Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 21:29:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Fogyasztás  (Megtekintve 1820694 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
teo
Vendég
« Új hozzászólás #800 Dátum: 2011.08.24 szerda, 12:19:46 »

Nekem is volt ST200-am is és most nyúzom a második TDCi gépemet.
A V6 hangja utánozhatatlan, imádtam, és tényleg nem volt vészes a fogyija. Erdély oda vissza ( 0 autópálya ) 8,2! 90-110 közötti tempóval. Stabil város télen 11-13 között.
Ezután jött a hepp, hogy nekem dizli kell, mert még nem volt, meg mert jó áron hozzá tudtam jutni.
Az alábbi kép asszem mindent elmond a miértjéről. Eger oda-vissza távon, autópályán produkálta ezt.


Ez jól néz ki, de a kompi mutat, amit akar. Keveseknek pontos. Nekem pl. 0.4-1 literrel többet mutat.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.27 szombat, 21:23:31 írta Joe » Naplózva
Peet84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 92



E-mail
« Új hozzászólás #801 Dátum: 2011.08.24 szerda, 13:17:32 »

Ez jól néz ki, de a kompi mutat, amit akar. Keveseknek pontos. Nekem pl. 0.4-1 literrel többet mutat.

Nagy valószínűséggel pontos, mert ezután még volt egy 4.8-as képem is valahol de azt nem találom. Egyébként ezelőtt a kép előtt 100 km-el lett kinullázva. Nem tudom, hogy ez jelent-e valamit a pontosságra.
Naplózva

"Mit is mondott doktorúr??!??!! Elmehetek?? vagy Elmebeteg???"

Mondeo Ghia 5 door 2003/09 F1 2.0 TDCi 132 LE exverda
Mondeo Ghia Turnier 2005/07 F2 2.2 TDCi 155 LE +
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #802 Dátum: 2011.08.24 szerda, 14:50:18 »

Nagy valószínűséggel pontos, mert ezután még volt egy 4.8-as képem is valahol de azt nem találom. Egyébként ezelőtt a kép előtt 100 km-el lett kinullázva. Nem tudom, hogy ez jelent-e valamit a pontosságra.
Igen pontos a műszer, de hozzá kell adni valamennyit. Nálam pontosan 0,6l csalt lefelé. Esetedben 5,5 lenne most a mért fogyi, ha az autód az én kalkulációm szerint működne ami nagyon jó szvsz.
2x tankold tele ugyan azon a kútfejen fullra és számolj. Kiadja mennyit csal a computered  eljen.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
teo
Vendég
« Új hozzászólás #803 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:20:47 »

Igen pontos a műszer, de hozzá kell adni valamennyit. Nálam pontosan 0,6l csalt lefelé. Esetedben 5,5 lenne most a mért fogyi, ha az autód az én kalkulációm szerint működne ami nagyon jó szvsz.
2x tankold tele ugyan azon a kútfejen fullra és számolj. Kiadja mennyit csal a computered  eljen.

Nálam nem konstans az eltérés, csak az iránya. Többet mutat.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #804 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:55:08 »

Lejöttem Horvátba és az eddigi legroszabb fogyim lett, nemis értem...LUKOIL-nál raktam tele...Pécsen.
740km egy tankkal, full telepakolva 4 felnőtt, 130-140-el végig autópályán....passz...Most teleraktam itt INA-nál kiváncsi leszek.
Azért is fura mert ugyanide 2 éve 1100-at jöttem és akkor villant be.... szomoru1
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #805 Dátum: 2011.08.24 szerda, 19:59:05 »

Lejöttem Horvátba és az eddigi legroszabb fogyim lett, nemis értem...LUKOIL-nál raktam tele...Pécsen.
740km egy tankkal, full telepakolva 4 felnőtt, 130-140-el végig autópályán....passz...Most teleraktam itt INA-nál kiváncsi leszek.
Azért is fura mert ugyanide 2 éve 1100-at jöttem és akkor villant be.... szomoru1


