Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 17:54:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1828038 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2800 Dátum:
2013.02.20 szerda, 11:26:37 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.20 szerda, 11:16:38
nem 1 útról írtam hanem néhány hónapról
ennyi változás simán attól van, h itt a tél, több idő kell a motornak, h elérje az üzemi hőfokot, innen adódik a többlet fogyi is.
jön a tavasz, melegebb reggelek és majd lassan visszakúszik.
nekem általában a fedkomp és számított max 1-2dl eltérést mutat, persze néha van extrém 5dl eltérés is de az elég ritka
Akkor neked szerencséd van vele. Nekem csak hosszú, és folyamatos autópályázásnál mutat hellyel-közzel reális értékeket. Nem is nagyon használom. A fed.comp nálam örökké a külső hőmérsékletet mutatja. Számomra annak van a legtöbb információ értéke.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2801 Dátum:
2013.02.20 szerda, 11:51:35 »
Idézetet írta: Domi - 2013.02.20 szerda, 11:26:37
Akkor neked szerencséd van vele. Nekem csak hosszú, és folyamatos autópályázásnál mutat hellyel-közzel reális értékeket. Nem is nagyon használom. A fed.comp nálam örökké a külső hőmérsékletet mutatja. Számomra annak van a legtöbb információ értéke.
én csatlakozom az elötted szólóhoz.szintén reális a mutatott és a fogyasztott üa.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2802 Dátum:
2013.02.20 szerda, 11:57:47 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.19 kedd, 15:43:34
Már rég nam vauztam ide
Arra lettem figyelmes már egy ideje, h a nyáron fedkomp és mért 7.6-7.7 L/100km értékek lassan de biztosan felkúsztak Nov-Dec-re 7.8-7.9 -re majd Januárban tetőzött 8.0-8.1 -re. Egyenlőre innen nem mozdul, se lefelé se felfelé.
nekem ilyenkor 4.6-4.8 nyáron 4.1 4.3 a mutatott néha lenullázom de ha nincs nagy változás akkor nem is fog mást mutatni mert nagy átlagot méreget vagy is hosszabb távokat vesz alapul mint az adott,megtett 100 km-er.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2803 Dátum:
2013.02.20 szerda, 15:46:51 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.20 szerda, 11:16:38
nem 1 útról írtam hanem néhány hónapról
ennyi változás simán attól van, h itt a tél, több idő kell a motornak, h elérje az üzemi hőfokot, innen adódik a többlet fogyi is.
jön a tavasz, melegebb reggelek és majd lassan visszakúszik.
nekem általában a fedkomp és számított max 1-2dl eltérést mutat, persze néha van extrém 5dl eltérés is de az elég ritka
Hát az enyém nem. 4.8-at mutat és 6.4-re jön ki számolással.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2804 Dátum:
2013.02.20 szerda, 15:56:59 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.20 szerda, 15:46:51
Hát az enyém nem. 4.8-at mutat és 6.4-re jön ki számolással.
én pont most tankoltam 573km-re 26.4 liter gót ugyan azon a pisztolyon.mindkét esetben elsö kattanásig. akkor az jó vagy nem?4.8 a fedélzeti szerint az átlagom.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2805 Dátum:
2013.02.20 szerda, 16:06:11 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.20 szerda, 15:56:59
én pont most tankoltam 573km-re 26.4 liter gót ugyan azon a pisztolyon.mindkét esetben elsö kattanásig. akkor az jó vagy nem?4.8 a fedélzeti szerint az átlagom.
Ha kiszámolod, akkor 4.6 jön ki. (tankolt üzemanyag osztva a kilométerrel*100) Az nagyon jó. Én most tankoltam 714 km-re 46 litert. Azt akárhogy is számolom 6,4.
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2806 Dátum:
2013.02.20 szerda, 16:10:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.02.20 szerda, 16:06:11
Ha kiszámolod, akkor 4.6 jön ki. (tankolt üzemanyag osztva a kilométerrel*100) Az nagyon jó. Én most tankoltam 714 km-re 46 litert. Azt akárhogy is számolom 6,4.
