Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:25:43 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1502523 alkalommal)
0 Felhasználó és 54 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1550 Dátum: 2014.07.04 péntek, 11:45:30 »

Szerintem elég ritka az ilyen. Inkább a délről behozott autókon lehet.
Nem tudom mennyire lehet hatásos, illetve pl. nem zavarja-e az esőérzékelőt. A neten azt írják, hogy "akár" 10 fokkal is alacsonyabb lehet az utastér hőfoka, és kevesebbet fogyaszt a klíma. A hőérzetről nem láttam semmit.
Szóval kérdezd a google-t inkább.

Janinak ilyen üvegezésű a mondeója szerintem...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1551 Dátum: 2014.07.04 péntek, 11:52:39 »

Szerintem elég ritka az ilyen. Inkább a délről behozott autókon lehet.
Nem tudom mennyire lehet hatásos, illetve pl. nem zavarja-e az esőérzékelőt. A neten azt írják, hogy "akár" 10 fokkal is alacsonyabb lehet az utastér hőfoka, és kevesebbet fogyaszt a klíma. A hőérzetről nem láttam semmit.
Szóval kérdezd a google-t inkább.
Szerintem annyira nem lehet ritka, az etis szerint az enyém is ilyen volt gyárilag, csak az előző tulaj egy kőfelverődés miatt lecserélte - sajnos simára (mondjuk megértem: a sima huszonpárezer az infrás meg 105000 akciósan). Itt az utcában is parkol 2 S-Max, mindkettőnek ott figyel a szélvédőjén az IR felirat, pedig nem túl extrás egyik sem. Nem lehet, hogy a többségnek ilyen van, csak nem tud róla?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1552 Dátum: 2014.07.04 péntek, 11:57:39 »

Szerintem annyira nem lehet ritka, az etis szerint az enyém is ilyen volt gyárilag, csak az előző tulaj egy kőfelverődés miatt lecserélte - sajnos simára (mondjuk megértem: a sima huszonpárezer az infrás meg 105000 akciósan). Itt az utcában is parkol 2 S-Max, mindkettőnek ott figyel a szélvédőjén az IR felirat, pedig nem túl extrás egyik sem. Nem lehet, hogy a többségnek ilyen van, csak nem tud róla?

Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1553 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:01:01 »

Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
múlt héten gugliztam, de nem tettem el a linket, szerintem nem néztem be, fűtött, esőérzékelős és infraszűrős volt ennyiért egy szélvédős cégnél (mondjuk a cromaxnál ha jól emlékszem ez a speckó kb 180k)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1554 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:35:17 »

Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
Itt van pár link, a lényeg, hogy 42k környékéről indul (szolár, szenzoros, fűtöttről beszélünk) - mondjuk ez gyanúsan olcsó, ilyet nem vennék. A bestglass a 105k, a többi 140k körül.
A Pilkingtonnal beszéltem, egyeztetve a pontos típust náluk 147k lenne. A szakértő azt mondja., hogy kb. 5 fokot fog meg ez a szélvédő. Elmondása szerint  ritka az olyan S-max, amiben gyárilag nem ez van - lehet csekkolni mindenkinek az IR emblémát a szélvédő gyári szám körül  wave


http://bestglass.hu/index.php?page=Uveg_kereso&oldal=1&gyarto=25&tipus=1044&evjarat=2009&elhelyezkedes=2
http://www.autouvegbazis.hu/szelvedo/FORD/S-MAX
http://agautouveg.wordpress.com/szelvedo-kereso/ford-autouveg-szelvedo/
http://www.autouvegpalota.hu/gyorskereso
http://www.pilkingtonagr.hu/
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1555 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:37:49 »