740 egy tankkal? Az kb. 7es fogyi...Az hogyan lehet? Elrepedt turbócsöved,vagy mi?  szomoru1
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #806 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 08:06:38 »

Nálam nem konstans az eltérés, csak az iránya. Többet mutat.
Szvsz függ a használattól is.
Nagypapásan vidéken: kevesebbet mutat (én mindig így vezetek és ezért konstans nálam sztm)
Normálisan pályán 140-el (kevesebbet mutat, de már közelít jobban a pontos értékhez)
Sok dugó, nehéz láb esetében meg kicsit többet mutat mint a valós.
A chip tuning meg teljesen megbolondíthatja a dolgokat.
A lényeg, hogy én mindig kiszámolom km/tankolás, lehetőleg egy kútfejen tankolok na és az már közelít, de az sem pontos  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #807 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 08:11:56 »

Lejöttem Horvátba és az eddigi legroszabb fogyim lett, nemis értem...LUKOIL-nál raktam tele...Pécsen.
740km egy tankkal, full telepakolva 4 felnőtt, 130-140-el végig autópályán....passz...Most teleraktam itt INA-nál kiváncsi leszek.
Azért is fura mert ugyanide 2 éve 1100-at jöttem és akkor villant be.... szomoru1

Bunyek Mester  nyes Hát azért még ne add el és ne is akard felgyújtani megint  eplus2
Mondjuk ez elég nagy eltérés, de 2 éve is ekkora felnid volt? 2 éve is ilyen meleg volt? 2 éve is pont ennyivel mentél? stb. stb...
Sok tényezős és nem biztos, hogy az autódban van a hiba. Sőt biztos, hogy nem abban van.  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #808 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 11:43:33 »

Bunyek Mester  nyes Hát azért még ne add el és ne is akard felgyújtani megint  eplus2
Mondjuk ez elég nagy eltérés, de 2 éve is ekkora felnid volt? 2 éve is ilyen meleg volt? 2 éve is pont ennyivel mentél? stb. stb...
Sok tényezős és nem biztos, hogy az autódban van a hiba. Sőt biztos, hogy nem abban van.  hehe
A horvát túra alkalmával nekem is "óriási" fogyasztás jött ki, mondjuk mi 2-en voltuk+ csomagok, kempingcuccok, + a tetőn 2 szörfdeszka+4vitorla és a többi +5 sebességes MTX75 és 140-es autópályás tempó. Így lett 7,8-7,9liter/100km. Vissza felé csak 130km/k(óra szerint) így kevesebbet evett  kb 0,4-0,5 literrel.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #809 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 11:56:27 »

A horvát túra alkalmával nekem is "óriási" fogyasztás jött ki, mondjuk mi 2-en voltuk+ csomagok, kempingcuccok, + a tetőn 2 szörfdeszka+4vitorla és a többi +5 sebességes MTX75 és 140-es autópályás tempó. Így lett 7,8-7,9liter/100km. Vissza felé csak 130km/k(óra szerint) így kevesebbet evett  kb 0,4-0,5 literrel.
Érdekes, mert nekem meg 4 személlyel, rommá pakolva, 225-ös gumikkal, némi városi egerészéssel, itthon tankolt Lukoil gázolajjal lett 6,2 a fogyi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #810 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 12:05:18 »

Érdekes, mert nekem meg 4 személlyel, rommá pakolva, 225-ös gumikkal, némi városi egerészéssel, itthon tankolt Lukoil gázolajjal lett 6,2 a fogyi.

