Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:13:45
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Gyorsulás
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
29
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Gyorsulás (Megtekintve 488843 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 22910
Vót...
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1000 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 20:05:05 »
Idézetet írta: flyfish - 2009.01.22 csütörtök, 19:38:53
Olyat még nem találtatok (...tunk) ki, hogy lassulásmérés? Ebből is lehetne konzekvenciákat levonni. Tárcsa, vagy bobfék, gumi fajtája, jellege,kora, állapota, méretei, stb. Melyik lenne a legjobb összeállítás és ki az aki ezt meg is lépi? Mert az elvileg mindenkit üt. De csak a következő talin. Tehát: egy ember már biztos hogy ott lesz a következőn.
...meg az összes többi aki kíváncsi erre, meg aki nem. Hűűűűű de jót írtam!!!
(...így egy üveg pezsgő után.)
Azért arra is kell ilyenkor figyelni, hogy 200-250km-re vagy otthontól, és ilyen adrenalinos helyzetben még az átlagnál is jobban izzított a fék össze alkatrésze, és akkor még mi is stimulálunk egy ilyet. Lehet nem sülne ki belőle sok jó...
Naplózva
Tisztelettel!
Jelenleg: '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...
'07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.
'99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
flyfish
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1001 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 20:15:47 »
Idézetet írta: Joe - 2009.01.22 csütörtök, 20:05:05
Azért arra is kell ilyenkor figyelni, hogy 200-250km-re vagy otthontól, és ilyen adrenalinos helyzetben még az átlagnál is jobban izzított a fék össze alkatrésze, és akkor még mi is stimulálunk egy ilyet. Lehet nem sülne ki belőle sok jó...
Mire a párbajra kerül a sor, már minden alaphelyzetben van. A gyorsulás azért nem vonz annyira, mert tudom hogy nem az enyém a leggyorsabb, tehát miért tapossam ki az autó lelkét, hogy megtudjam: tényleg nem én vagyok a leggyorsabb. De azért ott leszek és boldogítani foglak benneteket és alapstílusomnál fogva mindent lefikázok. Még akkor is, ha ha nekem még szarabb van. Jó lesz? Reszkessetek Jómadarak!
Naplózva
flyfish
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1002 Dátum:
2009.01.22 csütörtök, 20:16:52 »
Ma nagyon jó kedvem van és formában vagyok, azért írok ilyen okosakat.
Naplózva
cancer
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1003 Dátum:
2009.01.29 csütörtök, 21:34:05 »
Engem is írjál fel!
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1004 Dátum:
2009.03.03 kedd, 18:29:35 »
Idézetet írta: Angel - 2009.02.18 szerda, 13:56:23
A Gabo nyomott már le st200-at. A két ST meg kb egyformát gyorsul. Igazából majdnem mind1, hogy kivel gyorsul Clint.
sziasztok mondisok.nem tudja valaki hogy szegeden kié lehet egy fekete mondeo st220?elötte a ford szalon tulajáé volt, elöl kék led sor van a lámpa alatt hátul meg a lexus desinos.ki mentem vele a 4 sávosra, és nyomtunk 1et 50töl 170ig a fókával ugy hogy teljsen gyári volt.mögüle indultam, 100ig elhagytam fél autoval, 125ig fejet mentunk aztán kaptam töle 170ig 2autót.kivi lennék hogy a box légszürö párosommal mit produkálna ellenem.ugy gondolom 180ig tudnám fogni abbol kiindulva hogy tuningal a másik 2 lityis gyári fókának adtam 50töl 140ig jó 3 autot.ha valaki ossze tudna hozni szivesen fogadnám.köszönöm
Naplózva
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1005 Dátum:
2009.03.03 kedd, 22:07:13 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.03 kedd, 18:29:35
sziasztok mondisok.nem tudja valaki hogy szegeden kié lehet egy fekete mondeo st220?elötte a ford szalon tulajáé volt, elöl kék led sor van a lámpa alatt hátul meg a lexus desinos.ki mentem vele a 4 sávosra, és nyomtunk 1et 50töl 170ig a fókával ugy hogy teljsen gyári volt.mögüle indultam, 100ig elhagytam fél autoval, 125ig fejet mentunk aztán kaptam töle 170ig 2autót.kivi lennék hogy a box légszürö párosommal mit produkálna ellenem.ugy gondolom 180ig tudnám fogni abbol kiindulva hogy tuningal a másik 2 lityis gyári fókának adtam 50töl 140ig jó 3 autot.ha valaki ossze tudna hozni szivesen fogadnám.köszönöm
hát nem tom..
ma nálam próbálkozott be vki.. 200nál már nem nagyon láttam.. aztán persze visszavettem,beálltam nyugis autózásra, le is előzött utána, remélem nem hiszi azt hogy lenyomott
,bár ezeknél nem lehet tudni..
