Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 15:04:57
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo IV.
>
Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
95
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max (Megtekintve 1504178 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1650 Dátum:
2014.08.13 szerda, 07:59:53 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.13 szerda, 07:38:33
Ezeket a dolgokat a tempomaton kívül én is felvázoltam neki, de nem hatotta meg. Nem sürgős az eladás.
Szóval esélytelen itt minden szép szó.
A kérdés már csak arra szűkült, hogy megéri-e nekem ez.
ezt csak te tudod eldönteni.megkell nézni egy olyat,amelyiknél ezek mind rendben vannak,és összehasonlítani az árát.
meg hozzá kell tenni,hogy amiket neked kell megcsinálni az mind rengeteg idő és energia és idegeskedés.
ha meg benne van a kalkulált költség a keretben,akkor megkell venni és rendbetenni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1651 Dátum:
2014.08.13 szerda, 08:19:21 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.13 szerda, 06:33:43
Egyetlen tárolt hibakód volt, a turbó valamikor egyszer túltöltött.
Az a valamikor egyszer a közelmúltban lehetett, vagy folyamatosan, ugyanis 2-3 indítás után, ha minden rendben van, a túltöltésre, geomteria állítási problémára utaló kódok törlődnek...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 276
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1652 Dátum:
2014.08.13 szerda, 08:37:44 »
Na megjártuk, hótehénke nem mozgott valami otthonosan Pargan, kicsit kihízta az ottani szűk utcákat.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.
http://www.kepfeltoltes.hu
Közben megoldódott a belső világításkapcsoló rejtélye is. Ezt leszámítva kiválóan viselkedett, és klíma nélkül a fogyasztása is nagyon baráti volt.
Naplózva
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1653 Dátum:
2014.08.13 szerda, 08:39:11 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.13 szerda, 08:19:21
Az a valamikor egyszer a közelmúltban lehetett, vagy folyamatosan, ugyanis 2-3 indítás után, ha minden rendben van, a túltöltésre, geomteria állítási problémára utaló kódok törlődnek...
Ez jó kérdés, sajnos ezt nem tudtam, de akkor még vétel előtt beindítom párszor, és után diagnosztika megint.
Annyit tudok még, hogy az idén csak párszor használták a S-Maxot. Ez nem tudom, hogy számít-e.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1654 Dátum:
2014.08.13 szerda, 09:18:30 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.13 szerda, 08:19:21
Az a valamikor egyszer a közelmúltban lehetett, vagy folyamatosan, ugyanis 2-3 indítás után, ha minden rendben van, a túltöltésre, geomteria állítási problémára utaló kódok törlődnek...
hát ennek fuss mégegyszer neki.
az én autómnak eldurrant a turbócsöve és 1 év után lett törölve a hibakód.
ugyan ez a gázpedál kiszerelése a pollenszűrő miatt.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1655 Dátum:
2014.08.13 szerda, 22:26:16 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.13 szerda, 09:18:30
hát ennek fuss mégegyszer neki.
az én autómnak eldurrant a turbócsöve és 1 év után lett törölve a hibakód.
ugyan ez a gázpedál kiszerelése a pollenszűrő miatt.
Tudom, hogy off, de lustavagyok végig böngészni a TDCI
topicot...
Mitől tud, szokott eldurran egy turbó cső?
Városi gyilkos (rövid utak) használat? Autópályás száguldozás?
pár szóban van valami infótok?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1656 Dátum:
2014.08.13 szerda, 23:43:39 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.13 szerda, 09:18:30
hát ennek fuss mégegyszer neki.
az én autómnak eldurrant a turbócsöve és 1 év után lett törölve a hibakód.
ugyan ez a gázpedál kiszerelése a pollenszűrő miatt.
Mikor össze vissza próbálkoztam a szolenoid szelepekkel, akkor volt amikor töltés hibakódot dobott. Utolsónál elfelejtettem kitörölni, és magától törlődött....