Itt van pár link, a lényeg, hogy 42k környékéről indul (szolár, szenzoros, fűtöttről beszélünk) - mondjuk ez gyanúsan olcsó, ilyet nem vennék. A bestglass a 105k, a többi 140k körül.
A Pilkingtonnal beszéltem, egyeztetve a pontos típust náluk 147k lenne. A szakértő azt mondja., hogy kb. 5 fokot fog meg ez a szélvédő. Elmondása szerint  ritka az olyan S-max, amiben gyárilag nem ez van - lehet csekkolni mindenkinek az IR emblémát a szélvédő gyári szám körül  wave


http://bestglass.hu/index.php?page=Uveg_kereso&oldal=1&gyarto=25&tipus=1044&evjarat=2009&elhelyezkedes=2
http://www.autouvegbazis.hu/szelvedo/FORD/S-MAX
http://agautouveg.wordpress.com/szelvedo-kereso/ford-autouveg-szelvedo/
http://www.autouvegpalota.hu/gyorskereso
http://www.pilkingtonagr.hu/


Amikor az enyém készült, még nem is volt ilyen szerintem... Ez a Mondeó mk4-el jöhetett be. Mindenstre az igaz, hogy qva nagy a szélvédő., és ha szemből süt a nap, az nagyon gáz...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1556 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:39:51 »

Amikor az enyém készült, még nem is volt ilyen szerintem... Ez a Mondeó mk4-el jöhetett be. Mindenstre az igaz, hogy qva nagy a szélvédő., és ha szemből süt a nap, az nagyon gáz...


Nem a nap süt nagyon, hanem nagy az arcod és így nagy felületre jut a napfény.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1557 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:40:39 »


Nem a nap süt nagyon, hanem nagy az arcod és így nagy felületre jut a napfény.....  eplus2

Ha szemből süt, akkor a farkamra... A több igaz.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1558 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:42:38 »

Ha szemből süt, akkor a farkamra... A több igaz.  laugh

Igen, mert te egy dickhead vagy!    Grin
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1559 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:44:02 »

Igen, mert te egy dickhead vagy!    Grin

te meg egy asshead.  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1560 Dátum: 2014.07.04 péntek, 12:45:52 »

te meg egy asshead.  hehe

Az mégis csak jobb!  Cheesy
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1561 Dátum: 2014.07.04 péntek, 14:35:08 »

Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...

Az enyémben IR-es szélvédő van, és amikor megvettem a gépet, kíváncsiságból megnéztem, mennyibe fájna egy kavicsfelverődés, hát, nem akarok kavicsot kapni, 240k.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1562 Dátum: 2014.07.04 péntek, 17:06:40 »

Szerintem annyira nem lehet ritka, az etis szerint az enyém is ilyen volt gyárilag, csak az előző tulaj egy kőfelverődés miatt lecserélte - sajnos simára (mondjuk megértem: a sima huszonpárezer az infrás meg 105000 akciósan). Itt az utcában is parkol 2 S-Max, mindkettőnek ott figyel a szélvédőjén az IR felirat, pedig nem túl extrás egyik sem. Nem lehet, hogy a többségnek ilyen van, csak nem tud róla?
Szerintem az IR üveg látványosan csillog. Messziről virít szerintem.
A különbség megítélésére érdemes lehet kimenni ebben a kánikulában egy használtautó telepre, ahol sok Mondi vagy Smax áll a tűző napon, és beülni IR-es nem IR-es szélvédőjű autóba.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1563 Dátum: 2014.07.05 szombat, 11:00:50 »



Tegnap megállapítást nyert Tipcsi által, hogy 3 helyen ereszt a klímahűtőm... Az érdekes az, hogy ott, ahol közvetlenül pl. Kavics nem érheti... falbav
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1564 Dátum: 2014.07.05 szombat, 11:15:20 »


Tegnap megállapítást nyert Tipcsi által, hogy 3 helyen ereszt a klímahűtőm... Az érdekes az, hogy ott, ahol közvetlenül pl. Kavics nem érheti... falbav

Sajnos látszik mindenhol, hogy ma már nem jót kell gyártani...........hanem sokat.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1565 Dátum: 2014.07.05 szombat, 13:20:42 »

Szerintem az IR üveg látványosan csillog. Messziről virít szerintem.
A különbség megítélésére érdemes lehet kimenni ebben a kánikulában egy használtautó telepre, ahol sok Mondi vagy Smax áll a tűző napon, és beülni IR-es nem IR-es szélvédőjű autóba.