egyebként szinte mindenki betámad, ilyenkor beállok a megengedett max sebességre, had menjenek, minden sutyó miatt nem hajtom szét a gépet
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1006 Dátum:
2009.03.04 szerda, 13:32:33 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.03 kedd, 18:29:35
sziasztok mondisok.nem tudja valaki hogy szegeden kié lehet egy fekete mondeo st220?elötte a ford szalon tulajáé volt, elöl kék led sor van a lámpa alatt hátul meg a lexus desinos.ki mentem vele a 4 sávosra, és nyomtunk 1et 50töl 170ig a fókával ugy hogy teljsen gyári volt.mögüle indultam, 100ig elhagytam fél autoval, 125ig fejet mentunk aztán kaptam töle 170ig 2autót.kivi lennék hogy a box légszürö párosommal mit produkálna ellenem.ugy gondolom 180ig tudnám fogni abbol kiindulva hogy tuningal a másik 2 lityis gyári fókának adtam 50töl 140ig jó 3 autot.ha valaki ossze tudna hozni szivesen fogadnám.köszönöm
Neked milyen fókád van? De ha az ST is, akkor is egy kicsit furának tűnik. Valószínűleg az ST-s nem kapcsolt rögtön, hogy gyorsulás van, vagy nem tud/akart gyorsulni, mert a papírformának nem ezt kellene hoznia. Ha 100-ig elhagytad, akkor ő rosszul indult. Ha 2 literes fókád van, akármilyen chip/szűrővel, szerintem messze vagy az ST-től.
Nekem 2 literes dízelem van, azzal a 3 ajtós, 2 literes benzines fókát szépen meg is előztem. Tökölön, hivatalos méréssel/indítással.
De egy ST-t biztosan nem tudnék lehagyni, azt meg sem próbálom.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1007 Dátum:
2009.03.04 szerda, 16:28:17 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.04 szerda, 13:32:33
Neked milyen fókád van? De ha az ST is, akkor is egy kicsit furának tűnik. Valószínűleg az ST-s nem kapcsolt rögtön, hogy gyorsulás van, vagy nem tud/akart gyorsulni, mert a papírformának nem ezt kellene hoznia. Ha 100-ig elhagytad, akkor ő rosszul indult. Ha 2 literes fókád van, akármilyen chip/szűrővel, szerintem messze vagy az ST-től.
Nekem 2 literes dízelem van, azzal a 3 ajtós, 2 literes benzines fókát szépen meg is előztem. Tökölön, hivatalos méréssel/indítással.
De egy ST-t biztosan nem tudnék lehagyni, azt meg sem próbálom.
-bee,az enyém jobb
-neem,az enyém még jobb
-de az enyém sokkkal sokkkal jobb
-tudod mit?tedd le!
-de tedd le te
-akkor tegyük le egyszerre.......!
-?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1008 Dátum:
2009.03.04 szerda, 23:04:12 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.04 szerda, 13:32:33
Neked milyen fókád van? De ha az ST is, akkor is egy kicsit furának tűnik. Valószínűleg az ST-s nem kapcsolt rögtön, hogy gyorsulás van, vagy nem tud/akart gyorsulni, mert a papírformának nem ezt kellene hoznia. Ha 100-ig elhagytad, akkor ő rosszul indult. Ha 2 literes fókád van, akármilyen chip/szűrővel, szerintem messze vagy az ST-től.
Nekem 2 literes dízelem van, azzal a 3 ajtós, 2 literes benzines fókát szépen meg is előztem. Tökölön, hivatalos méréssel/indítással.
De egy ST-t biztosan nem tudnék lehagyni, azt meg sem próbálom.
igy van 2 literes dieselem van nekem is.persze h elöfordulhat hogy 120ig nem nyomta bár azért gondolom h igen mert elötte mára vásosban is idegesitette h mögötte vagyok, és gyakran rálépett.De azért mondom h szivesen kipróbálnám magam ellen.Nekem egyébként kunmadarason a 200m-em 10,02mp lett. A mondi ST-t nem tudom.Ha van vkinek szeged körül egy gyári azzal is szivesen egyeztetnék egy próbát.
Fóka St ellen mentem, 60ig fejet mentünk aztán elment, bár az is 260 pacis volt.Ja a 0-100am 7,49mp
530D vel a 231 lovassal fejet megyek chip/szürövel 30-tol180ig.Esetleg valaki ment olyan ellen?
köszi
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.04 szerda, 23:08:15 írta eric20
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1009 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 00:28:48 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.04 szerda, 23:04:12
igy van 2 literes dieselem van nekem is.persze h elöfordulhat hogy 120ig nem nyomta bár azért gondolom h igen mert elötte mára vásosban is idegesitette h mögötte vagyok, és gyakran rálépett.De azért mondom h szivesen kipróbálnám magam ellen.Nekem egyébként kunmadarason a 200m-em 10,02mp lett.
Ez nagyon jó. Mennyivel mentél át a célvonalon?
Válasz
A mondi ST-t nem tudom.Ha van vkinek szeged körül egy gyári azzal is szivesen egyeztetnék egy próbát.
Fóka St ellen mentem, 60ig fejet mentünk aztán elment, bár az is 260 pacis volt.
A fóka 260 lovas? Chipes?
Válasz
Ja a 0-100am 7,49mp
Ez túl jónak tűnik. Mivel mérted?
Válasz
530D vel a 231 lovassal fejet megyek chip/szürövel 30-tol180ig.Esetleg valaki ment olyan ellen?
köszi
Ez automata volt? De ha az, akkor is, ez túl jónak tűnik... Mennyire van a tiéd felhúzva (hány ló)?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1010 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:04:20 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 00:28:48
Ez nagyon jó. Mennyivel mentél át a célvonalon?A fóka 260 lovas? Chipes?Ez túl jónak tűnik. Mivel mérted?Ez automata volt? De ha az, akkor is, ez túl jónak tűnik... Mennyire van a tiéd felhúzva (hány ló)?
sorban:h mennyivel az nem tudom, mert nem figyeltem, de 4ben volt a kocsi tehát 120felett.Az St foka is chippes volt igen ezért volt 260ló meg még aprób módositások voltak rajta.(egyébként 50 felett iszonyatosan megindult, és a hangja...az valami eszméletlen volt.És minden tiszteletem elötte, minden szituból 0-60at kivéve rettenesen elgyorsult az alaphoz képest.Gratula Peti77 Kolléga
) Az 530d automata volt, nem hiszem h van belöle kézi váltós!?Az enyém 170-175ló körül van most és a nyomaték is 400Nm körüli lehet.
