Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 20:47:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Műszakiztatás  (Megtekintve 284742 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #350 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:39:28 »

Az új szabályozás alapján, miszerint az alkalmatlan, stb kocsik vizsgáztatását büntetnék szigorúbban, a váltócserém is fennakadhat a vizsgán.

Engedélyköteles átalakításnak számít az automat-kézi váltó csere?

Igen.
Ami megváltoztatja a gk. emisszió kibocsájtási értékét, az alapból az.
Ezt nem gyári gumiméret, és egyéb karosszéria és motor, hajtáslánc módosítás azonnal eredményezi.
Kérdés, hogy itthon mennyire mozdulnak rá már erre.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
legyozo
Vendég
« Új hozzászólás #351 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 10:41:45 »

Igen.
Ami megváltoztatja a gk. emisszió kibocsájtási értékét, az alapból az.
Ezt nem gyári gumiméret, és egyéb karosszéria és motor, hajtáslánc módosítás azonnal eredményezi.
Kérdés, hogy itthon mennyire mozdulnak rá már erre.....
Csodálatos.

Elkezdhetek tájékozódni az átalakítás engedélyeztetésének a folyamatáról.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #352 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 16:33:38 »

Igen.
Ami megváltoztatja a gk. emisszió kibocsájtási értékét, az alapból az.
Ezt nem gyári gumiméret, és egyéb karosszéria és motor, hajtáslánc módosítás azonnal eredményezi.
Kérdés, hogy itthon mennyire mozdulnak rá már erre.....
Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy jól informált vagy az adott témában. De, azok alapján amit írsz, egy egyszerű kartergáz olaj leválasztótank beépítése is engedély köteles lenne. A tank beépítése nem rontja az emissziós értékeket, sőt ha jól megnézzük javítja azt. Ez nem olyan mint amikor kiiktatom a katalizátort, vagy átalakítom a teljes kipufogó rendszert.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy is néz ki egy ilyen hivatalos engedélyeztetési eljárás, és vajon milyen anyagi vonzata van, ha már ennyire otthon vagy a témában. Az infót előre is köszönöm. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.29 hétfő, 16:58:15 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #353 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 18:29:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem vonom kétségbe, hogy jól informált vagy az adott témában. De, azok alapján amit írsz, egy egyszerű kartergáz olaj leválasztótank beépítése is engedély köteles lenne. A tank beépítése nem rontja az emissziós értékeket, sőt ha jól megnézzük javítja azt. Ez nem olyan mint amikor kiiktatom a katalizátort, vagy átalakítom a teljes kipufogó rendszert.
Egyébként kíváncsi lennék, hogy is néz ki egy ilyen hivatalos engedélyeztetési eljárás, és vajon milyen anyagi vonzata van, ha már ennyire otthon vagy a témában. Az infót előre is köszönöm. wave
Tisztelettel László! worship

Sajnos a magyar vaskalaposság miatt nem számít ill. nem veszik figyelembe, hogy javul-e az emisszió kibocsájtási érték . Megváltozik attól, amivel az autót gyártották, ķözúti forgalomba engedélyezték.
Vicc, de sajnos így van. Nekem is hiába tudja az autóm a Euro4-es határértéket, nem számít. Amikor gyártották az Euro3 volt és oda sorolták. Ebből kifolyólag örökre Euro3-as marad.
Hülye, átgondolatlan, következetlen és teljesen elavult, ami miatt logikátlan ez a magyar műszaki szabályozás.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #354 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 19:11:20 »

"Ahhoz hogy ez szabályos legyen és le is tudd papírozni mindent dokumentálni kell, csak megfelelő besorolású anyagok kellenek, meg kell tervezni az egészet.

A tervvel be kell ballagni az NKH-hoz, és kérni egy "Egyedi és kissorozatú gyártású jármű összeépítési engedély"-t 175 900ft-ért, HA engedélyezik már csak le kell gyártani is mehet is műszakira."




Terv, felhasznált anyagok, beadandó...jóváhagyás, engedélyezik, megépítés, műszaki szemle vagy szakértő, műszaki vizsga.......
 Shocked  Sad
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #355 Dátum: 2013.07.29 hétfő, 19:31:30 »

Sajnos a magyar vaskalaposság miatt nem számít ill. nem veszik figyelembe, hogy javul-e az emisszió kibocsájtási érték . Megváltozik attól, amivel az autót gyártották, ķözúti forgalomba engedélyezték.
Vicc, de sajnos így van. Nekem is hiába tudja az autóm a Euro4-es határértéket, nem számít. Amikor gyártották az Euro3 volt és oda sorolták. Ebből kifolyólag örökre Euro3-as marad.
Hülye, átgondolatlan, következetlen és teljesen elavult, ami miatt logikátlan ez a magyar műszaki szabályozás.
Tisztelt Fórumtárs!
A véleményeddel tökéletesen egyetértek.
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #356 Dátum: 2013.08.07 szerda, 08:37:58 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/07/felmilliora_buntetik_a_korrupt_vizsgabiztosokat/
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #357 Dátum: 2013.08.07 szerda, 08:51:38 »


Túl szép lenne, hogy igaz legyen...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #358 Dátum: 2013.08.07 szerda, 08:52:18 »


És milyen igaz, egy kommentelő hozzászólása:

"Nos,egy nagy megye,nagy városából írok.
Természetesen,nem irhatom le,honnan.

