Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:47:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Műszakiztatás
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
16
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Műszakiztatás (Megtekintve 284742 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #350 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:39:28 »
Idézetet írta: legyozo - 2013.07.29 hétfő, 10:26:06
Az új szabályozás alapján, miszerint az alkalmatlan, stb kocsik vizsgáztatását büntetnék szigorúbban, a váltócserém is fennakadhat a vizsgán.
Engedélyköteles átalakításnak számít az automat-kézi váltó csere?
Igen.
Ami megváltoztatja a gk. emisszió kibocsájtási értékét, az alapból az.
Ezt nem gyári gumiméret, és egyéb karosszéria és motor, hajtáslánc módosítás azonnal eredményezi.
Kérdés, hogy itthon mennyire mozdulnak rá már erre.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
legyozo
Vendég
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #351 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 10:41:45 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.29 hétfő, 10:39:28
Igen.
Ami megváltoztatja a gk. emisszió kibocsájtási értékét, az alapból az.
Ezt nem gyári gumiméret, és egyéb karosszéria és motor, hajtáslánc módosítás azonnal eredményezi.
Kérdés, hogy itthon mennyire mozdulnak rá már erre.....
Csodálatos.
Elkezdhetek tájékozódni az átalakítás engedélyeztetésének a folyamatáról.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #352 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 16:33:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.29 hétfő, 10:39:28
Igen.
Ami megváltoztatja a gk. emisszió kibocsájtási értékét, az alapból az.
Ezt nem gyári gumiméret, és egyéb karosszéria és motor, hajtáslánc módosítás azonnal eredményezi.
Kérdés, hogy itthon mennyire mozdulnak rá már erre.....
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy jól informált vagy az adott témában. De, azok alapján amit írsz, egy egyszerű kartergáz olaj leválasztótank beépítése is engedély köteles lenne. A tank beépítése nem rontja az emissziós értékeket, sőt ha jól megnézzük javítja azt. Ez nem olyan mint amikor kiiktatom a katalizátort, vagy átalakítom a teljes kipufogó rendszert.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy is néz ki egy ilyen hivatalos engedélyeztetési eljárás, és vajon milyen anyagi vonzata van, ha már ennyire otthon vagy a témában. Az infót előre is köszönöm.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 16:58:15 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #353 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 18:29:59 »
Idézetet írta: László - 2013.07.29 hétfő, 16:33:38
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy jól informált vagy az adott témában. De, azok alapján amit írsz, egy egyszerű kartergáz olaj leválasztótank beépítése is engedély köteles lenne. A tank beépítése nem rontja az emissziós értékeket, sőt ha jól megnézzük javítja azt. Ez nem olyan mint amikor kiiktatom a katalizátort, vagy átalakítom a teljes kipufogó rendszert.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy is néz ki egy ilyen hivatalos engedélyeztetési eljárás, és vajon milyen anyagi vonzata van, ha már ennyire otthon vagy a témában. Az infót előre is köszönöm.
Tisztelettel László!
Sajnos a magyar vaskalaposság miatt nem számít ill. nem veszik figyelembe, hogy javul-e az emisszió kibocsájtási érték . Megváltozik attól, amivel az autót gyártották, ķözúti forgalomba engedélyezték.
Vicc, de sajnos így van. Nekem is hiába tudja az autóm a Euro4-es határértéket, nem számít. Amikor gyártották az Euro3 volt és oda sorolták. Ebből kifolyólag örökre Euro3-as marad.
Hülye, átgondolatlan, következetlen és teljesen elavult, ami miatt logikátlan ez a magyar műszaki szabályozás.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #354 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 19:11:20 »
"Ahhoz hogy ez szabályos legyen és le is tudd papírozni mindent dokumentálni kell, csak megfelelő besorolású anyagok kellenek, meg kell tervezni az egészet.
A tervvel be kell ballagni az NKH-hoz, és kérni egy "Egyedi és kissorozatú gyártású jármű összeépítési engedély"-t 175 900ft-ért, HA engedélyezik már csak le kell gyártani is mehet is műszakira."
Terv, felhasznált anyagok, beadandó...jóváhagyás, engedélyezik, megépítés, műszaki szemle vagy szakértő, műszaki vizsga.......
Naplózva
Imádom a dízeleket!
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #355 Dátum:
2013.07.29 hétfő, 19:31:30 »
Idézetet írta: GSR - 2013.07.29 hétfő, 18:29:59
Sajnos a magyar vaskalaposság miatt nem számít ill. nem veszik figyelembe, hogy javul-e az emisszió kibocsájtási érték . Megváltozik attól, amivel az autót gyártották, ķözúti forgalomba engedélyezték.
Vicc, de sajnos így van. Nekem is hiába tudja az autóm a Euro4-es határértéket, nem számít. Amikor gyártották az Euro3 volt és oda sorolták. Ebből kifolyólag örökre Euro3-as marad.
Hülye, átgondolatlan, következetlen és teljesen elavult, ami miatt logikátlan ez a magyar műszaki szabályozás.
Tisztelt Fórumtárs!
