Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 16:50:08 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 95   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Testvérmodellek - Galaxy/S-Max  (Megtekintve 1502110 alkalommal)
0 Felhasználó és 51 vendég van a témában
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2100 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 10:10:31 »

Hibás zárnál akkor is előfordulhat ez, ha nincs is aktiválva ez a funkció.

Amúgy balesetkor nem kell automatikusan nyitnia? Vagy csak rosszul tudom?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2101 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 10:41:45 »

Amúgy balesetkor nem kell automatikusan nyitnia? Vagy csak rosszul tudom?
jól tudod.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2102 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:17:43 »

Amúgy balesetkor nem kell automatikusan nyitnia? Vagy csak rosszul tudom?

Ez szoftver kérdése, de kell.
Viszont ha az mk3-nál hibás a vezérlő zárszerkezet, akkor ugye közel sem biztos, hogy nyit.....mivel hibásan működik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2103 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:21:07 »

Ez szoftver kérdése, de kell.
Viszont ha az mk3-nál hibás a vezérlő zárszerkezet, akkor ugye közel sem biztos, hogy nyit.....mivel hibásan működik.


Vagy kinyit és utána visszazár a rohadék.  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #2104 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 12:22:04 »



Vagy kinyit és utána visszazár a rohadék.  hehe

Adott esélyt, aki nem elég gyors az nem tudja kinyitni az ajtót!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gerri
Vendég
« Új hozzászólás #2105 Dátum: 2014.12.18 csütörtök, 22:10:11 »

Ez mondjuk érdekes lehet autóvásárlóknak:

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/12/12/igy_ujszeru_auto_a_totalkaros_roncsbol/    levele
Naplózva
Fuleske
Vendég
« Új hozzászólás #2106 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 02:59:39 »

1./

A 8 éves ( Tdi 1,8-as diesel) S-max eddig tökéletesen működött. Pár hónapja cseréltem az első (gyári) akkumolátort. Ma reggel nem akart indulni. Vagy 15-ször inditóztam. A motort forgatta, mintha indult volna, majd mindjárt leállt. Közben a kipufogóból mindig fekete füst jött ki. Majd egy mintegy 10 percnyi pihentetés után, beindult. Megtettem vele mintegy 150 km-t, ugy tünik minden rendben. Mi lehet a gond ? Lehet hogy reggel megint nem fog indulni ? Mit tegyek ?

2./
Helytelen tolatás miatt a jobb oldali visszapillantó tükör háza megroppant. A tükör rendben állítható belülről, az elektromos lámpák is rendben müködnek. Csak a házat kellene kicserélni (jelenleg szigetelő szalag tartja körbe. Az eredeti gyári komplett visszapillantó nagyon drága. Lehetne valahol csak házat venni ? ( ha igen, hol ?)

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2107 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:19:10 »

1./

A 8 éves ( Tdi 1,8-as diesel) S-max eddig tökéletesen működött. Pár hónapja cseréltem az első (gyári) akkumolátort. Ma reggel nem akart indulni. Vagy 15-ször inditóztam. A motort forgatta, mintha indult volna, majd mindjárt leállt. Közben a kipufogóból mindig fekete füst jött ki. Majd egy mintegy 10 percnyi pihentetés után, beindult. Megtettem vele mintegy 150 km-t, ugy tünik minden rendben. Mi lehet a gond ? Lehet hogy reggel megint nem fog indulni ? Mit tegyek ?

2./
Helytelen tolatás miatt a jobb oldali visszapillantó tükör háza megroppant. A tükör rendben állítható belülről, az elektromos lámpák is rendben müködnek. Csak a házat kellene kicserélni (jelenleg szigetelő szalag tartja körbe. Az eredeti gyári komplett visszapillantó nagyon drága. Lehetne valahol csak házat venni ? ( ha igen, hol ?)


1.
1,8TDCI! vigyor3

1,a
valahol fellevegősödhetett a rendszer.szivárgást keress és szüntesd meg a csúcsok körül,a résolaj visszavezető csöveknél és vagy a szűrőnél.

