Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 11:09:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1501525 alkalommal)
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1550 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:45:30 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.04 péntek, 11:44:42
Szerintem elég ritka az ilyen. Inkább a délről behozott autókon lehet.
Nem tudom mennyire lehet hatásos, illetve pl. nem zavarja-e az esőérzékelőt. A neten azt írják, hogy "akár" 10 fokkal is alacsonyabb lehet az utastér hőfoka, és kevesebbet fogyaszt a klíma. A hőérzetről nem láttam semmit.
Szóval kérdezd a google-t inkább.
Janinak ilyen üvegezésű a mondeója szerintem...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1551 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:52:39 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.04 péntek, 11:44:42
Szerintem elég ritka az ilyen. Inkább a délről behozott autókon lehet.
Nem tudom mennyire lehet hatásos, illetve pl. nem zavarja-e az esőérzékelőt. A neten azt írják, hogy "akár" 10 fokkal is alacsonyabb lehet az utastér hőfoka, és kevesebbet fogyaszt a klíma. A hőérzetről nem láttam semmit.
Szóval kérdezd a google-t inkább.
Szerintem annyira nem lehet ritka, az etis szerint az enyém is ilyen volt gyárilag, csak az előző tulaj egy kőfelverődés miatt lecserélte - sajnos simára (mondjuk megértem: a sima huszonpárezer az infrás meg 105000 akciósan). Itt az utcában is parkol 2 S-Max, mindkettőnek ott figyel a szélvédőjén az IR felirat, pedig nem túl extrás egyik sem. Nem lehet, hogy a többségnek ilyen van, csak nem tud róla?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1552 Dátum:
2014.07.04 péntek, 11:57:39 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.04 péntek, 11:52:39
Szerintem annyira nem lehet ritka, az etis szerint az enyém is ilyen volt gyárilag, csak az előző tulaj egy kőfelverődés miatt lecserélte - sajnos simára (mondjuk megértem: a sima huszonpárezer az infrás meg 105000 akciósan). Itt az utcában is parkol 2 S-Max, mindkettőnek ott figyel a szélvédőjén az IR felirat, pedig nem túl extrás egyik sem. Nem lehet, hogy a többségnek ilyen van, csak nem tud róla?
Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1553 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:01:01 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.04 péntek, 11:57:39
Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
múlt héten gugliztam, de nem tettem el a linket, szerintem nem néztem be, fűtött, esőérzékelős és infraszűrős volt ennyiért egy szélvédős cégnél (mondjuk a cromaxnál ha jól emlékszem ez a speckó kb 180k)
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1554 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:35:17 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.04 péntek, 11:57:39
Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
Itt van pár link, a lényeg, hogy 42k környékéről indul (szolár, szenzoros, fűtöttről beszélünk) - mondjuk ez gyanúsan olcsó, ilyet nem vennék. A bestglass a 105k, a többi 140k körül.
A Pilkingtonnal beszéltem, egyeztetve a pontos típust náluk 147k lenne. A szakértő azt mondja., hogy kb. 5 fokot fog meg ez a szélvédő. Elmondása szerint ritka az olyan S-max, amiben gyárilag nem ez van - lehet csekkolni mindenkinek az IR emblémát a szélvédő gyári szám körül
http://bestglass.hu/index.php?page=Uveg_kereso&oldal=1&gyarto=25&tipus=1044&evjarat=2009&elhelyezkedes=2
http://www.autouvegbazis.hu/szelvedo/FORD/S-MAX
http://agautouveg.wordpress.com/szelvedo-kereso/ford-autouveg-szelvedo/
http://www.autouvegpalota.hu/gyorskereso
http://www.pilkingtonagr.hu/
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1555 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:37:49 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.04 péntek, 12:35:17
Itt van pár link, a lényeg, hogy 42k környékéről indul (szolár, szenzoros, fűtöttről beszélünk) - mondjuk ez gyanúsan olcsó, ilyet nem vennék. A bestglass a 105k, a többi 140k körül.
