Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:25:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Fogyasztás
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
138
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Fogyasztás (Megtekintve 1830931 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5850 Dátum:
2015.02.03 kedd, 18:59:11 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.02.03 kedd, 15:01:18
nem gondolnám hogy kevesebbet fogyaszt a kocsi, de szerintem használ neki. indításnál mindenképpen.
ahogy nézem hogy most kb 5 napig havazni fog és este -10 környékére is benézünk, nekem lesz benne maxxmotion mert könnyebben indul tőle.
Én nem vettem észre hidegindításnál gondot, és amikor a prémium volt benne, akkor sem volt más az indítás. Biztos sokan esküsznek rá, de nekem nem vált be. Még ha legalább ugyanannyit fogyasztott volna. De több, mint egy literrel több lett.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5851 Dátum:
2015.02.03 kedd, 19:19:34 »
Idézetet írta: Domi - 2015.02.03 kedd, 18:59:11
Én nem vettem észre hidegindításnál gondot, és amikor a prémium volt benne, akkor sem volt más az indítás. Biztos sokan esküsznek rá, de nekem nem vált be. Még ha legalább ugyanannyit fogyasztott volna. De több, mint egy literrel több lett.
hát, nem tudom, hozzászokott a Nyakashoz biztos
persze hogy a jóból többet kér
Naplózva
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5852 Dátum:
2015.02.03 kedd, 21:30:57 »
Idézetet írta: Arabic - 2015.02.03 kedd, 19:19:34
hát, nem tudom, hozzászokott a Nyakashoz biztos
persze hogy a jóból többet kér
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Arabic
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5853 Dátum:
2015.02.04 szerda, 00:56:16 »
Idézetet írta: Domi - 2015.02.03 kedd, 21:30:57
Naplózva
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5854 Dátum:
2015.03.17 kedd, 20:37:10 »
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2001 évjáratú Mk3 Mondeot (2.0 16V) a fogyasztása 10,6 és 11,7 között ingázik és szeretnék bele venni K&N típusú sportlégszűrőt amelynél írják, hogy a nagyobb nyomaték miatt kevesebbet fogyasztás. Szerintetek ez igaz és esetlegesen hogyan lehet még a motor teljesítményét növelni, hogy esetlegesen a fogyasztás is csökkenjen. Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
kupeti
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5855 Dátum:
2015.03.17 kedd, 20:40:15 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 20:37:10
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2001 évjáratú Mk3 Mondeot (2.0 16V) a fogyasztása 10,6 és 11,7 között ingázik és szeretnék bele venni K&N típusú sportlégszűrőt amelynél írják, hogy a nagyobb nyomaték miatt kevesebbet fogyasztás. Szerintetek ez igaz és esetlegesen hogyan lehet még a motor teljesítményét növelni, hogy esetlegesen a fogyasztás is csökkenjen. Előre is köszönöm a válaszokat!
Szerintem nem igaz.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5856 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:02:21 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 20:37:10
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2001 évjáratú Mk3 Mondeot (2.0 16V) a fogyasztása 10,6 és 11,7 között ingázik és szeretnék bele venni K&N típusú sportlégszűrőt amelynél írják, hogy a nagyobb nyomaték miatt kevesebbet fogyasztás. Szerintetek ez igaz és esetlegesen hogyan lehet még a motor teljesítményét növelni, hogy esetlegesen a fogyasztás is csökkenjen. Előre is köszönöm a válaszokat!
Az ilyen szűrők általában alacsony fordulaton, amikor a szűrő és légszívórendszer ellenállását a kisebb motorteljesítménnyel kell legyőzni, ott segítenek egy egészen kicsit (<5%). Cserébe rosszabb lesz a szűrés és hamarabb tönkre fog menni a motor.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5857 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:05:21 »
Idézetet írta: kupeti - 2015.03.17 kedd, 20:40:15
Szerintem nem igaz.