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1657 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 06:07:52 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.13 szerda, 23:43:39
Mikor össze vissza próbálkoztam a szolenoid szelepekkel, akkor volt amikor töltés hibakódot dobott. Utolsónál elfelejtettem kitörölni, és magától törlődött....
talán a 2.0 vs 2.2 az eltérés....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1658 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 06:09:40 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.13 szerda, 22:26:16
Tudom, hogy off, de lustavagyok végig böngészni a TDCI
topicot...
Mitől tud, szokott eldurran egy turbó cső?
Városi gyilkos (rövid utak) használat? Autópályás száguldozás?
pár szóban van valami infótok?
a turbó szállítja a résolajat a tengelykenéséből fakadóan.ez az olaj fellágyítja a silány minőségű gumit,és kireped.ennyi.nem lehet kivédeni.esetleg szilikoncsövekkel.forge.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
SzJani
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6323
offok
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1659 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 08:13:22 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.13 szerda, 22:26:16
Tudom, hogy off, de lustavagyok végig böngészni a TDCI
topicot...
Mitől tud, szokott eldurran egy turbó cső?
Városi gyilkos (rövid utak) használat? Autópályás száguldozás?
pár szóban van valami infótok?
Én óvtam-védtem, óvatosan használtam az enyáémet, 106E-nél mégis szétment.
Ahány 2.2ről hallottam eddig, a gyárija mindig szétment. A tesóméké is.
Szhar a csőbeszállító.
Naplózva
off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1660 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 08:14:34 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.08.14 csütörtök, 08:13:22
Én óvtam-védtem, óvatosan használtam az enyáémet, 106E-nél mégis szétment.
Ahány 2.2ről hallottam eddig, a gyárija mindig szétment. A tesóméké is.
Szhar a csőbeszállító.
én ezt is ráfognám a tervezett avultatás számlájára....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1661 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 08:41:23 »
Idézetet írta: SzJani - 2014.08.14 csütörtök, 08:13:22
Én óvtam-védtem, óvatosan használtam az enyáémet, 106E-nél mégis szétment.
Ahány 2.2ről hallottam eddig, a gyárija mindig szétment. A tesóméké is.
Szhar a csőbeszállító.
En bebandazsoltam 108 ezernel a fuggoleges csovet meg eredeti volt senki nem bontotta meg az tuti, most 117 van benne es meg birja, de lehet veszek majd egyet tarcsiba
Az a jo benne, hogy konnyu kicserelni nem ugy mint az MK3-on.
Mellesleg a hosszu egyenletes sebessegu utak pl autopalya kimelik, hiszen a turbonyomas visszaall es a varos a gyorsulgatasok amikor felfujja sokszor a turbo a csoveket az gyilkolja.
Lasd Stealt MK3-ja elment siman 270 ezret es nem kellet csovet cserelnie.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1662 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:19:25 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 06:09:40
a turbó szállítja a résolajat a tengelykenéséből fakadóan.ez az olaj fellágyítja a silány minőségű gumit,és kireped.ennyi.nem lehet kivédeni.esetleg szilikoncsövekkel.forge.
melyik csőröl van szó, hogy néz ki? Egy cső vagy több durranhat el?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1663 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 10:44:50 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.14 csütörtök, 10:19:25
melyik csőröl van szó, hogy néz ki? Egy cső vagy több durranhat el?
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-Mk4-S-MAX-GALAXY-2-2TDCi-TUBE-EGR-TURBO-BOOST-AIR-DUCT-INTAKE-CHARGE-/161234865436?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+IV&hash=item258a58cd1c
Ez a fuggoleges szokott eldurranni es egyszere csak egy altalaban, hiszen utana mar nem tud felepulni a nyomas elszokik a levego.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1664 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 11:21:18 »
Idézetet írta: Trekxc - 2014.08.14 csütörtök, 10:44:50
http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-Mk4-S-MAX-GALAXY-2-2TDCi-TUBE-EGR-TURBO-BOOST-AIR-DUCT-INTAKE-CHARGE-/161234865436?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AMondeo%7CPlat_Gen%3AMK+IV&hash=item258a58cd1c
Ez a fuggoleges szokott eldurranni es egyszere csak egy altalaban, hiszen utana mar nem tud felepulni a nyomas elszokik a levego.