A Pilkingtonnal beszéltem, egyeztetve a pontos típust náluk 147k lenne. A szakértő azt mondja., hogy kb. 5 fokot fog meg ez a szélvédő. Elmondása szerint ritka az olyan S-max, amiben gyárilag nem ez van - lehet csekkolni mindenkinek az IR emblémát a szélvédő gyári szám körül
http://bestglass.hu/index.php?page=Uveg_kereso&oldal=1&gyarto=25&tipus=1044&evjarat=2009&elhelyezkedes=2
http://www.autouvegbazis.hu/szelvedo/FORD/S-MAX
http://agautouveg.wordpress.com/szelvedo-kereso/ford-autouveg-szelvedo/
http://www.autouvegpalota.hu/gyorskereso
http://www.pilkingtonagr.hu/
Amikor az enyém készült, még nem is volt ilyen szerintem... Ez a Mondeó mk4-el jöhetett be. Mindenstre az igaz, hogy qva nagy a szélvédő., és ha szemből süt a nap, az nagyon gáz...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1556 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:39:51 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.04 péntek, 12:37:49
Amikor az enyém készült, még nem is volt ilyen szerintem... Ez a Mondeó mk4-el jöhetett be. Mindenstre az igaz, hogy qva nagy a szélvédő., és ha szemből süt a nap, az nagyon gáz...
Nem a nap süt nagyon, hanem nagy az arcod és így nagy felületre jut a napfény.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1557 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:40:39 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.04 péntek, 12:39:51
Nem a nap süt nagyon, hanem nagy az arcod és így nagy felületre jut a napfény.....
Ha szemből süt, akkor a farkamra... A több igaz.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1558 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:42:38 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.04 péntek, 12:40:39
Ha szemből süt, akkor a farkamra... A több igaz.
Igen, mert te egy dickhead vagy!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1559 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:44:02 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.04 péntek, 12:42:38
Igen, mert te egy dickhead vagy!
te meg egy asshead.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1560 Dátum:
2014.07.04 péntek, 12:45:52 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.04 péntek, 12:44:02
te meg egy asshead.
Az mégis csak jobb!
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1561 Dátum:
2014.07.04 péntek, 14:35:08 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.04 péntek, 11:57:39
Szerintem egy ilyen IR-es nem jön ki 105e ft-ból. A fűtött, automata érzékelős jön ki annyiból...
Az enyémben IR-es szélvédő van, és amikor megvettem a gépet, kíváncsiságból megnéztem, mennyibe fájna egy kavicsfelverődés, hát, nem akarok kavicsot kapni, 240k.
Naplózva
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4955
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1562 Dátum:
2014.07.04 péntek, 17:06:40 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.04 péntek, 11:52:39
Szerintem annyira nem lehet ritka, az etis szerint az enyém is ilyen volt gyárilag, csak az előző tulaj egy kőfelverődés miatt lecserélte - sajnos simára (mondjuk megértem: a sima huszonpárezer az infrás meg 105000 akciósan). Itt az utcában is parkol 2 S-Max, mindkettőnek ott figyel a szélvédőjén az IR felirat, pedig nem túl extrás egyik sem. Nem lehet, hogy a többségnek ilyen van, csak nem tud róla?
Szerintem az IR üveg látványosan csillog. Messziről virít szerintem.
A különbség megítélésére érdemes lehet kimenni ebben a kánikulában egy használtautó telepre, ahol sok Mondi vagy Smax áll a tűző napon, és beülni IR-es nem IR-es szélvédőjű autóba.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1563 Dátum:
2014.07.05 szombat, 11:00:50 »
Tegnap megállapítást nyert Tipcsi által, hogy 3 helyen ereszt a klímahűtőm... Az érdekes az, hogy ott, ahol közvetlenül pl. Kavics nem érheti...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1564 Dátum:
2014.07.05 szombat, 11:15:20 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.05 szombat, 11:00:50
Tegnap megállapítást nyert Tipcsi által, hogy 3 helyen ereszt a klímahűtőm... Az érdekes az, hogy ott, ahol közvetlenül pl. Kavics nem érheti...
Sajnos látszik mindenhol, hogy ma már nem jót kell gyártani...........hanem sokat.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1565 Dátum:
2014.07.05 szombat, 13:20:42 »
Idézetet írta: Sakos - 2014.07.04 péntek, 17:06:40
Szerintem az IR üveg látványosan csillog. Messziről virít szerintem.