Itt-mindenki tudja,kivéve az igazgatót-hogy működnek a dolgok.
Az emberek nagy része un ZT vizsgára viszi,ahol kicsit többet fizet,átvizsgálás is benne van,de többnyire sikeres a vizsga.
A központi KF-hez,csak az ott lévő maffia közreműködésével mennek az autók vizsgára!

A büfében van a meghatalmazás,pénz kifizetés,meghatalmazások írása.
kB 3-4 CSoport foglalkozik vizsgára állitással,ami azt jelenti:kapnak egy meghatalmazást,Ők állitják vizsga elé az autókat,TGK,Mg járműveket.(amikből most bukott ki jó pár,átütött John Deear MILLIOS gépek,ettől félnek!)

A vizsgabázis dolgozói minden autó után 10-20 ezret kapnak.
Akkor is ha jó,akkor is ha rossz!
Ha nagyon nagy módositás kell:súlyadatok,tipusbesorolások,stb..akkor több a pénz.
Karácsony,nyári szünet előtt kapzsik,kitalálnak dolgokat,akkor a maffia tagjai tudják,éhesek az urak.
Az igazgató-akinek fingja sincs az egészről-néha lejön a fűtött/klimatizált irodából,újsággal a hóna alatt néha szúrópróbaszerűen kiállít autókat a sorból,persze olyanokat,amikről ordít a bukás ténye.
Külön ember van az igazgató figyelésére!:)
Ez így működik évek óta,nyilt titok mindenki előtt.
El lehet képzelni,mikor egy nemzetközi TGK-nál sokszázezres összeget kellene a gépre költeni,inkább kifizetnek 30-50 ezret,és egy évig megint jó minden.
Néha befut a vizsgasorra "néni,bácsi",aki csak azt nézi,a központi KF-nél pár ezressel olcsóbb a befizető,de ők rendszerint buknak egy koca,stb miatt..hisz kell a statisztika.

Én ezt a buszon hallottam,tehát csak a buszon hallottakból merítettem!!!!!"
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #359 Dátum: 2013.08.07 szerda, 09:13:03 »

Ugye a közlekedési szakigazgatási szervnél is kormánytisztviselők dolgoznak. Én meg bízva még a jogszabályok "hatalmában" mindig a Mozaik utcába járok. Persze mindig megfogadom, hogy soha többet...

Novemberben bementem a műszakvezetőhöz, szépen bemutatkoztam, honnan jöttem, és vázoltam neki nem is burkoltan, hogy a világ változott, ami a várótében megy, az nem helyes. Akkor ideges volt, kiszaladt és az összes neppert a szemem láttára lebaxta. (akkor volt olyan "vizsgasegítő" aki azt mondza rám, hogy "hülye majom"...  vigyor3)

Na legutóbb 2 hete voltam, az állapot csak romlott. Ismét bementem és mondtam neki, hogy nem névtelen blogger vagyok, így előre szólok, hogy levelet fogok írni.ű

Meg is tettem, a hivatali emailemről Völner Pálnak és Pesti Imrének írtam egy levelet, amelyre első körben már reagáltak, hogy közérdekű bejelentésként kezelik a levelemet és a törvény szerinti 30 napos határidőn belül válaszolnak.

Bízom benne, hogy talán változik a rendszer. A közigazgatás szolgáltató, szolgáló kell, hogy legyen a törvény szerint is.  A levélben ezt kifejtettem egy kicsit részletesebben...

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
drhf
Adminisztrátor
Megszállott
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2552


2003.12 MKIII TDCi kombi


« Új hozzászólás #360 Dátum: 2013.08.07 szerda, 09:27:12 »

Ugye a közlekedési szakigazgatási szervnél is kormánytisztviselők dolgoznak. Én meg bízva még a jogszabályok "hatalmában" mindig a Mozaik utcába járok. Persze mindig megfogadom, hogy soha többet...

Nagyon régen az autoklubhoz jártam, én töltöttem ki a papirt az adminisztrator nem volt kedves, szaladgalhattam az ablakok kozott, a kocsimmal is nekem kellett mozogni, de aztan tunjek onnan mert utban vagyok meg kulonben sem lehetek uzemi teruleten. Mindenfele dijat szamitottak fel pluszban.
Egyszer felhivtam a keresoben levo elso talalatot, kaptam kavet, dumalgattam a adminisztratorral (idosebbb no volt), kocsit meg elinteztek a mesterek, a vegen mondtak par gondolatot es 22e volt. Semennyi jattot nem adtam, nem kertek, nem ereztettek hogy illene adnom.