A véleményeddel tökéletesen egyetértek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #356 Dátum:
2013.08.07 szerda, 08:37:58 »
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/07/felmilliora_buntetik_a_korrupt_vizsgabiztosokat/
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #357 Dátum:
2013.08.07 szerda, 08:51:38 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.07 szerda, 08:37:58
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/07/felmilliora_buntetik_a_korrupt_vizsgabiztosokat/
Túl szép lenne, hogy igaz legyen...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #358 Dátum:
2013.08.07 szerda, 08:52:18 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.07 szerda, 08:37:58
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/07/felmilliora_buntetik_a_korrupt_vizsgabiztosokat/
És milyen igaz, egy kommentelő hozzászólása:
"Nos,egy nagy megye,nagy városából írok.
Természetesen,nem irhatom le,honnan.
Itt-mindenki tudja,kivéve az igazgatót-hogy működnek a dolgok.
Az emberek nagy része un ZT vizsgára viszi,ahol kicsit többet fizet,átvizsgálás is benne van,de többnyire sikeres a vizsga.
A központi KF-hez,csak az ott lévő maffia közreműködésével mennek az autók vizsgára!
A büfében van a meghatalmazás,pénz kifizetés,meghatalmazások írása.
kB 3-4 CSoport foglalkozik vizsgára állitással,ami azt jelenti:kapnak egy meghatalmazást,Ők állitják vizsga elé az autókat,TGK,Mg járműveket.(amikből most bukott ki jó pár,átütött John Deear MILLIOS gépek,ettől félnek!)
A vizsgabázis dolgozói minden autó után 10-20 ezret kapnak.
Akkor is ha jó,akkor is ha rossz!
Ha nagyon nagy módositás kell:súlyadatok,tipusbesorolások,stb..akkor több a pénz.
Karácsony,nyári szünet előtt kapzsik,kitalálnak dolgokat,akkor a maffia tagjai tudják,éhesek az urak.
Az igazgató-akinek fingja sincs az egészről-néha lejön a fűtött/klimatizált irodából,újsággal a hóna alatt néha szúrópróbaszerűen kiállít autókat a sorból,persze olyanokat,amikről ordít a bukás ténye.
Külön ember van az igazgató figyelésére!:)
Ez így működik évek óta,nyilt titok mindenki előtt.
El lehet képzelni,mikor egy nemzetközi TGK-nál sokszázezres összeget kellene a gépre költeni,inkább kifizetnek 30-50 ezret,és egy évig megint jó minden.
Néha befut a vizsgasorra "néni,bácsi",aki csak azt nézi,a központi KF-nél pár ezressel olcsóbb a befizető,de ők rendszerint buknak egy koca,stb miatt..hisz kell a statisztika.
Én ezt a buszon hallottam,tehát csak a buszon hallottakból merítettem!!!!!"
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #359 Dátum:
2013.08.07 szerda, 09:13:03 »
Ugye a közlekedési szakigazgatási szervnél is kormánytisztviselők dolgoznak. Én meg bízva még a jogszabályok "hatalmában" mindig a Mozaik utcába járok. Persze mindig megfogadom, hogy soha többet...
Novemberben bementem a műszakvezetőhöz, szépen bemutatkoztam, honnan jöttem, és vázoltam neki nem is burkoltan, hogy a világ változott, ami a várótében megy, az nem helyes. Akkor ideges volt, kiszaladt és az összes neppert a szemem láttára lebaxta. (akkor volt olyan "vizsgasegítő" aki azt mondza rám, hogy "hülye majom"...
)
Na legutóbb 2 hete voltam, az állapot csak romlott. Ismét bementem és mondtam neki, hogy nem névtelen blogger vagyok, így előre szólok, hogy levelet fogok írni.ű
Meg is tettem, a hivatali emailemről Völner Pálnak és Pesti Imrének írtam egy levelet, amelyre első körben már reagáltak, hogy közérdekű bejelentésként kezelik a levelemet és a törvény szerinti 30 napos határidőn belül válaszolnak.
Bízom benne, hogy talán változik a rendszer. A közigazgatás szolgáltató, szolgáló kell, hogy legyen a törvény szerint is. A levélben ezt kifejtettem egy kicsit részletesebben...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2552
2003.12 MKIII TDCi kombi
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #360 Dátum:
2013.08.07 szerda, 09:27:12 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.07 szerda, 09:13:03
Ugye a közlekedési szakigazgatási szervnél is kormánytisztviselők dolgoznak. Én meg bízva még a jogszabályok "hatalmában" mindig a Mozaik utcába járok. Persze mindig megfogadom, hogy soha többet...
Nagyon régen az autoklubhoz jártam, én töltöttem ki a papirt az adminisztrator nem volt kedves, szaladgalhattam az ablakok kozott, a kocsimmal is nekem kellett mozogni, de aztan tunjek onnan mert utban vagyok meg kulonben sem lehetek uzemi teruleten. Mindenfele dijat szamitottak fel pluszban.
Egyszer felhivtam a keresoben levo elso talalatot, kaptam kavet, dumalgattam a adminisztratorral (idosebbb no volt), kocsit meg elinteztek a mesterek, a vegen mondtak par gondolatot es 22e volt. Semennyi jattot nem adtam, nem kertek, nem ereztettek hogy illene adnom.