Így van,max az audió feeling jobb szerintem.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8152
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5858 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:27:05 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 20:37:10
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2001 évjáratú Mk3 Mondeot (2.0 16V) a fogyasztása 10,6 és 11,7 között ingázik és szeretnék bele venni K&N típusú sportlégszűrőt amelynél írják, hogy a nagyobb nyomaték miatt kevesebbet fogyasztás. Szerintetek ez igaz és esetlegesen hogyan lehet még a motor teljesítményét növelni, hogy esetlegesen a fogyasztás is csökkenjen. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ne rakj bele ilyen hókuszpókusz sportlégszűrőt. Csak rosszat teszel a motornak vele.
Naplózva
"If it ain't broke, don't fix it."
MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi
múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5859 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:34:59 »
Ha ez a véleményetek nem teszek bele ilyet csak gondoltam kis extrát viszek a teljesítménybe, mert ockodok a chiptuningtól
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5860 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:42:41 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 21:34:59
Ha ez a véleményetek nem teszek bele ilyet csak gondoltam kis extrát viszek a teljesítménybe, mert ockodok a chiptuningtól
Pedig ha valami, akkor az a biztos tipp...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5861 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:46:54 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 21:34:59
Ha ez a véleményetek nem teszek bele ilyet csak gondoltam kis extrát viszek a teljesítménybe, mert ockodok a chiptuningtól
A vasad adatait megadhatnád a profilodban,úgy könnyebben segíthetnek,mert a benyás tuningot nem éri meg,a dizilt viszont lehet.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5862 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:48:02 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.17 kedd, 21:42:41
Pedig ha valami, akkor az a biztos tipp...
AndyA
Tudsz vagy tudtok Budapesten jó szakembert aki megbízható chiptunningolás terén, és kb milyen körülbelül mennyi összegbe fája művelet?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5863 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:49:41 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.03.17 kedd, 21:46:54
A vasad adatait megadhatnád a profilodban,úgy könnyebben segíthetnek,mert a benyás tuningot nem éri meg,a dizilt viszont lehet.
Pill megoldom amugy benzines MK3 Mondeo 2.0 16V
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5864 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:56:11 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 21:49:41
Pill megoldom amugy benzines MK3 Mondeo 2.0 16V
Ez csak az én véleményem a tuninggal kapcsolatban,persze lehet chippelni a benyást is.
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5865 Dátum:
2015.03.17 kedd, 21:58:29 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.03.17 kedd, 21:56:11
Ez csak az én véleményem a tuninggal kapcsolatban,persze lehet chippelni a benyást is.
Ha jól látom neked ugyanaz a típus mint nekem te chippeltetted?
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5866 Dátum:
2015.03.17 kedd, 22:02:17 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 21:58:29
Ha jól látom neked ugyanaz a típus mint nekem te chippeltetted?
Igen ua. a vas,de nem chippeltem,nekem ez a pacimennyiség elég.
(Már öreg vagyok a repülő üzemmódhoz.
)
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5867 Dátum:
2015.03.17 kedd, 22:05:09 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.03.17 kedd, 22:02:17
Igen ua. a vas,de nem chippeltem,nekem ez a pacimennyiség elég.
(Már öreg vagyok a repülő üzemmódhoz.
)
Sosem öreg az ember egy kis lóerőhöz
Köszi a segítséget!
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Vagyokabajnok
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3548
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5868 Dátum:
2015.03.17 kedd, 22:08:22 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 22:05:09
Sosem öreg az ember egy kis lóerőhöz
Köszi a segítséget!
Na ja 30 egynéhány évesen,még én is ezt mondtam.. Nincs mit
Naplózva
2011.12 1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0 GHIA 145 LE (B5Y) esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr. 300+
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5869 Dátum:
2015.03.18 szerda, 10:55:25 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 20:37:10
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2001 évjáratú Mk3 Mondeot (2.0 16V) a fogyasztása 10,6 és 11,7 között ingázik és szeretnék bele venni K&N típusú sportlégszűrőt amelynél írják, hogy a nagyobb nyomaték miatt kevesebbet fogyasztás. Szerintetek ez igaz és esetlegesen hogyan lehet még a motor teljesítményét növelni, hogy esetlegesen a fogyasztás is csökkenjen. Előre is köszönöm a válaszokat!
Ez a legjobb választás! Fel fog lélegezni a motor, és a hangja is szebb lesz. Porból természetesen egy szemmel sem kerül bele több, max jobb lesz a keverék arány, hogy direktebben, bővebben jut be a levegő. A gyári megoldás sztem eléggé hanyagolható, annyi fojtás van benne...