Én meg csupa Bp-i rövidtávokkal, most fogok tankolni és kb. 7.7 lesz az átlag. Hogy télen, hidegben, milyen körülmények között jön ki a 4,6, arra azért kíváncsi lennék.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2807 Dátum:
2013.02.20 szerda, 16:12:23 »
Idézetet írta: Domi - 2013.02.20 szerda, 16:10:12
Én meg csupa Bp-i rövidtávokkal, most fogok tankolni és kb. 7.7 lesz az átlag. Hogy télen, hidegben, milyen körülmények között jön ki a 4,6, arra azért kíváncsi lennék.
én nem városi vagyok
enyém 4 ajtós.és le fhosom a pesti lámpánál ha mindenki már a következö pirosnál várakozik mert annyira sietös neki,hogy képes kivágni mögülem mert a *** nem megy elötte.engem nem érdekel a repülö rajt és nem szoktam 2000 rpm fölött autózni szerintem igy jön ki a 4.6
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 szerda, 16:18:43 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2808 Dátum:
2013.02.20 szerda, 16:22:39 »
Idézetet írta: Domi - 2013.02.20 szerda, 16:10:12
Én meg csupa Bp-i rövidtávokkal, most fogok tankolni és kb. 7.7 lesz az átlag. Hogy télen, hidegben, milyen körülmények között jön ki a 4,6, arra azért kíváncsi lennék.
lehet 30-35 litert tankoltam de csak 26.4 litert számoltak,jól átverik az embert,hogy azt higgye mennyire keveset fogyaszt az autója
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2809 Dátum:
2013.02.20 szerda, 19:44:16 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.20 szerda, 16:12:23
én nem városi vagyok
enyém 4 ajtós.és le fhosom a pesti lámpánál ha mindenki már a következö pirosnál várakozik mert annyira sietös neki,hogy képes kivágni mögülem mert a *** nem megy elötte.engem nem érdekel a repülö rajt és nem szoktam 2000 rpm fölött autózni szerintem igy jön ki a 4.6
A 2000 alatti közlekedés nem túl jó a motornak hidegen főleg nem, de melegen sem.
Alacsony olajnyomás és nagy mechanikai terhelés/nyomaték..... nincs hőterhelés és kezdenek lerakódni a dolgok a csövekben.
Hosszú távon nem kifizetődő az alacsony fordulaton történő üzemeltetés, hidd el.
Persze mindenki azt csinál, amit akar....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2810 Dátum:
2013.02.20 szerda, 19:53:01 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.20 szerda, 19:44:16
A 2000 alatti közlekedés nem túl jó a motornak hidegen főleg nem, de melegen sem.
Alacsony olajnyomás és nagy mechanikai terhelés/nyomaték..... nincs hőterhelés és kezdenek lerakódni a dolgok a csövekben.
Hosszú távon nem kifizetődő az alacsony fordulaton történő üzemeltetés, hidd el.
Persze mindenki azt csinál, amit akar....
Azért attól is függ miről beszélünk. Benzines vagy dízel.
Hidegen a dízelnek nem tesz jót a 2000 feletti fordulatszám.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2811 Dátum:
2013.02.20 szerda, 20:07:06 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.20 szerda, 19:53:01
Azért attól is függ miről beszélünk. Benzines vagy dízel.
Hidegen a dízelnek nem tesz jót a 2000 feletti fordulatszám.
Mindegy miről beszélünk...... egyik motornak sem jó és főleg a dízelnek a rosszabb!
Nem 4000 kell, de nem is 2000-alatti fordulatszám.
Ezt mondják ők is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2812 Dátum:
2013.02.20 szerda, 22:31:52 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.20 szerda, 20:07:06
Mindegy miről beszélünk...... egyik motornak sem jó és főleg a dízelnek a rosszabb!
Nem 4000 kell, de nem is 2000-alatti fordulatszám.
Ezt mondják ők is:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Baz... május 15-én pont nem olvastam a Totalcart.
Hol írja a cikkben, hogy a 2000 kevés?
Én a dízelt amúgy sem szoktam (melegen) 4000-ig pörgetni. Inkább max 2500-3000-ig. E fölött ritkán.
Hidegen, meg 2000 körül váltok.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.20 szerda, 22:34:37 írta Styleair
»
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2813 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 09:06:50 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.20 szerda, 22:31:52
Baz... május 15-én pont nem olvastam a Totalcart.
Hol írja a cikkben, hogy a 2000 kevés?
Én a dízelt amúgy sem szoktam (melegen) 4000-ig pörgetni. Inkább max 2500-3000-ig. E fölött ritkán.
Hidegen, meg 2000 körül váltok.