0-100 video:
http://www.youtube.com/watch?v=AkZsMPpHPV4
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.05 csütörtök, 12:08:49 írta eric20
»
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1011 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:11:06 »
Idézetet írta: alf - 2009.03.04 szerda, 16:28:17
-bee,az enyém jobb
-neem,az enyém még jobb
-de az enyém sokkkal sokkkal jobb
-tudod mit?tedd le!
-de tedd le te
-akkor tegyük le egyszerre.......!
-?
lol
Naplózva
blah blah blah
eSTé™
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 487
<<eSTé™>>
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1012 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:18:43 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 12:04:20
sorban:h mennyivel az nem tudom, mert nem figyeltem, de 4ben volt a kocsi tehát 120felett.Az St foka is chippes volt igen ezért volt 260ló meg még aprób módositások voltak rajta.(egyébként 50 felett iszonyatosan megindult, és a hangja...az valami eszméletlen volt.És minden tiszteletem elötte, minden szituból 0-60at kivéve rettenesen elgyorsult az alaphoz képest.Gratula Peti77 Kolléga
) Az 530d automata volt, nem hiszem h van belöle kézi váltós!?Az enyém 170-175ló körül van most és a nyomaték is 400Nm körüli lehet.
0-100 video:
http://www.youtube.com/watch?v=AkZsMPpHPV4
kemény! milyen tuningon esett át a kocsid? képek?
Naplózva
Mondeo ST200
K&N,EGR off,300mm front brake discs,Powerflex stabszilent
APRÓ
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1013 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:23:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=AkZsMPpHPV4
[/quote]
Király csak kicsit furcs, miután megáll a kipörgő kerék nem esik vissza a kmóra állása 50km/ó alá
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1014 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:32:03 »
Idézetet írta: APRÓ - 2009.03.05 csütörtök, 12:23:56
http://www.youtube.com/watch?v=AkZsMPpHPV4
Király csak kicsit furcs, miután megáll a kipörgő kerék nem esik vissza a kmóra állása 50km/ó alá
Már miért lenne fura, ha addigra az aszfalt is annyival szalad mint a kerék? A lagzilajcsi, ami szól közben az fura!
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1015 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:39:14 »
Idézetet írta: TZS - 2009.03.05 csütörtök, 12:32:03
Már miért lenne fura, ha addigra az aszfalt is annyival szalad mint a kerék? A lagzilajcsi, ami szól közben az fura!
köszönöm a választ helyettem.
képek, adatok:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=39835
(josh és jutta volt ha jól emlékszem ama lajcsi
)
Naplózva
APRÓ
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1016 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:42:35 »
Idézetet írta: TZS - 2009.03.05 csütörtök, 12:32:03
Már miért lenne fura, ha addigra az aszfalt is annyival szalad mint a kerék? A lagzilajcsi, ami szól közben az fura!
párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel
de elfogadom ez egy olyan eset volt
Naplózva
TZS
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1410
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1017 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:44:11 »
Idézetet írta: APRÓ - 2009.03.05 csütörtök, 12:42:35
párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel
de elfogadom ez egy olyan eset volt
Ha van elég ló akkor könnyebben előfordul.
Naplózva
2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC
"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
APRÓ
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1018 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:46:27 »
Idézetet írta: TZS - 2009.03.05 csütörtök, 12:44:11
Ha van elég ló akkor könnyebben előfordul.
hihi nem is az én dögömre gondoltam
hanem mondjuk erre
http://www.hasznaltauto.hu/2767903_toyota_celica_2000
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1019 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 12:48:07 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 12:39:14
köszönöm a választ helyettem.
képek, adatok:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=39835
(josh és jutta volt ha jól emlékszem ama lajcsi
)
Jól néz ki...
Biztos jól is megy
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1020 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 13:00:55 »
Idézetet írta: APRÓ - 2009.03.05 csütörtök, 12:42:35
párszor gyorsultam már, de az a legritkább esetekben fordul elő hogy az elkaparás vége, és a sebessége megegyezik a haladási sebességgel
de elfogadom ez egy olyan eset volt
nem tudom próbáltam többször is és nem esett vissza egyszer sem.
köszönöm a kedvs szavakat.Szal szeged környékén mondi ST??
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1021 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 13:49:47 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 13:00:55
nem tudom próbáltam többször is és nem esett vissza egyszer sem.
köszönöm a kedvs szavakat.Szal szeged környékén mondi ST??
0-100 Km/h 8,9 ---> 7,49
210 ---> 225 (219km/h GPS szerint)
152Le ---> 171Le
350Nm ---> 410Nm
Tömeg 1480kg
Ezek az adatok honnan jönnek? A 2.0 tdci 136/320, 1417 kiló, a katalógus szerint (persze a küszöbök hozhatják a difit).
A többi adat? Pl a gyorsulási? Megmértétek stopperrel? A video alapján? A lóerő? Miért 152-ről ment 171-re? Bevallom, nekem nagyon soknak tűnik, mindkét adat. Milyen chiped van? Ez írott, vagy doboz?