2.Bontottban már tudsz nem túl drágán gyárit venni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2108 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:30:12 »

1.
1,8TDCI! vigyor3

1,a
valahol fellevegősödhetett a rendszer.szivárgást keress és szüntesd meg a csúcsok körül,a résolaj visszavezető csöveknél és vagy a szűrőnél.

2.Bontottban már tudsz nem túl drágán gyárit venni.


+1,a)

Mivel fekete füst jön, így az arra utal, hogy van üzemanyag, csak levegő nincsen, nem? Szóval fojtószelep nem leragadt? Egynyócon van olyan?

Amikor nekem bexart a fojtószelep, nekem sem indult, aztán egyszercsak igen, és nagy fekete füstfelhővel...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2109 Dátum: 2014.12.29 hétfő, 09:57:52 »

+1,a)

Mivel fekete füst jön, így az arra utal, hogy van üzemanyag, csak levegő nincsen, nem? Szóval fojtószelep nem leragadt? Egynyócon van olyan?

Amikor nekem bexart a fojtószelep, nekem sem indult, aztán egyszercsak igen, és nagy fekete füstfelhővel...
esélyes.ezt is lekell csekkolni. eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2110 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:06:56 »

Az ajtó erős becsapására, néha bizonyos fordulaton, illetve ha rámegyek a barázdált záróvonalra valami hátul berezonál...

Mi a faxom lehet az, mert qvára idegesít. Senki nem tapasztalt ilyet?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2111 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:37:49 »

Az ajtó erős becsapására, néha bizonyos fordulaton, illetve ha rámegyek a barázdált záróvonalra valami hátul berezonál...

Mi a faxom lehet az, mert qvára idegesít. Senki nem tapasztalt ilyet?

Rendszámtábla tartó keret? Nekem MK3-on az zörgött anno. Pláne amikor hangosan szólt a zene. Raktam alá egy darab polifoam-ot.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2112 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 09:45:04 »

Rendszámtábla tartó keret? Nekem MK3-on az zörgött anno. Pláne amikor hangosan szólt a zene. Raktam alá egy darab polifoam-ot.

Egyrésztr nekem van alatta szivacs, másrészt nincs rendszámtáblakeretem.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2113 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 18:51:53 »

Az ajtó erős becsapására, néha bizonyos fordulaton, illetve ha rámegyek a barázdált záróvonalra valami hátul berezonál...

Mi a faxom lehet az, mert qvára idegesít. Senki nem tapasztalt ilyet?
Hátsó ajtóban, üveg körül lévő ( belső műanyag) burkolatok.. azok pattintással lehet szerelni... Roll Eyes
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2114 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 21:01:47 »

Az ajtó erős becsapására, néha bizonyos fordulaton, illetve ha rámegyek a barázdált záróvonalra valami hátul berezonál...

Mi a faxom lehet az, mert qvára idegesít. Senki nem tapasztalt ilyet?
csodálom,hogy még nem jöttél rá.A biztonsági ovek csatos részei összeérnek az ülések között. a halálom.... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2115 Dátum: 2015.01.05 hétfő, 22:17:15 »

csodálom,hogy még nem jöttél rá.A biztonsági ovek csatos részei összeérnek az ülések között. a halálom.... Undecided

De ott ilyen szivacsos ragacs van...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2116 Dátum: 2015.01.06 kedd, 06:12:21 »

De ott ilyen szivacsos ragacs van...
az nem ér semmit.hajtsd be az uléslapok közé alúra,és teszteld. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2117 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:21:20 »

Teljesen összeomlottam du. amikor jöttem haza... éreztem már a hangján, hogy valami nincs rendben, nem volt ereje, alapjárat megzuhant, a kipufogó morgott mint az oroszlán, a hűtőventilátor meg ment full gázon, pedig a motorhőmérséklet normális volt... valami ütemes halk kattogást is hallottam.

Na mondom ez több százezer forint lesz, szétesett valami, stb.
Amikor kiszálltam az autóból, akkor mintha égett kuplung szagot éreztem volna, mondom csak nem behúzott kézifékkel jöttem hazáig az 5km-re lévő Aldiból?