Ha ott áll órák óta a tűző napon, akkor eben-guba, hogy IR-es vagy nem IR-es az a szélvédő. Szerintem az inkább menet közben érdekes, amikor esetleg klímázol is, meg hogy esetleg a szemedet ne zavarja annyira. Egyébként ilyen lilás színű a széle, bentről nem látni, csak kívülről.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1566 Dátum: 2014.07.05 szombat, 13:40:58 »

Akkor mégegyszer nekifutok hátha van valakinek itt tapasztalata ezzel a problémával: ér valamit az infraszűrős szélvédő? Az enyémen csak sima van és konkrétan szétéget a nap, ha szemből süt. Mennyit hőt fog meg az IR-es? Érdemes lecserélni?

Ér.
Nekem IR-es a szélvédő.
Az előző Focusomon égett már meg a kezem, ebben még nem.
Viszont! A meleg kint tartás, az akkor hatékony, ha a többi 5 üveggel is foglalkozol.
Én pl nem szeretem a klímát gyakran használni, így lefóliáztattam mind az 5 ablakot a legjobb hőkinttartású Shark IR fóliával. Na így már jó lett, amikor a csajok régebben már kérték a klímát, van hogy néha még fűtést kérnek.
Kinti kb 28 fokig nem szoktam klímázni.
Az IR nem csillog, a fűtőszálak jobban zavaróak sötétben-esőben.


Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1567 Dátum: 2014.07.05 szombat, 13:57:25 »

Ér.
Nekem IR-es a szélvédő.
Az előző Focusomon égett már meg a kezem, ebben még nem.
Viszont! A meleg kint tartás, az akkor hatékony, ha a többi 5 üveggel is foglalkozol.
Én pl nem szeretem a klímát gyakran használni, így lefóliáztattam mind az 5 ablakot a legjobb hőkinttartású Shark IR fóliával. Na így már jó lett, amikor a csajok régebben már kérték a klímát, van hogy néha még fűtést kérnek.
Kinti kb 28 fokig nem szoktam klímázni.
Az IR nem csillog, a fűtőszálak jobban zavaróak sötétben-esőben.

Engem nem zavar a fűtőszál, nem is látom, csak ha rákoncentrálok. Az ablakok meg gyárilag sötétítettek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1568 Dátum: 2014.07.05 szombat, 15:12:58 »

A gyárilag sötét üvegek nem azonosak a hővédő fóliával és tulajdonságaival. Lehet hővédő fólia nem sötét is.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1569 Dátum: 2014.07.05 szombat, 16:12:03 »

A gyárilag sötét üvegek nem azonosak a hővédő fóliával és tulajdonságaival. Lehet hővédő fólia nem sötét is.

Én bemérettem a gyári sötétítést anno, higy utólag a mondeóra gyárival mgegyezőt rakassak. Hát, a gyárinál rosszabb ma nem létezik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1570 Dátum: 2014.07.05 szombat, 16:36:40 »

Én bemérettem a gyári sötétítést anno, higy utólag a mondeóra gyárival mgegyezőt rakassak. Hát, a gyárinál rosszabb ma nem létezik...


Még a gyárira is érdemes ráfóliázni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1571 Dátum: 2014.07.05 szombat, 16:42:57 »


Még a gyárira is érdemes ráfóliázni?

A gyári csak sötét.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1572 Dátum: 2014.07.05 szombat, 17:12:45 »


Még a gyárira is érdemes ráfóliázni?

