Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 22:19:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1820722 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1000 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:49:04 »


Na?

Ha nem nullázok pár tankolásnál akkor nekem is szoott hasonlót mutatni  duhos2 Grin
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1001 Dátum: 2011.11.12 szombat, 08:54:25 »

Ha nem nullázok pár tankolásnál akkor nekem is szoott hasonlót mutatni  duhos2 Grin
Wink irigylésre méltó alig forog többet mint 2000 és 140km/h  eljen  az enyém 140-nél több mint 3000-et forog  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1002 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:01:39 »

Ha nem nullázok pár tankolásnál akkor nekem is szoott hasonlót mutatni  duhos2 Grin
Én direkt olyan autót választottam, ami jól is megy és nem is zabál, így kellett volna neked is tenni... duhos2  Cheesy
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1003 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:05:15 »

Én direkt olyan autót választottam, ami jól is megy és nem is zabál, így kellett volna neked is tenni... duhos2  Cheesy
simán tudod 5 liter/100km-t ?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.12 szombat, 09:08:19 írta Ragasits » Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1004 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:09:15 »

Wink irigylésre méltó alig forog többet mint 2000 és 140km/h  eljen  az enyém 140-nél több mint 3000-et forog  Undecided
Ez 3000-nél már 180 körül jár...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1005 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:11:30 »

simán tudod 5 liter/100km-t ?
Igen, de nem is szívesen írom be, mennyi is a vége, mert úgysem hiszik el...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1006 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:12:45 »

Ez 3000-nél már 180 körül jár...

Pedig anno hogy bizonygattad, hogy az 5-ös váltó a jobb...  vigyor3  ál la 16/8 szelep.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1007 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:13:02 »

Igen, de nem is szívesen írom be, mennyi is a vége, mert úgysem hiszik el...

Írd le nekem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1008 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:16:20 »

Ervin  mekkora motor van a tiedbe 2.2 ?

nekem hihető az az 5 liter vagy még kevesebb olyan alacsony fordulaton.

50-nél mennyit forog illetve hányas fokozatot bír el? gondolom a 6.-at csak 100 felett használod.
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1009 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:16:53 »

Én direkt olyan autót választottam, ami jól is megy és nem is zabál, így kellett volna neked is tenni... duhos2  Cheesy

Mekkora moci van a tiédben?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1010 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:21:02 »

Pedig anno hogy bizonygattad, hogy az 5-ös váltó a jobb...  vigyor3  ál la 16/8 szelep.
Van amiben jobb, de elismerem összességében nem bántam meg a 6-ost.
A 16/8 szelepnél most is egyértelmű a válaszom, hétköznapi normál használatnál egyértelműen sokkal jobb választás egy 8 szelepes. A mondeonál ugye nem tudod összehasonlítani mert mind 16v de pl 2.0pd 8v vs 16v  mindegyik 140 lóval, na ott sokkal élhetőbb a 8 szelepes.  A ford (PSA) is visszatért már az 1.6 TDCi-nél a 8 szelepre...jobb is lett.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #1011 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:22:08 »

Mekkora moci van a tiédben?
2,2 TDDI lesz majd hamarosan, ahogy ismerem  hehe integet2 eplus2
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1012 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:31:21 »

Ervin  mekkora motor van a tiedbe 2.2 ?

nekem hihető az az 5 liter vagy még kevesebb olyan alacsony fordulaton.

50-nél mennyit forog illetve hányas fokozatot bír el? gondolom a 6.-at csak 100 felett használod.
50-nél a 4. az egészséges, vagy egyenes szakaszon alapjárat közelében csordogál 5.-ben ez a legtakarékosabb megoldás. 90-nél szoktam 6-ot kapcsolni, ha nem sietek, onnan már használható...de ha ott is mondjuk csak csordogálás van mondjuk sor mögött 80-al, akkor már 80-nál fel lehet rakni és alapjárat felett picivel elgurul gond nélkül, de itt már terhelni értelmetlen, ha újra gyorsítani kell, akkor vissza 5., ha keményen, akkor 4. eplus2
Ja és ez 2.0-ás motor TDDi.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #1013 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:33:49 »

50-nél a 4. az egészséges, vagy egyenes szakaszon alapjárat közelében csordogál 5.-ben ez a legtakarékosabb megoldás. 90-nél szoktam 6-ot kapcsolni, ha nem sietek, onnan már használható...de ha ott is mondjuk csak csordogálás van mondjuk sor mögött 80-al, akkor már 80-nál fel lehet rakni és alapjárat felett picivel elgurul gond nélkül, de itt már terhelni értelmetlen, ha újra gyorsítani kell, akkor vissza 5., ha keményen, akkor 4. eplus2
Ja és ez 2.0-ás motor TDDi.
gratula  taps  eljen  jó kis kocsid van  eljen   és egy jó példa annak aki autót akar venni ,hogy olyat kell mint a tied  Wink  integet2
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1014 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:34:44 »