Csak neked a tetőn nem volt semmi. Az +2 liter ótópályán.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #811 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 12:08:06 »

Csak neked a tetőn nem volt semmi. Az +2 liter ótópályán.
Végül még kijön, hogy én vagyok a ***  vigyor3
Amúgy tetőn még sose vittem semmit. Eddig azt olvastam, hogy az +1l. Igazából mindegy. De Bunyek fogyiját sem értem. Ő a Lukoilt okolja. Én idén eddig 1 kivétellel a Lukoilnál tankoltam, és jó fél literrel alacsonyabb az idei átlagom, mint a tavalyi.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
drof
Vendég
« Új hozzászólás #812 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 15:16:07 »

Végül még kijön, hogy én vagyok a ***  vigyor3
Amúgy tetőn még sose vittem semmit. Eddig azt olvastam, hogy az +1l. Igazából mindegy. De Bunyek fogyiját sem értem. Ő a Lukoilt okolja. Én idén eddig 1 kivétellel a Lukoilnál tankoltam, és jó fél literrel alacsonyabb az idei átlagom, mint a tavalyi.

Te hát, ki más! vigyor3

Nemtom, szerintem attól függ, hogy mi van a tetőn. Egy síbox csak nem csinál annyi légellenállást mint 3 bicikli élére állítva.......

Azt meg főleg nem tom, nem jártam még ki egy teli tankot a dízlivel sohasem. Meghagyom másnak a tankolás részét. taps
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #813 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:07:46 »

Végül még kijön, hogy én vagyok a ***  vigyor3
Amúgy tetőn még sose vittem semmit. Eddig azt olvastam, hogy az +1l. Igazából mindegy. De Bunyek fogyiját sem értem. Ő a Lukoilt okolja. Én idén eddig 1 kivétellel a Lukoilnál tankoltam, és jó fél literrel alacsonyabb az idei átlagom, mint a tavalyi.

Én nem okoltam senkit,csak nem értem....Lukoil-nál szoktam tankolni eddig nem volt vele semmi gondom,sőt..de sokallom ezt a fogyit, nem ennyit szokott ez zabálni....és még nemis toltam neki,lehet ez a baja?  eplus2
Vagy a gázolaj volt gázos, vagy valami besz3rik megint ezen a foson...ami mostanában nálam nem ritkaság...sajna.
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.25 csütörtök, 19:09:38 írta Bunyek » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #814 Dátum: 2011.08.25 csütörtök, 19:08:31 »

Én nem okoltam senkit,csak nem értem....Lukoil-nál szoktam tankolni eddig nem volt vele semmi gondom,sőt..de sokkallom ezt a fogyit, nem ennyit szokott ez zabálni....és még nemis toltam neki,lehet ez a baja?  eplus2

Lehet...Cheesy Elvan szokva az óvatos stílustól és annyira megijedt,hogy leitta magát Cheesy
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #815 Dátum: 2011.08.26 péntek, 00:06:59 »

Végül még kijön, hogy én vagyok a ***  vigyor3
Amúgy tetőn még sose vittem semmit. Eddig azt olvastam, hogy az +1l. Igazából mindegy. De Bunyek fogyiját sem értem. Ő a Lukoilt okolja. Én idén eddig 1 kivétellel a Lukoilnál tankoltam, és jó fél literrel alacsonyabb az idei átlagom, mint a tavalyi.
én a lukoilos gázolajjal többet tudok menni mint mondjuk egy shell-es anyaggal  eljen
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #816 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:40:01 »

Lehet...Cheesy Elvan szokva az óvatos stílustól és annyira megijedt,hogy leitta magát Cheesy
Annyira nem is érzékenyek a vadulásra mint számítottam..múltkor figyelve a fogyira normál használatnál 4,6 lett, a mostani tankolás után úgy alakult, hogy valahogy mindig sietni kellett, Wink de úgy elég rendesen.. vigyor3 állandó klíma, több város mint szokott lenni, erre megint 1000-et mentem tankolás óta és negyed alatt kavar valahol a mutató... Huh? Roll Eyes fejvakaras nem mintha bánnám, de elmebeteg fogyik ekkora dögtől, ilyen dinamikval.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #817 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:48:33 »

Annyira nem is érzékenyek a vadulásra mint számítottam..múltkor figyelve a fogyira normál használatnál 4,6 lett, a mostani tankolás után úgy alakult, hogy valahogy mindig sietni kellett, Wink de úgy elég rendesen.. vigyor3 állandó klíma, több város mint szokott lenni, erre megint 1000-et mentem tankolás óta és negyed alatt kavar valahol a mutató... Huh? Roll Eyes fejvakaras nem mintha bánnám, de elmebeteg fogyik ekkora dögtől, ilyen dinamikval.