Egyszoval menjen mozaikba, autoklubba az akinek ket anyja van.
Naplózva
Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #361 Dátum:
2013.08.07 szerda, 09:34:45 »
Idézetet írta: drhf - 2013.08.07 szerda, 09:27:12
Egyszoval menjen mozaikba, autoklubba az akinek ket anyja van.
Nem, a Mozaik legyen a mérce, az alap, ott érezze úgy az állampolgár, hogy érte működik az államigazgatás és nem ellene.
Az autóklub egyébként egy kihelyezett vizsgaállomás, alvállalkozó, semmiben nem különbözik a sarki vizsgaállomástól, viszont a Mozaik utca a Kormányhivatal közlekedési szakigazgatási szerve...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #362 Dátum:
2013.08.07 szerda, 09:58:58 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.07 szerda, 09:13:03
Ugye a közlekedési szakigazgatási szervnél is kormánytisztviselők dolgoznak. Én meg bízva még a jogszabályok "hatalmában" mindig a Mozaik utcába járok. Persze mindig megfogadom, hogy soha többet...
Bízom benne, hogy talán változik a rendszer. A közigazgatás szolgáltató, szolgáló kell, hogy legyen a törvény szerint is. A levélben ezt kifejtettem egy kicsit részletesebben...
Legyen igazad! De tekintve, hogy közel 25 éve járok a Mozaik utcába, és ismerve az ottani "iszonyokat" szerintem sem Te, sem pedig más nem fogja tudni megváltoztatni az ottani korrupt állapotokat. Átéltem már néhány teljes cserét amikor az összes vizsgabiztost lecserélték. Egyetlen ismerős arc sem volt, mindenki goromba és szigorú volt..........talán két-három hétig. Aztán először jöttek a hírek, hogy pl. "A szerdai délutános műszak a frankó", majd az, hogy "gyere reggel hatra!" aztán pár hét múlva pedig, "gyere ahogy szoktál, viszont egy picit emelkedtek a tarifák".
Szóval ez a vizsgáztatás dolog kis hazánkban legalább annyira tabu téma, mint Palermoban a maffia......szerintem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #363 Dátum:
2013.08.07 szerda, 10:04:27 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.08.07 szerda, 09:58:58
Legyen igazad! De tekintve, hogy közel 25 éve járok a Mozaik utcába, és ismerve az ottani "iszonyokat" szerintem sem Te, sem pedig más nem fogja tudni megváltoztatni az ottani korrupt állapotokat. Átéltem már néhány teljes cserét amikor az összes vizsgabiztost lecserélték. Egyetlen ismerős arc sem volt, mindenki goromba és szigorú volt..........talán két-három hétig. Aztán először jöttek a hírek, hogy pl. "A szerdai délutános műszak a frankó", majd az, hogy "gyere reggel hatra!" aztán pár hét múlva pedig, "gyere ahogy szoktál, viszont egy picit emelkedtek a tarifák".
Szóval ez a vizsgáztatás dolog kis hazánkban legalább annyira tabu téma, mint Palermoban a maffia......szerintem.
nyilván.amíg ez jelenti a "tisztes megélhetés" alapját......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Lacika71
Vendég
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #364 Dátum:
2013.08.07 szerda, 10:45:42 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.08.07 szerda, 09:58:58
Legyen igazad! De tekintve, hogy közel 25 éve járok a Mozaik utcába, és ismerve az ottani "iszonyokat" szerintem sem Te, sem pedig más nem fogja tudni megváltoztatni az ottani korrupt állapotokat. Átéltem már néhány teljes cserét amikor az összes vizsgabiztost lecserélték. Egyetlen ismerős arc sem volt, mindenki goromba és szigorú volt..........talán két-három hétig. Aztán először jöttek a hírek, hogy pl. "A szerdai délutános műszak a frankó", majd az, hogy "gyere reggel hatra!" aztán pár hét múlva pedig, "gyere ahogy szoktál, viszont egy picit emelkedtek a tarifák".
Szóval ez a vizsgáztatás dolog kis hazánkban legalább annyira tabu téma, mint Palermoban a maffia......szerintem.
A kettővel ez előtti autómat én is oda vittem (Mozaik u.) ügyintézőn keresztül és "reggel hatra". Nem én voltam az egyetlen. Az autók 80%-a TAXI volt. Ez 2006 körül volt. Akkor még egy huszasomba került pluszba. A mostani autómat Dunakeszin a Norauto-nál vizsgáztattam (sajnos májusban megszűnt létezni a cég). Ott semmi plusz pénzt nem kértek, csak az átvizsgálás díját, amit nem volt kötelező kérni. Még csak "reggel hatra" se kellett mennem.
