Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 16:06:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1504308 alkalommal)
0 Felhasználó és 8 vendég van a témában
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #1600 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 11:53:19 »

Nem tudom, mert ez engem azért nem érdekelt már, mert nem akartam az autót asszimetrikussá tenni azzal, hogy a B oszloptól hátrafelé HP-sat rakok. Kérdezz meg egy fóliást erről.
Szerintem az 54 vs 45 között nem akkora nagyságrendi a különbség, mint mondjuk az IR visszatartásban a 70 vs 44.
Az autód melegedésében nem a HP vs IR fog dönteni, hanem, hogy mennyire tudod eldugni árnyékba.
Én is ha folyamatosan napon hagyom az enyémet, akkor dög meleg van benne. Ami érzékelhetően segít, ha kb 1cm-re lent hagyom az ablakokat + bukóra nyitom a napfénytetőt.
Csodát ne várj, napon nem pl. 60 fok lesz a kocsiban, hanem csak pl 45, ami még mindig bazi meleg. Az autó tetején át iszonyat hő megy az utastér felé.
Egy dolgot ne felejts el: a HP-val lehet, hogy jól kiláttál nappal, de sötétben már nem az igazi. Sokkal vaklászósabb, mint az IR.

Nagyon köszi!
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1601 Dátum: 2014.07.17 csütörtök, 12:03:36 »

Nagyon köszi!

Abban viszont nagy segítséget nyújt a fólia, hogy sokkal hatékonyabban tud működni a klíma az utastérben (rövidebb idő alatt hűt).
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1602 Dátum: 2014.07.20 vasárnap, 22:01:20 »

Nagyon köszi!

Pár érdekes hőfok adat egy off fórumról:
http://www.v8cars.hu/forum/comment.php?topic=31&from=39357
(a srác nevére klikkelve láthatod az adatlapját, s ott, hogy milyen autóról van szó)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1603 Dátum: 2014.07.26 szombat, 19:28:52 »

A gyerekek és asszony ma kitalálták, hogy vigyük magunkkal a tengerhez a fútó bicót, és agyerek bicót is. Kicsit összepakoltam hátul, és a babakocsi mellé simán befért hátra. eljen
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1604 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 19:57:10 »

A gyerekek és asszony ma kitalálták, hogy vigyük magunkkal a tengerhez a fútó bicót, és agyerek bicót is. Kicsit összepakoltam hátul, és a babakocsi mellé simán befért hátra. eljen

Hótehénkével nekünk is most lesz az első hosszabb utunk, 4 nap múlva mi is indulunk a tengerhez, de én biztos nem fogok kínlódni bicóval.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1605 Dátum: 2014.07.27 vasárnap, 21:37:31 »

Hótehénkével nekünk is most lesz az első hosszabb utunk, 4 nap múlva mi is indulunk a tengerhez, de én biztos nem fogok kínlódni bicóval.
Hova?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1606 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 15:34:54 »

Hova?

Parga lesz a kiinduló pontunk. És Ti?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1607 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 19:55:09 »

Parga lesz a kiinduló pontunk. És Ti?
Hol van Parga? És onnan hova mentek?  vigyor3
Mi nem oda megyünk, azt se tudom hol van.  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1608 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 19:59:13 »

Hol van Parga? És onnan hova mentek?  vigyor3
Mi nem oda megyünk, azt se tudom hol van.  Cheesy
Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.  Smiley
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1609 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 20:24:35 »

Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.  Smiley

Idén mindenki az olaszoknál nyaral? vigyor3   (én is nyes)
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1610 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 20:27:52 »

Idén mindenki az olaszoknál nyaral? vigyor3   (én is nyes)
Na mesélj,  mikor hol?,  de inkább az utazás topicban!  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #1611 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 20:39:09 »

Na mesélj,  mikor hol?,  de inkább az utazás topicban!  Wink

 eljen írtam ott...
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1612 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 20:46:06 »

eljen írtam ott...
Olvastam.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1613 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 21:43:19 »

Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.  Smiley

Ja,az lesz, pláne, hogy hótehénke nem igazán teheti be a lábát, ugyanis a faluban nincsenek nagyon utak. Van két parkoló, ahol le lehet rakni az autót, és sikátorokon keresztül lehet közlekedni a városban.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1614 Dátum: 2014.07.28 hétfő, 23:03:36 »