Nem, azt leszedni érdemes. Smaxon gyári van, azt mérettem be. Mondeómra rakattam. A gyári csak sötétít, uvt pl alig szűr, míg az utólagosak abban papíron nagyon jók.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1573 Dátum: 2014.07.05 szombat, 17:31:06 »

A gyárilag sötét üvegek nem azonosak a hővédő fóliával és tulajdonságaival. Lehet hővédő fólia nem sötét is.

Így igaz.
Nekem is a Shark IR az nem sötétít (annyira...). Pont ezért van nekem felrakva a vezető és anyósülés oldali üvegekre is. Így ér már az egész vmit.
Gyári sötétítés meg csak a B oszloptól hátrafelé van.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1574 Dátum: 2014.07.05 szombat, 17:55:27 »

3 paramétert kell a fóliáknál nézni: UV áteresztés, fényáteresztés, és infra  áteresztés.

Itt van pl egy HP20-as fólia:



Ez 0% UV-t enged át, kb 25% fényt, és kb 60% infrát.


De itt van pl az IR 70 típus:



Ez is 0% UV-t enged át, de kb 70%-ban átlátszó, és csak 40% körüli infrát enged át (így sokkal jobb a hő kinttartása, mitn egy "sötétítő" fóliának).

(azért írok mindenhol kerekítettet, mert van több fotóm is, s kb ez az átlag; IR-re pl van 36%os infra értéket tartalmazó fotóm is)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1575 Dátum: 2014.07.05 szombat, 17:59:32 »

Itt jól látszik a különbség a fóliák kinézetében:




Jobb felül van az IR70, mellette balra az IR50. Ezek hőkinttartó, nem sötétítő fóliák.
A 2. sor az már inkább sötétítő, középen van a HP20.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1576 Dátum: 2014.07.05 szombat, 20:42:10 »

Nem, azt leszedni érdemes. Smaxon gyári van, azt mérettem be. Mondeómra rakattam. A gyári csak sötétít, uvt pl alig szűr, míg az utólagosak abban papíron nagyon jók.

Leszedni? Ott önmagában az üveg színezett, nem? Azon nem fólia van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1577 Dátum: 2014.07.05 szombat, 20:46:12 »

Leszedni? Ott önmagában az üveg színezett, nem? Azon nem fólia van.

Piciny kalapáccsal lejön.....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1578 Dátum: 2014.07.05 szombat, 20:55:26 »

Piciny kalapáccsal lejön.....  eplus2

Olyan üvegtörő kalapács jó lesz, mint ami a buszokon van?  vigyor3

Mellesleg a sárfogogó gumi nem lett jó, amit az ebayen vettem.  rinya Túl keskeny, és túl rövid.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1579 Dátum: 2014.07.05 szombat, 20:59:26 »

Olyan üvegtörő kalapács jó lesz, mint ami a buszokon van?  vigyor3

Mellesleg a sárfogogó gumi nem lett jó, amit az ebayen vettem.  rinya Túl keskeny, és túl rövid.

Úgy volt a leírás, hogy passzol az autódhoz?
Jelezd az eladónak.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1580 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:07:06 »

Úgy volt a leírás, hogy passzol az autódhoz?
Jelezd az eladónak.

Természetesen jeleztem, vissza kell küldenem, de a visszapostát nekem kell állnom, Feladtam, hát nem gondoltam, hogy ilyen drága, 10 GBP-ért vitte el a posta, én meg fizettem érte 14 GBP-t. Nagy üzlet volt!  eplus2
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1581 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:10:02 »

Természetesen jeleztem, vissza kell küldenem, de a visszapostát nekem kell állnom, Feladtam, hát nem gondoltam, hogy ilyen drága, 10 GBP-ért vitte el a posta, én meg fizettem érte 14 GBP-t. Nagy üzlet volt!  eplus2

Ilyenkor nem neked kell állnod. Hibás teljesítés! Nem indokolás nélküli elállás ez!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1582 Dátum: 2014.07.05 szombat, 21:13:26 »