Felhívtam a szakszervizes kereskedőt, akitől vettük 4 hónapja, az első mondatom után annyit mondott DPF... mondom ez a regenerálás, igen volt a válasz.
Pedig összecsináltam magam, hogy itt a krach. rinya
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2118 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 19:25:04 »

Teljesen összeomlottam du. amikor jöttem haza... éreztem már a hangján, hogy valami nincs rendben, nem volt ereje, alapjárat megzuhant, a kipufogó morgott mint az oroszlán, a hűtőventilátor meg ment full gázon, pedig a motorhőmérséklet normális volt... valami ütemes halk kattogást is hallottam.

Na mondom ez több százezer forint lesz, szétesett valami, stb.
Amikor kiszálltam az autóból, akkor mintha égett kuplung szagot éreztem volna, mondom csak nem behúzott kézifékkel jöttem hazáig az 5km-re lévő Aldiból?

Felhívtam a szakszervizes kereskedőt, akitől vettük 4 hónapja, az első mondatom után annyit mondott DPF... mondom ez a regenerálás, igen volt a válasz.
Pedig összecsináltam magam, hogy itt a krach. rinya
taps nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gerri
Vendég
« Új hozzászólás #2119 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 20:45:50 »

Erre valami vélemény?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/s-max/ford_s-max_2.0_tdci_titanium_navi._radar.toresmentes-8220986

 vigyor3
Naplózva
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2120 Dátum: 2015.01.08 csütörtök, 22:17:16 »

taps nyes

Te alf, hogy lehet így közlekedni? Olyan mintha 3 henger menne, meg úgy 100LE eltűnt volna... tiszta horror.

Segítenétek, hogy ilyenkor mit kell tenni, menni még valamennyit vagy hogy s mint?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.08 csütörtök, 22:23:19 írta blackbile » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2121 Dátum: 2015.01.09 péntek, 05:00:20 »

Te alf, hogy lehet így közlekedni? Olyan mintha 3 henger menne, meg úgy 100LE eltűnt volna... tiszta horror.

Segítenétek, hogy ilyenkor mit kell tenni, menni még valamennyit vagy hogy s mint?
érdemes megvárni míg abba hagyja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2122 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:39:01 »

érdemes megvárni míg abba hagyja.

Na, ennél részletesebb választ vártam Tőled...

Azt tudom, hogy illik megvárni, de hogyan, menjek vele, vagy alapjáraton otthon hagy füstölögjön?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2123 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:46:11 »

Na, ennél részletesebb választ vártam Tőled...

Azt tudom, hogy illik megvárni, de hogyan, menjek vele, vagy alapjáraton otthon hagy füstölögjön?
tök mind1.A regen ha elindul ,annak a feltételei már adottak.Leállítani nem érdemes a motort,hagy felyezze be.ennyi.ennél nagyobb tudományt nem kell bele vinni.lehet,meg szoktak mások,én nem...és bevállt. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2124 Dátum: 2015.01.09 péntek, 08:28:07 »

tök mind1.A regen ha elindul ,annak a feltételei már adottak.Leállítani nem érdemes a motort

Köszönöm.

UI: még az a kérdés jutott eszembe ezzel kapcsolatban, hogy az ELMCONFIG-ban van ilyen menüpont, hogy REGEN indítás, ezt csináltad már valaha, szbad egy ilyen "elrontott, félbeszakított" regen után megcsinálni, vagy éppen javasolt lenne?
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.09 péntek, 08:29:52 írta blackbile » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2125 Dátum: 2015.01.09 péntek, 08:54:52 »

Köszönöm.

UI: még az a kérdés jutott eszembe ezzel kapcsolatban, hogy az ELMCONFIG-ban van ilyen menüpont, hogy REGEN indítás, ezt csináltad már valaha, szbad egy ilyen "elrontott, félbeszakított" regen után megcsinálni, vagy éppen javasolt lenne?
nem érdemes.csak ha a saját regenerálása már nem elégséges,és hibaüzenetet dob.az egy kikényszerített regeneráció.és 60 perc.ezzel én sose játszottam.de ezt tudja a forscan is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2126 Dátum: 2015.01.09 péntek, 09:19:36 »

az nem ér semmit.hajtsd be az uléslapok közé alúra,és teszteld. Wink

Na rájöttem. Valami a tetőkárpitban rezonál jobb hátul... Hogy lehet ezt leszedni?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #2127 Dátum: 2015.01.09 péntek, 09:50:54 »

Na, ennél részletesebb választ vártam Tőled...