Most már tudom. 1300-1400km Büdipesttől. Izgalmas.
Mi Monfalcone-ba megyünk kempingezni. 4 bringát viszünk.  Smiley

Akkor azok camping bringák lesznek?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1615 Dátum: 2014.07.29 kedd, 05:19:18 »

Akkor azok camping bringák lesznek?  laugh
Igen, de nem a klasszikus félbehajthatók.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1616 Dátum: 2014.07.29 kedd, 05:20:48 »

Ja,az lesz, pláne, hogy hótehénke nem igazán teheti be a lábát, ugyanis a faluban nincsenek nagyon utak. Van két parkoló, ahol le lehet rakni az autót, és sikátorokon keresztül lehet közlekedni a városban.
És miért pont oda mentek? Lakik ott ismerős? Vagy annyira hangulatos település?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1617 Dátum: 2014.07.29 kedd, 08:38:02 »

És miért pont oda mentek? Lakik ott ismerős? Vagy annyira hangulatos település?

Déleurópa nyaralóhelyeit már bejártuk az elmúlt tizen évben, s Görögország az, ahová visszahúz a szívünk. Spanyol jó volt, de nagyon nyüzsis, rámennek a turista attrakciókra, a Kanári szigetekre is ez a jellemző, nem hiába spanyol tartomány. Egyébként maga a hely olcsó. A francia riviéra jó, de a franciák nem egy vendégszerető népség, nem igazán akarnak tudni angolul. Monaco egyszer elég volt, gyönyörű, de nem tudnék ott nyaralgatni. Még talán olaszba visszamennék, a horvátok bunkók, és a lányok sem élvezték a sziklás, köves partokat. Montenegro árban jó, de az se nagy ország, sok részét bejártuk. Görögországban viszont kedvesek az emberek, szép a táj, jó a kaja, jók a fakultatív programok, és van is lehetőség bőven. Mi úgy szoktuk csinálni, hogy felváltva egy nap strand, egy nap kirándulás, én nem tudnék lefeküdni egy hétre a partra. A keleti oldalt már bejártuk, Nei Pori-tól Athénon át Tolo-ig, így most kíváncsiak voltunk a nyugati oldalra, s a Jón tengerre is. Parga egy jó kiinduló pontnak tűnik, maga a falu is egy ékszerdoboz, de onnan át tudunk menni könnyen Korfura is, valamint Lefkadára is, ott van a világ hatodik legszebb strandja, azúr kék a tenger. Így röviden ezért.  Wink Ez így jó? Aki nem volt még Nei Poriban, annak ajánlom, sokkal nyugisabb, és tisztább, mint Parália, és jó kiindulási pont a Meteorákhoz, az Olymposz hegyére, Skhiatosi hajókiránduláshoz, stb.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1618 Dátum: 2014.07.29 kedd, 08:43:08 »

Déleurópa nyaralóhelyeit már bejártuk az elmúlt tizen évben, s Görögország az, ahová visszahúz a szívünk. Spanyol jó volt, de nagyon nyüzsis, rámennek a turista attrakciókra, a Kanári szigetekre is ez a jellemző, nem hiába spanyol tartomány. Egyébként maga a hely olcsó. A francia riviéra jó, de a franciák nem egy vendégszerető népség, nem igazán akarnak tudni angolul. Monaco egyszer elég volt, gyönyörű, de nem tudnék ott nyaralgatni. Még talán olaszba visszamennék, a horvátok bunkók, és a lányok sem élvezték a sziklás, köves partokat. Montenegro árban jó, de az se nagy ország, sok részét bejártuk. Görögországban viszont kedvesek az emberek, szép a táj, jó a kaja, jók a fakultatív programok, és van is lehetőség bőven. Mi úgy szoktuk csinálni, hogy felváltva egy nap strand, egy nap kirándulás, én nem tudnék lefeküdni egy hétre a partra. A keleti oldalt már bejártuk, Nei Pori-tól Athénon át Tolo-ig, így most kíváncsiak voltunk a nyugati oldalra, s a Jón tengerre is. Parga egy jó kiinduló pontnak tűnik, maga a falu is egy ékszerdoboz, de onnan át tudunk menni könnyen Korfura is, valamint Lefkadára is, ott van a világ hatodik legszebb strandja, azúr kék a tenger. Így röviden ezért.  Wink Ez így jó? Aki nem volt még Nei Poriban, annak ajánlom, sokkal nyugisabb, és tisztább, mint Parália, és jó kiindulási pont a Meteorákhoz, az Olymposz hegyére, Skhiatosi hajókiránduláshoz, stb.
Jó bizony! Majd keresnélek (tanács adásért), mikor Görögbe megyünk! 1-5 év múlva.  Wink
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1619 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:42:05 »