Természetesen jeleztem, vissza kell küldenem, de a visszapostát nekem kell állnom, Feladtam, hát nem gondoltam, hogy ilyen drága, 10 GBP-ért vitte el a posta, én meg fizettem érte 14 GBP-t. Nagy üzlet volt!  eplus2

Nagy üzlet, főleg, higy a gyári 8500-ból kijön.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1583 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 10:07:34 »

Ér.
Nekem IR-es a szélvédő.
Az előző Focusomon égett már meg a kezem, ebben még nem.
Viszont! A meleg kint tartás, az akkor hatékony, ha a többi 5 üveggel is foglalkozol.
Én pl nem szeretem a klímát gyakran használni, így lefóliáztattam mind az 5 ablakot a legjobb hőkinttartású Shark IR fóliával. Na így már jó lett, amikor a csajok régebben már kérték a klímát, van hogy néha még fűtést kérnek.
Kinti kb 28 fokig nem szoktam klímázni.
Az IR nem csillog, a fűtőszálak jobban zavaróak sötétben-esőben.
worship
Köszi Jani a kimerítő választ. Épp kérdezni akartam, hogy mit tudsz a nem sötét UV és IR szűrő fóliákról, de nem volt rá szükség  Wink
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
joker
Vendég
« Új hozzászólás #1584 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 21:05:20 »

Sziasztok!

Van egy 2.0 Eco Boostos benzines S-Maxom. A gondom néhány hete kezdődött egy tankolásnál, ahol max. 10-12 L üzemanyagra rátankoltam, és automatára raktam a pisztolyt, ezután néhány másodperc után elkezdett kifolyni az üzemanyag belőle. Gyorsan kikapcsoltam a töltést, majd utána csak kb. 5 perc folyamatos pumpálgatás után lehetett teletankolni. Ezzel szinte egy időben megjelent egy olyan jelenség, hogy a gyújtás ráadásakor a kesztyűtartó alatti elektromos táblából relé kattanás hangokat lehet hallani ütemesen, kb. 5x mely párosul az üzemanyag szívattyú hangjával. Más tünetet nem produkál az autó, jól megy, talán mintha kicsit hosszabban indítana, de csak fél -1 másodperccel. A tankolás folyamata a mai napig nem változott, és ma kigyulladt a motordiagnosztika (motorfigyelmeztető) visszajelző is. A relé kattogás jelentősen gyorsabb lett. Kérném ha valaki akár ugyanilyen motorral szerelt Mondeoval rendelkezik és tapasztalt már hasonlókat szintén jelentkezzen.

Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1585 Dátum: 2014.07.07 hétfő, 21:51:19 »

Sziasztok!
Van egy 2.0 Eco Boostos benzines S-Maxom. A gondom néhány hete kezdődött egy tankolásnál, ahol max. 10-12 L üzemanyagra rátankoltam, és automatára raktam a pisztolyt, ezután néhány másodperc után elkezdett kifolyni az üzemanyag belőle. Gyorsan kikapcsoltam a töltést, majd utána csak kb. 5 perc folyamatos pumpálgatás után lehetett teletankolni. Ezzel szinte egy időben megjelent egy olyan jelenség, hogy a gyújtás ráadásakor a kesztyűtartó alatti elektromos táblából relé kattanás hangokat lehet hallani ütemesen, kb. 5x mely párosul az üzemanyag szívattyú hangjával. Más tünetet nem produkál az autó, jól megy, talán mintha kicsit hosszabban indítana, de csak fél -1 másodperccel. A tankolás folyamata a mai napig nem változott, és ma kigyulladt a motordiagnosztika (motorfigyelmeztető) visszajelző is. A relé kattogás jelentősen gyorsabb lett. Kérném ha valaki akár ugyanilyen motorral szerelt Mondeoval rendelkezik és tapasztalt már hasonlókat szintén jelentkezzen.