Fogyasztás tuning terén csakis akkor fog csökkenni, ha nem használod ki a plusz teljesítményt. Egyéb esetben növekedni kell, hogy plusz teljesítményhez, plusz üa kell...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5870 Dátum:
2015.03.18 szerda, 11:58:38 »
Idézetet írta: Joe - 2015.03.18 szerda, 10:55:25
Ez a legjobb választás! Fel fog lélegezni a motor, és a hangja is szebb lesz. Porból természetesen egy szemmel sem kerül bele több, max jobb lesz a keverék arány, hogy direktebben, bővebben jut be a levegő. A gyári megoldás sztem eléggé hanyagolható, annyi fojtás van benne...
Fogyasztás tuning terén csakis akkor fog csökkenni, ha nem használod ki a plusz teljesítményt. Egyéb esetben növekedni kell, hogy plusz teljesítményhez, plusz üa kell...
Köszi a választ majd szép lassan elkezdem újítani, mindig egy kicsit
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5871 Dátum:
2015.03.18 szerda, 22:39:01 »
Idézetet írta: vagyokabajnok - 2015.03.17 kedd, 21:56:11
Ez csak az én véleményem a tuninggal kapcsolatban,persze lehet chippelni a benyást is.
Csak sajnos a szívómotorokat nem érdemes. Turbósnál lehet könnyen játszani a töltőnyomással és az üzemanyagmennyiséggel, de szívónál nemigen. Pár százalékot lehet nyerni sok tízezerért, ellenben a fogyasztás is elmászik. Igaz ez dízelre és benzinesre is. Persze a dugattyút leolvasztani egy túl szegény keverékkel minden motornál lehet.
A "könnyített" levegőszűrő sem biztos, hogy csökkenti a fogyasztást vagy növeli a teljesítményt. Egy, a gyári spectől lényegesen eltérő elem felborítja a gyári rendszert azzal, hogy megváltoztatja az átöblítéshez bejutó levegő mennyiségét, a gázlengéseket stb. Tehát áthangolod a motort, bizonyos tartományban jobb lesz, bizonyosban rosszabb, mint volt. Ennek kétüteműnél nagyobb hatása van ugyan (ott is inkább a kipufogóban izgalmas), de itt is lehet. Az biztos, hogy az esetleg sportosabb hang "seggre" jobb gyorsulást fog biztosítani, de ha ezt gyakran akarod hallgatni, akkor még többet is fog fogyasztani.
Szóval a csodalégszűrőtől _önmagában_ nem várnék semmilyen javulást a hangon kívül. Vezérműtengely, lendkerék könnyítése stb. lehet értelmes lépés, de itt már hatjegyű összegekről van szó, annyit nem ér. A legjobb tuning a gyári legnagyobb motor.
Az, hogy a csökkentett ellenállású légszűrőn több por megy át, nem törvényszerű, de jellemzően a jobb légszűrők ötjegyű árúak és nem túl gyakran olajos fürdőben kell őket részesíteni. Pepecs.
Fogyasztáscsökkentési céllal én inkább a gyári fölé 0,1-0,2 barral fújt kerekeket és takarékos vezetést vetnék be. Ugyanazon az úton más stílussal akár 30%-ot is lehet nyerni.
[Annak idején még az Escort 1,8 16v-n játszottunk a fojtással. Az jött ki, hogy ha a kipufogó keresztmetszetét csökkentem, akkor ~4500-as fordulatig erősödik az autó valamennyit. Kb. 70% csökkentésnél jutottunk el oda, hogy rosszabbul ment 4500 alatt, mint a gyári, kisebb fojtással mérhető volt a javulás. Fölötte persze végig rosszabb volt. Mindez azért, mert a jó átöblítéshez igenis szüksége van a motornak fojtásra, ami be van tervezve.]
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.18 szerda, 22:44:22 írta Carmaged
»
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5872 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 00:21:49 »
Idézetet írta: Metatron13 - 2015.03.17 kedd, 20:37:10
Sziasztok!