A különbség megítélésére érdemes lehet kimenni ebben a kánikulában egy használtautó telepre, ahol sok Mondi vagy Smax áll a tűző napon, és beülni IR-es nem IR-es szélvédőjű autóba.
Ha ott áll órák óta a tűző napon, akkor eben-guba, hogy IR-es vagy nem IR-es az a szélvédő. Szerintem az inkább menet közben érdekes, amikor esetleg klímázol is, meg hogy esetleg a szemedet ne zavarja annyira. Egyébként ilyen lilás színű a széle, bentről nem látni, csak kívülről.
Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1566 Dátum:
2014.07.05 szombat, 13:40:58 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.04 péntek, 11:18:04
Akkor mégegyszer nekifutok hátha van valakinek itt tapasztalata ezzel a problémával: ér valamit az infraszűrős szélvédő? Az enyémen csak sima van és konkrétan szétéget a nap, ha szemből süt. Mennyit hőt fog meg az IR-es? Érdemes lecserélni?
Ér.
Nekem IR-es a szélvédő.
Az előző Focusomon égett már meg a kezem, ebben még nem.
Viszont! A meleg kint tartás, az akkor hatékony, ha a többi 5 üveggel is foglalkozol.
Én pl nem szeretem a klímát gyakran használni, így lefóliáztattam mind az 5 ablakot a legjobb hőkinttartású Shark IR fóliával. Na így már jó lett, amikor a csajok régebben már kérték a klímát, van hogy néha még fűtést kérnek.
Kinti kb 28 fokig nem szoktam klímázni.
Az IR nem csillog, a fűtőszálak jobban zavaróak sötétben-esőben.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1567 Dátum:
2014.07.05 szombat, 13:57:25 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.05 szombat, 13:40:58
Ér.
Nekem IR-es a szélvédő.
Az előző Focusomon égett már meg a kezem, ebben még nem.
Viszont! A meleg kint tartás, az akkor hatékony, ha a többi 5 üveggel is foglalkozol.
Én pl nem szeretem a klímát gyakran használni, így lefóliáztattam mind az 5 ablakot a legjobb hőkinttartású Shark IR fóliával. Na így már jó lett, amikor a csajok régebben már kérték a klímát, van hogy néha még fűtést kérnek.
Kinti kb 28 fokig nem szoktam klímázni.
Az IR nem csillog, a fűtőszálak jobban zavaróak sötétben-esőben.
Engem nem zavar a fűtőszál, nem is látom, csak ha rákoncentrálok. Az ablakok meg gyárilag sötétítettek.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1568 Dátum:
2014.07.05 szombat, 15:12:58 »
A gyárilag sötét üvegek nem azonosak a hővédő fóliával és tulajdonságaival. Lehet hővédő fólia nem sötét is.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1569 Dátum:
2014.07.05 szombat, 16:12:03 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.05 szombat, 15:12:58
A gyárilag sötét üvegek nem azonosak a hővédő fóliával és tulajdonságaival. Lehet hővédő fólia nem sötét is.
Én bemérettem a gyári sötétítést anno, higy utólag a mondeóra gyárival mgegyezőt rakassak. Hát, a gyárinál rosszabb ma nem létezik...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1570 Dátum:
2014.07.05 szombat, 16:36:40 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.05 szombat, 16:12:03
Én bemérettem a gyári sötétítést anno, higy utólag a mondeóra gyárival mgegyezőt rakassak. Hát, a gyárinál rosszabb ma nem létezik...
Még a gyárira is érdemes ráfóliázni?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1571 Dátum:
2014.07.05 szombat, 16:42:57 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.05 szombat, 16:36:40
Még a gyárira is érdemes ráfóliázni?
A gyári csak sötét.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1572 Dátum:
2014.07.05 szombat, 17:12:45 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.05 szombat, 16:36:40
Még a gyárira is érdemes ráfóliázni?
Nem, azt leszedni érdemes. Smaxon gyári van, azt mérettem be. Mondeómra rakattam. A gyári csak sötétít, uvt pl alig szűr, míg az utólagosak abban papíron nagyon jók.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1573 Dátum:
2014.07.05 szombat, 17:31:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.05 szombat, 15:12:58
A gyárilag sötét üvegek nem azonosak a hővédő fóliával és tulajdonságaival. Lehet hővédő fólia nem sötét is.