Ezt sehol, de szerintem a Mondeo dizelnél az 1500 f/min már jó. Pl nekem ennyit pörög 4.ben 60.nál.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2814 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 09:15:49 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.02.21 csütörtök, 09:06:50
Ezt sehol, de szerintem a Mondeo dizelnél az 1500 f/min már jó. Pl nekem ennyit pörög 4.ben 60.nál.
Nagyon sokkal alá sem jó menni, mert kenési gondok lehetnek, ha hosszú távon úgy nyomod.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2815 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:11:12 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.02.21 csütörtök, 09:06:50
Ezt sehol, de szerintem a Mondeo dizelnél az 1500 f/min már jó. Pl nekem ennyit pörög 4.ben 60.nál.
akkor ezek szerint hérmasba kell menni 60-nal a többi hozzászólás alapján
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2816 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:14:34 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.02.20 szerda, 22:31:52
Baz... május 15-én pont nem olvastam a Totalcart.
Hol írja a cikkben, hogy a 2000 kevés?
Én a dízelt amúgy sem szoktam (melegen) 4000-ig pörgetni. Inkább max 2500-3000-ig. E fölött ritkán.
Hidegen, meg 2000 körül váltok.
de nem 2500-3000 fordulaton tartod folyamatosan te sem.ha elváltasz vissza esik rendesen.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2817 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:23:26 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.20 szerda, 19:44:16
A 2000 alatti közlekedés nem túl jó a motornak hidegen főleg nem, de melegen sem.
Alacsony olajnyomás és nagy mechanikai terhelés/nyomaték..... nincs hőterhelés és kezdenek lerakódni a dolgok a csövekben.
Hosszú távon nem kifizetődő az alacsony fordulaton történő üzemeltetés, hidd el.
Persze mindenki azt csinál, amit akar....
ezen elmélet szerint itthon a dizel 6-dik fokozatát nem lehet kihasználni a pályán megengedett 130-nál kb.2200 a fordulat.
azt a cikket én is olvastam.ez alapján nem lehet okos az ember.
gondolom a motor fejlesztök tudták,hogy a váltó miatt alacsony lessz rendszeresen a fordulatszám és alacsony fordulaton mekkora nyomatékot ad le az autó amihez igazitani kell az olajszivattyú nyomást alacsony fordulaton.
ezen az elven alapjáraton nem is lenne olajzás ha 2000 fordulat környékén kevés a motornak.
ezen felül nem mondtam,hogy állandóan úgy használom az autót ahogy irtam.
"a feltöltött dízeleknél. Ezeknek már 1100-as fordulaton elég nyomatékuk van a kasztni mozgatására, azonban ekkor a megfelelő kenés csak akkor biztosított, ha minden a legnagyobb rendben van.
A mérnök, aki a motor kenési körét tervezte, nem ostoba, tudja az üzemi fordulatszám-tartományt, ismeri a motorolaj paramétereit, és ezekhez választ olajszivattyút, szűrőt, s a nyomásértékeket is így tervezi. Tudja, hogy a motor már kis fordulaton terhelhető, így az olajpumpát úgy lövi be, hogy a szabályozott nyomás már egészen kis fordulaton meglegyen."
persze ha meg de és... minden lehetséges,hogy neked is igazad legyen.
én pont ezt teszem
"Mit lehet tenni? Sokat futott olajjal nem szabad kis fordulaton terhelni a motort, helyette szépen forgatni kell, középtartományban járatni. Fokozottan igaz ez, ha a motorban van már legalább 150-200 ezer kilométer - ilyenkor még az olajcsere-periódust is érdemes rövidíteni legalább 20, vagy akár 30 százalékkal. A leginkább veszélyeztetett fajhoz tartoznak a korszerű, feltöltött, turbódízel motorok, ezekből is a négynél több hengeresek, utánuk szorosan jönnek a kis lökettérfogatú, feltöltött benzinmotorok."