Még egy kérdés: te másodikból indulsz? Milyen a kerékméret?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1022 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:27:33 »
1480kg?
az én ST-m forgalmi szerint 1392kg!!!és ez Mondeó!
mondjuk cserébe nem is megy ilyen jól mint ez a Focus TDCi
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1023 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:33:25 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 13:49:47
0-100 Km/h 8,9 ---> 7,49
210 ---> 225 (219km/h GPS szerint)
152Le ---> 171Le
350Nm ---> 410Nm
Tömeg 1480kg
Ezek az adatok honnan jönnek? A 2.0 tdci 136/320, 1417 kiló, a katalógus szerint (persze a küszöbök hozhatják a difit).
A többi adat? Pl a gyorsulási? Megmértétek stopperrel? A video alapján? A lóerő? Miért 152-ről ment 171-re? Bevallom, nekem nagyon soknak tűnik, mindkét adat. Milyen chiped van? Ez írott, vagy doboz?
Még egy kérdés: te másodikból indulsz? Milyen a kerékméret?
az adatok stopperrel mért adatok, a tömeg titanium esetén tudomásom szerint 1480kg!?De most h néztem katalogus szerint tényleg 1417kg.
A fóka mérve alapbol 152 ló körül van és a nyomatéka is 350Nm.Ezt több helyen is mérték.az általam belinkelt carstyling.hu oldalon a kommentjeimben belinkeltem néhány oldalt ahol meg lehet tekinteni.Nem irott progi hanem doboz,
www.rapidmotors.hu
onnan rendeltem de a gyári értékétöl feljebb húztuk picit a progiját.És ugyanezzel a beállitásokkal pesti spanom lemérette az ő fókáját és a k&n légszürövel együt annyi lett mint fent irtam a gyárija 151Le lett 347Nm-el, tuningal pedig 171,4 Le valamint 408Nm.Egyébként próbáltuk a két autót, és fejet mentem vele végig.Igen másodikbol indulok mivel ESP nélkül nem lehet egyesböl indulni csak forog helyben.A kerekek 205/50 R17-esek.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.05 csütörtök, 14:36:41 írta eric20
»
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1024 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:34:43 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.03.05 csütörtök, 14:27:33
1480kg?
az én ST-m forgalmi szerint 1392kg!!!és ez Mondeó!
mondjuk cserébe nem is megy ilyen jól mint ez a Focus TDCi
A forgalmiban mindenfélét irogatnak. Az enyémben az 1,8-as ambient adatai vannak.
Az ST tdci: 4 ajtós: 1486. 5 ajtós: 1495. Kombi: 1574.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
REF100
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 376
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1025 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:36:21 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 14:34:43
A forgalmiban mindenfélét irogatnak. Az enyémben az 1,8-as ambient adatai vannak.
Az ST tdci: 4 ajtós: 1486. 5 ajtós: 1495. Kombi: 1574.
itt a cégnél van töltőmérleg, majd lemérem ott és közlöm a hivatalos adatot
Naplózva
MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1026 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:41:19 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.03.05 csütörtök, 14:27:33
1480kg?
az én ST-m forgalmi szerint 1392kg!!!és ez Mondeó!
mondjuk cserébe nem is megy ilyen jól mint ez a Focus TDCi
ugy gondolom a 2.2TDCi mondi ugyanugy megy mint a gyári 2 lityis TDCi fóka söt 160 felett jobban is.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.05 csütörtök, 14:42:51 írta eric20
»
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1027 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:42:22 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 14:34:43
A forgalmiban mindenfélét irogatnak. Az enyémben az 1,8-as ambient adatai vannak.
Az ST tdci: 4 ajtós: 1486. 5 ajtós: 1495. Kombi: 1574.
ez a focus tdci pug vagy puma motoros dízli?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1028 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:44:55 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 14:33:25
az adatok stopperrel mért adatok, a tömeg titanium esetén tudomásom szerint 1480kg!?A fóka mérve alapbol 152 ló körül van és a nyomatéka is 350Nm.Ezt több helyen is mérték.az általam belinkelt carstyling.hu oldalon a kommentjeimben belinkeltem néhány oldalt ahol meg lehet tekinteni.Nem irott progi hanem doboz,
www.rapidmotors.hu
onnan rendeltem de a gyári értékétöl feljebb húztuk picit a progiját.És ugyanezzel a beállitásokkal pesti spanom lemérette az ő fókáját és a k&n légszürövel együt annyi lett mint fent irtam a gyárija 151Le lett 347Nm-el, tuningal pedig 171,4 Le valamint 408Nm.Egyébként próbáltuk a két autót, és fejet mentem vele végig.Igen másodikbol indulok mivel ESP nélkül nem lehet egyesböl indulni csak forog helyben.A kerekek 205/50 R17-esek.
Nem annyi, hanem 1412, de mind1. A stopperrel mért adatok még ennyire sem pontosak, ahogy a tömeged nem az (amiket én irkálok, katalógusadat, és ha már rendelsz bele ezt-azt, máris nem jó az egész - le kellene mérni).