2,2 TDDI lesz majd hamarosan, ahogy ismerem  hehe integet2 eplus2
Meg fogom írni.. eplus2  Cheesy  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1015 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:42:05 »

Ez 3000-nél már 180 körül jár...
képzeld el ha 7-dik is lenne  eplus2 arányban lenne a forulat és a sebesség
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1016 Dátum: 2011.11.12 szombat, 09:56:38 »

képzeld el ha 7-dik is lenne  eplus2 arányban lenne a forulat és a sebesség
beka3  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1017 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:00:59 »

50-nél a 4. az egészséges, vagy egyenes szakaszon alapjárat közelében csordogál 5.-ben ez a legtakarékosabb megoldás. 90-nél szoktam 6-ot kapcsolni, ha nem sietek, onnan már használható...de ha ott is mondjuk csak csordogálás van mondjuk sor mögött 80-al, akkor már 80-nál fel lehet rakni és alapjárat felett picivel elgurul gond nélkül, de itt már terhelni értelmetlen, ha újra gyorsítani kell, akkor vissza 5., ha keményen, akkor 4. eplus2
Ja és ez 2.0-ás motor TDDi.
Én is így tapasztalom...kivéve a 6. sebességet, ami nincs sajna rinya
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1018 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:04:47 »

Én is így tapasztalom...kivéve a 6. sebességet, ami nincs sajna rinya

Még lehet  Wink
Amúgy,egy chip után a 6. fokozat is használható 85-90től,ha úgy van beállítva  eplus2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1019 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:06:19 »

50-nél a 4. az egészséges, vagy egyenes szakaszon alapjárat közelében csordogál 5.-ben ez a legtakarékosabb megoldás. 90-nél szoktam 6-ot kapcsolni, ha nem sietek, onnan már használható...de ha ott is mondjuk csak csordogálás van mondjuk sor mögött 80-al, akkor már 80-nál fel lehet rakni és alapjárat felett picivel elgurul gond nélkül, de itt már terhelni értelmetlen, ha újra gyorsítani kell, akkor vissza 5., ha keményen, akkor 4. eplus2
Ja és ez 2.0-ás motor TDDi.

Elvileg nálam ugyanazok a fokozatok, valahol írod, hogy 180 kb 3000 (nekem a 220 3600, visszaszámolva a 180 nekem is pont ennyi).
Így a 90 pont 1500. Terhelni ebben a tartományban (az enyémet is) tényleg értelmetlen. Nálam kb 110 a határ a 6-hoz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1020 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:17:09 »

Még lehet  Wink
Amúgy,egy chip után a 6. fokozat is használható 85-90től,ha úgy van beállítva  eplus2
Ki tudja mit kóstál egy 6-os váltó? A napokban kérdeztem, de nem jött még rá válasz.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1021 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:21:00 »

Ki tudja mit kóstál egy 6-os váltó? A napokban kérdeztem, de nem jött még rá válasz.

Csak a váltó,vagy a beszerelés,minden? Szerintem Ervin-t kérdezd meg,ő tudja rá a választ  worship
Naplózva
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1022 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:27:16 »

Csak a váltó,vagy a beszerelés,minden? Szerintem Ervin-t kérdezd meg,ő tudja rá a választ  worship
Ő nem válaszolt eddig  Wink
Írok neki privit is.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1023 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:29:02 »

ez a 6-os váltó nagy csepp lett a kis tóban  eljen
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1024 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:29:30 »

Ő nem válaszolt eddig  Wink
Írok neki privit is.

Lehet nem volt ideje,vagy nem tudom  smile
Bárcsak nekem is lehetne 6  sebességem...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1025 Dátum: 2011.11.12 szombat, 12:39:02 »

Van amiben jobb, de elismerem összességében nem bántam meg a 6-ost.
A 16/8 szelepnél most is egyértelmű a válaszom, hétköznapi normál használatnál egyértelműen sokkal jobb választás egy 8 szelepes. A mondeonál ugye nem tudod összehasonlítani mert mind 16v de pl 2.0pd 8v vs 16v  mindegyik 140 lóval, na ott sokkal élhetőbb a 8 szelepes.  A ford (PSA) is visszatért már az 1.6 TDCi-nél a 8 szelepre...jobb is lett.

MKIV 1.8tdci 8 szelepes...régi td motor CR-el felruházva.....csodálatos  eplus2
110.000-nél lendkerék+kuplung off....keveset eszik és nemis megy...oh jeee eplus2
jó a 8V 3000-ig utánna vége....onnan 16V elmegy nagyon...