Így igaz.
Nekem is a Shark IR az nem sötétít (annyira...). Pont ezért van nekem felrakva a vezető és anyósülés oldali üvegekre is. Így ér már az egész vmit.
Gyári sötétítés meg csak a B oszloptól hátrafelé van.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1574 Dátum:
2014.07.05 szombat, 17:55:27 »
3 paramétert kell a fóliáknál nézni: UV áteresztés, fényáteresztés, és infra áteresztés.
Itt van pl egy HP20-as fólia:
Ez 0% UV-t enged át, kb 25% fényt, és kb 60% infrát.
De itt van pl az IR 70 típus:
Ez is 0% UV-t enged át, de kb 70%-ban átlátszó, és csak 40% körüli infrát enged át (így sokkal jobb a hő kinttartása, mitn egy "sötétítő" fóliának).
(azért írok mindenhol kerekítettet, mert van több fotóm is, s kb ez az átlag; IR-re pl van 36%os infra értéket tartalmazó fotóm is)
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1575 Dátum:
2014.07.05 szombat, 17:59:32 »
Itt jól látszik a különbség a fóliák kinézetében:
Jobb felül van az IR70, mellette balra az IR50. Ezek hőkinttartó, nem sötétítő fóliák.
A 2. sor az már inkább sötétítő, középen van a HP20.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1576 Dátum:
2014.07.05 szombat, 20:42:10 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.05 szombat, 17:12:45
Nem, azt leszedni érdemes. Smaxon gyári van, azt mérettem be. Mondeómra rakattam. A gyári csak sötétít, uvt pl alig szűr, míg az utólagosak abban papíron nagyon jók.
Leszedni? Ott önmagában az üveg színezett, nem? Azon nem fólia van.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1577 Dátum:
2014.07.05 szombat, 20:46:12 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.05 szombat, 20:42:10
Leszedni? Ott önmagában az üveg színezett, nem? Azon nem fólia van.
Piciny kalapáccsal lejön.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1578 Dátum:
2014.07.05 szombat, 20:55:26 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.05 szombat, 20:46:12
Piciny kalapáccsal lejön.....
Olyan üvegtörő kalapács jó lesz, mint ami a buszokon van?
Mellesleg a sárfogogó gumi nem lett jó, amit az ebayen vettem.
Túl keskeny, és túl rövid.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1579 Dátum:
2014.07.05 szombat, 20:59:26 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.05 szombat, 20:55:26
Olyan üvegtörő kalapács jó lesz, mint ami a buszokon van?
Mellesleg a sárfogogó gumi nem lett jó, amit az ebayen vettem.
Túl keskeny, és túl rövid.
Úgy volt a leírás, hogy passzol az autódhoz?
Jelezd az eladónak.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1580 Dátum:
2014.07.05 szombat, 21:07:06 »
Idézetet írta: GSR - 2014.07.05 szombat, 20:59:26
Úgy volt a leírás, hogy passzol az autódhoz?
Jelezd az eladónak.
Természetesen jeleztem, vissza kell küldenem, de a visszapostát nekem kell állnom, Feladtam, hát nem gondoltam, hogy ilyen drága, 10 GBP-ért vitte el a posta, én meg fizettem érte 14 GBP-t. Nagy üzlet volt!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1581 Dátum:
2014.07.05 szombat, 21:10:02 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.05 szombat, 21:07:06
Természetesen jeleztem, vissza kell küldenem, de a visszapostát nekem kell állnom, Feladtam, hát nem gondoltam, hogy ilyen drága, 10 GBP-ért vitte el a posta, én meg fizettem érte 14 GBP-t. Nagy üzlet volt!
Ilyenkor nem neked kell állnod. Hibás teljesítés! Nem indokolás nélküli elállás ez!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1582 Dátum:
2014.07.05 szombat, 21:13:26 »
Idézetet írta: Dzsana - 2014.07.05 szombat, 21:07:06
Természetesen jeleztem, vissza kell küldenem, de a visszapostát nekem kell állnom, Feladtam, hát nem gondoltam, hogy ilyen drága, 10 GBP-ért vitte el a posta, én meg fizettem érte 14 GBP-t. Nagy üzlet volt!
