cause is too much friction in the steering shaft length compensator and the steering shaft is incorrectly adjusted. To rectify the concern, the steering shaft should be loosened and the steering shaft bush lubricated with silicone grease. When the steering shaft is installed, the installation dimension of 70 mm for the length compensator must be maintained.
3/1/01 Intermittent reduction of power assistance to the steering
15/2001
Should a customer express concern about intermittent reduction of power assistance to the steering, the probable cause is contamination in the power steering (PAS) system which may lead to intermittent blockages inside the pressure control valve of the PAS pump. To rectify the concern, a new PAS pump and a new PAS fluid reservoir should be installed, and the PAS system should be flushed according to the revised procedure detailed in this bulletin.
The relevant Workshop Manual/TIS‐CD procedures will be ameded to include this new information at the next update.
8/17/00 Corrosion of Power Assisted Steering (PAS) pipes located under air cleaner box
104/2000
If there is a concern about corrosion of the metal PAS pipes located underneath the air cleaner box, this bulletin contains the procedure required to replace the metal pipes with rubber hoses. The PAS fluid reservoir should also be changed from a rectangular shaped reservoir to a round shaped reservoir.
5/18/00 Power steering V‐belt slips when wet
58/2000
If the steering wheel is held on full lock for longer than 30 seconds, depending on the system, a temporary failure of the power assistance may occur when the steering wheel is turned back. Make sure that this is not the cause of this concern before carrying out the procedure in this bulletin.Should a customer express concern about the power steering V‐belt slipping when driving on wet road surfaces, the cause may be water spray on the accessory drive belt and pulley. The water spray passes through the towing eye opening or through a gap between the engine undershield and the side member.
To resolve the concern, the towing eye protective cover and the engine undershield should be checked for correct seating and new ones installed as necessary. If the towing eye protective cover is missing or not attached, immediately inform the customer of the importance of this component. Also, the drive belt should be checked for correct tension and wear according to TSB 27/1996. If the auxiliary drive belt is worn, install a new one according to Operation Number 31 413 0 (Workshop Manual/TIS‐CD).
This bulletin supersedes the content of TSB 32/1997, which should either be destroyed or suitably marked (e.g. by a line through the first page) to show that it is invalid.
1/27/00 Steering Performance - Diagnosis and Testing Procedures
2/2000
Should a customer express concern that a vehicle will not remain in a straight line when driven on a straight, horizontal road with the steering held lightly; the attached Diagnosis and Testing procedure should be used for diagnosis and repair.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1395 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:15:02 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 21:13:32
Még ha a NASAról kellen megérteném, a többi kifogást nem fogadom el!
Milyen évjáratú a maxi?
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1396 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:15:05 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2014.06.11 szerda, 21:06:04
Hagyd, lehet megvan az új projekt. Szervószivattyú és kormánymű csere...
Elvileg balra tekeréskor terhelésváltáskor 20-25 fokos szögben megszorul a kormány. Na kihámoztam, hogy első szériás smaxiknál volt ebből probléma. Tényleg Jani, valami tbs nincs erre?
Gyorsan írtam is egy levelet az FKKnak, amiben gyakorlatilag végig támadok.
emailben már két válasz is jött, szóval lehet ráizgultak. Ráadásul a német központnak is elküldtem emilben...
Te ilyen helyre küldesz e-maileket?
http://www.fkk-museum.de/museum.html
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1397 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:16:54 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.11 szerda, 21:13:54
na jó.
TSB Search Results - Symptom Code(s): 662***
2/27/09 Uneven steering force; Erratic steering pressure
13/2009
Should a customer express concern about uneven steering force or erratic steering pressure, the probable cause is misalignment of the steering column to the crossmember (part of the instrument panel).
To rectify this concern, additional washers should be installed to the steering column retainers and if necessary to the instrument panel side retaining bolts.
8/7/07 Unexpected loss of power steering assistance; damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress
59/2007
Should a customer express concern that there is an uexpected loss of power steering assistance and DTCs C1099 (Electro-power steering motor malfunction) may be stored in the power train control module (PCM), the probable cause is a damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress.
To rectify this concern a new electro-hydraulic power steering pump has to be installed and a repair power supply wiring harness has to be assembled to the production engine compartment harness. This is then routed underneath the battery tray to the engine compartment junction box (fuse F1).
The original positive terminal and fuse eyelet have to be cut off. The open wire ends then need to be insulated to prevent any short circuits.