Ha elgurran akkor veszít az autó az erejéből és csak gyökkettővel tud vánszorogni? Érdemes ilyet tartalékolni az autóba?
ha autóúton eldurran akkor lehessen cserélni?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1665 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 11:40:45 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.14 csütörtök, 11:21:18
Ha elgurran akkor veszít az autó az erejéből és csak gyökkettővel tud vánszorogni? Érdemes ilyet tartalékolni az autóba?
ha autóúton eldurran akkor lehessen cserélni?
szerintem nem.4év alatt 1 db szállt el....ez nem okoz ekkora problémát.ilyen alapon zárat,tartalék xenont is kéne tertani meg egy csomó mindent.
Nekünk még pótkerék sem jutott.És nem is igen kell.A statisztika szerint nincs szükség rá.helye sincs,csak egy gyorssegélykészletnek az első gumisig.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.14 csütörtök, 11:42:42 írta alf
»
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1666 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 14:11:32 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.14 csütörtök, 11:40:45
szerintem .....................
tartalék xenont
is kéne tertani meg egy csomó mindent.
.
izzókészlet hiánya 30 e Ft
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1667 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 14:36:24 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.14 csütörtök, 14:11:32
izzókészlet hiánya 30 e Ft
ez rossz vicc vót...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1668 Dátum:
2014.08.14 csütörtök, 14:59:50 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.14 csütörtök, 11:21:18
Ha elgurran akkor veszít az autó az erejéből és csak gyökkettővel tud vánszorogni? Érdemes ilyet tartalékolni az autóba?
ha autóúton eldurran akkor lehessen cserélni?
A fhos 2.2-esen durran el, a 2.0-án max lenyomja... Szóval ne parázzál már.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1669 Dátum:
2014.08.15 péntek, 07:15:33 »
Tegnap megvásároltam egy 2007-es évjáratú 2.0 TDCi S-Maxot.
Első dízel autóm, remélem hamar kinövöm a benzines reflexeimet, tankoláskor próbálok nagyon koncentrálni.
Emlékszem beszéltetek már róla, de az Istenért sem találom: hogyan kell egy ilyen autót úgy vezetni, hogy jó legyen neki?
Első elinduláskor kell-e járatni és ha igen mennyit?
Milyen fordulatszám tartományban üzemeltethető optimálisan, mikor kell elváltani-visszaváltani?
Leállítás előtt kell-e járatni, ha igen milyen esetekben és mennyi ideig?
A gúnyos megjegyzésektől most kíméljetek, tudom nehéz lesz megállni...
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1670 Dátum:
2014.08.15 péntek, 08:11:19 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.15 péntek, 07:15:33
Tegnap megvásároltam egy 2007-es évjáratú 2.0 TDCi S-Maxot.
Első dízel autóm, remélem hamar kinövöm a benzines reflexeimet, tankoláskor próbálok nagyon koncentrálni.
Emlékszem beszéltetek már róla, de az Istenért sem találom: hogyan kell egy ilyen autót úgy vezetni, hogy jó legyen neki?
Első elinduláskor kell-e járatni és ha igen mennyit?
Milyen fordulatszám tartományban üzemeltethető optimálisan, mikor kell elváltani-visszaváltani?
Leállítás előtt kell-e járatni, ha igen milyen esetekben és mennyi ideig?
A gúnyos megjegyzésektől most kíméljetek, tudom nehéz lesz megállni...
gratula
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1671 Dátum:
2014.08.15 péntek, 08:28:51 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.15 péntek, 07:15:33
Tegnap megvásároltam egy 2007-es évjáratú 2.0 TDCi S-Maxot.
Első dízel autóm, remélem hamar kinövöm a benzines reflexeimet, tankoláskor próbálok nagyon koncentrálni.