Köszi
arról fogalmam sincs mi okozhatja,hogy visszaböfögi a benyát(bár én sem szeretem  vigyor3 ),de biztos,hogy van tárolt hibakódod.javasolok egy hibakódolvasást azonnal.Ha megírod merre laksz,valamelyik Forscan-es fórumtárs ránéz neked ingyen.....

közben megtaláltam: "Borsod, Heves, Nógrád, Hajdú vagy esetleg Szabolcs"  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.07 hétfő, 21:53:04 írta alf T-boy » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1586 Dátum: 2014.07.08 kedd, 14:17:38 »

Itt jól látszik a különbség a fóliák kinézetében:




Jobb felül van az IR70, mellette balra az IR50. Ezek hőkinttartó, nem sötétítő fóliák.
A 2. sor az már inkább sötétítő, középen van a HP20.


Ez az IR70 megtetszett, Jani, tudsz ajánlani megbízható fóliázó műhelyt (Bp és körnéyke)? A Skyfol oldalán van egy rakás minősített szerviz, de jó lenne olyanhoz menni, akivel van jó tapasztalat. Előre is köszi.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1587 Dátum: 2014.07.08 kedd, 14:34:39 »

Ez az IR70 megtetszett, Jani, tudsz ajánlani megbízható fóliázó műhelyt (Bp és körnéyke)? A Skyfol oldalán van egy rakás minősített szerviz, de jó lenne olyanhoz menni, akivel van jó tapasztalat. Előre is köszi.

15. Kerületben fóliáztattam anno. Az jó volt, de semmim nincs meg hozzá... Bár ő nem ezzel dolgozott, szerintem egyébként tök mindegy.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1588 Dátum: 2014.07.08 kedd, 14:40:04 »

15. Kerületben fóliáztattam anno. Az jó volt, de semmim nincs meg hozzá... Bár ő nem ezzel dolgozott, szerintem egyébként tök mindegy.
Kössz, akkor keresek egy hozzám (zugló) közelit a skyfol oldalán
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1589 Dátum: 2014.07.08 kedd, 14:41:57 »

Kössz, akkor keresek egy hozzám (zugló) közelit a skyfol oldalán

Többen fóliáztattak ott, remélem beírják az elérhetőségét!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #1590 Dátum: 2014.07.08 kedd, 15:13:50 »

15. Kerületben fóliáztattam anno. Az jó volt, de semmim nincs meg hozzá... Bár ő nem ezzel dolgozott, szerintem egyébként tök mindegy.
Én itt fóliáztattam: http://www.nothot.hu/auto_folia.php

Ez is 15. ker.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1591 Dátum: 2014.07.08 kedd, 15:16:41 »

Én itt fóliáztattam: http://www.nothot.hu/auto_folia.php

Ez is 15. ker.

Ez az!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1592 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:23:21 »

Ez az IR70 megtetszett, Jani, tudsz ajánlani megbízható fóliázó műhelyt (Bp és körnéyke)? A Skyfol oldalán van egy rakás minősített szerviz, de jó lenne olyanhoz menni, akivel van jó tapasztalat. Előre is köszi.

http://www.zambofolia.hu/
Nekem ők csinálták. Még ma is jó.
Egyébként meg rakass IR50-et, de IR70-re dokumentáltasd (a matricák is 70-esek legyenek Wink ) Az IR50en keresztül is simán be lehet látni még az utastérbe. Ha gondolod megmutatom az én autóm Wink

Fontos: Bárkivel fóliáztatsz, kérd meg, hogy az üvegek szélénél a pöttyözött részre már ne fóliázzanak, mert azon nem tapad meg a fólia.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
joker
Vendég
« Új hozzászólás #1593 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:25:17 »

arról fogalmam sincs mi okozhatja,hogy visszaböfögi a benyát(bár én sem szeretem  vigyor3 ),de biztos,hogy van tárolt hibakódod.javasolok egy hibakódolvasást azonnal.Ha megírod merre laksz,valamelyik Forscan-es fórumtárs ránéz neked ingyen.....

közben megtaláltam: "Borsod, Heves, Nógrád, Hajdú vagy esetleg Szabolcs"  Roll Eyes