Nem régen vettem egy 2001 évjáratú Mk3 Mondeot (2.0 16V) a fogyasztása 10,6 és 11,7 között ingázik és szeretnék bele venni K&N típusú sportlégszűrőt amelynél írják, hogy a nagyobb nyomaték miatt kevesebbet fogyasztás. Szerintetek ez igaz és esetlegesen hogyan lehet még a motor teljesítményét növelni, hogy esetlegesen a fogyasztás is csökkenjen. Előre is köszönöm a válaszokat!
- ha módosítod a szívórendszert, semmit nem érsz el vele, a tortyogó hangon kívül, ha a kipuffhoz és a motorvezérléshez nem nyúlsz. SZVSZ.
- ha direktszűrőt teszel fel, hacsak nem a légszűrőbe tehető betétről beszélünk, az a motortérből szív majd jó meleg levegőt, a gyárival ellentétben.
- ha még közel is teszed a fojtószelephez, vagy a gyári csöveket cseréled kemény savállóra, akkor romlani fog a gázreakció, mivel a rugalmas csövek és a szűrő és a folytószelep közti rendszer az pufferként viselkedik.
SZ.V.SZ. vagy imho ahogy jobban tetszik.
«
Utoljára szerkesztve: 2015.03.19 csütörtök, 09:43:39 írta VZoli
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5873 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 07:38:25 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.18 szerda, 22:39:01
Csak sajnos a szívómotorokat nem érdemes. Turbósnál lehet könnyen játszani a töltőnyomással és az üzemanyagmennyiséggel, de szívónál nemigen. Pár százalékot lehet nyerni sok tízezerért, ellenben a fogyasztás is elmászik. Igaz ez dízelre és benzinesre is. Persze a dugattyút leolvasztani egy túl szegény keverékkel minden motornál lehet.
A "könnyített" levegőszűrő sem biztos, hogy csökkenti a fogyasztást vagy növeli a teljesítményt. Egy, a gyári spectől lényegesen eltérő elem felborítja a gyári rendszert azzal, hogy megváltoztatja az átöblítéshez bejutó levegő mennyiségét, a gázlengéseket stb. Tehát áthangolod a motort, bizonyos tartományban jobb lesz, bizonyosban rosszabb, mint volt. Ennek kétüteműnél nagyobb hatása van ugyan (ott is inkább a kipufogóban izgalmas), de itt is lehet. Az biztos, hogy az esetleg sportosabb hang "seggre" jobb gyorsulást fog biztosítani, de ha ezt gyakran akarod hallgatni, akkor még többet is fog fogyasztani.
Szóval a csodalégszűrőtől _önmagában_ nem várnék semmilyen javulást a hangon kívül. Vezérműtengely, lendkerék könnyítése stb. lehet értelmes lépés, de itt már hatjegyű összegekről van szó, annyit nem ér. A legjobb tuning a gyári legnagyobb motor.
Az, hogy a csökkentett ellenállású légszűrőn több por megy át, nem törvényszerű, de jellemzően a jobb légszűrők ötjegyű árúak és nem túl gyakran olajos fürdőben kell őket részesíteni. Pepecs.
Fogyasztáscsökkentési céllal én inkább a gyári fölé 0,1-0,2 barral fújt kerekeket és takarékos vezetést vetnék be. Ugyanazon az úton más stílussal akár 30%-ot is lehet nyerni.
[Annak idején még az Escort 1,8 16v-n játszottunk a fojtással. Az jött ki, hogy ha a kipufogó keresztmetszetét csökkentem, akkor ~4500-as fordulatig erősödik az autó valamennyit. Kb. 70% csökkentésnél jutottunk el oda, hogy rosszabbul ment 4500 alatt, mint a gyári, kisebb fojtással mérhető volt a javulás. Fölötte persze végig rosszabb volt. Mindez azért, mert a jó átöblítéshez igenis szüksége van a motornak fojtásra, ami be van tervezve.]