Emlékszem beszéltetek már róla, de az Istenért sem találom: hogyan kell egy ilyen autót úgy vezetni, hogy jó legyen neki?
Első elinduláskor kell-e járatni és ha igen mennyit?
Milyen fordulatszám tartományban üzemeltethető optimálisan, mikor kell elváltani-visszaváltani?
Leállítás előtt kell-e járatni, ha igen milyen esetekben és mennyi ideig?
A gúnyos megjegyzésektől most kíméljetek, tudom nehéz lesz megállni...
be kell melegíteni rendesen és nem szabad rögtön leállítani.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1672 Dátum:
2014.08.15 péntek, 08:48:09 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.15 péntek, 08:28:51
be kell melegíteni rendesen és nem szabad rögtön leállítani.
te is mindíg így teszel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1673 Dátum:
2014.08.15 péntek, 14:05:57 »
Szia.Gratula és baleset mentes közlekedést neked.Én az összes dízelemmel ugyan úgy bánok.Nos mikor be indítom várok kb 1-percet el indulás előtt,hogy az olaj minden hová el jusson.Ha már el indultam nem pörgetem 2000 fölé csak ha már melegszik a motor.Le állítás előtt én mindig várok egy kicsit a turbó had hűljön vissza.Én így szoktam de lehet,hogy más más hogy kezeli az autóját.
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.15 péntek, 07:15:33
Tegnap megvásároltam egy 2007-es évjáratú 2.0 TDCi S-Maxot.
Első dízel autóm, remélem hamar kinövöm a benzines reflexeimet, tankoláskor próbálok nagyon koncentrálni.
Emlékszem beszéltetek már róla, de az Istenért sem találom: hogyan kell egy ilyen autót úgy vezetni, hogy jó legyen neki?
Első elinduláskor kell-e járatni és ha igen mennyit?
Milyen fordulatszám tartományban üzemeltethető optimálisan, mikor kell elváltani-visszaváltani?
Leállítás előtt kell-e járatni, ha igen milyen esetekben és mennyi ideig?
A gúnyos megjegyzésektől most kíméljetek, tudom nehéz lesz megállni...
«
Utoljára szerkesztve: 2014.08.15 péntek, 14:07:51 írta tuza35
»
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1674 Dátum:
2014.08.15 péntek, 23:37:09 »
Idézetet írta: tuza35 - 2014.08.15 péntek, 14:05:57
Szia.Gratula és baleset mentes közlekedést neked.Én az összes dízelemmel ugyan úgy bánok.Nos mikor be indítom várok kb 1-percet el indulás előtt,hogy az olaj minden hová el jusson.Ha már el indultam nem pörgetem 2000 fölé csak ha már melegszik a motor.Le állítás előtt én mindig várok egy kicsit a turbó had hűljön vissza.Én így szoktam de lehet,hogy más más hogy kezeli az autóját.
..városi használat esetén (pláne télen) hogy lehet védekezni a turbó lekormozódása ellen? Sajnos a városi használat a gyakori leállás is hozzá tartozik...
(tudom ilyenkor kellene kis köbcentijű benzinest használni
)
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1675 Dátum:
2014.08.16 szombat, 09:08:44 »
Bocsi én csak autópályán használom a kocsikat.
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.15 péntek, 23:37:09
..városi használat esetén (pláne télen) hogy lehet védekezni a turbó lekormozódása ellen? Sajnos a városi használat a gyakori leállás is hozzá tartozik...
(tudom ilyenkor kellene kis köbcentijű benzinest használni
)
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1676 Dátum:
2014.08.16 szombat, 09:52:26 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.15 péntek, 23:37:09
..városi használat esetén (pláne télen) hogy lehet védekezni a turbó lekormozódása ellen? Sajnos a városi használat a gyakori leállás is hozzá tartozik...