Az a baj a stopperrel, hogy benne van a tévedésed, ott is, hogy mikor indulsz, meg ott is, hogy mikor éted el a 100-at. A vid alapján nekem 8 másodperc felett jött ki. Ha még ehhez hozzászámítjuk, hogy amikor 100-at mutat az óra, akkor lehet, hogy csak 94-gyel mész, máris összejön további 1 másodperc. Ja, a kerékméret... át van állítva az órád erre? Mert nem pont ua, mint a 205-55R16-os gyári méret. A dobozos tuningok (amiket eddig láttam), nem hoznak ekkorát. Nem is igazán hiszem, hogy gyárilag 151 ló lenne, ott valamit elszúrtak a mérésnél.
Azt tudom elképzelni, hogy a 136 gyárit felhúzzák kb 155-re. Akik itt csináltak írott tuningot, azoknak lett a 2.2-esnél a gyári 155 helyett 171. És valamivel 400 felett.
Az meg, hogy a haverodét lemérték, és fej-fej mellett mentek, erre kijelented, hogy a tiéd is ugyanannyi... na mind1, szerintem komolytalan az egész. Ezek csak hasracsapott adatok.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1029 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:46:01 »
Idézetet írta: REF100 - 2009.03.05 csütörtök, 14:36:21
itt a cégnél van töltőmérleg, majd lemérem ott és közlöm a hivatalos adatot
Jó ötlet! Jegyezd meg, kb mennyi üzemanyag volt benne! Sofőrrel együtt mérd (75 kilóval számolják).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1030 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:46:29 »
Idézetet írta: baloght - 2009.03.05 csütörtök, 14:42:22
ez a focus tdci pug vagy puma motoros dízli?
Pug, ua, mint a tiéd.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1031 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:49:25 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 14:46:29
Pug, ua, mint a tiéd.
abból ki nem hoznak 17X lóerőt soha...
a puma dízel sokkal karakteresebb...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1032 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:51:17 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 14:41:19
ugy gondolom a 2.2TDCi mondi ugyanugy megy mint a gyári 2 lityis TDCi fóka söt 160 felett jobban is.
Persze, egyre vadabb vizekre evezünk. A fóka 9,3-alatt van 100-on, (a végsebessége 203, és nem 210, ahogy írod), a 2.2 tdci pedig 8,7s.
Viszont, mi itt a klubban lemértünk 100 darab 2,2-est, és mindegyik 5,3s alatt volt 100-on. Képzelheted, hogy fő most a subarusok feje, egy tizeddel még jobb is, mint a wrx sti...
Ha ezt elhisszük, akkor a 2.2-es mondeo épphogy jobban megy, mint a fóka. Ha nem, akkor 100-ig csak 2 autót ver rá. 160-nál már 4-et.
Fogalmam sincs, melyik változat a valós.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
baloght
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1033 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:53:19 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.05 csütörtök, 14:50:57
Nem kérdés hogy a puma, mivel a 2,2TDCi is abba a családba tartozik.
most akkor puma vagy pug?
Szerintem is pug...
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1034 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 14:58:56 »
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 14:51:17
Persze, egyre vadabb vizekre evezünk. A fóka 9,3-alatt van 100-on, (a végsebessége 203, és nem 210, ahogy írod), a 2.2 tdci pedig 8,7s.
Viszont, mi itt a klubban lemértünk 100 darab 2,2-est, és mindegyik 5,3s alatt volt 100-on. Képzelheted, hogy fő most a subarusok feje, egy tizeddel még jobb is, mint a wrx sti...
Ha ezt elhisszük, akkor a 2.2-es mondeo épphogy jobban megy, mint a fóka. Ha nem, akkor 100-ig csak 2 autót ver rá. 160-nál már 4-et.
Fogalmam sincs, melyik változat a valós.
Idézetet írta: Angel - 2009.03.05 csütörtök, 14:44:55
Nem annyi, hanem 1412, de mind1. A stopperrel mért adatok még ennyire sem pontosak, ahogy a tömeged nem az (amiket én irkálok, katalógusadat, és ha már rendelsz bele ezt-azt, máris nem jó az egész - le kellene mérni).
Az a baj a stopperrel, hogy benne van a tévedésed, ott is, hogy mikor indulsz, meg ott is, hogy mikor éted el a 100-at. A vid alapján nekem 8 másodperc felett jött ki. Ha még ehhez hozzászámítjuk, hogy amikor 100-at mutat az óra, akkor lehet, hogy csak 94-gyel mész, máris összejön további 1 másodperc. Ja, a kerékméret... át van állítva az órád erre? Mert nem pont ua, mint a 205-55R16-os gyári méret. A dobozos tuningok (amiket eddig láttam), nem hoznak ekkorát. Nem is igazán hiszem, hogy gyárilag 151 ló lenne, ott valamit elszúrtak a mérésnél.
Azt tudom elképzelni, hogy a 136 gyárit felhúzzák kb 155-re. Akik itt csináltak írott tuningot, azoknak lett a 2.2-esnél a gyári 155 helyett 171. És valamivel 400 felett.
Az meg, hogy a haverodét lemérték, és fej-fej mellett mentek, erre kijelented, hogy a tiéd is ugyanannyi... na mind1, szerintem komolytalan az egész. Ezek csak hasracsapott adatok.
Majd ha jobb idö lessz én is leméretem és közlöm az adatokat.