Egy volt kollégám is oda hordta a 120-as Skodáját. Mindjárt az elején leállt az autó és nem tudták beindítani. Szó szerint úgy tolták át a vizsgán. Megkapta a műszakit, miközben egy másik emberke, aki "tip-top" (ezt ő mondta) autóval ment oda, megbukott. Nem volt boldog. Ja az illető nem "reggel hatra" ment.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.07 szerda, 10:48:08 írta Lacika71
»
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #365 Dátum:
2013.08.07 szerda, 10:46:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.08.07 szerda, 10:04:27
nyilván.amíg ez jelenti a "tisztes megélhetés" alapját......
Meg amíg olyanok a szabályok, amilyenek.
Pl. Angliában kb. bármit le tudsz vizsgáztatni, ha a tételes ellenőrző listának megfelel. Ha motort és kereket szerelsz egy fürdőkádra, de amúgy megfelel a közúti közlekedésben való részvételhez előírt követelményeknek, simán kapsz rá rendszámot és közlekedhetsz vele.
Otthon meg pl. villamosítanának autókat, de örök probléma, hogy egy és csak egy fődarab cseréjét engedik, ami ilyenkor nyilván a motor. Tehát az elektromos autóban benne kell hagyni az eredeti váltót, amire amúgy ott semmi szükség nem lenne, de legalább holt súly, foglalja a helyet is, ahová mondjuk akksit lehetne rakni, bonyolítja a villanymotor kihajtását, és végül fölöslegesen pazarolja a villamos hajtás amúgy sem túlságosan bőséges energiáját. De akkor sem lehet kidobni, de még csak kihagyni sem lehet a hajtásláncból, mert "ez a szabály".
Vagy pl. külhonban van pár hely, ahol levizsgáztathatod az autódat magasabb környezetvédelmi kategóriára - ha megfelel, megadják, és kevesebb adót, biztosítást kell fizetni. .hu még azt sem hajlandóak korrigálni, ha rosszat írtak bele eredetileg a forgalmiba...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #366 Dátum:
2013.08.07 szerda, 10:50:42 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.07 szerda, 10:46:01
Meg amíg olyanok a szabályok, amilyenek.
Pl. Angliában kb. bármit le tudsz vizsgáztatni, ha a tételes ellenőrző listának megfelel. Ha motort és kereket szerelsz egy fürdőkádra, de amúgy megfelel a közúti közlekedésben való részvételhez előírt követelményeknek, simán kapsz rá rendszámot és közlekedhetsz vele.
Otthon meg pl. villamosítanának autókat, de örök probléma, hogy egy és csak egy fődarab cseréjét engedik, ami ilyenkor nyilván a motor. Tehát az elektromos autóban benne kell hagyni az eredeti váltót, amire amúgy ott semmi szükség nem lenne, de legalább holt súly, foglalja a helyet is, ahová mondjuk akksit lehetne rakni, bonyolítja a villanymotor kihajtását, és végül fölöslegesen pazarolja a villamos hajtás amúgy sem túlságosan bőséges energiáját. De akkor sem lehet kidobni, de még csak kihagyni sem lehet a hajtásláncból, mert "ez a szabály".
Vagy pl. külhonban van pár hely, ahol levizsgáztathatod az autódat magasabb környezetvédelmi kategóriára - ha megfelel, megadják, és kevesebb adót, biztosítást kell fizetni. .hu még azt sem hajlandóak korrigálni, ha rosszat írtak bele eredetileg a forgalmiba...
AndyA
Ezt csak egy szóval lehet Magyarországon jellemezni: Lehúzás.
Angliában, ha mind a 4 gumi más mintázatú, de a méret megegyezik, akkor a kutya nem szól érte.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #367 Dátum:
2013.08.07 szerda, 19:43:36 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.07 szerda, 10:50:42
Ezt csak egy szóval lehet Magyarországon jellemezni: Lehúzás.
Angliában, ha mind a 4 gumi más mintázatú, de a méret megegyezik, akkor a kutya nem szól érte.
szerintem ez a verzió sem a legjobb. legalább párban egyformák legyenek már
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #368 Dátum:
2013.08.21 szerda, 14:43:58 »
Ma voltam műszaki vizsgán a feleségem 21 éves Fiestájával. Sikeresen levizsgázott, az autó 16290 Ft-ért (hatósági ár). Persze megfelelően fel is lett készítve/rendbe lett rakva a jármű. Meg is dicsérték, hogy korát meg hazudtoló jó állapotban van. Korrekt vizsgaállomás, jó benyomást keltettek bennem.
Sajnos megint variált az NKH a környezetvédelmi matricákkal. A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).
Akit érdekel:
http://www.muszakivizsga-delpest.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=63
Akciójuk még tart egy darabig. Vizsgát megelőzően átnézik az autót. Ha szerintük nem vizsgaképes, akkor nem bukik meg vizsgán, mert nem is engedik vizsgára, viszont ilyenkor 4000 Ft átvizsgálási díjat kell fizetni. Aztán lehet náluk/velük/vagyakármáshol javittani a vizsga előtt.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #369 Dátum:
2013.08.21 szerda, 14:47:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 14:43:58
Ma voltam műszaki vizsgán a feleségem 21 éves Fiestájával. Sikeresen levizsgázott, az autó 16290 Ft-ért (hatósági ár). Persze megfelelően fel is lett készítve/rendbe lett rakva a jármű. Meg is dicsérték, hogy korát meg hazudtoló jó állapotban van. Korrekt vizsgaállomás, jó benyomást keltettek bennem.