A keményebbre-puhábbra fújt kerekekkel éppen nemrég játszottak a Totalcarosok, amikor egyébként is valami fogyasztást mértek a reptéren. Az jött ki, hogy 2-3 tizedet nem tudsz kimutatni, éls talán fél bar mínusznál volt, hogy már - műszeresen, két tizedesre pontosan! - ki tudták mutatni a többletfogyasztást. Szóval ez smafu. A vezetési stílus, az igen. Azzal lehet a legtöbbet variálni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5874 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 07:39:20 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.19 csütörtök, 00:21:49
- ha módosítod a szívórendszert, semmit nem érsz el vele, a tortyogó hangon kívül, ha a kipuffhoz és a motorvezérléshez nem nyúlsz. SZVSZ.
- ha direktszűrőt teszel fel, hacsak nem a légszűrőbe tehető betétről beszélünk, az a motortérből szív majd jó meleg levegőt, a gyárival ellentétben.
- ha még közel is teszed a
folytó
szelephez, vagy a gyári csöveket cseréled kemény savállóra, akkor romlani fog a gázreakció, mivel a rugalmas csövek és a szűrő és a folytószelep közti rendszer az pufferként viselkedik.
SZ.V.SZ. vagy imho ahogy jobban tetszik.
Lyally!
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5875 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 09:44:00 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.03.19 csütörtök, 07:39:20
Lyally!
AndyA
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5876 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 09:47:39 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.19 csütörtök, 00:21:49
- ha módosítod a szívórendszert, semmit nem érsz el vele, a tortyogó hangon kívül, ha a kipuffhoz és a motorvezérléshez nem nyúlsz. SZVSZ.
- ha direktszűrőt teszel fel, hacsak nem a légszűrőbe tehető betétről beszélünk, az a motortérből szív majd jó meleg levegőt, a gyárival ellentétben.
- ha még közel is teszed a fojtószelephez, vagy a gyári csöveket cseréled kemény savállóra, akkor romlani fog a gázreakció, mivel a rugalmas csövek és a szűrő és a folytószelep közti rendszer az pufferként viselkedik.
SZ.V.SZ. vagy imho ahogy jobban tetszik.
Ezt MKI-nél megcáfoltuk több, mint 10 évvel ezelőtt.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5877 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 09:49:51 »
Idézetet írta: Joe - 2015.03.19 csütörtök, 09:47:39
Ezt MKI-nél megcáfoltuk több, mint 10 évvel ezelőtt.
pszichikailag?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5878 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 09:52:35 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.03.19 csütörtök, 09:49:51
pszichikailag?
Nem, fizikailag.
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Metatron13
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 972
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5879 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 20:01:15 »
Köszönöm mindenkinek a tartalmas válaszokat, sokat tudok itt tanulni a hozzászólásokból, köszönet érte
Naplózva
2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y
Tel.: 06-30-331-4175
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5880 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 21:23:59 »
Idézetet írta: Joe - 2015.03.19 csütörtök, 09:52:35
Nem, fizikailag.
Tudsz adni mérési eredményeket, illetve, hogy mi történt? Kíváncsi lennék, mennyit sikerült nyerni.
Azt ne feledjük, hogy az MK1-ben nyoma sem volt a mostani hókuszpókuszoknak, nem volt jó eséllyel EGR, biztos nem volt villanygázpedál, EURO1-et kellett tudnia az EURO4/5 helyett stb.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5881 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 21:47:01 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.19 csütörtök, 21:23:59
Tudsz adni mérési eredményeket, illetve, hogy mi történt? Kíváncsi lennék, mennyit sikerült nyerni.
Azt ne feledjük, hogy az MK1-ben nyoma sem volt a mostani hókuszpókuszoknak, nem volt jó eséllyel EGR, biztos nem volt villanygázpedál, EURO1-et kellett tudnia az EURO4/5 helyett stb.
Volt EGR, és a kérdéses autóban is bovdenes a gázpedál tudtommal, vagy legalábbis szintén a fojtószelepet mozgatja...
Nem volt itt másról szó 2002-2004 között, amikor ezzel játszottunk, csak ugyan olyan torlónyomásos rendszerré alakítottuk a beömlő oldalt, mint abban az időben a gyártók is tették.
Én még egy plusz rácsos megoldást is belevetettem, mint ahogy a VW a transporterén tette azt, hogy még jobban rohanjon be a levegő a motortérbe, még jobban szellőzhessen az...