Nem tudom melyik videomat nézted amit belinkeltem ott böven 8alatti a gyorsulás a másodiknál pedig ahol picit sem nagy gázzal indultam az 8,3.A km óra 17esekhez van állítva mivel gyárilag igy lett kérve.100nál gps szerint 98-al megyek velük.de minden auto órája csal.
mérés1:
http://motor.terra.es/pruebas-coches/nuestros-datos.cfm?id=MOT44077&am
p;id_version=21289
mérés2:
http://motor.terra.es/pruebas-coches/nuestros-datos.cfm?id=MOT37619&am
p;id_version=18267
mérés3:
http://motor.terra.es/pruebas-coches/nuestros-datos.cfm?id=MOT26158&am
p;id_version=15314
mérés4:
http://motor.terra.es/pruebas-coches/nuestros-datos.cfm?id=MOT24812&am
p;id_version=15308
mérés5:
http://www.superchips.co.uk/curves/Focus20tdci136.pdf
De aki a számoknak nem hiszvaz hozzon egy mondi TDCi-t és egy ST-t.ezért szerettem volna össze hasonlitani öket.adatok ide vagy oda.A lényeg hogy hogy megy a valóságban.Én jobban szeretem élesben gyorsulva nézni mit tud, mint papiron.A stopperes mérésben igazad van de ez a diffi minden autonál fenn állhat.
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1035 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 15:05:22 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 14:58:56
....
De aki a számoknak nem hiszvaz hozzon egy mondi TDCi-t és egy ST-t.ezért szerettem volna össze hasonlitani öket.adatok ide vagy oda.A lényeg hogy hogy megy a valóságban.Én jobban szeretem élesben gyorsulva nézni mit tud, mint papiron.....
Gyere el a nagytalinkra ott (jópénzért
) mindennel kipróbálhatod magad...
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1036 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 16:24:22 »
A 408 Nm-t én is soknak tartom egy 2.0 TDCi-hez képest. Még a 175 lóerőt elhiszem, mert Cl!ntnek is 165 van, mondjuk övé nem Focusféle motor, hanem mondeo.
Én lemérettem alapból, írott chippel, és Stealt által kölcsönkapott box-szal is.... (előre elmondom a box volt a legjobb)
alap: 158,1 lóerő/3540, 401,4 Nm/2105
chip: 181,5 lóerő/3610, 421,4 Nm/2115
box: 189,9 lóerő/3615, 447,4 Nm/2050
A box adta a legtöbb lóerőt, meg nyomatékot, bár az írott chipnél 190 lóerőt, és 460 Nm-t ígértek, ettől messze elmaradtak...
Én azt nem hiszem el, hogy egy 260 lovas ST focust 60-100-ig megver egy chippelt 2.0 TDCi.
Mert egy 260 lovas ST-nek is van legalább 360 Nm nyomatéka 1600-4000-ig, Nm terén nincs nagyon lemaradva, de a lóerő értéke egy kicsit más azért mint egy 2.0 TDCinek. Nem beszélve arról, hogy pl 3-ban 60-nál kb 2000-et forog a TDCi aztán vészesen csökken a nyomaték, míg a turbós ST-nél tart sokáig a nyomaték....
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1037 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 16:51:27 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.05 csütörtök, 16:24:22
A 408 Nm-t én is soknak tartom egy 2.0 TDCi-hez képest. Még a 175 lóerőt elhiszem, mert Cl!ntnek is 165 van, mondjuk övé nem Focusféle motor, hanem mondeo.
Én lemérettem alapból, írott chippel, és Stealt által kölcsönkapott box-szal is.... (előre elmondom a box volt a legjobb)
alap: 158,1 lóerő/3540, 401,4 Nm/2105
chip: 181,5 lóerő/3610, 421,4 Nm/2115
box: 189,9 lóerő/3615, 447,4 Nm/2050
A box adta a legtöbb lóerőt, meg nyomatékot, bár az írott chipnél 190 lóerőt, és 460 Nm-t ígértek, ettől messze elmaradtak...
Én azt nem hiszem el, hogy egy 260 lovas ST focust 60-100-ig megver egy chippelt 2.0 TDCi.
Mert egy 260 lovas ST-nek is van legalább 360 Nm nyomatéka 1600-4000-ig, Nm terén nincs nagyon lemaradva, de a lóerő értéke egy kicsit más azért mint egy 2.0 TDCinek. Nem beszélve arról, hogy pl 3-ban 60-nál kb 2000-et forog a TDCi aztán vészesen csökken a nyomaték, míg a turbós ST-nél tart sokáig a nyomaték....
pont ezt irtam h 60 felett iszonyatosan elment az ST fóka
A mondi ST re irtam h kb 60-100 közt kapott picit.Bár hozzá teszem lehet h 3ikbol gyorsult, hiába villogtam neki nem állt meg.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1038 Dátum:
2009.03.05 csütörtök, 23:31:25 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.05 csütörtök, 14:58:56
de minden auto órája csal.
...
A stopperes mérésben igazad van de ez a diffi minden autonál fenn állhat.
Aki egy kicsit is komolyan veszi az adatokat, az nem stopperrel mér, mert a szubjektív (aki a stoppert kezeli) ember iszonyatosat tévedhet.
Abban is, hogy az óra hol lépi át a 100-as vonalat, meg az ő reakcióideje is benne van. Ezeken akár 1-2 másodpercet is lehet tévedni, és a sebességet sem gps-sel kell mérni, mert az sem egy hitelesített valami (ha tempomat+pár kilométert lemész, az talán jó érték).