«
Utoljára szerkesztve: 2013.02.21 csütörtök, 10:38:14 írta coboy
»
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Arabic
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2818 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:28:23 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.21 csütörtök, 10:14:34
de nem 2500-3000 fordulaton tartod folyamatosan te sem.ha elváltasz vissza esik rendesen.
jajj, mááár, normál menetben 1500-2300 között célszerű haladni, ez 5 perc az ember életéből, oda lehet figyelni. ugyanúgy mint a leállításra a turbós autóknál. leállás előtt megelőző terheléstől függően kicsit pihentetni (20-90mp) pl egy húzósabb német autobahn után én kb.2 percig "alibi pakolgatást csinálok" belefér, ha késésben vagy, 2 perc úgyis mindegy, ha meg nem, akkor meg legalább kicsit megpihensz te is. ennyi jár embernek és vasnak is.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2819 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:35:09 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.21 csütörtök, 10:28:23
jajj, mááár, normál menetben 1500-2300 között célszerű haladni, ez 5 perc az ember életéből, oda lehet figyelni. ugyanúgy mint a leállításra a turbós autóknál. leállás előtt megelőző terheléstől függően kicsit pihentetni (20-90mp) pl egy húzósabb német autobahn után én kb.2 percig "alibi pakolgatást csinálok" belefér, ha késésben vagy, 2 perc úgyis mindegy, ha meg nem, akkor meg legalább kicsit megpihensz te is. ennyi jár embernek és vasnak is.
na de a fentiek szerint pont ez a tartomány káros a motorra nem azt irják
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2820 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 10:43:07 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.21 csütörtök, 10:35:09
na de a fentiek szerint pont ez a tartomány káros a motorra nem azt irják
Szerintem meg ez újabb bulvárhülyeség. Ha kialszik az olajlámpa van elegendő olajnyomás. Remélem senki nem hiszi azt, hogy a nyomás a motor fordulatával együtt a végtelenbe és tovább....
Ha megnézel egy olyan autót (pl zöldségesmerci) ahol még van olajnyomásmérő óra, ott láthatod, hogy még az önindítózás közben belekarmol a zöldbe, majd kissebb kiingásokkal ott is marad, tök mindegy hogy mekkora a fordulat.
Az olajrendszer alapvetően túl van méretezve, és 2 szelep szabályozza. 1 szelep a max nyomást, 1 szelep pedig az olajszűrőt engedi megkerülni, ha az valamiért esetleg eltömődne.
Nos az első szelep valamennyire mindig nyitva van, és elengedi a felesleges olajnyomást.
Naplózva
Arabic
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2821 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 11:50:47 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.21 csütörtök, 10:35:09
na de a fentiek szerint pont ez a tartomány káros a motorra nem azt irják
fura lenne... hát akkor hogy, 1000-es fordulaton kéne menni? vagy hogy?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2822 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 12:23:46 »
Idézetet írta: vzoli - 2013.02.21 csütörtök, 10:43:07
Szerintem meg ez újabb bulvárhülyeség. Ha kialszik az olajlámpa van elegendő olajnyomás. Remélem senki nem hiszi azt, hogy a nyomás a motor fordulatával együtt a végtelenbe és tovább....
Ha megnézel egy olyan autót (pl zöldségesmerci) ahol még van olajnyomásmérő óra, ott láthatod, hogy még az önindítózás közben belekarmol a zöldbe, majd kissebb kiingásokkal ott is marad, tök mindegy hogy mekkora a fordulat.
Az olajrendszer alapvetően túl van méretezve, és 2 szelep szabályozza. 1 szelep a max nyomást, 1 szelep pedig az olajszűrőt engedi megkerülni, ha az valamiért esetleg eltömődne.
Nos az első szelep valamennyire mindig nyitva van, és elengedi a felesleges olajnyomást.
A fizika bulvárhülyeség?
Sokan sarkosan értelmezik a leírtakat ezért alakulnak ki a furcsa -saját- megállapítások, mondatok.
Annyit tennék hozzá a "ha elalszik az olajnyomáslámpa van elegendő olajnyomás"..... megállapításhoz, hogy az olajnyomás lámpa kapcsoló gombák kb. 1 bar-os kapcsolnak.
Ez egy hideg/hidegebb motornál alacsony fordulaton nagy mechanikai terheléssel rohadt kevés. Bővebben a cikkben is olvashatsz erről.
Megint azt mondom, hogy minden azt csinál, amit akar.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2823 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 12:25:55 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.21 csütörtök, 10:35:09
na de a fentiek szerint pont ez a tartomány káros a motorra nem azt irják
Nem mindegy ám, hogy egy tömeget gyorsító motor nagy terheléssel forog 1500-at vagy egy lendületben lévő, egyenes úton szinte csak a sebességet tartó motor.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2824 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:00:00 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.21 csütörtök, 12:23:46
A fizika bulvárhülyeség?