Azt tudom, hogy illik megvárni, de hogyan, menjek vele, vagy alapjáraton otthon hagy füstölögjön?
Én ilyenkor menni szoktam vele tovább, és lehetőség szerint emelt, 3000 körüli fordulaton. Kb. 7-8 km kell neki a befejezéshez. Ha félreállsz és az alapjárati pillanatnyi fogyasztás leesett a szokásos 0,5-0,7l/h értékre, akkor vége a regennek.

Viszont a motor teljesítménye regen alatt sem csökkenhet, és az alapjárat is stabil kell maradjon, apróbb döccenésektől eltekintve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
fektoh
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 290


E-mail
« Új hozzászólás #2128 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:12:53 »


A futásteljesítményhez és évjárathoz képest gyanúsan olcsó (tudom, persze állapotot veszünk, de azért valamely mértékű pozitív korreláció biztosan van az ár és ezek között, tehát a km alapból erősen kérdőjeles). Elég régóta hirdetik, mégsem ment még el (pedig biztosan sokan megnézték már). MFN rendszám, tehát szinte biztosan külföldi (hacsak el nem lopták a rendszámát valamikor), de már 2-2.5 éve behozták. Ennél azért hosszabb ideig meg szoktak tartani egy behozott jó autót ilyen idősen (persze lehet, hogy csak megszorult a tulaj, de nem ez a jellemző eladási ok ebben a szegmensben). Én ilyen prekoncepciókkal vágnék bele egy szemlének (magyarul a szokásosnál is alaposabb karosszéria vizsgálat, diagnosztika és menetpróba + jó lenne az előző tulajjal is beszélni, hátha elkotyog valamit, vagy észrevehetően handabandázik)
Naplózva

S-Max 2.0 TDCi 140 HP Titanium (2009)
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2129 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:22:44 »

Viszont a motor teljesítménye regen alatt sem csökkenhet, és az alapjárat is stabil kell maradjon, apróbb döccenésektől eltekintve.

Na ez nem így történt! Alig tudtam egy Matizt megelőzni... olyan hangja lett a motornak, mint régen a szoc autóknál, ha nem jól voltak beállítva a szelepek, én úgy szoktam ezt megfogalmazni, hogy "szelepel", "ciripel" a motor. Tegnap is ez történt...

Ez miért történhetett?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2130 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:28:45 »

Na ez nem így történt! Alig tudtam egy Matizt megelőzni... olyan hangja lett a motornak, mint régen a szoc autóknál, ha nem jól voltak beállítva a szelepek, én úgy szoktam ezt megfogalmazni, hogy "szelepel", "ciripel" a motor. Tegnap is ez történt...

Ez miért történhetett?

Akkor ott valami más is van/lesz/volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #2131 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:40:34 »

Akkor ott valami más is van/lesz/volt...

Ez nem feltétlen igaz. Az enyém is ha regen közben nyomok egy padlót, akkor megtorpan, meg olyan mintha szélnek eresztették volna a pacikat, és alig 40 maradt volna ott. Már panaszkodtam is Vik-nek hogy most mivan, mert ez annyira nem móka. Mondta hogy regen közben teljesen más üzemben van a motor. Ha jól vettem ki a szavaiból, még a turbó se tölt rendesen, mintha szívó dízel lenne a motor. Ez lehet hogy csak az Fl utániaknál van így, nem tudom. De már többször is előfordult hogy az M3 kivezetőn a Budapest táblát elhagyva tolnám neki, de épp akkor jut eszébe regenerálni, viszont ezt tartós magasabb fordulatnál nem mindig veszem észre, nyomok neki egy kövérebb gázt, és megtorpan, aztán megindul, megint megtorpan, utána viszont megy. A vezérlés próbálja ráerőszakolni a regen folyamatot, de utána felülbírálja a gázpedál állása. Már hozzászoktam.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #2132 Dátum: 2015.01.10 szombat, 12:23:00 »