Do not grease or repeatedly disconnect the power steering pump electrical connector to try and remove corrosion.
8/7/07 Unexpected loss of power steering assistance in conjunction with diagnostic trouble code(s) U3000:71 and/or U3000:19; Electro-hydraulic power steering pump does not work after the engine is started
48/2007
Should a customer express concern that there is an unexpected loss of power steering assistance, "POWER STEERING FAILURE" is displayed on the instrument cluster and DTCs U3000:71 (Motor Stall Detected) and/or U3000:19 (Motor Over Current) may be stored in the Power Steering Control Module (PSCM), the probable cause is a wrong calibration of the PSCM. In most cases an ignition re-cycle is required to start the electro-hydraulic power steering pump.
To rectify this concern, a revised calibration for the PSCM must be installed.
Use IDS 50 DVD in conjunction with database update IDS-50.4P7 or a later version.
11/3/05 Uneven steering force; erratic steering pressure
88/2005
Should a customer express concern about uneven steering force or erratic steering pressure, the probable cause is misalignment of the steering column to the crossmember (part of the instrument panel).
To rectify this concern, additional washers should be installed to the steering column retainers and if necessary to the instrument panel side retaining bolts.
7/13/06 Unexpected loss of power steering assistance; damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress
73/2005
Should a customer express concern that there is an unexpected loss of the power steering assistance, "POWER STEERING FAILURE" is displayed on the instrument cluster and DTCs B1342 (Electro-hydraulic power steering defect) and/or C1099 (Electronic power motor malfunction) may be stored in the power train control module (PCM), the probable cause is a damaged electro-hydraulic power steering pump caused by water ingress.
To rectify this concern a new electro-hydraulic power steering pump has to be installed and a repair wiring harness has to be assembled to the production engine compartment harness. This is then routed along the front of the vehicle to the engine compartment junction box (fuse F2).
The original negative wire has to be fully removed from the vehicle. The power steering positive terminal and fuse eyelet have to be cut off. The open wire ends then need to be insulated to prevent any short circuits.
All parts removed should be sent back to the Parts Recall Center for further investigation. Do not grease or repeatedly disconnect the power steering pump electrical connector to try and remove corrosion.
12/21/05 Vehicle pulls to one side whilst driving (when brakes not applied)
59/2004
This TSB includes the necessary action to take when a vehicle pulls to one side (when brakes not applied). Uneven load distribution (passengers or load) can cause the vehicle to pull to the right or left, whereas permanent pulling to one side occurs regardless of load distribution. Before performing repairs, the nature of the concern should be determined precisely, since the relevant corrective actions can vary. Not implementing the necessary corrective action or implementing the wrong one can increase the concern.
After each corrective action, checks should be carried out to determine whether the concern has been rectified or whether additional action is necessary.
Update to the relevant Workshop Manual Sections will be made at the earliest opportunity.
6/2/04 Rubbing felt through the steering wheel when turning it, together with creaking or knocking which can be felt and sometimes heard coming from the steering wheel during load change, especially at low ambient temperatures and after the vehicle has been parked for a short time.
38/2004
Should a customer express concern over rubbing felt through the steering wheel when turning it, together with creaking and knocking which can be felt and sometimes heard coming from the steering wheel during load changes especially at low ambient temperatures and after short-term parking of the vehicle, the probable cause is excessive friction in the lower steering shaft length compensator and incorrect adjustment of the steering shaft.
To rectify the concern, the steering shaft connecting joint should be loosened and the lower steering shaft bush lubricated with silicone grease. When the lower steering shaft is installed, the installation dimension of 70 mm in the length compensator must be maintained. It is NOT necessary to renew the complete steering assembly.
A revised steering column has been installed in production since 29.10.2001 (build code 1K). On vehicles built after this date, it is no longer necessary to check the length of the lower steering column length compensator using a pre-prepared spacer.
4/17/03 Power steering lines chafing on exhaust; front axle crossmember bracket cracked
41/2003
It has been found that due to heavy usage of the vehicle, engine rock can lead to the front axle crossmember bracket cracking. Also, on right-hand drive variants only, the power steering lines can chafe on the exhaust. To eradicate the power steering lines chafing on the exhaust, install revised power steering lines which provide increased clearance. To eradicate a cracked front axle crossmember, install a new front axle crossmember with a revised bracket. Further to this on right-hand drive variants only, if a new crossmember is required, then new PAS lines should be installed at the same time.