Egyszoval menjen mozaikba, autoklubba az akinek ket anyja van.
Naplózva

Csak a Puffin lekvár adhat neki erőt, és mindent lebíró akaratot.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #361 Dátum: 2013.08.07 szerda, 09:34:45 »

Egyszoval menjen mozaikba, autoklubba az akinek ket anyja van.

Nem, a Mozaik legyen a mérce, az alap, ott érezze úgy az állampolgár, hogy érte működik az államigazgatás és nem ellene.

Az autóklub egyébként egy kihelyezett vizsgaállomás, alvállalkozó, semmiben nem különbözik a sarki vizsgaállomástól, viszont a Mozaik utca a Kormányhivatal közlekedési szakigazgatási szerve...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #362 Dátum: 2013.08.07 szerda, 09:58:58 »

Ugye a közlekedési szakigazgatási szervnél is kormánytisztviselők dolgoznak. Én meg bízva még a jogszabályok "hatalmában" mindig a Mozaik utcába járok. Persze mindig megfogadom, hogy soha többet...
Bízom benne, hogy talán változik a rendszer. A közigazgatás szolgáltató, szolgáló kell, hogy legyen a törvény szerint is.  A levélben ezt kifejtettem egy kicsit részletesebben...

Legyen igazad! De tekintve, hogy közel 25 éve járok a Mozaik utcába, és ismerve az ottani "iszonyokat" szerintem sem Te, sem pedig más nem fogja tudni megváltoztatni az ottani korrupt állapotokat. Átéltem már néhány teljes cserét amikor az összes vizsgabiztost lecserélték. Egyetlen ismerős arc sem volt, mindenki goromba és szigorú volt..........talán két-három hétig. Aztán először jöttek a hírek, hogy pl. "A szerdai délutános műszak a frankó", majd az, hogy "gyere reggel hatra!" aztán pár hét múlva pedig, "gyere ahogy szoktál, viszont egy picit emelkedtek a tarifák".
Szóval ez a vizsgáztatás dolog kis hazánkban legalább annyira tabu téma, mint Palermoban a maffia......szerintem.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #363 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:04:27 »

Legyen igazad! De tekintve, hogy közel 25 éve járok a Mozaik utcába, és ismerve az ottani "iszonyokat" szerintem sem Te, sem pedig más nem fogja tudni megváltoztatni az ottani korrupt állapotokat. Átéltem már néhány teljes cserét amikor az összes vizsgabiztost lecserélték. Egyetlen ismerős arc sem volt, mindenki goromba és szigorú volt..........talán két-három hétig. Aztán először jöttek a hírek, hogy pl. "A szerdai délutános műszak a frankó", majd az, hogy "gyere reggel hatra!" aztán pár hét múlva pedig, "gyere ahogy szoktál, viszont egy picit emelkedtek a tarifák".
Szóval ez a vizsgáztatás dolog kis hazánkban legalább annyira tabu téma, mint Palermoban a maffia......szerintem.
nyilván.amíg ez jelenti a "tisztes megélhetés" alapját...... Undecided
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #364 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:45:42 »

Legyen igazad! De tekintve, hogy közel 25 éve járok a Mozaik utcába, és ismerve az ottani "iszonyokat" szerintem sem Te, sem pedig más nem fogja tudni megváltoztatni az ottani korrupt állapotokat. Átéltem már néhány teljes cserét amikor az összes vizsgabiztost lecserélték. Egyetlen ismerős arc sem volt, mindenki goromba és szigorú volt..........talán két-három hétig. Aztán először jöttek a hírek, hogy pl. "A szerdai délutános műszak a frankó", majd az, hogy "gyere reggel hatra!" aztán pár hét múlva pedig, "gyere ahogy szoktál, viszont egy picit emelkedtek a tarifák".
Szóval ez a vizsgáztatás dolog kis hazánkban legalább annyira tabu téma, mint Palermoban a maffia......szerintem.

A kettővel ez előtti autómat én is oda vittem (Mozaik u.) ügyintézőn keresztül és "reggel hatra". Nem én voltam az egyetlen. Az autók 80%-a TAXI volt. Ez 2006 körül volt. Akkor még egy huszasomba került pluszba. A mostani autómat Dunakeszin a Norauto-nál vizsgáztattam (sajnos májusban megszűnt létezni a cég). Ott semmi plusz pénzt nem kértek, csak az átvizsgálás díját, amit nem volt kötelező kérni. Még csak "reggel hatra" se kellett mennem.

Egy volt kollégám is oda hordta a 120-as Skodáját. Mindjárt az elején leállt az autó és nem tudták beindítani. Szó szerint úgy tolták át a vizsgán. Megkapta a műszakit, miközben egy másik emberke, aki "tip-top" (ezt ő mondta) autóval ment oda, megbukott. Nem volt boldog. Ja az illető nem "reggel hatra" ment.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.07 szerda, 10:48:08 írta Lacika71 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #365 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:46:01 »

nyilván.amíg ez jelenti a "tisztes megélhetés" alapját...... Undecided

Meg amíg olyanok a szabályok, amilyenek.