Nagy üzlet, főleg, higy a gyári 8500-ból kijön.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1583 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 10:07:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.05 szombat, 13:40:58
Ér.
Nekem IR-es a szélvédő.
Az előző Focusomon égett már meg a kezem, ebben még nem.
Viszont! A meleg kint tartás, az akkor hatékony, ha a többi 5 üveggel is foglalkozol.
Én pl nem szeretem a klímát gyakran használni, így lefóliáztattam mind az 5 ablakot a legjobb hőkinttartású Shark IR fóliával. Na így már jó lett, amikor a csajok régebben már kérték a klímát, van hogy néha még fűtést kérnek.
Kinti kb 28 fokig nem szoktam klímázni.
Az IR nem csillog, a fűtőszálak jobban zavaróak sötétben-esőben.
Köszi Jani a kimerítő választ. Épp kérdezni akartam, hogy mit tudsz a nem sötét UV és IR szűrő fóliákról, de nem volt rá szükség
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
joker
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1584 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 21:05:20 »
Sziasztok!
Van egy 2.0 Eco Boostos benzines S-Maxom. A gondom néhány hete kezdődött egy tankolásnál, ahol max. 10-12 L üzemanyagra rátankoltam, és automatára raktam a pisztolyt, ezután néhány másodperc után elkezdett kifolyni az üzemanyag belőle. Gyorsan kikapcsoltam a töltést, majd utána csak kb. 5 perc folyamatos pumpálgatás után lehetett teletankolni. Ezzel szinte egy időben megjelent egy olyan jelenség, hogy a gyújtás ráadásakor a kesztyűtartó alatti elektromos táblából relé kattanás hangokat lehet hallani ütemesen, kb. 5x mely párosul az üzemanyag szívattyú hangjával. Más tünetet nem produkál az autó, jól megy, talán mintha kicsit hosszabban indítana, de csak fél -1 másodperccel. A tankolás folyamata a mai napig nem változott, és ma kigyulladt a motordiagnosztika (motorfigyelmeztető) visszajelző is. A relé kattogás jelentősen gyorsabb lett. Kérném ha valaki akár ugyanilyen motorral szerelt Mondeoval rendelkezik és tapasztalt már hasonlókat szintén jelentkezzen.
Köszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1585 Dátum:
2014.07.07 hétfő, 21:51:19 »
Idézetet írta: joker - 2014.07.07 hétfő, 21:05:20
Sziasztok!
Van egy 2.0 Eco Boostos benzines S-Maxom. A gondom néhány hete kezdődött egy tankolásnál, ahol max. 10-12 L üzemanyagra rátankoltam, és automatára raktam a pisztolyt, ezután néhány másodperc után elkezdett kifolyni az üzemanyag belőle. Gyorsan kikapcsoltam a töltést, majd utána csak kb. 5 perc folyamatos pumpálgatás után lehetett teletankolni. Ezzel szinte egy időben megjelent egy olyan jelenség, hogy a gyújtás ráadásakor a kesztyűtartó alatti elektromos táblából relé kattanás hangokat lehet hallani ütemesen, kb. 5x mely párosul az üzemanyag szívattyú hangjával. Más tünetet nem produkál az autó, jól megy, talán mintha kicsit hosszabban indítana, de csak fél -1 másodperccel. A tankolás folyamata a mai napig nem változott, és ma kigyulladt a motordiagnosztika (motorfigyelmeztető) visszajelző is. A relé kattogás jelentősen gyorsabb lett. Kérném ha valaki akár ugyanilyen motorral szerelt Mondeoval rendelkezik és tapasztalt már hasonlókat szintén jelentkezzen.