Ma elvittem szervízbe kiolvasták a hibakódot. Alacsony tüzelőanyag nyomás ezt dobta ki. Kérdeztem, akkor miért nem mutatkozik meg a teljesítményben, erre nem kaptam választ. A hibakódot törölték, a tankba rendeltek vmi csövet, ami nincs az országba, majd ha megjön kicserélik és szerintük ez okozhatja a problémát. A vicc az, hogy hazafelé megjött a teljesítmény csökkenés, kb 50 Km-t gond nélkül jöttem elég izmosan, majd kaptam egy pirosat utána nem engedte 3.000 fordulat és 80KM/óra fölé a parton felfelé már szégyen szemre le kellett húzódnom.. Leállítás újraindítás, majd ismét jól ment csak már megjelent a motorhiba jelzés. Szerintetek mi lehet a baja? Üzemanyag szívattyú? Ha az, bele lehet-e nyomni gariba 2 és fél éves a gép.

Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1594 Dátum: 2014.07.08 kedd, 21:35:32 »

Ma elvittem szervízbe kiolvasták a hibakódot. Alacsony tüzelőanyag nyomás ezt dobta ki. Kérdeztem, akkor miért nem mutatkozik meg a teljesítményben, erre nem kaptam választ. A hibakódot törölték, a tankba rendeltek vmi csövet, ami nincs az országba, majd ha megjön kicserélik és szerintük ez okozhatja a problémát. A vicc az, hogy hazafelé megjött a teljesítmény csökkenés, kb 50 Km-t gond nélkül jöttem elég izmosan, majd kaptam egy pirosat utána nem engedte 3.000 fordulat és 80KM/óra fölé a parton felfelé már szégyen szemre le kellett húzódnom.. Leállítás újraindítás, majd ismét jól ment csak már megjelent a motorhiba jelzés. Szerintetek mi lehet a baja? Üzemanyag szívattyú? Ha az, bele lehet-e nyomni gariba 2 és fél éves a gép.

Köszi


Hát próbáld meg gariba, vidd be Ford-ba és hagyd ott....csinálják meg!
(De sajnos üzemanyagrendszerre nem biztos, hogy élni fog a gari..... mert simán kihozhatják, hogy üzemanyag probléma okozott valamit (azaz betankoltál valamit).
Egy próbát megér.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1595 Dátum: 2014.07.09 szerda, 09:18:44 »

http://www.zambofolia.hu/
Nekem ők csinálták. Még ma is jó.
Egyébként meg rakass IR50-et, de IR70-re dokumentáltasd (a matricák is 70-esek legyenek Wink ) Az IR50en keresztül is simán be lehet látni még az utastérbe. Ha gondolod megmutatom az én autóm Wink

Fontos: Bárkivel fóliáztatsz, kérd meg, hogy az üvegek szélénél a pöttyözött részre már ne fóliázzanak, mert azon nem tapad meg a fólia.

Köszönöm!
Egyébként miért jobb az IR50-et rakatni, mint az IR70-et? Nekem csak az IR védelem kell és abból minél jobb, kifejezetten nem szeretem, ha sötét az üveg, de egyébként is úgy látom a leírásokból, hogy ezek az IR jelzésűek üvegtiszták, nem sötétek.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1596 Dátum: 2014.07.09 szerda, 09:42:12 »

Köszönöm!
Egyébként miért jobb az IR50-et rakatni, mint az IR70-et? Nekem csak az IR védelem kell és abból minél jobb, kifejezetten nem szeretem, ha sötét az üveg, de egyébként is úgy látom a leírásokból, hogy ezek az IR jelzésűek üvegtiszták, nem sötétek.