Sokan sarkosan értelmezik a leírtakat ezért alakulnak ki a furcsa -saját- megállapítások, mondatok.
Annyit tennék hozzá a "ha elalszik az olajnyomáslámpa van elegendő olajnyomás"..... megállapításhoz, hogy az olajnyomás lámpa kapcsoló gombák kb. 1 bar-os kapcsolnak.
Ez egy hideg/hidegebb motornál alacsony fordulaton nagy mechanikai terheléssel rohadt kevés. Bővebben a cikkben is olvashatsz erről.
Megint azt mondom, hogy minden azt csinál, amit akar.
de valahogy csak el kell érni a magasabb fordulatot.bár lehet indulni rögtön 2500 rpm-ról is
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2825 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:12:14 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.21 csütörtök, 12:25:55
Nem mindegy ám, hogy egy tömeget gyorsító motor nagy terheléssel forog 1500-at vagy egy lendületben lévő, egyenes úton szinte csak a sebességet tartó motor.
na most akkor mi van?
én ezt irtam:"nem szoktam 2000 rpm fölött autózni szerintem igy jön ki a 4.6"
erre te válaszként:"A 2000 alatti közlekedés nem túl jó a motornak hidegen főleg nem, de melegen sem.
Alacsony olajnyomás és nagy mechanikai terhelés/nyomaték."
most pedig azt irod,hogy sebességet tartva haladáskor jó.
én sem azt irtam,hogy igy elözgetek alulról,hanem ennyivel tartom a sebességet autózom.
egyszer olajoz egyszer nem alacsony fordulaton
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2826 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:44:18 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.21 csütörtök, 14:12:14
na most akkor mi van?
én ezt irtam:"nem szoktam 2000 rpm fölött autózni szerintem igy jön ki a 4.6"
erre te válaszként:"A 2000 alatti közlekedés nem túl jó a motornak hidegen főleg nem, de melegen sem.
Alacsony olajnyomás és nagy mechanikai terhelés/nyomaték."
most pedig azt irod,hogy sebességet tartva haladáskor jó.
én sem azt irtam,hogy igy elözgetek alulról,hanem ennyivel tartom a sebességet autózom.
egyszer olajoz egyszer nem alacsony fordulaton
Te most vagy felületesen olvasol vagy nem mindent vagy.......
Meg a cikket sem olvastad vagy nem tudod mit olvastál benne.
Hidegen fontos jobban, hogy ne 1500-on váltogassuk el a fokozatot a tömeg gyorsításakor.
Hidegen nem tolod neki 130-al, mert mire kiérsz a pályára biztos bemelegszik a motor.
Azt is írtam, hogy nem mindegy, hogy mikor 1500 a fordulat. Valamint az autó nem állandóan 130-al megy 1500-ason inkább sokkal többször gyorsul álló helyzetről......
Te most direkt nem akarod érteni?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Arabic
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2827 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:55:46 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.21 csütörtök, 14:44:18
Te most vagy felületesen olvasol vagy nem mindent vagy.......
Meg a cikket sem olvastad vagy nem tudod mit olvastál benne.
Hidegen fontos jobban, hogy ne 1500-on váltogassuk el a fokozatot a tömeg gyorsításakor.
Hidegen nem tolod neki 130-al, mert mire kiérsz a pályára biztos bemelegszik a motor.
Azt is írtam, hogy nem mindegy, hogy mikor 1500 a fordulat. Valamint az autó nem állandóan 130-al megy 1500-ason inkább sokkal többször gyorsul álló helyzetről......
Te most direkt nem akarod érteni?
Otp direkt
direkt csinálja.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2828 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:56:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.21 csütörtök, 14:44:18
Te most vagy felületesen olvasol vagy nem mindent vagy.......
Meg a cikket sem olvastad vagy nem tudod mit olvastál benne.
Hidegen fontos jobban, hogy ne 1500-on váltogassuk el a fokozatot a tömeg gyorsításakor.
Hidegen nem tolod neki 130-al, mert mire kiérsz a pályára biztos bemelegszik a motor.
Azt is írtam, hogy nem mindegy, hogy mikor 1500 a fordulat. Valamint az autó nem állandóan 130-al megy 1500-ason inkább sokkal többször gyorsul álló helyzetről......