Sajnos megint variált az NKH a környezetvédelmi matricákkal. A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).
Akit érdekel:
http://www.muszakivizsga-delpest.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=63
Akciójuk még tart egy darabig. Vizsgát megelőzően átnézik az autót. Ha szerintük nem vizsgaképes, akkor nem bukik meg vizsgán, mert nem is engedik vizsgára, viszont ilyenkor 4000 Ft átvizsgálási díjat kell fizetni. Aztán lehet náluk/velük/vagyakármáshol javittani a vizsga előtt.
Egy autó legyen mindig műszaki vizsgára alkalmas, ne kelljen külön felkészíteni!
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #370 Dátum:
2013.08.21 szerda, 14:48:55 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 14:43:58
Ma voltam műszaki vizsgán a feleségem 21 éves Fiestájával. Sikeresen levizsgázott, az autó 16290 Ft-ért (hatósági ár). Persze megfelelően fel is lett készítve/rendbe lett rakva a jármű. Meg is dicsérték, hogy korát meg hazudtoló jó állapotban van. Korrekt vizsgaállomás, jó benyomást keltettek bennem.
Sajnos megint variált az NKH a környezetvédelmi matricákkal. A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).
Akit érdekel:
http://www.muszakivizsga-delpest.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=63
Akciójuk még tart egy darabig. Vizsgát megelőzően átnézik az autót. Ha szerintük nem vizsgaképes, akkor nem bukik meg vizsgán, mert nem is engedik vizsgára, viszont ilyenkor 4000 Ft átvizsgálási díjat kell fizetni. Aztán lehet náluk/velük/vagyakármáshol javittani a vizsga előtt.
Nekem a műszakin ragasztották fel a környezetvédelmi matricát is. Be sem kellett mennem az okmányirodába.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #371 Dátum:
2013.08.21 szerda, 14:53:49 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.08.21 szerda, 14:48:55
Nekem a műszakin ragasztották fel a környezetvédelmi matricát is. Be sem kellett mennem az okmányirodába.
A környezetvédelmit (fekete) nekem is ott, csak a vizsga érvényességét igazolót nem. Azt az okmányirodában kell az átsorolás miatt. Ezért fognak forgalmit is cserélni, meg elkérni pár száz forintot a matricáért.
Ha neked nem volt átsorolás, akkor nem kell okmányirodázni.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #372 Dátum:
2013.08.21 szerda, 14:54:51 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.21 szerda, 14:47:19
Egy autó legyen mindig műszaki vizsgára alkalmas, ne kelljen külön felkészíteni!
Jogos bíró Úr! Helytelenül fogalmaztam. Nem felkészítettük, hanem megfelelően átvizsgáltuk!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #373 Dátum:
2013.08.21 szerda, 15:00:23 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 14:53:49
Ha neked nem volt átsorolás....
Na az bhaszna még be.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.08.21 szerda, 15:13:20 írta Lacika71
»
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #374 Dátum:
2013.08.21 szerda, 15:05:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 14:53:49
A környezetvédelmit (fekete) nekem is ott, csak a vizsga érvényességét igazolót nem. Azt az okmányirodában kell az átsorolás miatt. Ezért fognak forgalmit is cserélni, meg elkérni pár száz forintot a matricáért.
Ha neked nem volt átsorolás, akkor nem kell okmányirodázni.
Persze az okmányirodában el van törve mindenkinek a keze, mert a telefont nem tudják felvenni!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #375 Dátum:
2013.08.21 szerda, 21:25:09 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 14:43:58
....A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).
Nah.... ez is megvolt.
Persze ez nem ment simán Abszurdisztánban.
Az autó műszaki adatlapján a besoroláshoz 01-et írtak , míg a megjegyzésbe 02-t és a forgalmiba is 02 volt.
Az ügyintéző szerint ennek egyeznie kell. Miért írtak mást a megjegyzéshez (mint tényleges besorolás), miért nem 01-et?...... vagy miért nem írtak az adatokhoz is 02-t? és ha azt írtak volna, akkor minek küldtek az okmányirodába, hiszen akkor nincs változás? .....morfondírozott a Hölgy.
Majd felhívta a vizsgaállomást, akik állították, hogy jól jártak el, hivatkoztak paragrafusra is.
Ezután felhívta a Mozaik utcai NKH-ot és ottani vizsgabiztos véleményét kérte.
Kiderült:.. kitalálták, hogy megszüntetik/kivezetik a piros környezetvédelmi matricát (marad:zöld, kék, fekete), de elfelejtették a központi rendszerből is kiirtani/kivezetni (egy sw update-val). Így ha az autóm besorolását, a 02-t írják be a vizsgaállomáson, akkor automatikusan piros plakettet rendel hozzá, ezért nem lehet tovább lépni.
Ha 01-et vagy 00-t akkor már a fekete plakettet rendeli hozzá. Ezért írtak a vizsgaállomáson 01-et.