Pl. Angliában kb. bármit le tudsz vizsgáztatni, ha a tételes ellenőrző listának megfelel. Ha motort és kereket szerelsz egy fürdőkádra, de amúgy megfelel a közúti közlekedésben való részvételhez előírt követelményeknek, simán kapsz rá rendszámot és közlekedhetsz vele.

Otthon meg pl. villamosítanának autókat, de örök probléma, hogy egy és csak egy fődarab cseréjét engedik, ami ilyenkor nyilván a motor. Tehát az elektromos autóban benne kell hagyni az eredeti váltót, amire amúgy ott semmi szükség nem lenne, de legalább holt súly, foglalja a helyet is, ahová mondjuk akksit lehetne rakni, bonyolítja a villanymotor kihajtását, és végül fölöslegesen pazarolja a villamos hajtás amúgy sem túlságosan bőséges energiáját. De akkor sem lehet kidobni, de még csak kihagyni sem lehet a hajtásláncból, mert "ez a szabály".

Vagy pl. külhonban van pár hely, ahol levizsgáztathatod az autódat magasabb környezetvédelmi kategóriára - ha megfelel, megadják, és kevesebb adót, biztosítást kell fizetni. .hu még azt sem hajlandóak korrigálni, ha rosszat írtak bele eredetileg a forgalmiba... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #366 Dátum: 2013.08.07 szerda, 10:50:42 »

Meg amíg olyanok a szabályok, amilyenek.

Pl. Angliában kb. bármit le tudsz vizsgáztatni, ha a tételes ellenőrző listának megfelel. Ha motort és kereket szerelsz egy fürdőkádra, de amúgy megfelel a közúti közlekedésben való részvételhez előírt követelményeknek, simán kapsz rá rendszámot és közlekedhetsz vele.

Otthon meg pl. villamosítanának autókat, de örök probléma, hogy egy és csak egy fődarab cseréjét engedik, ami ilyenkor nyilván a motor. Tehát az elektromos autóban benne kell hagyni az eredeti váltót, amire amúgy ott semmi szükség nem lenne, de legalább holt súly, foglalja a helyet is, ahová mondjuk akksit lehetne rakni, bonyolítja a villanymotor kihajtását, és végül fölöslegesen pazarolja a villamos hajtás amúgy sem túlságosan bőséges energiáját. De akkor sem lehet kidobni, de még csak kihagyni sem lehet a hajtásláncból, mert "ez a szabály".

Vagy pl. külhonban van pár hely, ahol levizsgáztathatod az autódat magasabb környezetvédelmi kategóriára - ha megfelel, megadják, és kevesebb adót, biztosítást kell fizetni. .hu még azt sem hajlandóak korrigálni, ha rosszat írtak bele eredetileg a forgalmiba... Sad

AndyA


Ezt csak egy szóval lehet Magyarországon jellemezni: Lehúzás.

Angliában, ha mind a 4 gumi más mintázatú, de a méret megegyezik, akkor a kutya nem szól érte.
Naplózva
GinJoy
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8683



« Új hozzászólás #367 Dátum: 2013.08.07 szerda, 19:43:36 »

Ezt csak egy szóval lehet Magyarországon jellemezni: Lehúzás.

Angliában, ha mind a 4 gumi más mintázatú, de a méret megegyezik, akkor a kutya nem szól érte.
szerintem ez a verzió sem a legjobb. legalább párban egyformák legyenek már
Naplózva

2006/04 2.0l TDCI N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #368 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:43:58 »

Ma voltam műszaki vizsgán a feleségem 21 éves Fiestájával. Sikeresen levizsgázott, az autó 16290 Ft-ért (hatósági ár). Persze megfelelően fel is lett készítve/rendbe lett rakva a jármű. Meg is dicsérték, hogy korát meg hazudtoló jó állapotban van. Korrekt vizsgaállomás, jó benyomást keltettek bennem.  eljen Sajnos megint variált az NKH a környezetvédelmi matricákkal. A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).

Akit érdekel: http://www.muszakivizsga-delpest.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=63
Akciójuk még tart egy darabig. Vizsgát megelőzően átnézik az autót. Ha szerintük nem vizsgaképes, akkor nem bukik meg vizsgán, mert nem is engedik vizsgára, viszont ilyenkor 4000 Ft átvizsgálási díjat kell fizetni. Aztán lehet náluk/velük/vagyakármáshol javittani a vizsga előtt.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #369 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:47:19 »

Ma voltam műszaki vizsgán a feleségem 21 éves Fiestájával. Sikeresen levizsgázott, az autó 16290 Ft-ért (hatósági ár). Persze megfelelően fel is lett készítve/rendbe lett rakva a jármű. Meg is dicsérték, hogy korát meg hazudtoló jó állapotban van. Korrekt vizsgaállomás, jó benyomást keltettek bennem.  eljen Sajnos megint variált az NKH a környezetvédelmi matricákkal. A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).