A Galaxymon is úgy van most, hogy ott a direktszűrő (direkt nem sportlégszűrőnek hívtam!), és nem csak a motortérből kell a levegőt szívnia, hanem vittem neki oda kintről is finomat!
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5882 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 22:03:00 »
Idézetet írta: Joe - 2015.03.19 csütörtök, 21:47:01
Volt EGR, és a kérdéses autóban is bovdenes a gázpedál tudtommal, vagy legalábbis szintén a fojtószelepet mozgatja...
Nem volt itt másról szó 2002-2004 között, amikor ezzel játszottunk, csak ugyan olyan torlónyomásos rendszerré alakítottuk a beömlő oldalt, mint abban az időben a gyártók is tették.
Én még egy plusz rácsos megoldást is belevetettem, mint ahogy a VW a transporterén tette azt, hogy még jobban rohanjon be a levegő a motortérbe, még jobban szellőzhessen az...
A Galaxymon is úgy van most, hogy ott a direktszűrő (direkt nem sportlégszűrőnek hívtam!), és nem csak a motortérből kell a levegőt szívnia, hanem vittem neki oda kintről is finomat!
Én ezt értem, de van valamilyen mérési eredmény? Előtte-utána.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5883 Dátum:
2015.03.19 csütörtök, 22:10:58 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.19 csütörtök, 22:03:00
Én ezt értem, de van valamilyen mérési eredmény? Előtte-utána.
Szted lett volna értelme?
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5884 Dátum:
2015.03.20 péntek, 06:31:11 »
Idézetet írta: Joe - 2015.03.19 csütörtök, 22:10:58
Szted lett volna értelme?
Nem. Ezért nem is értem, miért a ragaszkodás ahhoz, hogy ezek önállóan pszichológiain túli hatással bírnak.
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5885 Dátum:
2015.03.20 péntek, 08:57:15 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.03.20 péntek, 06:31:11
Nem. Ezért nem is értem, miért a ragaszkodás ahhoz, hogy ezek önállóan pszichológiain túli hatással bírnak.
Ez nem ragaszkodás, ez tapasztalat.
Amennyit én ráköltöttem, az pont 0 ahhoz képest, amennyivel jobb. Merthogy érezhetően jobb.
Két éve volt, hogy épp kitakarítottam a direktszűrőt, de el kellett ugranom vhova a kocsival. Erre az időre gyorsan visszatettem a gyári cuccot. Viszonylag új szűrő van benne, de érezhetően rosszabb volt vele autózni...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5886 Dátum:
2015.03.20 péntek, 09:10:22 »
Idézetet írta: Joe - 2015.03.20 péntek, 08:57:15
Ez nem ragaszkodás, ez tapasztalat.
Amennyit én ráköltöttem, az pont 0 ahhoz képest, amennyivel jobb. Merthogy érezhetően jobb.
Két éve volt, hogy épp kitakarítottam a direktszűrőt, de el kellett ugranom vhova a kocsival. Erre az időre gyorsan visszatettem a gyári cuccot. Viszonylag új szűrő van benne, de érezhetően rosszabb volt vele autózni...
Kettős vakteszt kell.
Ha úgy vezetsz, hogy nem tudod, éppen melyik van benne, és ezzel a feltétellel kimérve, óra szerint valóban jobb eredményt (vagy alacsonyabb fogyasztást, mindegy) mutat a direktszűrő, akkor igaz.
Ha bármi nem stimmel, akkor vagy nem hiteles a mérés, vagy nem igaz.
A srácok a videókban a mérőpaddal azt hiszem, minden emberi, objektív tényezőt kiküszöböltek, és mégsem jött ki nekik nagyobb teljesítmény, sőt. A fogyasztás lehet, hogy jobb lesz, de a mérések szerint egyértelműen a teljesítmény rovására. És még az sem biztos, hogy egyáltalán alacsonyabb lesz.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5887 Dátum:
2015.04.17 péntek, 21:09:31 »
Na meglett az MK4 első teletankos, számolt fogyasztása (2.0 140 lovas UFBA)
1160km, 65 liter -- 5,6l/100km
Viszonyításképpen az MK3 dizli fogyasztása (2.0 130 lovas N7BA) hasonló felhasználással 5,6-6 között ingadozott.