Köszi
arról fogalmam sincs mi okozhatja,hogy visszaböfögi a benyát(bár én sem szeretem
),de biztos,hogy van tárolt hibakódod.javasolok egy hibakódolvasást azonnal.Ha megírod merre laksz,valamelyik Forscan-es fórumtárs ránéz neked ingyen.....
közben megtaláltam: "Borsod, Heves, Nógrád, Hajdú vagy esetleg Szabolcs"
«
Utoljára szerkesztve: 2014.07.07 hétfő, 21:53:04 írta alf T-boy
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1586 Dátum:
2014.07.08 kedd, 14:17:38 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.05 szombat, 17:59:32
Itt jól látszik a különbség a fóliák kinézetében:
Jobb felül van az IR70, mellette balra az IR50. Ezek hőkinttartó, nem sötétítő fóliák.
A 2. sor az már inkább sötétítő, középen van a HP20.
Ez az IR70 megtetszett, Jani, tudsz ajánlani megbízható fóliázó műhelyt (Bp és körnéyke)? A Skyfol oldalán van egy rakás minősített szerviz, de jó lenne olyanhoz menni, akivel van jó tapasztalat. Előre is köszi.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1587 Dátum:
2014.07.08 kedd, 14:34:39 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.08 kedd, 14:17:38
Ez az IR70 megtetszett, Jani, tudsz ajánlani megbízható fóliázó műhelyt (Bp és körnéyke)? A Skyfol oldalán van egy rakás minősített szerviz, de jó lenne olyanhoz menni, akivel van jó tapasztalat. Előre is köszi.
15. Kerületben fóliáztattam anno. Az jó volt, de semmim nincs meg hozzá... Bár ő nem ezzel dolgozott, szerintem egyébként tök mindegy.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1588 Dátum:
2014.07.08 kedd, 14:40:04 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.08 kedd, 14:34:39
15. Kerületben fóliáztattam anno. Az jó volt, de semmim nincs meg hozzá... Bár ő nem ezzel dolgozott, szerintem egyébként tök mindegy.
Kössz, akkor keresek egy hozzám (zugló) közelit a skyfol oldalán
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1589 Dátum:
2014.07.08 kedd, 14:41:57 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.08 kedd, 14:40:04
Kössz, akkor keresek egy hozzám (zugló) közelit a skyfol oldalán
Többen fóliáztattak ott, remélem beírják az elérhetőségét!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1590 Dátum:
2014.07.08 kedd, 15:13:50 »
Idézetet írta: BT - 2014.07.08 kedd, 14:34:39
15. Kerületben fóliáztattam anno. Az jó volt, de semmim nincs meg hozzá... Bár ő nem ezzel dolgozott, szerintem egyébként tök mindegy.
Én itt fóliáztattam:
http://www.nothot.hu/auto_folia.php
Ez is 15. ker.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1591 Dátum:
2014.07.08 kedd, 15:16:41 »
Idézetet írta: Domi - 2014.07.08 kedd, 15:13:50
Én itt fóliáztattam:
http://www.nothot.hu/auto_folia.php
Ez is 15. ker.
Ez az!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1592 Dátum:
2014.07.08 kedd, 21:23:21 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.08 kedd, 14:17:38
Ez az IR70 megtetszett, Jani, tudsz ajánlani megbízható fóliázó műhelyt (Bp és körnéyke)? A Skyfol oldalán van egy rakás minősített szerviz, de jó lenne olyanhoz menni, akivel van jó tapasztalat. Előre is köszi.
http://www.zambofolia.hu/
Nekem ők csinálták. Még ma is jó.
Egyébként meg rakass IR50-et, de IR70-re dokumentáltasd (a matricák is 70-esek legyenek
) Az IR50en keresztül is simán be lehet látni még az utastérbe. Ha gondolod megmutatom az én autóm
Fontos: Bárkivel fóliáztatsz, kérd meg, hogy az üvegek szélénél a pöttyözött részre már ne fóliázzanak, mert azon nem tapad meg a fólia.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
joker
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1593 Dátum:
2014.07.08 kedd, 21:25:17 »
Idézetet írta: alf T-boy - 2014.07.07 hétfő, 21:51:19
arról fogalmam sincs mi okozhatja,hogy visszaböfögi a benyát(bár én sem szeretem
),de biztos,hogy van tárolt hibakódod.javasolok egy hibakódolvasást azonnal.Ha megírod merre laksz,valamelyik Forscan-es fórumtárs ránéz neked ingyen.....