Te most direkt nem akarod érteni?
pont ezt nem állitotta senki:"Hidegen fontos jobban, hogy ne 1500-on váltogassuk el a fokozatot a tömeg gyorsításakor." ezt szerintem senki nem csinálja.
igy megeggyezhetünk abban,hogy jó ha én 2000 fordulaton haladok,elváltok és feleslegesen nem tolom az fölé.
csak félre ne értsd
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2829 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 14:57:48 »
Idézetet írta: Arabic - 2013.02.21 csütörtök, 14:55:46
Otp direkt
direkt csinálja.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2830 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 15:29:10 »
Idézetet írta: coboy - 2013.02.21 csütörtök, 10:14:34
de nem 2500-3000 fordulaton tartod folyamatosan te sem.ha elváltasz vissza esik rendesen.
Megértetted amit írtam.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2831 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 15:50:55 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.21 csütörtök, 14:44:18
Hidegen fontos jobban, hogy ne 1500-on váltogassuk el a fokozatot a tömeg gyorsításakor.
Hidegen nem tolod neki 130-al, mert mire kiérsz a pályára biztos bemelegszik a motor.
látod én ha nem viszem a gyereket oviba és indulok melóba kb. 500m után már az M2-n hasítok
igaz nem 130-al hanem csak 100-al
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2832 Dátum:
2013.02.21 csütörtök, 22:23:50 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.21 csütörtök, 15:50:55
látod én ha nem viszem a gyereket oviba és indulok melóba kb. 500m után már az M2-n hasítok
igaz nem 130-al hanem csak 100-al
De nem is dízeled van.
Nézd már meg légy szíves, hogy mennyire megy fel a hőfokod és mennyi idő alatt.....ilyen reggeli mínuszokban indulva.
Műszer teszt-en nézd a hőfokot légyszi.
Nekem beáll középre, de közben a műszer szerint 65-75 között van, forgalom és terheléstől függően.
Fűtés 22°C-on, venti 2 vonal. Így indítok és gyakorlatilag mindig így áll a hőközpont.
Ennyi fűtésnek nem szabadna visszafogni ennyire, hogy nem melegszik fel.
Indulás után fél perccel már 15-20°C meleg is jön hamar.
Köszi
Naplózva
Imádom a dízeleket!
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2833 Dátum:
2013.02.22 péntek, 09:47:57 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.21 csütörtök, 22:23:50
De nem is dízeled van.
Nézd már meg légy szíves, hogy mennyire megy fel a hőfokod és mennyi idő alatt.....ilyen reggeli mínuszokban indulva.
Műszer teszt-en nézd a hőfokot légyszi.
Nekem beáll középre, de közben a műszer szerint 65-75 között van, forgalom és terheléstől függően.
Fűtés 22°C-on, venti 2 vonal. Így indítok és gyakorlatilag mindig így áll a hőközpont.
Ennyi fűtésnek nem szabadna visszafogni ennyire, hogy nem melegszik fel.
Indulás után fél perccel már 15-20°C meleg is jön hamar.
Köszi
ennek nagyon örülök is
nem tudom neked megigérni, h ezt meg tudom csinálni egyhamar mivel reggelente gyereket oviba viszem ami kb. 2km, ott ugyebár leparkol majd 10-15 percel később tovább.
de ha nem felejtem el első alkalommal amikor nem kell oviba vinnem a gyerkőcöt megnézem mennyi km után éri el az üzemi hőfokot.
igaz melóbol hazafelé megnézhetem neked.
de, van még 1 jobb ötletem, rádugom az elm cuccost és mentek egy log-ot menet közben, ebben részletesen benne lesz minden
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2834 Dátum:
2013.02.22 péntek, 12:18:48 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2013.02.22 péntek, 09:47:57
ennek nagyon örülök is
nem tudom neked megigérni, h ezt meg tudom csinálni egyhamar mivel reggelente gyereket oviba viszem ami kb. 2km, ott ugyebár leparkol majd 10-15 percel később tovább.
de ha nem felejtem el első alkalommal amikor nem kell oviba vinnem a gyerkőcöt megnézem mennyi km után éri el az üzemi hőfokot.
igaz melóbol hazafelé megnézhetem neked.
de, van még 1 jobb ötletem, rádugom az elm cuccost és mentek egy log-ot menet közben, ebben részletesen benne lesz minden
Köszi.