Komolyan,a következő autóm egy DI lesz és rakatok bele egy 6os váltót Cheesy Már csak 5 év Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #818 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:51:43 »

Annyira nem is érzékenyek a vadulásra mint számítottam..múltkor figyelve a fogyira normál használatnál 4,6 lett, a mostani tankolás után úgy alakult, hogy valahogy mindig sietni kellett, Wink de úgy elég rendesen.. vigyor3 állandó klíma, több város mint szokott lenni, erre megint 1000-et mentem tankolás óta és negyed alatt kavar valahol a mutató... Huh? Roll Eyes fejvakaras nem mintha bánnám, de elmebeteg fogyik ekkora dögtől, ilyen dinamikval.
leírnád pü-ben, hogy a váltó, jekadó, jeladóbele munkálása, kinyomó, turbócsövek mennyibe voltak neked worship biztos leírtad már, csak most nem találom vigyor3 falbav
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #819 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:52:15 »

Komolyan,a következő autóm egy DI lesz és rakatok bele egy 6os váltót Cheesy Már csak 5 év Cheesy
Olyat kell venni amiben már az van.. vigyor3 nyes tele van velük a piac.. eplus2 hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #820 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:53:51 »

Olyat kell venni amiben már az van.. vigyor3 nyes tele van velük a piac.. eplus2 hehe
eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #821 Dátum: 2011.08.26 péntek, 21:54:30 »

Olyat kell venni amiben már az van.. vigyor3 nyes tele van velük a piac.. eplus2 hehe

Miért,csak nem eladod 5 év múlva? Cheesy Cheesy (Akkor kapok majd újabbat/mást,ha megvan a diplom...)
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #822 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:00:19 »

Miért,csak nem eladod 5 év múlva? Cheesy Cheesy (Akkor kapok majd újabbat/mást,ha megvan a diplom...)

Csak nehogy úgy járj, mint én! Már 17 éve megvan a diplom, de azt a q autót még mindig nem kaptam meg!!  vigyor3 Magamnak kellett megvenni.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #823 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:01:16 »

Csak nehogy úgy járj, mint én! Már 17 éve megvan a diplom, de azt a q autót még mindig nem kaptam meg!!  vigyor3 Magamnak kellett megvenni.

Hát...Ha meglesz,utána rá 5 évre már lesz esélyem venni...Talán Smiley De ahhoz nyugatra kell eltűnni... szomoru1
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #824 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:03:06 »

Hát...Ha meglesz,utána rá 5 évre már lesz esélyem venni...Talán Smiley De ahhoz nyugatra kell eltűnni... szomoru1

Lehet itthon is, csak nehéz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #825 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:04:12 »

leírnád pü-ben, hogy a váltó, jekadó, jeladóbele munkálása, kinyomó, turbócsövek mennyibe voltak neked worship biztos leírtad már, csak most nem találom vigyor3 falbav
Meg le is fényképezem, hogy hogyan kell piszok egyszerűen elhelyezni a jeladó kereket és a vevőt.De mióta felraktam a 6-os váltót, egy percre sem mentem az autó alá...szerencsére az első perc óta minden hibátlanul működik, csak a fényképezés miatt meg lusta vagyok lebontani az alsó burkolatot... falbav vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #826 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:05:26 »

Meg le is fényképezem, hogy hogyan kell piszok egyszerűen elhelyezni a jeladó kereket és a vevőt.De mióta felraktam a 6-os váltót, egy percre sem mentem az autó alá...szerencsére az első perc óta minden hibátlanul működik, csak a fényképezés miatt meg lusta vagyok lebontani az alsó burkolatot... falbav vigyor3
worship

pedig tartja vagy 6-8db csavar  eplus2 szomoru1
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #827 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:06:05 »

Lehet itthon is, csak nehéz.