Jó bizony! Majd keresnélek (tanács adásért), mikor Görögbe megyünk! 1-5 év múlva.  Wink

Ok, el ne felejtsd, hogy én voltam! Cheesy 5 év múlva még biztos klubtag leszek, 8 év a minimum, amit hótehénkével együtt terveztem.  eljen
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #1620 Dátum: 2014.07.29 kedd, 21:44:43 »

Ok, el ne felejtsd, hogy én voltam! Cheesy 5 év múlva még biztos klubtag leszek, 8 év a minimum, amit hótehénkével együtt terveztem.  eljen
Elmentettem pübe.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1621 Dátum: 2014.08.04 hétfő, 22:50:13 »

Elmentettem pübe.  wave

Szerencsésen megérkeztünk, nem volt különösebb probléma, csak egy valami. A jobb hátsó belső LED világítás időnként felkapcsolva marad, s ilyenkor le kell vennem a gyújtást, majd visszaadni, és ekkor lekapcsolja a többivel együtt. Ez vajon mitől lehet?
Naplózva
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #1622 Dátum: 2014.08.06 szerda, 17:25:12 »

Szerencsésen megérkeztünk, nem volt különösebb probléma, csak egy valami. A jobb hátsó belső LED világítás időnként felkapcsolva marad, s ilyenkor le kell vennem a gyújtást, majd visszaadni, és ekkor lekapcsolja a többivel együtt. Ez vajon mitől lehet?

Senkinek semmi ötlet? Vagy mindenki nyaral? Van valami különb vezérlője a belső világításnak? Furcsa, hogy mindig a jobb hátsó marad úgy.
Naplózva
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1623 Dátum: 2014.08.07 csütörtök, 17:36:54 »

Megtudná esetleg valaki mondani, hogy a hátsó ajtón lévő díszlécet (oldalvédő lécet) fogja-e valami az ajtókárpít felől, vagy csak egyszerűen fel van ragasztva az ajtóra? Van a díszlécen 3 csap, ami átmegy az ajtón, de nem tudom hogy csak a pozicionálás a feladata, vagy belülről megy rá valami ami rögzíti is.
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1624 Dátum: 2014.08.08 péntek, 10:24:18 »

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy egyszer megtörténik, de elkezdtem dízel S-Maxokat nézegetni. Ennek egyik oka, az eladni kívánt S-Maxok 99%-a dízel, a másik oka, hogy az eladó benzinesek 3,5 M-től kezdődnek. Ekkora keret meg nincs rá. Mindenképpen S-Maxra van szükségünk, nincs más alternatíva.
A kinézett autó 2.0 TDCi-s. Szinte végig olvastam ezt és az MKIV/TDCi topikot is, és tudom mire számíthatok. Eddig gondtalan, megbízható benzineseim voltak, de most felkészültem, hogy ennek vége.  Roll Eyes
Belinkelek nektek egy autót, amit szeretnék személyesen megnézni. Az eladó azt mondta, hogy csak a kötelező dolgokat cserélte eddig, amitől az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Örülök neki, hogy ilyen megbízható az autó, de szomorú vagyok, hogy ezek szerint rám vár(hat)nak majd a nagyobb költségek.
Kicsit olyan hangvételű lett az írásom, mintha a frontra mennék.  nyes

Reális ár ez érte? Esetleg Etyek (mivel idevaló az autó) környékén tudtok egy jó szervizet, ahol átvizsgálnák az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845

Köszi a válaszokat előre is!
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1625 Dátum: 2014.08.08 péntek, 11:10:54 »