(tudom ilyenkor kellene kis köbcentijű benzinest használni
)
nem szabad hamar elváltani.ha mindig magasabb fordulaton használod,nem fog lekormolódni.2500-3000ig mehet minden fokozat.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1677 Dátum:
2014.08.16 szombat, 10:59:26 »
Idézetet írta: Benedek - 2014.08.15 péntek, 23:37:09
..városi használat esetén (pláne télen) hogy lehet védekezni a turbó lekormozódása ellen? Sajnos a városi használat a gyakori leállás is hozzá tartozik...
(tudom ilyenkor kellene kis köbcentijű benzinest használni
)
Egér dugó
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1678 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:00:24 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.16 szombat, 10:59:26
Egér dugó
Állítólag ezeket euro5 motorokat nem lehet dugózni, mert állandó hibaüzenettel fog küzdeni.
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1679 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:05:54 »
2007-es már euro5 ?
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1680 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:07:47 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.17 vasárnap, 00:05:54
2007-es már euro5 ?
2010re mondják az Euro5
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1681 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:09:24 »
Te mondtad az egr dugózásra......
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1682 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:13:33 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.17 vasárnap, 00:09:24
Te mondtad az egr dugózásra......
valamit szerintem félre értek...
A városi használat kormozódás ellen ajánlja BT az EGR ledugózását...
Nekem 2010es gyártású járgányom van, ami (elvileg) Euro5 motorja van....
2007esekről nincs információm....
vagy?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1683 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:20:14 »
Azt gondoltam Velcsi80 új szerzeményére lett javasolva az egr dugó.Én tegnapelőtt megtettem és a füstölgésnek vége.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1684 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 00:54:29 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.17 vasárnap, 00:20:14
Azt gondoltam Velcsi80 új szerzeményére lett javasolva az egr dugó.Én tegnapelőtt megtettem és a füstölgésnek vége.
mit lehet róla tudni? mikori kiadású járgányoknál használható?
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1685 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 01:09:23 »
Hát őszintén szólva,amit tudok erről azt mind itt olvastam.Az enyémnél nincs hibakód(2006)A füstölés teljesen megszünt. Azt viszont nem érzem hogy jobban menne. Talán annyiban,hogy eddig 2000 fordulatról lórugásszerüen jött az erö most alacsonyabb fordulatról folyamatosan tol.Ja igen,a rángatás na az is a multé a füstölessel együtt.Én magamnak készítettem dugót de láttam az e-bay-én is lehet kapni néhány euróért.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1686 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 01:14:49 »
Azt hiszem euro4 motorral még nincs hibakód.Sajnos már nem emlékszem ki írta,de ha az emlékeim jók akkor 2010 04 hótól euro5.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1687 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 08:30:32 »
Köszönöm mindenkinek a gratulákat!
Remélem sokáig boldogítjuk majd egymást az autóval, és abban is bízom, hogy a környékünkön a MOL jó minőségű gázolajat árusít.
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1688 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 09:17:42 »
Hát nem tudom ki hogy van vele,de az én autóm nem nagyon birja lenyelni a mol üzemanyagot.Abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy (Kőszegi lévén)van lehetőségem mindig Ausztriában tankolni.És aki tapasztalta már a külföldi üzemanyag előnyeit annak nem kell ecsetelni a különbséget.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1689 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 09:20:35 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.17 vasárnap, 09:17:42
Hát nem tudom ki hogy van vele,de az én autóm nem nagyon birja lenyelni a mol üzemanyagot.Abban a szerencsés helyzetben vagyok hogy (Kőszegi lévén)van lehetőségem mindig Ausztriában tankolni.És aki tapasztalta már a külföldi üzemanyag előnyeit annak nem kell ecsetelni a különbséget.
és jó eséllyel ott is MOL-t tankolsz....
kérdezd csak meg Stealt-et.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1690 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 09:22:03 »
Omv kúton nem hinném.
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1691 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 09:23:44 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.17 vasárnap, 09:22:03
Omw kúton nem hinném.
jobb oldalt "válasz"-ra klikk,és akkor mindenki tudja,kinek válaszolsz!