3/25/03 Droning noises from the front axle when the steering wheel is turned at speeds below 30 km/h
29/2003
Should a customer express concern over droning noises from the front axle when the steering wheel is turned at speeds below 30 km/h, particularly in cold weather, the cause may be contact between the rubber coated outer edge of the suspension turret with the suspension strut top mount. To rectify the concern, the suspension strut must be removed and a spacer washer installed between the suspension turret and the suspension strut top mount.
11/7/02 Diagnosis sheets for noises from the steering, leaks and/or failure of steering power assistance
108/2002
This bulleting contains diagnosis sheets for use in the event of noises from the steering, leaks and/or failure of steering power assistance on the 2001 Mondeo.
As part of the return of replaced parts to the Parts Recall Center for exact analysis of the concern and for the purposes of continued product improvement, the diagnosis sheets attached are to be completed and sent together with the replaced part.
For further information on diagnosis of noises from the power steering, please refer to TSB 82/1999.
3/7/02 Creaking and knocking which can be felt, and sometimes heard, from the steering wheel during load changes especially at low ambient temperatures and after short term parking of the vehicle
43/2001
Should a customer express concern over creaking and knocking which can be felt, and sometimes heard, from the steering wheel during load changes especially at low ambient temperatures and after short term parking of the vehicle, the probable cause is too much friction in the steering shaft length compensator and the steering shaft is incorrectly adjusted. To rectify the concern, the steering shaft should be loosened and the steering shaft bush lubricated with silicone grease. When the steering shaft is installed, the installation dimension of 70 mm for the length compensator must be maintained.
3/1/01 Intermittent reduction of power assistance to the steering
15/2001
Should a customer express concern about intermittent reduction of power assistance to the steering, the probable cause is contamination in the power steering (PAS) system which may lead to intermittent blockages inside the pressure control valve of the PAS pump. To rectify the concern, a new PAS pump and a new PAS fluid reservoir should be installed, and the PAS system should be flushed according to the revised procedure detailed in this bulletin.
The relevant Workshop Manual/TIS‐CD procedures will be ameded to include this new information at the next update.
8/17/00 Corrosion of Power Assisted Steering (PAS) pipes located under air cleaner box
104/2000
If there is a concern about corrosion of the metal PAS pipes located underneath the air cleaner box, this bulletin contains the procedure required to replace the metal pipes with rubber hoses. The PAS fluid reservoir should also be changed from a rectangular shaped reservoir to a round shaped reservoir.
5/18/00 Power steering V‐belt slips when wet
58/2000
If the steering wheel is held on full lock for longer than 30 seconds, depending on the system, a temporary failure of the power assistance may occur when the steering wheel is turned back. Make sure that this is not the cause of this concern before carrying out the procedure in this bulletin.Should a customer express concern about the power steering V‐belt slipping when driving on wet road surfaces, the cause may be water spray on the accessory drive belt and pulley. The water spray passes through the towing eye opening or through a gap between the engine undershield and the side member.
To resolve the concern, the towing eye protective cover and the engine undershield should be checked for correct seating and new ones installed as necessary. If the towing eye protective cover is missing or not attached, immediately inform the customer of the importance of this component. Also, the drive belt should be checked for correct tension and wear according to TSB 27/1996. If the auxiliary drive belt is worn, install a new one according to Operation Number 31 413 0 (Workshop Manual/TIS‐CD).
This bulletin supersedes the content of TSB 32/1997, which should either be destroyed or suitably marked (e.g. by a line through the first page) to show that it is invalid.
1/27/00 Steering Performance - Diagnosis and Testing Procedures
2/2000
Should a customer express concern that a vehicle will not remain in a straight line when driven on a straight, horizontal road with the steering held lightly; the attached Diagnosis and Testing procedure should be used for diagnosis and repair.
Ez nem. Csak az smaxé! Szűrd le!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1398 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:17:41 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.06.11 szerda, 21:15:02
Milyen évjáratú a maxi?
2006! 10 vagy 11. Hó a gyártás.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1399 Dátum:
2014.06.11 szerda, 21:18:27 »
Idézetet írta: GSR - 2014.06.11 szerda, 21:15:05
Te ilyen helyre küldesz e-maileket?
http://www.fkk-museum.de/museum.html
Igen, a nevedben.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak:
1
...
21
22
23
24
25
26
27
[
28
]
29
30
31
32
33
34
35
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