Ez nem feltétlen igaz. Az enyém is ha regen közben nyomok egy padlót, akkor megtorpan, meg olyan mintha szélnek eresztették volna a pacikat, és alig 40 maradt volna ott. Már panaszkodtam is Vik-nek hogy most mivan, mert ez annyira nem móka. Mondta hogy regen közben teljesen más üzemben van a motor. Ha jól vettem ki a szavaiból, még a turbó se tölt rendesen, mintha szívó dízel lenne a motor. Ez lehet hogy csak az Fl utániaknál van így, nem tudom. De már többször is előfordult hogy az M3 kivezetőn a Budapest táblát elhagyva tolnám neki, de épp akkor jut eszébe regenerálni, viszont ezt tartós magasabb fordulatnál nem mindig veszem észre, nyomok neki egy kövérebb gázt, és megtorpan, aztán megindul, megint megtorpan, utána viszont megy. A vezérlés próbálja ráerőszakolni a regen folyamatot, de utána felülbírálja a gázpedál állása. Már hozzászoktam.
Nálam is ehhez hasonló szokott előfordulni Vik és más autó szerelő is többször kiolvasta. Az volt a konklúzió, hogy a turbó előtt van egy szelep és az nem zár rendesen (folyamatosan nyitva marad, túl tölti a turbót) és a rendszer "védő mechanizmusa" kiiktatja/ lebutítja a turbót. ilyenkor hiba jelzés jelenik meg. Először csak az ESP világit 2-3 alkalom után már a motor ikon is világit. Azt tanácsolták, hogy érdemes kimenni ilyenkor autópályázni (hegyes-völgyes szakaszra) hogy a turbó és azt kiszolgáló, vezérlő szelepek tudjanak rendesen (tartósan) dolgozni.
Volt még nálam egy "kísérlet", hogy ezt vezérlő, fekvő helyzetben lévő szelepet függőleges irányba fordítsák, hogy a gravitáció is rásegítsen a normális záródásra, és ne a szelep dugattyú "csúszkáljon".
Azóta más hibakód jelent meg, (még nem olvastattam ki) de ez a lebutítás, motor vész üzem mód azóta nem jelentkezett. A motor azóta "rendesen megy"
AZ tény, hogy autópályázás nagyon sokat lendít a dolgon... (ez kitart 4-6 hétig....)
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #2133 Dátum: 2015.01.10 szombat, 13:13:33 »

A félbehagyott és erőtlen motorú regen után tegnap este kiolvastam a DTC-et, és semmi új nem volt benne, tehát baj nem történt... legalábbis nem azért volt teljesen erőtlen, aminek a hatására hibakód is létrejött volna!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2134 Dátum: 2015.01.10 szombat, 13:29:28 »

A félbehagyott és erőtlen motorú regen után tegnap este kiolvastam a DTC-et, és semmi új nem volt benne, tehát baj nem történt... legalábbis nem azért volt teljesen erőtlen, aminek a hatására hibakód is létrejött volna!

Ha a következő indításkor nem áll fent a hiba, akkor törlődik. Szóval ez nem jelenti azt, hogy akkor minden rendben volt...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2135 Dátum: 2015.01.17 szombat, 10:25:49 »

http://www.kephost.com/image/Fpc4
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2136 Dátum: 2015.01.17 szombat, 10:29:03 »



Pazarlod a drága maszkolószalagot.  hehe  Vagy az tartja egybe a lököst?  eplus2
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2137 Dátum: 2015.01.17 szombat, 10:30:41 »



Pazarlod a drága maszkolószalagot.  hehe  Vagy az tartja egybe a lököst?  eplus2

Ja. Így nem zörög... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2138 Dátum: 2015.01.17 szombat, 12:27:32 »

Ja. Így nem zörög... laugh
lpastimicsoda?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2139 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:06:50 »