Lehet...Majd meglátjuk,mi lesz 5 év múlva Smiley Ha már autószerelő nem lehettem,akkor szerelek élőt,és abból lesz autóm Smiley
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #828 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:11:21 »

worship

pedig tartja vagy 6-8db csavar  eplus2 szomoru1
Ja, meg fel kell szedni a padlót az aknáról.... duhos2 grognon
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #829 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:13:10 »

Lehet...Majd meglátjuk,mi lesz 5 év múlva Smiley Ha már autószerelő nem lehettem,akkor szerelek élőt,és abból lesz autóm Smiley
Szerintem akkor nem kell nyugatra menned, még nem láttam szegényt abból a fajtából itthon sem.. Cheesy
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #830 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:14:07 »

Ja, meg fel kell szedni a padlót az aknáról.... duhos2 grognon
nyes

én is azt hittem, hogy szedhetem fel megint, berakni a kat-ot, mert szerdán megy vizsgázni, de szerencsére nem kell eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #831 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:15:33 »

Szerintem akkor nem kell nyugatra menned, még nem láttam szegényt abból a fajtából itthon sem.. Cheesy

Nekem családi példám van...Meglepődnél,mennyit keresnek 3 szakvizsgával és 20éves szakmai múlttal...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #832 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:16:18 »

2 éve ugyanide simán lejöttem énis 1100-at 5-ös váltóval ugyanide,ugyanennyien.....szal váltó nem nagyon oszt szoroz szerintem nálam.
Vagy valami nagyon gáz lőrét kaptam a kúton, vagy valami gond lessz....bakker...hazamegyek szétburitjuk aszem...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #833 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:16:24 »

nyes

én is azt hittem, hogy szedhetem fel megint, berakni a kat-ot, mert szerdán megy vizsgázni, de szerencsére nem kell eplus2
Kár lenne visszabutítani azt az autót... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #834 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:18:00 »

Kár lenne visszabutítani azt az autót... eplus2
ááá, csak okosítjuk, most gtb1756vk-n gondolkodom eplus2 az lenne még főleg jó, ha belemenne a gt1749v csonkjába nagy faragás nélkül nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #835 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:19:43 »

Nekem családi példám van...Meglepődnél,mennyit keresnek 3 szakvizsgával és 20éves szakmai múlttal...
Bocsánat, csak a környezetemben levőkről ítélkeztem...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #836 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:20:58 »

Bocsánat, csak a környezetemben levőkről ítélkeztem...

Semmi gond,de ez így lassan OFF lesz Smiley
Amúgy...a szürke kombi most jól fogyaszt...Nulla litert az elmúlt 3 hétben...Cheesy Cheesy
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #837 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:25:24 »

ááá, csak okosítjuk, most gtb1756vk-n gondolkodom eplus2 az lenne még főleg jó, ha belemenne a gt1749v csonkjába nagy faragás nélkül nyes
Na... már neked sem kell az autó..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #838 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:29:30 »

Na... már neked sem kell az autó..
~150le-ra tervezek, ami a 115-ös di-ből is kiszedhető gond nélkül. ezt még a vp33-nak is ki kell szolgálnia. 115-ös csúcsok megvannak, csak be kell rakatni meg utána állítani a szoftot. jah meg végre a coolert kéne berakni falbav

ez a turbo csak azért merült fel, mert 30eft-ért hozzájutnék vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #839 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:34:25 »

2 éve ugyanide simán lejöttem énis 1100-at 5-ös váltóval ugyanide,ugyanennyien.....szal váltó nem nagyon oszt szoroz szerintem nálam.
Vagy valami nagyon gáz lőrét kaptam a kúton, vagy valami gond lessz....bakker...hazamegyek szétburitjuk aszem...