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy egyszer megtörténik, de elkezdtem dízel S-Maxokat nézegetni. Ennek egyik oka, az eladni kívánt S-Maxok 99%-a dízel, a másik oka, hogy az eladó benzinesek 3,5 M-től kezdődnek. Ekkora keret meg nincs rá. Mindenképpen S-Maxra van szükségünk, nincs más alternatíva.
A kinézett autó 2.0 TDCi-s. Szinte végig olvastam ezt és az MKIV/TDCi topikot is, és tudom mire számíthatok. Eddig gondtalan, megbízható benzineseim voltak, de most felkészültem, hogy ennek vége.  Roll Eyes
Belinkelek nektek egy autót, amit szeretnék személyesen megnézni. Az eladó azt mondta, hogy csak a kötelező dolgokat cserélte eddig, amitől az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Örülök neki, hogy ilyen megbízható az autó, de szomorú vagyok, hogy ezek szerint rám vár(hat)nak majd a nagyobb költségek.
Kicsit olyan hangvételű lett az írásom, mintha a frontra mennék.  nyes

Reális ár ez érte? Esetleg Etyek (mivel idevaló az autó) környékén tudtok egy jó szervizet, ahol átvizsgálnák az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845

Köszi a válaszokat előre is!

Ha a felszereltség megfelel, akkor jó vétel lehet. Az M1 bevezetőjénél van egy Ford márkakereskedés vagy a XI. kerületben az Ivanics.
A kétféle kerékkkel készült képek azt jelentik, hogy van hozzá téli garnitúra? Ha a gumik odavannak az azonnali érezhető költség. A nagyszervíz a vezérlés cseréjét is tartalmazta?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1626 Dátum: 2014.08.08 péntek, 11:18:02 »

Ha a felszereltség megfelel, akkor jó vétel lehet. Az M1 bevezetőjénél van egy Ford márkakereskedés vagy a XI. kerületben az Ivanics.
A kétféle kerékkkel készült képek azt jelentik, hogy van hozzá téli garnitúra? Ha a gumik odavannak az azonnali érezhető költség. A nagyszervíz a vezérlés cseréjét is tartalmazta?

Igen, van hozzá téli garnitúra is. Az autón lévő nyári garnitúra csere érett a tulaj elmondása szerint.
142.000 km-nél megvolt a vezérlés csere is.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1627 Dátum: 2014.08.08 péntek, 11:18:53 »

Igen, van hozzá téli garnitúra is. Az autón lévő nyári garnitúra csere érett a tulaj elmondása szerint.
142.000 km-nél megvolt a vezérlés csere is.

és valyon miért? mert 200e km vagy 10év a vezérlés cserintervalluma.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1628 Dátum: 2014.08.08 péntek, 11:27:58 »

Ha a felszereltség megfelel, akkor jó vétel lehet. Az M1 bevezetőjénél van egy Ford márkakereskedés vagy a XI. kerületben az Ivanics.
A kétféle kerékkkel készült képek azt jelentik, hogy van hozzá téli garnitúra? Ha a gumik odavannak az azonnali érezhető költség. A nagyszervíz a vezérlés cseréjét is tartalmazta?

Nem Ivanics: Petrányi.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1629 Dátum: 2014.08.08 péntek, 11:29:02 »

Sziasztok!

Nem gondoltam volna, hogy egyszer megtörténik, de elkezdtem dízel S-Maxokat nézegetni. Ennek egyik oka, az eladni kívánt S-Maxok 99%-a dízel, a másik oka, hogy az eladó benzinesek 3,5 M-től kezdődnek. Ekkora keret meg nincs rá. Mindenképpen S-Maxra van szükségünk, nincs más alternatíva.
A kinézett autó 2.0 TDCi-s. Szinte végig olvastam ezt és az MKIV/TDCi topikot is, és tudom mire számíthatok. Eddig gondtalan, megbízható benzineseim voltak, de most felkészültem, hogy ennek vége.  Roll Eyes
Belinkelek nektek egy autót, amit szeretnék személyesen megnézni. Az eladó azt mondta, hogy csak a kötelező dolgokat cserélte eddig, amitől az egyik szemem sír, a másik pedig nevet. Örülök neki, hogy ilyen megbízható az autó, de szomorú vagyok, hogy ezek szerint rám vár(hat)nak majd a nagyobb költségek.
Kicsit olyan hangvételű lett az írásom, mintha a frontra mennék.  nyes

Reális ár ez érte? Esetleg Etyek (mivel idevaló az autó) környékén tudtok egy jó szervizet, ahol átvizsgálnák az autót?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845

Köszi a válaszokat előre is!