Akit érdekel: http://www.muszakivizsga-delpest.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=63
Akciójuk még tart egy darabig. Vizsgát megelőzően átnézik az autót. Ha szerintük nem vizsgaképes, akkor nem bukik meg vizsgán, mert nem is engedik vizsgára, viszont ilyenkor 4000 Ft átvizsgálási díjat kell fizetni. Aztán lehet náluk/velük/vagyakármáshol javittani a vizsga előtt.

Egy autó legyen mindig műszaki vizsgára alkalmas, ne kelljen külön felkészíteni!  wave
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #370 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:48:55 »

Ma voltam műszaki vizsgán a feleségem 21 éves Fiestájával. Sikeresen levizsgázott, az autó 16290 Ft-ért (hatósági ár). Persze megfelelően fel is lett készítve/rendbe lett rakva a jármű. Meg is dicsérték, hogy korát meg hazudtoló jó állapotban van. Korrekt vizsgaállomás, jó benyomást keltettek bennem.  eljen Sajnos megint variált az NKH a környezetvédelmi matricákkal. A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).

Akit érdekel: http://www.muszakivizsga-delpest.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=91&Itemid=63
Akciójuk még tart egy darabig. Vizsgát megelőzően átnézik az autót. Ha szerintük nem vizsgaképes, akkor nem bukik meg vizsgán, mert nem is engedik vizsgára, viszont ilyenkor 4000 Ft átvizsgálási díjat kell fizetni. Aztán lehet náluk/velük/vagyakármáshol javittani a vizsga előtt.

Nekem a műszakin ragasztották fel a környezetvédelmi matricát is. Be sem kellett mennem az okmányirodába.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #371 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:53:49 »

Nekem a műszakin ragasztották fel a környezetvédelmi matricát is. Be sem kellett mennem az okmányirodába.
A környezetvédelmit (fekete) nekem is ott, csak a vizsga érvényességét igazolót nem. Azt az okmányirodában kell az átsorolás miatt. Ezért fognak forgalmit is cserélni, meg elkérni pár száz forintot a matricáért.
Ha neked nem volt átsorolás, akkor nem kell okmányirodázni.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #372 Dátum: 2013.08.21 szerda, 14:54:51 »

Egy autó legyen mindig műszaki vizsgára alkalmas, ne kelljen külön felkészíteni!  wave
Jogos bíró Úr! Helytelenül fogalmaztam. Nem felkészítettük, hanem megfelelően átvizsgáltuk!  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #373 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:00:23 »


Ha neked nem volt átsorolás....


Na az bhaszna még be.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.21 szerda, 15:13:20 írta Lacika71 » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #374 Dátum: 2013.08.21 szerda, 15:05:42 »

A környezetvédelmit (fekete) nekem is ott, csak a vizsga érvényességét igazolót nem. Azt az okmányirodában kell az átsorolás miatt. Ezért fognak forgalmit is cserélni, meg elkérni pár száz forintot a matricáért.
Ha neked nem volt átsorolás, akkor nem kell okmányirodázni.
Persze az okmányirodában el van törve mindenkinek a keze, mert a telefont nem tudják felvenni!  levele
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #375 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:25:09 »

....A pirosat kivezetik ezért feketét kapott a masina, és mehetek az okmányirodába is a másik matricáért (gondolom forgalmi csere lesz).

Nah.... ez is megvolt.
Persze ez nem ment simán Abszurdisztánban.
Az autó műszaki adatlapján a besoroláshoz 01-et írtak , míg a megjegyzésbe 02-t és a forgalmiba is 02 volt.
Az ügyintéző szerint ennek egyeznie kell. Miért írtak mást a megjegyzéshez (mint tényleges besorolás), miért nem 01-et?...... vagy miért nem írtak az adatokhoz is 02-t? és ha azt írtak volna, akkor minek küldtek az okmányirodába, hiszen akkor nincs változás? .....morfondírozott a Hölgy.
Majd felhívta a vizsgaállomást, akik állították, hogy jól jártak el, hivatkoztak paragrafusra is.
Ezután felhívta a Mozaik utcai NKH-ot és ottani vizsgabiztos véleményét kérte.

Kiderült:.. kitalálták, hogy megszüntetik/kivezetik a piros környezetvédelmi matricát (marad:zöld, kék, fekete), de elfelejtették a központi rendszerből is kiirtani/kivezetni (egy sw update-val). Így ha az autóm besorolását, a 02-t írják be a vizsgaállomáson, akkor automatikusan piros plakettet rendel hozzá, ezért nem lehet tovább lépni.  falbav
Ha 01-et vagy 00-t akkor már a fekete plakettet rendeli hozzá. Ezért írtak a vizsgaállomáson 01-et.

Ezek után az okmányirodás Hölgy, felmatricázta a rsz. táblát és a forgalmit, amit nem cserélt ki, mert a besorolás nem változott (maradt 02). Ja és fizettem 580 Ft-ot a matricáért (amit elvileg a vizsgaállomáson is kifizettem már).