Ahogy a madarasi pályán is méretted, ott jó pontosan megmérik, mennyivel goroltál át a célvonalon. Meg van a
www.timeslip.hu-es
csávó, ő folyamatában rögzíti a gyorsulásod, kiszűrve az ember tévedését, sőt, az adatokat, meg magát a gyorsulást össze tudod hozni a tetszőleges autóval (virtuális verseny). Az utolsó link, amit beraktál, a chiptuning reklámja, az kb semmit sem ér. Az egyik ilyen chiptuning a 130@250-ból csinált 160@360-at... (omeg TD). Hát, abban az f250 típusjelű váltó van, ha megküldenéd ekkora nyomatékkal, simán széttörné nem csak a váltót, hanem más is menne vele. Na mind1, nem is ez a lényeg, hanem tényleg le kell mérni padon az autót, meg a gyorsulást is, és nem találgatni, mert azzal messzire nem jutsz.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
clint
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1039 Dátum:
2009.03.06 péntek, 08:37:23 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.04 szerda, 23:04:12
igy van 2 literes dieselem van nekem is.persze h elöfordulhat hogy 120ig nem nyomta bár azért gondolom h igen mert elötte mára vásosban is idegesitette h mögötte vagyok, és gyakran rálépett.De azért mondom h szivesen kipróbálnám magam ellen.Nekem egyébként kunmadarason a 200m-em 10,02mp lett. A mondi ST-t nem tudom.Ha van vkinek szeged körül egy gyári azzal is szivesen egyeztetnék egy próbát.
Fóka St ellen mentem, 60ig fejet mentünk aztán elment, bár az is 260 pacis volt.Ja a 0-100am 7,49mp
530D vel a 231 lovassal fejet megyek chip/szürövel 30-tol180ig.Esetleg valaki ment olyan ellen?
köszi
Sok sok adatot olvastam már, de egy mezei boxtól még nem hallottam 10.02 -es 1/8 ados időt.
Egy off SuperB (1430kg) KKK-BV50 es turbóval (gyárilag Gt17V) 2 bar állandó nyomással nagy coolerrel Kollár elektronikával könnyített lendkerékkel nyitott kipuffal ment 9.98 -at és ment 15 öt 1/4 re ami padon mérve 225Le/403NM. A másik off Ibiza Cupra ugyanugy KKKBV50es turbóval (gyári Gt20VNT) APE coolerrel Egyedi portolt hengerfejjel és adagolóval verseny porlasztókkal 280 Le és 450 NM-el ment 8.9 et 1/8 adon 137,71 Km/órával.
A saját kocsim full gyári állapotban ment 10.7 et 18as papucsokkal. Reményeim szerint 165Le és 375 Nm -el elérem majd a 10.4 et de in kább 10.5 és a 108-110 Km/h-t.
A lényeg, hogy lehet érzésre jól megy a Focus, de egy Boxtól nem kell csodákat várni, se egy chiptől. Ahhoz, hogy egy Dízel autó pariba lehessen egy benzines turbóssal elég sok mindent át kell alakítani. Pl mtm tuningos Leon Cupra 260 Le 390 Nm 1/8-ad 9.45
Ennyi ... picit erősnek érzem az adatokat. Engem spec multkor egy gyári Golf 4 2.8 Vr6 evett meg, rajtból megvolt de már 100ig 2 autót kaptam, ennek ellenére megdícsérte a kocsim, hogy dízel létére milyen jól megy.
Naplózva
clint
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1040 Dátum:
2009.03.06 péntek, 08:43:39 »
Egy másik kedves barátom autója meg lemaradt a listáról.
Off: 1.6 Civic Vti kikönnyítve megbolondítva végtelenségig kihegyezve 160 lóerő körül
1/8 ad slick gumikkal és normál gumival - 9.545 és 9.720
G-tech méréssel 0-100km/h 6.54sec 0,5-0,6 G erővel tehát tökéletes tapadással.
Kérésre: 150 Nm
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 08:54:43 írta clint
»
Naplózva
baloght
Vendég
Válasz: Gyorsulás
«
Új hozzászólás #1041 Dátum:
2009.03.06 péntek, 08:48:59 »
Idézetet írta: clint - 2009.03.06 péntek, 08:43:39
Egy másik kedves barátom autója meg lemaradt a listáról.
Off: 1.6 Civic Vti kikönnyítve megbolondítva végtelenségig kihegyezve 160 lóerő körül
1/8 ad slick gumikkal és normál gumival - 9.545 és 9.720
G-tech méréssel 0-100km/h 6.54sec 0,5-0,6 G erővel tehát tökéletes tapadással.
A Civiknek említsük meg a nyomatékát is... 100nm???
Ezért utálom a Rondákat... 25ezer lóerő, 42ezret pörög a motor.... és 16 nm nyomaték
Naplózva
ST220
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1042 Dátum:
2009.03.06 péntek, 09:20:51 »
Idézetet írta: clint - 2009.03.06 péntek, 08:37:23
Engem spec multkor egy gyári Golf 4 2.8 Vr6 evett meg, rajtból megvolt de már 100ig 2 autót kaptam, ennek ellenére megdícsérte a kocsim, hogy dízel létére milyen jól megy.
VR6 Golf csak a hármasból volt és az első kerekes, de 7,6-ot gyorsul 100 km/h-ra és elég könnyű volt...
Golf 4-ből meg V6 4motion volt, összkerék ugye..., és 7,1-et gyorsult százra...
Biztos nem nyomta neki, ha megvolt rajtból!
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.06 péntek, 09:22:48 írta ST220
»
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1043 Dátum:
2009.03.06 péntek, 13:00:07 »
Idézetet írta: clint - 2009.03.06 péntek, 08:37:23
Sok sok adatot olvastam már, de egy mezei boxtól még nem hallottam 10.02 -es 1/8 ados időt.