Már az is valami ha induláskor a műszercsoportnál a test-ben kiválasztod a vízhőfokot és azt megnézed neked meddig megy fel. A mutató középállása csalóka.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2835 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:08:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.10.12 péntek, 19:36:37
Néhány napja:
Ma
Tankolás előtt:
Tankolt mennyiség:
Tankolás után:
Én is megdöntöttem a saját fogyasztási rekordomat / megcsináltam az eddigi legjobb fogyimat!
Kitartó tudatos
spórolós vezetéssel értem el. Itt már az autózás élménye kizárólag az alacsony fogyasztási eredmény
, a többi élmény a homályba vész
.
Az idegrendszer előszőr borzolódik
, majd kisimul
, és megszokjuk, a minket előző autókat
, élvezettel hallgatjuk a zenét. A madárcsiripelést nem
, mert azt elnyomja a traktorhang
.
Az eredmény: átlag 5,25 l/100km (számolt)
1075,5 km 56,5l sima ÖMV Go-val. A megtett táv fele országút, a másik fele Budapest (, ami nagyon sok rövid táv). A fedcomp 4,6l/100km-t mutatott, tehát most 0,65 volt az eltérés. (Sajnos nem lehet kalibrálni, mint az MKII-ben.)
Tudom, hogy Ervin utolérhetetlen és az egri kolléga is, de ilyen használat mellett, én nagyon elégedett vagyok
.
Amit ilyenkor megspórolsz a litereken a benzineshez képest, azt gyűjtögesd és rakd félre az üzemanyagrendszer fejújítására.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2836 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:12:25 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:08:55
Amit ilyenkor megspórolsz a litereken a benzineshez képest, azt gyűjtögesd és rakd félre az üzemanyagrendszer fejújítására.
Jó.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2837 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:13:29 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:08:55
Amit ilyenkor megspórolsz a litereken a benzineshez képest, azt gyűjtögesd és rakd félre az üzemanyagrendszer fejújítására.
blablabla....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2838 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:16:36 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.22 péntek, 19:13:29
blablabla....
Az övé még 2-es....a tied már 2.2. Talán....talán.... inkább csak másabb
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2839 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:20:27 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:16:36
Az övé még 2-es....a tied már 2.2. Talán....talán.... inkább csak másabb
meg az a 7év,amíg mondim volt,2.0tdci!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2840 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:22:33 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:08:55
Amit ilyenkor megspórolsz a litereken a benzineshez képest, azt gyűjtögesd és rakd félre az üzemanyagrendszer fejújítására.
Ha évi 30 ezer kilométert számolok, a diesel 5,5 a benzines 9 literes fogyasztásával (azonos üzemanyag árakkal számolva) a különbség évente 452.000 forint a diesel javára. Egy nagynyomású fullos felújítás cca. ennyibe kerül és nem egy évig tart ki!
Persze, ha kevesebb a futásteljesítmény akkor a különbség nem ekkora.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2841 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:24:04 »
Ja. De ha nem használod nem is megy szét olyan hamar.
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.22 péntek, 19:22:33
Ha évi 30 ezer kilométert számolok, a diesel 5,5 a benzines 9 literes fogyasztásával (azonos üzemanyag árakkal számolva) a különbség évente 452.000 forint a diesel javára. Egy nagynyomású fullos felújítás cca. ennyibe kerül és nem egy évig tart ki!
Persze, ha kevesebb a futásteljesítmény akkor a különbség nem ekkora.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2842 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:29:41 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:08:55
Amit ilyenkor megspórolsz a litereken a benzineshez képest, azt gyűjtögesd és rakd félre az üzemanyagrendszer fejújítására.
Te meg amit megspórolsz az üzarendszeren, azt tedd félre motorgenerálra
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2843 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:33:37 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.02.22 péntek, 19:22:33
Ha évi 30 ezer kilométert számolok, a diesel 5,5 a benzines 9 literes fogyasztásával (azonos üzemanyag árakkal számolva) a különbség évente 452.000 forint a diesel javára. Egy nagynyomású fullos felújítás cca. ennyibe kerül és nem egy évig tart ki!