Öröm és bódottá.  zavart1 idiota

Azért írtam le, hogy más ne járjon így.
Így hát a vizsgaállomáson is felragaszthatták volna a matrinyákat, és nem kellet volna a két eltérő besorolási szám miatt, az okmányirodába küldeniük.
Ezért felhívtam a vizsgaállomást is, hogy miként végződött az ügyem, hogy ezen infók alapján, mást ne küldjenek az okmányirodába.
Ők megköszönték az infót, és azt ígérték, hogy holnap utánanéznek ennek, hogy máskor ne fusson senki felesleges kört.

Szóval Balogh Tomi, ezt rakasd rendbe az NKH-val!  vigyor3
Ha kitalálják, hogy kivezetnek egy matricát, akkor a software-ből is vezessék ki, és 02-re is fekete plakettet dobjon, az a sokmilliárdos cimbora sw!  wave


Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #376 Dátum: 2013.08.21 szerda, 21:30:42 »

Szóval Balogh Tomi, ezt rakasd rendbe az NKH-val!  vigyor3
Ha kitalálják, hogy kivezetnek egy matricát, akkor a software-ből is vezessék ki, és 02-re is fekete plakettet dobjon, az a sokmilliárdos cimbora sw!  wave

Van egy tuti tippem... legyen minden matrica monnyuk lila. Oszt akkó nem lehet összekeverni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #377 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:21:48 »

Szóval Balogh Tomi, ezt rakasd rendbe az NKH-val!  vigyor3
Ha kitalálják, hogy kivezetnek egy matricát, akkor a software-ből is vezessék ki, és 02-re is fekete plakettet dobjon, az a sokmilliárdos cimbora sw!  wave




Kicsit másoldalról közelíteném meg a dolgot: szóval örülj, hogy a pcsúcsos füstölő xarod egyálatlán matricát kapott. H aén lettem volna a vizsgabiztos, max egy donald kacsás matricát kaptál volna.  hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #378 Dátum: 2013.08.23 péntek, 11:48:31 »

Kicsit másoldalról közelíteném meg a dolgot: szóval örülj, hogy a pcsúcsos füstölő xarod egyálatlán matricát kapott. H aén lettem volna a vizsgabiztos, max egy donald kacsás matricát kaptál volna.  hehe eplus2
21 éves Fiestában pcs?  Cheesy
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #379 Dátum: 2013.08.23 péntek, 12:21:27 »

21 éves Fiestában pcs?  Cheesy

Akkor nem attól, hanem a hidrotőkéktől, de olajfüst, na... Ne akadj el a részletekben...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #380 Dátum: 2013.08.23 péntek, 12:36:30 »

H aén lettem volna a vizsgabiztos, max egy donald kacsás matricát kaptál volna.  hehe eplus2

 2funny 2funny lol002
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #381 Dátum: 2013.08.23 péntek, 13:09:09 »

Akkor nem attól, hanem a hidrotőkéktől, de olajfüst, na... Ne akadj el a részletekben...  eplus2
Jogász létedre, elég felületesen olvasol, vagy csak fogod fel a dolgokat.  hehe
A lényegre még mindig nem reagáltál. Dolgozz!  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #382 Dátum: 2013.08.23 péntek, 13:09:51 »

2funny 2funny lol002
Te csak ne vigyorogj, rád még egy fűcsomót sem lehet bízni, mert az is kiég. eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #383 Dátum: 2013.09.21 szombat, 12:30:17 »

Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap sikeresen levizsgázott a gépsárkányom a Szolnoki NKH-nál. Az utólag beépített nappali menetfény forrásoknál alaposan megnézték az EU szabvány jelöléseket. E4 RL87 stb...stb. Ami még fontos volt a számukra a villamos bekötés. A lényeg: Gyújtás után, automatikusan kapcsoljon be a LED és a nappali menetfénnyel nem éghet együtt semmi. Viszont a helyzetjelző bekapcsolása esetén a ledeknek ki kell kapcsolni. Nincs tompítás és helyzetjelző funkció az utólag beszerelteknél. Ez bukta lehet a vizsgán.  A beépített szervo olajszűrő nem volt gond mert nem látható a díszrács miatt. A díszrácsot meg nem szerelik le a vizsgán. Ami nekem új volt a vizsgán. A paraszt nem nyomja a környezetvédelmi vizsgálat során a motorfordulatot leoldásig. 5 alkalommal nyomott egy közepes fordulaton KB 10-15 mp-ig tartó gázfröccsöt és a gép utána számolt egy átlagot. Ha nehezen is de úgy látom felfogták, hogy a diesel gépek nem szeretik a maximális fordulat tartományt. Egyébként a következő vizsgálatra nem fogom kiszerelni az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort. Most mindent lefújtam feketére, így egyáltalán nem feltűnő, beleolvad a környezetébe. Egyébként nem szaroztak, nem kötözködtek semmivel. Még a matricákat is rendesen cserélték probléma mentesen. Így 2015 10 12-ig alleluja. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.09.21 szombat, 13:13:56 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #384 Dátum: 2013.09.22 vasárnap, 17:19:23 »

Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap sikeresen levizsgázott a gépsárkányom a Szolnoki NKH-nál. Az utólag beépített nappali menetfény forrásoknál alaposan megnézték az EU szabvány jelöléseket. E4 RL87 stb...stb. Ami még fontos volt a számukra a villamos bekötés. A lényeg: Gyújtás után, automatikusan kapcsoljon be a LED és a nappali menetfénnyel nem éghet együtt semmi. Viszont a helyzetjelző bekapcsolása esetén a ledeknek ki kell kapcsolni. Nincs tompítás és helyzetjelző funkció az utólag beszerelteknél. Ez bukta lehet a vizsgán.  A beépített szervo olajszűrő nem volt gond mert nem látható a díszrács miatt. A díszrácsot meg nem szerelik le a vizsgán. Ami nekem új volt a vizsgán. A paraszt nem nyomja a környezetvédelmi vizsgálat során a motorfordulatot leoldásig. 5 alkalommal nyomott egy közepes fordulaton KB 10-15 mp-ig tartó gázfröccsöt és a gép utána számolt egy átlagot. Ha nehezen is de úgy látom felfogták, hogy a diesel gépek nem szeretik a maximális fordulat tartományt. Egyébként a következő vizsgálatra nem fogom kiszerelni az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort. Most mindent lefújtam feketére, így egyáltalán nem feltűnő, beleolvad a környezetébe. Egyébként nem szaroztak, nem kötözködtek semmivel. Még a matricákat is rendesen cserélték probléma mentesen. Így 2015 10 12-ig alleluja. wave
Tisztelettel László! worship
a méreteket nem nézték a drl- nél?
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #385 Dátum: 2013.09.23 hétfő, 15:01:13 »

a méreteket nem nézték a drl- nél?
Tisztelt Fórumtárs!
Nem nézte mérő szalaggal, mert az én gépsárkányomon a fényszórók alatti díszlécbe van beépítve a nappali menetfény és az szemmel láthatóan megvan az előírt 600 mm távolság. Így evvel nem kötözködtek. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #386 Dátum: 2013.09.24 kedd, 17:15:30 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem nézte mérő szalaggal, mert az én gépsárkányomon a fényszórók alatti díszlécbe van beépítve a nappali menetfény és az szemmel láthatóan megvan az előírt 600 mm távolság. Így evvel nem kötözködtek. wave
Tisztelettel László! worship
akkor nem nyugodtam meg teljesen nekem 58 centi a két lámpa közti távolság.de ne azt mérje,mérje meg a két lelegközelebbi fény közt a távolságot.   eplus2 
müködés ügyileg megfelel az általad is leirtaknak az nem paráztat.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #387 Dátum: 2013.09.24 kedd, 18:59:36 »

akkor nem nyugodtam meg teljesen nekem 58 centi a két lámpa közti távolság.de ne azt mérje,mérje meg a két lelegközelebbi fény közt a távolságot.   eplus2 
müködés ügyileg megfelel az általad is leirtaknak az nem paráztat.
Tisztelt Fórumtárs!
Én a 2 cm miatt nem aggódnék. A EU szabvány jelek és a villamos kapcsoláson volt a hangsúly. Remélem nálad is minden rendben lesz. NO PARA! wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #388 Dátum: 2013.09.24 kedd, 19:04:27 »

Tisztelt Fórumtárs!
Én a 2 cm miatt nem aggódnék. A EU szabvány jelek és a villamos kapcsoláson volt a hangsúly. Remélem nálad is minden rendben lesz. NO PARA! wave
Tisztelettel László! worship
Tisztelt László
utólagos elnézésed az elöbbi tiszteletlen válaszom miatt (nem üdvözöltelek és ezt jó értelemben vedd)
csak májusban lesz esedékes a vizsgám az "EU szabvány jelek és a villamos kapcsolás" szabályoknak megfelelö
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #389 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:06:31 »

Tisztelt László
utólagos elnézésed az elöbbi tiszteletlen válaszom miatt (nem üdvözöltelek és ezt jó értelemben vedd)
csak májusban lesz esedékes a vizsgám az "EU szabvány jelek és a villamos kapcsolás" szabályoknak megfelelö
Tisztelt Fórumtárs!
Nincs miért elnézést kérni. Nem éreztem semmilyen tiszteletlenséget. Ez legyen a legnagyobb problémánk. eljen eljen eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #390 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:13:13 »