Ezek után az okmányirodás Hölgy, felmatricázta a rsz. táblát és a forgalmit, amit nem cserélt ki, mert a besorolás nem változott (maradt 02). Ja és fizettem 580 Ft-ot a matricáért (amit elvileg a vizsgaállomáson is kifizettem már).
Öröm és bódottá.
Azért írtam le, hogy más ne járjon így.
Így hát a vizsgaállomáson is felragaszthatták volna a matrinyákat, és nem kellet volna a két eltérő besorolási szám miatt, az okmányirodába küldeniük.
Ezért felhívtam a vizsgaállomást is, hogy miként végződött az ügyem, hogy ezen infók alapján, mást ne küldjenek az okmányirodába.
Ők megköszönték az infót, és azt ígérték, hogy holnap utánanéznek ennek, hogy máskor ne fusson senki felesleges kört.
Szóval Balogh Tomi, ezt rakasd rendbe az NKH-val!
Ha kitalálják, hogy kivezetnek egy matricát, akkor a software-ből is vezessék ki, és 02-re is fekete plakettet dobjon, az a sokmilliárdos cimbora sw!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #376 Dátum:
2013.08.21 szerda, 21:30:42 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 21:25:09
Szóval Balogh Tomi, ezt rakasd rendbe az NKH-val!
Ha kitalálják, hogy kivezetnek egy matricát, akkor a software-ből is vezessék ki, és 02-re is fekete plakettet dobjon, az a sokmilliárdos cimbora sw!
Van egy tuti tippem... legyen minden matrica monnyuk lila. Oszt akkó nem lehet összekeverni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #377 Dátum:
2013.08.23 péntek, 11:21:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.21 szerda, 21:25:09
Szóval Balogh Tomi, ezt rakasd rendbe az NKH-val!
Ha kitalálják, hogy kivezetnek egy matricát, akkor a software-ből is vezessék ki, és 02-re is fekete plakettet dobjon, az a sokmilliárdos cimbora sw!
Kicsit másoldalról közelíteném meg a dolgot: szóval örülj, hogy a pcsúcsos füstölő xarod egyálatlán matricát kapott. H aén lettem volna a vizsgabiztos, max egy donald kacsás matricát kaptál volna.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #378 Dátum:
2013.08.23 péntek, 11:48:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.23 péntek, 11:21:48
Kicsit másoldalról közelíteném meg a dolgot: szóval örülj, hogy a pcsúcsos füstölő xarod egyálatlán matricát kapott. H aén lettem volna a vizsgabiztos, max egy donald kacsás matricát kaptál volna.
21 éves Fiestában pcs?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #379 Dátum:
2013.08.23 péntek, 12:21:27 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.08.23 péntek, 11:48:31
21 éves Fiestában pcs?
Akkor nem attól, hanem a hidrotőkéktől, de olajfüst, na... Ne akadj el a részletekben...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #380 Dátum:
2013.08.23 péntek, 12:36:30 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.23 péntek, 11:21:48
H aén lettem volna a vizsgabiztos, max egy donald kacsás matricát kaptál volna.
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #381 Dátum:
2013.08.23 péntek, 13:09:09 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.08.23 péntek, 12:21:27
Akkor nem attól, hanem a hidrotőkéktől, de olajfüst, na... Ne akadj el a részletekben...
Jogász létedre, elég felületesen olvasol, vagy csak fogod fel a dolgokat.
A lényegre még mindig nem reagáltál. Dolgozz!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Balogh Tomi figyelj!
«
Új hozzászólás #382 Dátum:
2013.08.23 péntek, 13:09:51 »
Idézetet írta: takiatti - 2013.08.23 péntek, 12:36:30
Te csak ne vigyorogj, rád még egy fűcsomót sem lehet bízni, mert az is kiég.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #383 Dátum:
2013.09.21 szombat, 12:30:17 »
Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap sikeresen levizsgázott a gépsárkányom a Szolnoki NKH-nál. Az utólag beépített nappali menetfény forrásoknál alaposan megnézték az EU szabvány jelöléseket. E4 RL87 stb...stb. Ami még fontos volt a számukra a villamos bekötés. A lényeg: Gyújtás után, automatikusan kapcsoljon be a LED és a nappali menetfénnyel nem éghet együtt semmi. Viszont a helyzetjelző bekapcsolása esetén a ledeknek ki kell kapcsolni. Nincs tompítás és helyzetjelző funkció az utólag beszerelteknél. Ez bukta lehet a vizsgán. A beépített szervo olajszűrő nem volt gond mert nem látható a díszrács miatt. A díszrácsot meg nem szerelik le a vizsgán. Ami nekem új volt a vizsgán. A paraszt nem nyomja a környezetvédelmi vizsgálat során a motorfordulatot leoldásig. 