Leírás alapján foglalkoztak vele.
A vezérléssel cserélődött gondolom a vízpumpa is. (?)
Ne trassolj. Jók ezek.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1630 Dátum: 2014.08.08 péntek, 11:33:24 »

és valyon miért? mert 200e km vagy 10év a vezérlés cserintervalluma.

Ezt megkérdezem, köszi.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1631 Dátum: 2014.08.08 péntek, 12:50:54 »

Nem Ivanics: Petrányi.

Nem elírás. Ivanics. XI. Méhész utca. Oda járok.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1632 Dátum: 2014.08.08 péntek, 13:15:39 »

Nem elírás. Ivanics. XI. Méhész utca. Oda járok.

Az Ivanics az M1(-M7) bevezetőtől légvonalban 3,5km-re van. A Petrányi meg 35m-re. Inkább ez van az M1-M7 bevezető mellett.
Ez alapján gondoltam.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1633 Dátum: 2014.08.08 péntek, 16:25:15 »

és valyon miért? mert 200e km vagy 10év a vezérlés cserintervalluma.

Nos, megkérdeztem sok mindent az autóról. Csak emlékeztetőül, erről van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
 Wink

Jelenleg 195.000 km van az autóban, esedékes az olajcsere. 142.000 km-nél cserélték a vezérműszíjat és a vízpumpát is. Azért ekkor, mert ennél a futásnál volt 5 éves az autó, és úgy tudták, hogy 5év/200.000km a csereintervallum. A címben leírtakkal, nem DPF-es. Izzítógyertyák sem voltak rajta cserélve, féktárcsák is 120.000km-nél utoljára, EGR-t meg nem tudja micsoda. Nyári gumikat cserélni kell, ezeket könnyűfémfelnin adja, a téli gumik tökéletesek, ezek acélfelnin vannak. Az ára kis mértékben rugalmas. Kedden elmegyek megnézem és átvizsgáltatom. Mivel hétköznaponként a XI. kerületben nézhető meg az autó, ezért az Ivanicshoz vinném megnézetni(ha fogadnak).
Telefonon szimpatikus volt az úr, aki elmondta, hogy 2. tulaja az autónak, és az általa vezetett közel 80.000 km alatt semmi gondja nem volt.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1634 Dátum: 2014.08.08 péntek, 16:27:54 »

Nos, megkérdeztem sok mindent az autóról. Csak emlékeztetőül, erről van szó:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845
 Wink

Jelenleg 195.000 km van az autóban, esedékes az olajcsere. 142.000 km-nél cserélték a vezérműszíjat és a vízpumpát is. Azért ekkor, mert ennél a futásnál volt 5 éves az autó, és úgy tudták, hogy 5év/200.000km a csereintervallum. A címben leírtakkal, nem DPF-es. Izzítógyertyák sem voltak rajta cserélve, féktárcsák is 120.000km-nél utoljára, EGR-t meg nem tudja micsoda. Nyári gumikat cserélni kell, ezeket könnyűfémfelnin adja, a téli gumik tökéletesek, ezek acélfelnin vannak. Az ára kis mértékben rugalmas. Kedden elmegyek megnézem és átvizsgáltatom. Mivel hétköznaponként a XI. kerületben nézhető meg az autó, ezért az Ivanicshoz vinném megnézetni(ha fogadnak).
Telefonon szimpatikus volt az úr, aki elmondta, hogy 2. tulaja az autónak, és az általa vezetett közel 80.000 km alatt semmi gondja nem volt.

11kerhez nem vagyok messze.napi útvonal a budafoki út-6os út.....

2011ben 120ig volt fordnál szervizelve....aztán már a kivakar kft? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.08 péntek, 16:30:58 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1635 Dátum: 2014.08.08 péntek, 16:36:52 »

11kerhez nem vagyok messze.napi útvonal a budafoki út-6os út.....