Egy off SuperB (1430kg) KKK-BV50 es turbóval (gyárilag Gt17V) 2 bar állandó nyomással nagy coolerrel Kollár elektronikával könnyített lendkerékkel nyitott kipuffal ment 9.98 -at és ment 15 öt 1/4 re ami padon mérve 225Le/403NM. A másik off Ibiza Cupra ugyanugy KKKBV50es turbóval (gyári Gt20VNT) APE coolerrel Egyedi portolt hengerfejjel és adagolóval verseny porlasztókkal 280 Le és 450 NM-el ment 8.9 et 1/8 adon 137,71 Km/órával.
A saját kocsim full gyári állapotban ment 10.7 et 18as papucsokkal. Reményeim szerint 165Le és 375 Nm -el elérem majd a 10.4 et de in kább 10.5 és a 108-110 Km/h-t.
A lényeg, hogy lehet érzésre jól megy a Focus, de egy Boxtól nem kell csodákat várni, se egy chiptől. Ahhoz, hogy egy Dízel autó pariba lehessen egy benzines turbóssal elég sok mindent át kell alakítani. Pl mtm tuningos Leon Cupra 260 Le 390 Nm 1/8-ad 9.45
Ennyi ... picit erősnek érzem az adatokat. Engem spec multkor egy gyári Golf 4 2.8 Vr6 evett meg, rajtból megvolt de már 100ig 2 autót kaptam, ennek ellenére megdícsérte a kocsim, hogy dízel létére milyen jól megy.
a fóka 2.0 tdci gyári ment 10,4es 200m-t.ha innen indulunk ki 4tizedet dobhat a box simán.mint ahogy a tiéden is.az ST 260 Le ment 9,77-et.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1044 Dátum:
2009.03.06 péntek, 23:08:27 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.06 péntek, 13:00:07
a fóka 2.0 tdci gyári ment 10,4es 200m-t.ha innen indulunk ki 4tizedet dobhat a box simán.mint ahogy a tiéden is.az ST 260 Le ment 9,77-et.
Szerintem itt valami nem stimmel... kicsit nekem is meredeknek tűnnek az adatok. A 10,4 túl jó.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Zsiri
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1045 Dátum:
2009.03.06 péntek, 23:19:24 »
Idézetet írta: ST220 - 2009.03.05 csütörtök, 16:24:22
A 408 Nm-t én is soknak tartom egy 2.0 TDCi-hez képest. Még a 175 lóerőt elhiszem, mert Cl!ntnek is 165 van, mondjuk övé nem Focusféle motor, hanem mondeo.
Pedig kihozzák itt is a 171 le-őt és a 402Nm-t:
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1046 Dátum:
2009.03.07 szombat, 11:37:08 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.06 péntek, 23:19:24
Pedig kihozzák itt is a 171 le-őt és a 402Nm-t:
ezt hol találtad?
*** Képet nem idézünk ***
«
Utoljára szerkesztve: 2009.03.07 szombat, 11:48:48 írta Maffy
»
Naplózva
Zsiri
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1047 Dátum:
2009.03.07 szombat, 12:39:03 »
Idézetet írta: eric20 - 2009.03.07 szombat, 11:37:08
ezt hol találtad?
*** Képet nem idézünk ***
Itt írták az enyémet is.
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
www.atc.hu
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1048 Dátum:
2009.03.07 szombat, 14:21:54 »
Idézetet írta: Zsiri - 2009.03.07 szombat, 12:39:03
Itt írták az enyémet is.
http://kepfeltoltes.hu/view/080511/teljes_tm_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
www.atc.hu
köszi.nem rossz de kérdés h mennyit dobna a fókán jobb lenne e mint a box??
Naplózva
eric20
Vendég
Válasz: ST Mondeók
«
Új hozzászólás #1049 Dátum:
2009.03.07 szombat, 18:06:18 »
Idézetet írta: stealt - 2009.03.07 szombat, 16:36:40
ja, nem tilt le mint box egy terhelés után. Bár pont most nézegettem hogy mit szokott letiltani a box miatt (Nekem küberl van de nagyon ritkán használom mert boxal nálam már nagyon durva, Az amikor 80-90-nél negyedikben egyenes kerék állásban száraz uton ha odalépek még kikapar a kerék az nem feltétlenül az értelmes használat irányába mutat, főleg ha egy kicsit nedves az út. Ráadásul van egy mocsok nagy gyengéje 6.ban GPS szerint 212-nél (direkt kimértem a múltkor hogy mit vezérel túl) le szokott tiltani a motorvezérlés. HA csak városon belül használnám akkor nagyon király lenne mert nagyon csúnyán vertem már el boxal 525i bömbitől kezdve 3,0TDi A6, Audi TT stb. Csak én nagyon sokat autopályázok és nekem ne tiltogasson le a vége fele. Inkább használom box nélkül és kitudom használni végig.
Én is probáltam a küeberlt, de nekem nem igazán ért semmit csak 2ezer alatt.ezért nem vettem meg.de nálam nem tiltott le, ugy mint ahogy a mostani sem soha sem tiltott le eddig.a bacar féle az tiltogatott és semmit nem ért.Neked nem csak box-od van hanem kipuff is modositva lett nem??
Naplózva
Oldalak:
1
...
14
15
16
17
18
19
20
[
21
]
22
23
24
25
26
27
28
29
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