5 alkalommal nyomott egy közepes fordulaton KB 10-15 mp-ig tartó gázfröccsöt és a gép utána számolt egy átlagot. Ha nehezen is de úgy látom felfogták, hogy a diesel gépek nem szeretik a maximális fordulat tartományt. Egyébként a következő vizsgálatra nem fogom kiszerelni az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort. Most mindent lefújtam feketére, így egyáltalán nem feltűnő, beleolvad a környezetébe. Egyébként nem szaroztak, nem kötözködtek semmivel. Még a matricákat is rendesen cserélték probléma mentesen. Így 2015 10 12-ig alleluja.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.09.21 szombat, 13:13:56 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #384 Dátum:
2013.09.22 vasárnap, 17:19:23 »
Idézetet írta: László - 2013.09.21 szombat, 12:30:17
Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap sikeresen levizsgázott a gépsárkányom a Szolnoki NKH-nál. Az utólag beépített nappali menetfény forrásoknál alaposan megnézték az EU szabvány jelöléseket. E4 RL87 stb...stb. Ami még fontos volt a számukra a villamos bekötés. A lényeg: Gyújtás után, automatikusan kapcsoljon be a LED és a nappali menetfénnyel nem éghet együtt semmi. Viszont a helyzetjelző bekapcsolása esetén a ledeknek ki kell kapcsolni. Nincs tompítás és helyzetjelző funkció az utólag beszerelteknél. Ez bukta lehet a vizsgán. A beépített szervo olajszűrő nem volt gond mert nem látható a díszrács miatt. A díszrácsot meg nem szerelik le a vizsgán. Ami nekem új volt a vizsgán. A paraszt nem nyomja a környezetvédelmi vizsgálat során a motorfordulatot leoldásig. 5 alkalommal nyomott egy közepes fordulaton KB 10-15 mp-ig tartó gázfröccsöt és a gép utána számolt egy átlagot. Ha nehezen is de úgy látom felfogták, hogy a diesel gépek nem szeretik a maximális fordulat tartományt. Egyébként a következő vizsgálatra nem fogom kiszerelni az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort. Most mindent lefújtam feketére, így egyáltalán nem feltűnő, beleolvad a környezetébe. Egyébként nem szaroztak, nem kötözködtek semmivel. Még a matricákat is rendesen cserélték probléma mentesen. Így 2015 10 12-ig alleluja.
Tisztelettel László!
a méreteket nem nézték a drl- nél?
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #385 Dátum:
2013.09.23 hétfő, 15:01:13 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.22 vasárnap, 17:19:23
a méreteket nem nézték a drl- nél?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem nézte mérő szalaggal, mert az én gépsárkányomon a fényszórók alatti díszlécbe van beépítve a nappali menetfény és az szemmel láthatóan megvan az előírt 600 mm távolság. Így evvel nem kötözködtek.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #386 Dátum:
2013.09.24 kedd, 17:15:30 »
Idézetet írta: László - 2013.09.23 hétfő, 15:01:13
Tisztelt Fórumtárs!
Nem nézte mérő szalaggal, mert az én gépsárkányomon a fényszórók alatti díszlécbe van beépítve a nappali menetfény és az szemmel láthatóan megvan az előírt 600 mm távolság. Így evvel nem kötözködtek.
Tisztelettel László!
akkor nem nyugodtam meg teljesen nekem 58 centi a két lámpa közti távolság.de ne azt mérje,mérje meg a két lelegközelebbi fény közt a távolságot.
müködés ügyileg megfelel az általad is leirtaknak az nem paráztat.
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #387 Dátum:
2013.09.24 kedd, 18:59:36 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.24 kedd, 17:15:30
akkor nem nyugodtam meg teljesen nekem 58 centi a két lámpa közti távolság.de ne azt mérje,mérje meg a két lelegközelebbi fény közt a távolságot.
müködés ügyileg megfelel az általad is leirtaknak az nem paráztat.
Tisztelt Fórumtárs!
Én a 2 cm miatt nem aggódnék. A EU szabvány jelek és a villamos kapcsoláson volt a hangsúly. Remélem nálad is minden rendben lesz. NO PARA!
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #388 Dátum:
2013.09.24 kedd, 19:04:27 »
Idézetet írta: László - 2013.09.24 kedd, 18:59:36
Tisztelt Fórumtárs!
Én a 2 cm miatt nem aggódnék. A EU szabvány jelek és a villamos kapcsoláson volt a hangsúly. Remélem nálad is minden rendben lesz. NO PARA!
Tisztelettel László!