Persze, ha kevesebb a futásteljesítmény akkor a különbség nem ekkora.
inkább 6.5 az. a benzines meg lehet 9 alatt simán. de értem a lényeget
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2844 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:37:08 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.22 péntek, 19:33:37
inkább 6.5 az. a benzines meg lehet 9 alatt simán. de értem a lényeget
Erősen átlagot írtam! Ha inkább 6.5 a diesel akkor inkább 10,5 a benzines! Mert azért arról ne akarjon meggyőzni senki sem, hogy rövid távokon és városban olyan rendkívül jó a benyás fogyasztása.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2845 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:38:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.22 péntek, 19:33:37
inkább 6.5 az. a benzines meg lehet 9 alatt simán. de értem a lényeget
Ahol már a dízel 6,5-öt eszik ott a benzines 10 fölött...ezt kipróbáltam.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2846 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:39:46 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2013.02.22 péntek, 19:29:41
Te meg amit megspórolsz az üzarendszeren, azt tedd félre motorgenerálra
Miért is?
Azért mert előfordul -ismeretlen előélet- néhány motornál, hogy eszi az olajat......NEM mindegyik lesz olyan.
Mellesleg sokkal több dízelnél történt üzemanyag rendszeri hiba, mint benzinesnél túlzott olajfogyasztás.
Meg ha gond lenne én vennék bele egy motort kompletten (pedig szakmám) és beleraknám. Ennek az ára sokkal kevesebb, mint egy generál és sokkal kevesebb, mint egy dízel egység csomag.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2847 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:46:32 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:39:46
Miért is?
Azért mert előfordul -ismeretlen előélet- néhány motornál, hogy eszi az olajat......NEM mindegyik lesz olyan.
Mellesleg sokkal több dízelnél történt üzemanyag rendszeri hiba, mint benzinesnél túlzott olajfogyasztás.
Meg ha gond lenne én vennék bele egy motort kompletten (pedig szakmám) és beleraknám. Ennek az ára sokkal kevesebb, mint egy generál és sokkal kevesebb, mint egy dízel egység csomag.
rosszul tudod.Arányosan amennyivel kevesebb benyás van,annyival van kevesebb hibája.Csak klubbon belül 3-4 motorgenerálról lehet tudni,abból a 10ből aki aktív....Az elég rossz arány nem?
Amúgy meg a dízelek felénél nem kellett volna semmit cserélni,csak lehúzták a hozzá nem értőket,és lenyúlták őket fél misivel.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2848 Dátum:
2013.02.22 péntek, 19:53:39 »
Idézetet írta: alf - 2013.02.22 péntek, 19:46:32
rosszul tudod.Arányosan amennyivel kevesebb benyás van,annyival van kevesebb hibája.Csak klubbon belül 3-4 motorgenerálról lehet tudni,abból a 10ből aki aktív....Az elég rossz arány nem?
Amúgy meg a dízelek felénél nem kellett volna semmit cserélni,csak lehúzták a hozzá nem értőket,és lenyúlták őket fél misivel.
Amiről lehet tudni....na itt kimondtad a lényeget.
Általában akkor jönnek sokan egy fórumra ha problémájuk van. Tehát lehet, hogy van rengeteg benzines -nem fórumozó- akiknek semmi problémájuk.
Az arányokat kár megemlíteni úgy, hogy nem ismerjük pontosan a számokat.
Az viszont könnyelmű kijelentés, hogy a dízelek felénél nem kellett volna semmit cserélni.
Nem akarok/akartam háborút elindítani..... mert mindenki a sajátját védi.
Viszont ha egy benzines mondjuk olajat fogyaszt, attól még hazahoz....... de ha egy dízel megáll valahol, azt hozni kell.
(és ez egy dízelnél mindig fennáll)
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #2849 Dátum:
2013.02.22 péntek, 20:00:28 »
Idézetet írta: GSR - 2013.02.22 péntek, 19:39:46
Miért is?
Azért mert előfordul -ismeretlen előélet- néhány motornál, hogy eszi az olajat......NEM mindegyik lesz olyan.
Mellesleg sokkal több dízelnél történt üzemanyag rendszeri hiba, mint benzinesnél túlzott olajfogyasztás.
Meg ha gond lenne én vennék bele egy motort kompletten (pedig szakmám) és beleraknám. Ennek az ára sokkal kevesebb, mint egy generál és sokkal kevesebb, mint egy dízel egység csomag.
A dízelek közül is azokkal van a baj amiknek nincs ismert előéletük, és 6x7x kerülték a földet de 116 van a órába. de ez minden kocsira igaz. de majd mindjárt a stealt megmondja mivan
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
50
51
52
53
54
55
56
[
57
]
58
59
60
61
62
63
64
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