közben megtaláltam: "Borsod, Heves, Nógrád, Hajdú vagy esetleg Szabolcs"
Ma elvittem szervízbe kiolvasták a hibakódot. Alacsony tüzelőanyag nyomás ezt dobta ki. Kérdeztem, akkor miért nem mutatkozik meg a teljesítményben, erre nem kaptam választ. A hibakódot törölték, a tankba rendeltek vmi csövet, ami nincs az országba, majd ha megjön kicserélik és szerintük ez okozhatja a problémát. A vicc az, hogy hazafelé megjött a teljesítmény csökkenés, kb 50 Km-t gond nélkül jöttem elég izmosan, majd kaptam egy pirosat utána nem engedte 3.000 fordulat és 80KM/óra fölé a parton felfelé már szégyen szemre le kellett húzódnom.. Leállítás újraindítás, majd ismét jól ment csak már megjelent a motorhiba jelzés. Szerintetek mi lehet a baja? Üzemanyag szívattyú? Ha az, bele lehet-e nyomni gariba 2 és fél éves a gép.
Köszi
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1594 Dátum:
2014.07.08 kedd, 21:35:32 »
Idézetet írta: joker - 2014.07.08 kedd, 21:25:17
Ma elvittem szervízbe kiolvasták a hibakódot. Alacsony tüzelőanyag nyomás ezt dobta ki. Kérdeztem, akkor miért nem mutatkozik meg a teljesítményben, erre nem kaptam választ. A hibakódot törölték, a tankba rendeltek vmi csövet, ami nincs az országba, majd ha megjön kicserélik és szerintük ez okozhatja a problémát. A vicc az, hogy hazafelé megjött a teljesítmény csökkenés, kb 50 Km-t gond nélkül jöttem elég izmosan, majd kaptam egy pirosat utána nem engedte 3.000 fordulat és 80KM/óra fölé a parton felfelé már szégyen szemre le kellett húzódnom.. Leállítás újraindítás, majd ismét jól ment csak már megjelent a motorhiba jelzés. Szerintetek mi lehet a baja? Üzemanyag szívattyú? Ha az, bele lehet-e nyomni gariba 2 és fél éves a gép.
Köszi
Hát próbáld meg gariba, vidd be Ford-ba és hagyd ott....csinálják meg!
(De sajnos üzemanyagrendszerre nem biztos, hogy élni fog a gari..... mert simán kihozhatják, hogy üzemanyag probléma okozott valamit (azaz betankoltál valamit).
Egy próbát megér.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1595 Dátum:
2014.07.09 szerda, 09:18:44 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.08 kedd, 21:23:21
http://www.zambofolia.hu/
Nekem ők csinálták. Még ma is jó.
Egyébként meg rakass IR50-et, de IR70-re dokumentáltasd (a matricák is 70-esek legyenek
) Az IR50en keresztül is simán be lehet látni még az utastérbe. Ha gondolod megmutatom az én autóm
Fontos: Bárkivel fóliáztatsz, kérd meg, hogy az üvegek szélénél a pöttyözött részre már ne fóliázzanak, mert azon nem tapad meg a fólia.
Köszönöm!
Egyébként miért jobb az IR50-et rakatni, mint az IR70-et? Nekem csak az IR védelem kell és abból minél jobb, kifejezetten nem szeretem, ha sötét az üveg, de egyébként is úgy látom a leírásokból, hogy ezek az IR jelzésűek üvegtiszták, nem sötétek.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1596 Dátum:
2014.07.09 szerda, 09:42:12 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.09 szerda, 09:18:44
Köszönöm!
Egyébként miért jobb az IR50-et rakatni, mint az IR70-et? Nekem csak az IR védelem kell és abból minél jobb, kifejezetten nem szeretem, ha sötét az üveg, de egyébként is úgy látom a leírásokból, hogy ezek az IR jelzésűek üvegtiszták, nem sötétek.
Mert jobb az IR visszatartása valamelyest, meg jobb a napenergia visszatartás is. + nekem tetszik ez a minimális sötétítés (igazából nem sötétít, hanem a reflexióval együtt messziről nem látni az autóba be, közelről inkább igen (rendőr még soha nem kötött bele, műszakival sincs probléma).