Mert jobb az IR visszatartása valamelyest, meg jobb a napenergia visszatartás is. + nekem tetszik ez a minimális sötétítés (igazából nem sötétít, hanem a reflexióval együtt messziről nem látni az autóba be, közelről inkább igen (rendőr még soha nem kötött bele, műszakival sincs probléma).
De most látom, hogy ma már (2011től) IR-ból a 80-as fut, ami elég jó értékeket produkál már önmagában is.
http://www.skyfol.hu/files/prospektus/skyfol_shark_2011_4.pdf
Ettől függetlenül rákérdeznék, hogy nincs-e vkinek IR50 még.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1597 Dátum: 2014.07.09 szerda, 09:44:27 »

Mert jobb az IR visszatartása valamelyest, meg jobb a napenergia visszatartás is. + nekem tetszik ez a minimális sötétítés (igazából nem sötétít, hanem a reflexióval együtt messziről nem látni az autóba be, közelről inkább igen (rendőr még soha nem kötött bele, műszakival sincs probléma).
De most látom, hogy ma már (2011től) IR-ból a 80-as fut, ami elég jó értékeket produkál már önmagában is.
http://www.skyfol.hu/files/prospektus/skyfol_shark_2011_4.pdf
Ettől függetlenül rákérdeznék, hogy nincs-e vkinek IR50 még.

Köszi, világos.
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1598 Dátum: 2014.07.16 szerda, 18:00:42 »

Itt jól látszik a különbség a fóliák kinézetében:




Jobb felül van az IR70, mellette balra az IR50. Ezek hőkinttartó, nem sötétítő fóliák.
A 2. sor az már inkább sötétítő, középen van a HP20.

Jani, mit érdemes inkább nézni: az IR visszatartást, vagy a napenergia visszatartást? Ahogy írtam, nekem nem fontos a sötétítés sokkal inkább a hőkinttartás, de pár napja ültem egy HP20-szal fóliázott autóban, abból teljesen jól ki lehet látni, és ennek jobb a napenergia visszatartása, mint az IR80-nak (54% vs 45%). IR visszatartrásban viszont egyértelműen az IR80 a jobb (70% vs 44%). Szerinted kevésbé melegedne fel az autó, ha a B oszlop mögé HP20-at rakatnék előre meg IR80-at ahhoz képest ha mindenhová IR80 menne?
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1599 Dátum: 2014.07.16 szerda, 22:10:48 »

Jani, mit érdemes inkább nézni: az IR visszatartást, vagy a napenergia visszatartást? Ahogy írtam, nekem nem fontos a sötétítés sokkal inkább a hőkinttartás, de pár napja ültem egy HP20-szal fóliázott autóban, abból teljesen jól ki lehet látni, és ennek jobb a napenergia visszatartása, mint az IR80-nak (54% vs 45%). IR visszatartrásban viszont egyértelműen az IR80 a jobb (70% vs 44%). Szerinted kevésbé melegedne fel az autó, ha a B oszlop mögé HP20-at rakatnék előre meg IR80-at ahhoz képest ha mindenhová IR80 menne?

Nem tudom, mert ez engem azért nem érdekelt már, mert nem akartam az autót asszimetrikussá tenni azzal, hogy a B oszloptól hátrafelé HP-sat rakok. Kérdezz meg egy fóliást erről.
Szerintem az 54 vs 45 között nem akkora nagyságrendi a különbség, mint mondjuk az IR visszatartásban a 70 vs 44.
Az autód melegedésében nem a HP vs IR fog dönteni, hanem, hogy mennyire tudod eldugni árnyékba.
Én is ha folyamatosan napon hagyom az enyémet, akkor dög meleg van benne. Ami érzékelhetően segít, ha kb 1cm-re lent hagyom az ablakokat + bukóra nyitom a napfénytetőt.
Csodát ne várj, napon nem pl. 60 fok lesz a kocsiban, hanem csak pl 45, ami még mindig bazi meleg. Az autó tetején át iszonyat hő megy az utastér felé.
Egy dolgot ne felejts el: a HP-val lehet, hogy jól kiláttál nappal, de sötétben már nem az igazi. Sokkal vaklászósabb, mint az IR.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 39 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.044 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.