0,5 litert hoz 100 kilométerenként, de nem ez miatt a fél lityó miatt csináltam meg, csak azért mert ilyet akartam.. eplus2 ( a legjobban az tetszik, hogy sokkal csendesbb 6-ban.)
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #840 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:50:10 »

~150le-ra tervezek, ami a 115-ös di-ből is kiszedhető gond nélkül. ezt még a vp33-nak is ki kell szolgálnia. 115-ös csúcsok megvannak, csak be kell rakatni meg utána állítani a szoftot. jah meg végre a coolert kéne berakni falbav

ez a turbo csak azért merült fel, mert 30eft-ért hozzájutnék vigyor3
Tök felesleges, 150 le-höz a Tied is bőven elég....ezt a motort felesleges fújni 2 barral... :vigyor3:azonkívül, hogy elfújja a dugókat erős terheléskor másra nem mész vele... wave  Nem PD ez.. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011.08.26 péntek, 22:53:07 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #841 Dátum: 2011.08.26 péntek, 22:52:57 »

Tök felesleges, 150 le-höz a Tied is bőven elég....ezt a motort felesleges fújni 2 barral... :vigyor3:azonkívül, hogy elfújja a dugókat erős terheléskor másra nem mész vele... wave
már a mostani is 1,6-1,7 között megy, de szerintem még visszább fogom venni 1,5 köré...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #842 Dátum: 2011.08.26 péntek, 23:44:27 »

0,5 litert hoz 100 kilométerenként, de nem ez miatt a fél lityó miatt csináltam meg, csak azért mert ilyet akartam.. eplus2 ( a legjobban az tetszik, hogy sokkal csendesbb 6-ban.)

Nincs bajom a 6-os váltóval csak ugye vissza is kell termelni a befektetett lóvét vele hogy értelme legyen, az meg elég sok km...
városba meg inkább rossz/fölösleges mint jó szerintem, nagy távokat meg nem mindig megy az ember hogy megérje...átalakitani.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #843 Dátum: 2011.08.26 péntek, 23:49:20 »

Nincs bajom a 6-os váltóval csak ugye vissza is kell termelni a befektetett lóvét vele hogy értelme legyen, az meg elég sok km...
városba meg inkább rossz/fölösleges mint jó szerintem, nagy távokat meg nem mindig megy az ember hogy megérje...átalakitani.
hát ahogy számoltam, kb 120eft lenne nekem, úgy, hogy ventillátort meg szívósort nem kell cserélni, mert az nekem már gyárilag olyan.

ennyiből adnak 325l gázolajat vigyor3
ha 100km-en mindig 1l-t hozna, akkor kellene hozzá 32500km.

am városban nem rosszab, mert kb olyan, mintha az mtx75 után lenne még egy 6-odik. 1-5 kb ugyan olyan.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #844 Dátum: 2011.08.27 szombat, 08:06:50 »

hát ahogy számoltam, kb 120eft lenne nekem, úgy, hogy ventillátort meg szívósort nem kell cserélni, mert az nekem már gyárilag olyan.

ennyiből adnak 325l gázolajat vigyor3
ha 100km-en mindig 1l-t hozna, akkor kellene hozzá 32500km.

am városban nem rosszab, mert kb olyan, mintha az mtx75 után lenne még egy 6-odik. 1-5 kb ugyan olyan.
mert te és Bunyek már a megtérülést számoljátok.... vigyor3
Ervin pedig az utat taposta ki,nem feltétlenül szem előtt tartva a megtérülést.
Más lett a verdája a 6ossal,ez kétségtelen.Sőt,jobb lett tőle,ez is biztos.
És egyedi!Nem hiszem,hogy di sok rohangál 6ossal.
Ez majdnem olyan mint a Forge készlet.Én vajazom,hogy ilyen facca-meg olyan facca,más meg azt mondja,lehet akármilyen jó,neki akkor sem éri meg a befektetés.
Ez van.Az átalakítás majdnem mindig ilyen. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #845 Dátum: 2011.08.27 szombat, 13:04:12 »