2011ben 120ig volt fordnál szervizelve....aztán már a kivakar kft? Roll Eyes

119.000 km-nél lett a mostani tulajdonos autója, azóta oda hordja.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1636 Dátum: 2014.08.08 péntek, 19:09:02 »

119.000 km-nél lett a mostani tulajdonos autója, azóta oda hordja.
nem mintha gond lenne....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1637 Dátum: 2014.08.08 péntek, 19:20:32 »

Az Ivanics az M1(-M7) bevezetőtől légvonalban 3,5km-re van. A Petrányi meg 35m-re. Inkább ez van az M1-M7 bevezető mellett.
Ez alapján gondoltam.

Ezért írtam a két hely közé a "vagy" szót. M1 bevezető melletti (ezek szerint Petrányi) VAGY Ivanics.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1638 Dátum: 2014.08.08 péntek, 22:01:49 »

Ezért írtam a két hely közé a "vagy" szót. M1 bevezető melletti (ezek szerint Petrányi) VAGY Ivanics.

Öregszem már... Nem látok.  Wink
(bocs)
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1639 Dátum: 2014.08.09 szombat, 07:26:14 »

Sziasztok!

Ezek  a  Mk4 TDCI motorok jobbak mint Mk3 vagy ugyanaz?

Gondolkozom S-Max disel de meg nem tudom mi tevo legyek.

Elore is koszi a valaszokat Wink
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1640 Dátum: 2014.08.09 szombat, 07:35:26 »

Sziasztok!

Ezek  a  Mk4 TDCI motorok jobbak mint Mk3 vagy ugyanaz?

Gondolkozom S-Max disel de meg nem tudom mi tevo legyek.

Elore is koszi a valaszokat Wink

Sokkal jobbak. Ég és föld...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1641 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:52:51 »

Írtam, hogy Tipcsi cserélte a klímahűtőmet. Na ehhez leszedte az itecoolert, és a szívó oldalon lévő rámenő csövet is. Na ez a cső eddig gariban 3-szor volt cserélve, mert mindig olajos volt, zavart. Féltem, hogy ez most is így lesz, mert meg lett piszkálva. Na mentem kb 2 e kmert az autóval és porszáraz. Kösz Tipcsi!

Úgy néz ki, hogy tud ez a Tipcsi gyerek, ha akar, és nem olyan lüke, mint itt a fórumon.  laugh hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1642 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:55:36 »

Írtam, hogy Tipcsi cserélte a klímahűtőmet. Na ehhez leszedte az itecoolert, és a szívó oldalon lévő rámenő csövet is. Na ez a cső eddig gariban 3-szor volt cserélve, mert mindig olajos volt, zavart. Féltem, hogy ez most is így lesz, mert meg lett piszkálva. Na mentem kb 2 e kmert az autóval és porszáraz. Kösz Tipcsi!

Úgy néz ki, hogy tud ez a Tipcsi gyerek, ha akar, és nem olyan lüke, mint itt a fórumon.  laugh hehe
érezni a vonzalmadat,hiszen egyre finomabban fogalmazol..... nyes

és nem mintha bármi köze lenne az olajos turbócsőnek a klímahűrőhöz.... eplus2 eplus2 taps taps taps
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1643 Dátum: 2014.08.09 szombat, 09:57:43 »

érezni a vonzalmadat,hiszen egyre finomabban fogalmazol..... nyes

és nem mintha bármi köze lenne az olajos turbócsőnek a klímahűrőhöz.... eplus2 eplus2 taps taps taps

Zavar? laugh

Miért, nem a klímahűtőben hül a töltőlevegő is?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1644 Dátum: 2014.08.09 szombat, 10:00:39 »

Zavar? laugh

Miért, nem a klímahűtőben hül a töltőlevegő is?  laugh
engem nem zavar,hogy "más" vagy. nyes

Hát nem! hehe
továbbá az olaj a turbótól jön,akár jó a coolered akár nem  zavart2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1645 Dátum: 2014.08.12 kedd, 09:15:09 »