Én nem tom,mint mondtam,Stealt ennek a tudója.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
schwahi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1692 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 09:25:08 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 09:23:44
jobb oldalt "válasz"-ra klikk,és akkor mindenki tudja,kinek válaszolsz!
Én nem tom,mint mondtam,Stealt ennek a tudója.
Ok.Elnézést!
Naplózva
S-Max 1.8 tdci Titanium
Benedek
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2518
S-max Trend 2,0 TDCI
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1693 Dátum:
2014.08.17 vasárnap, 22:11:38 »
Idézetet írta: schwahi - 2014.08.17 vasárnap, 09:22:03
Omv kúton nem hinném.
Állítólag....
A magyar benzinkutakon minden típusú kúton ugyan az a MOL anyagot adják, csak a maguk/saját keverékükkel javítják fel az üzemanyagot..
DE
ARAL a kút "privatizáció kezdetén kiharcolta magának, hogy saját jogú beszállítást, az össz. forgalmik 20%-át saját finomítású üzemanyagot "bekeverik" a MOLtól vásárolt és adalékanyagaikkal feljavított üzemanyagjukba.
Az ARALT a mirégiónkban felvásárolta az OMV. A Dunán szokták az árút leúsztatni. Csepelen van egy OMV "lerakat/finomító/tározó" ahol ezt a keverést végzik.
Állítólag....
Naplózva
MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
velcsi80
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1694 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 08:14:18 »
Betelt a szervizkönyvem, hol lehet kapni újat? Tízezrenként volt szervizelve az autó, kevés lett a hely...
Naplózva
2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1695 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 08:47:29 »
Idézetet írta: velcsi80 - 2014.08.18 hétfő, 08:14:18
Betelt a szervizkönyvem, hol lehet kapni újat? Tízezrenként volt szervizelve az autó, kevés lett a hely...
már nem kell.a fordnál elektronikus lett a szervízkönyv.talán csak az új modelleknél automatice,de szerintem kérheted te is.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1696 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 14:16:36 »
Idézetet írta: alf - 2014.08.17 vasárnap, 09:20:35
és jó eséllyel ott is MOL-t tankolsz....
kérdezd csak meg Stealt-et.
Az Ausztriában forgalomba kerülő gázolaj kb 55%-a import a környező országokból. Németország, Szlovákia, Magyarország, Olaszország jöhet szóba ahonnan még megéri a távolság miatt exportálni. A négyből két országban csak a MOL működtet finomítót.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1697 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 14:23:48 »
Idézetet írta: stealt - 2014.08.18 hétfő, 14:16:36
Az Ausztriában forgalomba kerülő gázolaj kb 55%-a import a környező országokból. Németország, Szlovákia, Magyarország, Olaszország jöhet szóba ahonnan még megéri a távolság miatt exportálni. A négyből két országban csak a MOL működtet finomítót.
És Schwechát az smafu?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1698 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 16:05:36 »
Én dolgoztam ott 2-1/2 évet.Az egy működő finomító.Az is igaz,hogy van Ausztriában MOL.Vannak mol kutak is és van egy hely Korneuburg felé a Duna mellet vannak Mol nagy tartályok ahová Magyarországról viszik az üzemanyagot és onnan terítik a Mol kutakhoz.Ezt onnan tudom mert a kollégám dolgozott ott és a Magyar Molosok mondták neki.Azt,hogy az Osztrákok importálnak Üzem anyagot azt nem tudom.
Idézetet írta: BT - 2014.08.18 hétfő, 14:23:48
És Schwechát az smafu?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
stealt
Vendég
Válasz: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max
«
Új hozzászólás #1699 Dátum:
2014.08.18 hétfő, 19:24:22 »
Idézetet írta: BT - 2014.08.18 hétfő, 14:23:48
És Schwechát az smafu?
Nem smafu de nem sokkal több mint 45 %
Naplózva
Oldalak:
1
...
27
28
29
30
31
32
33
[
34
]
35
36
37
38
39
40
41
...
95
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