Tisztelt László
utólagos elnézésed az elöbbi tiszteletlen válaszom miatt (nem üdvözöltelek és ezt jó értelemben vedd)
csak májusban lesz esedékes a vizsgám az "EU szabvány jelek és a villamos kapcsolás" szabályoknak megfelelö
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #389 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:06:31 »
Idézetet írta: coboy - 2013.09.24 kedd, 19:04:27
Tisztelt László
utólagos elnézésed az elöbbi tiszteletlen válaszom miatt (nem üdvözöltelek és ezt jó értelemben vedd)
csak májusban lesz esedékes a vizsgám az "EU szabvány jelek és a villamos kapcsolás" szabályoknak megfelelö
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs miért elnézést kérni. Nem éreztem semmilyen tiszteletlenséget. Ez legyen a legnagyobb problémánk.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #390 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:13:13 »
Idézetet írta: László - 2013.09.21 szombat, 12:30:17
Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap sikeresen levizsgázott a gépsárkányom a Szolnoki NKH-nál. Az utólag beépített nappali menetfény forrásoknál alaposan megnézték az EU szabvány jelöléseket. E4 RL87 stb...stb. Ami még fontos volt a számukra a villamos bekötés. A lényeg: Gyújtás után, automatikusan kapcsoljon be a LED és a nappali menetfénnyel nem éghet együtt semmi. Viszont a helyzetjelző bekapcsolása esetén a ledeknek ki kell kapcsolni. Nincs tompítás és helyzetjelző funkció az utólag beszerelteknél. Ez bukta lehet a vizsgán. A beépített szervo olajszűrő nem volt gond mert nem látható a díszrács miatt. A díszrácsot meg nem szerelik le a vizsgán. Ami nekem új volt a vizsgán. A paraszt nem nyomja a környezetvédelmi vizsgálat során a motorfordulatot leoldásig. 5 alkalommal nyomott egy közepes fordulaton KB 10-15 mp-ig tartó gázfröccsöt és a gép utána számolt egy átlagot. Ha nehezen is de úgy látom felfogták, hogy a diesel gépek nem szeretik a maximális fordulat tartományt. Egyébként a következő vizsgálatra nem fogom kiszerelni az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort. Most mindent lefújtam feketére, így egyáltalán nem feltűnő, beleolvad a környezetébe. Egyébként nem szaroztak, nem kötözködtek semmivel. Még a matricákat is rendesen cserélték probléma mentesen. Így 2015 10 12-ig alleluja.
Tisztelettel László!
Hát, csak félig volt igazuk.
1. Utólag helyzetjelzős verziót is fel lehet szerelni, de akkor az eredeti helyzetjelzőket ki kell iktatni, illetv akkor a centik másképp alakulnak.
2.elvileg gyújtásra fel kellene kapcsolnia, de itt az irányelv is töketlenül fogalmaz, szóval...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #391 Dátum:
2013.09.24 kedd, 20:30:31 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.09.24 kedd, 20:13:13
Hát, csak félig volt igazuk.
1. Utólag helyzetjelzős verziót is fel lehet szerelni, de akkor az eredeti helyzetjelzőket ki kell iktatni, illetv akkor a centik másképp alakulnak.
2.elvileg gyújtásra fel kellene kapcsolnia, de itt az irányelv is töketlenül fogalmaz, szóval...
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a fényszóró búrába be van építve a helyzetjelző lámpa, akkor azt nem iktathatod ki, mert jogszabály ellenes és szerkezeti módosításnak minősül. Így ebben az esetben a fényszórótestbe szerelt helyzetjelző nem helyettesíthető egy külső helyzetjelző lámpával. Legyen az bármilyen fényforrás. A 2011 utáni gépjárművekben a helyzetjelző szerepét a beépített led sor helyettesíti a dimmer modullal fél fényerőn, és nincs külön helyzetjelző izzó.
Tisztelettel László!
«
Utoljára szerkesztve: 2013.11.28 csütörtök, 17:57:06 írta László
»
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #392 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 14:59:36 »
A kocsi ma levizsgázott
Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám
Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26674
Phinabubus, filematológus
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #393 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 15:03:47 »
Idézetet írta: Domi - 2013.11.25 hétfő, 14:59:36
Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
Ebből is csak az látszik, hogy nem értenek hozzá...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26965
Zsiráf
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #394 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 15:11:35 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2013.11.25 hétfő, 15:03:47
Ebből is csak az látszik, hogy nem értenek hozzá...
Na, a kispöcsű...
Naplózva
Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #395 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 16:13:51 »
Idézetet írta: Domi - 2013.11.25 hétfő, 14:59:36
A kocsi ma levizsgázott
Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám
Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
ezekkel csak úgy megy át,ha egyiket sem nézik meg......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #396 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 18:01:12 »
Idézetet írta: Domi - 2013.11.25 hétfő, 14:59:36
A kocsi ma levizsgázott
Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám
Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #397 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 18:30:20 »
Idézetet írta: Domi - 2013.11.25 hétfő, 14:59:36
A kocsi ma levizsgázott
Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám
Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
Eccer mán azt látnám, hogy valaki itt írja, hogy átment az EUR IV-es MKIII-as mondeo-ja sima vizsgán kati iktatóval.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #398 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 18:32:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.11.25 hétfő, 18:30:20
Eccer mán azt látnám, hogy valaki itt írja, hogy átment az EUR IV-es MKIII-as mondeo-ja sima vizsgán kati iktatóval.
ezt írta Domi!!!
jah,....hogy az övé eur3as....
de mi a különbség?szerintem a vizsgán semmi....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Műszakiztatás
«
Új hozzászólás #399 Dátum:
2013.11.25 hétfő, 19:03:44 »
Idézetet írta: alf - 2013.11.25 hétfő, 18:32:51
ezt írta Domi!!!
jah,....hogy az övé eur3as....
de mi a különbség?szerintem a vizsgán semmi....
Az EUR4-nek szigorúbb normának kell megfelelni füstgáz mérésnél, gondolom.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
2
3
4
5
6
7
[
8
]
9
10
11
12
13
14
15
16
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