Ma megyek átnéz(et)ni az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845

Ami biztos (mert ezt a tulaj mondta), hogy új nyári gumik kellenek rá (16") és olajcsere esedékes. Feltételezve, hogy ezeken kívül minden rendben, mennyire lehetek pofátlan az alku során?  vigyor3
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1646 Dátum: 2014.08.12 kedd, 09:17:51 »

Ma megyek átnéz(et)ni az autót:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_trend_dpf-7700845

Ami biztos (mert ezt a tulaj mondta), hogy új nyári gumik kellenek rá (16") és olajcsere esedékes. Feltételezve, hogy ezeken kívül minden rendben, mennyire lehetek pofátlan az alku során?  vigyor3
amennyire csak lehet.indíts 2.1ről nézd meg hogyan reagál.aztán ha nagyon nem akar hajlandó lenni mehetsz feljebb is ha tetszik.keress alkupozíciókat.gyanús dolgokat,pl a korai vezérlés cserét,a kopott gumikat,stb.
vriíts be,hogy kp val fizetnél azonnal,de ha tud olcsó hitelt intézni,az is érdekelhet...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1647 Dátum: 2014.08.13 szerda, 06:33:43 »

amennyire csak lehet.indíts 2.1ről nézd meg hogyan reagál.aztán ha nagyon nem akar hajlandó lenni mehetsz feljebb is ha tetszik.keress alkupozíciókat.gyanús dolgokat,pl a korai vezérlés cserét,a kopott gumikat,stb.
vriíts be,hogy kp val fizetnél azonnal,de ha tud olcsó hitelt intézni,az is érdekelhet...... vigyor3

Átnézettem az autót: hamarosan esedékes lesz az összes féktárcsa, fékbetét cseréje, valamint a nyári gumik 2mm-esek. Egyetlen tárolt hibakód volt, a turbó valamikor egyszer túltöltött. Amúgy a szerviz szerint teljesen jó, az előbbieken kívül minden oké. Vezettem is 10 km-t, volt benne mindenből egy kicsi: pálya, országút, város. Itt is rendben találtam mindent. A tempomatot hiányoltam. Az árból egy 100-ast engedett, esélyem nem volt többet leszedni. Még egy kicsit rágódom rajta, hogy mi legyen.  Huh?
« Utoljára szerkesztve: 2014.08.13 szerda, 06:37:01 írta velcsi80 » Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1648 Dátum: 2014.08.13 szerda, 07:04:50 »

Átnézettem az autót: hamarosan esedékes lesz az összes féktárcsa, fékbetét cseréje, valamint a nyári gumik 2mm-esek. Egyetlen tárolt hibakód volt, a turbó valamikor egyszer túltöltött. Amúgy a szerviz szerint teljesen jó, az előbbieken kívül minden oké. Vezettem is 10 km-t, volt benne mindenből egy kicsi: pálya, országút, város. Itt is rendben találtam mindent. A tempomatot hiányoltam. Az árból egy 100-ast engedett, esélyem nem volt többet leszedni. Még egy kicsit rágódom rajta, hogy mi legyen.  Huh?
az karcsú.csak a gumi többe lesz vastagon.a tempomat utólag meg 45 Viknél.én mindenképp beéppíttetném-nagyon hasznos.Ez egy utazóautó.+ a fékek is súrolni fogják a 100at alúlról...
szóval dolgozd még őket,mert ők el akarják adni,és te  vagy a vevőjelölt.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
velcsi80
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229



E-mail
« Új hozzászólás #1649 Dátum: 2014.08.13 szerda, 07:38:33 »

az karcsú.csak a gumi többe lesz vastagon.a tempomat utólag meg 45 Viknél.én mindenképp beéppíttetném-nagyon hasznos.Ez egy utazóautó.+ a fékek is súrolni fogják a 100at alúlról...
szóval dolgozd még őket,mert ők el akarják adni,és te  vagy a vevőjelölt.... Wink

Ezeket a dolgokat a tempomaton kívül én is felvázoltam neki, de nem hatotta meg. Nem sürgős az eladás.
Szóval esélytelen itt minden szép szó.  Undecided
A kérdés már csak arra szűkült, hogy megéri-e nekem ez.
Naplózva

2010 Ford Galaxy Ghia 2.0 TDCi PowerShift
Oldalak: 1 ... 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.