De most látom, hogy ma már (2011től) IR-ból a 80-as fut, ami elég jó értékeket produkál már önmagában is.
http://www.skyfol.hu/files/prospektus/skyfol_shark_2011_4.pdf
Ettől függetlenül rákérdeznék, hogy nincs-e vkinek IR50 még.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1597 Dátum:
2014.07.09 szerda, 09:44:27 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.09 szerda, 09:42:12
Mert jobb az IR visszatartása valamelyest, meg jobb a napenergia visszatartás is. + nekem tetszik ez a minimális sötétítés (igazából nem sötétít, hanem a reflexióval együtt messziről nem látni az autóba be, közelről inkább igen (rendőr még soha nem kötött bele, műszakival sincs probléma).
De most látom, hogy ma már (2011től) IR-ból a 80-as fut, ami elég jó értékeket produkál már önmagában is.
http://www.skyfol.hu/files/prospektus/skyfol_shark_2011_4.pdf
Ettől függetlenül rákérdeznék, hogy nincs-e vkinek IR50 még.
Köszi, világos.
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
fektoh
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 290
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1598 Dátum:
2014.07.16 szerda, 18:00:42 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.07.05 szombat, 17:59:32
Itt jól látszik a különbség a fóliák kinézetében:
Jobb felül van az IR70, mellette balra az IR50. Ezek hőkinttartó, nem sötétítő fóliák.
A 2. sor az már inkább sötétítő, középen van a HP20.
Jani, mit érdemes inkább nézni: az IR visszatartást, vagy a napenergia visszatartást? Ahogy írtam, nekem nem fontos a sötétítés sokkal inkább a hőkinttartás, de pár napja ültem egy HP20-szal fóliázott autóban, abból teljesen jól ki lehet látni, és ennek jobb a napenergia visszatartása, mint az IR80-nak (54% vs 45%). IR visszatartrásban viszont egyértelműen az IR80 a jobb (70% vs 44%). Szerinted kevésbé melegedne fel az autó, ha a B oszlop mögé HP20-at rakatnék előre meg IR80-at ahhoz képest ha mindenhová IR80 menne?
Naplózva
S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1599 Dátum:
2014.07.16 szerda, 22:10:48 »
Idézetet írta: fektoh - 2014.07.16 szerda, 18:00:42
Jani, mit érdemes inkább nézni: az IR visszatartást, vagy a napenergia visszatartást? Ahogy írtam, nekem nem fontos a sötétítés sokkal inkább a hőkinttartás, de pár napja ültem egy HP20-szal fóliázott autóban, abból teljesen jól ki lehet látni, és ennek jobb a napenergia visszatartása, mint az IR80-nak (54% vs 45%). IR visszatartrásban viszont egyértelműen az IR80 a jobb (70% vs 44%). Szerinted kevésbé melegedne fel az autó, ha a B oszlop mögé HP20-at rakatnék előre meg IR80-at ahhoz képest ha mindenhová IR80 menne?
Nem tudom, mert ez engem azért nem érdekelt már, mert nem akartam az autót asszimetrikussá tenni azzal, hogy a B oszloptól hátrafelé HP-sat rakok. Kérdezz meg egy fóliást erről.
Szerintem az 54 vs 45 között nem akkora nagyságrendi a különbség, mint mondjuk az IR visszatartásban a 70 vs 44.
Az autód melegedésében nem a HP vs IR fog dönteni, hanem, hogy mennyire tudod eldugni árnyékba.
Én is ha folyamatosan napon hagyom az enyémet, akkor dög meleg van benne. Ami érzékelhetően segít, ha kb 1cm-re lent hagyom az ablakokat + bukóra nyitom a napfénytetőt.
Csodát ne várj, napon nem pl. 60 fok lesz a kocsiban, hanem csak pl 45, ami még mindig bazi meleg. Az autó tetején át iszonyat hő megy az utastér felé.
Egy dolgot ne felejts el: a HP-val lehet, hogy jól kiláttál nappal, de sötétben már nem az igazi. Sokkal vaklászósabb, mint az IR.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Oldalak:
1
...
25
26
27
28
29
30
31
[
32
]
33
34
35
36
37
38
39
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