Pedig azt hittem volna, hogy pl a részecskeszűrő, meg az, hogy érezhetően nagyobb a kocsi dobni fog a fogyasztáson, de eddig úgy tűnik kellemes az étvágya
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5888 Dátum:
2015.04.18 szombat, 08:59:16 »
Tudom, senki nem fogja elhinni (mondjuk én is kétszer utánaszámoltam): 1123 km - 56l (az utolsó majd 1 l csorgatva lett a tankba) 4,9 l/100 km.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5889 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 09:31:14 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.18 szombat, 08:59:16
Tudom, senki nem fogja elhinni (mondjuk én is kétszer utánaszámoltam): 1123 km - 56l (az utolsó majd 1 l csorgatva lett a tankba) 4,9 l/100 km.
nem lehetetlen ez, ha nagyon odafigyelsz a vezetésre+minden rendben van a kocsin. szerintem a gyári országútija is ennyi lehet kb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5890 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 09:32:49 »
Idézetet írta: tpmportal - 2015.04.17 péntek, 21:09:31
Na meglett az MK4 első teletankos, számolt fogyasztása (2.0 140 lovas UFBA)
1160km, 65 liter -- 5,6l/100km
Viszonyításképpen az MK3 dizli fogyasztása (2.0 130 lovas N7BA) hasonló felhasználással 5,6-6 között ingadozott.
Pedig azt hittem volna, hogy pl a részecskeszűrő, meg az, hogy érezhetően nagyobb a kocsi dobni fog a fogyasztáson, de eddig úgy tűnik kellemes az étvágya
nem tököltél sokat a vétellel
volt valahol, h milyen a kocsi?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5891 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 16:14:11 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2015.04.19 vasárnap, 09:31:14
nem lehetetlen ez, ha nagyon odafigyelsz a vezetésre+minden rendben van a kocsin. szerintem a gyári országútija is ennyi lehet kb
Az igazsághoz tartozik, hogy ennek a 80%-a autópálya ill lakott területen kívüli menet volt. (M3, 33-as ill. M5, majd 5-ös Kecskemétig, 4-es)
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5892 Dátum:
2015.04.19 vasárnap, 22:02:07 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2015.04.19 vasárnap, 16:14:11
Az igazsághoz tartozik, hogy ennek a 80%-a autópálya ill lakott területen kívüli menet volt. (M3, 33-as ill. M5, majd 5-ös Kecskemétig, 4-es)
Ma a ráérés jegyében a Nagykőrös - 13. kerület utat az M5 felé 95-re állított tempomattal tettem meg, Bp-n tudva a Hungárián a zöldhullámot nem nyomva fölöslegesen. 4,1-en áll a fogyasztásmérő (általában 4-6 decit csal lefelé). Hosszú távon megőrülnék tőle.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5893 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 11:22:51 »
Idézetet írta: Carmaged - 2015.04.19 vasárnap, 22:02:07
Ma a ráérés jegyében a Nagykőrös - 13. kerület utat az M5 felé 95-re állított tempomattal tettem meg, Bp-n tudva a Hungárián a zöldhullámot nem nyomva fölöslegesen. 4,1-en áll a fogyasztásmérő (általában 4-6 decit csal lefelé). Hosszú távon megőrülnék tőle.