Tisztelt Fórumtársak!
Tegnap sikeresen levizsgázott a gépsárkányom a Szolnoki NKH-nál. Az utólag beépített nappali menetfény forrásoknál alaposan megnézték az EU szabvány jelöléseket. E4 RL87 stb...stb. Ami még fontos volt a számukra a villamos bekötés. A lényeg: Gyújtás után, automatikusan kapcsoljon be a LED és a nappali menetfénnyel nem éghet együtt semmi. Viszont a helyzetjelző bekapcsolása esetén a ledeknek ki kell kapcsolni. Nincs tompítás és helyzetjelző funkció az utólag beszerelteknél. Ez bukta lehet a vizsgán.  A beépített szervo olajszűrő nem volt gond mert nem látható a díszrács miatt. A díszrácsot meg nem szerelik le a vizsgán. Ami nekem új volt a vizsgán. A paraszt nem nyomja a környezetvédelmi vizsgálat során a motorfordulatot leoldásig. 5 alkalommal nyomott egy közepes fordulaton KB 10-15 mp-ig tartó gázfröccsöt és a gép utána számolt egy átlagot. Ha nehezen is de úgy látom felfogták, hogy a diesel gépek nem szeretik a maximális fordulat tartományt. Egyébként a következő vizsgálatra nem fogom kiszerelni az olaj leválasztó tankot és a vörösréz katalizátort. Most mindent lefújtam feketére, így egyáltalán nem feltűnő, beleolvad a környezetébe. Egyébként nem szaroztak, nem kötözködtek semmivel. Még a matricákat is rendesen cserélték probléma mentesen. Így 2015 10 12-ig alleluja. wave
Tisztelettel László! worship

Hát,  csak félig volt igazuk.

1. Utólag helyzetjelzős verziót is fel lehet szerelni, de akkor az eredeti helyzetjelzőket ki kell iktatni, illetv akkor a centik másképp alakulnak.

2.elvileg gyújtásra fel kellene kapcsolnia, de itt az irányelv is töketlenül fogalmaz, szóval...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #391 Dátum: 2013.09.24 kedd, 20:30:31 »

Hát,  csak félig volt igazuk.

1. Utólag helyzetjelzős verziót is fel lehet szerelni, de akkor az eredeti helyzetjelzőket ki kell iktatni, illetv akkor a centik másképp alakulnak.

2.elvileg gyújtásra fel kellene kapcsolnia, de itt az irányelv is töketlenül fogalmaz, szóval...
Tisztelt Fórumtárs!
Ha a fényszóró búrába be van építve a helyzetjelző lámpa, akkor azt nem iktathatod ki, mert jogszabály ellenes és  szerkezeti módosításnak minősül. Így ebben az esetben a fényszórótestbe szerelt helyzetjelző nem helyettesíthető egy külső helyzetjelző lámpával. Legyen az bármilyen fényforrás. A 2011 utáni gépjárművekben a helyzetjelző szerepét a beépített led sor helyettesíti a dimmer modullal fél fényerőn, és nincs külön helyzetjelző izzó. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.28 csütörtök, 17:57:06 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #392 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 14:59:36 »

A kocsi ma levizsgázott  taps Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám  vigyor3 Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26674


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #393 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 15:03:47 »

Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.



Ebből is csak az látszik, hogy nem értenek hozzá...  eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #394 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 15:11:35 »


Ebből is csak az látszik, hogy nem értenek hozzá...  eplus2
Na, a kispöcsű...  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #395 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 16:13:51 »

A kocsi ma levizsgázott  taps Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám  vigyor3 Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
eljen
ezekkel csak úgy megy át,ha egyiket sem nézik meg...... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #396 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 18:01:12 »

A kocsi ma levizsgázott  taps Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám  vigyor3 Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
eljen
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #397 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 18:30:20 »

A kocsi ma levizsgázott  taps Amit tudni kell:
Első lámpa, és ködlámpa sötétítve, EGR dugózva, és katalizátor iktató van benne. Így vittem el egy NKH vizsgaállomásra, tehát nem valami zug-vizsgahelyre, ahol egy liter pálinkáért áttolják. Mondták, hogy a kocsi kifejezetten jó állapotban van, és hog vigyázzak rá továbbra is úgy, ahogy eddig tettem.
A vizsgára való felkészítés annyi volt, hogy a fóliás első ablakot kicseréltem gyárira, mert azzal nem menne át, pluszban fizetni meg nem fogok. Ezen kívül semmi felkészítés nem volt. AndyA-val néztük szombaton, és az első féktárcsák már lassan csereérettek, és akkor már kap új fékbetétet is. Van is már 2 fúrt Brembo tárcsám  vigyor3 Ezek legkésőbb a nyári kerekek feltételekor felkerülnek.
eljen

Eccer mán azt látnám, hogy valaki itt írja, hogy átment az EUR IV-es MKIII-as mondeo-ja sima vizsgán kati iktatóval.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #398 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 18:32:51 »

eljen

Eccer mán azt látnám, hogy valaki itt írja, hogy átment az EUR IV-es MKIII-as mondeo-ja sima vizsgán kati iktatóval.
ezt írta Domi!!! Roll Eyes
jah,....hogy az övé eur3as.... Grin

de mi a különbség?szerintem a vizsgán semmi.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #399 Dátum: 2013.11.25 hétfő, 19:03:44 »

ezt írta Domi!!! Roll Eyes
jah,....hogy az övé eur3as.... Grin

de mi a különbség?szerintem a vizsgán semmi.... Roll Eyes
Az EUR4-nek szigorúbb normának kell megfelelni füstgáz mérésnél, gondolom.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.