HRO után itthon is megtankoltam. A vissza út kerek 6.0-ra jött ki, kinti OMV nyállal. Odafelé 6,2 lett (itthoni Lukoillal), de abban benne volt sok 3km-es strandjárat. 4 személlyel, rommá pakolva, 225-ös gumikkal, a hegyes-völgyes horvát utakon az átlag 6,1l szerintem abszolút korrekt érték!

Igaz nem 4,6l (annál az enyém szerintem alapjáraton többet eszik Cheesy ), de ez a 6,1l nekem nagyon tetszik!
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #846 Dátum: 2011.08.27 szombat, 13:39:16 »

HRO után itthon is megtankoltam. A vissza út kerek 6.0-ra jött ki, kinti OMV nyállal. Odafelé 6,2 lett (itthoni Lukoillal), de abban benne volt sok 3km-es strandjárat. 4 személlyel, rommá pakolva, 225-ös gumikkal, a hegyes-völgyes horvát utakon az átlag 6,1l szerintem abszolút korrekt érték!

Igaz nem 4,6l (annál az enyém szerintem alapjáraton többet eszik Cheesy ), de ez a 6,1l nekem nagyon tetszik!
ez már hibátlan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #847 Dátum: 2011.08.27 szombat, 13:50:23 »

Hadd írjak én is ide... 950 kilométert mentem le odafelé (ebben persze a helyben autózás és egy kis visszafelé is van), 55 litert tankoltam (mittudomén mennyit írt még ki a szgép).
A csomagtartó teljesen tele, cucc még az utastérben is (rengeteg víz, meg ilyenek).
Ez ugyi 5,7... ennyit írt ki a szgép is.
Hazafelé más a helyzet, ott a Plitvicei tavak miatt majd 130 kilométert mentünk 2 sávoson, így a fogyimérő 5,4-et mutat.
A mai balcsi még kevés volt ahhoz, hogy kiürüljön a tank.

Kiürült a tank, 970 kilométer, és 57 liter. Ez 5,9. Ehhez képest 5,4-et mutatott. Viszont ebben 130 kilométer 80-90-es tempó. Tehát nem rosszabbnak, hanem jobbnak kellett volna lenni a fogyinak. Eszerint az INA gázolajjal kevesebbet mentem le, mint az itthoni OMV-vel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
misi107
Vendég
« Új hozzászólás #848 Dátum: 2011.08.27 szombat, 14:04:08 »


Nekem is most a Balatonra oda-vissza ennyi jött ki.Bár tény,hogy faluban 50-re lassít,kint az úton helyenként belefért a 160 is...nulláztam,bár igaz,hogy az óra és a fedcomp között van eltérés,mert a kompjúter többet mutat.Így 10-re jött ki.Bár hozzá kell tennem visszafelé tuti több volt a fogyasztás mert behaltak a lambdaszondák és már nem volt kedvem szarakodni velük.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.15 csütörtök, 16:05:37 írta Zsolteey » Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #849 Dátum: 2011.08.27 szombat, 21:53:41 »

hát ahogy számoltam, kb 120eft lenne nekem, úgy, hogy ventillátort meg szívósort nem kell cserélni, mert az nekem már gyárilag olyan.

ennyiből adnak 325l gázolajat vigyor3
ha 100km-en mindig 1l-t hozna, akkor kellene hozzá 32500km.

am városban nem rosszab, mert kb olyan, mintha az mtx75 után lenne még egy 6-odik. 1-5 kb ugyan olyan.
Sem ventillátort, sem szívósort nem kellett nekem sem cserélnem. vigyor3 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Oldalak: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.083 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.