Mennyibe állt meg a 6-os váltod anyagárban? többit megcsinálom.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.12 szombat, 12:40:46 írta Bunyek » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1026 Dátum: 2011.11.12 szombat, 16:19:44 »

MKIV 1.8tdci 8 szelepes...régi td motor CR-el felruházva.....csodálatos  eplus2
110.000-nél lendkerék+kuplung off....keveset eszik és nemis megy...oh jeee eplus2
jó a 8V 3000-ig utánna vége....onnan 16V elmegy nagyon...

Mennyibe állt meg a 6-os váltod anyagárban? többit megcsinálom.

Nem túl jó motort( finom voltam nyes)  lehet mondani 16 szelepesben is, ahhoz nem kell messzire menni... vigyor3
Szerintem friss árakat kérj Motorcrafttól, nagyon nagy árszórásban lehet alkatrészeket kapni.
Ami neked kell: Váltó, váltótartó, kulissza+bowdenek, kinyomócsapágy, sebességjeladó, hűtő, vízcsövek+egy kis szabadidő.    Ha van még kérdésed mit-hogyan, írj segítek.  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1027 Dátum: 2011.11.12 szombat, 16:22:21 »

Ő nem válaszolt eddig  Wink
Írok neki privit is.
Válaszoltam!  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1028 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:30:51 »


Mennyibe állt meg a 6-os váltod anyagárban? többit megcsinálom.

kb120-140eközött
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1029 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:43:46 »

Nem túl jó motort( finom voltam nyes)  lehet mondani 16 szelepesben is, ahhoz nem kell messzire menni... vigyor3
Szerintem friss árakat kérj Motorcrafttól, nagyon nagy árszórásban lehet alkatrészeket kapni.
Ami neked kell: Váltó, váltótartó, kulissza+bowdenek, kinyomócsapágy, sebességjeladó, hűtő, vízcsövek+egy kis szabadidő.    Ha van még kérdésed mit-hogyan, írj segítek.  wave

hütő? vizcsövek? azt miért?
amugy köszi ha rászánom magam valószinű megkereslek majd...szinte csak Motocraft-tól vásárlok énis.. eplus2
De előbb big turbó+cooler+csúcsok és HHO beépités van tervben...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1030 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:47:14 »

Valami történt a kocsival megint...4,6 jött ki fogyira szinte város...de ez se normális szerintem...előtte meg majdnem 8liter
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #1031 Dátum: 2011.11.12 szombat, 20:48:26 »

Valami történt a kocsival megint...4,6 jött ki fogyira szinte város...de ez se normális szerintem...előtte meg majdnem 8liter


Lehet neked is átállt ECO-módra,mint nekünk  eplus2  8,1 után 5,9-6... nyes nyes
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #1032 Dátum: 2011.11.12 szombat, 21:07:56 »

hütő? vizcsövek? azt miért?
amugy köszi ha rászánom magam valószinű megkereslek majd...szinte csak Motocraft-tól vásárlok énis.. eplus2
De előbb big turbó+cooler+csúcsok és HHO beépités van tervben...
Shocked  eljen Nem unatkozol Te sem..
Azért kell másik hűtő, mert máshol csatlakozik a vízcső a hűtőhöz a TDCi szívócsonkosokon (új típusú) mint a TDDi szívócsonkosokon, azért különbözik, mert a 6-os váltón elöl van a kapcsoló mechanika, az 5-ösön meg hátul.
Keress bátran a fejemben van minden... vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.12 szombat, 21:26:10 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1033 Dátum: 2011.11.12 szombat, 21:24:45 »

Nekem így néz ki a téma 2000nél


meg 3000nél


A hatos váltót 1 éve 80ért vettem.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1034 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 10:07:32 »

Valami történt a kocsival megint...4,6 jött ki fogyira szinte város...de ez se normális szerintem...előtte meg majdnem 8liter

Es? Segitsunk sirni, vagy ezutan a forumozoknak ingyen osztogatod az uzemanyagot?  rinya

 taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #1035 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 11:16:13 »

Es? Segitsunk sirni, vagy ezutan a forumozoknak ingyen osztogatod az uzemanyagot?  rinya

 taps

AndyA

Szeretek sirni....mindig is olyan félénk,visszahúzozó,sirós tipus voltam....nem olyan karakán mint itt egyesek...úgy irigyeltem őket mindig is.... eplus2
Ne haragudjatok hogy ilyen vagyok, próbálok megváltozni megigérem... worship
Mindenképpen neked akarom adni a fölös anyagot,akartam is kérdezni már van e kannád...?
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.13 vasárnap, 11:34:13 írta Bunyek » Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #1036 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 11:47:08 »

Nekem így néz ki a téma 2000nél
meg 3000nél
A hatos váltót 1 éve 80ért vettem.
a te képed elsö ránézésre vicces majd a szomoru valóság jön mert neked a fehér az mérföld/óra  eplus2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #1037 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 11:47:48 »

Szeretek sirni....mindig is olyan félénk,visszahúzozó,sirós tipus voltam....nem olyan karakán mint itt egyesek...úgy irigyeltem őket mindig is.... eplus2
Ne haragudjatok hogy ilyen vagyok, próbálok megváltozni megigérem... worship
Mindenképpen neked akarom adni a fölös anyagot,akartam is kérdezni már van e kannád...?