Én a fogyimérőre nem adok. Nekem most 4,4-en áll, de számolással 5,2-5,6 között szokott kijönni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5894 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 16:17:43 »
http://40.media.tumblr.com/2684a45163b918f4157ea13b7b2aeb84/tumblr_nmie13VJWx1tonjlko1_500.jpg
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5895 Dátum:
2015.04.20 hétfő, 16:23:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2015.04.20 hétfő, 16:17:43
http://40.media.tumblr.com/2684a45163b918f4157ea13b7b2aeb84/tumblr_nmie13VJWx1tonjlko1_500.jpg
AndyA
jaja, 1.0 ecoboost mondeo mi? fenét V6 rulez
Naplózva
Carmaged
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 590
MKIV 2007 2.0 TDCi Ghia Executive
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5896 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:17:26 »
Innen:
http://mondeo.hu/index.php?topic=1457.msg993102#msg993102
Idézetet írta: titta - 2015.04.22 szerda, 09:39:44
Azért azt a 2,5 litert kicsit sokallom. Tudom vannak itt olyanok akik 5 literrel járnak dízellel (nekem 6,3 alá ritkán megy, de nem is papásan vezetek), de azok benzinessel se 10 literes fogyasztással járnának. Igazából nem is a 2,5 sok, hanem szerintem erősen felhasználófüggő. Vagyis szerintem aki nyomja a dízelnek, az spórol a legtöbbet, mert az a benzinesnek is nyomná, és akkor jelentősebb a fogyasztás különbség. Na mindegy, a mostani kocsinál nem a fogyasztáson spórolás volt az elsődleges szempont, a benzines verzió 1 millióval olcsóbb lett volna, így 100 ezer km-ig bukóban vagyok a számolásod alapján. A szervizeléseket nem számolom, a turbós 1.6-nál én ugyanúgy gyakrabban cserélnék olajat mint a dízelen, tuti hogy annak se árt.
FL előtti verziókra keresve:
-2,0 benzin 145 LE átlaga 9,22:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2007&constyear_e=2010&power_s=135&power_e=150&gearing=1&powerunit=2
.
-2,0 dízel 140 LE átlaga 6,79:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2007&constyear_e=2010&power_s=135&power_e=150&gearing=1&powerunit=2
FL után nem ilyen egyszerű:
-1,6 benzin 160 LE átlaga 8,00:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2011&constyear_e=2014&power_s=155&power_e=165&gearing=1&powerunit=2
-2,0 dízel 140 LE átlaga 6,33:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2011&constyear_e=2014&power_s=135&power_e=150&gearing=1&powerunit=2
-2,0 dízel 163 LE átlaga 6,5:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/154-Mondeo.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2011&constyear_e=2014&power_s=155&power_e=165&gearing=1&powerunit=2
Szóval FL előtt áll a 2,5 liter, utána 1,5-re csökken. Egyébként az 1,6 EcoBoost fogyasztása bámulatos. Összehasonlításképp a 2005-2010 Focus 1,6 115 LE 7,85-öt eszik:
https://www.spritmonitor.de/en/overview/17-Ford/148-Focus.html?fueltype=2&vehicletype=1&constyear_s=2005&constyear_e=2010&power_s=110&power_e=120&gearing=1&powerunit=2
.
Ha most vennék FL utáni Mondeot, kizárólag az ára miatt vennék dízelt. A kétliteres dízelek értelmesen 2,8 körül kezdődnek 2011-ben, a benzinesek 3,5 körül. 700e bőven elég bármilyen 4 éves "rom" rendbehozására, utána jön a spórolás. FL előtt egyértelmű, a 2,0 őskövület egy benzintemető.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5897 Dátum:
2015.04.22 szerda, 20:52:03 »
Csak hogy ne idézgessek:
mk4fl 2.0tdci 163ló: maradjunk az évi 50ekm futás átlag max.: 7 lityi. 400HUF/lityi esetén: kerek 1,4MHuf.
Erre mit lép egy benzines?
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5898 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:06:04 »
Idézetet írta: blau4kombi - 2015.04.22 szerda, 20:52:03
Csak hogy ne idézgessek:
mk4fl 2.0tdci 163ló: maradjunk az évi 50ekm futás átlag max.: 7 lityi. 400HUF/lityi esetén: kerek 1,4MHuf.
Erre mit lép egy benzines?
Ne kezdjük megint. Mindegyik el megvan a maga előnye és hátránya. Ezt el kell dönteni mindenkinek.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6481
Válasz: Fogyasztás
«
Új hozzászólás #5899 Dátum:
2015.04.22 szerda, 21:11:16 »
Idézetet írta: VZoli - 2015.04.22 szerda, 21:06:04
Ne kezdjük megint. Mindegyik el megvan a maga előnye és hátránya. Ezt el kell dönteni mindenkinek.
Én már döntöttem
Így is, úgy is! (gyk: nem vezetek!)
Naplózva
2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Oldalak:
1
...
111
112
113
114
115
116
117
[
118
]
119
120
121
122
123
124
125
...
138
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