A hajlatokban jól elbaxtam... vigyor3
http://www.kephost.com/image/Fp0K


Aki észrevszi az újdonságot, az kap egy séket... laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2140 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:13:40 »

A hajlatokban jól elbaxtam... vigyor3
http://www.kephost.com/image/Fp0K


Aki észrevszi az újdonságot, az kap egy séket... laugh


Miért jó, hogy matt fekete lett a rendszám körül?
Mi az a piros "kupak" az E betű fölött?  hehe
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2141 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:14:17 »

A hajlatokban jól elbaxtam... vigyor3
http://www.kephost.com/image/Fp0K


Aki észrevszi az újdonságot, az kap egy séket... laugh
az lökös alja facca lett,de a rendszámtól jobbra rendesen elbaxtad. vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2015.01.17 szombat, 13:19:30 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2142 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:16:51 »



Miért jó, hogy matt fekete lett a rendszám körül?
Mi az a piros "kupak" az E betű fölött?  hehe


1. Mert alatta a rács is matt fekete
2. A fejem.  laugh

Illetve az alsó koptatót is megcsináltam.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2143 Dátum: 2015.01.17 szombat, 13:17:33 »



Köszönjük.  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2144 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:15:58 »

az lökös alja facca lett,de a rendszámtól jobbra rendesen elbaxtad. vigyor3

Kicsit rájavítottam... Egyébként ez a plasti dip egy faca anyag, de csak élben elvágva jó vele dolgozni, az alja azért is sikerült jól, mert ott az elemtalálkozásnál szépen szakad a fólia. Esetleg még az tudom elképzelni, hogy a maszkolást rögtön a fújás után leszedni és akkor nem köt össze az anyag...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #2145 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:19:34 »

Kicsit rájavítottam... Egyébként ez a plasti dip egy faca anyag, de csak élben elvágva jó vele dolgozni, az alja azért is sikerült jól, mert ott az elemtalálkozásnál szépen szakad a fólia. Esetleg még az tudom elképzelni, hogy a maszkolást rögtön a fújás után leszedni és akkor nem köt össze az anyag...
akkor enyém a shék! worship nyes

Amúgy mindig érdemes azonnal leszedni a takarást!Pl műgyantánál ez hatványozottan így működik,mert később megköt annyira,hogy sosem szeded ki belőle a papírt.

mennyiért vettél mennyit-sprayosat?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2146 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:24:19 »

akkor enyém a shék! worship nyes

Amúgy mindig érdemes azonnal leszedni a takarást!Pl műgyantánál ez hatványozottan így működik,mert később megköt annyira,hogy sosem szeded ki belőle a papírt.

mennyiért vettél mennyit-sprayosat?

1 sprayt vettem 4800 hufért. Kb a 3/4-e megmaradt... De már eldugtam, nehogy elkajon a hév, és összefújkáljak mindent...

(Beltérre nagyon jó lehet ez az anyag egyébként...)
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dzsana
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 276


E-mail
« Új hozzászólás #2147 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:36:20 »

Converse+ műszerfalon hogy lehet kitörölni az olajcserére figyelmeztető üzit? Minden indításkor zaklat vele.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #2148 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:57:34 »

Converse+ műszerfalon hogy lehet kitörölni az olajcserére figyelmeztető üzit? Minden indításkor zaklat vele.
Gyújtás és után a fék és gázpedált együtt nyomni...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #2149 Dátum: 2015.01.17 szombat, 14:57:57 »

Kicsit rájavítottam... Egyébként ez a plasti dip egy faca anyag, de csak élben elvágva jó vele dolgozni, az alja azért is sikerült jól, mert ott az elemtalálkozásnál szépen szakad a fólia. Esetleg még az tudom elképzelni, hogy a maszkolást rögtön a fújás után leszedni és akkor nem köt össze az anyag...

A maszkolást frissen kell leszedni.....meg kicsit máshogy kellett volna maszkolni a belső éleket a rendszám körül. 
Tépd le és fuss neki mégegyszer.  eplus2   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 ... 95   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.042 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.