Van. Ketto is! :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
csehors
Vendég
« Új hozzászólás #1038 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 15:06:20 »

Válaszoltam!  wave
Tényleg válszolt azóta worship  Wink
Naplózva
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1039 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 16:13:24 »

mert neked a fehér az mérföld/óra  eplus2

 eplus2 eplus2 eplus2
Meglepő de nem mulatságos  taps taps taps
Meg ha azt nézzük hogyha a második kép készítése közben meszel le a yard akkor a bünti kb fejbelövés lévén hogy 70mf a max ótópályán.

A fehéreket lehet szorozni 1,6-al.Ennyit tud a 2.2-es moci.
« Utoljára szerkesztve: 2011.11.13 vasárnap, 16:22:10 írta oritomi » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1040 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:15:39 »

eplus2 eplus2 eplus2
Meglepő de nem mulatságos  taps taps taps
Meg ha azt nézzük hogyha a második kép készítése közben meszel le a yard akkor a bünti kb fejbelövés lévén hogy 70mf a max ótópályán.

A fehéreket lehet szorozni 1,6-al.Ennyit tud a 2.2-es moci.
tud az többet is.kifekteti az órát a számlap végére! smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1041 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:18:44 »

tud az többet is.kifekteti az órát a számlap végére! smile
de blokkoló nélkül legyél bátor nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1042 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:21:14 »

tud az többet is.kifekteti az órát a számlap végére! smile

Nekem 232 a vége. Pedig ez csak 2.0...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1043 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:21:58 »

2.0 TDDI 90LE kombinak mennyi a katalogus adat szerinti vége??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1044 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 17:27:23 »

de blokkoló nélkül legyél bátor nyes
amíg nem volt,addig  is járkált párszor már ott a mutató! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1045 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:14:05 »

2.0 TDDI 90LE kombinak mennyi a katalogus adat szerinti vége??

180 (kombi 177). Persze ez úgymond nem óra szerint, hanem pontos mérés szerint (ami kb a gps).
Óra szerint ez 190 lenne.
Vicces dolgok ezek. Az enyém hivatalos vége 208. Olyan fotóm van, ahol 220-at ment óra szerint, ez lenne kb a 208.
Csakhogy mentem már 232-vel. Egyszer ráadásul tél gumival (nyilván a németeknél, az M5 akarom mondani N5  vigyor3 pályán).
Gondolom hátszél lehetett, vagy mi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1046 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:17:50 »

tud az többet is.kifekteti az órát a számlap végére! smile

Nem végsebesség teszt volt.Csak, hogy mennyit megy 2000en meg 3000en.Anyósülésen 200km/óránál így is fékezett meg kapaszkodott a barátnőm eplus2
Anno német autobahnon a 240 megvolt.Persze bnő aludt,csak így jöhetett létre  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1047 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:33:20 »

180 (kombi 177). Persze ez úgymond nem óra szerint, hanem pontos mérés szerint (ami kb a gps).
Óra szerint ez 190 lenne.
Vicces dolgok ezek. Az enyém hivatalos vége 208. Olyan fotóm van, ahol 220-at ment óra szerint, ez lenne kb a 208.
Csakhogy mentem már 232-vel. Egyszer ráadásul tél gumival (nyilván a németeknél, az M5 akarom mondani N5  vigyor3 pályán).
Gondolom hátszél lehetett, vagy mi.
tehát ha e fölött kapok csekket, akkor kikérem az igazolást a ford-tól és beküldöm nekik, hogy ez ennyit nem tud hehe
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
oritomi
Vendég
« Új hozzászólás #1048 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:37:06 »

tehát ha e fölött kapok csekket, akkor kikérem az igazolást a ford-tól és beküldöm nekik, hogy ez ennyit nem tud hehe

Kivéve, hogy olyan ecu mod vagy chip van az autódban amilyet még a ford se fejlesztett ki  eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #1049 Dátum: 2011.11.13 vasárnap, 18:40:38 »

Kivéve, hogy olyan ecu mod vagy chip van az autódban amilyet még a ford se fejlesztett ki  eplus2
innen jött az ötlet: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/09/27/a_traffipax_ritkan_teved_de_akkor_nagyon/ eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.064 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.